"I fight for my corner, and I leave when the pub closes"

Winston Churchill

Medier


   Norge       




Israel    





mandag 30. november 2009

En danskerluders bekendelse

Kommentar i Berlingske Tidende af studerende Marie Hvidt – 2200 Hopelessness.

“»Arhhh! Din fucking luder!« var svaret, da jeg en lørdag nat for nylig bad en ung Mjølnerpark-beboer flytte sig fra cykelstien, så jeg kunne komme hjem og sove.

Denne lørdag eftermiddag får jeg fornøjelsen af at blive kaldt en dansk møgso af en lignende ungersvend, da jeg venligt beder ham om ikke at køre frontalt ind i mig og min 12årige kusine på sin damecykel. »Herligt! Nu igen,« tænker jeg, »skulle jeg aldrig se at få skrevet det speciale færdigt, så jeg med min første løn kan rekvirere den lejlighed på Fredhvilevej i danskerghettoen Frederiksberg?«

Så ville det være slut ved at hyperventilere, når jeg skal ind og ud af min opgang. Så vil det være slut med alternative seksuelle tilbud fra knægtene, der hænger på hjørnet og slut med bekymringer om mine gæsters sikkerhed på vej hjem fra rødvins­aftener…

Kald mig paranoid eller sippet, men det, jeg oplever på Nørrebro, er, hvad man kunne kalde for omvendt racisme og kvindefjendskhed i sådan en grad, at den er adfærdsændrende og angstprovokerende. Det er ment på den måde, at der i verbale sammenstød med drengene henvises til min etnicitet og mit køn, der dermed retfærdiggør deres aggression.

»Undgå aggression og konfrontation,« siger sagkundskaben, når utrygheden mod drengene i North Face-jakker bliver for stor. Ja den er fin! Men hvis volden kommer umotiveret den anden vej fra? Hvad skal jeg så gøre? Skal jeg acceptere, at det er da OK at være en danskerluder og en fucking so? Det er ikke et frit, tolerant og liberalt Nørrebro, som vi alle drømmer om, holder af og tænker tilbage på. Der er en lille gruppe af udfordrende og udfordrede unge (mænd), som Behandlerdanmark kalder »utilpassede«, der skal behandles og integreres. Men mon de vil integreres i et land, beboet af dem, de kalder grisedanskere? Nej, det tror jeg ikke. Vi skal acceptere og respektere dem og hjælpe med integration. Dette er argumenter, jeg går stærkt ind for! Og bare man dog kunne. Men gang på gang oplever jeg, at min frihed begrænses af en marginaliseret gruppe, der intet tilhørsforhold føler til samfundet og de folk, de skal dele det med.”

Oploadet Kl. 06:09 af Kim Møller — Direkte link100 kommentarer


The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/wp-trackback.php?p=9974

100 kommentarer »

  1. Så længe det kun er et mindretal der er problemet, så er der ikke noget problem. Det siger de Radikale selv…

    Kommentar af Svend P — mandag 30. november 2009 @ 07:08

  2. Marie Hvidt virker dybt splittet.

    Hun kræver ikke på human og anstændig vis flere penge til fritidstilbud og opsøgende gademedarbejdere. Hun beskylder heller ikke regering og DF for at piske en stemning op – og ødelægge den gode tone.

    Hun kommer dog heller ikke med en DF-inspireret kultur- og religionskritik og mentalitetsanalyse.

    Hun lander et sted midt imellem – med et teknologisk fix med flere lamper, hvor risikoen for opdagelse og retssystemet skal tackle problemerne.

    Kommentar af BE — mandag 30. november 2009 @ 07:44

  3. “Omvendt” racisme. ARGH!!

    Der findes kun én slags racisme, nemlig racisme straight up. Bare fordi det kun er hvide mennesker man hader betyder det ikke man ikke er racist.

    Kommentar af Henrik — mandag 30. november 2009 @ 07:49

  4. “Marie Hvidt virker dybt splittet.”

    Det kan du være sikker på, hun er. Altså for så vidt, hun har det som undertegnede.

    Det er angstprovokerende det her. Bor cirka samme sted som Marie Hvidt, og man tror det er løgn, hvad jeg i høj grad tilskriver menneskets åbenhed, tillid og godtroenhed.

    Marie Hvidt er bekymret, og jeg er bekymret med hende. I mere end middelsvær grad, for problemet er, at man ikke ved, hvad man skal gøre, når sådan en situation opstår.

    Hvad skal man GØRE, når man lander i en situation som den Marie Hvidt beskriver? Tage til genmæle?

    Det kunne jeg ikke finde på. Det ville jeg simpelthen ikke turde. Og jeg vil også gerne frabede mig at mine piger tager til genmæle. Jeg anbefaler at de skynder sig væk. Og ja ja, jeg kender godt argumenterne imod den anbefaling.

    Folk tør ikke. Og det har jeg fuld forståelse for. Så tommelfingeren op for Marie Hvidt, hun tør skrive. Det betyder også noget.

    Hun lander et sted i midten. Mere lys. Det kan man næppe bebrejde hende. Man kan ikke bebrejde mennesker, når de ikke tør det mest åbenlyse. Mod er ikke sådan en feature, man bare tager på sig efter for godt befindende.

    Kommentar af Lotte — mandag 30. november 2009 @ 08:03

  5. Jeg er dybt bekymret.
    Må man skrive eller tale på den måde om de mennesker
    Marianne Jelved Og Margrethe Auken elsker, og mener skal være vores lands fremtid?

    Kommentar af pk — mandag 30. november 2009 @ 08:15

  6. Det pudsige er, at hun egentlig ikke taler om at skulle fjerne disse “utilpassede unge”. Hun er først kommet en smule op ad stolen, når hun SELV bliver ramt – men hun kom altså ikke op og stå, men faldt med det samme ned i stolen igen, i en håbløs “jeg vil ikke være konsekvent overfor dem”-retorik.

    Hun bliver aldrig klogere, men klynker blot mere og mere, jo mere det går udover hende selv. Hvis hun ikke selv ville være ramt, så ville hun stadig højprise Nørrebro for at være et herligt sted og at alle de andre med problemer, er udelukkende deres egen skyld.

    Kommentar af AiS — mandag 30. november 2009 @ 08:25

  7. fy for pokker en smørre, det er sikkert Søren Espersen eller andre der står bag, jeg høre ALTID så meget positivt om Nørrebro, det er jo en multikulti smeltedige. (ja min bror der bor på NB hader stedet og er ikke på gaden efter 24 uden venner, man han er bror til en ond DFér så det er jo hans egen skyld) Jeg håber godt nok Willy eller Westager kommer ud og tager afstand fra disse udtalelser, for hvor er det dog racistisk at omtale sandheden om indvandre.

    nå, spøg til side, man kan måske se en løsning med de mange der hænger fast i uddannelsessystemet, nemlig at de skal flytte ind på NB hvis de har mere end ½ år sabbat (må man egenligt kalde det sabbat år mere, er det ikke lille satans zionistiske ord, som virker negativt på vores multikulti venner)

    Kommentar af Broholm (ordblind) — mandag 30. november 2009 @ 08:59

  8. Er der nogen andre end verdensfjerne politikere og offentligt ansatte, der lever af indvandrere som offentligt betalte ‘opdragere og dyrepassere’, der ønsker dem integreret? OK, ja måske enkelte drømmere i velhaverkvarterer uden muslimske indvandrere, der lever i selvskabt uvidenhed om realiteterne. Hvorfor kan resten af verden ikke bare være som Søllerød? Spørger de undrende.

    Kommentar af anti-marx anno dazumahl — mandag 30. november 2009 @ 09:04

  9. Lad os støtte op om Marie, alt hvad vi kan. Hun er desværre langt fra alene med de problemer hun står med som kvinde i et ghettoområde. Hun er ‘bare’ endnu en dansk kvinde uden tørklæde der bliver svinet til. Lad os ikke finde os i at kvinder bliver behandlet på den måde i Danmark. Jo mere kønsapartheid, parallelsamfund og halal dogmer og tørklæder der indføres som særkrav i offentlige institutioner og i det hele taget, jo flere kvinder uden tørklæder bliver behandlet som skidt af dem der kræver bl.a. tørklæder til kvinder.

    Hvor er elitefeministerne nu kvinder uden tørklæde i stigende grad bliver behandlet som skidt i Danmark?

    Kommentar af Janne — mandag 30. november 2009 @ 09:06

  10. Enig med Janne. Men det går desværre den anden vej, takker være et islam venligt politisk flertal, som ønsker islam integreret i DK.

    Kommentar af anti-marx anno dazumahl — mandag 30. november 2009 @ 09:22

  11. Mon ikke Per ‘Pink’ Larsen kan belære Marie Hvidt om, at der ikke er nogle specielle problemer med kvindefjendskhed blandt indvandrene på Nørrebro. Hun har bare været uheldig at støde in i to lige netop den dag hun beskriver. Et rent tilfælde.

    Men mens Per ‘Pink’ Larsen gennemfører sit vanlige ‘Bagdhad-Bob’ stunt, så kan vi andre jo rette blikket mod hvad fremtiden bringer. MF Eyvind Vesselboe (V) har i et debatindlæg i JP fra den 08.07.2009 advaret om, at der ville “i løbet af de næste 10 år vil være ca. 40.000 flere efterkommere (andengenerationsindvandrere) i den alder, hvor de tiltrækkes af indvandrerbanderne”:

    http://jp.dk/opinion/breve/article1748764.ece

    Et godt gæt vil være, at hovedparten af disse yderligere 40.000 personer i ‘lømmelalderen’ vil være efterkommere af muslimske indvandrere, og dermed få jeg næsten lyst til at citerere hvad Kineserne siger, når de føler sig lidt ‘usikre’ på hvad fremtiden bringer: “Vi går inrteressante tider i møde”.

