17. april 2019

‘Død over Paludan’, skrev 19-årig: Var i besiddelse af ‘en pistol med ammunition samt en håndgranat’

Under gårsdagens Radio24syv-debat om Rasmus Paludan, brugte islamisten Khalid Alsubaihi Christchurch-massakren som argument imod Rasmus Paludans ytringsfrihed. Han nævnte det tre gange, og afslørede således, at han ikke forstod konceptet med demokrati, individuelle rettigheder og ytringsfrihed. En arabisk Karsten Hønge.

Den 19-årige er ifølge BT identisk med manden, som politiet først oplyste ‘forsøgte at skyde op i luften’, og han er nu varetægtsfængslet i 27 dage. Intention, tjek. Mulighed, tjek. Forsøg på manddrab?

“‘Død over Paludan’ og bevæbnet med våben
Sigtelsen går på, at den anholdte den 16. april ved Blågårds Plads har været i besiddelse af en pistol med ammunition samt en håndgranat. Den anholdte, en 19-årig mand, har desuden skrevet ‘Død over Paludan’ med spraymaling på en mur, hvor han derefter har placeret en håndgranat.”
(BT, 17. april 2019)

Oploadet Kl. 11:07 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/100412/trackback

26 Comments »

  1. Dømt for Jonas-drabet – nu sultestrejker han i somalisk fængsel

    Omer Hassan Sheik Muse, der i 2016 blev idømt 20 års fængsel og en erstatning på 33 1/3 kameler for mordet på den 21-årige Jonas Sekyere, har nu valgt at sultestrejke.

    Omar Muse har nu sultestrejket i 11 dage. Han ønsker nemlig at blive stillet for en dommer i Danmark.

    »Jeg blev dømt i Somaliland og fik 20 års fængsel uden beviser og uden at kunne forsvare mig,« siger den 34-årige mand over en telefon fra fængslet i Somaliland.

    Jonas Sekyere blev knivdræbt tidligt om morgenen lørdag d. 17. november 2012 under en bytur på Vesterbro-diskoteket Bakken i Kødbyen.

    [ SLETTET, Kim]

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 17. april 2019 @ 11:08

  2. Forhindrer regeringen Stram Kurs i at samle vælgererklæringer ?
    Jeg frygtede det her valg ville blive det sidste fri valg i Danmark.
    Det er åbenbart allerede lagt censur på det valg vi venter på bliver udskrevet.

    Kommentar by k.m. — 17. april 2019 @ 11:22

  3. Det bedste ved hædersmanden Rasmus Paludans demonstrationer er at politikernes, islamisternes samt politiets sande ansigter dukkede frem som satans hornede pande der prøver at trække alle ned i helvede, man kan håbe på at etniske Danskere tænker sig om ved næste folketingsvalg, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Anonym — 17. april 2019 @ 11:29

  4. -> Carlo Di Napoli II

    Stop venligst med at sakse hele tekster ind, og brug OT-tråden om muligt.

    Kommentar by Kim Møller — 17. april 2019 @ 11:54

  5. Ritzau telegram i BT:

    “Egentlig havde den kontroversielle og racismedømte partileder Rasmus Paludan annonceret endnu en demonstration i Bagsværd onsdag eftermiddag, men den ser nu ikke ud til at blive til noget.”

    https://www.bt.dk/krimi/rasmus-paludan-faar-nyt-forbud

    Kommentar by Asger Baunsgaard — 17. april 2019 @ 12:26

  6. Vikaren fra helvede, Hönge, har ondt over hvad Rasmus Paludan´s demoer koster for Poitiet og der med os allesammen(Fjols!).

    Læs Di Napoli´s beretning om Negeren Omar Muse.
    Hvem betaler hans forsvare(med rejser, øl, fisse&hornmusik!)?
    Hvem betaler hans anklager?
    Hvem betaler for at han overhovedet har en straffesag kørende i DK?
    Hvorfor er hans sag ikke lukket, han er jo rejst hjem!
    Fint at SomaliLand har smidt ham i fængsel! Må han rådne OP!

