27. april 2019

20.981 vælgererklæringer, her lørdag morgen: Stram Kurs nåede målet, afventer endelig godkendelse

Som Thomas Funding så rigtigt forklarer i Besserwisserne på TV2 News, så har Rasmus Paludan vundet, uanset hvad der sker i de kommende måneder. Politiet vil vanskeligt kunne nægte Stram Kurs at demonstrere på Nørrebro under valgkampen, og det ender meget nemt med indvandreroptøjer, der vil præge valgkampen. Medierne kan tematisere klima og pension, og sætte lyset rigtigt i studiet, men de kan ikke styre arabernes og de autonomes reaktion på den første islammodstander på valg siden Glistrup.

Paludan er tidligere bestyrelsesmedlem i Radikal Ungdom, og som en DF’er skrev på Facebook, så er Stram Kurs, efter Liberal Alliance og Alternativet, det tredje radikale spin-off . I 2009 var han opstillet for JuniBevægelsen, blandt andet sammen med Keld Albrechtsen (Enhedslisten) og Inger-Marie Tryde Martensen (Nye Borgerlige).

Det går stærkt i disse år. Under ti procent muslimer, og både højre og venstre positionerer sig i forhold til dem. Stram Kurs kalder det filosofiske udgangspunkt for ‘etnonationalistisk utilitarisme’, hvad opridses med parolen: ‘Mest muligt lykke til flest mulige etniske danskere’. Svenske medier vil givetvis hævde, at der er nu er tre nazistiske partier på valg, men det ændrer ikke på, at Paludan demonstrerede med kalot længe inden han blev landskendt. Partiet har blandt andet som mærkesag, at afhjælpe de konkrete forhold for ‘homoseksuelle og jøder’.

Fra DR.dk – Rasmus Paludans parti har underskrifter nok til at blive opstillingsberettiget til folketingsvalg.

“Partiet Stram kurs med Rasmus Paludan i spidsen har nu indsamlet vælgererklæringer nok til at kunne blive opstillet til folketingsvalget.

Helt præcist har partiet her til morgen samlet 20.981 vælgererklæringer.

Partiet er ikke officielt opstillingsberettiget endnu. Stram Kurs har ikke anmeldt sig som opstillingsberettiget til ministeriet, og når det sker, skal erklæringerne efterfølgende godkendes.

(Grafik: Stramkurs.dk, tilrettet)

Stram Kurs ønsker ifølge sin hjemmeside blandt andet at forbyde religionen islam, udtræde af internationale konventioner om flygtninge, udvise alle ikkevestlige personer, der har fået asyl, og udvise alle ikkevestlige personer, der ikke er statsborgere. Personer, der har fået statsborgerskab, skal ifølge partiet have det vurderet og i udgangspunktet annulleret.”

Oploadet Kl. 11:22 af Kim Møller — Direkte link130 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/100763/trackback

130 Comments »

  1. E N D E L I G……. :-)
    Tror jeg vil følge valgkampen bare for underholdnings skyld… Bare det at se panikken i taburetklæbernes ansigter… Hvilke formidabelt gode nyheder…

    Kommentar by Ignoranten — 27. april 2019 @ 11:33

  2. Skulle valget blive udskrevet i morgen, er underskrifterne gældende, så partiet kommer på stemmesedlerne- først efter valget skal de så “godkendes”.

    Men ellers er der da grund til at hejse Dannebrog i glæde over at nogle sandheder, hele nassedanmark ikke bryder sig om at høre, de kommer frem!

    Og nassere, dem er der mange af, og de er ikke islamister alle sammen, de er medløbere, støvleslikkere, lakajer, rygklappere og spytslikkere- bare se junktv’s opstilling af de m/k sharialudere, der skal underholde med ligegyldigheder om det vigtige islamist-valg!

    Og det er ikke det danske valg, der er mindst ligegyldigt, jo mere ballade , jo bedre- ser frem til at islamisterne og nasserne igen og igen forløber sig- og junkaviserne og junktv endnu en gang raver rådvilde rundt i deres nasserløgne og slet skjulte landsforrædderi.

    Kommentar by Hul igennem? — 27. april 2019 @ 11:36

  3. Nøj hvor bliver de andre partiledere pressede nu. Paludan kan facts om uintegrerbare indvandrere, og han kommer til at klaske alle de andre partiledere mod væggen på det område.

    Der skrives meget om at han kan stjæle stemmer fra NB, men man glemmer at skrive at NB´s rolle nu lige pludselig ikke er det mest “yderliggående” parti, men det borgerlige parti med den strammeste udlændingepolitik. Det er pludselig blevet mere socialt acceptabelt at stemme NB

    Kommentar by Gregers — 27. april 2019 @ 11:40

  4. Jeg skal overvære valget nu. Det har jeg ikke gjort i årevis.

    Kommentar by BB — 27. april 2019 @ 11:45

  5. Det bringer i hvert fald det vigtige helt frem, frem for plasticposerne og græsæderne og frihjernebløderne og traurige patsvingere med afrikansk baggrund..

    Og det suverænt vigtige er at alle islamister og andre kriminelle statsfjender skal uuuuuudddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kommentar by Hul igennem? — 27. april 2019 @ 11:48

  6. Først skal han godkendes af regeringen (Økonomi- og Indenrigsministeriet)

    Derefter af Folketinget (valgbarhed)

    Østre Landsret skal også snart høres (racismeanke)

    Eliten fik Glistrup og eliten skal nok få styr på Paludan.

    De 20.000 danskere der gav ham en vælgererklæring vil brokke sig lidt på Facebook og derefter fortsætte med at betale Skat, stemme på blidgyden DF og være komplet uduelige.

    Franskmændene, dem kunne vi lære meget af.

    Kommentar by Fascist — 27. april 2019 @ 11:48

  7. Jo men, bliv for guds skyld ved med at indsende jeres vælgererklæringer til Stram Kurs. Alle de vælgererklæringer der er kommet vil blive gennemgået med mikroskop for blot den mindste fejl, så alle der ikke allerede har indsendt bør gøre det – Just in case!

    Efter at have set Stram Kurs´s valgprogram ( jeg er ligeså doven som alle andre ) så går min stemme nok til Stram Kurs i stedet for Nye Borgerlig, selvom at jeg stadig håber at NB kommer ind.

    Jeg håber i den grad at der vil blive rodet godt og grundigt op i den møgbunke vi kalder folketinget!

    Kommentar by Santor — 27. april 2019 @ 11:56

  8. Håber han vil bruge dette til at demonstrere på Nørrebro hver dag. Hver ny demonstration kan styrke deres position.

    Kommentar by Winged Hussar — 27. april 2019 @ 11:58

  9. Jeg fryder mig. Sejr !

    Kommentar by Ewing — 27. april 2019 @ 12:08

  10. HURRA, HURRA!! DEN BEDSTE NYHED i lang tid. Men vi bør ikke slappe af for tidligt. De gamle partier har før vist sig skruppelløse. Vi bør fortsætte med at indsende vælger-erklæringer, for så bliver det sværere for systemet at svindle på det punkt.

    Som sagerne mod Glistrup og Ninn-Hansen og andre viste, går de gamle partier og medier ikke af vejen for politisk forfølgelse og juridisk humbug. De er iskolde, kyniske og beregnende når det gælder om at tryne dem som vil danskerne noget godt.

    Støt STRAM KURS, Nye Borgerlige eller evt. DF, for de er de eneste partier som ikke er vores direkte fjender. Alle de andre partier er komplet uduelige. Og de går ikke af vejen for at undertrykke os, udplyndre os, tyrannisere os, udskifte os, fordrive os og udrydde os.

    Pol pot Lars, skrigeskinken, Marianne Helved, Zenia og Dyhr Olsen osv., osv., er tilhængere af Merkels Marokko-traktat, som er en krigserklæring mod Europa, og en dødsdom over nationerne, demokratierne og alle vore landes kulturer. Det de arbejder for er at udskifte civilisation, velstand, sundhed og fred med barbari, fattigdom, sygdom, gangstervælde og krig. Deres politik er løgnagtig, ondsindet, rablende vanvittig og dybt forræderisk.

