7. maj 2019

Folketingsvalget er udskrevet: Grundlovsdag, onsdag d. 5. juni 2019 – Fuld fart. I en anden retning

Folketingsvalget er udskrevet, og valgkampen er nu officielt i gang. De næste 29 dage bliver spændende, og jeg skal nok holde skansen her på bloggen, i håbet om at den værdipolitiske højrefløj vil få et godt valg. Meget tyder på at både Nye Borgerlige og Stram Kurs kommer over spærregrænsen, og selvom mandaterne tages fra Dansk Folkeparti, så er det ubetinget godt. Status quo’erne vil håne, spotte og latterliggøre, det bedste de har lært, men alt er hørt tidligere. De er gårsdagens politikere, og har diskvalificeret sig selv. Fuld fart. I en anden retning.

(Danmark anno 2019)

Citater.

Tror I, at fænomenet Rasmus Paludan er opstået ud af ingenting, alternativt at medierne har fokuseret for meget på ham, eller skyldes det, at vi er nået dertil, hvor en stor gruppe danskere vil stemme på næsten hvem som helst, der lover en drakonisk udlændingepolitik i forhold til den nugældende?” (Morten Uhrskov, 7. maj 2019)

“Vi vil nu se Overdanmark, alle dem, der er tilfredse med den herskende tilstand, rulle sig ud i fuld længde. De har næsten alle de statsbetalte medier, eksperterne og tv-kommentatorerne i ryggen til at tæppebombe befolkningen med advarsler om fæle racister, nazister og højreekstremister. Men deres hovedtemaer bliver sundhed, pension og især klimaet. Det sidste tema skal få danskerne til at gå fra snøvsen i et kollektivt hysteri, der får dem til at glemme, hvad dette valg burde handle om, nemlig at redde Danmark fra at blive et nyt Libanon. … Jeg stemmer på Nye Borgerlige.” (Lars Hedegaard, 7. maj 2019)

“Jeg kommer ikke til at kunne bygge en regering på en politisk dialog eller politiske indrømmelser til det parti. Det kommer ikke til at ske.” (Statsminister Lars Løkke Rasmussen, 7. maj 2019)

“Der er et parti, jeg allerede nu kan sige, vi ikke kan samarbejde med, fordi uenighederne ganske enkelt er for store både i ord og handling – nemlig Paludans parti.” (Mette Frederiksen, 7. maj 2019)

“Jeg kan ikke se, hvordan jeg skal kunne basere en regering på ham overhovedet… jeg kommer ikke til at sidde i en regering, der baserer sig på hans stemmer.” (Søren Pape Poulsen, 7. maj 2019)

Oploadet Kl. 15:28 af Kim Møller — Direkte link173 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101061/trackback

173 Comments »

  1. Et surrealistisk og skræmmende billede.

    Kommentar by Ole Madsen — 7. maj 2019 @ 15:44

  2. Lars løkke ville nok bruge den guldfarvede camaro på billedet som et bevis på hvor godt det går, og totalt ignorere bygningen. Godt foto, uhyggelig baggrund.

    Kommentar by Per — 7. maj 2019 @ 15:45

  3. Nu handler det om at afsløre, de statsstøttede medier og deres “fejl” farvede dækning af valget.

    Første step kunne være og afsløre de politiske kommentatorer og deres ensidige syn på alt borgerlig pollitik.

    Erik Holstein har lavet en karakterskala over hvordan partilederne står. fra -10 til +10 Mette F fik +7 og Løkke -4.

    Skal jeg bedømme Erik holstein, så bliver han RØD og Violet ikke nogen køn farve.

    Kommentar by Anders Nielsen — 7. maj 2019 @ 15:47

  4. Pernille Vermund for President!

    Kommentar by Revisoren — 7. maj 2019 @ 15:50

  5. Fuld fart. I en anden retning = repatriering, repatriering, repatriering

    Kommentar by BB — 7. maj 2019 @ 15:52

  6. Hvem er i KBH.

    Meld Radikale Venstre for ulovlig parkering på Nørrebro ved Cafe Castro.
    Og for at køre i KBH uden miljø godkendelsen

    Kommentar by Anders Nielsen — 7. maj 2019 @ 15:52

  7. Hvor er foto fra?

    Kommentar by Johnson — 7. maj 2019 @ 15:55

  8. Zkrigezkinken har fået tyndskid, og må melde afbud til partilederdebat.

    Kan hun ikke sidde på en spand?

    Kommentar by Revisoren — 7. maj 2019 @ 16:04

  9. De altdominerende elektroniske massemedier, TV2 og DR, har for længst besluttet at Mette Frederiksen skal være statsminister og derfor får hun det kongelige danske stats-tvs særbehandling. Det samme fik Helle “jeg-kan-slå-løkke” Thorning-Schmidt. Det sørgede de statsejede massemedier for og så blev HTS statsminister. TV bestemmer, hvem der får stemmerne.

    Sådan bliver det igen. Danmark bliver ikke frit før statens TV2 og DR bliver totalt nedlagt!

    Kommentar by A-mad — 7. maj 2019 @ 16:11

  10. Lars Løkke siger det går godt, men nordjyske sygehuse skærer ned.
    Lars Løkke brækker ghettoblokke ned, men har ikke tal på hvad det koster at genhuse i nye boliger.

    Vi danskere betaler, og får oven i købet perkerne spredt ud over det det hele.

    Kommentar by k.m. — 7. maj 2019 @ 16:12

  11. -> Johnson

    Edwin Rahsvej mod Århus vestfra.

    En radikal tyrkisk moske: http://www.uriasposten.net/archives/75289

    Kommentar by Kim Møller — 7. maj 2019 @ 16:18

  12. Løkke udskriver valg imens Mette er på tønden…. skide godt Lars

    Kommentar by redneck — 7. maj 2019 @ 16:33

  13. Kunne være godt hvis Paludan og Uhrskov arbejdede sammen og komplementerede hinanden, men de er nok for forskellige. Provokatøren og det omvandrende leksikon. Mon ikke Uhrskov også er misundelig på successen?

    Kommentar by Zatopek — 7. maj 2019 @ 16:40

  14. Udvisninger og bliver Danmarks fremtid. Tallene skal gå i den anden retning nu. Intet andet kan forsvares. Fuld støtte til Nye Borgerlige og Stram Kurs. Endelig har vi en reel mulighed for at tage dette land tilbage.. Man får næsten lyst til en fejrings-øl!

    Kommentar by Morten — 7. maj 2019 @ 16:43

  15. Så bliver der snart fest i de store muslimske børnefamilier i deres store luksuslejligheder. Når de indvandringsglade venligboere til venstre kommer til pengekassen, er der udsigt til forhøjelse af bistandshjælp, børnepenge og boligsikring. Faren kan så forsat med god samvittighed slumre foran al-jazeera, og kvinderne kan koncentrere sig om at føde mange små vordende krigere for allah og loyale medlemmer af familien.

    Kommentar by JC — 7. maj 2019 @ 16:43

  16. Citat: “De næste 29 dage bliver spændende, og jeg skal nok holde skansen her på bloggen, i håbet om at den værdipolitiske højrefløj vil få et godt valg.”

    Tak.
    Jeg har overført et ekstra månedsbeløb, som et beskedent bidrag til eventuelle yderligere omkostninger, i forbindelse med den kommende måneds meget vigtige valgkamp.
    Alle kræfter må sættes ind for at stoppe det syge vanvid vore politikere har gang i.

    Kommentar by Henning Jensen — 7. maj 2019 @ 16:47

  17. UDUELIGE, RÅDNE OG KORRUPTE POLITIKERE og journalister vil gøre alt for at skræmme vælgerne fra at stemme på de nye partier. EB har på forsiden i dag en artikel om at Paludan er alvorligt hjerneskadet. Men hvis det passer, så er det i det mindste en erhvervet skade som Paludan ser ud til at være kommet over. Hvad med de medfødte hjerneskader som mange politikere og journalister aldrig er kommet over, og som har reduceret deres syn, hørelse, IQ og empati til noget på linje med dafnier og amøber. Som når de feks. hævder, dybt åndssvagt, at de danskere som advarer mod import af voldsmænd, fascister og potentielle terrorister, selv er voldsmænd, fascister og terrorister.

    Også de øvrige medier har travlt med at dæmonisere og mistænkeliggøre alle som ønsker at bevare Danmark som et frit, trygt og fredeligt land. Men de kan ikke rende fra at de i årevis har ført danskerne bag lyset. Senest ved at fortie eller bagatellisere EUs og Merkels Marokko-traktat, som efter Lars Ulykkes underskrift, forpligter Danmark til at indføre statscensur, fjerndiktatur og flerdobling af indvandringen fra Afrika, Pakistan og Afghanistan mv. Traktaten er fladpandet og katastrofal, og de onde virkninger vil snart vise sig.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 7. maj 2019 @ 17:03

  18. Kære alle sammen

    HUSK DET NU! Der er ikke tale om et folketingsvalg, men om en folkeafstemning. Dette er første gang den danske befolkning bliver spurgt, om den ønsker islams tilstedeværelse i Danmark. Og den eneste måde, hvorpå man kan stemme NEJ til det spørgsmål, er ved at stemme på Stram Kurs. Glem alt om økonomi, sundhedsvæsen, skolerne og alt det andet, for det kan altid løses hen ad vejen. Lige nu drejer det sig kun om at stemme NEJ til islamiseringen af Danmark.

    Nye Borgerlige er et ok alternativ til Stram Kurs, men sidstnævnte er nu engang det absolut mest utvetydige NEJ på stemmesedlen.

    Så stem NEJ til den kommende folkeafstemning, så vi kan tage det første vigtige skridt hen imod at få vores land tilbage.

    Kommentar by R. W. Emerson — 7. maj 2019 @ 17:14

  19. NU MÅ det altså være på tide at en masse private danskere trykker eller kopierer løbesedler til postkasserne. Man kan skrive om at Danmark er på katastrofe-kurs, man kan nævne hvordan V, K, S og R har svigtet groft, og man kan opfordre til at læse Uriasposten, den korte avis, 24nyt.dk og Snaphanen samt black pigeon om EUs skumle planer, Merkels migrant crisis og terroren i Frankrig.

    Tænk på at 7O-8O% af danskerne ikke aner hvad der foregår, fordi deres “viden” stammer fra DR, TV 1-2 og papiraviserne. Hvis tusind danskere uddeler hver tusind løbesedler, kan det virkelig hjælpe de nye partier. Tror jeg.

    Men hvis nogen har et bedre forslag, så lad os høre fra dem.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 7. maj 2019 @ 17:18

  20. Alexander Beaumont. — @ 17:03
    Citat: “EB har på forsiden i dag en artikel om at Paludan er alvorligt hjerneskadet. Men hvis det passer, så er det i det mindste en erhvervet skade som Paludan ser ud til at være kommet over.”