    Kommentar af JensH — mandag 30. november 2009 @ 09:24

  12. Jeg er sikker på at hvis Marie spurgte de ovennævnte åpersoner, Per “Pink” som heldigvis går på opension til bnytår, Vestager m.v. så ville de foreslå at hun da bare kunne tage et tørklæde på. Herregud (må man sige det?), det er jo kun et stykke tøj.

    Indenfor 2 år er hele Nørrebro muslimsk. Ikke bare sådan med muslimsk flertal, men et område der ikke hører til Danmark, og hvor landets oprindelige befolkning er fortrængt.

    Kommentar af PeterK — mandag 30. november 2009 @ 09:29

  13. Men det er jo sådan, at problemerne, som her beskrives, er så ulige fordelt. I fredags ved 17.30 tog jeg ind til Byen (dvs Københavns centrum) for at møde en gammel tidligere arbejdskammerat. Vi fik en fadøl i Pilestræde, fik stegt flæsk med persillesovs overfor Magasin, og sluttede med en øl i Boltens Gård. INGEN steder – selv på Strøget -så man indvandrere, i hvert fald ingen, der stak ud fra andre. Det samme på cykelturen hjem ad Ågade – 150 meter fra Blågårds Plads.

    Min pointe er, at størstedelen af landets befolkning til daglig ikke mærker særligt til de ovenfor af Marie beskrevne problemer, mens et mindertal oplever alle problemerne: Dem, der bor i de almennyttige boligområder (især kvinder), de unge, der går i byen (senere end mig!), politiet og de sociale myndigheder osv.

    Hvis problemerne var mere jævnt fordelt, ville Dansk Folkeparti sikkert få de 51% af stemmerne, der er nødvendigt for at løse disse problemer. Men de, der endnu ikke selv mærker problemerne, burde være så solidariske med de mindre heldige landsmænd, at de stemte for at hjælpe dem.

    Kommentar af Gunnar Biering — mandag 30. november 2009 @ 09:45

  14. 11

    Der er ingen af os der på egen krop mærkede de mange overgreb der forekom i Afghanistan og alligevel har vi i fællesskab besluttet at sende soldater dertil for at hjælpe dem der er i nød. Lige sådan bør det være i Danmark. Ikke at vi skal sende soldater til Nørrebro og lignende steder, men vi kan og skal som samfund vise meget mere solidaritet med de mennesker der udsættes for chikane dér.
    Det virker forkert – at vi hjælper i Afghanistan, men hvis problemer opstår i Danmark – hvis danskere er i nød her, så vender vi den anden kind – eller det blinde komfortable øje – til.

    Kommentar af Janne — mandag 30. november 2009 @ 10:04

  15. Befriende og modig kronik, der skildrer den extreme racisme, der hersker i visse dele af Danmark – eller rettere det, der engang var Danmark. Mig og min familie er selv flygtning fra CPH NV og fik opholdstilladelse i Nordsjælland. Endelig fred og frihed. Tak Danmark.

    Kommentar af Larz Thielemann — mandag 30. november 2009 @ 10:47

  16. Ja, det er virkelig trist, at selv om en person som denne Maria Hvidt
    tydeligt oplever hvilke rædsler som venter for danskerne fremover, så kan hun ikke formå at drage nogen som helst brugbar konklusion – der skal bare mere forståelse og “venden den anden kind til”…..

    Hvis hun er repræsentativ for danskerne – og det er hun desværre nok – så er der intet håb om at befolkningen nogen sinde kan vågne op og REAGERE – politisk såvel som fysisk.
    Den kulturelle skyld vi som kristne og tidligere kolonister er opdraget med, hæmmer os i den grad, at det nærmest er selvmorderisk.

    Kommentar af JacobCT — mandag 30. november 2009 @ 11:07

  17. >11.Janne. Ja, det er vigtigt at vi hjælper, de der på egen krop mærker de mange overgreb. Men hverken på Nørrebro eller i Afghanistan ønsker de vores hjælp (altså lige bortset fra bistandshjælp).

    Kommentar af anti-marx anno dazumahl — mandag 30. november 2009 @ 11:27

  18. Har haft næsten tilsvarende oplevelser med unge muslimske mænd på Nørrebro. De er HELT udenfor pædagogisk rækkevidde og opfører sig på en måde, der givetvis ville have resulteret i mærkaten sociopat, hvis de altså havde været danske mænd.

    Kommentar af Egtvedpigen — mandag 30. november 2009 @ 12:51

  19. Sjakaler…

    Kommentar af Henrik R Clausen — mandag 30. november 2009 @ 12:59

  20. Interessant kommentar af den studerende pige, der desværre afsluttes med et hjernedødt forslag til løsning af problemet (resten af artiklen citeres ikke på uriasposten).

    Problemet løses ikke ved at oplyse gaderne og opsætte overvågningskameraer, som der foreslår. Problemet løses ved at smide de folk, der ikke vil integreres i Danmark, ud af landet.

    Kommentar af Thomas — mandag 30. november 2009 @ 13:19

  21. De omtalte muslimske unge mænd er udenfor pædagogisk rækkevidde.

    Som nævnt af Vesselbo har vi også herhjemme omkring 40.000 unge muslimer undervejs – givetvis af samme kaliber som de omtalte.

    Desuden kan vi forvente endnu mere indvandring fra samme områder i Mellemøsten hvorfra de omtalte unge muslimske fyres familier givetvis stammer.

    Havde vi kunnet det havde vi forlængst fået ændret på forholdene via bl.a. repatrieringer.

    Men vores politikere er bundet på hænder og fødder takket være de aftaleforhold som forlængst er indgået mellem EF/EU og de arabisk-islamiske Middelhavslande.

    Vi har nemlig forpligtigede os til at aftage store dele af disse landes gevaldige befolkningstilvækster – mod at araberne ikke drejer om for oliehanerne.

    Vores selvbestemmelse er vist i virkeligheden særdeles begrænset !

    For ellers havde vi fået styr på forholdene!

    Og fordi vi ikke selv kan bestemme fortsætter balladen + at den i intensitet og omfang vil stige de kommende år fordi vi har forpligtigede os via EF/EU og de omtalte aftaleforhold.

    Kort og godt – vi sidder i saksen.

    Kommentar af Vivi Andersen — mandag 30. november 2009 @ 13:28

  22. @Gunnar Biering
    Min pointe er, at størstedelen af landets befolkning til daglig ikke mærker særligt til de ovenfor af Marie beskrevne problemer, mens et mindertal oplever alle problemerne: Dem, der bor i de almennyttige boligområder (især kvinder), de unge, der går i byen (senere end mig!), politiet og de sociale myndigheder osv.

    Hvis problemerne var mere jævnt fordelt, ville Dansk Folkeparti sikkert få de 51% af stemmerne, der er nødvendigt for at løse disse problemer. Men de, der endnu ikke selv mærker problemerne, burde være så solidariske med de mindre heldige landsmænd, at de stemte for at hjælpe dem.

    Får DF da f.eks. 51% af stemmerne blandt beboerne i de mest ramte områder og blandt unge der går i byen senere end dig? Blandt politifolk?

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 14:13

  23. @Vivi Andersen
    Men vores politikere er bundet på hænder og fødder takket være de aftaleforhold som forlængst er indgået mellem EF/EU og de arabisk-islamiske Middelhavslande.

    Vi har nemlig forpligtigede os til at aftage store dele af disse landes gevaldige befolkningstilvækster – mod at araberne ikke drejer om for oliehanerne.

    Den gode gamle Eurabia konspiration.

    Hvor er kilderne til denne påståede aftale?

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 14:18

  24. >22. Århusianer
    “Får DF da f.eks. 51% af stemmerne blandt beboerne i de mest ramte områder og blandt unge der går i byen senere end dig? Blandt politifolk?”
    Åbenbart ikke endnu, og det får vi jo heller aldrig evidens for, men mit indtryk er, at det går den vej. Det går ufatteligt langsomt, men sikkert.

    Kommentar af Gunnar Biering — mandag 30. november 2009 @ 14:39

  25. Århus

    22

    Det er meget spændende at du diskuterer DF, men hvad synes du personligt om at Marie er blevet kaldt for danskerluder og fucking so af indvandrermænd på Nørrebro?

    Kommentar af Janne — mandag 30. november 2009 @ 14:43

  26. @Janne
    Det er meget spændende at du diskuterer DF, men hvad synes du personligt om at Marie er blevet kaldt for danskerluder og fucking so af indvandrermænd på Nørrebro?

    Det synes jeg da ikke lyder ret rart – de pågældende virker lidt som nogle idioter.

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 14:47

  27. Århusianer er konvertit. At diskutere med ham svarer til at diskutere med en dansk nazist under besættelsen. :-)

    Kommentar af pap — mandag 30. november 2009 @ 14:47

  28. Århusianer, det er smukt af dig at bringe Danmarks Vigtigste Parti ind i debatten.

    Men det er udenfor emnet, som er tilfældig chikane af almindelige kvinder.

