22. april 2019

Sri Lanka: Tre danske børn myrdet af islamisk selvmordsbomber, imam Moulavi Zahran Hashim

I relation til bloggen er jeg normalt en hård mand, men det gør næsten fysisk ondt at se billeder af ofre for det islamiske terrorangreb på en af de større søskendes Instagram-profil. Anders Holch Povlsens fire børn hedder Astrid, Agnes, Alma og Alfred, og tre af dem døde med hele livet foran sig. Fra Ekstra Bladet – Danmarks rigeste mands børn dræbt i bombemassakre.

Danmarks rigeste mand, Bestseller-milliardæren Anders Holch Povlsen, og hans hustru Anne Holch Povlsen, mistede i massakren tre af deres fire børn.

Det bekræfter Communications Manager i Bestseller, Jesper Stubkier, i en mail over for Ekstra Bladet.

‘Det kan vi desværre bekræfte. Vi beder jer respektere privatlivets fred, og vi har derfor ingen yderligere kommentarer.'”

(to-tre af de myrdede børn, dræbt påskedag på Hotel Shangri-La, Colombo, Sri Lanka)

Selvmordsbomberen på Shangri La hotel var ifølge CNN mfl. imamen Moulavi Zahran Hashim, en kendt islamisk ekstremist, der huserede på Youtube. I ved, det der video-site der banner Tommy Robinson for sin islamkritik.

(Moulavi Zahran Hashim, imam og youtube, tilknyttet ‘National Thaweedh Jamaat’; Foto: Everipedia)

“Den ene gik ned og stillede sig i morgenmadskøen, mens den anden stillede sig i elevatorområdet. De udløste simultant deres bombeveste.” (TV2-reporter Jens Ole Nielsen, 22. april 2019)

Oploadet Kl. 09:16 af Kim Møller — Direkte link104 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/100580/trackback

104 Comments »

  1. Forhåbentlig vil de fremover stemme på partier som minimerer muslimernes mulighed for at dræbe danskere.

    Kommentar by Winged Hussar — 22. april 2019 @ 09:19

  2. Så forstår jeg bedre dranker Lars og ol’ smokie Magrethe var så berørte af terrorhandlingen….det er slemt når det er een af vennerne det får ud over …. Hjelt anderledes da den danske pige blev slagtet i Marokko, det var jo bare en socialklasse 4 mor der mistede sin datter

    Kommentar by redneck — 22. april 2019 @ 09:21

  3. Organet for Højeste Oplysning havde en ækel in-your-face artikel om de kulturnihilistiske idioter, som har lavet en anti-Paludan indsamling, for at tækkes deres muslimske invaderende styrker. Hvordan mon det føles nu, hvor muslimer igen-igen har vist, hvad deres kerneværdier er?

    Kommentar by Hr. Snusk — 22. april 2019 @ 09:30

  4. R.I.P.

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 22. april 2019 @ 09:31

  5. Helt igennem forfærdeligt, og jeg kondolerer. Men jeg undrede mig også over, at Løkke ligefrem tog hjem fra ferie, og at Margrethe var så berørt. Nu tror jeg, at vi har svaret.

    Kommentar by Michael — 22. april 2019 @ 09:39

  6. Forfærdeligt for familien. Nu blev overklassen i Danmark så for første gang sådan rigtig ramt af terror.

    Hvis jeg skal være bare lidt kynisk, må jeg bare sige, at det er den slags der skal til, hvis der skal gøres noget ved problemet. Det hjælper intet, når det er den almindelige unge knægt, der bliver stukket ned eller overfaldet under en bytur med vennerne eller når det er almindelige kvinder der bliver voldtaget.

    Det kan lyde meget råt, men det er desværre der jeg tror vi er kommet til. Overklassen skal desværre rammes på deres personlige sikkerhed før landet sådan rigtig ændrer kurs.

    Kommentar by na — 22. april 2019 @ 09:48

  7. # Hr. Snusk

    I TV-avisen i går kl. 21.00 havde man også et indslag om den latterlige spazzer, der har samlet 1 million kroner ind til terrororganisationen Dansk Flygtningehjælp.

    Indslaget kom lige efter nyheden om “hændelsen” på Sri Lanka, hvor nyhedsoplæserens trosfæller havde fejret påsken med at slagte minimum 200 vantro.

    Kondolerer til Holch Povlsen og hans familie.

    Børnene var helt uskyldige.

    Kommentar by Revisoren — 22. april 2019 @ 09:55

  8. Det gør ingen forskel for mig, om tre ofre er døtre af en for mig fremmed dansk milliardær eller russisk middelklasse.

    Endnu et vantro offer for islam er blot endnu et vantro offer for islam.

    Det ville dog være naturligt, hvis Bestseller nu donerede 10 millioner kroner til Stram Kurs, for hver krone Dansk Flygtningehjælp får, sådan at vi i bedste fald kan udskyde blodbadet herhjemme. Men selv disse penge ville ikke gøre dem til større martyrer end alle de andre vantro, der også blev slagtet.

    Kommentar by Fascist — 22. april 2019 @ 09:55

  9. Man gav Breivik skylden for alt ondt.

    Nu har vi al grund til at sige det samme om Statsministeren og hele det forpulede Folketing. Vi trues til tavshed om Islam, så mon ikke det er tiden til en ny ledelse ?

    Hvor længe vil politikere og journalister være bekendt at lyve og bedrage om Islam ?

    Kommentar by k.m. — 22. april 2019 @ 10:01

  10. Jeg har opdateret posten. Selvmordsbomberen var kendt Youtube-imam.

    Kommentar by Kim Møller — 22. april 2019 @ 10:02

  11. Islam dræber tre danske børn. Men ikke børn af hvem som helst.

    Nå, dette kan blive en game-changer i dansk politik i mange år fremover. Islam har dræbt tre børn af en mand der har en betydelig formue. Det kan jo være, at det er det der skal til for at ”vores” side nu kan få den økonomiske rygdækning, som venstrefløjen har haft via staten i årtier

    https://www.bt.dk/udland/anders-holch-povlsens-tre-boern-draebt-i-terror-eksplosioner-paa-sri-lanka

    Det er nok derfor Lars Løkke og Kongehuset har været så hurtig ude med meddeler om sorg og medfølelse.