    Men Frankrig, Italien, Ungarn, Polen, Belgien og England siger nu fra overfor det rødtotalitære EU, så der er lys og håb i det rødfascistiske mørke som forsøger at opsluge os.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. april 2019 @ 12:23

  11. Rettelse: Millioner af borgere i Frankrig, Italien, Ungarn osv. siger nu fra overfor…….

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. april 2019 @ 12:26

  12. I Storbritannien har en youtuber, Sargon of Akkad, valgt at stille op for UKIP til det kommende EU parlamentsvalg. Det interessante her, er, at han har en stor følgerskare på youtube. Næsten 1 mio. Det er et antal der langt overgår hvad der kræves for at blive valgt ind. Han er med andre ord uafhængig af de traditionelle medier – ‘Legacy Media’ som han kalder dem. De taber seere hver eneste dag, mens han øger sit seertal. Han kan tale direkte til sine følgere, uden redigering, uden at skulle følge mediernes selvvalgte regelsæt for hvad der er acceptabelt at diskutere (se eks. Overton window).
    Youtubes seerstatistik giver ham et godt overblik over hvem han rammer mht. alder, geografi osv. Det er hvad et analysebureau typisk vil kræve penge for. Han kan købe sine egne reklamer gennem youtube, og ramme præcis den demografi han går efter. Det er hvad et reklamebureau typisk vil kræve penge for. Han kan producere sine egne reklamer. Han ville jo ikke have 1 mio. følgere hvis ikke hans videoer havde et acceptabelt niveau mht. kvalitet. Så han er fuldstændig uafhængig af andet end en liste at stille op under – i dette tilfælde UKIP.

    På den måde er social media revolutionen først ved at ramme os nu. Seertallene for mange youtube overgår hvad de store nyhedsmedier kan præstere. Medierne, de gamle statsstøttede, sætter ikke længere dagsordnen.

    Vi er et mindre land, så det vil være vanskeligere for bloggere, youtubere osv. at leve af en politisk blog, men Rasmus Paludan er måske den første i en række af kommende politikere, der forstår at udnytte sociale medier til at sætte dagsordnen og udnytte dem til egen vinding. DR, TV2 og JP-Politiken, lad os bare kalde det ‘journaliststanden’, bliver de store tabere.

    Kommentar by Asger G N — 27. april 2019 @ 12:29

  13. Junk og Fake taber.

    Kommentar by Hul igennem? — 27. april 2019 @ 12:40

  14. Det, Rasmus Paludan gør er, at presse modstandere vha. provokationer, der får modstanderen til, at tone rent flag.
    Det virker: Der bruges vold mod RP, der fremsættes trusler, TV2 truer med censur hvis Rasmus Paludan kommer med “racistiske udtalelser”.
    Metoden med provokation er meget brugt af advokater i amerikanske retssale, og Rasmus Paludan er jo advokat…

    Kommentar by Nissen — 27. april 2019 @ 13:03

  15. Nu står Lars Uløkke frem og græmmes over at partiet Stram Kurs er valgbar til folketinget ved kommende valg, men Lars Uløkke sværger at han vil gøre alt for Rasmus Paludan ikke kommer til orde hvis Uløkken skal bestemme i folketinget, tak for kaffe en statsminister der er antidemokrat, det kan være at Uløkken er klar til at gentage Nyrups sætning, stuerene de bliver I aldrig, forbyd islam I Danmark.

    Kommentar by emmagad — 27. april 2019 @ 13:04

  16. Fordelen ved den elektroniske afgivning af vælgererklæring er at partiet kan være ret sikker på næsten alle erklæringerne er gyldige. Ekstra Bladet har dog skrevet en instruktion i hvordan man kan annulere sin vælgererklæring til Stram Kurs, men det er svært at forestille sig nogen have det besvær. Betænkningsperioden sørgede Stram Kurs for blev omgået, så det er rimeligt nok at gøre opmærksom på muligheden for fortrydelse.

    Vælgernes skræk for stemmespild kan ramme Stram Kurs, så jeg synes Rasmus Paludan bør overveje om at vente med at søge Indenrigsministeriet tilladelse til opstilling til efter valget. Så kan i ro og mag gennem nogle år på Nettet indtil internetcensuren bliver effektiv foretages den grundlæggende oplysningsindsats om muhamedanerfaren nødvendig for at få flere end to procent af vælgerne til at forstå hvorfor den strammest mulige kurs er vigtig.

    Kommentar by perhag — 27. april 2019 @ 13:08

  17. 👍🏻👍🏻

    Kommentar by DDRerdød — 27. april 2019 @ 13:15

  18. Stort tillykke til hædersmanden Paludan!

    Personligt stemmer jeg på NB, men ønsker Paludan alt det bedste.

    De “anstændige” er i total panik.

    Deres udskamning og brug af nazikort i tide og utide virker ikke mere.

    Lad valgkampen begynde…

    Kommentar by Revisoren — 27. april 2019 @ 13:18

  19. Har Lars Løkke sagt noget lignende negativ om Enhedslisten?

    Kommentar by k. m. — 27. april 2019 @ 13:32

  20. Jacob Haugaard blev valgt med 23000 stemmer, ellers kræver spærregrænsen ca 70000 stemmer – slet ikke umuligt for Rasmus

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 27. april 2019 @ 13:39

  21. Der skal ikke mere end én modig person til, for at hele det etablerede system knager i fuger og bånd. Men sikke et mod! Hatten af for RP.

    Kommentar by PiusXll — 27. april 2019 @ 13:44

  22. >15 emmagad

    Lille Lars burde være glad for en støtte til hans straksopbremsning.

    Kommentar by Erik — 27. april 2019 @ 13:54

  23. Paludan er en trussel mod Lars Løkkes Marakesh plan
    Det bliver en vild spændende valgkamp, og fordelingen bagefter. Det kniber allerede for Alternativet og Konservative.
    Der skal flyttes om på nogen pladser i Folketinget

    Kommentar by k. m. — 27. april 2019 @ 13:59

  24. Man kan stadig skrive under. Det tager et halvt minut at opstille ham

    https://stramkurs.dk/vaelgererklaering/?fbclid=IwAR0WjZHiXpApwHWNFO0jUWGcTmp5zYDm5Mx-RHUtQXVWjDVe_BeN829BklY

    Kommentar by BB — 27. april 2019 @ 14:05

  25. Svenske tilstande i DR
    Ca. 36.3 minutter inde i denne udsendelse om Rasmus Paludan:
    https://www.dr.dk/tv/se/rasmus-paludan-hoejrenationalist-i-boernehoejde/rasmus-paludan/rasmus-paludan-hoejrenationalist-i-boernehoejde#!/36:00 er der to danskere, som erklærer Rasmus deres støtte – læg lige mærke til, hvor “effektivt” DR efterfølgende utydeliggør deres nummerplade, da de kører derfra. Dette står i stærk kontrast til alle de andre anonymiseringer, der i øvrigt er i udsendelsen af voldsmænd og uopdragne børn, hvor deres smudge-værktøj har virket helt fint.
    Føj for pokker, DR, I skulle skamme jer!!!

    Kommentar by A. Nysted — 27. april 2019 @ 14:28

  26. Så godt at RP tør sige det så ingen tør sige lige ud, nemlig at muslimer ødelægger så meget i Danmark og hele Europa, ja der hvor de bliver mere end 10 % i hele verden. Islam er den værste ideologi der findes.

    Kommentar by IES — 27. april 2019 @ 14:32

  27. Ja lad det være en opfordring til alle, at jo flere vælgererklæringer desto bedre. Så det ikke lykkedes for nogle lumpne bureaukrater at forpurre succesen.
    Popcornene er klar, det her bliver en seværdig valgkamp.

    Kommentar by Lider af danskhed — 27. april 2019 @ 14:33

  28. Lars Løkke føler sig lidt trist til mode over Paludan:
    https://www.dr.dk/nyheder/politik/loekke-om-paludans-underskrifter-jeg-foeler-mig-lidt-trist
    Vi andre har meget længe været meget triste til mode over Lars Løkkes mange unødvendige provokationer, senest Marrakechaftalen.

    Kommentar by ino — 27. april 2019 @ 14:36

  29. Dette er den rette mand.
    Make Denmark Great Again

    For satan hvor ville det dog blive befriende, hvis det hele ville lykkes, med fjernelse af skadedyrene.

    Under valgkampen: Jo mere der bliver futtet af des flere stemmer får Stram Kurs
    Så støt Rasmus.

    Lad os alle få gang i pisset, der sidder formange og trille tommelfingre.
    Der bliver noget at tale om medens Grisen fortæres.

    Håber Rasmus Paludan kommer til festen også.

