5. maj 2019

Danskere kues af AEH’ere i Bellahøj, flere er flyttet efter trusler: “Jeg føler mig fremmed i eget land.”

BT har været i Brønshøj, og talt med to beboere i Bellahøjhusene. De fortæller samstemmigt, at en større gruppe indvandrere fra 13 år og opefter år har taget magten på gaden, og de føler sig begge utrygge i det daglige. Begge navne er alias’er, da de ikke tør stå frem offentligt. ‘Søren’ planlægger at flytte, og flere har allerede gjort det. Han fortæller, at han ikke tør se dem i øjnene, da det provokerer dem. Islamisk dominans i reneste aftapning.

Læs det hele i BT – Beboere i Brønshøj lever i frygt: ‘Jeg tør ikke kigge dem i øjnene’.

“Søren Jakobsen stopper op. Han holder vejret. Bag glasdøren for enden af kælderen står de. … Da B.T.s journalist spørger, hvad han føler, når han ser de drenge – om han bliver utryg – svarer han:

‘Ja, det gør jeg. Er du sindssyg, jeg bliver bange. Fordi de ved, hvem jeg er. Jeg har jo smidt dem ud herfra før og ringet til politiet,’ siger Søren Jakobsen. …

Han har boet her i Bellahøjhusene i Brønshøj i to et halvt år sammen med sin datter. I Bellahøj Nord mere specifikt. Men han sværger højt og helligt på, at der ikke går mere end et år, før de er flyttet væk herfra.

‘Tænk sig, at man ikke kan gå ud af døren og føle sig tryg. Det har jeg virkelig aldrig prøvet før. Jeg føler mig fremmed i eget land,’ siger han og uddyber:

‘Det hæmmer absolut min bevægelsesfrihed. Det øjeblik, jeg kommer hjem om aftenen, bevæger jeg mig ikke uden for døren igen. Det ville jeg jo have gjort tidligere. For eksempel for at købe ind.’ ..

‘Når jeg møder dem, kigger jeg væk, fordi jeg ikke vil kigge dem i øjnene. De bliver jo provokeret af, at man kigger dem i ansigtet,’ siger han. …

Føler du, de her drenge er ved at tage magten I Brønshøj?

‘Ja! Og det har jeg det ad helvedes til med. Jeg er pissebange.

[…]

De danner en cirkel rundt om mig, så jeg ikke kan komme forbi dem. De siger, jeg bare skal gå min vej, og at jeg ikke skal ringe til politiet,’ fortæller Susanne Jensen…

‘På vej hen mod døren sparker de ud efter mig og spytter på min jakke. Og så går jeg op og ringer til politiet,’ siger Susanne Jensen. …

‘De sagde, jeg skulle passe på mig selv, fordi der var to andre beboere, der havde været nødt til at flytte, fordi de fik trusler konstant, efter de havde meldt noget. De turde simpelthen ikke bo her mere.‘”

(Bellahøjhusene, Brønshøj, Københavns kommune; Foto: Maps)

“Det er ikke vores opfattelse, at der er en generel utryghed i området.” (Carsten Reenberg, politikommissær og leder af nærpolitiet Nordvest)

Oploadet Kl. 21:26 af Kim Møller — Direkte link81 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101028/trackback

81 Comments »

  1. Ville hellere bo i et telt ude i skoven end at bo der.

    Kommentar by Flaskeposten — 5. maj 2019 @ 21:31

  2. Uanset hvor vanvittig der er og vil blive…så fralægger også politiet sit ansvar og agerer bange landsforrædere…nøjagtig lige som hovedparten af den øvrige etniske danske befolkning…man bukker sig og kikker væk i angst!!!

    Hvad gør man ved det? Hvordan løser man den situation landet er i? Hvem kan og hvornår kan dette islamiske problem blive elimineret?

    Hvem har modet til at starte oprøret? Er det folk fra politiet, der ikke vil finde sig i mere…er det folk fra militæret?

    Hvem vil bakke op om at løse det her problem med islam i Danmark…en gang for alle!!!!

    Forestil jer en dansk verden uden islam i landet!!!!!

    Det vil være så grænseoverskridende fantastisk og helt nødvendigt…ikke?

    Kommentar by Black Watch — 5. maj 2019 @ 21:40

  3. Paludan i de internationale medier
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-05-03/a-convicted-racist-joins-list-of-candidates-in-danish-election?srnd=premium-europe

    Kommentar by Zatopek — 5. maj 2019 @ 21:49

  4. Jeg er opvokset i Utterslev/Brønshøj, og den gang var Bellahøj husene kun for folk med de store indtægter, f.eks. arkitekter, skolelærere, reklamefolk, den såkaldte kreative klase.
    Nu har jeg nærmest indtryk af, at det snart er et no go område, beboet af muslimske halvhjerner, der gør alt for at jage etniske danskere ud. Præsten i Tingbjerg blev jaget ud, pølsevognen på Brønshøj Torv blev jaget væk, og flere og flere områder i NV bliver overtaget af Allas lystige svende. Der er moskeer på Tomsgårdsvej, i mange år på Horsebakken (Islamisk Kulturcenter), og sådan spreder parasitterne sig med luderbogen i hånden.

