6. maj 2019

Museumsdirektør Julie Birch skamroser venstreradikalt makværk: “Ingen går fri i hendes fremstilling.”

“Ingen går fri i hendes fremstilling”, fortæller museumsdirektør Julie Rokkjær Birch, og ser bort fra det faktum at Nicoline udelukkende angriber centrum/højrepolitikere. Hvis du pinedød vil se videoen, så husk at slå lyden fra. Det kunne muligvis være ringere, men jeg har ikke fantasi til at forestille mig hvordan.

“Hendes formål er at ruske op i de vanetænkninger, vi har om, hvad der er dansk. Hun er jo dybt provokerende, idet hun får Twerk Queen til at ‘moone’ med det danske flag. Samtidig slår hun et slag for køn, mangfoldighed og kropspositivitet. … Personligt synes jeg faktisk, at formen er meget humoristisk – og budskabet positivt. Hun rapper om at være ‘fælles om lykken’ og siger ’stop med at bruge danskhed som ammunition’. Ingen går fri i hendes fremstilling; det er mere et systemkritisk opråb – og det er altid sundt for et demokrati.” (Museumsdirektør Julie Rokkjær Birch, DR Online, 6. maj 2019)

(Nicoline, Danskhed, 2019; Fotos: Youtube)

Oploadet Kl. 20:26 af Kim Møller — Direkte link69 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101054/trackback

69 Comments »

  1. Hvorfor er det egentlig at kvinder fik stemmeret?

    Kommentar by PiusXll — 6. maj 2019 @ 20:28

  2. The left can´t meme – Learn to code!

    Kommentar by Santor — 6. maj 2019 @ 20:29

  3. Det skulle kvindelige kunstnere i Saudi Arabien prøve med deres kongefamilie

    Så ville der satme rulle hoveder muy pronto

    Kommentar by k. m. — 6. maj 2019 @ 20:54

  4. I ENHVER BEFOLKNING er der en vis procentdel tosser, idioter, psykopater og sindssyge. Julie Rokkjær Bitch er vel blot et eksempel på en halv- eller helskør pulverheks der ikke aner hvad kultur og god smag er. Hvordan er hun dog blevet museums-direktør? Er det Jytte Hilden, Jelved, Margrethe Auken eller Uffe Elbæk der skaffede hende jobbet? Eller er det et lille privat museum indrettet i et haveskur, som kun udstiller “kunst” af den allertarveligste slags?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 6. maj 2019 @ 21:18

  5. Hehe, det er samlet set så langt ude, at man ikke engang kan lave en parodi på det.

    Men, når nu (sandsynligvis) ingen andre vil skrive noget positivt, så vil jeg prøve: Øverste billede viser en fin kombination af to ting, som jeg holder meget af – Dannebrog og kvindenumser. Så, cadeau til de forvirrede tøzer, for at ramme rigtigt i et enkelt tilfælde.

    Det næstsidste, med LLR, er heller ikke dårligt…

    Kommentar by Hr. Snusk — 6. maj 2019 @ 21:23

  6. Den danske folkeskole, hjernevask for fuld udblæsning.
    Jeg er ikke sikker, men jeg tror meningen er at provokere.
    Det ville sikkert være skrappe sager i 1968. Idag er der internet og ikke mediemonopol.
    Så det virker tamt.
    Min mening om det. tja utroligt talentløst. Tænk at kunne så lidt.

    Kommentar by XXXXX — 6. maj 2019 @ 21:25

  7. Jeg kan ikke helt greje Martin Henriksens udrustning. Det er ligesom der hænger en tap ned men er det hud eller stof?

    Kommentar by PiusXll — 6. maj 2019 @ 21:28

  8. #6 XXXXX: “Jeg er ikke sikker, men jeg tror meningen er at provokere.”

    Tror jeg også. Men tilsyneladende har de totalt historieløse unge mennesker ikke fattet, at 50 år med den slags meningsløst pjat, har gjort danskerne temmelig immune. Det kan højst provokere de spændende brune.