    Mvh.
    Historyman

    Kommentar by Historyman — 22. april 2019 @ 10:05

  12. Lars Uløkke afbryder sin ferie for vise sympati med de dræbte i terrorhandlingen på Sri Lanka, Lars Uløkke vil ikke erkende at den ukontrollerede import af indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terroristers handlinger i Danmark, nej så hellere sammen med resten af Christiansborg slænget fordømme den Danske hædersmand Rasmus Paludan der gør en stor indsats for at redde landet ud af korandyrkernes klør, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 22. april 2019 @ 10:06

  13. Tændte for tv’et efter at have opdateret posten. TV2 News sender live fra Sri Lanka, og fortæller at man ikke ved noget om motivet for terrorangrebene. I sig selv en blogpost værd, men så kunne jeg ikke lave andet.

    Kommentar by Kim Møller — 22. april 2019 @ 10:09

  14. 5. na
    Det er også ganske forfærdeligt det du skriver, men jeg er bange for at du har ret. Nej vi er ikke kyniske – vi er realistiske. Alt er blevet dysset ned i årtier – derfor er der ingen, som forstår noget. Låg på fra regering og låg på fra medierne, og når de alternative net medier siger sandheden er det fake news. De bliver meldt til tech-giganterne af DR og Politiken, og EU følger op med at gøre den frie ytring til hadefuld tale. Så ser de hellige krigere chancen for at demonstrere foran Christiansborg og på Rådhuspladsen. Og de unge hjernevaskede studerende synes det er så fedt. Det er kun os gamle nisser, som ikke synes det er spor fedt, at denne OIC kultur realiserer deres hedeste drømme.

    Kommentar by Tim Pallis — 22. april 2019 @ 10:14

  15. Hej Kim, det bedste ved de statsstøttede medier er når de beretter at motivet til terroren er ukendt, så ved alle hvem der står bag, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 22. april 2019 @ 10:16

  16. Så må MSM igen i gang med et damage control som de kan beskytte deres kæledægger.

    Kommentar by kenneth — 22. april 2019 @ 10:21

  17. Forbindelse til Islam kunne man læse på The Hindu.com kort efter de førte bomber.
    Danske medier er nogen svin

    Kommentar by k. m. — 22. april 2019 @ 10:23

  18. Dybeste medfoelelse med foraeldre og familie.
    Men nu rammes eliten af politikernes dumhed. Og vi skal blandes sammen med mennesker som disse??? ogsaa i vort eget land? Sindsygt!

    Kommentar by g wiltek — 22. april 2019 @ 10:25

  19. Jeg vil vende det om og sige, bare at tænke på hvad der er sket med de unger gør fysisk ondt, det er dybt tragisk.

    Desværre så kommer det til at gøre endnu mere ondt når vi igen skal høre svindleren lars lokke, msm og Fake News sige at det intet har med muslimer eller islam at gøre.

    @5 Michael
    Du har desværre nok ret mht. lars lokke og kosten.

    Kommentar by Piphans — 22. april 2019 @ 10:39

  20. Hvis man skal have korrekt information, skal man gå til de politisk ukorrekte undergrundsmedier. De store medier, især de elektroniske statsmedier, bliver mere og mere ligegyldige.

    Man kan spørge sig selv hvorfor de er så passive og langsomme når det drejer sig om at gengive den uønskede virkelighed. Sandheden kommer jo for en dag alligevel. Er det fordi de klynger sig til deres egen drømmevision om fredens religion, så det slører deres virkelighedsopfattelse? Eller er det fordi de venter med at fortælle sandheden til det første chock og den første vrede har fortaget sig, i det håb at vælgerne så er faldet i søvn igen.

    Kommentar by JC — 22. april 2019 @ 10:39

  21. Er vi så tilbage ved “ensomme ulve”?
    Eller
    “Der findes ikke rigtigt nogle ‘lone wolfs’ ensomme ulve. Man bliver altid radikaliseret gennem en social proces. Der er altid en social kontekst, der er nogen der er med til at skabe det der billede af, at vi bliver nødt til at gøre noget nu. Og det er det der skubber folk.” ?

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 22. april 2019 @ 10:40

  22. https://www.bt.dk/udland/ekspert-om-sri-lanka-angreb-det-kommer-som-en-overraskelse
    “Han mener altså, det mest sandsynlige vil være, at det er en ekstremistisk muslimsk gruppe, der står bag, og hvis ikke det, vil lektoren tro, det kan være nogle yderliggående grupper i det buddhistiske miljø.” Mikkel Wilther Kaagaard

    Sådan ser det ud, når “eksperter” udstiller deres egen idioti.
    Ja, der er mange muligheder, f.eks. Mickey Mouse.

    For helvede hvor bliver man træt af alverdens eksperter.
    Jeg har ikke gravet i Kaagaard’s fortid, men han lyder som et resultat af RUC

    Kommentar by k.m. — 22. april 2019 @ 10:41

  23. #5
    Vi er alle lige – der findes mennesker der er mere lige end andre.
    Lars Lort, berørt? Sikkert een af de store tunge bidragydere til fond og valgkamp. Dat’s why.
    Jeg synes det er forfærdeligt, det der er sket. Utilgiveligt. Og en ubærlige sorg for de efterladte forældre. Det kan ingen sætte sig ind i.
    Men Lars Lort må forstå, at der er en endnu større regning end de årlige 36mia.x 3-4-5? – og venter.
    “Desværre” skelner bomberne ikke mellem rig og fattig. Ung eller gammel. Statsfilister eller alm borger.
    Hvormange børn er det, du og Solgryn har?

    Kommentar by Knights Templar — 22. april 2019 @ 10:41

  24. Trist, at folk ikke kan dæmpe deres had men også lader det vælde ud her, hvor de frakender både dronningen og statsministeren almindelige menneskelige følelser og opfører sig som ruskende gale og ræverøde af den mest afstumpede og enøjede slags. Se jer selv i spejlet!

    ———–

    Ingen sorg er så stor som at miste den, man har kær. Og her er det tre uskyldige børn. De arme forældre.

    Kommentar by Atterdag — 22. april 2019 @ 10:46

  25. Ham den fede ulækre bæbrune retardo med gigt i pegefingeren, skulle kærtegnes af en Zippo under dobbelthagerne bag fizzøskægget. Efter han har fået samme “imprægnering” Notre Dame modtog.

