8. maj 2019

Snaphanen afhørt, lagt i håndjern: “… skal have linket til noget, der linkede videre, der linkede videre”

Tidligt i morges blev jeg ringet op, og fortalt at mine gode ven og blogger-kollega Snaphanen blev vækket af seks betjente, lagt i håndjern og taget med til afhøring. Han fik beslaglagt flere pc’er, og blev løsladt tre-fire timer senere. Hvorvidt nærværende blogger har overtrådt loven ved jeg ikke, men det ved de øvrige anholdte ej heller præcist. Foruden Snaphanen, drejer det sig om Jeppe Juhl og en anonym blogger fra mit netværk.

Min adresse er mere hemmelig end politiet aner, men jeg kan i sagens natur ikke udelukker de venter på mig, når, når jeg kommer hjem senere i aften. Jeg kører omkring et supermarked og henter et par citronhalvmåner. Man ved jo aldrig om man får uventede gæster…

Klokken 6.30 i morges blev jeg vækket af fem eller seks politibetjente, der ransagede mit hjem i en lille time. Da det gik op for mit søvndrukne hoved, hvad der foregik, var min første tanke, for jeg var mig ikke bevidst at have gjort noget kriminelt: ‘Nogen måtte have bagtalt Josef K., thi uden at han vidste af at have gjort noget ondt, blev han en morgen arresteret.’

Jeg blev foreholdt en sigtelse på nogenlunde det samme, som Jaleh Tavakoli siges at have gjort. Jeg skal have linket til noget, der linkede videre, der linkede videre til den omtalte halshugningsvideo fra december.

Efter at have fotograferet i over 50 år, kender jeg naturligvis godt Straffelovens § 264 d. Det er en helt rimelig paragraf, afhængig af hvordan den bliver anvendt, vel at mærke. Denne anvendelse signalerer en vis uligevægtighed i de debatterende klasser, der vil have chockeret mig for ti år siden. I dag skal der mere til.

Her i orkanens øje er der stenroligt, kan jeg fortælle mine venner. Der er ikke engang valgkampsfeber, men man kan da undre sig over, hvorfor det sker lige nu. Det er to måneder siden, Jaleh Tavakoli og tretten andre blev sigtet, og det er fem måneder siden, jeg siges at have overtrådt loven.” (Snaphanen.dk, 8. maj 2019)

Oploadet Kl. 18:55 af Kim Møller — Direkte link99 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101084/trackback

99 Comments »

  1. Okay, glad for det – indtil videre – ikke var dig da jeg læste om tre anholdte.

    Det her er jo ren politistatsmetoder. Det viser at der ER et ‘regime’ gemt bag ‘folkestyre facaden’.

    Kommentar by Moran ya Simba — 8. maj 2019 @ 19:06

  2. Ikke ét ord i systemets statskontrollerede propagandakanaler DDR og TV2 om STASI-aktionen…

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 19:06

  3. Good riddance, sikkert dialog-betjentene, der skal gøre sig fortjent til årets fedterøvstillæg …

    Håber iøvrigt at DF, NB og SK laver en eller anden form for valgforbund, så stemmer imod det nuværende regime ikke går tabt.

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 8. maj 2019 @ 19:10

  4. Tror du vitterligt på manden blev lagt i håndjern?

    Kommentar by Christian — 8. maj 2019 @ 19:15

  5. Grotesk misbrug af politiets magt og voldsmonopol. Tænk at lægge en fredelig 67 årig pensionist og blogger i jern og indespærre ham i en celle på 9 m2. PÅ trods af, at der tilsyneladende opholdt sig 6 stk. betjente i lejligheden. Fuldstændig overreaktion.

    Blev Jeppe Juhl (kun 4 betjente) og den anonyme anden blogger også lagt i jern?

    Kommentar by MKM — 8. maj 2019 @ 19:16

  6. Lige nu er Rasmus Paludan i Aftenshowet på DDR.

    Mimi Stilling Jakobsen er også inviteret i studiet, og har allerede trukket nazikortet adskillige gange.

    Mon ikke DDR vil forsøge sig med et karaktermord på Paludan.

    Det er jo set før i Danmarks Radio…

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 19:17

  7. DET ER TOTALT SKANDALØST at justitsministeren mv. griber tingene så voldsomt an. Deuden er det i strid med grundloven at indskrænke ytringsfriheden som det her er sket. For hverken Snaphanen, 24nyt.dk eller Hedegaard har foretaget sig andet end sandfærdig folkeoplysning om indvandringens konsekvenser. Det er jo dette oplysningsarbejde som er årsagen til den drastiske fremfærd med seks politifolk tidligt om morgenen. Man kunne vel bare have sendt et postkort og bedt om disse fredelige personers stilling til anklagerne om at de har foretaget en folkeoplysning der muligvis er “politisk ukorrekt” set med Larses, Papes og Jelveds øjne.