    Kommentar by Hr. Snusk — 6. maj 2019 @ 21:39

  9. Ja, der er jo ikke noget nyt dér, som vi ikke har set før; Krøyers kugler er stadig det foretrukne materiale, når der vælges fyld hovedet hos en vis gruppe..

    Kommentar by Kimski — 6. maj 2019 @ 21:41

  10. “Fup og fidus”, som Peter Rindal sagde for 60 år siden. Fup og fidus!
    Jeg gider hverken se eller høre lortet.

    Kommentar by Va Sawva — 6. maj 2019 @ 21:44

  11. 5. Hr Snusk
    Det næstsidste, med LLR, er heller ikke dårligt…
    men nem at tyde:
    Han er klar til at blive R..P… af Hooooooooooooooooooooooo Mo
    Islam.

    Kommentar by Sindsro — 6. maj 2019 @ 22:21

  12. MÅSKE det er meningen at provokere, men det kan vel samtidig være et led i den fordummelse af danskerne som mange “intellektuelle” og journalister går ind for.

    Se iøvrigt “FEMINISMEN ER EN STOR TRUSSEL” på bloggen om Identitærs aktion i Kbhvn. “Vi vil ikke lade det ske”.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 6. maj 2019 @ 22:32

  13. – ærgerligt hun ikke er opvokset i Japan.. https://www.youtube.com/watch?v=IGInsosP0Ac (japansk band, men musikvideoen: ide og instruktion – en mandlig Chinese-Canadian) Træls hvis det går hen og bliver mode med den hersens type musikvideoer.. ser ud til det sælger..

    Kommentar by anno — 6. maj 2019 @ 22:44

  14. Hvis hun er provokerende, så skal vi jo ud og brænde og ødelægge. Og politiet skal ikke beskytte hende mod vold, så vidt jeg husker fra Paludan-debatten

    Kommentar by Winged Hussar — 6. maj 2019 @ 22:49

  15. Forbenede Venstrefløjen med alle dens klichéer :) Helt faste forestillinger om, hvordan man “provokerer” (uden at provokere) og er “nyskabende” (uden at lancere noget som helst uset).

    Vor tids reaktionære bevægelse – nu også repræsenteret ved bedsteborgeren og akademikeren, den meget fine dame, Julie.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 6. maj 2019 @ 23:01

  16. Et røvhul der vil skide på Danmark.
    Provokerende, men ikke ligefrem originalt.

    Kommentar by sebastian — 6. maj 2019 @ 23:13

  17. Nikoline. skyder sig selv i foden
    Den sidste. strofe (Nikolines credo) lyder således:
    “Alle som taler dansk og føler sig dansk og vil være dansk, de er danske!”
    Fortæl lige det til diverse indvandrerbander, imamer, langskæggede
    mullaher, jihadister, Mujahedinere, Dawah-bærere, Hizb ut-Tahrir, kaldet til islam,
    muslimsk ungdomscenter (en form for salafister),
    hjemvendte syrienskrigere, islamisk trossamfund, palæstinensiske hamas tilhængere,
    flertallet af danske muslimer der har våde drømme om et panislamistisk Dar ul-Islam,
    hvor ummah. og sharia hersker.

    Kommentar by BeCool — 6. maj 2019 @ 23:33

  18. Provokationer er okay! Bliv ved.

    Kommentar by Hul igennem? — 7. maj 2019 @ 00:01

  19. Jeg synes også at hun får fat i alt fra selvfede politikere, til djøf og dong, jeg blev også provokeret af noget politifut, og det viser bare at det er sundt!
    også for os, de forargede gamle, at blive provokeret. Gammel, ja, det er jeg..
    Rytmen er ok, selv gamle her er med- og teksten kører også ok, jeg synes ikke hun er Natashia soundalike, heldigvis, hun er fortid og fra et outdated yallahven segment, så klart Nikoline, du får tommelen op fra mig- du er forfriskende og din video er god. Og var det ikke for the record company, så ku du bli så meget mere provokerende- og så kunne det blive kunst- det her er skidego reklame og bruger også reklamevirkemidler- Fortsæt.