    Kommentar af Henrik R Clausen — mandag 30. november 2009 @ 14:49

  29. @23 Århusianer.
    Flere gange her på Uriasposten, har aftalen været vist og debatteret.
    For at kunne købe olie, skulle Europa modtage indvandring fra de “olieprodukserende” lande.
    Olieprodukserende?
    Det er ikke “lande” der produkserer olie, det er naturen.
    Og som en IMAN her skrevet, modigt gjort, så produkserer muslimske lande ikke noget som helst.
    Jeg har ikke selv linket til aftalen, men mon ikke en her på Uriasposten har denne?
    Så enkelt er det.
    Og jeg er enig i at de massive problemer kan løses enkelt og billigt, nemlig ved at sende de åbenbart få (din verden) utilpassede hjem.
    Er disse danske statsborgere, og en sådan er jo tildelt administrativt, så kan denne også hæves på samme måde.
    Det vil sende chockbølger rundt, og der er sikkert nogle der vil tænke sig om.
    Men så kommer alle de åhhh så velmenende, velnærere og siger (råber) at diverse konventioner ikke overholdes.
    Ligesom racisme jo kun udøves af etniske danskere.
    Ikke sandt?

    Kommentar af En ikke rettroende. — mandag 30. november 2009 @ 14:57

  30. @Henrik R Clausen
    Århusianer, det er smukt af dig at bringe [DF red.] ind i debatten.

    Men det er udenfor emnet, som er tilfældig chikane af almindelige kvinder.[/i]

    Det var nu Gunnar der bragte dem ind, men ok. Lad os se om andre herinde holder sig til det du har besluttet at emnet er – jeg tvivler :-)

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 15:02

  31. @Århusianer.

    Du kunne jo starte med at læse lidt om Francesco Cossiga’s interview i Corriera della Sera, læse lidt om Benitto Waldners tale om censur blandt journalister, Ove Hansens berømte tale i Rabat om omskrivning af skolebøger, styring af pressen og fjernelse af “stereotyper”. Han talte ikke ret meget om fjernelse af virkelig modbydelig propaganda i arabiske aviser, stereotyper om grisedanskere og klam propaganda i arabiske TV kanaler der kan ses her i landet, eller de overstregede skolebøger der bruges i muslimske friskoler, hvor man lærer at Danmark var fattigt i 1960érne, indtil de muslimske indvandrere kom og satte skik på det. Ove Hansen talte heller ikke om alt det hate-speech der strømmer ud under fredagsbønnen – som aldrig foregår på landets sprog.
    Læs om MEDA programmet, der nu vanen tro har skiftet navn. Et af problemerne med EUROMED med tilbehør er, at det skifter navn konstant, WEB pages forsvinder eller redigeres til ukendelighed, og det er meget indviklet at finde rundt i. Bevidst? Jeg ved det ikke, men andre dele af EU apparater er meget enkelt at hitte rundt i. MEDA´s nye navn er, pudsigt nok for dem der hævder ar partnerskabsaftalen ikke eksisterer: The European Neighbourhood and Partnership Instrument. “Partnership Instrument” – fes den ind?

    Kobl det sammen med det du kan se. For eksempel at PET og politiet er mere end tunge at danse med, når det handler om racistiske udfald mod danskere – når gerningsmændene vel at mærke er muslimer. Den massive sløring af etnicitet – i Sverige lysner man ansigterne i aviserne, hvorfor photoshopper man ikke bare Mona Salin hen over? Tilføj EU’s paragraffer om hatespeech, der jo burde forbyde store passager af Koranen øjeblikkeligt, forsøget på undertrykkelsen af rapporten der viste at mere end 80% af overgrebene mod jøder i EU blev foretaget af muslimer o.s.v. Tendensen og hensigten er klokkeklar – ligesom Poul Nielsons berømte aftale i 1972 – for den der gider slå øjnene op, ørerne ud og sætte hjernen i gear.

    Jeg har ikke linket til aftalen, den må kunne findes, Google is your friend, men man skal nok nogle lag ned, for den er sikkert ikke frit tilgængelig. EU er en meget lukket affære. Kommissionen (hvilket udtryk!) har tidligere bedt EU parlamentet vedtage dekreter hvor teksten var hemmelig.

    Kommentar af PeterK — mandag 30. november 2009 @ 15:02

  32. @En ikke rettroende
    Flere gange her på Uriasposten, har aftalen været vist og debatteret.
    For at kunne købe olie, skulle Europa modtage indvandring fra de “olieprodukserende” lande.

    Jeg vil være meget interesseret i at se dokumenterne til den aftale.

    Når tilhængere af den konspiration førhen har linket til dokumenter viser en gennemlæsning at der ikke er nogen aftale om olie for immigranter. Man taler en masse om frihandel osv.

    Men som sagt – jeg vil da meget gerne se kilder der skulle bevise det.

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 15:05

  33. @PeterK
    Jeg tror simpelthen ikke på at der eksisterer en sådan aftale uden at der eksisterer dokumenter omkring den. Meget kan man sige om EU eller europæiske regeringer og politikere, men der er trods alt regler der skal følges. Vi lever ikke i en bananrepublik hvor man kan lave sådanne kæmpe aftaler og skjule det for befolkningen. Det er en konspirationsteori i alle ordets henseender.

    Lad os se dokumenter – lad os se direkte citater der beviser denne aftale.

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 15:25

  34. Mit indlæg var drevet af undren over, at så mange danskere finder sig i danskfjendtlige indvandreres tilstedeværelse i landet, og jeg mener, at det skyldes, at de fleste af os endnu ikke har mærket problemet på vores egen krop. Det er åbenbart ikke nok at høre og læse om det.
    Jeg bragte DF på bane, fordi det parti er den eneste nuværende udsigt til løsning af problemet, og derfor relevant.

    Kommentar af Gunnar Biering — mandag 30. november 2009 @ 15:38

  35. Det er jo helt klart Marie der er den skyldige i denne sag, man skal jo være både blind og døv hvis man ikke kan se hvordan hun mishandler de stakkels stakkels muslimer.
    Det er helt uhørt at en hvid kvinde tillader sig at tale negativt om muslimer, endsige kigge på dem og cykle på deres afpisset territorium og hun fortjener en fatwa og en gruppe-kulturberigelse – mindre kan ikke gøre det.

    Hvis jeg nu pakker sarkasmen og ironien lidt væk (kun lidt), så fortjener hun virkelig det ovenstående hvis hun og hende forældre har stemt på de partier der har åbnet op for muligheden for den muslimske infektion og som stadig den dag i dag vil have flere ind i landet.
    Du ligger som du har redt søster – lidt ligesom den snotdumme 20 årige tøs igår, der forlod en fest med en total vild fremmed somalier og endte med en hyggelig voldtægt
    http://jp.dk/indland/krimi/article1902447.ece

    Jeg har sgu svært ved at føle sympati med så ignorante mennesker som hende..

    Kommentar af Mike — mandag 30. november 2009 @ 15:46

  36. Tak til 31.PeterK for at følge med i de ubehagelige detaljer om integrationen af arabere i Europa. Det er svært at overskue, hvad de har gang i, men et eller andet foregår der og desværre kan man ikke regne med at den danske presse og slet ikke de statsejede danske medier sætter fokus på det. Alene befolkningseksplosionen i de arabiske lande medfører et overskud i de næste 20-30 år på den forkerte side af 100 mio unge, der vil søge mod Europa – ikke fordi de sympatiserer med vores frie og demokratiske samfund, men for di de vil udnytte dem.

    Kommentar af anti-marx anno dazumahl — mandag 30. november 2009 @ 15:48

  37. #34 Gunnar*Jeg bragte DF på bane, fordi det parti er den eneste nuværende udsigt til løsning af problemet,***

    Du er himmelråbende naiv, hvad i alverden får dig til at tro, at EU % FN m.m. – bare et splitsekund – vil tillade, at muslimerne bliver kylet ud?
    Om så DF fik 100% og meldte os ud af EU & FN, så ville begge øjeblikkeligt træde til med “fredsbevarende” styrker og så kan du bukke dig forover og kysse din røv farvel, ligesom det skete for serberne..

    Kommentar af Mike — mandag 30. november 2009 @ 15:51

  38. Så noget om sagen i Uriasposten i kommentar af Vivi Andersen — fredag 22. maj 2009 @ 16:46: (til Hans Martens fra European Policy Centre, der var gæst i Orientering fredag 15/5-09 – Europæisk velfærd har brug for Tyrkiet og Nordafrika)

    ”Det ville have været noget mere nobelt om han havde fortalt om de utrolig mange projekter og finansielle ydelser som europæerne betaler for i forbindelse med EUs 8 kommende Partnerlande, de 8 arabisk-islamiske Middelhavslande. Desuden ville det også have klædt ham om han havde fortalt om EUs Fire Fundamentale Frihedssøjler som disse lande får adgang til fra 2010. Søjle 4 omhandler nemlig bl.a. arbejdskraftens frie bevægelighed – og den får disse arabisk-islamiske Partnerlandes befolkninger adgang til at bruge fra 2010, på lige fod med EU-landenes egne befolkninger”.

    Kommentar af anti-marx anno dazumahl — mandag 30. november 2009 @ 15:56

  39. 26

    Århus

    Mit spørgsmål lyder:

    “…hvad synes du personligt om at Marie er blevet kaldt for danskerluder og fucking so af indvandrermænd på Nørrebro?”

    Og du svarer:

    “Det synes jeg da ikke lyder RET rart – de pågældende virker LIDT som nogle idioter.”

    Det er mig der har fremhævet to af dine ord.

    Kommentar af Janne — mandag 30. november 2009 @ 16:05

  40. Også tak til Vivi Andersen for de gode bidrag til emnet her og nu. Ovenstående havde jeg forsøgt at citat fra maj brugte jeg som spørgsål til EU-politiker, men fik ikke noget konkret svar – enten er det en and eller også ved de det ikke?

