15. april 2019

En weekend ved poolbordene, april 2019

Poolsæsonen er vel overstået, og selvom jeg stort set ikke fik trænet, så endte det alligevel nogenlunde. Jeg er i skrivende stund nummer 13 på ranglisten, uden at deltage i meget, og klarede det acceptabelt i weekenden. En delt 5. plads i favoritdisciplinen Straight Pool, og ret beset kun lidt ‘medvind’ fra en semifinaleplads.

Jeg spiller stadig med min lækre McDermott EK-6 ‘Fleur-delis’, der udgik af produktionen i 1995. Min ekstra spids (den tynde ende) forsvandt i nullerne, og de er ikke sådan lige at anskaffe. Jeg var derfor glad, da en bekendt indenfor sporten i går gav mig hans ekstra, som han købte for omkring femten år siden af en fælles ven fra Aalborg. En tidligere holdkammerat, der døde for et par år siden. Det må siges at være en god weekend.

(DM Straight Pool, Aarhus Pool & Snooker Center, 13. april 2019)

Oploadet Kl. 12:13 af Kim Møller — Direkte link13 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/100326/trackback

13 Comments »

  1. Fedt billede af Greven.

    Kommentar by Lider af danskhed — 15. april 2019 @ 12:22

  2. Fantastisk godt billede

    Kommentar by Jern Henrik — 15. april 2019 @ 12:33

  3. Super billede af jernmanden og en af mine helte.

    Kommentar by Piphans — 15. april 2019 @ 12:35

  4. Blogindlæg eller kontaktannonce? :D

    Kommentar by Fascist — 15. april 2019 @ 12:54

  5. Du ser sørme Cool ud, hr. Møller! Lidt tresser-stil over det sort-hvide billede.

    Kommentar by Kuffar — 15. april 2019 @ 13:09

  6. Pool er et dejligt spil, ærgerligt jeg ikke har tid. Kim møller har mange talenter. Foto af de flyvende medborgere, cool til pool, skarpslebne pennestrøg.

    Kommentar by Gaflen — 15. april 2019 @ 13:57

  7. Fedt billede – jeg er ikke så lidt imponeret over at se snooker, men selv nøjes jeg med at spille Foobillard på min pc. (Linux Ubuntu).

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 15. april 2019 @ 14:50

  8. God stil, Duke. Bruger man ikke jordemoder (rest) i pool? Lige på spidsen :D

    Kommentar by Iznogut — 15. april 2019 @ 15:22

  9. Aha, så din fritid går med at klatre rundt på borde mens du kaster med billiardbolde?

    Kommentar by Santor — 15. april 2019 @ 15:35

  10. Hæderligt resultat.

    Tillykke med det.

    Kommentar by Polka — 15. april 2019 @ 17:06

  11. Hvis Billy Idol frisuren får comeback, ender du i top3 på ranglisten.

    Kommentar by M.P. — 15. april 2019 @ 17:58

  12. https://youtu.be/KOgVD78F0AA
    Paludan angrebet på Blågårds Plads (København, 14.4.2019) (Uredigeret!)
    Kommentar:
    Muslimer er for dumme til at kunne forstå, hvorfor der er een Patriot, der hedder Rasmus Paludan: Stram Kurs.
    Helt fint er det når RP. Siger Hooooomo – Taaaaaaaber, affald hermed menes der Det muslimske Kneppeaffald.
    Den store Luderbog = Halshuggermanualen = Koranen.

    Meningen med disse udtalelser er at skille de Intelligente, (Dem der vil dialog), og de Uintelligente, (Dem som vil volden). Altså skille fårene fra bukkene som det danske ordsprog siger.

    Det ser nu efterhånden ud til at Gadens parlement råder, og det er ikke holdbart. Hver og een af disse voldsaber skal jagtes og spjældes med hård hånd.
    Dette er løsningen hvis vi som Danskere skal vedblive at have vores Grundlovssikrede ret: Ytringsfriheden.

    Rart at Rasmus Paludan siger tingene som de er og uden omsvøb.
    Støt Stram Kurs

    Kommentar by Sindsro — 15. april 2019 @ 21:08

  13. -> Iznogood

    Jeg bruger yderst sjældent jordemoderen. Kan nå det meste, og selvfølgelig også lave simple stød med venstre/bag ryggen :-)

    Kommentar by Kim Møller — 16. april 2019 @ 01:39

RSS feed for comments on this post.