    Mig bekendt plejer man at nøjes med tre-fire betjente når farlige voldsforbrydere skal anholdes. Så hvorfor seks mand mod een stilfærdig og harmløs civil, og hvorfor bruges håndjern? Det virker da helt vildt og vanvittigt.

    Kommentar by Bent Nielsen — 8. maj 2019 @ 19:19

  8. De leder efter IP-adresser på Snaphanens læsere.

    Kommentar by Erling — 8. maj 2019 @ 19:20

  9. Vi står bag dig Snaphane. Når de kommer efter dig bliver vi vrede.

    Kommentar by Nielsen — 8. maj 2019 @ 19:22

  10. Erling — 8. maj 2019 @ 19:20

    “De leder efter IP-adresser på Snaphanens læsere.”

    Er det insider viden eller et løst gæt?

    Kommentar by Moran ya Simba — 8. maj 2019 @ 19:23

  11. Det er da vist Overkill at sende 6 betjente ud efter en ældre herre hvis eneste våben er en skarp pen og et kamera men politiet er vel også blevet “klog af skade” efter 40 år med indvandring, hvem ved!

    Tilsyneladende er vi kommet til en tid hvor borgerne skal frygte lovgivningen og ikke bare overholde den. Det vanvittige censur-spøgelse er løbet fuldstændig amok!

    Kommentar by Santor — 8. maj 2019 @ 19:25

  12. Man har altså arresteret en politiker fra et konkurrerende parti. (Jeppe Juhl, fra NB) Det er saftsuseme grove løjer. Er Danmark allerede en rødbrun bananstat?

    Kommentar by Bent Nielsen — 8. maj 2019 @ 19:26

  13. >3 Christian
    Hallo fjols. Læste du hvad han selv skrev?
    Ellers er det her: Jeg blev iført håndjern…

    Kommentar by Nielsen — 8. maj 2019 @ 19:26

  14. Det er et perverst samfund hvor deling af information kan gøre dig kriminel. Var virkeligheden for rå for hr. og fru Danmark? Var medierne flove over deres “sår om halsen” newspeak?

    Uanset så er der fanden æde mig noget råddent i Danmark.

    Kommentar by ET — 8. maj 2019 @ 19:30

  15. Rart at se dig igen Moran ya Simba :)

    Det er nok et gæt, sikkert et meget præcist gæt. Jeg har i øvrigt lige anskaffet mig en VPN som ændre ens IP-Adresse men var ikke klar over at det var politiet der skulle afprøve den.

    Kommentar by Santor — 8. maj 2019 @ 19:36

  16. Marrakesh og Tommy Robinson…..(Løkke har lige lovet velfærd for 69 (???)milliarder…..efter et valg :-) :-) :-)). Poppjanket statsoverhoved.

    Kommentar by Michael Unna — 8. maj 2019 @ 19:39

  17. Hvad med en indsamling til Snaphanen lige nu..

    300 fra mig er overført

    Kommentar by Martin — 8. maj 2019 @ 19:40

  18. Det kan være man i ly af Marrakeshaftalen laver en Tommy Robinson på ham. MSM skal nok holde Deres kæft. Men hvad med de andre politikere???

    Kommentar by Michael Unna — 8. maj 2019 @ 19:42

  19. Noget som også er meget uhyggeligt, er den brutale og hensynsløse politik som mafia-, vampyr- og zombieborgen længe har praktiseret overfor vanskeligt stillede danskere og svage grupper. Se hvad der har været skrevet rundt om angående behandlingen af arbejdsløse, hjemløse, gamle på plejehjem, tvangsfjernede børn, fraskilte mænd, patienter og pårørende i sygdomsvæsnet, voldsofre, trafikskadede, kræftpatienter i arbejdsprøvning, nedslidte og kronisk syge osv.

    De fleste politikere begynder at ligne hårdkogte fascister og fjender af folket. Vores “demokrati” er i en miserabel tilstand.

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 19:47

  20. Kunne hurtigt nævne mindst ti politikere, der længe har trængt til en gennemgribende ransagning, både mht. vold, snyd og planlægning af statens undergang og konspiration med samfundsfjender.