    Kommentar by Sindsro — 27. april 2019 @ 14:42

  30. Jeg kunne desværre godt forestille mig at den nyhed bliver hans død, for der findes mennesker i både venstreradikale og muslimske kredse der gerne tager nogle år i spjældet for at forhindre mere negativ fokus på islam. Muslimer fordi de vil udbrede islam og overtage, venstreradikale fordi de er fascister der vil have ubegrænset magt og ønsker muslimernes stemmer til det. Paludan er en gigantisk koranklods i deres retning, så at kalde ham danmarks pt mest truede mand pt er nok en underdrivelse.

    Det gør ham dermed også til danmarks vigtigste mand, for som et klogt citat lyder: “hvis du vil vide hvem der bestemmer over dig, så se på hvem du ikke må kritisere”. Det har paludan i den grad vist, og uanset om han lever eller dør (jeg håber det første) så burde blågårds plads allerede nu omdøbes til paludans plads!

    Tillykke til stram kurs, også til ronnie og dennis og alle de andre der har hjulpet til undervejs.

    Kommentar by Per — 27. april 2019 @ 14:54

  31. Mon han i det hele taget stiller op…han kommer til at vandre lige ind i løvens gab…måske kan han opnå mere uden for det landsforræderiske “folketing”…bare en tanke!

    Kommentar by Black Watch — 27. april 2019 @ 14:57

  32. JP fortsætter med at nævne Paludan som “racismedømt” i de seneste to artikler fra d.d.:

    https://jyllands-posten.dk/premium/indland/marchen/ECE11343656/analyse-ingen-kender-paludaneffekten-men-han-har-allerede-vundet-valget/?st=1

    + den foregående ”
    27.04.2019 kl. 13:11
    Løkke om Paludans opstilling til folketingsvalg: »Det er rigtig, rigtig trist”

    Kommentar by M.S. Carstens — 27. april 2019 @ 14:58

  33. Kommentar by Hul igennem? — 27. april 2019 @ 11:36

    Lige netop – godt sagt!

    Kommentar by Black Watch — 27. april 2019 @ 14:58

  34. TILLYKKE TIL RASMUS PALUDAN. Dannebro hejses!

    Det er rigtig godt, at både NB og Stram Kurs kommer på stemmesedlen.
    Der er håb forude *SS*

    Kommentar by M.S. Carstens — 27. april 2019 @ 15:00

  35. Lars Lort overgår næsten sig selv i sit psykopatisk had og nederdrægtighed overfor Rasmus P. og danskerne.
    Ved at omtale Rasmus Paludan så nedladende, som vi end ikke har hørt ham omtale de allahstørste mest voldelige islampsykopater. Viser sharia-Lars sig som een af dette lands største landssvigere gennem historien.
    Bedst som jeg troede du ikke kunne blive mere underløben. Ved jeg nu, at du sagtens kan blive et hovede kortere.

    Kommentar by Knights Templar — 27. april 2019 @ 15:05

  36. Nu kan RP ikke klare det hele selv…Er man klar til at hjælpe ham i virkeligheden…stille op på hans liste og møde frem til demoer osv..hele det politiske arbejde med at bringe partiets budskaber ud til danskerne…medens det flyver med sten, brandbomber, fyrværkeri, kalashnikov kugler om ørerne og hærværket mod deltagernes hjem og biler overgår alt hvad man tidligere har set??????????

    Kommentar by Black Watch — 27. april 2019 @ 15:10

  37. Zenia på facebook :

    Rasmus Paludans nazi-lignende parti er blevet klar til folketingsvalget. Stram Kurs er den foreløbige kulmination på et skred mod højre, som har varet længe nu. Men enhver kan se, at de totalitære krav om forbud mod bestemte religioner og sprog er ekstreme. Enhver kan se, at de militante paroler om blod i gaderne og etnisk udrensning er farlige. Det er ikke sådan, Danmark er.

    Det er NU, vi skal tale racismen imod, uanset hvor vi møder den. Det er NU, vi skal vise, at Danmark er bygget på helt andre værdier end de højreekstremes totalitære had. At frisindet, retsindet, humanismen og udsynet i sidste ende er stærkere.

    Kommentar by Ewing — 27. april 2019 @ 15:13

  38. Nu får folket at vide, at det de har stemt på hitil har været noget lort.
    Det EU liderlige personage kommer til bekendelse. Det gælder og den triste Person STM. Lars Løkke Rasmussen.

    Til Lars Løkke Rasmussen dog sige: Det var forventelig med den politik du har ført samt EU slikkeriet.

    Men du er ikke helt selv skyld i det Hr Rasmussen, Du ar en medsammensvoren til Marakesh aftalen, Nemlig Socialdemokratiet, samt de latterlig små vedhæng.

    Marakesh aftalen, samt EU-slikkeriet vil rider dig Lars Løkke Rasmussen og Mette Frederiksen som en mare, ind til jeres tid er forbi på tinge.

    Det Danske folk er ved at rejse sig.

    Kommentar by Sindsro — 27. april 2019 @ 15:15

  39. Lille side-note. Når Rasmus Paludan kæder lav IQ sammen med en bestemt verdensdel, hvor racisme er udbredt, får han en dom. Når en “forsker” kæder lav IQ sammen med racisme får han en artikel i berlingeren: https://www.berlingske.dk/videnskab/forskere-kaeder-lav-iq-sammen-med-racisme

    Det mærkværdige er, at de tilsyneladende ikke rigtig drager den konklusion, at hvis racisme hænger sammen med lav IQ, så har de netop givet en mulig forklaring på hvorfor især muslimske lande er plaget af lav IQ og racisme. Altså på hvorfor Paludan har ret. Den eneste forskel er, at Paludan har sat navn på forbindelsen.

    Kommentar by Quark — 27. april 2019 @ 15:16

  40. Venstres top er kryptokommunister, røde nazister eller islamist-konvertitter. Statsmedisteren er skamløs, skruppelløs og en skændsel for Venstre og demokratiet. At stemme på det parti og dets medsammensvorne partier som S, SF, de Radikale, K og bøssepartiet og lignende er at stemme på Danmarks, sin families og sin egen ødelæggelse.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. april 2019 @ 15:28

  41. Document.no har en artikel under overskriften “Islam er krig mod civilisationen, men civilisationen sover”
    Jeg sætter med vilje ikke direkte link ind her, fordi forsidebilledet er ret makabert. Zenia Stampe burde se den, men budskabet trænger nok ikke gennem benægte pansret

    Kommentar by k. m. — 27. april 2019 @ 15:31

  42. Apropo det jeg lige skrev, stram kurs demonstrerede uden de store problemer på udkanten af nørrebro i forgårs, i dag har de forbud mod at demonstrere i tønder (!!!) på grund af trusler: https://www.bt.dk/politik/nyt-forbud-til-rasmus-paludan

    Når politiet ikke kan garantere sikkerheden i en by som tønder, så har de i den grad understreget paludans pointe. Men måske er det med vilje? Det er jo trods alt politiet der har haft mest med kriminelle muslimer at gøre, så aner vi starten på en snedig form for modstandsbevægelse her hvor politiet i virkeligheden er på vores side og understreger problemet for danmark ved at forbyde demonstrationer fordi de officielt ikke kan garantere sikkerheden? Måske er det ønsketænkning, men jeg krydser fingre.

    Uanset om det er det ene eller det andet, så vinder stram kurs i begge tilfælde. Det er faktisk noget af det mest geniale der er udtænkt i dansk politik længe, måske nogensinde. For alle parter uanset om de er tilhængere eller modstandere arbejder nu for stram kurs, uanset om de selv er klar over det eller ej!

    Kommentar by Per — 27. april 2019 @ 15:33

  43. At Lars Løkke er “trist til mode” skyldes nok mere, at han har set skriften på væggen – han får problemer med at beholde sin ministerpost – end det skyldes Paludan. Der er ikke nogen oplagt aftægtsstilling i EU, FN, NATO eller lign. i øjeblikket og om et år vil ingen være interesseret i en vraget statsminister, se blot Helle Thorning. Han kan heller ikke satse på et EU parlamentssæde, da dette valg næppe kan udskydes til efter et folketingsvalg. Så efter det kommende valg, er han henvist til at være menigt folketingsmedlem på linie med alle andre. Og derfra kan det kun gå nedad for ham. “Thoughts and prayers” kan ikke redde ham, “Mine tanker går til …” hjælper ikke. Da han er fra et borgerligt parti, skal han heller ikke regne med at NGO’er eller andre statsafhængige organisationer vil stå i kø for at få fat i ham.
    Man kan jo blot håbe at venstres medlemmer har fornuft nok, til at vrage Kristian Jensen som Lars Løkkes efterfølger.