    Kommentar by Hul igennem? — 7. maj 2019 @ 00:13

  20. Det er bare et sindbillede på at Danmark er i frit fald…want me some sodoma and gomorra…nothing else!

    Kommentar by Black Watch — 7. maj 2019 @ 00:26

  21. Provokation? XD XD XD

    Disse individer er for fejge til at provokere og det viser deres valg af emner også

    Hvis hun turde at provokere kan hun se hvordan Paludan gør eller begynde at koble AFA sammen med stalins NKVD og adolfs brunskjorter

    Det er bare varm luft som sædvanlig

    Kommentar by jønne — 7. maj 2019 @ 00:28

  22. Pressen svælger i privatlivets fred.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/paludan-hjerneskadet-efter-ulykke-har-svaert-ved-at-tolerere-menneskers-fejl/7615715

    Husk se videoen hvad Rasmus siger om det.

    Kommentar by Sindsro — 7. maj 2019 @ 00:28

  23. Man vil ærgre sig gul og grøn hvis man havde indløst entre til udstillingen på museet det ikke overraskende ved den slags happenings at der altid optræder brune personer, det er ufattelig at de vil udstille sig selv, de udstråler absolut intet, tværtimod så kommer man til at tænke på zoo, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 7. maj 2019 @ 00:54

  24. Arh slap nu af. Lyt lige til teksten et par gange- jeg siger ikke at det er sakralt på nogen måde, men man skal også være lidt åben- og jeg kunne aldrig gøre det samme- jeg ville ellers gerne lave en musik/vers/video hvis jeg kunne..

    Kommentar by Hul igennem? — 7. maj 2019 @ 01:34

  25. ..Jeg mener, det er jo Ikke liige hurra for Saudi, hun synger, vel?..

    Kommentar by Hul igennem? — 7. maj 2019 @ 01:36

  26. […] (20190506): Kim at Uriasposten presents another Nikoline video; this time about what it is to be Danish. Like the other linked […]

    Pingback by The Worst Music Videos Ever Made | Things to Remember, Things to Cherish — 7. maj 2019 @ 01:42

  27. Tror ikke jeg gider se den,men der er enkelte steder de/hun sandstnligvis uforrvarende rammer hovedet på sømmet,hvis de da prøver at indkredse de onde. Nemlig djøf,google,gangsterwannabe’en fra Nyhavn og til dels df(fjerde billede fra oven). I øvrigt har det altid været et mål med kunst at provokere. Jeg er ikke provokeret,det er nærmest smagløst. Og virker som noget en 3. skoleklasse med lethed ville kunne ryste ud af ærmet.
    Stem Stram Kurs.

    Kommentar by Nelsen — 7. maj 2019 @ 03:28

  28. NOGLE AF de bedste kunstnere i det elvte-attende århundrede prøvede ikke at provokere, men frembragte mesterværker der skulle tjene højere formål, at oplyse, at gengive noget smukt, at tjene Gud, kongen, fædrelandet og menneskeheden, at give billeder på naturens skønhed, storhed og vælde, at genskabe store og voldsomme begivenheder etc.

    Men nu om dage skal alt som “eliten” og medierne skal godkende, helst være grimt, perverst, talentløst, degenereret, hæsligt, fjoget, uforståeligt eller propagandistisk mv. Måske fordi “eliten” ikke længere er en elite, men mest et sammenskrab af tilfældige, ubegavede, uduelige, korrupte og nihilistiske personager, der har opnået deres politiske poster via hykleri, valgflæsk og løgnagtige annoncekampagner….. eller via et uddannelses-system hvor kommunister og radikale har sænket alle krav, og skabt inflation i karaktergivningen.

    Som det skrives kl. OO.26 af Black Watch: “Elitens” smagløse udskejelser på kunst- og samfundsområderne, “er et sindbillede på et Danmark i frit fald, med kurs mod sodoma og gomorra”.

    Tomhed, galskab, kriminalitet, terror og krig, sygdom og død, svenske tilstande og samfundets ødelæggelse og undergang, det er sagt i korthed, blevet mafia-borgens og “elitens” store, ækle og meningsløse projekt.