    Kommentar by Hul igennem? — 8. maj 2019 @ 19:49

  21. Er det insider viden eller et løst gæt?
    Jeg tror de gerne vil vide hvad som helst om hvem som helst, så gættet er i min optik en smule fastere, end løst.
    Har du prøvet at finde din egen ip adresse for eksempel? Eller hører du til dem der tror at regering og tjenere af samme ikke kan finde dig.

    Kommentar by Nielsen — 8. maj 2019 @ 19:50

  22. DR 1 aftenshowet.
    Mimi Jacobsen kalder paludan for noget fra 30’erne. Paludan kalder hende for omvendt nazist over for danskerne. Nu vil hun lave en sag. Kun forventet. DR lavede flere fælder kun til sager……

    Kommentar by p — 8. maj 2019 @ 19:50

  23. >16 tp
    Poltikere begynder ikke at ligne. De ER og har altid været fjender af Danmarks befolkning!

    Kommentar by Nielsen — 8. maj 2019 @ 19:52

  24. >17 Hul igennem
    Ja, det er sådan det forholder sig.

    Kommentar by Nielsen — 8. maj 2019 @ 19:53

  25. For nu at citere snaphanen.dk Læs Grundlovsforeningen Dansk Kulturs resolution:
    Foreningen ser med stor bekymring og afsky på det stigende antal indgreb mod helt fundamentale borgerrettigheder, og de gamle politiske partiers forsøg på at kvæle en for dem ubehagelig debat.

    Vi er dybt bekymrede over pressens følgagtighed, og mener at udtryk som ”Borgernes vagthund” nærmere peger på pressens rolle som politikernes værn mod borgerne, end pressens rolle som borgernes værn mod politiske overgreb.

    Den nylig vedtagne L95 kræver, at borgere får objektivt ansvar og selv skal bevise, at ytringer ikke stammer fra en fremmed efterretningstjeneste – i praksis Ruslands.

    Vi har den dybeste foragt for pressens medvirken til politisk korrekthed, og til den massive skjulen af ubehagelige sandheder, herunder problemer forårsaget af forfejlet indvandring i årtier.

    Det er en kilde til stor bekymring, at internationale aftaler – konventioner – misbruges og bevidst misfortolkes, og at dybt skadelige aftaler som FN’s Marrakech-aftale og EU’s tilsvarende, forsøgtes lusket igennem uden offentlig debat, og at pressen var helt tavs om dem. Ingen af aftalerne findes i en officiel oversættelse til dansk, da hverken regeringen, EU eller FN mente det var nødvendigt.

    Begge aftaler ligestiller økonomiske lykkeriddere med ægte flygtninge, begge aftaler taler direkte om meningscensur, og begge aftaler kriminaliserer kritik af den førte politik.

    Ytringsfrihed, herunder ret til at kritisere såvel partier som enkeltpersoner, garanteres i Grundloven da ytringsfrihed er af fundamental betydning for demokratiet. Begge aftaler indeholder grundlovsstridige elementer, og bør alene derfor opsiges med øjeblikkelig virkning.

    Vedtaget 27/4-2019 på Dansk Kulturs generalforsamling

    Kommentar by Nielsen — 8. maj 2019 @ 20:00

  26. Santor — 8. maj 2019 @ 19:36

    Takker :-) For første gang er det ikke ‘for sjov’ eller med ‘lidt distance’ jeg tænker ‘politistat’ om Danmark. Det er squ lidt skelsættende….

    Kommentar by Moran ya Simba — 8. maj 2019 @ 20:00

  27. @ 6 Dem gætter jeg da på, at de allerede har. De kan da nemt følge med uden at skulle gå igennem en pc. De har da i flere år kunnet ringe op til en mobil, uden at ejeren ved det, og aflytte folk.

    Kommentar by Kuffar — 8. maj 2019 @ 20:08

  28. #23
    Ja, men det kræver en dommerkendelse.

    Kommentar by Erling — 8. maj 2019 @ 20:09

  29. Har lige set Paludan i aftenshowet. Da fik Mimi Jacobsen velfortjente verbal røvfuld.
    Hun lagde selv op til det, dum som hun er

    Kommentar by k. m. — 8. maj 2019 @ 20:09

  30. #8 Er det insider viden eller et løst gæt?

    Et løst gæt.

    Kommentar by Erling — 8. maj 2019 @ 20:11

  31. De kunne passende smide hele Enhedslistens hovedbestyrelse og folketingsmedlemmer i spjældet ved samme lejlighed.

    Det er trods alt det eneste parti med egen efterretningstjeneste, Redox, og egen paramilitære milits, AFA.