    Kommentar by Asger G N — 27. april 2019 @ 15:45

  44. Hvis Lille Sharia-Lars fra Græsted og konsorter havde undladt med at fylde Danmark til randen med voldsparate muhammedanere, så havde der jo slet ikke været brug for partier som NB og Stram Kurs.

    Men i stedet for straksopbremsning fik vi bremsespor i de statsfinansierede underbukser.

    Lille Lars og kompagni ligger som de har redt…

    Kommentar by Revisoren — 27. april 2019 @ 15:47

  45. Enhver må kunne se, for at blive i Olgas mors retorik:
    At Zkede Svampe er Jane Horney, Grethe Bartram og Ketty Selmer i een og samme person – minus Horney og Selmers udseende.
    Jamen det er jo hele tre – det går virkelig ikke!
    Nej, det skulle man fanme heller tro ku’ lade sig gøre.
    Olgas mor, er som et Kinder æg af ondskab. En skal af elendighed(dårlig “chokolade”HA!) Og resten er det rene bras, der hurtigt ender i skraldespanden.
    “Chokoladen”?
    Dén gætter jeg på, de fleste er ved at brække op.

    Kommentar by Knights Templar — 27. april 2019 @ 16:01

  46. Et kæmpe tillykke til Rasmus og Stram Kurs. Og det er også en kæmpe sejer for Danmark og de af os danskere som siger fra overfor islam og udenlandske kriminelle snyltere.
    Tillykke!

    Kommentar by Piphans — 27. april 2019 @ 16:17

  47. Hjerteligt tillykke til Rasmus Paludan og Stram Kurs herfra! Så absolut velfortjent, når man tænker på at det er første gang i danmarkshistorien, at en mand så mange gange har måttet risikere liv og lemmer, for at komme i folketinget. Alene dét siger jo alt om tingenes tilstand i Dannevang, 2019.

    Kommentar by Kimski — 27. april 2019 @ 16:24

  48. Og til dig Lars Lort:
    “Du har jo ikke noget tøj (ingen nyhed) på!”
    Medierne er de tilkaldte skræddere, der hver dag væver videre på dine løgne.
    Det der ku’ lyde som et eventyr, er DK’s daglige mareridt.

    Kommentar by Knights Templar — 27. april 2019 @ 16:25

  49. Jeg stemmer på RP alene for at genere de røde svin og deres lortebrune allierede :-(

    Kommentar by Ole — 27. april 2019 @ 16:34

  50. Lederen af Stram Kurs meddeler her Søndag 27/4 – 20019 Kl. 15 :

    “at Jeg vil nu indenfor ganske få timer anmelde Stram Kurs’ opstilling til Folketinget.”

    D. 27. april 2019 kl 15.00”

    Godt gået Rasmus.

    Kommentar by Santor — 27. april 2019 @ 16:37

  51. @23: Takker, så røg der en mere oveni bunken.

    Kommentar by Kimski — 27. april 2019 @ 16:38

  52. Tillykke Paludan. Du er hårdt tiltrængt i Folketinget. Uffe Elbæk vil ikke gå i dialog med dig :-) :-) :-). Hvad han så end har at sige andet end vøf, og alternative drømmerier. :-). Hvad statsministeren angår er jeg også flintrende ligeglad. Du er den modigste politiker der er opstillingsgberettiget, og jeg er sikker på du ikke sælger ud af din integritet, ligesom de andre. Hjertelig tak for din indsats. vh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. april 2019 @ 16:39

  53. Lars Løkke Rasmussen (V) vil bekæmpe Rasmus Paludan og hans parti Stram Kurs.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/loekke-jeg-vil-bekaempe-dem/7611269

    Kommentar by Ewing — 27. april 2019 @ 16:42

  54. Jeg håber Rasmus Paludan også vil udstille de klimareligiøse, så vi kan få en realistisk energipolitik, evt. omfattende thoriumenergi. Foreløbig ønsker jeg Rasmus Paludan medvind.

    Kommentar by Ole Madsen — 27. april 2019 @ 16:52

  55. EU-ELITENS GROVE HISTORIE-FORFALSKNING. Læs artiklen hos 24nyt.dk. Og se snaphanens og den kortes afsløringer af den folkefjendske mafia- og rødfascist politik der strømmer ud fra Christiansborg.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 27. april 2019 @ 16:58

  56. Lars Løkke Rasmussen kaldte bombeangrebene i Sri Lanka for kujonagtige. Nej LLR. De er ikke kujonagtige. Det er folk der gik i døden for det de troede på. Derimod kan man kalde dem totalt antikristelige og ondskabsfuld til det yderste. Det antikristelige kan fremvises i sætningen “Had din næste som dig selv.” Totalt livsfornægtende ondskabsfuldt, og til at kæmpe for et fordummende diktatur.
    Derimod er Du LLR en Kujon af værste skuffe. Du siger et og gør noget andet. I valgkampen sagde du der ikke skulle komme flere flygtninge, og strakts når Merkel logre, bryder du dit løfte i år 2015 totalt. Du inddrømmer at man gjorde fejl i fortiden om indvandringen, men gennemføre den samme politik, og du lyver om Islam ud fra dit besøg på Indonesien. Jeg håber Rasmus Paludan får held til at bekæmpe dig. Dit landsforræderi i Marrakechtraktaten siger det hele.
    Og så vil du gudhjælpe mig have at Kina skal tage større interantionalt ansvar. På hvems vegne????? (Idiot). Hvem tror du du har med at gøre i det kinesiske regime?

    Lige nu glæder jeg mig til at den arabiske verden citere Jesus, imens en storskærm er sat op i Vatikanet, om at han sagde- elsk din næste som dig selv- eller- Sabbathen (loven) blev til for menneskenes skyld. Menneskene ikke til for (sabbathen) lovens skyld -Markus evg kapitel 2…ovenpå bombeangrebene i Sri Lanka, som en kopi af hvad New Zealands premiereministers leflen for den arabiske verdens mest modbydelige religion. LLR om det er Mette Frederiksen eller dig ved magten er flintrende ligegyldigt sålænge DF støtter op om hende som de har gjort ved dig. Men ellers håber jeg inderligt Rasmus kommer ind. (Støt SIAD). God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 27. april 2019 @ 16:59

  57. DR er i panik, fordi, hvis alt går vel, de nu skal deal with Rasmus Paludan i partilederdebatter og andre politiske sammenhænge.

    Det føles allerede som om DR forbereder enhver tænkelig chance for at udelukke Paludan, eller stille ham i dårlig lys.

    Kommentar by k.m. — 27. april 2019 @ 17:05

  58. Ja, tillykke til Paludan! Statsministeren har netop udtalt på News, slet skjult mellem linjerne, at vi, der vil stemme på Paludan, ikke er ‘stuerene’! Haha! Det rager mig, Løkke! Hvis ‘stueren’ betyder, at man slikker Merkel-røv og importerer 100.000 muslimer på 2 år, så vil jeg betakke mig for at blive kaldt stueren. Løkke minder om smeden i Stockholm, som er ved at køre Sverige i sænk; han vil heller ikke lege med Sverige demokraterne, som Løkke nu ikke vil lege med paludan! Patetiske Lille Leder fra Græsted. Paludan bør stille med flere kandidater, så Stram Kurs kan få mest mulig magt.

    Kommentar by Kuffar — 27. april 2019 @ 17:31

  59. Vi skal have Danmark tilbage! Det haster.

    Kommentar by Kuffar — 27. april 2019 @ 17:32

  60. Bander i økonomisk krise afpresser små forretningsdrivende.
    https://www.berlingske.dk/samfund/bander-i-oekonomisk-krise-afpresser-smaa-forretningsdrivende

    Kommentar by Kimski — 27. april 2019 @ 17:36

  61. Løkke og andre bliver ved med at kalde koranen ‘den hellige bog’. Det var, til din info, Løkke, netop den bog, der foranledigede 9/11, London 2005, Madrid bombningerne, Bali-natklub bombninger, diverse drab i Frankrig, drab på kristne i Syrien, Nigeria, Irak osv. OVER 130.000 kristne myrdes brutalt af muslimer HVERT ÅR nu! Det var også den bog, der foranledigede massemordet på kristne, og tre uskyldige danske børn, på Sri Lanka! Det er såre simpelt: buddhister, kristne, jøder, hinduer og katolikker går ikke rundt og myrder løs. Kun muslimer gør det, og den bog kalder man ‘hellig’?????