    Kommentar by tp — 7. maj 2019 @ 05:22

  29. Nedbrændingen af Notre Dame katedralen, terror-nedslagtningen af koncertgæster, fodgængere og journalister osv. og attentaterne på 8OO kirker og tusinder af huse, biler, mindesmærker og biblioteker m.m., bare i Frankrig, og “elitens” ligegladhed, viser et åndeligt og moralsk forfald som er næsten uden sidestykke i verdenshistorien.

    Kommentar by tp — 7. maj 2019 @ 05:32

  30. ‘Kunstneren’ lavede i 2017 en video med et skydetelt. “I videoen ’Flertallet er dumme’ fra 2017 skød hun til måls efter skydeskiver med politikeransigter på”. For at lave denne fik hun støtte fra Statens Kunstfond, nette kr. 35.000.

    Til masochister, der lige som jeg læser Politiken, er der en artikel om hende, Nikoline Vicic Sunshine Rasmussen, så har vi vist ophavet på plads.

    Kommentar by Henrik Petersen — 7. maj 2019 @ 07:19

  31. Mangfoldighed min bare røv. I og for sig er jeg flintrende ligeglad med hende og idiotiet fra hendes side, BARE HUN IKKE FÅR NOGEN STATSSTØTTE FOR HENDES IDIOTI, så må de idioter der mener det er det værd at støtte støtte det med Deres egne kroner. Støt SIAD. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 7. maj 2019 @ 07:27

  32. Ingen går fri … bortset fra den rene venstrefløj, dvs. SF og Enhedslisten.

    Kommentar by Bob Glitter — 7. maj 2019 @ 07:28

  33. Heldigvis skal hun ikke i Folketinget. Vil da gerne selv støtte Rasmus Paludan med hans – kunstneriske udtryk for folket :-) :-) :-)- i diverse islamghettoområder, og glæder mig (usigeligt) til at han kommer ind i Folketinget (som meningsmålingerne forøjeblikket viser). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 7. maj 2019 @ 07:30

  34. Det var ikke specielt fedt, at glo direkte ind i Twerkqueens numsehul.

    Jeg tror at jeg springer morgenmaden over…

    Kommentar by Revisoren — 7. maj 2019 @ 07:57

  35. Her er den manglende intro til videoen: https://youtube.com/watch?v=BLUkgRAy_Vo

    Kommentar by BE — 7. maj 2019 @ 08:25

  36. Ordinær provokationskunst, promoveret af en ordinært vrøvlende museumsdirektør. Uriaspostens læsere ryster på hovedet, den almene offentlighed reagerer næppe.

    Hvis den unge provokatrice (hedder hun Nikoline?) for alvor ville provokere, ved vi alle, hvad hun skulle tage fat på.

    Kommentar by Crass Børsting — 7. maj 2019 @ 08:59

  37. Alle køn? Ha-ha. Hvor mange køn er der?

    TV2 Østjylland: Ny direktør: – Kvindemuseet skal være den irriterende type
    Kvindemuseet i Aarhus har fået en ny direktør, der vil kæmpe for den aktivistiske ånd i museet.
    ”Museet skal være den irriterende type, der skal blive ved med at prikke til den måde, vi ser tingene på”

    Den nye museumsdirektør for Kvindemuseet er den 35-årige Julie Rokkjær Birch. Hun har fra 2014 og indtil nu været museumsinspektør på Kvindemuseet og har blandt andet en baggrund i Nordisk Sprog, Litteratur og Kunsthistorie.

    ”Julie er den mest kvalificerede og har de rigtige visioner for museet”
    Siger Merete Andersen, bestyrelsesformand, Kvindemuseet
    “For selvom det hedder Kvindemuseet, skal der være fokus på alle køn og ligestilling herimellem. – Ligestilling kræver alles indsats, og jo mere vi kan inkludere alle køn, jo bedre.”

    Den første udstilling på Kvindemuseet åbnede i 1984 i en fredet bygning i midten af Aarhus.