    Kommentar by Knights Templar — 22. april 2019 @ 10:47

  26. Hjemvendte syrienskrigere!!

    Danmark topper liste over hjemvendte syrienskrigere

    https://politiken.dk/indland/art5617869/Danmark-topper-liste-over-hjemvendte-syrienskrigere

    Hjemvendte syrienskrigere og deres familie sendes i terapi
    Psykolog Preben Berthelsen forsøger at lette sindet hos unge syriensfarere og deres forældre.

    https://politiken.dk/indland/art5522949/Hjemvendte-syrienskrigere-og-deres-familie-sendes-i-terapi

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 22. april 2019 @ 10:47

  27. Nåh ja, det har han allerede.

    Kommentar by Knights Templar — 22. april 2019 @ 10:48

  28. Atterdag.
    Du forstår virkelig hat.
    Hatterdag?

    Kommentar by Knights Templar — 22. april 2019 @ 10:49

  29. Jeg forventer en fuld Mygind og at Bestseller benhårdt vil markedsføre moderigtige shariaklude fra små tørklæder til fuld burka, med halalcertifikat og afgift til Saudaarabien eller Qatar.

    Kommentar by Træt — 22. april 2019 @ 10:52

  30. “Ingen sorg er så stor som at miste den, man har kær.”

    Kære Atterdag
    Det er vi alle enig i, men du troller, ved at liste uden om sagens kerne.

    Hvor mange “kære” skal vi miste før – nok er nok?

    Kommentar by k.m. — 22. april 2019 @ 10:55

  31. Jeg er også dybt berørt over at familien Anders Holck Poulsen på så tragisk vis er blevet frarøvet 3 ud af deres 4 børn.
    En fanatisk imam som har sin egen kanal på Youtube står angiveligt bag dette voldsomme terrorangreb på Sri Lanka.

    Youtube har medvirket til dette syge angreb ved at tillade denne frygtelige imam adgang til at bruge videokanalen.

    Lars Løkke Rasmussen bør ikke igen fremføre, at dette her har ikke noget med islam at gøre.

    Kommentar by Erik Skifter — 22. april 2019 @ 10:57

  32. Lederen i Ekstra sprøjten beretter om en daglig hændelse der bla. har tvunget pølsemutter i Brønshøj til at lukke fordi hun ikke vil sælge halal slagtede pølser i skinkekutteren, de unge chikanerede pølsemutter og hendes kunder med spyt og stenkast, lederen skriver at politiet ikke har tid til den slags små hændelser, men det er ægte korandyrkende terror fra de indavlede kriminelle terrorister, spark rosset ud af landet, forbyd islam i Danmark

    Kommentar by emmagad — 22. april 2019 @ 11:00

  33. Det er meget sandsynlig at nogen planlægger samme form for terror her i Danmark.
    Er det rimelig vi skal fyldes med løgn, hvis der sprænger 10 bomber her med 200+ dræbte og endnu flere sårede?

    Jeg siger vores politikere og medier har vist deres ulækre fjæs, i form af censur og forfølgelse af Rasmus Paludan, der utrættelig stiller op mod systemet, som “Tankman” i Kina? ham der gik ind foran en række tanks på Den Røde Plads. Hvad blev der for resten af ham?

    Kommentar by k.m. — 22. april 2019 @ 11:03

  34. Absolut forfærdeligt at islam igen dræber uskyldige, hvilket det så i øvrigt altid er.

    Det viser bare at ingen kan føle sig sikre. Det er ligegyldigt hvem og hvad man er, islam rammer alt og alle. Derfor er det mig en gåde hvorfor så mange føler at de med djævlens vold og magt skal dækker over islams morderiske “kultur”, det giver seriøst ingen mening!

    Kommentar by Santor — 22. april 2019 @ 11:08

  35. Atterdag lyder som Simon73

    Kommentar by Træt — 22. april 2019 @ 11:08

  36. Jeg vil være lige så kynisk som rød. Det angreb er jo bare en af invasionens reklamefilm, hvem gider ævle om en reklamefilm fra firmaet islam.. Skide frygtsælgere..

    Kommentar by Gaflen — 22. april 2019 @ 11:11

  37. K. M. 11.03..tankmanden blev tæsket ihjel 2 timer senere og var upolitisk, bare ude og handle. Og ingen terror i dk, for vi betaler 60 Mia, år til invasionens succes og fryd..

    Kommentar by Gaflen — 22. april 2019 @ 11:16

  38. Mistanken om hvem der står bag terroren er foreløbig ved at samle sig om islamistgruppen National Thowheed Jamath, og en talsperson for regeringen i Sri Lanka har ifølge Reuters udtalt, at gruppen varslede angrebene tidligere i denne måned og fik hjælp af internationale netværk.

    Kommentar by Atterdag — 22. april 2019 @ 11:28

  39. Jeg tror ikke, du kan udlede, at Alma er den overlevende … ? Billedet på hendes Instagram er slået op for fire dage siden.

    Kommentar by Bob Glitter — 22. april 2019 @ 11:29

  40. Konsekvensen at ikke-overvåget islam:

    Ubærlig tragedie.

    Kommentar by Polka — 22. april 2019 @ 11:34

  41. Det er et helvede derude.
    Man kan forsøge med afspærringer med kontrolposter, flere lag anbefales stadigvæk,
    https://www.youtube.com/watch?v=0KOPvSUlNjI

    Kommentar by Peter Buch — 22. april 2019 @ 11:37

  42. Stakkels familier og ofre for islams “freds”budskab – min dybeste medfølelse går til dem.

    Mon DR mfl. starter en indsamling – fx Nicolai Würtz?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 22. april 2019 @ 11:40

  43. Kommentar by Abdullah Terkelsen — 22. april 2019 @ 11:40

    “Mon DR mfl. starter en indsamling – fx Nicolai Würtz?”

    Nej, fordi det giver ingen likes på facebook.

    Kommentar by kenneth — 22. april 2019 @ 11:43

  44. Frøken Skipper får rigtigt travlt med at fodre ænder i de kommende dage…

    Kommentar by Revisoren — 22. april 2019 @ 11:44

  45. Til min dronning, Dronning Margrete II af Danmark:

    Kunne du ikke, som symbolsk overhovede for vores Folkekirke, snart tage tigeren ved halen og sige verdens mullaher et par borgerlige ord i al offentlighed.
    Det ville nok give genlyd verden over, med den respekt du har overalt.

    Og næste gang du er i audiens hos Paven, må I da have noget at snakke om.

    På forhånd tak.

    Kommentar by Bastardo — 22. april 2019 @ 11:50

  46. Alle islamapologeterne “forklarer” altid muhammedanernes terror med, at det er et modsvar til vestens interventioner i Mellemøsten.