    Kommentar af anti-marx anno dazumahl — mandag 30. november 2009 @ 16:06

  41. Århusianer er konvertit. At diskutere med ham svarer til at diskutere med en dansk nazist under Tysklands besættelse af Danmark. :-)

    Kommentar af pap — mandag 30. november 2009 @ 16:21

  42. “Vi lever ikke i en bananrepublik”

    Fulgte du slet ikke med i efterspillet om kommunalvalget?

    Tror du politikere er idealister? Tror du avisernes mission er at udbrede viden eller at generere overskud? Er DR kritisk overfor magthaverne eller skødehunde – også når magthaverne er på samme politiske fløj som journalisterne? Tror du det er den skinbarlige sandhed der debatteres og kommer frem i Bella Centeret om en uges tid?

    Kommentar af PeterK — mandag 30. november 2009 @ 17:31

  43. Aaarhusianer er maaske konvertit, maaske en af nutidens neo-fascister.

    Alle hans indlaeg er et forsoeg paa at koere samtalerne over paa noget der altid er i samme retning: vaek fra islam og muslimer og over paa os og Danmark som var vi dem der er skyld i i de foer-borgerkrigslignende tilstande.

    Kommentar af DanskeriTN — mandag 30. november 2009 @ 17:55

  44. Min datter har haft samme oplevelser i en større Vestjysk provinsby – så det er IKKE bare Nørrebro.

    Kommentar af Hodja — mandag 30. november 2009 @ 18:05

  45. Min soester har ogsaa oplevet det en del gange, men altid naar hun var alene. Selv en midaldrende (ca. 45-55 aar) halvfed muslimsk mandsling roerte ved hendes haar paa en stille gade i et paenere kvareter. Hun vendte sig aggresivt om og pegede fingeren op i fjaesset paa hunden og sagde “du roer mig ikke”. Koeteren bakkede saa lidt vaek men sagde noget meget sigende: “…alle hvide piger er da villige til sex?”

    Kommentar af DanskeriTN — mandag 30. november 2009 @ 18:31

  46. @ Århusianer

    Humlehaveskolen (Vollsmose):

    http://www.kmdvalg.dk/kv/2009/k84733461035.htm
    DF frem 5,5 % af stemmerne (209/3774)

    Odense kommune generelt:

    http://www.kmdvalg.dk/kv/2009/k84733461.htm
    DF fik 6,6% af stemmerne (6373/96575)

    Personer med udenlandsk herkomst i Odense: 12.9%
    (Fra http://www.odense.dk/Topmenu/PolitikKommunen/Odense%20i%20tal/Odense%20i%20tal/Statistik/~/media/BMF/KOMMUNIKATION/statistik/Odense_Tal_2008.ashx)

    Sammenlignet med 68% med udenlandsk herkomst i Vollsmose
    (Fra http://www.odense.dk/Topmenu/PolitikKommunen/Odense%20i%20tal/Odense%20i%20tal/Statistik/Vollsmose%20i%20tal/Vollsmose%20i%20tal%202008/Befolkningen.aspx)

    En befolkning, bestående af blot 32% danskere (+ hvem der ellers stemte DF), formåede at give DF 5,5 % af stemmerne.

    Hvis disse tal er bare nogenlunde rigtige, så kunne noget da tyde på, at DF får ret mange stemmer i de hårdest ramte områder?

    Thomas Bolding, har du ikke de rigtige tal? Eller hvad med dig, Århusianer? Har du tal på hvad den danske del af befolkningen, i de hårdest ramte områder, stemte til kommunalvalget?

    Kommentar af Egtvedpigen — mandag 30. november 2009 @ 19:23

  47. Her er henvisning til dokumention for, at EF valgte at betale olie med frihed:

    http://www.siad.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=150:den-klokkeren-aftale%22

    Og her fortsætter det i EU regi:

    http://www.siad.dk/pdf/euro.pdf

    Jeg har ikke selv forbindelse med/til SIAD; men deres dokumentation virker ret overbevisende – Og så passer det ganske udemærket til de timevis eller rettere dagevis af videooptagelser og informationsstakke omkring Islam’s organiserede angreb på Vesten i disse års 3. jihad. – Problemet er at så mange fortsat er uvidende om dette i vesten – Og at man kan spilde en masse tid på at besvare tåbelige spørgsmål fra tåbelige dhimmier.

    PS. Jeg håber, at ovenstående links virker, men jeg har ikke tidligere posteret på denne i øvrigt superseriøse og gode blog. Tak for Din indsats Kim Møller.

    Kommentar af MickeDansk — mandag 30. november 2009 @ 19:59

  48. Hvor er det synd for Allah at primært kriminelle og arbejdsløse idioter tilbeder ham. Tænk sig at være en almægtig gud og så at måtte nøjes med bunden af bunden.

    Kommentar af Acro — mandag 30. november 2009 @ 22:20

  49. @Egtvedpigen
    En befolkning, bestående af blot 32% danskere (+ hvem der ellers stemte DF), formåede at give DF 5,5 % af stemmerne.

    Så måske hver 6. danske vælger. Det er vel ikke meget over normalt for DF, omend jeg vil give dig at det er en del mere end normalt når vi snakker kommunalvalg, hvor landsgennemsnittet var ca. 8%.

    Hvis disse tal er bare nogenlunde rigtige, så kunne noget da tyde på, at DF får ret mange stemmer i de hårdest ramte områder?

    Det kommer an på hvor du kigger – i en af de andre tråde postede jeg resultater fra nogle områder i Århus med mange indvandrere, her fik DF ikke samme antal stemmer.

    @MickeDansk
    Jeg ser stadig ingen dokumenter – selv i Siad’s afskrifter står der intet om indvandring for olie. Der tales om frihandel, kulturelle bånd og sikring af nogle rettigheder til arbejdere fra arabiske lande i Europa. Der står intet om statsborgerskab eller noget.

    Jeg vil i øvrigt enormt gerne stadigvæk se de oprindelige dokumenter, og ikke uddrag hvor Siad med garanti har quotefucket fuldstændigt.

    Hvorfor tror du at selv DF ikke går fuldstændigt amok over denne påståede sag? Jeg mener, tænkt sig hvis det var korrekt – det ville da være et kæmpe argument til dem. Sandheden er, at det er fordi der ingen sådan aftale er.

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 22:36

  50. @DanskeriTN
    Aaarhusianer er maaske konvertit, maaske en af nutidens neo-fascister.

    Alle hans indlaeg er et forsoeg paa at koere samtalerne over paa noget der altid er i samme retning: vaek fra islam og muslimer og over paa os og Danmark som var vi dem der er skyld i i de foer-borgerkrigslignende tilstande.

    Nå for Søren – hvordan har jeg i denne tråd forsøgt at give “jer” skyld for noget som helst?

    I øvrigt har jeg stadig lidt griner over at en debattør der mener at Danmark og danskheden er i fare, ikke har et dansk tastatur til at værne om det danske sprog :-)

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 22:39

  51. Her er i øvrigt lidt god læsning om Eurabia konspirationen :
    http://www.information.dk/201064

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 22:41

  52. konspirationen = konspirations teorien :-)

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 22:51

  53. Der er kun en løsning på islams voldshelvede i danmark og det er at sende dem tilbage til der hvor de stammer fra, så kan vi bagefter tage opgøret med de røde landsforrædere og dhimmier som ikke er rejst ud af danmark med deres berigende venner.

    Kommentar af Fritz — mandag 30. november 2009 @ 23:09

  54. > 37. Mike

    Op med humøret! Gå over på Snaphanen og læs Hans Rustads fremragende artikel.

    Kommentar af Gunnar Biering — mandag 30. november 2009 @ 23:12

  55. Jeg maa tilgive at Aarhusianer, rent overfladisk, er en halvduelig sofist, og som boern og religioest overbeviste mennesker bliver han ved med at udbredde sine synspunkter. Fordi han er i besiddelse af dem, goer det dem automatisk til de korrekte synspunkter og vores synspunkter bliver pr automatik til de forkerte.

    Aarhusianer udviser en typisk, maaske paataget, naivitet om de forhold som han selv mener at have forstaaelse for, men en reaktionaer skepsis mod naesten alt hvad der skrives om her paa bloggen. Aarhusianer er hurtigt til at bagatelisere negative sider ved multikulturen og islam og disses effekt, men er meget ihaerdig og staedig naar det gaelder om at paapege mangler ved Danskheden, demokratiet og Vestlig kultur. Kort sagt, Aarhusianer er en ideolog.

    #33 “Vi lever ikke i en bananrepublik hvor man kan lave sådanne kæmpe aftaler og skjule det for befolkningen. Det er en konspirationsteori i alle ordets henseender.”

    Nej men vi lever heller ikke laengere i DK, vi lever i EU. Vores politiske hovedstad er ikke KBH men Bryssel, hvor 85% af Danmarks love traeffes af 0 folkevalgte repraesentanter.

    Kommentar af DanskeriTN — mandag 30. november 2009 @ 23:14

  56. @DanskeriTN
    Jeg maa tilgive at Aarhusianer, rent overfladisk, er en halvduelig sofist, og som boern og religioest overbeviste mennesker bliver han ved med at udbredde sine synspunkter. Fordi han er i besiddelse af dem, goer det dem automatisk til de korrekte synspunkter og vores synspunkter bliver pr automatik til de forkerte.

    Nej, det er nu argumenter det handler om – jeg mangler stadig nogle fra dig. Du virker til at være mere interesseret i min person end i debatten.