    Kvindemuseet afholdt en ligestillingsdemonstration, hvor der forventedes over 500 deltagere. Demonstration i november 2018 under sloganet: ‘Let’s talk about yes’. Sex uden samtykke skal defineres som voldtægt, mener Amnesty International

    Follow the money…

    Finansiering. Museets drift finansieres af tilskud fra Aarhus Kommune, Kulturministeriet, samt museets egne indtægter. stk. 2 Museet kan modtage tilskud og donationer fra andre offentlige myndigheder, fonde, sponsorer og privatpersoner m.v. herunder testamentariske donationer og gaver

    (Kvindemuseet i Aarhus er en del af den danske venstrefløjs pampere og nasserøve. Min kommentar, A-mad)

    Kommentar by A-mad — 7. maj 2019 @ 09:06

  38. Og disse
    https://www.facebook.com/5624899398/posts/10157144253999399/?sfnsn=mo

    Kommentar by p — 7. maj 2019 @ 09:20

  39. Ethvert legeme der ikke har et immunforsvarssystem vil udvikle aidssymtomer. Her er rigelige symptomer og et samfund uden forsvar. Der er et ynkeligt land.

    Kommentar by River — 7. maj 2019 @ 09:23

  40. Så danske kvinder er kommet på museum. Det kan man så tænke over. Sikkert ikke noget som bestyrelsesformanden Merete Andersen har refekteret vildt meget over.

    Kommentar by traveler — 7. maj 2019 @ 09:27

  41. Hvor sygt. Hende Louise røvhul Kjølsen, herfra kaldet kjølsenpølsen.. Hvordan fanden er hun blevet psykolog? – hun har vel “twerket” sig op. Hun var engang i deadline og jeg sad forventningsfuldt og ville høre hendes politiske agenda, efter hendes åbenbart succes som gymnastikpædagog.. Det var pinligt ud over alle grænser.. Alle i studiet holdt masken, som man gør når man møder en syg person. Fuldstændigt barnligt ultrarødikalt sludder. Hun brugte de psykologiske værktøjer, der skal bruges med varsomhed, som primitivt retorisk kampvåben. Amoralsk.

    Hun misbruger ordet kvinde, til at promovere sit utilnærmeligt oppustede ego, og som i rød, så er de politiske udfald samtidigt en lancering af hendes egen lille fedtede merchandise. Ligesom invasionen, – det er bare forretning.

    En nepotistisk placeret, såkaldt museumsdirektør, for kvindemuseet.. – hvad fanden er det? egomuseet? Skal der så ikke også være et mandemuseum, med historisk redegørelse for mænds skaffedyr-rolle, altid slave under usle vilkår, altid eneansvarlige for al tilfældig ulykke i verden, trods et enormt knokleri for alles bedste. Utaknemmeligt. Som kvinde, vil jeg da hellere se på mænd :).

    En rapper, hvis formål er lavpandethed og indhold er barnlig trods uden andet budskab, end at jeg er en kopi af gangsterrappermænd, dvs lefler for machismo-narkohandler-stilen? det er jo selvmodsigende! Det er en “feminisme” der har konfiskeret ordet, til at være lig fladpandet og hyklerisk.. Typisk rød.

    Hun er ikke rapper, hun er raper. Raper af moral og sin egen værdighed. Når du falder, vil vi lade dig falde, som fortjent. Ingen pigerabat her.

    Dette show, er endnu et fodskud, bekræfter at rødkvinder er uden humor og et rødkultur-dk, der bare er uargumenteret partipropaganda, der gør al kulturelt i dk, så kedeligt. Det er bevidst udelukkelse af ansvar og moral. Små skabede børn, der leger hadleg. Ligesom invasionen..

    Og twerkpølsen. Viser sin røvmening, vær et røvhul, lukke røvhul ud af munden, trække tvivlende piger ned i sin røvhulsreligiøse femi-sekterisme. Det er en prut. – Færdig. Og udstille den gode danskhed som lig lavpandethed.. Fodskud, din kælling.