    Man kunne jo passende også undersøge og bore lidt i Henrik Sass Larsens alvorlige sygdom.
    Hvad sker der hvis Sass Larsen får et tilbagefald som eventuel kommende minister? Er Sass Larsen i det hele taget egnet, og rask nok efter en så lang sygdomsperiode, til et sådant job?
    https://www.bt.dk/samfund/saa-alvorlig-er-sass-larsens-sygdom

    Kommentar by Henning Jensen — 7. maj 2019 @ 17:24

  21. @ kim, ok, tak.

    Kommentar by Johnson — 7. maj 2019 @ 17:33

  22. Har selv svært ved at bestemme mig for NB eller SK.

    Kommentar by Winged Hussar — 7. maj 2019 @ 17:56

  23. bt.dk valgopdatering
    17.08
    Rasmus Paludan bekræfter: Jeg deltager i debatterne

    Flere læsere har spurgt os, om lederen af det stærkt islamkritiske parti, Stram Kurs, den racismedømte Rasmus Paludan
    “den racismedømte”

    Kommentar by k. m. — 7. maj 2019 @ 17:58

  24. > Anders Nielsen 15:52
    Nørrebro er ikke en del af København, Nørrebro og Nordværst er som Gaza-striben.

    Midt i en deprimerende dag er der dog et opløftende moment: Afa-Pelle Dragsted fra Amicisvej genopstiller ikke for Enfoldighedslisten.

    Desværre får vi så nok flere bank fra SUF, Enfoldighedslistens tæskehold.

    Lille søde Johanne fra samme parti helliger sig nu familien i
    ejendomsmæglerpartiet.

    Gætter på, at de begge snart får et ekstremt højtlønnet job i de forenede danske Godhedsindustrier: Dansk Flygtningehjælp, Mellemfolkeligt Samvirke, Dansk Røde Kors, Ibis Oxfam, Red Barnet osv.
    Som alle snart banker på jeres dør for indigneret at kræve penge fra jer, ud over hvad I allerede har betalt over skatten.

    Kommentar by Henrik Petersen — 7. maj 2019 @ 18:10

  25. Paludan vs zenia stampe, det burde næsten optages: https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valg19/elever-inviterer-paludan-til-valgdebat-rektor-bakker-op/7624875

    Hvis det er rigtigt som EB skriver at han har fået en hjerneskade der gør det svært for ham at tolere andres fejl, så må det da være den ultimative test!!!

    Kommentar by Per — 7. maj 2019 @ 18:12

  26. …glemte at skrive, at det på grund af roterende fis i en hornlygte-princippet i Ensomhedslisten.

    Kommentar by Henrik Petersen — 7. maj 2019 @ 18:12

  27. > ALEXANDER BEAUMONT 17:18

    Den sidste løbeseddel i min postkasse var fra Scientology. Om den ulæst endte i småt brændbart? Do the math….

    Kommentar by Henrik Petersen — 7. maj 2019 @ 18:26

  28. Sådan OT: “Men lige nu er der ikke noget, der siger, at det banderelateret,« siger indsatsleder Brian Belling.”

    Klart, det kender man fra sig selv: Vi går jo alle rundt med skydevåben og skyder mod tilfældige.
    Lige bortset fra, at selv halvabecitronmånerne fra Københavns Politi ser sig nødsaget til at udtale, at drabet – ja, manden er død – var målrettet den nu afdøde.

    Kommentar by Henrik Petersen — 7. maj 2019 @ 18:35

  29. #8 Revisor, man kunne også bygge en Human Centipede ud af hende og Østergård og LLR og … fortsæt selv.

    Kommentar by Hr. Snusk — 7. maj 2019 @ 18:52

  30. Jeg hørte Rasmus Paludan svare kritikerne på TV (TV2). Har desværre ikke optaget det, men han talte soleklart og tydeligt, og præcist om partiet og forskellen imellem det at gå til valgkamp ud fra ens idealer, og så det nødvendige kompromis man må indgå i Folketinget, når man skal samarbejde på at få ens partilinie igennem. Der var (i mine øre) intet fanatisk antidemokratisk ekstremt fra ham under det interview, og han nævnte også at man under en valgkamp selvfølgelig fremlægger sit partis politik, og så er det op til vælgerne at vælge. Ingen partier skal (er) være kompromisøgende under en valgkamp…cirka citeret fra min hukommelse. Han er den modigste politiker vi har (Bevares der er andre der lever livet under politibeskyttelse), og jeg mener ikke vi kan få nogen bedre ind i Folketinget på nuværende tidspunkt….Men ok, selvfølgelig vil idealet gå istykker under kompromiets kunst, som er nødvendigt i et Folkestyre- og tak for det- selvom jeg sympatisere med ham. Det kan kun lade sig gøre, hvis han får rigtig mange stemmer…altså en jordskredssejer ligesom Glistrup fik i 70 erne, så må vi se hvad det udarter sig til. Det er ikke sikkert jeg er enig med ham i alt. Personligt ville jeg mene det vigtigste er at få Islam ud af indflydelse, hvilket kan gøres ved at deportere Imamer ud af landet, og bekæmpe dets indflydelse aktivt, så må der også startes en alliance med udlandske interesser i det (Unggarn, Tjekkiet, Slovakiet, Polen og de øvrige Visalande giver gode muligheder, og sikkert flere bevægelser i Italien, og Østrig måske flere…)….Jeg har i mange år (Helt tilbage fra 11 september 2001)haft det rigtigt dårligt med at se, hvordan min samtid lefler løs for en tydeliggjort modbydelig religion som Islam. – En usekulær diktatorreligion med et Førerprofetideal- totalt kærlighedsløs religion, som til min dybeste foragt også lefles for i kirkelige kredse, så Hurra for dette modige mandfolk. Kan selvfølgelig godt anbefale ham til mine medvælgere, men om det er Stram Kurs, Nye Borgerlige, eller DF er for mig at se underordnet…Helt fint hvis de alle får et godt valg…alle andre stemmer vil i mine øjne være spildt. Held og lykke med valget til de 3 partier…..og så vil jeg ellers helst lade valgkampen køre af sig selv (Brevstemmer nok selv inden valgkampen bliver for hysterisk). Held og lykke med valget (og støt SIAD, som paraplyorganisation :-)). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 7. maj 2019 @ 18:52

  31. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valg19/elever-inviterer-paludan-til-valgdebat-rektor-bakker-op/7624875

    Fornuftige elever. Fornuftig rektor.

    Kommentar by Hr. Snusk — 7. maj 2019 @ 18:55

  32. (PS: skrev en langt indlæg som modsvar til EB,s sammenligning af ham som Nazist…det trykker de selvfølgelig ikke (SIAD, DF, og DDF har fået en kopi)….men det påstod jeg så de selv kunne være…..alle dem der sammenligner ham med nazisme….kan ligesågodt være det selv……Han er forkæmper imod Islam og dets væsen…og den religion ligner i sig selv Nazismen, så dem der mener han er det og støtter Islam….de kan selv være nazister :-) :-) :-))

    Kommentar by Michael Unna — 7. maj 2019 @ 19:00

  33. (PPS: med lidt humor i mente er han blevet jaget væk fra “Folkets hus”på nørrebro, imens han bar påen Jødisk kalot. …Ingen kaldte dem som jog ham væk for Nazister i MSM :-) :-) :-)….kan sikkert endnu findes på youtube :-) )

    Kommentar by Michael Unna — 7. maj 2019 @ 19:03

  34. Fra Ritzau og JP i dag:

    Den seneste Voxmeter-måling for Ritzau viser, at Nye Borgerlige kun står til at få 0,9 procent af stemmerne. Spærregrænsen ligger på to procent.

    Det er da vist ikke korrekt? Men misinformation er jo også information fra de røde medier…?

    Kommentar by Black Watch — 7. maj 2019 @ 19:09

  35. Skrækkeligt billede (af mit hus).

    Kommentar by Satan — 7. maj 2019 @ 19:32

  36. Formanden for Konservativ Ungdom, Anders Storgaard, kalder i Berlingske Stram Kurs’ politiske program for “decideret ondskab”.

    Mon ikke lille Anders skulle søge om medlemskab hos voldspsykopaterne i AFA?

    Kommentar by Revisoren — 7. maj 2019 @ 19:36

  37. Rasmus paludan er for sej.
    V for sejr.

    Kommentar by XXXXX — 7. maj 2019 @ 19:40

  38. Stem nej til Krasnik og femte kolonne!

    Kommentar by Moth — 7. maj 2019 @ 19:48

  39. Vi er dem de andre ikke vil lege med.
    Svensker tilstande. Hellere gå af end at tage imod stemmer fra stram kurs.

    Kommentar by p — 7. maj 2019 @ 20:28

  40. V for sejr! Rasmus Paludan er lysår foran de meget middelmådige iq-tabere fra regering og folketing, med Lars Løkke i spidsen for gammelpartierne. Der er nemlig noget stringent og klart og befriende intelligent over Rasmus Paludan og hans måde at udtrykke sig på. Også Pernille Vermund blegner. Rasmus Paludan tænker på den danske mand! V for sejr! Han fører kampen mod de fremmede kriminelle samfundstabere stenhårdt og med stort personligt mod. Stram Kurs!

    Kommentar by tilfældig — 7. maj 2019 @ 20:29

  41. Kunne man håbe på, at en markant fremgang til de europæiske EU- og migrantkritiske partier ved EU-Parlamentsvalget vil smitte af på det efterfølgende folketingsvalg?

    Måske har Løkke begået en stor fejl ved ikke at medtænke det?

    Det er ikke i Danmark, at det afgørende slag kommer til at stå mht. EU og islam og indvandrede muslimer. Men et stemningsskift hos folkeslagene i Europas store nationer kan muligvis føre til, at ellers frygtsomme danskere bekender kulør.

    Kommentar by np — 7. maj 2019 @ 20:52

  42. Overskrift på BT på nette. Partierne er uenige om hvordan vi skal løse klimakrisen…..Klimakrisen i Folketinget……som om Folketinget kunne frelse os fra en klimakrise?????……..(Idioter). sådan noget kræver en FN handling, som så kan implementeres eller ej….Skovbrænde Thailand… eller Indonesien…eller…de utallige børnefødselsoverskud som Muhammedanerne skaber….burde indstilles til etbarnspolitik eller andet…..Folketinget og klimakrise……Loppen logre med hunden…:-)

    Kommentar by Michael Unna — 7. maj 2019 @ 20:54

  43. Europa-Parlamentsvalget afholdes mellem den 23. maj og den 26. maj.

    Folketingsvalget afholdes 5. juni.

    Får den nationale og indvandringskritiske gruppe, som DF er blevet medlem af, succes ved EU-Parlamentsvalget, kan det få positiv indflydelse på det danske folketingsvalg.