    Er tiden ikke ved at være moden til, at vi som bevidste patrioter, tager sagen i egen hånd!
    Var i går i Ryvangen, og i dag er det 5.maj, er vi blevet så skvattede af al den velfærd, at vi bare lader os slagte som en flok umælende væsener. De unge drenge der ligger i Ryvangen, de gav deres liv, for at vi kunne leve frit, og der blev opbygget et velfærdssamfund uden sidestykke. Skal vi bare stiltiende se på, at det bliver nedbrudt af udefra kommende? Jeg syntes det ikke.

    Efter Krasniks leder i WA, så går min stemme til Paludan.
    Og så spørger man, hvorfor en Rasmus Paludan kan opstå!. Politikerne står uforstående, politiet er magtesløst, og vil helst kramme burkaklædte og skæggede sække, og dialogbetjenten Jeppe Nybro truer etniske danskere at oprette en sag hos kommunen.

    Kommentar by der Adler — 5. maj 2019 @ 22:05

  5. Hvor skal de så bo? Så er der nogle andre der kan trækkes med dem? Nej tak, ud af landet med muslimerne.

    Kommentar by Winged Hussar — 5. maj 2019 @ 22:06

  6. De burde bare pløjes ned med et automatvåben. Skidtmennesker. Komplet værdiløse.

    Kommentar by Voltzejn — 5. maj 2019 @ 22:13

  7. Jeg har også besøgt området ved Bellahøjhusene, det er ganske ubehageligt, der bor stort set meget få danskere. Før var det et meget godt område for folk med penge på lommen. Dette her
    er så uhyggeligt, at vort land bliver forandret bid for bid.

    Kommentar by IES — 5. maj 2019 @ 22:24

  8. Må jeg foreslå den gode politikommissær at slå et smut forbi og se hvordan trygheden er for beboerne i området.
    Det er bl.a. det han får sin løn for.

    Kommentar by Erik — 5. maj 2019 @ 22:25

  9. Man skal helt frem til artiklens sidste sætning, for at set, at de “unge drenge” som altid er muslimer….

    Kommentar by na — 5. maj 2019 @ 22:35

  10. Sektionslederen for nærpolitiet i Nordvest, Rene Bro, fortæller, at de har et godt kendskab til de unge grupper og også har en god dialog med dem.
    »Vi forsøger med dialogens vej at lede dem på andre tanker, hvis vi har en mistanke om, at de er på vej ud i noget, der ikke er hensigtsmæssigt,« siger René Bro.

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 5. maj 2019 @ 22:39

  11. Hvis alle nu havde gidet sætte sig ind i, at det er en erobrerideologi politikerne har masseimporteret, var ingen blevet overrasket, vel ?

    Kommentar by BB — 5. maj 2019 @ 22:46

  12. Kan kommunen ikke bare ansætte en Ghetto-imam?

    Kommentar by NulTolerance — 5. maj 2019 @ 22:47

  13. @ Adler: Jeg kom der for fyrre år siden hos en arkitekt. Jo, det var den kreative klasse, der boede der. Og hvad har den gjort ved landet?
    Se Tingbjerg, Albertslund, Farum Midtpunkt. Det er nok at betragte dem, for at forstå, hvad de har gjort.

    Kommentar by BB — 5. maj 2019 @ 22:49

  14. Det kan siges meget fint på fransk: DE SKAL UD

    Kommentar by PiusXll — 5. maj 2019 @ 22:50

  15. Carsten Reenberg politikommissær og leder af nærpolitiet i Nord Vest lukker åbenbart øjnene for de anmeldelser om vold og trusler fra de utrygge beboere der bor i Bellahøjhusene, ergo så passer manden ikke sin højtlønnede job det må siges at være uforskammet af en statsansat embedsmand, hvad siger Søren papkasse til den manglende indsats eller har han travlt med at styre sin mand, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 5. maj 2019 @ 22:57

  16. De to aliaser, skal sige til politiet.
    Hvis de satans indavl ikke bliver fjernet bliver de skudt.

    Kommentar by Sindsro — 5. maj 2019 @ 23:00

  17. Stem på Stram Kurs.

    Kommentar by Sindsro — 5. maj 2019 @ 23:01

  18. Der skulle være spørgetid i Folketinget. Ikke noget med underskrift for at få et spørgsmål op.

    Kommentar by p — 5. maj 2019 @ 23:02

  19. Tja, det er jo det sædvanlige, same shit, just a different place.
    Danskerne kan ringe til Politøserne der gerne fortæller os Danskere at vi skal bare tage det roligt, der er både dialogpatruljer og badeferie på vej til de stakkels ofre for Danskernes “racisme”.

    Spørgsmålet er: Hvem vinder den krig vi er blevet tvunget ud i af Journalister(læs: ludere og luderkarle), og vores politikere?
    Vinder tastaturkrigerne eller de krigere som vil bruge trusler, vold, voldtægt og drab for at vise os hvem der egentligt bestemmer i Danmark?