    Pernille Skipper kan muligvis få bevilget en større celle, så hun får plads til sine Louboutin-stiletter…

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 20:14

  32. Kommentar by Erling — 8. maj 2019 @ 20:11

    Okay, tak. Men du har nok ret. Jeg er sgu lidt vred her til aften…

    Kommentar by Moran ya Simba — 8. maj 2019 @ 20:18

  33. Hvornår mon Stormuftien af Europa står frem? Han må stå klar i kulisserne, siden et land som DK pludselig bruger denne slags metoder.

    Kommentar by Kuffar — 8. maj 2019 @ 20:19

  34. Grotesk spild af offentlige midler. Som om politiet ikke havde vigtigere ting at beskæftige sig med. Hvorfor har de ventet indtil valget netop var udskrevet. Et forsøg på at lukke munden på kritiske undergrundsmedier her i starten af valgkampen? Står Søren Pap bag beslutningen? De forregner sig i så fald, for det kommer til at virke som en boomerang tilbage på magthaverne.

    Kommentar by JC — 8. maj 2019 @ 20:28

  35. #vierallesnaphanen

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 20:29

  36. Undertegnede har flere gange prøvet at overnatte i detentionen på Station 1 på Halmtorvet.

    Det er sgu ikke så slemt – dog er deres kaffe helt ekstremt ringe!

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 20:38

  37. 19:47 Det er hoppe- og danseborgen

    Kommentar by Cat Girl — 8. maj 2019 @ 20:42

  38. Kan de dramatiske indgreb mod netaviserne skyldes at regeringen frygter at sandheden om dens djævelske planer for Danmarks fremtid skal blive almindelig kendt? Er den bange for at danskerne ikke vil stemme på Venstre, K, La (og R, S/SF) hvis danskerne bliver klar over at Marokko-planen forpligter Danmark til at indføre censur, og til at fylde og overbefolke vores land med millioner af negre og arabere?!!!

    Måske det er på tide at vi begynder at få gule veste på for at protestere i gaderne mod de gamle partiers kyniske planer om at ødelægge Danmark og fordrive danskerne.

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 20:46

  39. Overhold nu loven! I er sgu for vigtige til at rådne op i en celle.

    Iøvrigt, se aftenshowet hor Paludan kalder Mimi Jacobsen for Nazi. LOL

    Kommentar by Jake Sorensen — 8. maj 2019 @ 20:52

  40. @ 31 – er det noget, du ved, det om indførelse af censur iht Marokko-aftalen?

    Kommentar by Kuffar — 8. maj 2019 @ 20:57

  41. Hahaha – nu vil nazisvinet politianmelde Paludan.

    Kommentar by Johnson — 8. maj 2019 @ 20:58

  42. Den såkaldte Kundby-pige er nu blevet dømt for forsøg på, at bestikke en politibetjent med 5.000 kroner!(?)

    Mon ikke der venter lille Natazja en tjans som dialogbetjent, når hun engang forlader spjældet?

    Kommentar by Revisoren — 8. maj 2019 @ 21:08

  43. Deter da helt klart at politiet gir dem håndjern på,tænk hvis disse ^vilde^ personer kunne sms-s til deres højreextreme grupper,der så ville komme og overfalde politiet med lange pensionistskohorn og våde paraplyer og andre ^farlige^ våben ,samt afbrænde et enkelt exemplar af politiken nede på fortovet i protest.
    Der er gået valgkamp i den..

    Sarkasme kan forekomme.

    Men du blir måske den næste der bliver vækket .
    Husk på at aviserne var engang vagthunde nu er de jagthunde.

    😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

    Kommentar by Father — 8. maj 2019 @ 21:10

  44. Jeg har sjældent moret mig så grumt, som ved at se og høre den aldrende Mimi-piges skvaldren imod Paludan og hende udlægning af hans politik. Hun fatter NADA!!
    Og Paludan udtrykker ligesom os, at vi jo er fuldstændig kolde røven for deres nazibeskyldninger, som de har prøvet at styre os med i årtier. Og de skal have den lige i hovedet igen. Morsomt men også tragikomisk var det at høre Pia Dyhrs skælvende stemme igår til partilederrunden på DR, hvor hun udtrykte, at det løb hende koldt ned af ryggen at høre på Paludan. Pas på “søster lystig”, at du ikke oversælger din følsomhed. Vi er mange, der gerne havde hørt lidt mere af den, når danskere hver dag må trækkes med islams plager.

    Kommentar by Uno — 8. maj 2019 @ 21:11

  45. # Kuffar: Censuren har flere netaviser fortalt om, bl.a. Snaphanen. Se også Black Pigeon om Kalergi-planen og Marokko-pagten, Merkels migrant crisis og EUs undergravning af nationerne.