    Deres hvislende mandehaderi er ulideligt, hvis kvindehaderi hedder misogyni, så hedder mandehaderi misandri, hørte jeg for nyligt. Det er så uinteresant. Hvis kvinder kan, lige så godt som mænd, så gør det dog!, jeg har aldrig mødt modstand fra mænd i min karriere, mere end samme fra andre kvinder. Onde findes overalt. Hop ud af offerrollen, hvis i vil tages alvorligt..

    Denne hadfest er endnu en legalisering af den voldelighed, der nu rammer pionær-paludan i form af en shit-tsunami i msm, latterlige bagateller, typisk rød-m.o. Håber han er forberedt og holder til det. Som invasionen, er de mestre i hadchikane, indholdsløse med fake-holdninger.

    Som selvudråbt nerdqueen, siger jeg: Gud bevare paludanmark og jeg bruger hverken vinkehånd eller fuckhånd, men blinker bare med mine pæne øjenvipper, venligt til mine omgivelser.. Had? – my ass, all we need is love :)

    Undskyld den lange smøre, men twerkpølsen pisser mig af.. Feminismen og den selvjustits, den udøver mod os andre, minder helt om invasionskvindernes brutalitet mod hinanden, “du er ikke rigtig muslim” (uden shariahtørklædet).. Bwaaaa..

    Kommentar by Gaflen — 7. maj 2019 @ 09:36

  42. Jeg synes, det er rigtig godt, at der er nogen, der interesserer sig for kvinder.
    Ellers får de det dårligt.

    Kommentar by Bastardo — 7. maj 2019 @ 09:39

  43. I Danmark har kvinderne forlængst opnået ligestilling og mere til. Men kvindesagskvinderne, ligestillings-fanatikerne og feministerne vil aldrig få nok. De vil lyve, anklage, jamre og konspirere mod mændene til mændene er feminiserede, har mistet al værdighed og kryber rundt på maven, er retsløse og siger undskyld vi eksisterer, og værs’go her er alle vores penge, alle vores jobfunktioner og al vores medbestemmelse.

    Julie Bitch eneste kvalifikation til jobbet synes at være at hun er mandsfjendsk feminist og et fanatisk og skingrende blodrødt betonhoved. Hendes plidder-pladder-pludder om flere køn er vel hentet i den svenske galeanstalt, hvor de er nået op på 25 forskellige køn.

    Feministerne og rødstrømperne er, med sjældne undtagelser, en samling tosser, grådige egoister og landsskadelige fascister.

    Kommentar by tp — 7. maj 2019 @ 10:04

  44. En rigtig provokatør ville male ISIS flaget på en manderøv og så twerke igennem….

    Kommentar by redneck — 7. maj 2019 @ 10:11

  45. Hvem er Nicoline? Hvad er hendes rigtige fulde navn? Hvorfor foragter hun Danmark? Er hun dansker og konvertit eller migrant/asylant?

    Kommentar by tp — 7. maj 2019 @ 10:12

  46. Fuldstændig enig med “Kommentar by tp” al al for mange kvinder er fuldstændig skøre, jeg ved ikke vor den sunde fornuft er henne.
    Skrevet at et hunkøn.

    Kommentar by IES — 7. maj 2019 @ 10:23

  47. Lur mig om ikke én bestemt religiøs ideologi, plus én bestemt politisk retning, går helt og aldeles fri? Altså, jeg har ikke tænkt mig at se det bras men jeg ved hvem Nicoline er.

    Kommentar by Quark — 7. maj 2019 @ 10:37

  48. Man kan jo egentlig godt forstå islam og dermed de muslimske mænds “system” over for kvinderne!!!

    De har da sørget for at f.eks. sådan nogle typer, som de her “danske” skingrende skøre kællinger, ikke har noget som helst at skulle have sagt og gøre i deres verden!

    Så når islam har taget magten i Danmark, wauw, så kan vi mænd virkeligt sparke røv på kvinderne..så er de bare færdige med at bestemme…that´l be the day!

    Kommentar by Black Watch — 7. maj 2019 @ 10:38

  49. “Hendes formål er at ruske op i de vanetænkninger, vi har om, hvad der er dansk.”
    Vanetænkning er noget der hører til på venstrefløjen.
    De kommer aldrig videre. Det er de samme støvede ideologier der følges år ud og år ind.