    Kommentar by Elvadatter — 5. maj 2019 @ 23:07

  20. #3
    Interessant. Som at læse Politiken på engelsk, pænere og mere formfuldendt, men ligeså plidre pladre.. Exploiting the digiworld- ha, man aner den verdensudbredte journalistangst; de har længe gjort sig mere og mere fake og junk og undværlige; ha, den FARLIGE digiworld!

    Kommentar by Hul igennem? — 5. maj 2019 @ 23:11

  21. 4. der Adler

    Og så spørger man, hvorfor en Rasmus Paludan kan opstå!.

    Svaret kommer fra en tidligere politibetjent Lars Andersen.

    https://youtu.be/yw72pc4rTKI
    Rasmus Paludan står til at komme i Folketinget, (02.05.2019)

    Kommentar by Sindsro — 5. maj 2019 @ 23:11

  22. Man må så inderligt håbe, at de som er ramt af iSlammets hverdagsterror også formår, at forstå vigtigheden af det forestående folketingsvalg og netop IKKE stemme som de gjorde sidst, uanset hvad de genopstillende partier lokker med af ekstra penge, forbedringer, bevillinger osv., for INTET kan gennemføres før der bliver sat en effektiv stopper for iSlammet i Danmark.
    Det hjælper ikke med undskyldningen om de 90 mandater, for hvis ikke et parti/politikker er villig til at sætte egoøkonomiske interesser til sidde og sætte stolen for døren for de iSlampro-politikkere på Borgen, så får vi igen, igen mere og mere af, hvad vi allerede ser, mærker og bøder for.
    Ja, som det fortsat bliver markeret her ved dagen for Danmarks befrielse af Nazismen, så var der tidligere klartseende folk, som tilsidesatte egen trykhed og komfort for at KÆMPE for det danske folk. Hvem der så ikke i dag kan/vil tilsidesætte egocentriske valgønsker, må siges, at være direkte medskyldige i den fortsatte iSlamisering af det danske land, dets folk og dets efterkommere.
    KUN Stram Kurs og Nye Borgerlige kan nå at redde Danmark fra den totale underkastelse/udrensning. Det forestående Folketingsvalg er SIDSTE UDKALD!

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. maj 2019 @ 23:14

  23. Flertallet vinder. Og det er os. Islam bliver smidt ud. Der bliver krig. I hele Europa og det bliver de gamle østlande og Italien og Rusland vi skal være sammen med. Vores latterlige svage regeringer har jo bare været islams papegøjer.
    En balkanisering i stor skala.

    Kommentar by Hul igennem? — 5. maj 2019 @ 23:16

  24. Det er besynderligt som de tidligere arkitektoniske perler og hippe boligområder som Farum Midtpunkt, araberlandsbyen i Albertslund, Tingbjerg, Høje Gladsaxe, Bellahøjhusene m. fl. er blevet omdannet til ghettoslum. Boligerne fejler jo ikke noget, så det må være det klientel der har besat områderne, der nedgraderer dem. Der er idag ikke nogen etniske danskere der frivilligt flytter ind i disse engang så attraktive boliger.

    Kommentar by JC — 5. maj 2019 @ 23:21

  25. Hver gang i læser den slags artikler, så husk at en stor del af lars løkkes ghetto plan som allerede kører for fuld fart går ud på at sprede de mennesker ud til hele landet. Lige nu er boligforeningerne travlt beskæftiget med at finde lejligheder til alle tidligere beboere i de ghettoer kommunerne river ned rundt omkring, og de bliver selvsagt ikke i det samme område igen. Vi kommer til at savne ghettoerne om få år!

    Kommentar by Per — 5. maj 2019 @ 23:24

  26. > 22: Hvis der på et eller andet tidspunkt i fremtiden bliver borgerkrig i Europa, kommer det nok til at gå som det gik i Israel i 1949. Det vil nok blive uddannelsesniveau og kompetancer der kommer til at afgøre striden.

    Kommentar by JC — 5. maj 2019 @ 23:27

  27. Generelt er muhammedanerne trygge i området. Hilsen Politiledelsen.

    Løkke-Fonden bugner af velstand under besætternes hærgen i Danmark.

    Kommentar by Iznogut — 5. maj 2019 @ 23:27

  28. Jeg sætter lige det sidste fra artiklen ind hvis de ændrer på den senere:

    “Hvem er de? Er det indvandrere eller etniske danskere – eller begge dele?

    »Det er kun indvandrere.«”

    Citat slut.

    Kommentar by Per — 5. maj 2019 @ 23:33

  29. Det er de ældre brødre, fædrene og i sidste ende imamerne, som styrer segregrationen. Dvs. det, at de etniske danskere flytter fra bydelen og den transformeres til en ghetto.

    Det er ikke noget drengene selv finder på. De agerer soldater for det muslimske samfund i bydelen.

