20. april 2019

Pølsevogn chikaneret ud af Brønshøj: Ville bl.a. have at ‘jeg skulle erstatte svinekødet med halalkød’

Brønshøj Torv mistede fornyligt sin pølsevogn. Lokale unge kunne åbenbart ikke vente på at den demografiske islamisering, gjorde pølsevognen urentabel, og speedede processen lidt op. Fra 2700-Netavisen Brønshøj Husum – Derfor er der ikke mere en pølsevogn på Brønshøj Torv.

“Netavisen har haft en snak med ‘pølsedamen’, som ønsker at være helt anonym af frygt for repressalier. Hun er flyttet langt væk fra Brønshøj, som hun ellers elskede overalt på jorden. …

Når jeg stod alene i pølsevognen kom denne drengebande forbi og råbte alverdens sjofelheder til mig. De ville blandt andet have, at jeg skulle erstatte svinekødet med halalkød – og at jeg kunne proppe grisene op et vis sted ! De råbte også om, hvor mange penge, jeg mon havde i kassen. Nu er det ikke sådan, at jeg ikke kan stå for noget, men det greb desværre om sig, og til sidst følte jeg mig nærmest truet og turde ikke fortsætte. De smed kanonslag ind under pølsevognen og startede motoren, og sådan blev det ved. Jeg fatter ikke, det er kommet så vidt, men anderledes må jeg jo så også bare konstatere, at løbet er kørt med hensyn til den uheldige udvikling i samfundet. Det er blevet værre og værre, og nu er det for sent at gøre noget ved det.

… jeg observerede også flere uheldige ting, når jeg stod i vognen. For eksempel så jeg en dag en ældre mand komme ud fra toilettet på torvet, og da de unge fik øje på ham, begyndte de at kaste sten efter ham. Det var rystende. Sten var dog ikke deres eneste kasteskyts. De der gaspatroner, de render og indhalere blev også brugt som kasteskyts.

Jeg tror ikke, jeg var ene om at blive chikaneret. Spørg blot på biblioteket eller i de supermarkeder, der ligger her omkring. Så nu er vi som sagt flyttet langt væk fra Brønshøj…”

(‘Ipsens Pølsevogn’ på Brønshøj Torv, et ‘lille borgersted’; Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 17:05 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/100481/trackback

27 Comments »

  1. En “drengebande som vil have halalkød”. Gad vide hvem det må kan være?

    Kommentar by kenneth — 20. april 2019 @ 17:09

  2. Dette skulle flere dumme danskere læse om, for sådan bliver det mere og mere.
    Så sørgeligt, og bare synet af alle de muslimers optog til Rådhuspladsen igår, var frygtelig.
    Hvordan får vi vækket den danske befolkning?

    Kommentar by IES — 20. april 2019 @ 17:13

  3. Hun tager jo kunder fra kebab-snedkeren… Det er ren mafiavirksomhed, men sådan – meget berigende – er islam…

    Kommentar by Polka — 20. april 2019 @ 17:32

  4. Kommentar by IES — 20. april 2019 @ 17:13

    “Hvordan får vi vækket den danske befolkning?”

    Der skal lig på bordet og desværre nok mange!!

    Kommentar by kenneth — 20. april 2019 @ 17:36

  5. https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/poelsedame-lukker-indvandrerdrenge-chikanerer-mig/7604184

    Kommentar by p — 20. april 2019 @ 17:43

  6. Nogle moskeer brændes, nogle pizzariaer hærges og plages til de serverer gris, nogen skodunger og deres skodforældre deporteres, nogle kriminelle aflives, landet renses for fremmede- det vil hjælpe kraftigt.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. april 2019 @ 17:45

  7. @ Kommentar by Hul igennem? — 20. april 2019 @ 17:45

    Uforbederlig optimist!

    Kommentar by Knud Madsen — 20. april 2019 @ 17:50

  8. Det er hverdagsterroren der er kommet til Danmark. Og det vil bare blive værre og værre. Og til sidst vil man ikke kunne flytte væk fra den, fordi der ingen trygge zoner vil være tilbage for almindelige danskere. Bare se hvordan Østerbro er gået fra et trygt og fredeligt kvartér til et område hærget af urostiftere, drengebander, hjemmerøvere og mordere.

    IES spørger hvordan vi får vækket befolkningen. Mit forslag er at man uddeler løbesedler og pjecer til postkasserne. 8O procent af danskerne læser ikke net-aviserne, og aner derfor ikke hvad der er ved at ske med Danmark.

    Vi er på vej mod frygtelige tilstande. Men uden en energisk indsats er Danmark dødsdømt. De gamle skrupskøre partier ønsker jo meget mere indvandring. De mener at Danmark skal invaderes og overfyldes af somali-negre, congolesere, marokkanere, arabere og islamister. Lars, Mette og Jelved kan slet ikke få indvandring nok.