    Kommentar by Hagmann — 7. maj 2019 @ 10:40

  50. Hvis man studerer hvordan fremtrædende politik-kvinder i Sverige, Tyskland og Danmark arbejder på at afrikanisere og destabilisere hele Europa, på at tillade flerkoneri og islamistisk trusselskultur og nedbrydning af lov og orden og den vestlige civilisation, vil man måske blive bekymret over hvor arrogante, kyniske og kortsynede disse politik-kvinder er, selv overfor deres medsøstre. Se den korte avis, snaphanen og black pigeon om Merkel, Mogherini og den tyske justitsminister.

    Kommentar by tp — 7. maj 2019 @ 10:41

  51. Islamisterne er gået alt for vidt i deres brutale undertrykkelse af kvinderne. De danske og svenske mænd har til gengæld gjort sig selv latterlige/ynkelige og har skadet sig selv, familierne, børnene og nationen, ved at lefle for kvinderne og pladderhumanisterne i tide og utide.

    Kommentar by tp — 7. maj 2019 @ 10:51

  52. Narrefisse er den fane feminismen holder højest, så føler de sig magtfulde. De kan vise deres røv, men hvis man kommenterer den er det sexchikane.

    Kommentar by Zatopek — 7. maj 2019 @ 10:56

  53. Hun er en sindsyg, selvpromoverende, kunstnerisk nullitet. Jeg hørte hende engang i udsendelsen Shitstorm på P1. Studieværterne, der ellers ikke er så sarte her, måtte smide hende ud pga. af hendes hysteriske anfald. Hun hører hjemme på Sankt Hans i stedet for på et kunstmuseum.

    Kommentar by JC — 7. maj 2019 @ 11:05

  54. Er det en provokation? Jeg bliver ikke provokeret. Jeg synes bare det er barnlig skolegårdshumor. Der cementerer blot opfattelsen af at hun er en skør udartet parodi på en feminist.

    Kommentar by JC — 7. maj 2019 @ 11:10

  55. Det er infantilt og naragtigt, noget et par umodne skoletøser kunne lave. Kunst! NEJ. Provokation! NEJ.

    Hun er dybt provokerende udtaler museumsdirektør Julie Rokkjær Birch, cand.mag. i Nordisk Sprog, Litteratur og Kunsthistorie. Er hun virkelig det, skal der virkelig ikke mere til, og iøvrigt, hvori ligger det kunstneriske. Det er kejserens nye klæder om igen.

    Julie Rokkjær Birch var tidligere på Skovgaard-museet i Viborg, hvor der blev lavet en udstilling af såkaldte provokerende satiriske tegninger. Men mærkelig nok, så undlod man at tage tegningerne af den pædofile Muhammed med, så hvor provokerende er man egentlig?

    De såkaldte kunstnere, har for det meste intet på hjerte, og talent er en mangelvare. Det næste bliver vel brugte tamponer eller trusser med lort, nu har vi jo fået lorten på dåse for år tilbage.

    Når man ser på, hvad de for en 2-3 generationer kunne lave, så må man imponeres. Det der kommer i dag, kunne en chimpanse lave ligeså godt.

    Kommentar by der Adler — 7. maj 2019 @ 12:32

  56. STRAM KURS er nu godkendt til at deltage i valget. Nedrivningen af tusindvis af gode boliger i Kbhvn, Odense og Århus osv. Buldozerne er ved at blive kørt i stilling. Det er Lars Ulykkes og Mette Fs plan om at sprede migranterne fra arabiske og afrikanske lande ud til alle bolig- og villakvarterer i Danmark, der skal realiseres. Ti MILLIARDER kroner er sat af til det. Intet sted i vores land vil man fremover kunne undgå den store berigelse.