    Hvormange fængselede udlændige sidder der i DK, med lignende straffesager, der skulle være sendt hjem for længe siden?

    Nogen her der har et bud på hvad dette koster? er helt overbevist om, at Paul Hauch Fenger ikke arbejdr for under DKK 3000, i timen + alle udgifter betalt.

    Måske Hänge ved det? nåhNej han er for dum, typisk levebrødspolitiker!Han ævler konstan om de Internationale Konventioner.

    SIAD. Ud af EU/FN, Direkte Demokrati NU! Stem NB!
    P.

    Kommentar by Piotr — 17. april 2019 @ 12:29

  7. DER VAR også den 15-årige danske skoledreng der blev knivdræbt af en somalier i et frikvarter. Hertil kommer hundredvis af andre grimme episoder hvor somaliere, marokkanere, nigerianere, afghanere, congolesere og andre fra junglerne og ørkenerne har optrådt agressivt og voldeligt. Men de rødradikale pludrer videre om “humanisme” og “berigelse”.

    Kommentar by tp — 17. april 2019 @ 12:43

  8. Åh gud, der er stadig nogle mindre begavede, der ikke fatter hat af, hvordan det fungerer med vælgererklæringer. Det fremgår ellers helt klart og yderst pædagogisk på sitet, som jeg ikke gider linke til.

    Sådan i grove træk, jeg orker ikke liste undtagelserne, find dem selv eller tag indskolingsklassen om igen: Man kan afgive 1 vælgerklæring i perioden mellem to Folketingsvalg.

    Sitet oplyser lysende tydeligt, hvorledes opdateringen for så vidt angår vælgererklæringer foregår, nemlig med 4-6 ugers mellemrum. Hvilken del er det, der er uforståeligt?

    Vælgererklæringssitet hos Stram Kurs fungerer og har hele tiden fungeret aldeles upåklageligt, og man skal blot klikke de rigtige steder samt være i stand til at anvende NemId.

    Kommentar by Henrik Petersen — 17. april 2019 @ 12:49

  9. Det må man sige. I ethvert retfærdigt samfund står “den 19-årige” til lovens strengeste straf. Alene våbenbesiddelse gir vist nok 2 år og når man så lægger en håndgranat oveni så er det noget der batter.

    Lur mig om han ikke slipper med et let slag over fingrene, muslim-rabatten fratrukket.

    Kommentar by Santor — 17. april 2019 @ 12:55

  10. Håndgranaten som jeg har set er sansynligvis fra Balkan. Den ligner den type som ofte bruges i Malmø og som imponeres fra Balkan. Har hørt at prisen er ca. 2000 skr.

    Kommentar by Anders Nielsen — 17. april 2019 @ 12:57

  11. @Henrik Petersen 12:49
    Tak, jeg har også siddet med forundring over, at folk ikke har fanget den endnu.
    Jeg tillader mig at tilføje en opfordring: Husk nu folkens! Hvis I ikke ønsker mere af det samme, så skal I finde nogle andre at stemme på. Tjek NU om disse andre er opstillingsberettiget. Til valget er det for sent!
    https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer/

    Kommentar by Lider af danskhed — 17. april 2019 @ 13:07

  12. Hvorfor opdateres der ikke hver dag eller med få dages mellemrum? Vil man hellere spare et par håndører end holde demokratiet i gang?

    Kommentar by tp — 17. april 2019 @ 13:14

  13. Jamen hør her brune anal’fabet:
    Vi kan jo bruge din egen argumentation mod Satans skaberværk; Islam.
    Det er akkurat same same.
    Ka’ du forstå det Bruno. Eller skal vi bøje det i kamellort for dig?

    Kommentar by Knights Templar — 17. april 2019 @ 13:16

  14. @tp
    Så du forventer et velfungerende offentlig indkøbt IT-system??