    Kommentar by np — 7. maj 2019 @ 20:59

  44. Nu stopper festen kraftedeme!

    Lige nu på TV2:

    Den lille yndige ejendomsspekulant Johanne Stalin Nielsen er udnævnt til “politisk kommentator” lige op til partilederdebatten.

    Hvorfor ikke også Nazi-Johnny fra Greve?

    Kommentar by Revisoren — 7. maj 2019 @ 21:03

  45. Jeg kan huske, at Rumsfeld talte om New Europe versus Old Europe i forbindelsen med Irak-krigen. Det nye Europa var ifølge ham de gamle østlande, som var blevet befriet fra kommunismens dikatatur.

    Jeg ser ikke Polen og Ungarn som et nyt Europa. Jeg ser dem som det gamle Europa, som repræsenterer Europas ældgamle, men evigt grønne værdier.

    Der vil være noget uendeligt smukt ved, at det bliver Østeuropa med dets veneration for kristendom og udholdenhed under det kommunistiske diktatur, som redder det dekadente Vesteuropa fra islam og muslimernes magtovertagelse.

    Kommentar by np — 7. maj 2019 @ 21:14

  46. Der er værd at bemærke at Rasmus Paludan tager afstand til EU, og vil have at vi vender tilbage til EF, altså fællesmarkedet uden den store ideologiske, bureaukratiske og rød-totalitære overbygning som er blevet en dødsensfarlig trussel mod Europas lande. Det er denne overbygning som med Merkel, Juncker og Mogherini i spidsen vil importere et sted mellem 5OO og 8OO millioner negre og arabere, plus at man vil afskaffe nationalstaterne og deres demokratier. Der er tale om en gammel tysk “drøm” om herredømme over hele Europa. Derfor vil Merkel svække nationerne. (For alle andre vil “drømmen” blive et mareridt!) (Se filmen om Merkel og Kalergi-planen hos Black Pigeon)

    Valget nu er en enestående lejlighed til at fortælle de gamle partier at man er træt af deres politik. Som dels er ved at ruinere og ødelægge Danmark, og dels er ved at etablere et diktatur med censur, ufrihed, gangstervælde og sammenbrud af velfærd, sundhed og sikkerhed m.m.m.

    Ved næste valg har vi haft censur og masseindvandring gennem fire år, hvis de gamle partier bevarer deres størrelse. Til den tid vil skaderne på Danmark være uoprettelige. DET ER NU ELLER ALDRIG hvis vi vil hindre velfærdsstatens og folkehjemmets undergang.

    Kommentar by Ole Jensen — 7. maj 2019 @ 21:33

  47. Det var en fornøjelse at se og høre Rasmus Paludan og Pernille Vermund ift. de andre tåber i debatten på DR.
    Det var faktisk en skændsel at se og høre resten af bundtet. Der er jo ikke en af dem, der erkender, at muhamedanismen er roden til alle vore problemer, og de er jo slet ikke indstillet på at gøre noget effektivt ved lortet i den hellige politisk korrektheds navn.
    Det bliver fandeme hårdt for Rasmus og Pernille i den kommende måned.

    Kommentar by Knud Madsen — 7. maj 2019 @ 21:34

  48. PS: DR og de gamle aviser prøver allerede nu at gøre klima- og miljø til valgets hoved-emner. For at aflede opmærksomheden fra den allerstørste trussel mod danskerne. Nemlig mafia- og tosseborgens planer om at forære Danmark væk til kulturfremmede.

    Kommentar by Ole Jensen — 7. maj 2019 @ 21:42

  49. Bemærk at på ræverøde dr.dk kan man tage “kandidattesten”, dog uden at kunne tilkendegive, at man vil stemme på … ja, rigtig gættet … Stram Kurs.

    Undskyldningen vil sikkert være, at man ikke kan se om man nu også er enig med SK, da dets politik ikke er udpenslet indenfor de rammer, som ræverøde DR udstikker … egentlig også fuldkommen ligegyldigt, jeg angav Nye Borgerlige, men var mere enige med andre partier – undtagen på et punkt, det allervigtigst for vores børns fremtid … udlændingeområdet ;-)

    Sejr!

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 7. maj 2019 @ 21:56

  50. De vigtigste emner er tilsyneladende KLIMA. Hvis vi sender alle flygtninge/indvandrere hjem sparer vi på co2 udledningen, dertil kommer besparelser på de mange lange flyrejser, når de kære f/i rejser hjem på ferie.
    PENSION. Hvis vi sender alle f/i hjem, behøver vi formodentlig ikke at udskyde pensionsalderen.
    SUNDHED. Der bliver god plads på hospitalerne, masser af tid, og rigeligt med penge, når vi ikke skal servicere f/i.
    Valget er dit.

    Kommentar by fidibus — 7. maj 2019 @ 22:10

  51. Billedet:
    Viser det ikke noget Saneringsmoden byggeri.?

    Kommentar by Sindsro — 7. maj 2019 @ 22:22

  52. 18. R. W. Emerson
    helt enig med dig. SK har min stemme. !

    Håber Rasmus kommer med til grisefesten her den 22 Juni Kl 12

    Kommentar by Sindsro — 7. maj 2019 @ 22:28

  53. 22. Winged Hussar

    Så skal jeg hjælpe dig.
    STEM STRAM KURS
    Pernille har meget gode argumenter,
    Det har Rasmus også, om end de er mere konsekvente.

    Kommentar by Sindsro — 7. maj 2019 @ 22:44

  54. Rasmus Paludan stjal billedet i aftenens partilederdebatter. Han er en utrolig skarp debattør, og rap i replikken. Der er ingen af de andre partiledere der helt når op til hans intellekt (heri ligner han Glistrup).

    Pernille Vermund var også god. Dog undrer jeg mig over at hun mener at vi igen skal til at modtage kvoteflygtninge. Det er selvmodsigende at man står og argumenterer for at integrationen af muslimer nærmest er umulig og så går ind for kvoteflygtninge. Hvorfor skulle disse være nemmere at integrere?

    Jeg tror Lars Løkke skal knuselske Paludan. Det er ikke usandsynligt at det bliver Paludan der redder en ny periode for Løkke.

    Kommentar by JC — 7. maj 2019 @ 23:00

  55. @ 12 redneck – hahaha! Skidego’ sætning!

    Kommentar by Kuffar — 7. maj 2019 @ 23:11

  56. Jeg så i dag på tv, at folk på gaden blev spurgt: Hvad er det vigtigste valgtema for dig? Og jeg har læst en del på de røde netaviser om samme spørgsmål. Dertil må jeg sige:
    Det er fortvivlende at høre folk svare, at det er klimaet, ældrepolitikken, børnepasning, sygedagpenge, pensionsreformen, flere varme hænder og videre derud ad, ad den egocentriske vej, hvor folk over hovedet ikke er oplyste om, at INTET af det lader sig gøre/nytte, hvis ikke vi får sat en effektiv stopper for islam og hele flygtningebyrden. Den er nu, pyntet med officielle tal, på 36 milliarder om året ALENE til kost og logi for IKKE integrerbare tilvandrende fra syden og deres efterkommere. De føder sig børneflokke til og udgifterne vil vokse, i en hastighed der gør, at der IKKE bliver en krone til overs til danskernes drøm om en anstændig tilværelse for sig og sine i et velfærdssamfund.

    ALENE med de 36 milliarder vi tvangsbetaler til fremmedes kost og logi, kunne HVER KOMMUNE få 100 millioner mere om året, til alt det, som folket ønsker sig af velfærdsstaten!
    Men ALLE de nuværende partier på Borgen vil have UBEGRENSET fri tilvandring fremover af ikke integrerbare sydfra (Marokkoaftalen)
    Det bliver enden på vore velfærdsstat inden for meget få år og hvor mange xxxmillioner kroner skal kommunerene så undvære?

    Hvis vi skal have vore ønsker opfyldt, så skal krydset FØRST sættes ved Stram Kurs eller Nye Borgerlige og når de (forhåbentlig meget hurtigt) får ryddet ud i flygtningebyrden, så kan vi begynde at tilgodese de ønsker Hr og Fru Danmark berettiget kan forvente. F.eks. 100 millioner kroner mere om året til hver kommune.

    Kommentar by M.S. Carstens — 7. maj 2019 @ 23:12

  57. Jeg så begge debatter. Skandaløs opførsel fra især Løkke mod Paludan! Som Quortrup siger, så vandt Paludan debatten, men Løkke vendte simpelthen ryggen til, når Paludan talte! Uartigt! Det minder mig om smeden i Stockholm, som ikke vil lege m SD. Vermund klarede sig også godt, synes jeg. For mig står valget ml de to. DF er helt yt for mig, for der blev givet asyl til over 6.700 ‘flygtninge’ sidste år, stod der på rulletekst under debatten, og det tal kan vi nok roligt 5-6 doble så, for oveni kommer familiesammenføringerne jo. IKKE medtalt. Og Tulle vil køre videre ad samme spor, sagde han, helt uden at slå øjnene ned. . Kan de ikke lægge to og to sammen?! Oveni skal jo lægges et højt fødselstal, så dk kan ikke engang overleve m det antal, vi har nu! Det haster, og de andre partier talte helst om klima. Nice try. Alt andet er ligegyldigt, hvis vi : 1 bliver islamiseret ydeligere 2 får borgerkrig i gaderne.

    Kommentar by Kuffar — 7. maj 2019 @ 23:27

  58. 25. Per
    Den er optaget og lagt på tuben.
    https://youtu.be/sHw0AeCiyEU

    53. JC
    Ja han ligner Glistrup også i hans fremtoning, men Rasmus er hurtigere i replikken.
    Det hørte man under partileder debatten.

    Kommentar by Sindsro — 7. maj 2019 @ 23:33

  59. @ 55 m s Carstens – enig! Jeg så det samme og tænkte, at folk flest er hjernevaskede, nydelsessyge og sygt Egocentriske Idioter!! De tænker på sommerferie, pension, hvem vinder Vild m dans osv, men alt kan ændres eller rives bort på et splitsekund, når man har m muslimer at gøre. Har danskerne ikke set nok eksempler efterhånden, tænker man. . ? Åbenbart ikke. Jeg håber, at de unge vælter de selvfede og landsforræderiske gamle partier!!

    Kommentar by Kuffar — 7. maj 2019 @ 23:34

  60. Stem NEJ til islams besættelse af Danmark, som 18. R.W. Emerson forklarer.
    Et X på Paludan og Stram Kurs er et NEJ til islams besættelse af Danmark.