    Kommentar by Ole Jensen — 7. maj 2019 @ 13:11

  57. Nedrivningen skal begynde om få dage.

    Kommentar by Ole Jensen — 7. maj 2019 @ 13:12

  58. VALG 5 JUNI
    Danmarks fremtid.

    Kommentar by p — 7. maj 2019 @ 13:22

  59. Jep, Socialdemokratisk/socialistisk æstetik er symbolet på boligblokken hvor man kan høre araberen slår hustruen.

    Kommentar by Moth — 7. maj 2019 @ 13:39

  60. Vi skal ud og brænde byen af !!!
    Nej vent lidt, vi er civiliserede mennesker..

    Kommentar by k.m. — 7. maj 2019 @ 14:07

  61. @58: Ja-e, for så vidt…Indtil vi ikke er det mere. Det tager jo altså lige en rum tid at gøre os gale nok i skralden, men så falder der som regel også brænde ned til den store guldmedalje.

    Kommentar by Kimski — 7. maj 2019 @ 14:22

  62. Venstrefløjen, dvs alle statens bureaukrater og 99% af de kvindelige offentligt ansatte er talentløse aber, der fører sig frem som psykopater, hvad de utvivlsomt også er

    Kommentar by Cat Girl — 7. maj 2019 @ 14:32

  63. # Cat Girl, 14.32….. Ja, hvis man lægger mærke til hvordan de gamle partier tæsker og myrder løs på danskerne, via stedfortrædere og seriemordere fra Afrika, via enorme besparelser på sundhedsvæsnet eller sygdomsvæsnet, via EU direktiver om åbne grænser og tvivlsomme “læger” fra ørkener og jungler, via fri og uhindret import af eksotiske sygdomme og hårde stoffer, via et væld af sociale ulykker, familietragedier og selvmord fremkaldt af kynisk og rødfascistisk politik, via elendig hjemmehjælp og ældrepleje, via ussel behandling og diskrimination af ofre for vold, voldtægt og trafikulykker, via plyndring og ødelæggelse af infrastruktuen, så kan man godt få det indtryk at der er mange politikere og offentligt ansatte som burde have været frasorteret forlængst. Men systemet er jo ikke til for hvide mennesker. Men trods alt tror jeg at tallet 99% er for højt sat. Mit bud er ca. 75-8O% af politikerne og 33% af de offentligt ansatte.

    Tilbage står dog at operation Danmarks ødelæggelse og danskernes afskaffelse er sat i gang.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 7. maj 2019 @ 15:05

  64. Vi kan tage det helt roligt med disse perfide lyde fra de røde tosser, det er ren bitterhed og frustration der altid ligger til grund for deres såkaldte kunst. De har altid været dårlige tabere, det kommer fint til udtryk her, derfor bruger de jo vold mod f.eks. ordensmagten. Demokrati er kun deres middel, totalitarisme er målet.

    Kommentar by LarsB — 7. maj 2019 @ 15:50

  65. Sammenlignet med ovenstående bræk, er Ramus Paludans politiske kunst genial. Han har da i hvert fald gennemslagskraft og har opnået opstilling til Folketinget via sine forestillinger.

    Kommentar by JC — 7. maj 2019 @ 16:57

  66. Nicoline og Twerk Queen er to af landets største feltmadrasser og derved landsforrædere.

    Det vil blive husket når retsopgøret (citat:Paludan) indledes.

    Kommentar by Rune Sten — 8. maj 2019 @ 00:18

  67. De er jo syge. SYGE!
    Fortsætter det hele som vanligt, kommer de skam også til at twerke og vride sig fremover.
    Men det bliver i de sidste dødskramper, før de alle udånder og deres ringmuskler gi’r efter for al den råddenskab de indeholdt.

    Kommentar by Knights Templar — 8. maj 2019 @ 08:34

  68. #48 Black Watch
    Husk at vi de kristne havde stramt styr på kvinderne indtil for 100 år siden. Men skridt for skridt er ligestillingen slået igennem, og nu er vi så gået over i solomødre, lebber på landholdet, og udskamning af mænd for alt muligt, gerne langt tilbage i tiden.

    Kommentar by Zatopek — 8. maj 2019 @ 08:55

  69. De sidste (nyttige venstrefløjs) idioter er ikke født endnu, desværre.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 8. maj 2019 @ 20:20

RSS feed for comments on this post.