    Kommentar by Lider af danskhed — 17. april 2019 @ 13:19

  15. Muse-lorten og Møgdyngen er to alen ud af eet dårligt stykke.
    Møgdyngen er blot albino somalineger.
    DÉT, ka’ godt snyde.
    Muse, er der ikke 3 gode måltider. Noget bedre at skide i end et hul i jorden. Papir du ka’ tørre dig i dine brune roev med (hvordan kan de overhovedet se på deres roev, om den er tørret ren?). Fitness i kælderen. Og go’ stabil internetopkobling i turistMAGNETEN Somalia?
    Aaaiii Hvor ærgerligt Muse!
    – Og der står altid en hjælpsom dansk værnemageradvokat klar til at assistere. Mod klækkelig betaling naturligvis. Akkurat som i 40’ne. I dé kredse lugter penge ikke.

    Kommentar by Knights Templar — 17. april 2019 @ 13:38

  16. Åh nej, endnu en sindssyg muslim som skal have erstatning fordi han blev fængslet samt forhøjet kontant hjælp og ubegrænset skatteyderbetalte ferier rejser til der hvor psykopat muslimen kommer “flygtede” fra.

    Kommentar by Piphans — 17. april 2019 @ 14:20

  17. WHAT, er dødskulten Islam ikke “fredens religion”?

    Kommentar by Revisoren — 17. april 2019 @ 15:18

  18. #2 Stram Kurs har nu 7072 vælgererklæringer, de har fået over 600 det seneste døgn.
    https://ekstrabladet.dk/nationen/stram-kurs-brager-frem-604-vaelgererklaeringer-paa-et-doegn/7598459

    Kommentar by Odo — 17. april 2019 @ 15:20

  19. Kim Møller — 17. april 2019 @ 11:54
    Tak Kim.

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. april 2019 @ 16:40

  20. Øh, hvad skal en familie med 1/3 kamel som erstatning. Negerdomstole, hmmmm….
    Han vil gerne til Danmark, men ‘kom til’ at tage på ferie til Somalia.

    Ok, hvis man kan tage på ferie i et land, man hævder at være flygtet fra, så er man nok ikke lige personligt forfulgt. For min skyld kan han hygge sig i fængslet dernede, ingen grund til at få ham til Danmark.

    En pistol og en håndgranat, er det ikke blot normale accessories hos muslimske ‘unge’? Ligger jo fint i lommerne på deres Adidas-pants.

    Kommentar by Henrik Petersen — 17. april 2019 @ 16:45

  21. #21 Kameler kan sælges, det er værdien af 1/3 kamel, der er tale om.

    Kommentar by Odo — 17. april 2019 @ 17:02

  22. EuroRaum.

    Nyt ord jeg lige har læst.

    Kommentar by Hul igennem? — 17. april 2019 @ 17:38

  23. Efter min mening går Oxfeldt og Politiforbundet her LANGT ud over deres bemyndigelse og ansættelsesmæssige arbejdsopgaver:

    https://www.document.dk/2019/04/17/politiforbundet-accepterer-ikke-islamkritik-den-ytringsfrihed-skal-forbydes/

    “Politiforbundet erklærer, at deres mål er, at man på “et eller andet niveau” forbyder ytringsfrihed, hvis du som borger er for kritisk mod islam i offentligheden.”

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. april 2019 @ 21:45

  24. STRAM KURS har nu oprettet hjemmeside hos Din debat.dk

    Kommentar by tp — 17. april 2019 @ 22:16

  25. Jeg har lige fundet ud af, at jeg er 80%, tilhænger af total ytringsfrihed.

    Kommentar by John sch — 17. april 2019 @ 23:57

  26. tp — 17. april 2019 @ 22:16 :
    Venligst giv et link?

    Kommentar by M.S. Carstens — 18. april 2019 @ 00:51

RSS feed for comments on this post.