    Jeg venter spændt på argumenterne – det andet er så uinteressant :-)

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 23:19

  57. @Aarhusianer,
    Dine argumenter er uinteressante. Sofistiske. Det der er interesaant er hvorfor du argumenterer som du goer.

    Kommentar af DanskeriTN — mandag 30. november 2009 @ 23:34

  58. Det kan jeg da sagtens fortælle dig – jeg er interesseret i sandheden.

    Derfor er det vel kun logisk at spørge ind til dokumentation for f.eks. påstanden om en aftale imellem EU og nogle arabiske lande om olie for at tage imod immigranter.

    Det må da være i alle folks interesse at komme frem til en sandhed? Jeg påstår ingenlunde at jeg har den, jeg påpeger bare når jeg finder ting falske eller ulogiske.

    Dit sofisme angreb kan jeg heller ikke følge – jeg er selv kommet med flere argumenter i forskellige tråde og beder ikke udelukkende andre om det. Det er dog nu engang normalt folk der kommer med påstande der skal bevise dem, og ikke omvendt.

    Kommentar af Århusianer — mandag 30. november 2009 @ 23:46

  59. Det tvivler jeg staerkt paa. Du er interesseret i hvad du mener boer vaere gaeldende sandhed.

    Hvis du vil have sandhed kan du melde dig ind i en religioes forening eller i en af de groenne neo-marxistiske bevaegelser. Der handles der i absolute sandheder, og der er mange koebere – det er nemmere at faa den serveret end selv at finde den. Sandheden giver koeberen ret til at abdicere fornuften og eget ansvar. Det er de andre der betaler medens du faar foelelsen af at vaere et bedre, mere oplyst menneske. Det giver ogsaa koeberen bekvemmeligheden og selvretfaerdigheden til at afvise alle andre meninger og omkostningsfrit sole sig i egne.

    Din hurtige og lette benyttelse af ordet sandhed giver mig anledning til at tvivle paa din oprigtighed som debattoer herinde. Der er noget skaevt ved det, det er for mig en anelse totalitaert.

    Du kunne jo proeve et andet begreb, maaske for jordligt for dig, realitet. Det er det der stadig er der naar man aabner oejnene igen.

    Sandheden er for de ideologiske og de troende. Realiteterne er for de rationelle og individualisterne.

    Kommentar af DanskeriTN — tirsdag 1. december 2009 @ 00:18

  60. I mere end 25 år har man her i landet fra officielt hold bekæmpet danskernes påståede racisme. De næste 25 år kan vi passende bruge til at bekæmpe den reelt eksisterende racisme, hvis ufattelige omfang for nylig blev påvist i muslimske indvandreres syn på jøder.

    Den manglende modstand mod den reelt eksisterende racisme i det muslimske miljø har medvirket til at fremkalde den forfærdelige situation vi nu befinder os i.

    Kommentar af Niels P. — tirsdag 1. december 2009 @ 00:24

  61. Det er klart vi skal adskille, hvad der er spekulation og hvad der er fakta Århusianer.

    Men fakta er at EU åbnede sit første jobcenter af alle steder i Mali og overvejer flere – gange ticifret milliontal – indvandrere:

    http://logisksnit.blogspot.com/2009/08/europas-farligste-myte.html

    Mali har dog ikke olie, men EU vil stadigvæk åbne lige præcis der.

    Fakta er også at at EU har stillet de “outer 17″ til udsigt at få adgang til EUs fire søjler, inklusive fri bevægelighed af arbejdskraft:

    http://logisksnit.blogspot.com/2009/08/superstat-eller-ikke-superstat.html

    Jeg tror næppe det sker foreløbigt, eller nogensinde. Jeg tror også EU falder fra hinanden inden for 20 år.
    Det er bare spørgsmålet om for mange antidemokratiske skridt over stregen og dem skal EU nok tage en del af.

    Kommentar af Thomas Bolding Hansen — tirsdag 1. december 2009 @ 00:30

  62. Århusianer er vel bare Bjarne Thyregod På Valium. Ikke så beskidt i kæften, og han stikker ikke af med det samme for at slippe for at blive konfronteret med argumenter, men det er tydeligt at han kæmper en stadig kamp mellem at være troll og debattør. Trolling ligger ham i blodet, det er ikke til at skjule, og selv når han debatterer kommer denne her fjogede påtagne overlegenhed frem: Nudge, nudge, I er jo højreradikale, I mener alle det samme her.

    Og ja, dokumentation er også noget jeg hele tiden efterspørger hos vores modparter, og helt ærligt, ingen ædruelig person (konvertitter tæller ikke med her) vil påstå at vores side er den der glider udenom at dokumentere. I de snart fire år jeg har fulgt bloggen her er to ting klare: 1) Kim Møllers dokumentation mødes med stråmænd og nazikortet, og 2) spørger vi modparten om eksempler på a) lande med muslimsk flertal, hvor ikke-muslimer har samme rettigheder som muslimer, de jure OG de facto, og b) en mainstreammuslimsk retning der troværdigt, umisforståeligt og tydeligt har frasagt sig islamisk supremacisme, OG går ind for sekulært demokrati på ubestemt tid, inkl. lige rettigheder for jøder, inkl. tilslutning til Israels eksistens, inkl. ret til frafald fra islam, og muslimske kvinders ret til at gifte sig med ikke-muslimske mænd osv. osv. -

    - spørger vi om eksempler på disse ting, stikker modparten af fra debatten, snakker udenom, eller går til modangreb.

    Århusianers fjoget-overlegne attitude koblet med hans uvilje til at vise hvad han egentlig er for gør det vanskeligt for ham at slippe af med hans image som troll. Men det er måske heller ikke hvad han ønsker.

    Kommentar af Lars Findsen På Crack (islamofob) — tirsdag 1. december 2009 @ 00:48

  63. Århusianer

    Jeg kender ikke noget videere til debatten om Eurabia, men din kilde (Information) overbeviser mig ikke om, at der er tale om en konspiationsteori.

    Bag stål- og kulunionen lå der en vision om et forenet Europa. Idéen kunne den gang ikke sælges offentligt, så i stedet gik man stille og roligt frem til der hvor vi er i dag.

    På samme vis synes Eurabia at dække over en langsigtet samarbejde mellem EU og de muslimske lande, drevet af en vision om et forenet geopolitisk område – Eurabia (eller hvad det nu kommer til at hedde).

    “East is East and West is West, and never the twine shall meet”, skrev Kiplin, men det forstår mange af nutidens magthavere ikke, dybt præget af kulturradikalisme og socialisme som de er.

    Men os, der må leve med de konkrete konsekvenser af deres beslutninger, ser verden mere realistisk. Det fører os frem til din problematisering af DF’s vælgeropbakning.

    Partiets vælgertilslutniong opbremses selvsagt af, at partierne fra Konservative til SF kopiere deres linie på rets- og udlændingeområdet.

    Det giver vælgere (som f.eks. mig) en større frihed til at stemme ud fra andre prioriteter og temaer, og derfor vælge et andet parti på stemmesedlen.

    Alligevel har DF konsekvent fremgang blandt vælgerne. Hvad fortæller det?

    Det fortæller, at de efterhånden mange stramninger på de to områder ikke hjælper, eller kun hjælper kortvarigt. Der skal skrappere midler til for at bekæmpe muslimsk aggression, venstreorienterede bølleoptøjer, organiseret kriminalitet o.s.v.

    Det er ikke nogle få ideologer fra DF der driver denne udvikling fremad. Det er os vælgere, der reagere på de trusler, som en politik baseret på lige dele økonomisk oppotunisme og bundnaiv humanisme har påført os.

    Ser vi derfor nogle år ud i fremtiden, så er jeg ikke i tvivl om, at man overalt i Europa vil se et batteri af love til beskyttelse af flertallet. Kald det facisme, kald det hvad du vil, men det er jeg faktisk overbevist om bliver de nye realiteter.

    På dén facon er jeg måske mere optimistisk end de fleste læsere af Uriasposten.

    Kommentar af Dog of God — tirsdag 1. december 2009 @ 05:43

  64. @DanskeriTN
    Det tvivler jeg staerkt paa. Du er interesseret i hvad du mener boer vaere gaeldende sandhed.

    Det er en sej egenskab du har – den med at vide bedre end folk selv hvad de rent faktisk mener og tænker. Hvor har du lært den? :-)

    @Thomas Bolding
    Fakta er også at at EU har stillet de “outer 17″ til udsigt at få adgang til EUs fire søjler, inklusive fri bevægelighed af arbejdskraft…

    Hvad er det for en 4. søjle? Så vidt jeg kan finde frem til er der tale om 3 søjler i EU-samarbejdet, som det endda ser ud til skulle være afskaffet med Lisabon traktaten. Eller snakker vi om noget helt forskelligt?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Three_pillars_of_the_European_Union

    I øvrigt kudos for at du gider debatten, i modsætning til en del andre herinde :-)

    @Lars Findsen
    Århusianer er vel bare Bjarne Thyregod På Valium. Ikke så beskidt i kæften, og han stikker ikke af med det samme for at slippe for at blive konfronteret med argumenter…

    Hvilke argumenter? – de fleste af jer har meget mere travlt med min person, dig iblandt. Kom nu ind i kampen i stedet. Jeg er ligeglad med hvad andre har gjort eller gør. Det er sgu som om mange af jer slet ikke ønsker modstand herinde. Vover en politisk modstander sig herind skal han/hun have så meget lort i hovedet at vedkommende lader jer være i fred. Det er næsten en form for kollektiv bølle-mentalitet.