    Hvornår har Sri Lanka bombet eller invaderet et land i Mellemøsten?

    Kommentar by Revisoren — 22. april 2019 @ 11:50

  47. #34 Åh gud. Vi skal ikke til at have besøg af Niels O og Simon73. De to personer, der på forunderlig vis fik dræbt al fornuftig debat og aktivitet på 180grader.

    Kommentar by na — 22. april 2019 @ 11:51

  48. Det er tragisk, og midt i tragedien er politikerne med garanti begyndt at mobilisere deres pressetjenester. For hvordan skal de nu agere ? I en normal hændelse kan pressetjenesterne styre informationen og i samarbejde med medierne tegne det billede man ønsker. Uanset hvad ofrernes pårørende ønsker.

    Her er nogle af ofrene nu så rige og magtfulde, at ofrene selv kan styre medier og komme frem med et budskab. Og indtil det sker, vil alle politikerer danse om den varme grød, for hvad siger familien når de på et tidspunkt udtaler sig ?

    Kommentar by Gregers — 22. april 2019 @ 11:53

  49. # Bastardo

    Paven har ikke tid til den slags ligegyldigheder.

    Han har travlt med at blive belært om “klimakrisen” af en retarderet og psykotisk 16-årig svensk skoletøs…

    Kommentar by Revisoren — 22. april 2019 @ 11:54

  50. Og mens jeg venter på at pis-prut-kefir stiller op med en demonstrationen mod denne forfærdelige ugerning, vil jeg lade min medfølelse gå til de berørte familier. For der er mange mange flere end den danske.
    Lad os ikke miste disse mennesker uden at tage ved lære.

    Kommentar by Lider af danskhed — 22. april 2019 @ 11:57

  51. Vil det nytte, at danskere er dræbt igen? Næppe. Europæerne vågner op efter de første 100 000, islam myrder. Og da er det mildt sagt for sent

    Kommentar by BB — 22. april 2019 @ 12:00

  52. Vores forræderiske politikere har lukket mange af Moulavi Zahran Hashim’s slags ind i landet.

    Kommentar by Nielsen — 22. april 2019 @ 12:01

  53. @ k.m. — 22. april 2019 @ 10:41

    “Jeg har ikke gravet i Kaagaard’s fortid, men han lyder som et resultat af RUC”

    Ikke helt forkert: Sri Lanka-kenderen Mikkel Wilther Kaagaard var i 1993 med til at stifte den venstreradikale forboldklub Røde Stjerne FC Skive. Når man tænker på, at det er så kort tid efter murens fald, blinker ens advarselslampe. MWK er næppe bare en vidende turistguide, som hives ind somSri Lanka-kender. Det virker snarere som om, at Journalistisk Venstreparti ikke tager nogle chancer og udnævner kun dem til eksperter, som de politisk kan stole på:

    Mikkel Wilther Kaagaard skriver da også i dit link:

    »Det mest sandsynlige er, at det enten er en muslimsk gruppe inspireret af IS (Islamisk Stat) eller nogen, der har kæmpet for IS og er kommet hjem. Men det er ikke nogen, der har været aktive i Sri Lanka. Uanset hvem der står bag, kommer det som en overraskelse,« siger han og understreger, han selvfølgelig kun kan gisne om, hvem der står bag.

    “…eller nogen, der har kæmpet for IS og er kommet hjem” Interessant at selv en venstreradikal kan se risikoen ved at tage IS-terrorister hjem. Hvor mange terrorister er det, som vender hjem til Danmark?

    “..Men det er ikke nogen, der har været aktive i Sri Lanka.” Såh, imamen og selvmordbomberen Moulavi Zahran Hashim var da en kendt youtuber. Ret så aktive hadprædikanter.

    “Uanset hvem der står bag, kommer det som en overraskelse…” De er da blevet advaret i forvejen, og de burde da være bekendt med islams voldspotentiale, så lægger man det sammen, hvordan kan dette blive til en overraskelse.

    Kommentar by traveler — 22. april 2019 @ 12:02

  54. https://www.berlingske.dk/karriere/2-familien-holch-povlsen-holch-povlsens-fornemmelse-for-nethandel?fbclid=IwAR1i3YaFFAsXX2EK5t6xJAWnR5B9tcR3Rz0YpirZdzTmWsZ8Jga_AxJfZNU

    Alle artikler fra 2017 jeg læser taler om at de har 3 børn, 3 døtre. Jeg kan ikke finde ud af hvordan Alfred kommer ind i billedet. Nogen der ved det?

    Kommentar by Anders Jensen — 22. april 2019 @ 12:32

  55. Nu har familien før været udsat for kidnapningsforsøg og trusler, så mon ikke de har haft en eller flere sikkerhedsfolk med på rejsen. Disse folk skulle man tro havde forhørt sig grundigt hos udenrigsministeriet inden rejsen blev planlagt.

    Har udenrigsministeriet underspillet risikoen? Var det derfor at LLR fik travlt med at komme hjem?

    Betyder det nu, med Lousia og hende normanden i baghovedet, at udenrigsministeriet bliver nødt til at være mere åbne med at fraråde rejser til “bestemte lande” hvor der er problemer med deres muslimske befolkning.
    Det vil givetvis komme til at fremstå “islamofobisk”, men når folk begynder at miste egne familiemedlemmer, så begynder de måske at foretrække at være på den sikre side.

    Kommentar by Asger G N — 22. april 2019 @ 12:33

  56. -> Bob Glitter

    Du har ret, og posten er derfor opdateret. Det gik lidt for stærkt. Beklager

    Kommentar by Kim Møller — 22. april 2019 @ 12:33

  57. Men “i dag er vi alle kristne” og mindehøjtidelighed foran Christiansborg arrangeret af Stram Kurs, og en masse meningsmagere, som ved NewZealand gav højreorienterede skylden, må så i dag sige at det er religiøse muslimer, der er ansvarlige, ikke? Jeg mener, sådan må det da blive??

    Kommentar by Anders Jensen — 22. april 2019 @ 12:34

  58. Lars Lykke skal nok fortælle om de” mørke kræfter” vi skal stå sammen og ikke lade os skræmme.

    Kommentar by IES — 22. april 2019 @ 12:37

  59. En frygtelig og barbarisk forbrydelse med meget, meget tragiske følger. Og omkring 3OO dræbte. (og endnu flere sårede) Nej, penge er ikke alt, og intet beløb kan erstatte forældrenes tab.