    Kommentar by tp — 8. maj 2019 @ 21:14

  46. Nok ikke noget medierne vil beskæftige sig med, men aftenens fodboldkamp mellem Fremad Amager og Lyngby BK blev beskæmmet af et større slagsmål mellem 30-40 islamister og tilsvarende danskere i Lyngby BK efter slutfløjt. Islamisterne var i alderen 12/13 til 20’erne, men slagsmålet vurderedes til at være endt uafgjort. Det var altså ikke Johnny og Bernt fra Amager der slog på tæven i Sundby, men derimod islamister.

    Lad os få islam ud.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 8. maj 2019 @ 21:15

  47. @ Kommentar by Uno — 8. maj 2019 @ 21:11

    Sig mig, var Mimsen ikke plørefuld? Hun opførte sig da endnu mere fjollet end normalt og førte et rendestenssprog, som jeg ikke havde tiltroet hende.

    Kommentar by Knud Madsen — 8. maj 2019 @ 21:52

  48. Alle gode kræfter har forenet sig i kampen mod fascismen i denne tid. Facebook lukker konti, politiet anholder folketingskandidater, og de gode politikere fordømmer de onde. Endelig forstår menneskene, at man skal bekæmpe nazismen. Det tog sandelig mange tiår!

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 8. maj 2019 @ 21:55

  49. Hvis de kommer og besøger mig får de grøn kaffe (koffeinfri te) fordi jeg er på slankekur.

    Kommentar by Moth — 8. maj 2019 @ 21:55

  50. Knud Madsen, det var det, jeg kom for at skrive. Jeg føler mig nemlig dybt krænket over, at høre en tidligere betroet person bande og svovle som en rejekælling i et licenbetalt program.

    Det var utrolig vulgært og tarveligt.

    Kommentar by Ellen — 8. maj 2019 @ 21:58

  51. Lars Løkke Landsforræders underskrift på Marokkoaftalen og dennes censurparagraf er åbenbart højt på dagsordenen. Mon der allerede er gået hul på migrant-tsunamien, siden det haster så meget med, at få lukket munden på de islamrealistiske kritikkere?

    Danske realister lægges i håndjern på vej til afhøring, for sandfærdig ytring, mens fremmede storforbrydere stikker af fra retten*, med vennerne ventende uden for, mens politiet ser den anden vej.
    * Ikke blot fra retten; de smutter jo fra politiet over alt, som var det aftalt på forhånd.

    FØJ hvor er vore magthavere forræderiske over for os, som er påtvunget betalingen for islamiseringen af vort land på ALLE barometre!

    KUN Stram Kurs og Nye Borgerlige vil arbejde for, at redde DET DANSKE FOLK !

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. maj 2019 @ 21:59

  52. […] Se også Gryningsräder mot danska dissidenter i morse. (svensk),  Jeppe Juhl blev også anholdt i sit hjem og sigtet for drabsvideo og Snaphanen afhørt, lagt i håndjern: “… skal have linket til noget, der linkede videre, der link… […]

    Pingback by Danske myndigheter handler i panikk « Snaphanen.dk — 8. maj 2019 @ 22:00

  53. Mimi Jakobsen er en gave til valgkampen. Tydeligere kan hykleriet ikke udstilles. Hun beskylder RP for at ligne noget fra 30érne, altså nazismen, og får igen med samme mønt, men det kan hun ikke tåle. Det minder mig om, at den magt, Mimi og alle de gode mennesker repræsenterer, kun lever i kraft af, at de kan hævde sig som bedre mennesker. I det øjeblik de ikke kan det, så er de bare ingenting, som i ingenting. Ren og skær tomhed. HUN er en tom gås. Og tak for det, Mimi.

    Kommentar by PiusXll — 8. maj 2019 @ 22:14

  54. To personer i Danmark angiveligt anholdt dags dato tidligt morgen under anklage for at have tilknytning til vores side. Vi kender dem ikke.

    Budskabet er ikke til at tage fejl af: Man skal ikke kun frygte Blågårdspladsens håndgranater, inden man ytrer sig i Danmark. Man skal også overveje, om ens familiemedlemmer og kærester skal vækkes af 13 bevæbnede betjente i skudsikre veste klokken syv om morgenen og optages i KR og strippes for mobiler og computere.