    Kommentar af Århusianer — tirsdag 1. december 2009 @ 08:50

  65. > 63. Dog of God (hvad F. betyder det?)
    du skriver om DF:

    “Partiets vælgertilslutniong opbremses selvsagt af, at partierne fra Konservative til SF kopiere deres linie på rets- og udlændingeområdet.

    Det giver vælgere (som f.eks. mig) en større frihed til at stemme ud fra andre prioriteter og temaer, og derfor vælge et andet parti på stemmesedlen.”

    Jeg forstår godt din tankegang, jeg er heller ikke selv 100% enig med DF, naturligvis. Men det er alligevel en luksus, du tillader dig, for de andre partier, du nævner, er gennemsyret af Over-Danmark-mentalitet og skal konstant presses til at føre en fast indvandrings- og retspolitik. Og det er desværre endnu kun DF, der kan levere det pres.

    Og jo, stramningerne siden Systemskiftet i 2001 har da hjulpet, så små de end er. Indvandringskurven i Danmark er knækket, modsat de lande, der intet har gjort (Sverige og UK).

    Kommentar af Gunnar Biering — tirsdag 1. december 2009 @ 09:50

  66. 64

    Århus

    “…de fleste af jer har meget mere travlt med min person..”

    “Det synes jeg da ikke lyder RET rart..”

    Kommentar af Janne — tirsdag 1. december 2009 @ 10:38

  67. 65

    Gunnar

    “Jeg forstår godt din tankegang, jeg er heller ikke selv 100% enig med DF, naturligvis. Men det er alligevel en luksus, du tillader dig, for de andre partier, du nævner, er gennemsyret af Over-Danmark-mentalitet og skal konstant presses til at føre en fast indvandrings- og retspolitik. Og det er desværre endnu kun DF, der kan levere det pres.”

    Ja, det synes jeg at du har ret i. Det lader til at det er nødvendigt at stemme på DF for at få centrum-venstre – og de borgerlige – til at tænke sig om en ekstra gang.

    Kommentar af Janne — tirsdag 1. december 2009 @ 10:41

  68. ->64 Århusianer

    “de fleste af jer har meget mere travlt med min person, dig iblandt”.

    Bullshit. Du har en åbenlys trang til at trolle som slår igennem mellem debatindlæggene. Som om du ikke kan modstå trangen. Dette kombineret med at du sidder fjoget-overlegent oppe på plankeværket og ikke tilkendegiver hvad du egentlig står for, skaber animositet. Jeg skal være den første til at ønske kvalificeret modspil velkomment. Jeg har det up-to-here med hidsigpropper som Thyregod der stikker af når de mødes med facts og argumenter, eller typer som den åleglatte Raapil, for at nævne et par af de slemme.

    Kommentar af Lars Findsen På Crack (islamofob) — tirsdag 1. december 2009 @ 10:41

  69. 67

    Egentlig handlede tråden om at danske kvinder (uden tørklæde) i øget omfang bliver kaldt for danskerluder og fucking so af indvandrermænd, men ’Århusianer’ er vældig god til at skrive om alt muligt andet. Den ros skal han have. Århusianer er fantastisk god til at tale/skrive udenom og fylde op med alt muligt der intet har med trådens emne at gøre.

    Århusianer og Århusianer-segmentet er på den måde med til at gøre det nødvendigt at stemme på DF. Læs DF’s seneste ugebrev.

    Mens Århusianer sludrer om alt muligt andet end dem der er i nød på grund af indvandret chikane, trusler og vold, så taler DF om tingene, og forsøger at handle. At støtte op om de danskere der udsættes for chikane, vold og trusler. DF tager f.eks. Maries appel om hjælp på Nørrebro alvorligt.

    Vi kan se i en anden tråd, at danske mænd nu også chikaneres og lægges for had fordi de ikke er omskåret. Det er langt ude efterhånden.. Men snak du bare flere stemmer til DF, Århusianer. God fornøjelse.

    Kommentar af Janne — tirsdag 1. december 2009 @ 11:18

  70. In European Union law, the Four Freedoms is a common term for a set of treaty provisions, secondary legislation and court decisions, protecting the ability of goods, capital, services, people and labour to move freely within the internal market of the European Union. More precisely, they are:

    * The free movement of goods;
    * The free movement of capital;
    * The free movement of services;
    * The free movement of persons;

    http://en.wikipedia.org/wiki/Four_Freedoms_%28European_Union%29

    Kommentar af Thomas Bolding Hansen — tirsdag 1. december 2009 @ 12:35

  71. @Lars Findsen
    Spild af tid…

    @Thomas Bolding
    Tak for linket :-)

    Så vidt jeg kan læse mig frem til, så drejer det sig om at EU-borgere må bosætte sig og arbejde i alle EU-lande, og her skal nyde de samme rettigheder som landets egne indbyggere. Der er, hvis jeg forstår det korrekt, altså kun tale om arbejdende individer og deres familier. En dansker kan f.eks. ikke bare bosætte sig i Spanien og hæve spansk bistandshjælp osv. Han kan bo der så længe han har arbejde. Der er altså ikke tale om nogen form for permanent opholdstilladelse som sådan, og der er heller ikke tale om at man kan skifte nationalitet. At kalde det for immigration er lidt misvisende som jeg ser det.

    Kommentar af Århusianer — tirsdag 1. december 2009 @ 13:53

  72. > 71. Århusianer:
    Så fik du vist ikke læst detteher med (EEA er EU og EFTA):

    “EEA citizens have the right of free movement and residence across the European Economic Area, as long as they are not an undue burden on the country of residence and have comprehensive sickness insurance cover.[4] This right also extends to close family members that are not EEA citizens.

    After five years, the right of residence becomes permanent, which means it does not depend on any precondition any longer. This permanent right of residence can be seen as a precursor to a true European Citizenship.”

    Kommentar af Gunnar Biering — tirsdag 1. december 2009 @ 14:24

  73. @Gunnar Biering
    Hvor læser du det henne? Jeg kan ikke finde det i den Thomas’ artikel.

    Kommentar af Århusianer — tirsdag 1. december 2009 @ 14:46

  74. En borger under det indre marked har tre måneder til at søge og finde et arbejde og har ikke ret til socialhjælp osv. Men får naturligvis permanent opholdtilladelse efter en periode.
    Men selv de tre måneder vil naturligvis blive brugt til omfattende kriminalitet.

    Men sådan ser det ikke ud for EUS blue card:

    “Under the rules set by the directive, EU Blue Card holders will enjoy equal treatment with nationals of the member state issuing the Blue Card, as regards:

    * working conditions, including pay and dismissal;

    * freedom of association;

    * education, training and recognition of qualifications;

    * a number of provisions in national law regarding social security and pensions;

    * access to goods and services, including procedures for obtaining housing, information and counselling services; and

    * free access to the entire territory of the member state concerned within the limits provided for by national law.”

    Under the rules set by the directive, EU Blue Card holders will enjoy equal treatment with nationals of the member state issuing the Blue Card, as regards:

    * working conditions, including pay and dismissal;

    * freedom of association;

    * education, training and recognition of qualifications;

    * a number of provisions in national law regarding social security and pensions;

    * access to goods and services, including procedures for obtaining housing, information and counselling services; and

    * free access to the entire territory of the member state concerned within the limits provided for by national law.

    http://www.europeanunionbluecard.com/?m=200905

    Kommentar af Thomas Bolding Hansen — tirsdag 1. december 2009 @ 15:02

  75. @Thomas Bolding
    EU’s foreslåede Blue Card gælder så vidt jeg ved ikke for Danmark.

    Dernæst, så har flere afrikanske og arabiske lande klaget over forslaget, da de mener det vil stjæle kvalificeret arbejdskraft fra dem – ikke just noget man ville forvente hvis de var med i en eller anden hemmelig aftale om at Europa netop skal tage imod en masse immigranter fra disse lande.

    * working conditions, including pay and dismissal

    Selvfølgelig skal fremmedarbejdere have samme løn for samme arbejde som alle andre. Rent faktisk ville det tiltrække flere hvis de ikke skulle, da firmaer så ville have et incitament til at ansætte billig udenlandsk arbejdskraft fremfor lokal arbejdskraft.

    * freedom of association

    Selvfølgelig skal fremmedarbejdere have lov til at melde sig ind i fagforeninger og andre foreninger.

    * a number of provisions in national law regarding social security and pensions

    Hvad er der tale om her? Bistandshjælp osv. – eller udelukkende hjælp fra organisationer de selv har betalt ind til?

    * access to goods and services, including procedures for obtaining housing, information and counselling services

    Hvorfor skulle de ikke have ret til at benytte samme offentlige services som andre skatteborgere.

    * free access to the entire territory of the member state concerned within the limits provided for by national law.

    Selvfølgelig skal folk have lov til at bevæge sig rundt hvor de ønsker – det er jo ikke slavearbejdere.

    Hvor ser du at man får ret til permanent opholdstilladelse efter en periode? Som jeg læser dit link gælder et Blue Card for 1-4 år, men mulighed for forlængelse.

    Kommentar af Århusianer — tirsdag 1. december 2009 @ 15:28

  76. @ Århusianer

    Odense kommune generelt:

    DF fik 6,6% af stemmerne (6373/96575) bestående af 87 % danskere

    = 7,6 % af danskerne stemte DF i Odense kommune

    Humlehaveskolen (Vollsmose): bestående af blot 32% danskere

    DF frem 5,5 % af stemmerne (209/3774)

    = 17,2 % af danskerne stemte DF i Vollsmose

    7,6 mod 17,2. Det er mere end en fordobling.