    Kommentar by Iznogut — 7. maj 2019 @ 23:35

  61. Stem fornuften til magten. Med RP vender normaliteten tilbage. Hvis man som gæst ikke respekterer den endda generøse vært så er det ud og det kan kun gå for langsomt. Man diskuterer lige nu om børn der skal i 1. klasse skal have sprogtest. Men hvorfor pokker har forældrene ikke vist os som værter den respekt og taknemmelighed at lære deres børn dansk. De taler ikke dansk derhjemme og de skal ud for de respekterer os ikke som værter. Stem på Stram Kurs! RP gjorde det i øvrigt fremragende i debatterne.

    Kommentar by PiusXll — 7. maj 2019 @ 23:41

  62. Overvej lige dette: de vil rive ghettoer ned, og samtidigt er der pludselig fokus på de mange ubeboede, store luksuslejligheder (fx igår på nyhederne), som mange danskere ikke har råd til. Gætter på, at man flytter en del ghettofamilier over i de dyre boliger . Til Vollsmose -huslejepriser.

    Kommentar by Kuffar — 7. maj 2019 @ 23:41

  63. Paludan har åbenbart formået at sætte sig selv i centrum i partilederdebatten på TV2 nu til aften. Marchen Neel Gjertsen i forudsigeligt, men dog rimelig sober omtale af debatten, hvor “den racismedømte advokat” deltog:

    https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11365582/analytiker-om-den-foerste-valgdebat-det-blev-paludans-partilederrunde/

    Den lille Marchen føler dog et behov for at bekende sin synd: Hun er selv medvirkende til at skabe opmærksomhed om Paludan. Men som en god renhjertet globalist, så skynder hun sig, at forlange den samme renhed at et andet stammemedlem, nemlig Ask Raastrup, der “insisterede … på at vende tilbage til den parlamentariske hypotetiske debat om, hvorvidt en ny regering kan basere sig på Paludans mandater.”

    Det begynder at minde om galskaben i USA ’16 og fremefter, men vil heldigvis ikke nå samme højder, da Paludan trods alt er en lille fisk.

    Kommentar by Hr. Snusk — 7. maj 2019 @ 23:47

  64. Med venner som Løkke, Samuelsen og Pape har man ikke brug for fjender.

    Det kommende valg er tabt i forhold til “blå blok”.

    Det handler nu om følgende:

    1. Venstre skal miste så mange stemmer som muligt
    2. Der skal ske magtskifte i LA mod Henrik Dahl, OBO, JBO fløjen
    3. Thulesen Dahl skal gå af efter dårlig valg, ind med Martin Henriksen
    4. Paludan skal ind med så mange stemmer som mulig
    5. Nye Borgerlige skal stjæle så mange stemmer som mulig fra LA

    Derefter er det bare at vente på at Socialdemokratiet ødelægger sig selv, hvad de uundgåeligt vil.

    Kommentar by Rune Sten — 7. maj 2019 @ 23:56

  65. Javel så – store såkaldte luksuslejligheder, der så vidt omtalt, af de nuværende beboere intet fejler – tværtimod, skal nedrives, kan kun undre. Kunne man dog ikke finde nogle DANSKE familier der ville være interesseret i at bebo disse. Selvfølgelig mod en vis form for kompensation. (F.eks. At nedtage parabolantennen. )?

    Kommentar by Jsch. — 8. maj 2019 @ 00:12

  66. Og lige Hvor har Løkke & Co tænkt sig at placere ca 2.000 indvandrerfamilier, når ghettoen skal rives ned?? De fleste er jo kriminelle. De skal nok ud i parcelhuskvartererne. Lad Gentofte og Hellerup få dem!

    Kommentar by Kuffar — 8. maj 2019 @ 00:35

  67. https://www.bt.dk/politik/soes-marie-serup-loekkes-kropssprog-afsloerer-holdning-til-paludan

    Kommentar by Kuffar — 8. maj 2019 @ 00:38

  68. Så er der gang i skørterne. Paludan viste igen sit klarsyn ved at møde klimaafsporingen med det indlysende, mere sundt at leve i dk, hvis andre lande vil have det, må de gøre det samme. Og sund luft vil tiltrække kloge hoveder. Hvad med fedte løkke, der udskriver valg på grundlovsdag, det burde være forbudt, det er folkets dag, skal ikke bruges til den forræders selvpromovering. Og så prædiker han forarget som en anden rødikal.. Han fumler og taber..

    Kommentar by Gaflen — 8. maj 2019 @ 00:47

  69. Men prins paludan var tydelig som en buket friske blomster i et støvet, træt museum som folketinget er blevet, udslidt af invasionens konstante hadterror og eget vankelmod. Så kan vermund være friske nye gardiner i ft, der lukker lyset ind, mod mørkets religion. Det er en festdag for demokratiet, hver dag er en festdag for demokratiet, så længe invasionens diktatur truer. Og læg mærke til at valgkampen vil tage al opmærksomhed fra ramadum,en, invasionens flip.

    Kommentar by Gaflen — 8. maj 2019 @ 00:57

  70. De nedrevne huse skal give plads til ejerboliger og erhverv- dansk, forstås. Mon det sker? Nej, det bliver invasionserhverv! Dumskere..paludan eller profet

    Kommentar by Gaflen — 8. maj 2019 @ 01:12

  71. Paludan jorder hele partilederpanelet totalt, ikke at jeg tror de sindssyge danskere opfatter det

    Kommentar by Cat Girl — 8. maj 2019 @ 01:19

  72. @ 57 nå ja, ramabombathon begynder vist desværre på mandag. Pas på derude, for terroren stiger betragteligt, når voldsorgasterne faster. Der skulle naturligvis ikke være religionsfrihed for en religion, der har det som erklæret mål at dræbe folk, der ikke tilhører samme religion! Det er jo faktisk helt pløk, at den religion må praktisere i Danmark. Paludan som Statsminister!

    Kommentar by Kuffar — 8. maj 2019 @ 01:42

  73. # 18. Dejligt at se Ralph Waldo Emerson på Urias.
    Helt enig.
    Har tit tænkt på, at vi burde generobre de gamle filosoffer, der var populære blandt “ægte” hippier i 60’erne.
    Såmænd også John Lennon. Hans Imagine beskriver jo en drømmeverden uden islam.
    Lennon var skarp, før han begyndte på sit fredspjat.
    Hvor ville han have været i dag?
    Han ville have turet rundt med Steve Bannon.

    Kommentar by H. D. Thoreau — 8. maj 2019 @ 02:45

  74. DF skulle have væltet regeringen , Da Løkke underskrev marakesh aftalen .
    DER fik mange DFer nok .
    Det er så forudsigeligt. det er som at , læse historie . De SKABER kraft edermame hvad de selv frygter .
    Sig mig hvad er der sket med greenpeace , red barnet , aministy international , EU osv . osv .på kun 10-15 år ? .
    Ak ja here we go again.

    Kommentar by Tore Frandsen — 8. maj 2019 @ 03:12

  75. Smukt skrevet NP i 44). Enig….støt Rasmus Paludan og SIAD. God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. maj 2019 @ 06:33

  76. DE FLESTE bloggere her virker kvikke, kloge og veloplyste. Men der er alligevel noget der halter. Forslagene om at uddele løbesedler til postkasserne har ingen fulgt op på. Hvorfor ikke? Det er en kendsgerning at 7O-8O% af danskerne ikke forstår situationen, fordi de året rundt vildledes af medierne. Derfor er det nødvendigt at få mange flere til at læse net-aviserne. Det er kun dem som leverer brugbar og ærlig oplysning om fremmedinvasionen og de gamle partiers korrupte, menneskefjendske og katastrofale opførsel overfor vi danskere.

    Borgens nuværende politikere bortgiver vores land og fremtid til migranter og islamister der vil starte en KRIG mod os, så snart de er mange nok. Det viser udviklingen i flere lande, hvor islamisterne er indvandret i større antal.

    Det her valg er det sidste, hvor udviklingen kan vendes. Udnytter vi ikke muligheden nu, kommer den aldrig igen. Næste valg om fire år, vil blive en ren farce, det er Merkel og europaterne allerede ved at forberede.

    Aviserne nægter allerede nu at optage annoncer der er kritiske overfor EU og indvandringen m.m. Derfor er der kun løbesedlerne tilbage. Og det haster.

    I Frankrig, Sverige og England osv. hærger hverdags-terror med vold og mord, skyderier og knivstik nu gaderne. Og huse, skoler, kirker, børnehaver, firmaer, bondegårde og biler står i flammer.

    Enten får vi ny og andre slags politikere valgt ind, eller krig og Danmarks undergang bliver vores og børnenes fremtid.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 8. maj 2019 @ 06:38

  77. PS: Enten får vi nye og dansksindede politikere valgt ind i tilstrækkeligt antal, eller det Danmark vi kender, vil blive udslettet.

    Kalder det ikke på at sætte alle sejl til, for at gøre vælgerne så oplyste som muligt?!!! Se Jalving hos JP, se 24nyt.dk om netop uvidende vælgere, se Snaphanen og den korte.

    Iøvrigt har både Lars Løkke og Mette Frederiksen meddelt at de ikke vil samarbejde med NB og Stram Kurs. Men det kan de jo blive nødt til, hvis de nye partier bliver store nok.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 8. maj 2019 @ 06:54

  78. Suk . Hvor er der et “hovsa-missil” naar man endeligt har behov for et ..?

    Kommentar by krassisten — 8. maj 2019 @ 07:18

  79. Et off. toilet med minaretter. Sjove “mindesmærker” når landet igen er befriet for fremmede besættere og Løkke-Fonden er lukket og slukket.

    Kommentar by Iznogut — 8. maj 2019 @ 07:27

  80. Den venstreekstremistiske rapand, kommunisten Pernille Skipper fik godt nok meget taletid hos Ask Rostrup i DR’s partilederdebat. Gid nogen ville sidde med et stopur.

    Kommentar by ino — 8. maj 2019 @ 08:09

  81. @76…. forestiller mig en trekant med Pernille og Pernille…

    Kommentar by redneck — 8. maj 2019 @ 08:11

  82. > 72: Din ide er prisværdig, men svær at gennemføre i boligblokke. Her skal der ringes på hoveddøren for at man kan komme ind til postboksene. Jeg har prøvet at uddele valgfoldere for NB til kommunalvalget. Godt nok i et rødt københavnsk bedsteborgerkvarter. Folk spurgte hvad jeg ville. Når jeg sagde reklamer, ville de ikke lukke op. Når jeg sagde politisk valginformation, spurgte de hvilket parti, og når jeg svarerde NB lukkede de i de fleste tilfælde ikke op. Det kan gøres i villakvarterer.

    Kommentar by JC — 8. maj 2019 @ 08:39

  83. Lars Løkke Rasmussen bruger bl.a. fup klima-rapporter i flygtningedebatten.
    FN’s nylige rapport om at 1 million arter er udrydningstruede, er helt sikkert bestilt arbejde fra politiske banditter som Al Gore.
    Hans film, “den ubekvemme sandhed” blev brugt som undervisningsmateriale i skolerne, hvor børn manipuleres til at opføres sig lige som Greta Thunberg. Klima = penge op af vores lommer og ned i Al Gore’s.