    Kommentar by np — 5. maj 2019 @ 23:46

  30. Hvorfor bliver de ikke smidt helt ud af Danmark? Nå nej! Løkke har i stedet underskrevet en aftale, som betyder, at mange millioner af det samme rakkerpak – dem med ‘fredens religion’, I ved nok, kan komme herop og pule løs og nasse! Og så står Løkke og udskammer Paludan?! Løkke må være den absolut værste og mest leflende spradebasse af en statsminister, vi nogensinde har haft! Hvad med at nogle danskere gik ud og bankede disse awekatte på plads? Hvorfor er de ikke buret inde i gummiceller?? Ufatteligt!

    Kommentar by Kuffar — 6. maj 2019 @ 00:22

  31. @ 2 Black watch: i Frankrig forsøgte en gruppe tidligere veteraner og politifolk at gå i flæsket på mohammedanere for et par år siden. De blev desværre opdaget og fængslet, og ‘sært nok’ har man intet hørt til historien siden. . De er sikkert idømt livsvarigt fængsel, nederst i hundehullet. Har ondt af dem.

    Kommentar by Kuffar — 6. maj 2019 @ 00:26

  32. Adler – count me in! Hvis man skal mødes, så ved folk vel godt, at det er uden gps, uden mobil osv. . Vi kan ikke blive siddende her bag tastaturet længere.

    Kommentar by Kuffar — 6. maj 2019 @ 00:30

  33. MEGET ER LETTERE sagt end gjort, når først en befolkning har hele systemet imod sig. Alle partierne, alle propaganda-medierne, store dele af retsvæsnet og politiet. Hele systemet er infiltreret af feminister, pladderhumanister, kommunister og radikale fascister. Og Google ved meget om mange brugere. Se bladet “Computer for alle”.

    Der er brug for et jordskredsvalg NU. Om fire år er hele Danmark lagt i spændetrøje, for til den tid er der en halv eller hel million flere afrikanere og arabere i landet……. og med statscensur kan ytringsfriheden og demokratiet til den tid reelt være afskaffet. Det er jo hvad EUs, Merkels, Lars Ulykkes, Mette Frederiksens, Marianne Helveds, Uffe Elbæks, Stine Bosses, Sofie Carstens, Birthe Hornbechs, Scall Holbergs og Pia Olsen Dyhrs højt elskede Kalergi- og Marrakech traktat går ud på.

    Det har været foreslået at vi private begyndte at uddele løbesedler til postkasserne i opgange, med opfordringer til at læse Uriasposten, snaphanen, 24nyt.dk, den korte og black pigeon på you tube. Forslaget er til nu kun blevet mødt med tavshed eller ligefrem surhed. Men er der andet at gøre, hvis vi vil give de nye partier et godt valg? De store og større aviser censurerer og stopper annoncer der ikke er “søde” ved de gamle partier.

    Danskerne vader i politisk kviksand, og er tæt på kanten af svenske tilstande og en ufattelig og uoprettelig katastrofe. En bundløs afgrund venter på at opsluge hele Danmark, hvis de gamle vanvidspartier får lov til at fremture.

    De nye partier kan blive de nødvendige stopklodser, hvis de bakkes op af vælgerne. Ellers er det for evigt sket med gode gamle Danmark!

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 6. maj 2019 @ 01:16

  34. MAFIA-, vampyr- og røverborgen, regeringen og socialdemokratiske borgmestre m.fl. har også tilladt opførelsen af den ene moske efter den anden.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 6. maj 2019 @ 01:21

  35. # 3O kl. oo.26 – De vil sikkert blive frigivet når Marine le Pens parti overtager magten efter næste valg. Macron genvælges ikke.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 6. maj 2019 @ 01:25

  36. De fleste indvandrere er jo veluddannede, fredelige og lovlydige folk, så det må være vores integrations-indsats, som har været alt for dårlig, sikkert pga danskernes racisme og fremmedhad.
    Mvh. Den Almindelige Naive Dansker

    Kommentar by HN3 — 6. maj 2019 @ 01:31

  37. Vi har vel aldrig nogensinde været helt vilde med de ting politikerne gør.
    Hvis de vil gøre noget godt,skulle de tage og hoppe i søen.

    Kommentar by Nielsen — 6. maj 2019 @ 03:50

  38. Venstre er begyndt at bruge milliarder af kroner på at nedrive tusinder af gode boliger i boligblokke m.m., for at tvangs-sprede migranterne, asylanterne, somalierne, congoleserne, nigerianerne og islamisterne ud i hver en krog af Danmark. Er det ikke sammen med Marokko-pagten et bevis på at Venstre er har en yderst negativ og fjendtligt holdning til danskerne?!!! (det er igen en Lars Uløkke plan)

    Kommentar by tp — 6. maj 2019 @ 04:14

  39. Ghettoplanen svarer til at man flytter nogen af sine mælkebøtter over i naboernes haver.

    Kommentar by Zatopek — 6. maj 2019 @ 06:41

  40. Ha ha, Bloomberg, lars lokke rasmussen.. Ja, islamlokker!, invasionslokker-lars,..
    Først tager de en koranblok, så en ghetto, så en enklave, så en bydel, så en by, så et land, så et kontinent, så en..