    Kommentar by Syrienblog — 8. maj 2019 @ 22:16

  55. #6 De skal jo bare sende en dommerkendelse til hostingudbyderen. Spørgsmålet er så om de vel efterleve et krav fra dansk politi…

    Hvis manden bag Snaphanen er fængslet for at linke til en side, der linker til en side med filmen skal de vel også en tur forbi Googles danske kontor. De linker vel også på den ene eller anden måde til filmen, og alle er vel lige for loven her til lands (selvfølgelig bortset fra skatteålen HTS).

    Kommentar by na — 8. maj 2019 @ 22:19

  56. NEJ, NEJ, NEJ:
    https://www.msn.com/da-dk/nyheder/indland/rystet-mimi-jakobsen-blev-kaldt-nazisvin-af-rasmus-paludan-nu-politianmelder-hun-ham/ar-AAB5Vab?ocid=spartanntp
    kællingen bør spærres inde!

    Kommentar by M.S. Carstens — 8. maj 2019 @ 22:28

  57. Hej snaphane.

    Keep the spirit.

    Kommentar by XXXXX — 8. maj 2019 @ 22:40

  58. #45 De skal jo bare sende en dommerkendelse til hostingudbyderen.

    Yes, men det kræver jo at de overbeviser en dommer om at de skal have adgang til loggen.

    Kommentar by Erling — 8. maj 2019 @ 22:44

  59. Man må IKKE ¨vise sandheden om islam.
    Løkkes herskere i Bruxelles har instrueret ham i hvem der bestemmer i danmark.
    Jeg kan ikke komme i tanke om en mere landsforræderisk og selvserverende statsminister end Løkke. Den post er for ham et middel til et mål og det involverer ingenlunde at tage vare på den nation han er valgt til at lede.

    Kommentar by Hagmann — 8. maj 2019 @ 22:45

  60. …….. er det begyndt? Man kunne tro det.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 8. maj 2019 @ 22:47

  61. “Spørgsmålet er, om dette er begyndelsen på enden eller blot enden på begyndelsen” – frit citeret efter Churchill’s tale efter slaget om England

    Kommentar by redneck — 8. maj 2019 @ 22:54

  62. Syrienblog — 8. maj 2019 @ 22:16

    “To personer i Danmark angiveligt anholdt dags dato tidligt morgen under anklage for at have tilknytning til vores side. Vi kender dem ikke.”

    Er der tale om to af Jeppe Juhl, Snaphanen og den anonyme blogger?

    Kommentar by Moran ya Simba — 8. maj 2019 @ 22:57

  63. 6 betjente? Og så har de røde ondt i røven over at bruge resourcer på at beskytte Paludan!!!!

    Kommentar by redneck — 8. maj 2019 @ 22:59

  64. Som jeg siger…ser vi bare starten på alt det systemet er i stand til at knægte befolkningen med…ren terror og forfølgelse…og de vil bruge alt for at dæmme op for modstanden.

    Så maskerne falder i disse tider og vi ser nu hvad staten og systemet er i stand til…det er gået helt over gevind og vi er kun lige i opstartsfasen…bare vent!!!

    Der har været delt tusindvis af videoer med islams slagtninger af vantro over hele verden…også her i DK…

    Hvorfor politi på lige de her videodelere fra højrefløjen og lige under en valgkamp?

    Jo nu skal vi trues og terroriseres til at holde kæft…Marokkoaftalen er sat i værk…og det blev lige som man frygtede.

    Det er nu vi ser landsforræderiet udfolde sig i praksis….

    Politiet kan bare komme an…mig bliver de også nødt til at lægge i håndjern…men spytte kan jeg da! Og ellers kan de rende mig…jeg er ikke bange for dem!

    Kommentar by Black Watch — 8. maj 2019 @ 23:12

  65. 47. Knud Madsen. Jeg synes, at hun lød, som hun plejer. Et dødssygt produkt af sin tid, røven af fjerde division med kulturmarxisterne som sengekammerater. Måske trækker ansigtslammelsen også. Så var der mere swung over hendes fars generation. Glistrup, Erhard og sømandsbossen kunne tale med både høj og lav og skændes indbyrdes, så det røg. Men ikke noget med at sidde og rynke på næsen og spille fin overfor en modstander.