    Vi fyldes med løgn om klimaet, men Lars Løkke er hoppet på vognen, og siger der skal gøres noget NU, hvis vi ikke vil opleve en flygtningestrøm som intet hegn kan stoppe.

    Jeg lagde mærke til den unge dame fra Kristendemokraterne, hold da kæft mand, ren følelsesporno.

    Kommentar by k.m. — 8. maj 2019 @ 08:47

  84. Det er latterligt, når journalisterne og venstrefløjen forsøger at gøre klimaet til valgets hovedtema. Det er i den grad et pseudoproblem i Danmark: Vi har ingen som helst indflydelse på klimaet. Det skal løses i de store, folkerige stater, med såvel kraftig befolkningstilvækst som økonomisk vækst.

    Det vi kan gøre, og som vi allerede gør, er at udvikle ny teknologi, som kan bruges af de store klimagasudledere. Danmark har ydet et stort bidrag til udviklingen af vindkraft og biobrændstoffer. Og vi har en dygtig industri der udvikler energibesparende teknologi. Der er ikke nogen der opponerer mod det (bortset fra mod de naturødelæggende kystnære mølleparker), så det er ikke noget debatemne overhovedet.

    Kommentar by JC — 8. maj 2019 @ 08:48

  85. > 79: Nævn ikke Al Gore i en klimasammenhæng. Være hykler end han findes ikke. Det kom frem at han i sine mange private ejendomme og sommerhuse sammenlagt havde en elregning på omkring 1 mill. kr. om året (for tyve år siden). Men helt enig: Der findes ingen klimaflygtninge, men derimod overbefolkningsflygtninge og velfærdsjægere.

    Kommentar by JC — 8. maj 2019 @ 08:56

  86. I Deadline på DR2 i aftes sad den såkaldte chefredaktør for EB, Poul Madsen, og kaldte Pernille Vermund for en “pigespejder”.

    Og det kommer fra en “mand”, der hvert år modtager 17,5 millioner kroner i statsstøtte, og det sidste års tid har kørt kampagnen #NyDanmark sammen med den lille kvabsede islamist Özlem Cekic, hvor de har promoveret islamiseringen af Danmark.

    Mon Pølle håber på en ministerpost i Skrigeskinkens nye regering?

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 08:58

  87. # JC kl. o8.39: Tak for svar. Det er rigtigt at nogle steder er det ikke nemt, men der er stadig masser af steder hvor man let kan dele løbesedler og pjecer ud. De kan jo også anbringes i biler, eller deles ud på biblioteker, møder og gågader. Man skal dog kun give dem til danskere.

    Hvad klimaet angår, er co2-propagandaen løgn og atter løgn. Det generer naturligvis ikke DR og de røde journalister.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 8. maj 2019 @ 09:01

  88. JC
    Al Gore er en nøgleperson der SKAL huskes i klimasammenhæng, når han er tilknyttet FN’s klimapanel.

    En nordjyde er gået i sultestrejke for klimaet, i hele valgkamp perioden. Det er da resultat af klimahysteriet. Sårbare mennesker som ikke kan se sammenhængen lader sig manipulere til den slags livsfarlige eksperimenter.

    Kommentar by k.m. — 8. maj 2019 @ 09:06

  89. >57: Ja, han ligner også Glistrup i fremtoning. Men jeg er lidt bekymret for hans helbred. Han skal gerne holde i mange år fremover og ikke rammes af en blodprop. Danmark kan ikke undvære ham som en ny politisk faktor. Han burde gå på en salatkur.

    Kommentar by JC — 8. maj 2019 @ 09:06

  90. ADVARSEL MOD FAKE NEWS.
    DE BORGERLIG POLITIKERE SIGER, AT TILSTRØMNINGEN AF UDLÆNDINGE ER FALDET.
    LØGN. DER ER KOMMET 80.000 FLERE DE SIDSTE 4 ÅR.
    DET ER IKKE ET FALD, MEN EN STIGNING.

    Kommentar by XXXXX — 8. maj 2019 @ 09:07

  91. https://www.bt.dk/politik/ny-kandidat-for-stram-kurs-var-tiltalt-i-voldssag

    Kommentar by p — 8. maj 2019 @ 09:12

  92. Alle kneb gælder
    https://www.bt.dk/politik/ny-kandidat-for-stram-kurs-var-tiltalt-i-voldssag

    Kommentar by p — 8. maj 2019 @ 09:13

  93. > ino 08:09

    I almindelighed er jeg imod personangreb, men her er det undtagelsevist på sin plads: Pernille Skipper får ufatteligt megen taletid i samtlige DR-programmer, og når hun ikke lige taler, står hun og stritter med sin pegefinger. Som i uendeligt….
    Kamerafolkene på DR fokuserer også rigtig-rigtig meget på hende uvist af hvilken grund.

    Kvindemennesket er nok noget af det af det mest ulidelige, der eksisterer.

    At det, hun siger, flyder ud af kloakken fra en betonkommunist/-trotskist eller noget gør ikke hendes vrøvl bedre.

    Reformulerer lige et kampråb fra de skrupskøre: Pernille – kulturberiges – her og nu.

    Kommentar by Henrik Petersen — 8. maj 2019 @ 09:44

  94. Til partilederdebatten på DR uden Mette Frederiksen, der nok bliver største parti men ikke kan danne regering:

    Pernille Vermund klarede det absolut tilbagelænet og hæderligt, når hun undtagelsvis fik ordet. Sober og klar i sine svar. Får min stemme.

    Stig Grenov fra Kristendemokraterne virker som et sympatisk menneske og fremstod velargumenteret. Og Kristendemokraterne kommer ikke over spærregrænsen.

    Stormuftien var blot yderst uheldig, og normalt skal man ikke bedømme politikere på deres påklædning men på deres politik. Men begge dele fejlede, især da den skabsradikale Statsminister bad ham klappe i.

    Nicolai Wammen, stand-in for Frederiksen, kunne ikke finde hoved eller hale i partiets pensionsudspil.

    Klaus Riskær Pedersen er enten dement eller noget andet alvorligt. Hans begrænsede taletid viste svær forvirring om emne og spørgsmål.

    Pernille Skipper er nævnt ovenfor, Pia Olesen Dyhr temmelig ligegyldig, Statsministeren træt, Thulesen Dahl uden for bedømmelse.

    Paludan talte da sin sag, dermed hans 15 minutes of Fame. Det kunne have været gjort ganske meget bedre, fx af Morten Uhrskov Rasmussen. Det går heller ikke for godt med kandidaterne til liste P.

    Kommentar by Henrik Petersen — 8. maj 2019 @ 10:03

  95. Morten Uhrskov Jensen kan læses hos JP. Se også Jalving: “Folkestyrets største dumhed”. Stormuftien?? Som i uendeligt…? Pernille – kulturberiges? Tullesen udenfor bedømmelse? Hvorfor?

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 10:28

  96. Det er rigtigt at liste P = Stram Kurs ikke er færdig med at opstille kandidater. Paludan skal nok passe på at partiet ikke infiltreres af kommunister mv.

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 10:35

  97. > 90:

    Du har ret. Det er fake-news når gammel-politikerne, bedyrer at situationen er under kontrol. De hævder at der “kun” var 6-7000 der sidste år fik flygtningestatus inklusive familiesammenføringer. Men hvad med alle de afviste som man ikke kan komme af med? Og antallet af familiesammenføringer vil eksplodere når den karensperiode på 3 år som de gennemførte, er udløbet.

    Det at der “kun” er 6-7000, er en falsk bagatellisering. Det svarer immervæk næsten til et helt Vollsmose på et år. De hævder endvidere at der er kommet under 1000 ansøgere i første kv. 2019. Ja, men når det rygtes at det stadig er nemt at få asylstatus i DK, og at de afviste ikke hjemsendes, så vil antallet stige igen. Regeringen har ingen redskaber til at styre tilstrømningen.

    Fup og fidus hele vejen igennem. De “få” der er kommet fornylig, vil føje sig til de allerede uoverstigelige problemer vi har i ghettoerne.

    Kommentar by JC — 8. maj 2019 @ 10:37

  98. >:93:

    Heldigvis siger Pernille Sk. så meget, og så hurtigt, i sine lange tirader, at det går ind gennem det ene øre og ud gennem det andet. Men hun får sikkert et godt valg. Det vil de tilstrækkeligt mange feminister, indvandrere der stemmer, samt øvrige sociale klienter sikre. Hendes grundideer er: Kvindekvoter og “send flere penge” samt klimagas, klimagas og klimagas. De har tilstrækkelig god klangbund i visse dele af befolkningen.

    Kommentar by JC — 8. maj 2019 @ 10:48

  99. Hende den lille rødhårede Isabella fra de kristelige er sgu lidt af en hottie.

    Mon hun er jomfru?

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 10:49

  100. Breaking: Stram Kurs opstiller Helmuth Nyborg som kandidat. Det er sandelig en god nyhed for partiet. HN er en internationalt respekteret intelligensforsker, der ikke holder sig tilbage for at offentliggøre politisk ukorrekte videnskabelige kendsgerninger. Bravo.

    Kommentar by JC — 8. maj 2019 @ 11:25

  101. Det er vist slut med at kalde Stram Kurs for landsbytosser. Helmuth Nyborg er mere intelligent end Løkke og Søren Pind til sammen. Venstre er en fornærmelse mod ens intellekt. De invaderende arabere snor dem om deres lillefinger. Se Nørrebro: Det er Løkkes værk. Det må standses.

    Kommentar by np — 8. maj 2019 @ 11:30

  102. > tp 10:28

    Tak, læser også MUJs blogs.
    Stormuftien = Morten Østergaard, partiformand for de radikale.

    Pernille = Skipper fra trotskistlisten, der altid hændervridende eller med strittende pegefinger ønsker at vrøvle videre. Og derfor trænger hun til kulturberigelse.

    Se programmet, det er slemt, i en klasse for sig nærmest over Clement Kjersgaards had til alle, der ikke er enige med ham. Gætter på, at Pernille Skipper og Kjersgaard er hmm bonkammerater fra den yderste venstrefløj.

    Thulesen Dahl uden for bedømmelse, da han nærmest ikke fik taletid.

    Kommentar by Henrik Petersen — 8. maj 2019 @ 11:42

  103. Det er fantastisk at hele borgen består af lutter danskerhadere, landsforrædere og psykopatkommunister, men endnu mere ufatteligt er det, at den danske befolkning indeholder personer, som kan finde på at stemme på nogen af dem

    Kommentar by Cat Girl — 8. maj 2019 @ 11:51

  104. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/kontroversiel-iq-forsker-stiller-op-for-paludan/7625839

    Kommentar by p — 8. maj 2019 @ 11:58

  105. Det er kulturkamp. Det er den europæiske kultur mod den arabiske og afrikanske.

    Venstre har valgt side til fordel for islam. De er imamernes bugtalerdukker.