    Det, at du ser et andet resultat for Århus, skyldes sandsynligvis at den danske befolkningen i de hårdest ramte områder af Århus, i højere grad end for Odense, betår af studerende, der ofte kun bebor området kortvarigt.
    Odenseaneren repræsenterer, ud af landets tre største byer, bedst gennemsnitsdanskeren, skulle jeg mene.

    Kommentar af Egtvedpigen — tirsdag 1. december 2009 @ 15:44

  77. Ja, det er vældig dejligt med al den mangfoldighed på Nørrebro (som en Nørrebro-kvinde betroede mig for et par år tilbage).

    Og endnu dejligere er det for cafe-latte-segmentet på Nørrebro, at de har råd til at emigrere fra Gaza-striben, når ‘mangfoldigheden’ kommer for tæt på….

    Kommentar af hp — tirsdag 1. december 2009 @ 15:49

  78. > 73.
    Jeg har blot fulgt linket i 70., og så klikket en gang til på Directive 2004/38/EC.

    Kommentar af Gunnar Biering — tirsdag 1. december 2009 @ 16:05

  79. @Egtvedpigen
    Hvilken gruppe danskere tror du der bor flest af i Vollsmose – nu du selv tilskriver resultaterne fra Århus til studerende?

    Det er i øvrigt ikke mit indtryk at der bor enormt mange studerende i det område jeg bor i.

    Hvor mange år mener du i øvrigt at man skal bo i et område for at blive DF’er? Det var da umiddelbart mit indtryk at du mente disse oplevelser var så talrige at alle og enhver bosat i disse områder ville opleve dem hyppigt?

    Kommentar af Århusianer — tirsdag 1. december 2009 @ 16:08

  80. @Gunnar Biering
    Så skal de pågældende først i fem år have opfyldt følgende (fra samme link) :

    * working as an employee (this includes looking for work for a reasonable amount of time),
    * working as a self-employed person,
    * studying,
    * being self-sufficient or retired.

    Ikke ligefrem en invitation til bekvemmeligheds flygtninge.

    Kommentar af Århusianer — tirsdag 1. december 2009 @ 16:14

  81. > 80. Århusianer

    Du synes åbenbart, at
    “working as an employee (this includes looking for work for a reasonable amount of time),” (eller arbejde i fætterens kiosk),
    eller
    “studying”
    eller
    “being self-sufficient or retired.”
    lyder som store forhindringer? Det synes jeg ikke.

    Og efter 5 år venter den evige hvile (førtidspension, kontanthjælp osv).

    Kommentar af Gunnar Biering — tirsdag 1. december 2009 @ 18:31

  82. Hr. Biering

    Er det ikke eksemplet med en 14 dage med ansættelse, i et EU land der er nok til ret til bosættelse hvor som helst i EU, derpå er man omfattet af det pågældende lands regler- jeg mindes omtalt i medierne?

    Kommentar af Peter Buch — tirsdag 1. december 2009 @ 19:38

  83. @ Århusianer

    “Hvilken gruppe danskere tror du der bor flest af i Vollsmose – nu du selv tilskriver resultaterne fra Århus til studerende?”

    Jeg har aldrig skrevet at der ikke boede studerende i Vollsmose – det er en misrepræsentation af hvad jeg skrev.
    Jeg skrev at befolkningen i de hårdest ramte områder af Århus, I HØJERE GRAD end det er tilfældet for Odense, betår af studerende, der ofte kun bebor området kortvarigt.

    Men det er nu engang lettere når man selv må beslutte en modparts holdninger for denne :-)

    “Det var da umiddelbart mit indtryk at du mente disse oplevelser var så talrige at alle og enhver bosat i disse områder ville opleve dem hyppigt?”

    Det siger sig selv, at når man bor med andre unge fra landets “upper middle class” i en gigantisk lukket kollegieblok og ikke er nødt til at farte byen rundt, hver gang man har lyst til selskab (fordi mange af vennerne også bor på kollegiet), når man ikke har børn, når ens uddannelsesintitution ofte ligger i den anden ende af byen (og man derfor ikke rigtig opholder sig i miljøet) og når man kun bor på kollegiet et par år, ja så vil det være lettere at afskrive en ubehagelig “berigelse” som værende “sort uheld”.

    7,6 mod 17,2. Det er mere end en fordobling og jeg synes slet ikke du kommenterer det :-) :-)

    Kommentar af Egtvedpigen — tirsdag 1. december 2009 @ 19:41

  84. Desværre er Marie blot endnu een i den lange række af hattedamer.
    Man erkender nok at have haft ubehagelig oplevelser med vore muslimske berigere, men man er for “pæn” til at drage den nødvendige konklusion.
    Istedet fabulerer man løs om “de få utilpassede”/”den lille hårde kerne” osv. og løsningsforslagene er de sædvanlige: “mere belysning”/”større social indsats”/”mere politi” tilsat den rituelle flugt til de muslimfri forstæder (mens man bedyrer at man skam ikke har noget imod muslimerne…man flyttede blot for at komme til et mere “roligt” kvarter).
    Sålænge kvinder som Marie ikke fatter, at det:
    1) IKKE er socialt betinget at muslimer er overrepræsenterede i alle de forkerte statistikker
    2) At løsningen IKKE er “mere belysning”/”større social indsats”/”mere politi”(indsæt selv mere nonsens)
    3) At Danmarks problem med muslimer IKKE forsvinder af at man flytter til en rolig forstad

    så sejler Titanic videre mod isbjerget

    Kommentar af Nosferatu — tirsdag 1. december 2009 @ 19:49

  85. 1. Permanent opholdtilladelse kan man få gennem EU fire friheder.

    2. Nej – Blue card ordningen gælder kun dem, der vil være med. Vi har vores egen lignende ordning. Men jeg husker godt gæstearbejderne, som kunne skulle være her kort tid – så en mistanke om en trojansk hest er jeg ikke helt foruden.

    Min kritik af indvandringen er omfattende og står på min blog.

    For at sige det kort. Så er der er tilbøjelighed til at overse den billigste løsning, nemlig at uddanne europæere, immigration er af en eller anden grund mode og løsningen på alle problemer.
    Når familie osv. skal med, så taler vi om over 150.000 kroner i udgifter per barn om året, og hvad skal partneren lave?
    Vi har 20 procent af alle mennesker i arbejdsdueligheds salderen uden for arbejdsmarkedet og så er vi endda det land i Europa med højest tilknytning til arbejdsmarkedet.
    Når vi henter sådan en familie, koster det både udgifterne til den familie og de passive udgifter til overførselsindkomst for de danskere, som fortsat må være uden for arbejdsmarkedet.

    De offentlige udgifter vokser allerede med syvmileskridt og velfærdsstaten, som vi kender den eksisterer ikke om 20-30 år.

    Der er sat for mange negative økonomiske spiraler i gang. Kasseret for mange mennesker, som bliver stadig mere kroniske syge.

    Men nogle i EU eliten er hooked på immigration, Margot Wahlström for eksempel, mener at vi bør åbne for immigration fra Nordafrika for at overtage deres befolkningsoverskud, så de ikke skaber for mange problemer. jeg husker ikke linken, men det er der muligvis andre der gør.
    Og det syn er hun langt fra alene med:

    http://www.express.co.uk/posts/view/65628/Secret-plot-to-let-50million-African-workers-into-EU

    Kommentar af Thomas Bolding Hansen — tirsdag 1. december 2009 @ 19:55

  86. Thomas Bolding Hansen

    Tak for det, og dit store arbejde Thomas.

    Personlig søger jeg flest job der ikke kræver speciel uddannelse, synes jeg selv.
    Afslaget i dag på jobbet, 30 timers rengøring, som husbetjent hos Ombudsmanden nævnte der havde været 773 ansøgere, hvoraf 7 var til samtale…
    766 skriftlige afslag a 5.50kr. det er godt nok dyrt…

    Kommentar af Peter Buch — tirsdag 1. december 2009 @ 20:37

  87. @Egtvedpigen
    Jeg har aldrig skrevet at der ikke boede studerende i Vollsmose – det er en misrepræsentation af hvad jeg skrev.

    Det siger jeg heller ikke at du skrev/påstod.

    Jeg spørger hvilken gruppe du tror der bor i Vollsmose. Hvis du mener en stor studenter population kunne have en indflydelse, så kunne det jo omvendt være at en stor population af en anden gruppe også kunne have en indflydelse.

    Det siger sig selv, at når man bor med andre unge fra landets “upper middle class” i en gigantisk lukket kollegieblok og ikke er nødt til at farte byen rundt, hver gang man har lyst til selskab (fordi mange af vennerne også bor på kollegiet), når man ikke har børn, når ens uddannelsesintitution ofte ligger i den anden ende af byen (og man derfor ikke rigtig opholder sig i miljøet) og når man kun bor på kollegiet et par år, ja så vil det være lettere at afskrive en ubehagelig “berigelse” som værende “sort uheld”.

    En kæmpe andel af de studerende i Århus bor ikke på kollegier.

    7,6 mod 17,2. Det er mere end en fordobling og jeg synes slet ikke du kommenterer det.

    Jeg skrev selv direkte det samme i mit oprindelige indlæg – jeg ved ikke om du overså det? Altså ved jeg ikke hvorfor jeg skal kommenterer det igen :

    “Så måske hver 6. danske vælger. Det er vel ikke meget over normalt for DF, omend jeg vil give dig at det er en del mere end normalt når vi snakker kommunalvalg, hvor landsgennemsnittet var ca. 8%.”