    Kommentar by Kuffar — 27. april 2019 @ 17:42

  62. Paludan er nok den mest modige i dansk politik. Tak til den gode Paludan for den enorme og farlige indsats han yder, og STORT til lykke med at komme over spærregrænsen for opstilling.
    Hvor er det dog stor fryd at se horder af hæslige levebrødspolitikere, der vånder sig i afmagt, uden at kunne sætte ord på situationen. :D :D

    Kommentar by Knud Madsen — 27. april 2019 @ 18:15

  63. TV avisen 18.30 har (udover et interview med paludan) et langt indslag om hvor synd det er for muslimerne i sri lanka efter at myndighederne afslørede et bombelager hos “millitante”, (ikke et ord om millitante hvad) og citerer en imam for at sige: “profeten muhammed har fortalt os at vi skal leve i fred med andre folk”!!!

    Det er sindssygt så meget de lyver for os!!!!!!!!!

    Kommentar by Per — 27. april 2019 @ 18:49

  64. Johannes Langkilde blev lidt mere rød i hovedet, da Paludan siger han lyver og fordrejer noget Paludan tidligere har sagt

    Fedt, at Paludan er knivskarp, og hurtig til at sætte journalister på plads

    Kommentar by k. m. — 27. april 2019 @ 18:56

  65. Andre end mig der ikke kan skrive under på vælgererklæringen?

    Når man kommer videre til den offentlige side siger den “refererer til en indsamling der ikke længere findes” eller noget i den stil.

    Kommentar by hehhhh — 27. april 2019 @ 19:01

  66. > 64 k.m.

    Det lykkedes også for Rasmus Paludan at sige “røde journalister på DR”
    live – på DR.

    Herligt

    Kommentar by Erik — 27. april 2019 @ 19:17

  67. #64 og #66 har i et link eller to?

    Gad vide om Paludan er Danmarks Trump..?

    Kommentar by na — 27. april 2019 @ 19:38

  68. >67

    Tv avisen i dag 18:30

    Kommentar by Erik — 27. april 2019 @ 19:39

  69. BERLINGSKE er nu nærmest et ekko af DR og Pølletiken. Avisen bruger mange sider på at mistænkeliggøre Paludan og hans parti, på at nedrakke den kristne tro og kultur, på at bagatellisere islamisternes terror, på at støtte regeringen, på at forherlige EU og FN, på at lyve om klimaet og alt muligt andet. Det er det samme med koncernens aviser på Fyn, i Sønderjyllland osv. Godt at danskerne er begyndt at gennemskue journalisternes løgnekampagner.

    Kommentar by tp — 27. april 2019 @ 20:07

  70. Til andre interesserede kan det omtalte interview findes her: https://www.dr.dk/tv/se/tv-avisen-med-sporten/tv-avisen-23/tv-avisen-med-sporten-2019-04-27#!/03:12

    Her ser man så en stille og rolig udgave af RP. Mere af det tak.

    Jeg mener at have set, at du læser med her på siden Rasmus…Så: Fint at påpege hvis Langkilde tager et citat ud af den rette sammenhæng, også fint at påpege den røde slagsside hos DR (har du en holdning til mediestøtte?!). Du burde dog holde dig til en saglig kritik af LLR, husk ham og alle de andre på hans manglende straksopbremsning og andet i den dur. At kalde ham Lille Lars fra Græsted virker dumt og useriøst. Brug og forhold dig til fakta, og lad dem om at kalde dig de åndssvage ting.

    Kommentar by na — 27. april 2019 @ 20:10

  71. Husk at købe “Stram Kurs” klistermærker:
    https://stramkurs.dk/stoet/koeb-klistermaerker/

    De vil pynte på enhver moske og ghetto lygtepæl :-)

    Kommentar by Islambert — 27. april 2019 @ 20:16

  72. De skal ikke integreres
    De skal bare interneres
    Indtil de kan returneres
    De skal hjem

    Kommentar by Henrik Petersen — 27. april 2019 @ 20:26

  73. @70 Tænk, jeg synes, det er langt dummere, at vi har en statsminister, der har talt om at “voldtage fredens religion”, “fredens religion” og omtaler en bog, der opfordrer til så bestialske mord som muligt på vantro, som en “hellig bog”. Vi har forlængst passeret tærsklen for floromvundne og høflige gloser. Diverse skamstøtter for de fleste på Hoppeborgen ville være på sin plads.

    Kommentar by Kuffar — 27. april 2019 @ 20:40

  74. na 20:10
    Enig. Når Paludan endelig er kommet så langt, gælder det om ikke at gøre noget de etablerede politikere kan hænge ham op på.

    Ro på, og lad de andre blive til grin

    Kommentar by k. m. — 27. april 2019 @ 20:40

  75. Lille Lars bemærkningen var helt på plads, efter den måde Lille Lars malede sig selv op i et hjørne på. “Jeg aner ikke hvad de vil, men jeg vil ikke samarbejde”. FULDSTÆNDIG uden selvkritisk sans.
    At kalde journalisten ud på løgnen var også passende.

    Kommentar by Lider af danskhed — 27. april 2019 @ 20:50

  76. Tillykke Rasmus P. Du er bare go’. Lad endelig være med at blive main stream og sig dine ærlige og sande ord om den virkelighed vi alle kender – også Løkke-Fonden.

    For he’s a jolly good fellow…

    Kommentar by Iznogut — 27. april 2019 @ 20:56

  77. Nu er jeg bare spændt på om Løkke er fej nok til at spænde ben for Paludan ved at udskrive valg indenfor de næste femten dage – for et parti skal være anmeldt så længe før der udskrives valg.

    Kommentar by Søren Ferling — 27. april 2019 @ 20:58

  78. Jeg tror ikke, at Paludan kan dresseres. Han er som han er.

    I øvrigt er “lille Lars fra Græsted” noget Løkke selv har fundet på.

    Statsmand blev han jo aldrig.

    Kommentar by np — 27. april 2019 @ 21:05

  79. Jeg syntes, at det var herligt at RP fik kaldt hestetransportdrengen for en rød journalist, og Lars Lort for Lille Lars fra Græsted! Det gjorde mig så inderlig meget godt. RP skal nemlig slet ikke forfalde til at snakke poleret politisk korrekt sprog.
    Det var en fornøjelse at bivåne RP’s rolige og fattede optræden i TVA.

    Kommentar by Knud Madsen — 27. april 2019 @ 21:14

  80. Hvilken fryd at se Johannes-hestetransport-Langkilde nærmest med gråd i stemmen sige “jeg lyver ikke” på live tv. Hans påstand er åbenlyst ikke Stram Kurs’ politik, så man må forvente et dementi fra DR inden længe.

    Paludan skulle dog bare have svaret Langkilde, at hvis du ikke lyver, så er det den praktikant der har lavet såkaldt research for dig der lyver. Man er jo som bekendt ikke forpligtet ud over sine evner, og det passer fint på Langkilde.

    Kommentar by Michael Jensen — 27. april 2019 @ 21:15

  81. Løkke-Fonden afventer ordre fra diktaturet/satanisterne i Bruxelles. De sidder alle og følger Præsident Trump aktioner for at komme dem til livs.
    Panic-panic-panic. PAIN.

    Kommentar by Iznogut — 27. april 2019 @ 21:38

  82. Uffe Elbæk forsøger at melde Danmark ind i absurdistan:

    https://www.bt.dk/politik/elbaek-skriver-mail-til-loekke-krisemoede-om-paludan

    “Alternativets leder, Uffe Elbæk, sender lørdag aften en mail til statsminister Lars Løkke Rasmussen og de øvrige partiledere.

    Årsagen har et navn: Rasmus Paludan.

    Uffe Elbæk er så bekymret over, at den kontroversielle islamkritiker har fået sit parti opstillet til Folketinget, at der må holdes krisemøde om sagen med alle andre partiledere.

    Problemet er, at Paludans nye status giver ham adgang til de vigtige partilederrunder i tv.”

    “Jeg vil derfor opfordre dig, Lars Løkke, til at indkalde alle os partiledere til et møde i den kommende uge, hvor vi kan dele vores umiddelbare overvejelser med hinanden.

    Måske kan vi finde fælles fodslag. Måske ikke.