    Kommentar by tp — 20. april 2019 @ 17:50

  9. Det var da en grim satan af en historie. Her følte vi os alle sammen fuldstændig overbeviste om, at enhver form for ballade med herrefolket kunne henføres til korankast.
    Jamen så må Lars Løkke og hans ligesindede jo have tilføjet pølsesalg til listen over unødvendige provokationer.
    Hører du efter pølsemutter!? Du burde dælme betale for alle de ødelæggelser dine stakkels muslimske ofre blev drevet til.

    Kommentar by Lider af danskhed — 20. april 2019 @ 18:04

  10. Må jeg opfordre til at støtte de tilbageblevne: Axels Pølser ved Vesterport (ejeren er neger, undtagelsen der bekræfter reglen, han er supergod, og mon ikke han slår en proper næve, hvis araberne kommer forbi?).

    Derudover Kim’s pølser ved Østerport, ejerne er fra Thailand eller noget, derfor masser af spicy tilbehør efter eget valg. Tager Dankort og Mobilepay.
    Lidt gemt af vejen ovre mod Kastellet grundet det ufatteligt grimme byggeri. Deres bøfsandwich er fantastiske og de formår at dosere, så man ikke sviner ned over jakken.
    Dagens skinkekutteranmeldelse.

    Kommentar by Henrik Petersen — 20. april 2019 @ 18:53

  11. Synd for hende – hvis hun altså har stemt imod denne udvikling.

    Kommentar by Winged Hussar — 20. april 2019 @ 19:13

  12. Ramallah yallah!
    Hør i to skaldede p!khoveder.
    Ja, det er Jer to, jeg taler til: Oxymoron og DumPap. I følger en lang stolt tradition for fæhoveder i par: Gøg og Gokke, Abbott & Costello, Kling & Klang, og Øb & Bøv.
    Ka’ I stave til Z – y – k – l – o – n B?

    Kommentar by Knights Templar — 20. april 2019 @ 19:26

  13. Det’ gaaaaaas!
    I ka’ ta’ det!

    Kommentar by Knights Templar — 20. april 2019 @ 19:30

  14. Det her er jo ikke de eneste problemer i Brønshøj, dagligvare butikker er enten lukket helt ned eller lukker allerede kl 17-18.00 begrund af trusler og chikane.

    De kan ikke finde ret mange læger der vil slå sig ned og oprette lægepraksis i Brønshøj.

    Præsten Ulrich Vogel, måtte forlader sit embede i Tingbjerg og flyttede tilbage til Tyskland, begrund af trusler, han var bøsse, hvor var venstrefløjen henne dengang?

    Prøv selv og gå ind på nettet og søg på Brønshøj, det er ikke småting der dukker op af artikler fra den bydel omkring de såkaldte utilpassede unge aka muslimer, venstreorienteret pynter sig med lånte fjer.

    Kommentar by Jan Huus — 20. april 2019 @ 20:14

  15. Det ville være for meget, hvis skatteyderne skulle spilde penge på at Politiet skulle forhindre kriminalitet pga. en pølsevogn. Tænk bare på, hvad denne pølsevogn ville koste skatteyderne.

    Det er jo dybt provokerende, at den serverer svinekød, når det står i Koranen at det er forbudt. En bog som er hellig for mange muslimer. Der må vi lige have noget respekt for andre kulturer i stedet for at spilde vores tid og skattepenge på en lille provokerende pølsevogn.

    Kommentar by Fascist — 20. april 2019 @ 20:15

  16. Og det skal lige siges at Præsten Ulrich Vogel, pointerede alle de problemer der var i Brønshøj, måske derfor venstrefløjen aldrig kom ham til undsætning!

    Kommentar by Jan Huus — 20. april 2019 @ 20:24

  17. Som jeg har skrevet tidligere er jeg også selv bleve udsat for stenkastende muslim børn for 15 år siden. Men efter at have studeret Islam kan det ikke undre mig. For Islam er jo ikke en religion, men er derimod Kalifat-diktaturets politiske ideologi! Og jo, Islam er forklædt som en religion, men Allah er jo åbenlyst opsat til at være Satan selv i dette system.

    1) Koranens sura 53:19 siger at Allah har 3 guddommelige døtre. Dette bortforklares herefter med at Muhammed blev bedraget til at sige dette af Satan, og da han selv ikke var istand til at vurdere at verset var flask er han uden skyd. Dette betyder dog logisk set også at Muhammed ifølge Koranen selv ikke ville kunne vide om alle de andre Suraer er falske beskeder fra Satan.
    2) Det er mange steder i Koranen hvor det står at Allah er den bedste bedrager af alle. Se evt:
    https://answering-islam.org/Shamoun/allah_best_deceiver.htm
    Da gud i “monoteismen” skal forstås som den der kun siger sandheden, efterlader dette Islams gud som Satan!
    3) Der er så mange andre ting der også knytter Allah og Satan sammen, så som;
    Han Profet Muhammed lever som kriminel krigsherre (Kalif).
    Haditherne siger at alle Muslimer skal pines i Helvede af Allah.
    Haditherne siger også at gode dyder ikke kan give muslimer adgang til paradis. Den eneste sikre vej til paradis er igennem Martyriet, altså at dø i kamp for Kalifens profit!