    Hver 6. danske vælger = ca. 17,2%
    8% = ca. 7,6%

    Kommentar af Århusianer — tirsdag 1. december 2009 @ 20:53

  88. @Thomas Bolding
    Jeg er slet ikke særligt uenig.

    Jeg argumenterer ikke for øget indvandring, men imod idéen om at der skulle være en eller anden hemmelig aftale imellem EU og nogle muslimske lande om olie for at tage imod immigranter – imod hele Eurabia konspirationsteorien.

    Det vil helt klart være mest fordelagtigt at få vores system til hænge sammen uden at befolkningspyramiden behøver at være meget bredere forneden. Det andet er bare at skubbe problemerne ud i fremtiden som jeg ser det.

    Kommentar af Århusianer — tirsdag 1. december 2009 @ 20:59

  89. Jeg er ikke imod hele EUrabia konspirationsteorien, den skal ses i et større lys, at EU i det hele taget ønsker en superstat, med langt flere medlemmer, end de har i dag, på sigt – inklusive de fleste østeuropæiske stater. Der er mange forskellige interesser på spil fra højre til venstre her – fra fransk multipolarisme til internationalisme, samt ideologiske og økonomiske særinteresser.

    Fakta er at EUROMED samarbejdet startede lige efter oliekrisen. Men Bat Y´eor ser det ikke selv som Olie:

    FP: Is Europe’s dependence on Arab oil a predominant factor in its pro-Arab policy?

    Bat Ye’or: No, I don’t think so. Arab leaders have to sell their oil; their people are very dependent on European economic, health and technological aid. America made this point during the oil embargo in 1973. The oil factor is a pretext to cover up a policy that emerged in France before that crisis. The policy was already conceived in the 1960s. It has strong antecedents in the French 19th century dream of governing an Arab empire and the exploitation of antisemitism to strengthen Arab Muslim-French solidarity against a demonized common enemy. Eurabia is not only a web of various agreements covering every field. It is essentially a political project for a total demographic and cultural symbiosis between Europe and the Arab world, where Israel will eventually dissolve. America would be isolated and challenged by an emerging Euro-Arab continent that is linked to the whole Muslim world and invested with tremendous political and economic power in international affairs. The policies of “multilateralism” and “soft diplomacy” express this deepening symbiosis. The Euro-Arab agreements are merely the tools for the creation of this new “continent.” Eurabia is also based on the vision of Christian-Muslim reconciliation and has been strongly advocated by religious Christian bodies.

    http://www.orthodoxytoday.org/articles4/GlazovEurabia.php

    Kommentar af Thomas Bolding Hansen — tirsdag 1. december 2009 @ 23:47

  90. Mange tak Peter.

    Håber du finder et godt arbejde, men de gode pladser er der rift om og selv de dårlige har mange ansøgere.

    Derfor har det altid klinget hult for mig, når vi taler om hvordan vi kommer til at mangle arbejdskraft.
    Det er som sagt kun visse former for uddannet arbejdskraft, som læger og sygeplejersker, der skal tage sig af de mange med dårligt kredsløb.

    Kommentar af Thomas Bolding Hansen — tirsdag 1. december 2009 @ 23:55

  91. @Thomas Bolding
    Fakta er at EUROMED samarbejdet startede lige efter oliekrisen.

    Ifølge den artikel fra Information jeg postede tidligere er det ikke helt sandheden :

    “Allerede i 1972, året før oliekrisen, udtrykte EF ønske om at oprette en frihandelszone tværs over Middelhavet – det, der senere blev kendt som Barcelona-processen. Men først i 1990’erne var styrkeforholdene de rette, skriver Malm. Vilkårene for den frihandelszone, der blev etableret i 1995, var nemlig langt mere fordelagtige for EU end for de arabiske lande.”

    Mht. Bat’Yeor, så ringer mit bullshit’o'meter når hun begynder at kalde Frankrig for anti-semitisk og/eller anti-israelsk.

    Kommentar af Århusianer — onsdag 2. december 2009 @ 08:11

  92. > 82. Peter Buch,
    du skriver: “Er det ikke eksemplet med en 14 dage med ansættelse, i et EU land der er nok til ret til bosættelse hvor som helst i EU, derpå er man omfattet af det pågældende lands regler- jeg mindes omtalt i medierne?”
    Jeg er ikke ekspert, men mener, at du henviser til muligheden for at skaffe ikke-EU-borgere mulighed for bosættelse i EU, hvor danskere, der vil gifte sig med udlændinge, kan komme i klemme.
    Der er ufattelig mange hjørner i det her. Vi kunne dog sagtens overlade det til vores dygtige embedsværk, hvis ikke politikerne og EU-domstolen havde skabt de nuværende regler.

    Kommentar af Gunnar Biering — onsdag 2. december 2009 @ 09:20

  93. Gunnar Biering

    Ja, der er i den grad mange hjørner, det jeg forsøgte var, at illustrere at der findes metoder for opnåelse af opholdstilladelse, der gør det meste af det, der fra nationalstaters side ( eksempelvis 24 års regelen) er opstillet for at regulere indvandring, til intet eller til noget med potentielt kun ganske begrænset betydning i virkelighedens verden.

    Kommentar af Peter Buch — onsdag 2. december 2009 @ 11:01

  94. Thomas Bolding Hansen

    Tak for det!

    Kommentar af Peter Buch — onsdag 2. december 2009 @ 11:12

  95. @90 Thomas,

    Manglen på sygeplejersker er endnu en myte der bør aflives. Hvis alle Danmarks sygeplejersker gik på fuld tid, ville der være 12% arbejdsløse sygeplejersker.

    Kommentar af PeterK — onsdag 2. december 2009 @ 12:10

  96. @ 80 Århusianer “Ikke ligefrem en invitation til bekvemmeligheds flygtninge.”

    Lige præcist her falder du i. Blue Card, Green Card o.s.v handler om reelle indvandrere, mennesker der af forskellige grunde, ægteskab, sympati med dansk kultur og samfundsforhold, arbejdstilbud eller andet, har valg at ville bo i Danmark.

    Flygtninge er noget helt andet, det er mennesker der med henvisning til diverse konventioner om flygtninge, beder om asyl i Danmark, og her er ingen Blue Card, Green Card eller andet. De får flygtningestatus og kan læne sig tilbage og lukke munden op. De stegte duer flyver selv ind. Og her tyder en del på at mange er her af bekvemmeligsgrunde. Det er jo den primære grund til det morads vi står i: Man skelnede, øjensynligt bevidst, ikke mellem flygtninge og indvandrere, men konverterede flygtninge til indvandrere med det samme,og det har været dyrt. Argumentatione før, under og efter Brorson affæren viser at det ser ud til at godhedsindustrien vil cementere den holdning.

    Og er det efterhånden ikke lidt langt fra intimidering af sagesløse kvinder, de selvbestaltede vagter rundt om de muslimske enklaver “ZUS”, plus de mange stereotype overfald hvor der stjæles det vigtigste her i livet: “Mobil, lommepenge og jakke”. Overfaldene er racistiske, hvor tit stjæler muslimske indvandrede eller efterkommere de ting fra hinanden?

    Kommentar af PeterK — onsdag 2. december 2009 @ 12:27

  97. @Århusianer

    “en del mere end normalt”

    Vi er altså tilbage i “Det synes jeg da ikke lyder RET rart – de pågældende virker LIDT som nogle idioter.” :-)

    At sige “Over dobbelt så mange som normalt” i stedet for “en del mere end normalt” ville give en bedre forståelse for valgresultatet.

    “Jeg skrev selv direkte det samme i mit oprindelige indlæg – jeg ved ikke om du overså det? Altså ved jeg ikke hvorfor jeg skal kommenterer det igen”

    Fordi du endnu ikke har ytret den magiske sætning:

    “Jeg tog fejl! Minsandten om ikke de mennesker, der bor tættest på mange muslimer, ikke også er dem, der bryder sig MINDST om dem!!” :-)

    Kommentar af Egtvedpigen — onsdag 2. december 2009 @ 13:36

  98. @Egtvedpigen
    Fordi du endnu ikke har ytret den magiske sætning:

    “Jeg tog fejl! Minsandten om ikke de mennesker, der bor tættest på mange muslimer, ikke også er dem, der bryder sig MINDST om dem!!” :-)

    Jeg har ikke taget fejl. Du er kommet med et eksempel derpå – jeg har selv postet eksempler på det modsatte. Altså er vi ikke nået frem til nogen konklusion.

    Kommentar af Århusianer — onsdag 2. december 2009 @ 18:37

  99. Det ville omvendt være synd at kalde Frankrig pro amerikansk, eller pro israelsk.

    Men antisemitisk er et stærkt ord.

    Kommentar af Thomas Bolding Hansen — onsdag 2. december 2009 @ 23:11

  100. 95

    PeterK

    60 % af sygeplejersker arbejder på ½ tid.

    Kommentar af Janne — torsdag 3. december 2009 @ 10:50

RSS af kommentarer til dette indlæg.

Skriv en kommentar

Linjer og afsnit brydes automatisk, e-mail-adresse vises aldrig. Tilladt HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 


Kalender
september 2010
m ti o to f l s
« aug    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  


Arkivet

Kronologisk:



Kategorisk:

Listen over kategorier mangler pt. grundet tekniske problemer.

Men I kan støtte demokratiet i Sverige ved at klikke på det følgende link og dermed modvirke Google-bomben:
Sverigedemokraterne


Blogs



    Norge



Israel-palæstina







Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Gyldig XHTML
WP