    Kommentar by Gaflen — 6. maj 2019 @ 08:29

  41. I er så pissesvansede hele fimsede bøsserøvslorte-Danmark – latterlige narhoveder – hele flokken

    Kommentar by Cat Girl — 6. maj 2019 @ 08:31

  42. Det kan være meget svært at se problemet, når man kommer med pistoler, rifler, knippel, hunde og peberspray.

    Kommentar by Fascist — 6. maj 2019 @ 08:43

  43. Vantro vil i -dialog med- rettroende- for at få dem på bedre tanker (og det har intet med Islam at gøre) :-) :-) :-). Offentlige klovnerier i islams manege…..hold da kæft jeg er træt af det sædvanlige cirkus som erfaringsmæssigt intet føre med sig i længden. Der er jo intet nyt i det. Heller ikke i Bellahøj. Grønlænderne blev truet og spærret vejen til Deres opgang i Gellerup, så kommunen måtte genhuse dem (nu cirka 10 år gammel sag). SIAD ventede med at demonstrere indtil AFA eller andre såkaldte antiracistgrupper tog demonstrativt affære (Fakkeltog etc). Det gjorde hyklerne selvfølgelig ikke. Så Demonstrerede SIAD med transparenter på Rådhuspladsen i Århus med ord som “Enhver Iniut skal have lov til at gå frit”, og en repressentant fra pressen i Grøndland var der. Derimod var der vist ikke nogle særlige MSM der, bortset fra lidt løgnfulde påstande (intet nyt i det). Derimod kom hyklerne med en moddemonstration med regnbueflag etc etc etc, og råbte – Ingen racister i vores gade-…Det kunne SIAD så råbe tilbage til hyklerne med Deres selvfrelste selvforståelse, imens jeg opfandt udtrykket, kun shariaundertrykkelse i Deres gader. etc etc etc. Hjertelig tak til Rasmus Paludan for hans indsats. Støt ham og SIAD. God mandag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 6. maj 2019 @ 08:45

  44. Kun for folk med stærke nerver:

    På hjemmesiden bestgore.com ligger der (endnu) en kvalmende video med fredens religion i hovedrollen.

    Videoen viser en 9-årig pige, der får savet hovedet af med et sværd af en imam i et unavngivet arabisk land.

    Årsagen til henrettelsen er, at den 9-årige pige har forbrudt sig mod Sharialoven, ved at nægte at have sex med den gamle klamme stodder, som hun er blevet tvangsgift med.

    Mens imamen saver hovedet af pigen, står der en jublende folkemængde rundt om, og filmer “hændelsen”.

    Hvem sagde kulturberigelse?

    Kommentar by Revisoren — 6. maj 2019 @ 09:29

  45. “Det er ikke vores opfattelse, at der er en generel utryghed i området,” siger Carsten Reenberg, politikommissær og leder af nærpolitiet Nordvest. Det er da klart: blandt det muslimske flertal er der ingen utryghed.

    Kommentar by Ole Madsen — 6. maj 2019 @ 09:40

  46. “Det er ikke vores opfattelse, at der er en generel utryghed i området” – siger politiet.

    Nej, utrygheden er ikke GENEREL. Det er kun det danske mindretal, der er utrygge.
    Og det er så fint med politiet.

    Kommentar by Bastardo — 6. maj 2019 @ 09:44

  47. Det her er noget Morten Mellemøstergård elsker!

    Kommentar by Johnson — 6. maj 2019 @ 09:45

  48. Rettelse til o4.14: Er det ikke, sammen med Marokko-pagten, et bevis på at Venstre og Uløkke har en yderst negativ og fjendtlig holdning til danskerne?!!!

    Kommentar by tp — 6. maj 2019 @ 09:49

  49. 9:49 Vi behøver ikke bevis på noget som helst. Vi har for æoner siden, opdaget – EN GANG FOR ALLE – at hele landet, hele den offentlige sektor, hele befolkningen, alle indvandrene, alle bistandskilenterne, alle de statsansatte, alle juristerne, alle journalisterne, alle kunstnerne, alle forfatterne, alle redaktørerne, alle de kirkelige, alle de gejstelige, alle de oplyste, alle de ligeglade, alle de svansede, alle de macho, alle de feministiske, alle de smarte, alle de dumme, alle de geniale, alle de dygtige – alle sammen er fulde af pis og lort, og ikke ret meget andet

    Kommentar by Cat Girl — 6. maj 2019 @ 10:11

  50. 3. Kuffar
    Der skal stå:
    Løkke har i stedet underskrevet en aftale, med Socialdemokraternes accept.

    Husk det nu til valget

    Kommentar by Sindsro — 6. maj 2019 @ 10:23

  51. 49.
    30. Kuffar i stedet.

    Kommentar by Sindsro — 6. maj 2019 @ 10:26

  52. Den oplagte løsning på problemet, a la Lars Løkke, er selvfølgelig at rive nogle af Bellahøj-blokkene ned, og fordele beoerne fra disse blokke i nogle af de store nye ledige havnelejligheder, hvor danskere alligevel ikke har råd til at bo. Der bygges f.eks. stadig i Nordhavnen.
    Og også i Hellerup og Gentofte, og videre op i whiskybæltet, kan man sikkert finde plads til nogle af disse overskydende beboere, hvoriblandt der sikkert er professorer og raketforskere.