    Forklaringen på dette valg af “gud” er naturligvis at Islam udnytter at Jøder og Kristne tror at Satan er gud staf. Og i biblen står der i den forbindelse mange gange at det er håbløst at kæmpe imod! Naturligvis er der ikke nogle der tror på Satan som gud, for han er jo højest nummer 2 altså under gud! Så guds konstruktionen i Islam er bedst at sammenligne med en parasitisk udnyttelse af biblen. Og det forklare i høj grad hvorfor at Islam har haft succes, selvom det har ødelagt ALLE erobrede områder på sin vej.

    Kommentar by Hvideplov — 20. april 2019 @ 22:32

  18. Fra ekstra bladets artikel lidt længere oppe i komrnentarene: “Jeg spurgte ham, hvad de havde gang i, og hvorfor de opførte sig sådan. Han svarede bare helt køligt ‘bare vent til vi er mange nok”.

    Hvad er definitionen egentlig på hvornår man er i krig? For den ene part har været det længe!

    Kommentar by Per — 20. april 2019 @ 22:59

  19. Løkke-Fondens gæster generer danskere i deres eget hjemland, Danmark. Det lever han tykt af. Man kan ligefrem sige, at Løkke-Fonden bugner af velstand i takt med, at Danmark islamiseres og ødelægges.

    Kommentar by Iznogut — 21. april 2019 @ 01:55

  20. Vi vil så gerne se Skipper fizzøletten stavrer til Brønshøj Torv på Louboutin’erne, og fodrer ænder.
    Ninotchka: Der er en ledig plet på torvet, dér hvor skinkekutteren før befandt sig.
    Inden den ligesom Vogel blev stenet ud af bydelen.

    Kommentar by Knights Templar — 21. april 2019 @ 08:12

  21. og fodrE ænder…

    Kommentar by Knights Templar — 21. april 2019 @ 08:13

  22. Snaphanen havde denne kommentar forleden, der ligevel passer på Europa i dag (gengivet frit efter hukommelsen):
    “De mest PESSIMISTISKE jøder i fyrrenes Europa endte med swimmingpool i Hollywood.
    De mest OPTIMISTISKE jøder i fyrrenes Europa endte med “brusebad” i Auschwitz”.

    Kommentar by Knights Templar — 21. april 2019 @ 08:32

  23. Danskerne er så småt ved at vågne, det har muslimer og mediers kamp mod Paludan vist.

    Kommentar by LarsB — 21. april 2019 @ 16:22

  24. Pølsevognen er naturligvis en strakt langefinger til veganer- og multikultisegmentet, og den sårer de forfulgte muhammedaneres følelser.

    “Langelænder – kend den på knækket.”

    Endnu et stykke dansk kultur knækket, og fjernet fra landkortet…

    Kommentar by Revisoren — 21. april 2019 @ 18:59

  25. Den islamleflende pamflet Ekstra Bladet har begået en leder om “hændelsen”.

    Man benævner islamisterne som “uvorne indvandrerdrenge” og “rødder”.

    Det lyder nu så hyggeligt.

    Og selvfølgelig får man da også sendt en sviner af sted til både DF og Paludan, da de naturligvis er en del af problemet…

    Kommentar by Revisoren — 22. april 2019 @ 09:43

  26. Det er altid noget, at det i mindste bliver omtalt.

    Jeg husker fra engang i 90’erne da en kinesisk grillbar efter min hukommelse i Husum, blev udsat for chikane angiveligt af en dansk bande.

    Det kom der et større arrangement ud af, hvor der demonstreredes mod den angiveligt voksende racisme i det danske samfund. Det blev aftalt, at man kunne støtte denne grillbar ejer ved at købe burgers for 1000 kroner stykket.

    Man kunne derefter se en person fra det private erhvervsliv (DI?) guffe en sådan en burger i sig til 1000 kroner i et pressefoto.

    Rigtigt pinligt blev det, da det blev afsløret, at den omtalte bande blev ledet at en yngre thailandsk mand.

    Kommentar by T. H. — 22. april 2019 @ 12:23

  27. […] http://www.uriasposten.net/archives/100481 […]

    Pingback by COSI’ L’ISLAM SOTTOMETTE LA DANIMARCA: il racconto di cosa significa vivere in particolari città del nord Europa – www.mag24.es — 12. juli 2019 @ 19:35

RSS feed for comments on this post.