    Grundtvig roterer i graven, hver gang Løkke åbner munden.

    Kommentar by np — 8. maj 2019 @ 11:58

  106. > Cat Girl 11:51

    ..og hvad vi du så foreslå, hvis de stemmeberettigede ikke gør brug af stemmeretten??

    Stemme blankt, blive medlem af Sofavælgerpartiet eller dog stemme på det mindst ringe?

    Kommentar by Henrik Petersen — 8. maj 2019 @ 11:59

  107. https://ekstrabladet.dk/eblive/Valg/

    Kommentar by p — 8. maj 2019 @ 12:03

  108. @99: Ha! Jeg forudsiger at Folkepartiet går en slem tid i møde, med både Nyborg og Paludan i oppositionen. Mon ikke også vi kan erklære “racismedommen” til Paludan for en død sild nu, med Nyborg som allieret i baglandet? Hvis gammelpartierne skulle begynde at stille spørgsmål ved en internationalt anerkendt intelligensforskers resultater, så skyder de da sig selv i begge fødder, mere end de normalt plajer at gøre det.

    Kommentar by Kimski — 8. maj 2019 @ 12:03

  109. Supergo’ artikel af Lone Nørgaard: https://jyllands-posten.dk/debat/breve/ECE11346770/eu-er-lig-europas-undergang/
    Uddrag: “EU er blevet synonymt med åbne grænser alias migration. EU styrer helt bevidst de europæiske nationalstater lige lukt i afgrunden. Magthaverne vil ikke standse migrantstrømmene. Alt for mange (herunder en række politikere) har ikke fattet den snævre sammenhæng mellem Lissabon-traktaten, Schengen-aftalens åbne grænser og Den Europæiske Menneskerettighedskonvention. Disse tre er uløseligt sammenflettet, så hvis Folketinget og Danmark skal vinde sin suverænitet tilbage, hedder opskriften: daxit. Reformer er ikke muligt.”

    Kommentar by Kuffar — 8. maj 2019 @ 12:10

  110. Hvis kommunisterne som ventet vinder valget, er det også slut med Pia Kjærsgaard som formand for Folketinget.

    Mon ikke to gode bud på en ny formand kunne være enten postbuddet fra Vorbasse, Henrik Dam Kristensen, eller den gamle vindtørre mumie Marianne Jelved.

    Pest eller kolera?

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 12:20

  111. Jeg kan godt lide Paludans formulering af indvandrings- og islambyrden.

    Forestil dig, at alle muslimer forlod Danmark i morgen. Ligesom de tyske soldater efter besættelsen.

    Hvem vil savne dem?

    Og alle de pengemidler, deres afsked med Danmark ville udløse. Det ville nærmest blive et problem, hvad vi skulle bruge dem til.

    Hvad med en gave til vores pensionister?

    Genopretning af sundhedsvæsnet?

    Boliger til de hjemløse?

    Stort problem. Hvad skulle vi bruge alle de pengemidler til, som muslimernes hjemvending til deres oprindelslande ville udløse? …

    Kommentar by np — 8. maj 2019 @ 12:20

  112. Jeg gnider øjnene i forundring. Ifølge Ekstra Bladets meningsmåling er Stram Kurs pt. det største parti med 24 procent. Socialdemokraterne er lige i hælene med 23 procent.

    Det er vist for godt til at være sandt.

    Kommentar by np — 8. maj 2019 @ 12:33

  113. Der var en blogger som gav en fremragende, kort og skarp definition på hvad FN er i dag, hvor arabere og islamister har flertal i rådet for menneskerettigheder og migration mv. Kan vi ikke få den gentaget? Der har været et par fine, korte og afslørende beskrivelser af EU, kan vi ikke få dem genopfrisket?

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 12:42

  114. Paludans succes er ligefrem proportional med den generelle politikerlede !

    Kommentar by Kurt — 8. maj 2019 @ 12:47

  115. 11:59 Foreslår selvfølgelig at alle stemmer på Stram Kurs, som ikke er på borgen netop nu ..

    Kommentar by Cat Girl — 8. maj 2019 @ 12:56

  116. Om jeg FATTER hvorfor Paludan valgte at gå koranafbrænding vejen. Jo selvfølgelig har det skabt uvurderlig opmærksomhed, MEN samtidig har han også gjort det umuligt for noget som helst etableret parti at samarbejde med ham. Vi herinde kan være nok så glade for ham, men han er gået så langt over stregen som offentlig Danmark i form af de politiske partiet kan acceptere, at han ALDRIG vil få indflydelse noget som helst sted i Folketinget. Det er mit gæt, men man ved aldrig med politikere de er utroværdige som bare pokker.

    Men jeg tænker konstant på at han aldrig skulle begynde på koranafbrænding og kalde den luderbogen og hvad han ellers har lavet.
    Han har bevæget sig ned på et plan hvor hans barbariske voldsparate modstandere aka perlerne befinder sig på, og det er et uendeligt dårligt skridt at tage.
    Han kunne have strammet meget an ift Islam i Danmark, uden at det havde fjernet muligheden for politisk indflydelse. Han skulle have vejret morgenluft hele tiden for at finde ud af hvor grænsen går.
    Han kunne have valgt en meget mere anti-islamisk/muslimsk kurs uden at få hele den politiske elite vendt imod sig, hvis bare han havde fravalgt nogle elementer i hans happenings, altså de mest ekstreme.

    Nu vil stemmerne på Stram Kurs helt sikkert gå tabt. Han har fået praktisk taget alle på nakken, det er behøver bestemt ikke være et dårligt tegn MEN det betyder at han ingen samarbejdspartnere har. Med mindre han kan mønste 51% så vil Stran Kurs stå helt uden for, ligesom i skolegården hvor ingen gider lege med.

    Kommentar by Endnu en vantro — 8. maj 2019 @ 12:56

  117. Jeg er Charlie hebdo

    Jeg er Rasmus paludan

    Jeg er Dannark.

    Jeg er rørt.

    Kommentar by Gaflen — 8. maj 2019 @ 13:03

  118. Har hørt et debat-program på P1. Nærmest alle politikerne fra V, K, DF, S, EL og bøssepartierne pralede af hvor super-ambitiøse de er mht. co2 og klimaet. Hele Danmark skal plastres til med kæmpevindmøller. Det vil koste mange milliarder kroner, og der er kun danskerne til at betale. Vindmøllerne er så dyre, at velfærd, sundhed og pensioner vil blive yderligere forringet.

    Enhedslistens Pernille Skipper ønsker at bruge astronomiske beløb på både co2 bekæmpelse samt meget mere indvandring og migrant-service.

    Men co2 er en uundværlig del af luften, og migranterne belaster allerede statsbudgettet med over 1OO milliarder kr. pr. år.

    Cat Girl og andre har ret i at mange af vores politikere lader til at være snotdumme eller sindssyge. De er fulde af ord, men er mere end villige til at lade Danmark ende lige som Sverige og Libanon.

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 13:08

  119. Snaphanen anholdt i morges! http://snaphanen.dk/2019/05/08/anholdt-og-out-of-office/#comment_start

    Kommentar by Kuffar — 8. maj 2019 @ 13:21

  120. # en vantro kl. 12.56….. hvis Paludan havde stillet tingene blødt op, var han ikke kommet ud af stedet. Nu har han opnået at vise at mange af migranterne, asylanterne og islamisterne er truende og voldsparate, og han har fået en debat i gang om den masseindvandring og befolknings-udskiftning som finder sted. Og som har resulteret i omfattende kriminalitet og velfærdsforringelser overfor danskerne.

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 13:23

  121. Kan det virkelig være rigtigt, eller afslører det blot Ekstra Bladets netavis’ holdninger ? :

    22%
    Socialdemokraterne (A)
    4%
    Radikale Venstre (B)
    4%
    Konservative (C)
    6%
    Nye Borgerlige (D)
    2%
    Partiet Klaus Riskær Pedersen (E)
    4%
    Socialistisk Folkeparti (F)
    3%
    Liberal Alliance (I)
    1%
    Kristendemokraterne (K)
    8%
    Dansk Folkeparti (O)
    24%
    Stram Kurs (P)
    13%
    Venstre (V)
    6%
    Enhedslisten (Ø)
    1%
    Alternativet (Å)

    Kommentar by np — 8. maj 2019 @ 13:23

  122. Jeg menete:

    Kan det virkelig være rigtigt, eller afslører det blot brugerne af Ekstra Bladets netavis holdninger ? :

    Kommentar by np — 8. maj 2019 @ 13:29

  123. Det er UHYGGELIGT OG VANVITTIGT. Dansk politi har arresteret snaphanen og lagt ham i håndjern, på en meget luftig, tvivlsom, skør og tyndbenet juridisk anklage om at have delt et link. Et skandaløst juridisk angreb på ytringsfriheden. Se Snaphanen.

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 13:36

  124. @ 119 . Har lige set det . Det er ikke meget andet at sige end at fisken stinker fra hovedet . Politiledelsen og de politikere der benytter den som stik-irend-drenge er slet og ret nogle svin . Punktum .

    Kommentar by krassisten — 8. maj 2019 @ 13:41

  125. PS. Det ser ud til at Jeppe Juhl fra Nye Borgerlige osse har haft “visit” af politiet . Se Snaphanen .

    Kommentar by krassisten — 8. maj 2019 @ 14:22

  126. De binder os på mund og hånd.
    Var der ikke en samarbejdspolitik under krigen. Oplæst af konge og minister hvordan man skulle opføre sig over for fjenden. Løkke har ret, det ligner den gang i politik.

    Kommentar by p — 8. maj 2019 @ 14:23

  127. @120 TP. Vi ved jo ikke noget som helst om han kunne have været opstillet og derefter været kommet ind i Tinget, hvis han havde taget lidt blidere fat på Islam og muslimerne. Det er nemt nok nu at sige at det er enten eller, enten går han provokations og koranafbrændingsvejen eller også bliver han ikke valgt ind. Nu er løbet kørt, nu er der ingen vej tilbage, nu kan han ikke slette det han har gjort.
    Lidt ligesom når man laver mad og salter, man kan altid salte mere, men uendeligt svært at trække salt ud af maden der allerede er tilberedt.

    Jeg kan bestemt ikke se fornuften fremadrettet i at brænde Koraner af som politiker i Danmark som landet ligger nu. Både for ens egen skyld men også for ens vælgeres skyld, der er jo ingen der stemmer blot for at deres stemmer er ligegyldige i det politiske landskab.

