4. maj 2019

Odense: Folkeskole med fem voldssager på otte kalenderdage – “… ‘Du har givet mit barn alkohol'”

Apropos udviklingen i arbejdsrelateret vold. En historie fra TV2 Fyn, der har fået aktindsigt i en rapport fra Arbejdstilsynet angående forholdene på Rosengårdskolen i Odense – Vold og trusler: Ansatte på fynsk skole vidste ikke, hvad de skulle gøre.

“Trusler og vold er en del af hverdagen for nogle ansatte på Rosengårdskolen i Odense. …

Arbejdstilsynet konstaterede under deres besøg i november, at det af den odenseanske skoles voldsregistreringer fremgik, at der i perioden fra den 2. til den 23. november 2018 var registreret fem voldsepisoder. To episoder, hvor der både var tale om fysisk og psykisk vold og tre episoder udelukkende med fysisk vold. Alle voldsepisoderne er registreret med datoangivelser inden for en periode på otte kalenderdage. …

De ansatte oplyser blandt andet til Arbejdstilsynet, at de ikke ved, hvordan de skal håndtere en forælder, der tidligere er forment adgang på skolen på grund af meget truende adfærd, herunder trusler om tæsk.

Derudover kommer flere forældre med beskyldninger mod de ansatte, såsom ‘Du har givet mit barn alkohol’, ‘du kører hetz mod mit barn’ og beskylder de ansatte for forskelsbehandling mellem deres eget barn og andre elever.”

Oploadet Kl. 10:18 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/100997/trackback

19 Comments »

  1. Voldelige muslimer og truende muslimerforældre der IKKE går på sharia Koranskole?
    Hvilken succeshistorie! Giv dem integrationsprisen.

    Kommentar by Fascist — 4. maj 2019 @ 10:33

  2. Derfor Mette Frederiksen fik sine børn på privatskole, selvom hun mener, alle andre skal sætte deres børn i folkeskolen

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 4. maj 2019 @ 10:41

  3. ‘Du har givet mit barn alkohol’, ‘du kører hetz mod mit barn’

    Når ynglen er lige så bund-uærlige som forældrene, så skal sådanne situationer jo opstå. Børn imiterer jo hvad de ser, og et eller andet er de unge poder jo nødt til at finde på, for at undskylde de 2,7 karakter point de generelt halter bagefter indfødte danske elever.

    Måske skulle den danske lærerstand lære lidt af undervisningen i moskéerne, hvor de flade lussinger flyder frit fra hånden. Som venstreorienterede må det da lige være dem, sådan at krydre undervisningen med lidt religiøst accepteret vold mod børn, jvfr sharia lovens diktat.

    Kommentar by Kimski — 4. maj 2019 @ 11:03

  4. Mette Frederiksen´s barn/børn havde særlige behov som Mette F. forsvarede sig med da det kom frem at hun trods opfordringer til at vi sagesløse SKAL benytte Folkeskolen, selv lod egne frekventere en privatskole.
    Stol ALDRIG på en socialdemokrat eller andre på venstrefløjen.

    Kommentar by Og det VAR ENGANG DET Danmark du kendte.. — 4. maj 2019 @ 11:05

  5. @4: Den undskyldning har jeg det sådan set fint med, dog med det forbehold at retardering således må være bevist arvelig.

    Kommentar by Kimski — 4. maj 2019 @ 12:02

  6. Smid de indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister af fjerde-femte generationer ud af folkeskolen og send dem tilbage til deres sandkasse hvor de kan skide i fred og forbyd så islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 4. maj 2019 @ 12:13

  7. Jeg troede at indtagelse af alkohol var haram ifølge krigs- og terrormanualen Koranen?

    Kommentar by Revisoren — 4. maj 2019 @ 13:04

  8. Hvor længe holder “de gode” og “tolerante” til berigelsen fra barbarerne?
    Kamelerne er store at sluge, men mon dog at de skal halalslagtes inden de tager bladet fra munden og skeen i den anden hånd?

    Løkke-Fonden bugner af velvære under barbarernes besættelse af Danmark.

    Kommentar by Iznogut — 4. maj 2019 @ 13:50

  9. En uhyggelig og totalitær fremtid i et samfund gennemsyret af uretfærdighed, undertrykkelse, asocial politik samt uroligheder, vold, mord og nye sygdomme…… er hvad de gamle partier er ved at skaffe os på halsen.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 4. maj 2019 @ 14:10

  10. Hvad er “psykisk vold”?
    Endnu et af venstrefløjsernes forsøg på at udvande begreber, ligesom det er sket med “racisme” = religionskritik, “demokrati” = kommunisme o. a.?

    Kommentar by Hertz — 4. maj 2019 @ 14:11

  11. Nu hvor de for en ny politik og bedre kommunikation og sådan, så skal det hele nok blive meget bedre.

    Kommentar by Winged Hussar — 4. maj 2019 @ 14:37

  12. Skolen er stærkt multikulti befængt. mange nationaliteter og herunder mange muslimer…så selvfølgelig er den voldsramt…det er alle steder hvor der er mange muslimer!

    Man skal ikke have klinket noget, da man er rædselsslagen over at komme på tværs af en muslim…man dukker sig og vender den anden kind til og får alle andre til at gøre det samme…derfor fylder islam og muslimerne alt i Danmark i dag!

    Man vil det bevidst, for man tør ikke andet…terror og vold virker!

    Kommentar by Black Watch — 4. maj 2019 @ 15:10

  13. Islamister?

    Kommentar by Hul igennem? — 4. maj 2019 @ 18:26

  14. > Hul Igennem? 18:26

    Næh, såmænd blot gennemsnitlige muslimer, same-same.

    Kommentar by Henrik Petersen — 4. maj 2019 @ 19:52

  15. Det er MS-islam-kultur og ses på flere og flere skoler, selv ude i det tyndt befolkede Vestjylland.
    Her er der “kun” påpeget en uges problemer for lærerne, men hvad med resten af året og hvad udsættes eventuelle ikke islamtilbedende elever for til hverdag i skolegården, på gangene, til og fra skole?

    Det er islamisk pligt, at indtage mere og mere magt OVER ALT hvor Fandens Tilbedere ( muslimer ) har sat deres fødder og dette må, iht. Fandens Voldsmanual ( Koranen ), meget gerne ske ved fysisk vold.

    Se mere i min kommentar nr. 41 på:
    http://www.uriasposten.net/archives/101007#comments

    Kommentar by M.S. Carstens — 4. maj 2019 @ 23:36

  16. Der er tilsyneladende ikke et ord om etnicitet eller religiøst tilhørsforhold i artiklen …? Nogen som ved mere om disse forhold …?

    Kommentar by HN3 — 5. maj 2019 @ 02:07

  17. Programmet hedder:
    “Gæt en fejlfarve”
    Vi ska’gætte – vi ska’ gætte – vi ska’ gætte, ja vi ska’!

    Kommentar by Knights Templar — 5. maj 2019 @ 05:33

  18. HN3 — 5. maj 2019 @ 02:07 :

    Ja, det er der ganske bestemt: Netop dem, som har undladt at oplyse om det, i et efterhånden himmelråbende naivt håb om, at danskerne stadig spørger dumt.

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. maj 2019 @ 14:35

  19. Ingen, der har sit job kært i det offentlige, tør sige, hvad der sker rundt omkring på skoler, jobcentre, socialkontorer, fængsler, institutioner.

    Kommentar by Uno — 5. maj 2019 @ 20:50

RSS feed for comments on this post.