    Men den dag kan vel ikke være fjern, hvor selv de radikale vil forbande deres egen blindhed og døvhed? For terroren vil vel også komme til dem på et tidspunkt. Fornylig var der en tv-kvinde hvis mor blev myrdet på Østerbro af en somalisk seriemorder. Og siden indvandringen begyndte er vel langt over 3OO danskere blevet dræbt af migranters kriminalitet og narkotika-indsmugling. Det bør vel også gøre indtryk. Eller vågner de radikale og deres medløbere aldrig af deres døs?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. april 2019 @ 12:39

  60. Kommentar by IES — 22. april 2019 @ 12:37

    Selvfølgelig er det bare nogle enkeltstående personer som total har misforstået og voldtaget islam.

    Bagefter må LLR ned til et topmøde i EU, hvor de kan diskutere hvordan de kan lukke munden på islamkritikere og samtidig fortsætte strategien om at Europa skal oversvømmes med muslimer.

    Kommentar by kenneth — 22. april 2019 @ 12:41

  61. OT, og dog:

    En suspekt skodkanal viste i går filmen “Robin Hood – den fredløse” fra 1991 med halalhippien Kevin Costner og Trump-haderen Morgan Freeman i hovedrollerne.

    Helten i filmen er slet ikke Robin Hood – nej, det er naturligvis en sort muhammedaner (Morgan Freeman).

    Den kloge og heltemodige muhammedaner lærer de dumme og uoplyste englændere om brug af muhammedanske opfindelser såsom en kikkert, sortkrudt og hjælp til fødende kvinder!

    Og til sidst redder vores muhammedanske helt naturligvis Robins liv.

    Allerede i 1991 kørte propagandaen for fuld skrue…

    Kommentar by Revisoren — 22. april 2019 @ 12:57

  62. Det ser ud til at globalisternes agenda har virket og muslimerne, nu er så assimilerede at de sammen med kristne fejrer Påsken.. Notra Dame, Sri Lanke og lærestreg til den absolute overklasse…. P. Skipper, Z. skampe og ligesindede må være glade…???

    Vi andre er bare triste…!!!

    Kommentar by Ignoranten — 22. april 2019 @ 12:58

  63. Lars Løkke er ligeglad med Danmark.
    Selv om det er stærk off-topic minder jeg om, at han ikke vil pille ved udlændinges ret til børnepenge. Han er vores Statsminister men viser at Folketinget kun er et ekspeditionskontor for EU.

    Kommentar by k.m. — 22. april 2019 @ 13:07

  64. Også dybt berørt…fyldt af en sorg der næsten presser sig på som tårer ved tanken om disse tre fine unge danske børn. Ethvert dansk barn er for mig noget uendeligt dyrebart. Vi er ikke så mange her i verden. De sorte aber kan man fodre svin med.
    Jeg føler også et indestængt had…vi burde skrige på hævn for dette angreb på vores trosfæller og landsmænd! Øje for øje…tand for tand. Det er verdens jernhårde lov. At Jesus viser os en anden drøm der kan vokse blandt os i det skjulte er en anden sag. “giv kejseren hvad kejserens er!” sagde han…dvs. at “kejseren” (regering, magter og myndigheder sammen med folket) har at svinge sit sværd og hugge ondskaben ned. Hvorfor kan vi ikke finde ud af det!? Fredens tid er forbi, vi er i krig!!!!

    Kommentar by Fra den yderste kyst — 22. april 2019 @ 13:08

  65. …lidt ked af formuleringen “de sorte aber” ovenfor…det handler jo ikke om race, men vi er virkelig ikke mange i vores lille land i nord, og vi får få børn…Og den imam ligner godtnok en mørk dæmon fra helvede.

    Kommentar by Fra den yderste kyst — 22. april 2019 @ 13:13

  66. Er Uwe Max Jensen synsk?

    http://balletmagnifique.blogspot.com/2019/02/anders-holch-povlsen-fra-bestseller-far.html

    Kommentar by np — 22. april 2019 @ 13:13

  67. Statsmedisteren: Det er Rasmus Paludans skyld!

    Kommentar by Voldposten — 22. april 2019 @ 13:20

  68. Husk nu, at islam ikke har noget med islam og muslimer at gøre – det hele er bare en lang række af serietilfælde 🙄

    Kommentar by Bjovulf — 22. april 2019 @ 13:24

  69. Uden Løkke-Fondens beskyttelse af -og betaling til besætterne (hans gæster) havde de ikke råd til at være her i Danmark.

    Returkommisionen får Løkke-Fonden til at bugne af velvære.

    Kommentar by Iznogut — 22. april 2019 @ 13:32

  70. Police on Monday said they had found 87 bomb detonators at a Colombo bus station, a day after a string of attacks on churches and hotels that killed nearly 300 people.
    A

    Kommentar by k. m. — 22. april 2019 @ 13:32

  71. Det næste lyder måske egoistisk, men det er alt andet: Jeg håber inderligt at manden nu vil dedikere sit liv og sine milliarder til at sørge for at den pest ved navn ISLAM der dræbte hans børn og mange andres gennem tiden ikke spreder sig mere i danmark! Hvor ville det dog være fantastisk med en motiveret milliardær på den rigtige side for en gang skyld, men det sker nok desværre ikke.

    Kommentar by Per — 22. april 2019 @ 13:34

  72. En rigmand må skrabe sine børn ned ad væggene – resterne af dem blandet sammen med alle de andre bombesprængte ofre på væggene!!!

    Få så de muslimer smidt ud af landet…dem alle!!!!

    Kommentar by Black Watch — 22. april 2019 @ 13:36

  73. Denne gang var det familien Holch Povlsens der på bestialske måde, mistede 3 af deres børn. Det kunne lige så godt have været Nicolai Würtz eller andre der i deres himmelråbende naivitet over for islam, donerer penge til vore kommende bødler, alle islamleflerne fra MSM, “top”politikkere, Røde Kors-indsamlere eller andre medløbere fra godhedsindustrien, for:

    KORANEN (Fandens Voldsmanual) SKAL tages dødsens alvorligt, til punk og prikke, og i følge Voldsmanualen ER en vantro EN VANTRO og SKAL behandles derefter. De livspligtige påbud over for vantro står tydeligt oplistet i dette link:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924
    og kan KUN, for kortest mulig tid, fraviges ved, at benytte sig af taqiyya (korandyrkernes tilladte løgn).