    Men her og nu er formålet med mødet, at vi partiledere – og gerne også med partilederne fra Kristendemokraterne, Klaus Riskær Pedersen og Nye Borgerlige – mødes og diskuterer, hvordan vi vurderer den nye politiske situation.

    Kh Uffe”

    Føj for satan.

    Håber virkelig at DF og NB er kloge nok til ikke at undergrave demokratiet til skade for dem selv.

    Kommentar by Polka — 27. april 2019 @ 22:15

  83. #77 Nej, det skal være anmeldt 15 dage før, der afholdes valg (= valgdagen), og da den korteste mulige lovlige valgperiode er 20 dage kan SK ikke blokeres efter anmeldelsen, medmindre der er ugyldige underskrifter på deres lister (men med elektroniske vælgererklæringer burde det være marginalt).

    Kommentar by Odo — 27. april 2019 @ 22:47

  84. Bwalya Sørensen (facebook)

    RP har samlet over 20.000 underskrifter.

    Lad nu være med at give Blågård og Albertslund skylden for landets nazisme.
    De gjorde i hvert fald modstand.

    Mjølnerparken var helt klar til at tage imod.
    Jeg søgte polititilhold, men I bragte ham til min dør i stedet for, mens pressen censurerede alt om chikanebesøg, trusler og vandalisme mod min adresse. Nu får I hvad I ønskede jer. Fascisme banker på Danmarks dør.

    Det var ikke etniske minoriteter, som inviteret til Go’ aften Danmark på TV 2 efterfulgt af en reklamedokumentar på DR, som ville have gjort Goebbels stolt. Det er ikke muslimer men danske aviser, som skjulte chikanen mod mit hjem fra aviserne. Det var ikke muslimer, som inviteret ham ind på Christiansborg.
    Det er ikke muslimer, som pakker Rasmus ind i spændende science fiction.

    Det er etniske danskere, som leverer underskrifter. Spring ikke dem over igen og igen for i stedet at angribe muslimer og etniske minoriteter. Man har ikke bestilt andet de seneste 25 år.

    Der findes rigeligt med paragraffer, som kunne have sat en stopper for det her, men misbrug af ytringsfrihedsbegrebet virkede saftigere.
    Man får de politikere, man selv vælger. Men folk har også ret til at høre sandheden, så de kan træffe oplyste beslutninger. Det blev fravalgt til fordel for mediedækning af tåregas og brændte containere.

    Tag dog ansvar om egen befolkning og ryd op i racisme i fællesskab med alle anstændige mennesker.

    (skal vi grine eller græde ? )

    Kommentar by Ewing — 27. april 2019 @ 23:16

  85. Til andre interesserede kan det omtalte interview findes her: og på tuben.

    Jeg er ret sikke på at der findes en Statsminister, der er bedre end Lars Løkke Rasmusen. ☺ :)
    Han bære sig ad lige som LA, der kravlede op i træet. Nægter at samarbejde. !
    Paludan giver svar på tiltale.

    Den findes på dette link. https://youtu.be/S0bt9Tlji_M

    Kommentar by Sindsro — 27. april 2019 @ 23:40

  86. Hvordan skal 23.16 forstås??

    Kommentar by tp — 28. april 2019 @ 00:06

  87. Er det ikke lidt ærgerligt at han er så rabiat. Det bliver svært når medierne så nemt kan trække nazikort.

    Jeg mener, hvorfor ikke en politik om at sende alle kriminelle ud af landet, måske sammen med alle dem, der flere år i træk ikke bidrager, ville vel kunne skabe noget mere opbakning end noget med at en muslim ikke må snakke før han har fået lov…

    Jeg er så træt af at noget så simpelt som et totalt stop for asyl ikke for længst har fundet sted at jeg faktisk kan finde på at stemme på ham. Men Nye Borgerlige risikerer at miste stemmer og hvis man er uheldig nok tager SK de stemmer som NB kommer til at mangle. Det vil fryde venstrefløjsfanatikerne.

    Jeg er personligt tilhænger af at vi laver baser på Grønland, hvor vi sender de kriminelle borgere med anden baggrund hen som vi ikke kan få sendt direkte hjem. Så finder de nok selv ud af at komme det sidste stykke hjem derfra.

    Kommentar by Anders Jensen — 28. april 2019 @ 00:13

  88. Men Kim har jo ret i at nu får han den store scene for sig. Det bliver underholdende. Han har været fremragende til at vise befolkningen hvad det er indvandringen betyder.

    Jeg ved godt at det sikkert ikke kommer til at betyde noget i det lange løb, men der er alligevel lige en lille stemme i mig af håb, der tænker at måske kan det alligevel lade sig gøre at vende udviklingen totalt.

    Kommentar by Anders Jensen — 28. april 2019 @ 00:17

  89. Det er rigtigt at Paludan bliver nødt til at udtrykke sig med stor snedighed og en vis forsigtighed. TV2 har meddelt at man er klar til at slukke for Paludan, hvis han udtrykker sig “upassende”. Og der er andre som vil gøre alt for at spænde ben for de nye partier. Som i Sverige er de gamle partier og medierne klar til at sætte demokratiet ud af kraft. Ja, V, K, S, SF og R osv. har jo allerede længe pisset på både demokratiet og det danske folks interesser, værdier og rettigheder. Bl.a. ved at give deres tilslutning til Merkels Marokko-traktat som kræver at der indføres stats-censur, og at Danmark afrikaniseres og islamiseres. Noget som let kan ende i diktatur, ensretning og utallige blodige hændelser, samt udskiftning, fordrivelse og folkemord.

    Det er glædeligt at Stram Kurs nåede målet om opstilling. Men truslerne mod vi danskeres liv, velfærd og fremtid er ikke væk, og faren for svenske eller libanesiske tilstande hænger stadig som et damokles-sværd over vores hoveder. Og hver eneste dag er der mange nye danske ofre for mafia-partiernes og mafia-borgens rødfascistiske politik.

    Fortsat er det livsvigtigt med bred folkelig støtte til de nye partier.

    Kommentar by tp — 28. april 2019 @ 00:40

  90. # OO.13 Risikoen for stemmespild er minimal. Nærmest ikke eksisterende. Men det er klart at DR og papiraviserne vil gøre alt for at skræmme folk med hyklerisk snik-snak om stemmespild, racisme, fascisme og hvad de ellers kan finde på.

    Idéen med at sende de kriminelle til Grønland er udmærket. Efter en tid i kulden vil de fleste sikkert tilbyde at rejse frivilligt hjem til Afrika og Arabien, hvor de naturligt hører hjemme.

    Kommentar by tp — 28. april 2019 @ 00:47

  91. PS: Man må håbe at politiet samt PET og FET vil gøre rigtig meget for at beskytte Paludan, for at han er i konstant livsfare er der ingen tvivl om. Der bør være en livvagt omkring ham døgnet rundt.

    Kommentar by tp — 28. april 2019 @ 00:54

  92. Marrakesh og andre ligegyldige konventioner rager os. De eneste vigtige aftaler Danmark og danskerne står ved, er dem vi har lavet med den Tyske forbundstat om NordSlesvig- nu SønderJylland- og med kongeriget Norge og Kongeriget Sverige,Republikken Island og Finland.
    Derudover er der Rigsfællesskabet med Færøerne og Grønland.
    Så er vi venner m StorBritanien og har en alliance m USA.
    Resten er fuck, skid på det.
    Og det eneste europæiske land Danmark aldrig har været i krig med er Rusland!

    Kommentar by Hul igennem? — 28. april 2019 @ 01:01

  93. Løkke-Fondens berigere har helle i Danmark. Det får Løkke-Fonden til at bugne af velstand.
    Hør engang på denne kvinde, som er undsluppet det helvede, som Løkke-Fonden og hans berigere har planer om skal bestemme i Danmark.

    https://www.youtube.com/watch?v=OuQZ19Om1JA

    Kommentar by Iznogut — 28. april 2019 @ 02:32

  94. Har han ikke HELE tiden sagt at alle muslimer skal ud af Danmark? Er det ikke hans ypperste valgtema? Det kombineret med koranafbrænding gør at han i mine øjne ikke har en kinamands-chance skulle det utopiske ske at han kommer i folketinget, for at have skyggen af samarbejde med andre partier.

    Hvorfor pokker har han ikke været bare en smule smart og ikke gøglet rundt og brændt koraner? Han skal jo nærmest have 50,1% af stemmerne for at skulle have noget at sige politisk.
    Ingen politikere som jeg også har skrevet før vil nogensinde støtte hans ekstreme anti-muslim politik. Ever.