    Kommentar by Uno — 8. maj 2019 @ 23:17

  66. Blev han anholdt af dialog- og krammepolitiet, eller var det bare de sædvanlige stasi-svin ?

    Kommentar by Torino — 8. maj 2019 @ 23:24

  67. Hahaha! Møller, det der er go humor! Gevalia og citronmåner, endda politisk korrekte halvmåner 😁

    Kommentar by Kuffar — 8. maj 2019 @ 23:29

  68. Har Mette tyndskide endnu, eller er hun ikke færdig med at slanke sig.

    Kommentar by Sindsro — 8. maj 2019 @ 23:40

  69. Mon ikke de 69 mia DKK, som Løkke vupti har hevet op af hatten i dag er enten en gave fra Merkel, som tak for underskriften i Marrakech, til Danmarks omdannelse til et kalifat, eller det kan være en tak fra Qatar, Oman og saudi, som tak for omdannelsen af Danmark til et kalifat. ? De kom lige i dag, sjovt nok. En veninde havde for noget tid siden sin lille søn indlagt på rigshospitalets børneafdeling, og hun sagde, at der om natten – til TYVE børn – var een sygeplejerske på nattevagt! Een! Og Riget er blevet plukket for ca 350 mio hvert år de sidste 3 år. Nedskæring på nedskæring. Syge danskere kan ikke få førtidspensions, mens Mustafa og konen fra Syrien, etc, kan træde over den usynlige grænse til Danmark og sige ‘asul’ og kort tid efter både få taxikørsel til sig selv og børnene (husker I syreren med de næsten 20 børn?), og også få førtidspension. Det står ravruskende galt til i det her land.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 8. maj 2019 @ 23:42

  70. Hvad så med Krasnik, som også har kaldt nogen for nazist?

    Hver dag kan man finde mindst ti artikler i dagbladene, hvor Paludan sammenlignes med nazister.

    Åbenbart mener Danmarks journalister, at de godt må kalde Paludan nazist, men at han ikke må kalde andre det samme.

    Kommentar by Ellen — 8. maj 2019 @ 23:49

  71. Sten i håndjern og citronmåner med Gewaldo. Sikke en valgkamp.

    Løkke-Fonden bugner af velstand under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 9. maj 2019 @ 00:00

  72. Selvfølgelig har DR 1 ikke omtalt de ret sensationelle og grundlovsstridige anholdelser med eet ord.

    At “systemet” er begyndt at arrestere og anklage folk med metoder der minder om diktaturstaters, burde alle større medier da fortælle om under gong-gong slag eller store overskrifter. Men moral og etik spiller vel ingen rolle i de røde cirkler.

    Deling af links i folkeoplysningens tjeneste kan da kun gøres til noget kriminelt via juridiske krumspring og paragrafrytteri. Eller er der snarere tale om juridisk voldtægt af loven?

    I forvejen har man etableret en mørklægningslov vedr. ministerierne. Nu skal det måske også mørklægges at de gamle partier planlægger at danskerne skal under diktatur, og derefter udrenses?

    Kommentar by tp — 9. maj 2019 @ 00:13

  73. 5. MKM
    Det er ikke venstreorienterede der blev behandlet således. Det er nemmere for politiet at udføre politiforretningen på de Nationalsindede.

    Ynkelig.

    Paludan er pålitianmeldt af Mimi Jacobsen.
    Hun startede med at svine Rasmus til, og så fik geden svar på tiltale.

    https://www.dr.dk/tv/se/aftenshowet-9/aftenshowet-11/aftenshowet-2019-05-08#!/00:00

    Han tørrer røven på den gamle dame, og hun kan ikke lide det. ☺☺☺

    Kommentar by Sindsro — 9. maj 2019 @ 00:16

  74. Kommer på tuben senere.

    Kommentar by Sindsro — 9. maj 2019 @ 00:16

  75. Nå, Pol Pot Lars vil pludselig bruge 69 MILLIARDER kroner på velfærd. Men hvorfor først nu op til valget? Det er nok mest sandsynligt at pengene slet ikke findes, men kun er valgflæsk. Alt hvad de gamle politikere lover her før valget, er øregas. Alle løfter er glemt efter valget. I 2o15 lovede Lars straks-stop for indvandring. Efter valget har han ladet ca. 1OO.OOO evighedsturister slå sig ned i Danmark. Med familiesammenføringer bliver de til op mod 5OO.OOO. Oveni har han skrevet under på at Danmark vil modtage flere millioner asylanter fra Afrika. Hans straks-stop løfte var INTET værd.

    Kommentar by tp — 9. maj 2019 @ 00:26

  76. Jeg har ikke selv set den modbydelige video, det har jeg ikke behov for at udsætte mig for. Jeg forstår også godt hensynet til ofrenes værdighed, men gør det virkeligt tingene værre for ofrene og deres familier/venner, at nogle flere ser den video? I længden tror jeg det er bedst at information om terror deles, selv om det er ubehageligt, for at undgå løgne og bagatellisering. Alle bør kunne være deres egen journalist i et frit samfund. Overvågning af internettet misbruges i dette tilfælde og det kan blive meget værre endnu.
    Politiet burde hellere opklare konkrete forbrydelser, for eksempel det organiserede butikstyveri begået af udlændinge og modtagere af sociale ydelser, som de angiveligt ikke har tid til.