    Men MSM, SAMTLIGE nuværende partier på borgen, “humanisterne” “eliten”,…. halter så langt bagefter på IQ -en, at de end ikke magter at læse hvad der står i den livspligtige Voldsmanual, skønt den er skrevet, så selv en indavlet, retarderet KOrantilbeder fatter påbuddene!

    Kommentar by M.S. Carstens — 22. april 2019 @ 13:37

  74. “Sikkerheden er nu blevet skærpet over alt i Sri Lanka, som har omkring 22 millioner indbyggere. 70 procent er buddhister, 12,6 procent er hinduister, 9,7 procent er muslimer og 7,6 procent er kristne, viser en statslig opgørelse fra 2012.”

    9,7% muslimer, hvilket jo også betyder at det er på tide for dem at de begynder at gå på krigstien. Start med at angribe den lille gruppe af kristne og så videre til at udrydde den lidt større gruppe af buddhister.

    Kommentar by kenneth — 22. april 2019 @ 13:37

  75. Hvilken ondskab der er overgået så mange mennesker. Niels Holck og hans kone samt deres eneste barn må være i en chok tilstand og i en tomhed ord ikke kan beskrive.

    Nu venter vi bare fadbamsedværgen går ud og siger de berømte ord…’det har intet med xxxx at gøre’..

    Kommentar by Jp — 22. april 2019 @ 13:58

  76. https://www.tvmidtvest.dk/artikel/2000-thyboere-blev-vaek-fra-paludan-demonstration

    2000 thyboere blev væk fra Paludan-demonstration
    Én af dem, der kæmper en stille kamp mod islamkritikeren Rasmus Paludan, er Per Sixhøj Jensen. Søndag valgte han og 2000 andre thyboere at blive væk.

    Se godt på dette fjols til Sixhøj Jensen, Han sidder bare der i hans fede hus og ikke foretager sig en skid. Piben vil vidst få en anden lyd hvis det en dag løkkes børnene at blive kulturberiget. Hvis det sker har jeg ikke ondt af manden. Selv mod dumhed arbejder Guderne forgæves.

    Kommentar by Sindsro — 22. april 2019 @ 14:23

  77. Har ikke ikke læst alle kommentarer så hvis det har været sagt så undskyld. Men nu ser vi hadprædikanterne i løgnemedierne fokusere på Sri Lanka regeringens manglende handling på trods af afvarsler men problemet er for helvede islam og muslimerne der har udløst bomberne. Skam over de antikristelige ræverøde journalister. Dommen over dem bliver hård. Solgte deres sjæl til mammon.

    Kommentar by PiusXll — 22. april 2019 @ 14:56

  78. Junkaviserne , Perkerlingske, Yallaposten og Pøbeltiken, fylder dig med løgn.
    Junktv fylder dig med løgn.
    Spild ikke din hjerne på junk.

    Kommentar by Hul igennem? — 22. april 2019 @ 15:03

  79. Måske milliardæren skal bygge en kirke i stedet for en fallos på heden?

    Kommentar by Hul igennem? — 22. april 2019 @ 15:08

  80. Må jeg lige bede de deltagende at følge denne her tankegang. Den er ikke behagelig, men efter min mening er den absolut nødvendig, hvis man ikke bare vil skændes her, men beholde en lille chance for en ændring. Og de ældre her i forum vil nok have lettere at forstå tankegangen – prøv måske at hjælpe de yngre…

    Se: Når jeg som temmelig gammel mand kigger på dagens samfunde (det danske, tyske, andre europæiske, eller selv det amerikanske), så kan jeg ikke undlade at bemærke hvor meget menneskerne (de indfødte) har ændret sig, og ikke netop til deres fordel. Ikke alene er deres ydre ‘dårligere’, sammenlignet med ældre generationer; hele deres holdning og adfærd er blevet ligesom mindreværdig.

    Tidligere er tingene egentlig altid gradvist blevet bedre. Hvorfor har udviklingen omvendt sig under de sidste årtier? Jeg mener, det kan ikke ske af sig selv, det er blevet organiseret og styret ved interesserede kredse. Hvem mon kan det være, spørger du måske. Svaret er enkelt: the usual suspects – de sædvanlige mistænkte: – J – Hvem ellers har en ‘track record’ af årtierlang forskning i mennesklig kommunikation? Hvem ellers er i en position, hvor de grundet deres mange journalister, aviser, højskolslærer-poster osv, faktisk kan udøve koordineret indflydelse på hele samfundets udvikling således, at de faktisk mere og mere bestemmer hvad der siges, og næsten endnu vigtigere – hvad der ikke siges?

    Her lige en bemærkning: Hvis du observerer din egen kommunikation, så ved du at du i en given samtalssituation aldrig er ‘fri’ at sige hvad du har lyst til. Du føler altid at visse ting kan siges, andre derimod ikke, og så forholder du dig efter det. Og nu en overraskelse (?): Politikerne og resten af ‘elite’-medlemmerne er i samme situation. Så selv hvis Lars Løkke Rasmussen var et klogt og ansvarsfuldt menneske (det er han nok ikke, som allerede hans psykotiske finger/næse-vane røber), ville han finde det yderst vanskeligt at overhovedet tale om ret drastiske beslutninger (endsige tage dem), der ville være nødvendige for at rette vores udvikling (dvs den danske del af dem, men de samme forhold har vi alle andre steder). De, der bestemmer kommunikationens ramme, bestemmer indholdet – politikerne er bare marionetter.

    Hvad følger af dette? ‘Make no mistake’, svaret er lige så enkelt som håbløst: Udviklingen vil fortsætte til dens sørgelige ende. Og dem, der har lanceret den, vil tydligt have den sådan, ellers ville der for længst være sket nogen korrektur.

    Vi bliver fortsat manipuleret til ikke at følge J-sporet, skønt det ville være oplagt. Spørg dig om vi fortsat kan tillade os at lukke øjnene og betingelsesløst anse J-mennesker som ‘hellige’, som vi har gjort siden ’45? Der er en grund til, at de i løbet af deres diaspora-historie altid er kommet i problemer, og grunden var IKKE ‘antisemitisme’ (= ‘islamofobi’ = svindelord, der skal forhindre kritik mod dem).

    Må jeg foreslå at tænke helt på nyt og fremforalt SELV (efter at være blevet bevidst over den hærskende totale indoktrinering som også du er blevet offer for), og at tage disse 2 præmisser som udgangspunkt:

    1. De er ikke assimileret, de lader bare som om i vores nærvær. Faktisk lever de i et orientalsk parallelsamfund, hvilket er religionsbaseret, ligesom M-folket. (Parallelerne mellem disse to er væsentlige.)