    Kommentar by Henning Jensen — 6. maj 2019 @ 10:49

  53. Ja, geniet Lars Uløkke vil selvfølgelig foreslå, at de bliver revet ned, så blir’ alt godt.

    Kommentar by Johnson — 6. maj 2019 @ 10:52

  54. Læs lige det her i den korte avis.

    https://denkorteavis.dk/2019/her-bestemmer-vi-blev-truet-med-taesk-og-koeller-da-de-ville-haenge-valgplakater-op-smid-dem-ud-af-landet-opfordrer-dansk-folkeparti/

    Søren Pap forplumre hele debatten, ved at give Rasmus Paludan den tvivlsomme ære at, han også er medskyldig i den ballade, hans fredelige demoer har givet.

    Kommentar by Sindsro — 6. maj 2019 @ 11:18

  55. 52. Johnson.
    Løkke og Pape er rene idioter, de fatter ikke en bønne.

    Kommentar by Sindsro — 6. maj 2019 @ 11:19

  56. Susanne Crawley (R) har smagt lidt af hendes egen kulturberigelse.
    Stenkast ind af vinduet.

    Nåee Ja, De radikale har jo selv budt dem til Danmark, så mid medfølelse ligger el lille sted.

    Kommentar by Sindsro — 6. maj 2019 @ 11:26

  57. I Saudi-Arabien har de Chop Chop Square, hvor de hugger hovedet af personer, der har forbrudt sig mod fredens religion.

    I København får vi nu højhusene på Bellahøj, hvor homoer vil blive smidt ud fra, når Kalifatet bliver implementeret.

    Pape og Elbæk bliver formentlig nogle af de første der får fornøjelsen…

    Kommentar by Revisoren — 6. maj 2019 @ 11:57

  58. SKAL SES

    https://www.ft.dk/aktuelt/webtv/video/20181/reu/td.1576598.aspx?as=1
    06.05.2019
    Tv fra Folketinget
    Samrådsmøde om Ytringsfrihed.

    Kommentar by Sindsro — 6. maj 2019 @ 12:15

  59. # Cat Girl – kl. 1O.11: Kan godt forstå at du er blevet deprimeret, men trods alt er det jo ikke alle som er helt håbløse. Mange er, men ikke alle. Vi er alligevel ret mange som forstår hvad de gamle partier og medier har gang i. Hvis de to nye partier kommer ind med 5-1O % hver, vil det måske give en vis kursændring og fremover føre til mere oplysning om Danmarks situation.

    Det er vel mest uvidenhed og løgnekampagner som forhindrer at danskerne smider de gamle partier på porten. De fleste danskere har nok ikke lyst til at blive ofre for afrikanisering, islamisering, vold og mord, familietragedier, hverdagsterror, økonomisk ruin, sygdom og svenske galehus-tilstande.

    Var uvidenheden ikke så stor, fik modstanderne af masseindvandring samt EU, Merkel, Lars, regeringen og de rødradikale tosser sikkert stort flertal i FT.

    Kommentar by tp — 6. maj 2019 @ 13:06

  60. 13:06 Sandt nok tp, der er selvfølgelig fornuftige mennesker alle vegne, som blot mangler viden. At isolere sig til den dansksprogede presse, er at skyde sig selv i foden, med enkelte lyspunkter som undtagelse

    “Folk kalder mig alt muligt, men det er jo ikke mig, der har gjort noget forkert. Det er de politikere som har fyldt vores land med muslimer, der gjort noget forkert. Og de har sat os i en situation, hvor der kun er meget svære valg. Og det jeg siger er bare, at vi skal vælge til fordel for danskerne. Det synes jeg ikke er ekstremt. At lade den nuværende udvikling fortsætte er derimod helt vildt ekstremt. Også selvom man som Dansk Folkeparti og Nye Borgerlige vil sætte farten på udviklingen ned. Om katastrofen rammer os 10 minutter senere gør jo ingen forskel. De skal ud.”

    Rasmus Paludan 2019

    Kommentar by Cat Girl — 6. maj 2019 @ 13:32

  61. Stadigvæk tp, så er min pointe – at diskussionen er forbi – jeg gætter på den var afsluttet omkring årtusindeskiftet mht indvandringen af muslimer og lignende fremmede besættere. Diskussionen med de venstreorienterede endte engang i 1975, vil jeg mene, sikkert længe før, hvis man kun ser indenfor den intellektuelle sfære. Der er ikke noget at diskutere, heller ikke om den danske stat skal demonteres og gensamles på en ny og bedre måde, alt andet er blot tidsspilde