    Kommentar by Endnu en vantro — 8. maj 2019 @ 14:26

  128. Angående snaphanen, det er skræmmende hvor lidt der skal til for at anholde folk. Et par links der linker videre det er det. Det er jo nærmest grund nok til at arrestere hovedparten af folk på Internettet, hvis man også inkluderer dem der har klikket på alverdens links og set alverdens videoer igennem tiden.
    ALLE herinde kan som udgangspunkt mistænkes for et eller andet, og blive hentet kl lort om morgenen. Sådan fungerer demokratiet åbenbart også, nemlig en udøvende magt der kan gøre hvad det passer dem på det tyndest mulige grundlag.
    Og så har de dit DNA, alt hvad der er gemt på computeren og registreret, en masse guf til deres poltidatabaser og overvågnings-arkiver.

    Kommentar by Endnu en vantro — 8. maj 2019 @ 14:29

  129. ALEXANDER BEAUMONT — 8. maj 2019 @ 06:38

    Du klanter ofte andre. Jeg er, som tidligere beskrevet, ret aktiv uden for tastaturet, men nu spørger jeg dig, for gud ved hvilken gang: Hvad har du selv bidraget UNDEN FOR tastaturet? Har du egne erfaringer at bidrage med?

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. maj 2019 @ 14:36

  130. Godt skrevet af Uve Max Jensen om journalistikken på radio 24/7:

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156137491571766&set=a.475583641765&type=3

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. maj 2019 @ 14:38

  131. Klapjagten på dissidenter er gået ind. Gestampo beslaglægger folks computere og regner med at kunne få os alle på arrestationslisterne ved at gennemtrevle især postprogrammerne. Man må derfor stærkt anbefale enhver, der tænker forkert, at kryptere deres harddiske.

    Kommentar by Voldposten — 8. maj 2019 @ 14:40

  132. til 116). Det er enten eller for Demokratiet. Selvfølgelig skal eliten på Christiansborg udfordres for om de tør samarbejde med en som konfrontere denne usekulære diktatorreligion (med dens Førerprofet ideal) med dens værste bogstavstros side. Kan politikerne samarbejde med Stram Kurs, så kan de også forsvare den frihed vi lever under, ellers kan de ikke. Karsten Hønge fra SF er selvfølgelig udelukket i den sammenhæng, da han åbenbart har nogle kryptofacistiske forhold til ytringsfriheden, når han ikke mener der burde være politibeskyttelse til Rasmus Paludan. Det er et opgør med Islam. Enten eller. Læg mærke til at vi sender soldater ud til udlandet for at bekæmpe konsekvensen af den Islamiske religion, men herhjemme er man åbenbart for fej. OK selvfølgelig skal de have ret til at være lynende uenig med Stram Kurs, men vil de overhovedet ikke samarbejde med ham, så har de udstillet sig selv, som hyklere for den frihed vi lever under, som de åbenbart ikke vil forsvare. Det er kompromiets kunst i et frit demokrati. De voldparate muhammedanere vil før eller siden alligevel gå hårdt til hånde, så der SKAL et opgør til, imens vi kan. Hvis De mere etablerede partier i Deres fejhedsmoral putter hovedet i busken (som den nuværende statsminister har gjort), så kan det være ligegyldigt, og vi kan så kun håbe på Rasmus Paludan får så mange mandater som muligt, så der på samarbejdsplan med de gamle østlande og partier der er på hans linie i udlandet kan støtte op….måske via EU eller andre steder. Det er et opgør som er nødvendigt for at forsvare den frihed vi endnu lever under, inden det er forsent.

    Kommentar by Michael Unna — 8. maj 2019 @ 14:53

  133. Hvad med det faktum at ALLE danske medier stjæler udenlandske artikler med arme og ben, og krænker copyright dagligt?
    Politiet kunne arrestere alle mediers ansatte og ejere og journalister og fotografer osv for at krænke ophavsret(er det samme som copyright?). Nå men jeg tænker straks 1984 og det kan så nemt som ingenting ske i fremtiden, danskerne er ikke som amerikanerne bevæbnet og kan beskytte deres hjem.
    Dvs politet kan til hver en tid dukke op om morgenen med 4-5 mand og konfiskere alt hvad du har.
    Husk det næste gang du går på nettet.

    Kommentar by Endnu en vantro — 8. maj 2019 @ 14:54

  134. PS. Støt SIAD :-). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. maj 2019 @ 14:54

  135. Det er ufattelig vigtigt, men desværre tror jeg – ligesom med Alexanders løbesedler – ikke det bliver til noget, men ikke desto mindre vil jeg nævne det for det ærede forum herinde, som har kæmpet så gævt for denne sag – DET ER UFATTELIG VIGTIGT: AT vi laver vores egne prognoser for valgresultatet med en cirka 5000 tilfældige personer, for at få indicier på valgsnyd, og ligeså vigtigt at vi i det mindste stikprøvevis, sætter frivillige vælgere op ved ind- og udgangen til nogle/mange/alle/ valgsteder og dels tæller antal stemmeberettigede, og får dem til at give en anonym kopi af deres stemme, så vi kan kontrollere, i det mindste noget, om ikke andet så bare på et enkelt valgsted, så vi kan få indicier på, om der er foregået nogen form for svindel, som vi så det svenske valg var en lang svindeaffære.

    Kommentar by Cat Girl — 8. maj 2019 @ 14:55

  136. Kommunikation af mere fortrolig karakter skal fremover givetvis ske personligt , under forhold der styres/kontrolleres af samtaleparterne .

    Kommentar by krassisten — 8. maj 2019 @ 14:55

  137. svinde = svindel

    Kommentar by Cat Girl — 8. maj 2019 @ 14:56

  138. @Michael Unna
    Hvad nytte har Paludan hvis han står fuldstændigt alene i Folketinget? En eller anden dag vil han være indenfor varmen? Er det det du mener? At han sår frøene for fremtiden?
    Var det ikke meget smartere nu og her at få indflydelse i stedet for et eller andet tidspunkt ude i en eller anden fremtid?
    Man må gå ud fra at han er gået til valg de gange han er gået til valg på at have indflydelse med det samme. Uden succes.

    Anyways han har ødelagt enhver mulighed pt(måske ikke fremtiden men hvem kender reelt fremtiden) for at få indflydelse og det var vel det mindste vi kunne håbe på.
    Der må altså have været andre måder at skabe opmærksomhed end de måder han har gjort og stadigvæk blive valgt ind. Han kunne fint have valgt den meget stramme anti-islamiske/muslimske vej uden at brænde koraner af og ja nærmest blive mere og mere personlig til alle hans happenings.
    Det må han sgu selv om i sidste ende, nu bliver han en Jacob Haugaard i folketinget, mere eller mindre løsgænger som sådan.

    Jeg havde aldrig rådgivet ham til at gå så hårdt til værks, det er sikkert. Han kunne fint have været anti-islam/muslimsk uden automatisk at sætte sig udenfor det politiske etablissement.

    Kommentar by Endnu en vantro — 8. maj 2019 @ 15:16

  139. Valgkampen er i fuld gang. Topkandidaten for Nye Borgerlige, Jeppe Juhl, og redaktøren og udgiveren af Snaphanen, Steen Raaschou, blev arresteret af politiet i morges.

    Kommentar by A-mad — 8. maj 2019 @ 15:26

  140. Det vil sige, at vores såkaldte justitsminister står bag svinestregen mod Snaphanen. Hvad med en stime af læserindlæg til f.eks. EB?

    Kommentar by der Adler — 8. maj 2019 @ 15:40

  141. Seks borgmestre indrømmer kommunale velfærdsforringelser:

    https://24nyt.dk/muslimsk-indvandring-koster-velfaerd/

    “det presser vores økonomi. For det koster penge at tage imod flygtninge og familiesammenførte. Det betyder, at vi måtte nedprioritere den kommunale velfærd på en række områder”, skriver de seks borgmestre.”

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. maj 2019 @ 16:00

  142. Bliver RASMUS PALUDAN så arresteret som den næste? Er det Marokko-pagten der er gået i gang? Den pagt som Lars, Mette og Jelved er så glade for.

    Er visse bloggere forvirrede personer (eller 5.kolonne typer?) som har travlt med at betvivle Paludans indsats, eller som angriber bloggere som er 1OO% demokratiske og dansksindede?

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 16:00

  143. Stærkt kort til Paludan:

    https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11366819/intelligensforsker-stiller-op-for-stram-kurs/

    Helmuth Nyborg stiller op for Stram Kurs.

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. maj 2019 @ 16:03

  144. Nu, hvor politistaten har stukket sit hæslige hoved frem, kan vi alle forvente ‘besøg’ af Gestampo kl. 06:30 om morgen (når bagerne har bagt citron(halv)månerne). At arrestere Rasmus Paludan er nok mere end hvad man tør… i hvert fald under valgkampen. Men det skulle ikke undre mig om han pludselig kom ud for en dødelig “ulykke”…

    Kommentar by Voldposten — 8. maj 2019 @ 16:07

  145. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/spidskandidat-sigtet-og-anholdt/7626352

    Kommentar by p — 8. maj 2019 @ 16:08

  146. Mon Møller er på fri fod? Nogen syntes jo åbenbart det er lidt ubekvemt med fritgående sandhedsvidner, når man fører valgkamp.

    Kommentar by Lider af danskhed — 8. maj 2019 @ 16:19

  147. Det lyder voldsomt ubehageligt med de arrestationer og meget lidt dansk.

    Men det er nye tider, og tidspunktet taget i betragtning, tror jeg, at justitsministeren vil sikre sig imod, at kaskader af udenlandsk produceret valgpropaganda får mulighed for at præge valget. Det er efter min mening i vores alle sammens interesse.

    At Steen Raaschou straks indirekte truer med, at han skal til møde med Steve Bannon, håber og tror jeg, at de danske myndigheder er komplet ligeglade med. Det er blot en gentagelse af Lars Hedegaards udtalelser under retssagen vedr. racismeanklagerne imod ham.

    Om Uriasposten går fri er ikke til at vurdere.Her holder man sig jo gennemgående til indlæg, som ejeren selv producerer.

    Det er ikke uden grund, at jeg har advaret mod flere udenlandske forbindelser, for denne situation var til at forudse, og al det der med at være offer er så uddateret, som det kan være.

    Slet mig bare, hvis I ikke kan tåle sandheden.

    Kommentar by Atterdag — 8. maj 2019 @ 16:25

  148. http://finanz.dk/partileder-rasmus-paludan-har-vaeret-i-partilederrunder/

    Finans.dk siger også 24% til Stram Kurs

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. maj 2019 @ 16:26

  149. M.S. Carstens, enten røg du direkte i en fælde, eller også forsøger du at få os andre til at gøre det.

    Det er ikke finans.dk, du linker til, men finanZ.dk, og der er en verden til forskel.