    2. Af M-religionen ved vi: Tilhængerne står under påbuddet at udvide M-religionen over hele kloden. Over J-religionen ved vi bare, at J anser sig som ‘udvalgt folk’. Det lyder da lovende (NOT). Hvad ellers kræver deres religion af dem? Skal de også erobre verden, for deres gud, bare med mindre voldelige metoder end M?

    Jeg plæderer til de fornuftigere her i forum at kaste jeres angst væk, som allerede kommer til udtryk ved jeres pinlige tavshed, når jeg siger noget. Når jeres samfund ikke er i stand til at generere de muligvis afgørende løsningstanker, så kommer de helt enkelt udefra. Hver eneste af jer har en lille smule mulighed til at ændre forholdene. Men du må se sagen i øjnene og ikke være bange for tabus, ellers er du blot en sludrende stodder, hvis ytringsfrihed intet er værd.

    Kommentar by Michael Laudahn — 22. april 2019 @ 15:31

  81. Hvordan var det nu under Muhammedkrisen?

    Solveig Bjørnestads interview med stifteren af Bestseller-koncernen og farfar til de tre ofre for det muslimske terrorangreb på Sri Lanka.

    https://www.dr.dk/presse/p1-business-med-troels-holch-povlsen

    Kan nogle grave det gamle interview frem? – Husker det som helt rablende radikalt.

    Kommentar by Polka — 22. april 2019 @ 15:32

  82. Jørgen Nielsen 10:47
    Preben Berthelsen er ikke andet end en simpel værnemager. Som alle øvrige der har et udkomme af affaldet. I rangere eet trin eller ti under gullashbaronerne fra for godt 100 år siden.
    Det er måske et slags jubilæum I fejrer i den anledning?
    Kom nu alle i selvgratulerende PK roevhuller og fortæl os hvor meget vi har taget fejl de sidste 30-40 år.
    Er ved at gå til af bar’ nysgerrighed.

    Kommentar by Knights Templar — 22. april 2019 @ 15:34

  83. Kendte værnemagere var bla.a. Houlberg, der solgte mugne hestemuler i dåser til østfronten.

    Kommentar by Hul igennem? — 22. april 2019 @ 16:20

  84. ..Og hvordan går det lige med brandvagterne i de danske domkirker?
    Roskilde byråd og Roskilde menighedsråd slikker dagligt på islamister, borgmesteren er kendt som sharialuder..

    Kommentar by Hul igennem? — 22. april 2019 @ 16:22

  85. Midt i sorgen over det grusomme islamiske terrorangreb i Sri Lanka starter JP et tema om højreekstreme terrortrusler og har fundet en Christopher Hasson i USA:

    »Jeg drømmer om en måde, hvorpå jeg kunne dræbe næsten hver eneste person på Jorden. Jeg tror, en epidemi kunne være det mest succesfulde, men hvordan får jeg fat på det nødvendige – spansk influenza, botulisme, miltbrand. Jeg er endnu ikke sikker, men jeg skal nok finde noget,«

    Altså en vanvittig Palle-alene-i-verden, der drømmer om at dræbe næsten hver eneste person på Jorden. Han får betegnelsen: Højreekstrem.

    Det gør Pernille Vermund også.

    Hvordan er det nu, at det hænger sammen?

    Kommentar by traveler — 22. april 2019 @ 16:38

  86. #47 na Personen der dræbte al fornuftig debat på 180 grader var da ejeren Ole Birk Olesen bl.a ved at henvise enhver islamdebat til “kattebakken”. Niels O og Simon73 var bare hans unyttige idioter.
    Iøvrigt undrer det mig at Journalistisk Venstreparti ikke har afsløret at det selvfølgelig er Rasmus Paludan der står bag terroren på Sri Lanka.

    Kommentar by bjarne binee — 22. april 2019 @ 16:43

  87. traveler — 22. april 2019 @ 16:38

    Sjovt de ikke interviewer, ekstremisten Prins Philip.

    In the event that I am reincarnated, I would like to return as a deadly virus, to contribute something to solving overpopulation (1988)
    https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2009/jun/21/quotes-by-prince-philip

    eller denne her

    Journalisten spørger Philip, hvad man kan gør med overbefolkningen, hvorefter han kigger hende i øjnene og siger disse ord, Don’t You Think!
    https://www.youtube.com/watch?v=6eRg9i8zyJ8

    Kommentar by Jan Huus — 22. april 2019 @ 17:05

  88. # kl. 15.31….. er det mon ikke, ligesom i Sverige, kommunisterne, feministerne, pladderhumanisterne og de korrupte radikale indvandrings-begejstrede der står bag den syge og landsskadelige udvikling?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. april 2019 @ 17:20

  89. […] Sri Lanka: Astrid Holch Povlsen / Agnes Holch Povlsen og Alfred Holch Povlsen myrdet af islamisk sel… […]

    Pingback by Tv-chefen bag anti-Rasmus Paludan-kampagne: Håber på radikal statsminister – Free Speech Blog — 22. april 2019 @ 17:26

  90. Imamer er de første der skal hives ud til nakkeskud, når revolutionen kommer! Direkte fra AFA? Nå nej, det var nazisterne, der skulle nakkes! Nå nej, det var fascisterne! Nå nej, fodr en and.

    Kommentar by Hul igennem? — 22. april 2019 @ 17:32

  91. Det kunne ske for dig.

    Kommentar by XXXXX — 22. april 2019 @ 18:03

  92. Er der noget ude om de andre udlændinge, der er ramt?

    Kommentar by p — 22. april 2019 @ 20:01

  93. Det er lige før, jeg ønsker Mette F. vinder valget, bare så jeg slipper for at høre på mere af statsministerens evindelige bræk. Han er tydeligvis rystet over angrebet, han plejer ellers at tage dens slags muslimsk galskab på automatpilot. Men ikke denne gang hvor to danske forældre, måske selv hårdt sårede, måtte se deres tre børn ligger døde foran dem. Intet kan vel værre en værre tænkelig situation. Gid lyset om denne middelalderlige overtros ondskab, snart må indfinde sig men man tvivler desværre på det, for sammen med verdens magtelite er det jo en højere globalistisk mission der føres. Nemlig netop islamisering og omfordeling/udskiftning af vestlige folkeslag. Vågn op danske vælger, indtil videre er stemmesedlen eneste lovlige middel imod dette højforræderi.