    Jeg tror at alle herinde ønsker muslim-bestanden kraftigt reduceret i Danmark og resten af vesten, men det gøres sgu da ikke ved at brænde koraner af.
    Det er politisk selvmord. Men han får da opmærksomhed og ALLE ved hvem han er modsat alle de andre valg hvor han ingen succes fik.

    Personligt synes jeg det er ALT for ekstrem, men han er på en eller anden måde en frihedskæmper, Islam er en invasion det kan der ikke herske tvivl om.
    Og han har vist også udstillet hvor forfærdeligt slemt det står til med genpoolen så at sige i “ghettoerne”, hvor absurd idiotisk indvandring fra Menap har været og hvor underfrankerede disse oftest kriminelle voldsparate og agressive muslimer kan være.
    Han gør det INGEN andre danske politikere kunne drømme om at gøre, nemlig han udstiller betændelsen og forrådnelsen i de muslimske enklaver i Danmark.
    Det er de andre politikere for fine til, det eneste de reelt set kan finde ud af er at hente stemmekvæg til rød blok hos muslimerne, og hælde milliarder og atter milliarder i stemmekvæget.

    Kommentar by Endnu en vantro — 28. april 2019 @ 03:00

  95. Per — 27. april 2019 @ 14:54

    Ang. trussel mod Paludan. Det frygter jeg virkeligt også. Der skal passes fuldstændigt massivt på ham, PET skal give ham samme prioritet som Dronningen synes jeg.

    Kommentar by Moran ya Simba — 28. april 2019 @ 03:10

  96. 03:00 Endnu en vantro: Hvis du vidste hvad en muslim betyder, ville du sige som Rasmus P. og alle os oplyste.
    En muhammedaner er een for mange.

    Kommentar by Iznogut — 28. april 2019 @ 03:57

  97. Sharia-uffe har skrevet rundt til sine kollegaer for at drøfte Paludan.

    Kommentar by Johnson — 28. april 2019 @ 04:53

  98. Islam skal ødelægges. Det er den eller vores frihed. Støt SIAD. God søndag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 28. april 2019 @ 06:58

  99. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/opfordres-til-krisemoede-om-paludan/7611559

    Kommentar by p — 28. april 2019 @ 07:10

  100. Uffe Elbæk er ved at indkalde de andre partiledere ( inkl Pernille Vermund ) til et møde om hvordan man skal tackle Rasmus Paludan, og evt finde “fælles fodslag”.

    Enhver ansvarlig partileder bør selvfølgelig takke nej til mødet, Det lugter nemlig alt, alt for meget af “lad os sætte demokratiet ud af kraft”

    Rasmus Paludans møder viser netop at der er grupper i Danmark som netop ønsker demokratiet dødt. Alle partilederne skulle hellere fokusere på det.

    Kommentar by Gregers — 28. april 2019 @ 07:36

  101. Den personlighedsspaltede svanse-danse-sharia-Uffe er naturligvis i fuld panik. De fleste husker nok at Uffe faldt fuldstændig igennem, da han var i studiet med Clement. Uffe ville da selvdestruere i en debat med Rasmus Paludan. Jeg er klar med 3D-briller og hele svineriet hvis den forestilling kommer på skærmen.

    Kommentar by Lider af danskhed — 28. april 2019 @ 08:19

  102. På sæt og vis er det ikke kun de voldsparate brøleaber Rasmus Paludan har fået lokket til at melde endegyldigt kulør.
    Landets store leder, eller også er han bare led, Lars Lort er det jo også Løkkedes, at få til at vise sit sande ansigt.
    Flere fede fluer med et smæk.
    RP har vel egentlig demonstreret, at der ingen forskel er på LL og islamisterne. Sidstnævnte vedkender sig fuldt og helt den gl. islamiske terrormanual Luderbogen.
    Lars Lort vedkender sig fuldt og helt en gren af samme: Euroislam som defineret af ludersammenrendet Juncker, Tusk Fusk og Lusk, Mokkenrini og de øvrige skøger incl. “vor egen” Tulledreng(hvem sku’ ha’ troet dét for 10 år siden).
    Som med graviditet, kan man hverken være lidt islamtilbeder, såvel ej heller lidt EU tilbeder.
    Same same. Aucun difference.

    Kommentar by Knights Templar — 28. april 2019 @ 08:24

  103. # O3.OO….. HVIS PALUDAN havde fulgt din opskrift, havde han jo slet ikke fået den gennemslagskraft der var brug for/der var nødvendig.

    Ja, man vil som i Sverige forsøge at isolere de partier som er modstandere af diktatur, kommunisme/fascisme og påtvunget nationalt og kollektivt selvmord. Men noget af det smarte ved Paludan er at han både har sat lys på den snigende og livsfarlige afrikanisering og islamisering….. og på de betændte, lyssky og anti-danske holdninger i de gamle udemokratiske og korrupte partier.

    Noget som forhåbentlig får vælgerne til at reducere disse mafia-agtige og folkemorderiske partier til en mere beskeden størrelse. Det vil jo være i danskernes klare interesse at de partier som er ligeglade med Danmark, og kun er ude på at oversvømme vores land med agressive og voldelige indvandrere fra Somalia, Congo, Marokko, Uganda, Pakistan og Afghanistan….. får en lærestreg om at vi danskere ikke ønsker at vores land bliver et nyt Libanon, Balkan eller Sverige. Vi danskere er da ikke så dumme, at vi ønsker det fremtids-helvede som Christiansborg for tiden lægger op til.

    Danmarks eneste chance for at undgå total katastrofe og afrikanske/svenske tilstande er at NB, STRAM KURS og DF får betydelig indflydelse. Og vil de reducerede gamle partier isolere dem, vil de jo yderligere udstille sig selv som demokratiets og folkets fjender.

    Lad os støtte de nye partier af fuld kraft, inden det er for sent. For de gamle partier er ude på at udslette det Danmark vi kender.

    Kommentar by tp — 28. april 2019 @ 08:39

  104. Jeg har kun een ting at sige: Den “stramme” udlændingepolitik er blevet eksponeret som det totale fupnummer den er.

    Kommentar by Morten — 28. april 2019 @ 09:00

  105. PS: Ikke alene er de gamle krypto-kommunistiske partier V, K, S, SF og R osv. ligeglade med os, de er også FORRYKTE og UDUELIGE. Tænk på hvordan de har svinet med vores penge, skåret ned på alt med velfærd og sundhed, har importeret titusinder af kriminelle, har ødelagt eller forringet postvæsnet og undergravet demokratiet, familieværdierne og den almindelige danskers privatliv og livskvalitet. Tænk på de utallige IT-skandaler, lukningen af 5OO skoler osv., osv. Tænk på Uffe Elbæk fra badutspringerne, Lars Ulykke fra V, Mette Frederiksen fra S og Pia Olsen Dyhr fra SF som alle er parate til at lade endnu flere hundredtusinder af afrikanere og arabere flytte ind i Danmark. Ja, Pernille Weis fra K går ind for at vi skal modtage og forsørge 1O millioner evighedsturister.

    Kommentar by tp — 28. april 2019 @ 09:08

  106. # kl. 9.OO….. Du mener vel at de gamle partiers “stramme” udlændinge-politik er et totalt fupnummer? For både V og S har jo løjet om deres hensigter.

    Kommentar by tp — 28. april 2019 @ 09:14

  107. #105 – 9:14
    Det samme har DF. Og jeg har mine alvorlige tvivl om NB – der ligner noget der er fremstillet af et marketingsfirma – men Paludan er med statsgaranti ikke en globalistisk agent, så det ser ud til at jeg ENDNU engang skal slæbe mig til valgurnen.

    Kommentar by Erling — 28. april 2019 @ 09:18

  108. I dagens leder i den såkaldte borgerlige avis Berlingske skriver chefredaktør Tom Jensen, at Stram Kurs er et “ekstrem-højre parti”.

    De voldelige og rabiate islamister og autonome på Nørrebro kaldes for “ballademagere”.