    Kommentar by Atterdag — 8. maj 2019 @ 16:37

  150. ino -> tidsfordelingen fra DR debatten er lagt op her:

    https://www.reddit.com/r/scandinavia/comments/bm32i8/dr_den_f%C3%B8rste_partilederrunde_tidsfordeling/

    Kommentar by hehhhh — 8. maj 2019 @ 16:38

  151. Hvor er Møller??

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 8. maj 2019 @ 17:41

  152. 137) Jamen hans kompromiløshed i den sammenhæng sætter ham i meget stærk relief på hans integritet. Han har brændt broerne til at ville mene noget andet. De fleste kan vel også huske, hvordan DF blev svinet til af medierne i slutningen af 90 erne og op igennem år 2000. Så som politiker er han den mest troværdige vi har. Det er iorden at være rygende uenige med ham, men de andre partier bliver nødt til at samarbejde med ham, især hvis han står til en jordskreds sejr. Man kan mene meget om ham med han har ingen fejhedsmoral totalt imodsætning til mange af de andre. Jeg har respekt for Venstres tidligere statsminister Ander Fogh Rasmussen (måske ikke enig med ham), men har kæmpede bravt og flot igennem ytringsfrihedskrisen. Meget kan man kalde Rasmus Paludan men modig det er han. Hvis de andre partier vil male sig op i en krog så lad dem det, men så er det dem som må de tage ansvaret for Demokratiets deroute-ikke Rasmus Paludan. En regering kan bestå af Thuelsen Dahl som statsminister, eller Nye Borgerliges Pernille, hvis ikke Venstre finder en anden kandidat. (Den nuværende kan hovedbusk karikeres således: ja …det kan godt være vi havde en forkert udlændinge politik før i tiden (//og især år 2015 hvor jeg var statsminister//), men nu river vi nogle boligblokke ned, og det er jo ikke Islam som sådan der er problemet, så nu kan vi alle være glade igen. Optimistiske farmand har talt…godnat og sov godt med hovedet i busken)

    Jeg er derimod lidt usikker på hvad der sker med Jeppe Juhl. En gisning eller fornemmelse for at man er ved at lave en -Tommy Robinson- imod ham, og derigennem ved at undertrykke ytringsfriheden???? Håber uriasposten holder udkig dermed. Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 8. maj 2019 @ 18:02

  153. Ja, hvor er Kim Møller? Er han også lagt i håndjern for at have benyttet den grundlovs-beskyttede ytringsfrihed? Blæser justitsministeren på grundloven?

    Hvorfor har fru Carstens så travlt med at forhøre og udfritte andre bloggere? Hvorfor mener hun at de skal stå til regnskab overfor hende, med hvad de foretager sig i fritiden? Er hun agent af en eller anden slags, eller bare forvirret?

    Hvad med “Atterdag”. Hvad er det for noget vrøvl med at det er i vores allesammens interesse at få ytringsfriheden indskrænket? Forstår Atterdag ikke at det er overgreb og magtmisbrug det handler om? Er Atterdag også agent eller forvirret?

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 18:08

  154. 137) Igen. De andre partier er totalt komprimiteret overfor Islam (Jeg havde aldrig troet at jeg i min samtid skulle opleve så dybtgående diplomatisk fejhed politisk. Det slår alle dem som leflede for Det 3 rige under Hitler, da man f.eks fik lukket det lille undergrundsblad “Åndehullet”. Det kan man aldrig beskylde ham (RP) for at være. Det har han tydeligt sat meget tyk streg under med hans provokerende koranafbrænding. Så er det op til hvor meget islammoralsk dhimmifejhed de andre partier har? Jeg tror ikke på at der er andre måde han kunne bevise sin troværdighed i det spørgsmål, end at brænde broerne ved de provokationer.

    Kommentar by Michael Unna — 8. maj 2019 @ 18:14

  155. #145 Atterdag: “… kaskader af udenlandsk produceret valgpropaganda får mulighed for at præge valget.”

    Hvad tænker du på? EU? Nej, vel…

    Kommentar by Hr. Snusk — 8. maj 2019 @ 18:18

  156. Det er nu snart længe siden denne blog blev sat på, og der er ikke kommet en ny blog på i 27 timer. Man kan blive helt bekymret for om Kim er fri og OK?

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 18:20

  157. George Orwell: 1984

    Er nu en realitet i STASI-Danmark…

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 18:29

  158. Kim, giv lige lyd fra dig..

    Kommentar by Martin — 8. maj 2019 @ 18:34

  159. Om valgpropaganda er produceret her i landet af DR, TV 1-2 eller papir-aviserne, eller om den er indsendt af producenter eller journalister fra feks. England, Frankrig, Tyskland eller USA, burde vel være underordnet.
    Og med hvilken ret kriminaliserer man deling af links der er kritiske overfor islamistisk terror?

    Kommentar by Bent Nielsen — 8. maj 2019 @ 18:35

  160. Hr. Snusk.

    Jeg tænker især på politisk materiale fra USA, Canada og måske Norge som transitland, og det tror jeg også, at politiet gør. Men det er min helt personlige mening.

    Jeg kan se, at Marie Krarup også undrer sig i Berlingske over den voldsomhed, man har faret frem med, skønt de anholdte personer jo på ingen måde kan betegnes som fysisk farlige. Modsat hende hopper jeg nu ikke på den med videoen, og det kan jeg bl.a. begrunde med et opslag i Uriaspostens database fra marts måned:

    https://www.dr.dk/nyheder/indland/14-personer-sigtet-dele-marokko-video

    Der er ingen ræson i, at man pludselig skulle ønske at blæse den i forvejen forkrøblede sag op igen en tidlige morgenstund. Synderne er for længst udpeget.

    Jeg ser gerne Robert Spencer, Tommy Robinson og lignende udelukket fra den danske valgkamp, og det synes jeg, at alle nationalt sindede burde kunne være enige om. Det er slemt nok, som det er.

    Kommentar by Atterdag — 8. maj 2019 @ 18:37

  161. Det er ødelæggende for debatten på Uriasposten, at den dagligt bliver forsøgt saboteret af den samme troll, der spammer samtlige tråde med enslydende indlæg under mange forskellige pseudonymer.

    Det er helt åbenlyst for enhver, at Alexander Beaumont = tp = Bent Nielsen = Ole Jensen = Jack Nille = Catgirl m.fl.

    Ignorér ignoranten!

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 19:00

  162. Jeg er bange for at vi vil se en gentagelse af 70,ernes fejltagelser, nemlig latterliggørelse af Rasmus Paludan, som det skete med Mogens Glistrup, dengang.
    Sandheden er altid ilde hørt i det øvrige parnas.
    Jeg ønsker Paludan al mulig god vind.
    Lad mig håbe at jeg tager fejl.
    Vi trænger alvorligt til fornyelse og frisk luft, ikke alene i Danmark, men over hele EU/Europa.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 8. maj 2019 @ 20:14

  163. og statsministeren har lige kastet 69 milliarder til velfærd i valgkampen……Pop og pjank lige op til valget….Han vil lege sosser med sosserne :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 8. maj 2019 @ 20:20

  164. Hvis nu danskerne synes det er så sjovt at trille tommelfingre, og ikke røre på aftrækkeren, tror du så det er nok med 50 år? Hvis de nu skal flettes rigtig godt og grundigt, helt ind til den inderste mening med at trille tommelfingre, kan man så nøjes med at trille i 50 år?

    Kommentar by Cat Girl — 8. maj 2019 @ 20:33

  165. # Atterdag, du lyder mere og mere som en forvirret anti-demokratisk type. Hvorfor i alverden skulle det forbydes at omtale Tommy Robinson? Og hvorfor skulle nationalt sindede dog være enige i censur overfor en helt og frihedskæmper som TR?

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 21:00

  166. # 2O.33 Cat Girl: Til hvem er din tekst et svar?

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 21:08

  167. Atterdag:
    Jeg kigger på det igen.

    tp:
    Jeg har grund til at spørge ALEXANDER. Derfor.
    Og jeg venter stadig på svar fra dig:
    http://www.uriasposten.net/archives/99931#comments kommentar nr. 73.

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. maj 2019 @ 21:19

  168. 21:08 Det er bare min måde at skrive indlæg på

    Kommentar by Cat Girl — 9. maj 2019 @ 01:16

  169. Er “revisoren” og “fru carstens” to bloggere (eller agenter?) som finder fornøjelse og fornuft i gang på gang at nedgøre, mistænkeliggøre og udfritte bloggere som gør deres bedste for at bringe ærlige, nyttige og sandfærdige oplysninger frem i debatterne. Har de knald i låget eller hvad? Sidst beskyldte “revisoren” Cat Girl og en til for at være trolle, selvom det var det rene vrøvl. (er de for dumme eller indskrænkede til at forstå at virkeligheden ofte er mere kompliceret end de kan gennemskue?) Hvordan kan folk iøvrigt være “trolle” hvis de blot prøver at tjene Danmarks og sandhedens sag? Hvad med dem selv, siden de igen og igen ævler sig ind på og generer medbloggere?

    Kommentar by tp — 9. maj 2019 @ 01:27

  170. Så blev trollen sgu pigesur…

    Kommentar by Revisoren — 9. maj 2019 @ 08:16

  171. Adler 15:40
    Vores justitshomø har tabt sig. Har I ikke lagt mærke til det?
    Formentlig i forsøget på at fremstå mere lækker for den flyvske nougatstang. Så han ikke skal vandre hvileløst omkring kl.03.00 om natten.
    Beklageligvis tabte homø’en den sidste rest hjerne ved samme lejlighed. Hovedet er altid det første sted, et vægttab finder sted.

    Kommentar by Knights Templar — 9. maj 2019 @ 19:00

  172. 9. maj 2019 @ 01:27
    ord fra en (eller 5?) der, som det ses i ovenstående link (fra 73 og bloggen ud), ikke magter at argumentere/svare anstændigt for sig, men mener sig berettiget til, ud fra nul viden, at svine andre til for egne mangler (eller hensigter?).

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. maj 2019 @ 21:53

  173. @ 73 Tak og i lige måde, Henry D. Intet bedre end at rende ind i en god gammel bekendt!

    Jeg finder det uhøfligt ikke at svare, men synet må have svigtet i første ombæring, så kan kun beklage og rette op med nogen forsinkelse.

    Ja, venstrefløjen har gjort sit til at stjæle gode tænkere, som egentlig ikke var deres, og sende deres egne klovne, som de ikke vil associeres med, den anden vej. Men mon ikke det havde krævet en skilsmisse, hvis den gode Lennon skulle have slået pjalterne sammen med hr. Bannon?

    Kommentar by R. W. Emerson — 10. maj 2019 @ 09:02

RSS feed for comments on this post.