    Kommentar by Cat Girl — 6. maj 2019 @ 13:43

  62. -cat girl

    Ikke for at være belærende, men det er netop dette træge sindige tempo som demokratiet arbejder i, som gør det så stabilt, at det slår alle andre styreformer i effektivitet på lang sigt og økonomisk vækstrum. Men man kan blive vanvittig af at vente det halve liv på at ting bliver gennemført og demokratiets største trussel er panik og en politisk ubegavet befolkning.. Og det er det invasionen spiller på, den er ikke dum og det er kloge grusomme effektive kræfter vi er oppe imod. Men der er vist ingen vej tilbage. Piskesnerten paludan har trængt staten op i en krog, enten retsstat eller shariah og selvom det snøvler og måske ikke kommer med dette valg, så er der ingen tvivl om at det er et opgør af dimensioner. Det der kunne ske er et simpelt utroligt statskup fra rød og invasionen, og det er ikke så usandsynligt som vi tror, det er set mange steder i verden. Men trods det vraltende samfund, så har vi NATO, vi har vores danske bondefornuft og vores intelligens og dannelse. De skal tabe og de tåber, og står tilbage som flæbende idioter, invasionen som de psykopater de er og rød som de små snottede børn i rendestenen de er, totalt til grin i de hjemsendt og fængsler de ender i. Men det kommer til at koste, i økonomi og liv, og det er det der er sværest. For en sikkerheds skyld og for egen trivsel og håb, er det en god ide at muskel og konditions træne, lære guerillatactics, historiebevidsthed, våbenviden, infiltration, overvågning, organisering, følge ordre, disciplin, – alt det en modstand kræver i alle sine nuancer, og man når så langt man kan, stille og roligt. At spejle invasionen og lære noget af den er snedigt. Og ikke spille på deres bane, men vende kampen til vores bane. Som man siger, vi skal alle dø, det er mere et spørgsmål om på knæ eller med den kradsede oprejste pande, og invasionen har intet set til os endnu.. Stol på demokratiet og giv aldrig aldrig aldrig op.

    Kommentar by Gaflen — 6. maj 2019 @ 14:19

  63. Frem med dialogkaffen !!!

    Kommentar by Kurt — 6. maj 2019 @ 14:59

  64. Politissemanden har da sikkert ret i, at der ikke er “generel utryghed i området”, for det er jo kun danskere, det går ud over. Og jo flere danskere, der flytter, jo mindre bliver utrygheden også. Det er kort sagt et problem, der løser sig selv med tiden, og så er der jo ingen grund til, at ordensmagten skal bruge tid på dét.

    Kommentar by Hertz — 6. maj 2019 @ 15:16

  65. Skyd aben!.

    https://ekstrabladet.dk/112/sigtet-for-tre-drab-slap-for-forvaring-i-hoejesteret/7578639

    Kommentar by jrp — 6. maj 2019 @ 15:22

  66. Fuldstændigt rigtig at Martin Krasnik er dråben på femte kolonne, magen til forblæst snobberi som bilder sig ind at han er (ud)dannet og forstår tingene. Ingen taler om dem der gjorde modstand den 9 april 1940, alt var aftalt på et møde den 22 marts 1940 af den radikale udenrigsminister på et møde i Berlin! Idag er Berlin bleven udskiftet med Bruxelles! Selvom Krasnik er ikke stolt af at være jøde længere.

    Kommentar by Moth — 6. maj 2019 @ 15:34

  67. I JP idag er der et læserbrev fra en bibliotekar, som trods sin uddannelse og bogverden INTET har forstået. Han skriver at med Paludan “er den danske indre svinehund kommet på banen, Stram Kurs står kun for had og racisme” osv. Ikke eet argument, kun vrøvl og nedrakning. Bibliotekaren er vel kommunist, nihilist eller radikal.

    Ser man Paludans svar kl. 13.32 ovenfor på den slags dumheder, er det jo soleklart at bibliotekaren er en naragtig ignorant.

    Kommentar by tp — 6. maj 2019 @ 15:36

  68. PS: Nogle bloggere glemmer sommetider at læse deres egne indlæg inden de sender dem afsted. Så slåfejl/ stavefejl, uforståelige ord og kaotiske knudrede sætninger ikke bliver rettet. Man bør altid læse korrektur, for både sin egen og læsernes skyld. (ellers risikerer man jo tidsspilde)

    Kommentar by tp — 6. maj 2019 @ 15:46

  69. Taxachaufføren blev tæsket ihjel af ‘unge’ derfra. De er nok snart på gaden igen så de kan lave flere ’spilopper’.

    Kommentar by Johnson — 6. maj 2019 @ 16:32

  70. #42 Fascist – Så sandt.

    Kommentar by Johnson — 6. maj 2019 @ 16:33

  71. Politiet er langsomt men sikkert ved at give op. Bandekrigen blev jo stoppet i moskéen. Folk vil gøre hvad som helst, fx. acceptere islams ledere bestemme suverænt i partikulære områder i Danmark, bare for at få fred, komme uskadt hjem fra arbejde, få lukket døren i, og håbe det næste sted man flytter hen, er nogenlunde islamfrit.