    Tom Jensen = Tøger Seidenfaden

    Kommentar by Revisoren — 28. april 2019 @ 09:31

  109. Søndag morgen, dagen efter den glade nyhed om Stram Kurs har jeg i flere timer haft TV2News kørende.
    Ikke et ord om nyheden. Det eneste jeg har hørt er et forskræp for Presselogen hvor man vil tale om SK og den ”racismedømte” Rasmus Paludan.
    Til gengæld ved jeg nu alt om batterispild, pensionsreform, spansk valg, pilotstrejke samt nogle bomber på Sri Lanka der, vist nok ved en fejl, gik af og også dræbte en enkelt muslim.
    MSM kigger den anden vej når de ikke kan lide det de ser.

    Kommentar by Erik — 28. april 2019 @ 09:46

  110. Hatten af for Sri Lanka der øjeblikkelig har forbudt to islamiske trosretninger, det konsekvens der vil noget, det kan være at Uffe Elbæk og Nordahl skulle rejse til Sri Lanka og redde deres perle venner, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 28. april 2019 @ 09:57

  111. Kommentar by Revisoren — 28. april 2019 @ 09:31

    Tydelig forklaring på hvorfor avisernes opslagstal er faldende. De holdes i live via statsstøtte. En statsstøtte som er betinget af at promoverer globalisternes agenda.

    Kommentar by kenneth — 28. april 2019 @ 10:02

  112. -> Erik

    Se senere post.

    Kommentar by Kim Møller — 28. april 2019 @ 10:32

  113. >>> 105

    Selvfølgelig mener jeg at VKOs “stramme udlændingepolitik” er et fupnummer. Det er jo tydeligt at der ikke er nogen “stram” udlændingepolitik når den danske befolkning til stadighed bliver udskiftet.

    Kommentar by Morten — 28. april 2019 @ 10:37

  114. @107 Revisoren
    Ja hvem husker ikke Tøger Sedenfanden og hans kvindelige klon Jette Gottlieb.
    Samtlige Mohammedanske medier skal have frataget deres offentlige økonomiske støtte og (D)DR skal sælges. Det skal være slut med at pisse på os for vores egne penge.
    Vedrørende vælgererklæringer så lad os se hvor mange af dem det korrupte Mohammedanske offentlige system kassere pga. “fejl”, det er jo set før.

    Kommentar by Piphans — 28. april 2019 @ 10:38

  115. Tom Jensen = Onkel Toms Moske (tidligere Perkerlingske, nu til salg til hver en yallah)

    Pølsetidende = til salg for hver en isme, islamisme, nazisme, fascisme, veganisme, sexisme..

    DR = kommunistreden med de højeste lønninger og den laveste produktion

    Kommentar by Hul igennem? — 28. april 2019 @ 11:16

  116. Inden for to uger.
    Kan der nåes at forhales, hvis valg udskrives inden?
    http://nyheder.tv2.dk/politik/2019-04-28-rasmus-paludan-har-offentliggjort-sin-foerste-folketingskandidat

    Kommentar by p — 28. april 2019 @ 11:51

  117. Tillykke til hædersmanden Uwe Max Jensen med titlen som folketingskandidat.

    Må jeg stilfærdigt foreslå den forhenværende fodermester og pølsemand Kristen Poulsgaard som ny kandidat.

    Hvem vil ikke elske at se Poulsgaard tordne mod Tulle fra Folketingets talerstol:

    “Tøsedreng!”

    Kommentar by Revisoren — 28. april 2019 @ 13:05

  118. Hvis det er sandt, at P vil bruge den ulækre Uwe Max Jensen, så taber han mange stemmer. Han får ikke min. https://www.bt.dk/samfund/provokunstner-vil-stille-op-for-stram-kurs

    Kommentar by Kuffar — 28. april 2019 @ 13:14

  119. Kommentar by Kuffar — 28. april 2019 @ 13:14: Hvorfor er Uwe Max Jensen ulækker?! UMJ hader alle muslimer af et godt og rent hjerte… forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 28. april 2019 @ 13:22

  120. “afhjælpe de konkrete forhold for homoseksuelle”

    Man skal tilsyneladende altid vælge immellem Sharia og LGBT-agendaen … hmm …hvad hvis folk ønsker noget helt Tredje …?

    Kommentar by HN3 — 28. april 2019 @ 15:59

  121. Paludan kommer til at trække stemmer fra Nye Borgerlige og DF, men får også vælgere op af sofaen. Samlet set er der stor sandsynlighed for stemmespild hvor NB og Stram Kurs begge ender under spærregrænsen. Jeg er fuld af anerkendelse for Rasmus Paludans demonstrationer, som udstiller at vi tabte muhammedkrisen om ytringsfrihed og at demografien er i stadig forværring, men jeg så stadig helst de ikke stillede op til valg. Folketingsdebatten skal ikke blive til en farce.

    Kommentar by Zatopek — 28. april 2019 @ 17:38

  122. NB kommer fornemt ind det er helt sikkert, så hvis man er mere hardcore anti-islam kan roligt stemme på SK, så de også lige akkurat når det. At komme over spærregrænsen på 2%, er dermed ikke umuligt. Det eneste umulige er integration af islam i vestlige lande.

    Kommentar by LarsB — 28. april 2019 @ 17:44

  123. DR lyver groft.
    Presseetiske regler og forskellige love er naturligvis ingen hindring når MSM vil have deres vilje.

    https://www.youtube.com/watch?v=IWpS_jmH5w0

    Lille Lars er pressens minister.
    Han må være stolt.

    Kommentar by Erik — 28. april 2019 @ 18:41

  124. @LarsB

    Måske er jeg for pessimistisk. Paludan har gennemslagskraft og noget Glistrup-nostalgi over sig, muligvis kan Stram Kurs trække så mange stemmer, at det bliver netto fremgang for minus-indvandrings partierne uanset om NB ikke kommer ind.

    Kommentar by Zatopek — 28. april 2019 @ 18:51

  125. Zatopek — 18:51

    Ro på Zatopek – Jeg tror ikke at Nye Borgerlige og Rasmus Paludan konkurrerer om de samme vælgere – Som jeg ser det, henter Rasmus Paludan stemmerne bredt. Og tag ikke fejl, Socialdemokraterne kommer først og fremmest til levere (Læs: Styrtbløde) “Betonerne” elsker Paludan betingelsesløst! Det betyder at fru Frederiksen (og Tulle) kan vinke farvel til, i omegnen af, vil jeg tro, 300.000 vælgere – Så, bette Frederiksen, zero statsminister drømme! Flæb nu ikke for højlydt, I var jo i den grad, som i den grad, advaret!?

    Kommentar by T. Flodur — 28. april 2019 @ 20:47

  126. En avis’s opgave er ved siden af at bringe nyheder og facts, at skabe debat. De gammeldags medier styrer debatten efter deres egen agenda. Derfor ser man at den politiske debat flytter over på de alternative medier, hvor folk kan sige deres mening af karsken bælg uden censur, og uden at skulle veje deres ord på guldvægt.

    Når så oven i købet de facts de gamle medier bringer er manipulerede og vinklede, har medierne overflødiggjort sig selv. Man kan finde facts fra mange forskellige kilder. Det bedste er at få dem direkte fra de oprindelige kilder. Når læserne selv er med til at skrive avisen, har man adgang til mange oplysningskilder. Det går måske med de officielle medier som med udgivere af leksika. De er blevet udkonkurreret af Wikipedia, som skrives og kvalitetskontrolleres af brugerne selv. En artikel her er langt mere pålidelig end en artikel skrevet af en enkelt ekspert.

    Kommentar by JC — 29. april 2019 @ 08:45

  127. Hvorfor skælder de gamle partier ud på Rasmus Paludan og beskylder ham for at være udemokratisk. Det er langt mere udemokratisk at acceptere en indstrømning af kulturfremmede, og i mange tilfælde antidemokratiske, kolonisatorer, hen over hovedet på den danske befolkning, og uden at spørge befolkningen om den synes det er i orden.

    Kommentar by JC — 29. april 2019 @ 08:51

  128. Var der penge på?

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10214112289867244&id=1412732493

    Kommentar by p — 29. april 2019 @ 14:32

  129. Man skal ikke bare følge og overvære valget, man skal selvfølgelig stemme på Stram Kurs. Hvem ved hvornår sådan en chance byder sig igen, ikke de næste fire år i hvert fald.

    Kommentar by LarsB — 30. april 2019 @ 00:17

  130. […] got here as per usual in any Danish context from Uriasposten. The post discusses that against all expectations, Stram Kurs has achieved the necessary conditions […]

    Pingback by Stram Kurs, Introduction | Things to Remember, Things to Cherish — 1. maj 2019 @ 02:45

RSS feed for comments on this post.