    Kommentar by LarsB — 23. april 2019 @ 00:52

  94. Man siger at Gud opfandt alkoholen, for at de grimme piger også ku’ “få noget”.
    Når man ser Moulle retardoen på fotoet, forstår man hvorfor Allah opfandt bombebæltet.

    Kommentar by Knights Templar — 23. april 2019 @ 07:56

  95. #94
    Du har så ret.

    Det er altid lorten i sandkassen, der lugter og er grimmere end resten, der beredvilligt trækker i bombevesten, for at få noget..

    Kommentar by Hul igennem? — 23. april 2019 @ 08:19

  96. Er det en abe ?

    Kommentar by Oz — 23. april 2019 @ 08:21

  97. >24 Atterdag 10:46
    Kan du ikke lade os andre vide hvilke signaturer du tidligere har kommenteret under? Du virker lidt spam. Selvfølgelig hader vi,det kan man ikke undgå at komme til,når man har levet med konsekvenserne af politikeres handlinger i årtier ja i århundreder. Disse Lars Løkker og Margrete Aukener har ødelagt livet for utallige danskere. Derfor konkluderer vi at de ikke har menneskelige følelser. De evner i al fald i deres afgrundsdybe arrogance ikke at give udtryk for dem.

    Kommentar by Nielsen — 23. april 2019 @ 09:03

  98. Brandes kommende vartegn vil nu for evigt ikke længere minde om Bestsellers succes og rigdom. Men om tre myrdede børn, der havde livet foran sig. Jeg ved, at det er ondt skrevet. Men vi lever i ondskabens tud. Som demaskerer vores hovmod og manglende evne til at kende skriften på væggen lige foran os: at islam skal slås tilbage, og det bliver hårdt. Al den snak om meningsløshed er opstået af det 20. Århundredes regression i forhold til egen kultur.

    Kommentar by Uno — 23. april 2019 @ 10:33

  99. Og hvor er alle tosserne herhjemme, der var på barrikaderne efter Christchurch massakren og bønnede op om al den onde onde farlige rabiate højrenationalisme? Der, som vi må forstå, er det egentlige problem. Og det alle(Allah?)bør frygte.
    HVOR er I henne?
    Skipper Louboutin, Stalin-Nielsen, So fissen Kårsten Nælsen, Pelle Amici, Birthe Røv Ho et al. Samt alle de meningsdannere der er presset ud på den samme røde pølsefabrik.
    HVOR?!
    HVORFOR er I så påfaldende tavse som graven lige NU? Så tavse som de 300+ grave, der er een af følgerne af Jeres allerhedeste fantasier.
    Passer det skete SÅ skidt med Jeres narrativ og endeløse had til alt borgerligt, der ikke er højrødt. I vil så gerne høres, og Jeres meninger respekteres. Men efter dette, endnu et nyt anslag mod den demokratiske verden. Kan jeres meninger, jo slet ikke tages alvorligt fremover – hvis de da nogensinde har kunnet.

    Kommentar by Knights Templar — 23. april 2019 @ 11:03

  100. […] Der er forskel på terrorofre i Danmark. Får du skåret halsen over i et telt i Nordafrika, så er der mistænkeligt stille. Dog har politiet sigtet 12 personer for at dele videoen med det muslimske angreb i Marokko – heriblandt bloggeren Jaleh Tavakoli. Den danske stat ønsker ikke, at der bliver fortalt for meget om terroren mod Louisa Vesterager Jespersen, der blev 24 år.Se også GRÆDENDE DANSK MOR EFTER MARRAKESH: “REJS ALDRIG TIL MAROKKO” Sri Lanka: Tre danske børn myrdet af islamisk selvmordsbomber, imam Moulavi Zahran Hashim […]

    Pingback by Forskel på terrorofre: Kongehuset husker de rige venner, men glemmer dansk kvinde – Free Speech Blog — 23. april 2019 @ 12:42

  101. I TV-avisen 18.30:

    “Det er stadig uklart hvad motivet var, og hvem der stod bag.”

    Gab…

    Kommentar by Revisoren — 23. april 2019 @ 19:07

  102. 19:07 Benægt benægt benægt…

    Der er en ting der slog mig for en hel del år siden. Og som jeg senere til min glæde har set implementeret i det tidl. Sovjet. Hvorfor nedsænker man ikke liget eller ligdelene af jihadisterne i en marinade af svineblod. Og erstatter ligklæderne med svinehud?
    Herved burde eet af de største incitamenter til at blive selvmordsbomber ville blive destrueret. For som jeg har forstået det, er liget nu urent, hvorved fizzegarantien bortfalder og møgdyret ryger lukt i helvede.
    Hvis det bleve kendt at den stod på narrefizze i stedet. Og det sidste de ville høre være en rungende: Muah ha ha haaaa!!
    Kan man håber på at noget af tiltrækningskraften fra bombebælter o.a. ville fordufte.
    For det er jo ikke mindst frygten for det hede hule helvede retardoerne så effektivt er blevet vaccineret imod, de frygter så meget, at det skørlevned mange har praktiseret kun kan sones ved at slå så mange vantro ihjel som muligt.
    Tænk f.eks hvis de psykopatiske “keglespillere” i Nice og Stockholm, kunne være undgået på denne måde.
    Hvad venter resten af verden på?
    Sæt i gang!!

    Kommentar by Knights Templar — 23. april 2019 @ 23:06

  103. Do 23:06
    Formuleringen ku’ være bedre:
    Det hede hule helvede hvis flammer retadoerne er blevet så effektivt vaccineret for at frygte. Nok til at ville begå de allerværste uhyrligheder for at undslippe.
    Derfor er det imperativ, de ikke får den kattelem til FizzøParadis efter et jordeliv i skørlevned ift. Luderbogen.
    Case in point:
    Import af store mængder spiritus til Saudi og andre Arabiske shitholes deklareret som PARFUME. JOW JOW.

    Kommentar by Knights Templar — 24. april 2019 @ 14:47

  104. […] Sri Lanka: Tre danske børn myrdet af islamisk selvmordsbomber, imam Moulavi Zahran Hashim […]

    Pingback by Forkvinde for Nye Borgerlige Ungdom slået af venstreradikal: “Lad være med at filme mig, eller jeg klapper dig én!” – Free Speech Blog — 2. maj 2019 @ 09:22

RSS feed for comments on this post.