    Kommentar by Uno — 6. maj 2019 @ 16:38

  72. Den almennyttige boligsektor er ved at blive totalt smadret af den muslimske indvandring. De er groft urimeligt at etniske danske skal tvinges til at bo sådanne steder, hvor de føler sig som i Nordafrika og bliver chikanerede. De store attraktive, velbeliggende lejligheder bliver fyldt med børnerige indvandrerfamilier, der kun har råd til at bo der pga. boligsikring og børnepenge betalt af de hårdtarbejdende danskere. Og så tror de rådvilde politikere at det vil hjælpe på ghettoproblemerne at rive nogle af disse attraktive boliger ned. Det vil jo kun sprede ondet til velfungerende områder. Det er på høje tid der kommer en ny Glistrup på banen (Rasmus Paludan). Desværre er det lidt sent. Man skulle jo have lyttet til Glistrup allerede i 90-erne. Men vil man ikke høre, må man føle.

    Kommentar by JC — 6. maj 2019 @ 16:41

  73. Det er det som den venlige venstrefløj ikke ved eller snarere ikke vil erkende. Danskerne skal tage stilling til islam og allahs raske svende hver dag eneste gang de skal noget, det være sig købe ind, til fest eller bare gå en tur så er man nødt til at indkalkulere islam i ligningen.

    Det kan selvfølgelig ikke være rigtigt at Danskerne skal bruge tid på islam i deres eget land!

    Kommentar by Santor — 6. maj 2019 @ 16:53

  74. Sindsro — 12:15

    Tak for linket Sindsro! – Det pågældende samråd udstiller, som ventet, Justitsministeren som en hjælpeløs charlatan. Hvor et ordentligt mandfolk havde udvist politisk handlekraft, så sad ministeren gudhjælpemig og læste op af et talepapir (Læs: Partsindlæg) udarbejdet af politiet – Hold kæft hvor er jeg træt af det slæng skidetrolde Statsministeren har påført mit fædreland. Må fanden tage dem ved kommende valg!

    Kommentar by T. Flodur — 6. maj 2019 @ 20:32

  75. https://www.bt.dk/samfund/dansk-folkeparti-kraever-handling-fra-justitsministeren-om-broenshoej-de-skal-vaek

    Kommentar by p — 7. maj 2019 @ 06:27

  76. https://www.bt.dk/krimi/traengsel-i-retten-19-bandefolk-tiltalt-for-voldsorgie

    Kommentar by p — 7. maj 2019 @ 08:59

  77. Den slags udanske affald skal simpelthen ud af landet, det kan ikke gå hurtigt nok med ny politik. Både jeg selv, bror og mor stemmer alle tre Stram Kurs, det gør man forhåbentlig også i Bellahøj. I tide, inden stedet bliver helt til Allahøj.

    Kommentar by LarsB — 7. maj 2019 @ 16:03

  78. Det forhudsfri brune kneppeaffald HAR “plantet” Isis’ sort flag på toppen af tidligere tiders prestigøse Penthouslejligheder ovenpå Bellahøjhusene.
    Har engang fejret Nytårsaften på toppen af en af blokkene, tilbage i 1979.
    Jeg gad godt vide hvilke kriminelle bæbrune aber, der huserer der i dag.
    Og for kendere af serien “Krøniken”. Er det dér den fremadstormende socialdemokratiske folketingspolitiker Palle From flytter ind i starten af 50’erne. Sammen med sin nye kone Søs, og hendes barn.
    Konen datter af en velhavende fabrikant.
    Så jo. For 70 år siden vild luksus.
    I dag. SlikkeFranks højeste – og i hvertfald højest OG bedst beliggende abebure.
    Det er så absurd et knæfald og sell out, at det måske var heelt andre, der burde “se sin by fra tårnets top”, end de homoseksuelle.

    Kommentar by Knights Templar — 7. maj 2019 @ 21:22

  79. # hr. Knights Templar

    TV-serien Krøniken har lige været genudsendt på DRK.

    Og det er fuldstændig korrekt, at den socialdemokratiske folketingskandidat Palle From flytter ind i de nyopførte højhuse på Bellahøj sammen sin nymfoman af en kone Søs. (Jeg ku’ godt!)

    Dengang var det hjemsted for højere funktionærer og det kulturradikale segment.

    Men nu har islamiseringen betydet “white flight” også i dette område.

    Mon Bingo Frank er stolt?

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 10:27

  80. Ja, hvordan vil det ikke blive den dag, man begynder at sprede disse barylere ud over resten af byen, når de begynder at rive boligblokke ned bl.a i Vollsmose i Odense!!!. Jo, det vil blive “herligt”. Ghettoplan?. HA!!!.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 8. maj 2019 @ 20:46

  81. @ 66:
    At Martin Krasnik ikke er stolt af at være jøde, må så betyde, at han har undsagt den beskyttelse,som danskere har og vil give danske jøder.
    MK skal herefter betragtes og behandles som goyim.

    Han er et skvat og burde tænke på sin families historie.
    At man er begavet, betyder ikke nødvendigvis,at man opfører sig fornuftigt.

    Kommentar by "skyggen" — 9. maj 2019 @ 18:12

RSS feed for comments on this post.