    Kommentar by Zatopek — 9. maj 2019 @ 07:25

  77. #47

    Nok snarere abstinenser.. mange morgenbajere bagud.

    Kommentar by Hul igennem? — 9. maj 2019 @ 07:56

  78. #62, Moran ya Simba — 8. maj 2019
    Nej. Det er to øvrige personer uden kendskab eller relation til de allerede omtalte.

    Kommentar by Syrienblog — 9. maj 2019 @ 07:59

  79. Hvorfor gøre nar ad politiet? Betjentene gør bare deres arbejde, og tænk hvis de ikke gjorde det! Mine bedsteforældre har fortalt mig om, hvordan det var, da ordensmagten blev sendt i koncentrationslejre under krigen, og de forhold skal vi være glade for, at vi ikke har oplevet. Mange steder opstod der rent anarki.

    Jeg har kun gode erfaringer med ordensmagten. Faktisk særdeles gode.

    Der er ganske klare og let forståelige regler for, hvornår politiet bruger håndjern, og dem finder I nemt på nettet.

    Skal vi nu til den igen, men ham canadieren med de hysteriske øjne, skrigeri om politivold og bla, bla bla! Hvem gider?

    Jeg er enig med ovenståemde, der opfordrer til at overholde loven, og at en gammel mand opfører sig, så at han må lægges i håndjern, er bare pinligt.

    Kommentar by Ellen — 9. maj 2019 @ 09:27

  80. Fake eller….?
    https://www.avisen.dk/folketingskandidat-for-stram-kurs-traekker-sig-efter_550395.aspx

    Kommentar by Anonym — 9. maj 2019 @ 09:29

  81. Så lad os sige at en af debattørerne herpå lagde sådan et link ud. Hvem ville blive dømt? Blogger eller ejer af siden? Der kan jo tænkes i chikane for lukning.

    Kommentar by Anonym — 9. maj 2019 @ 10:02

  82. Når Stram Kurs bliver valgt ind, laver Løkke efter alt at dømme en svensk manøvre, og giver regeringsmagten til de røde, fordi han ikke vil regere på et flertal, der tæller Paludan med. Det har han stort set indrømmet.
    Jeg havde egentlig tænkt mig at stemme NB, men overvejer nu at stemme på den gode Uwe Max i stedet. Sådan bare i trods.

    Kommentar by Jern Henrik — 9. maj 2019 @ 10:16

  83. PS. Det ser ud til, at man skal til at have en VPN, eller hvad det hedder, ellers ryger man i fængsel for at kommentere her, eller besøge Snaphanen.

    Kommentar by Jern Henrik — 9. maj 2019 @ 10:20

  84. #80 Nej, Kim Holmgaard Madsens ego kunne ikke klare, at han ikke var garanteret spidskandidaturet i Sydjylland (på det tidspunkt var der udsigt til, at Paludan måske selv ville tage det), så han fandt på en dårlig undskyldning om “manglende seriøsitet” og trak sig, Ikke den store skade til, han er angiveligt ret upopulær i hjembyen Esbjerg. Generelt er tidl. DF’ere, der har meldt sig ud el. blevet ekskluderet, ofte kværulanter el. folk der ikke kan samarbejde, NB har også haft meget ballade med ex-DF’ere. SK er bedre tjent med friske folk.

    Kommentar by Odo — 9. maj 2019 @ 10:28

  85. Ellen kl. 9.27: Du kan selv være pinlig. Du ser ikke ud til at have forstået rækkevidden af dette grundlovsstridige overgreb på ytringsfriheden. Du udtaler dig om at det var nødvendigt at lægge den pæne og fredelige ældre herre i håndjern. Det véd du da ikke noget om.

    Kommentar by tp — 9. maj 2019 @ 10:53

  86. #3 Migranter gider ikke telte.
    Du skal ikke spilde din tid på at håbe på et valgforbund mellem DF NB og SK. Der kan ikke laves valgforbund ved folketingsvalg.

    Kommentar by bjarne binee — 9. maj 2019 @ 11:30

  87. Det vil nok være rettidig omhu at få fat i en god advokat der er klar når, ikke hvis, men når de politiske kommissærer fra Østtysklands politi, rettelse, Østjyllands Politi sparker døren ind.
    Her hjælper citronmåner ikke.

    Kommentar by Islambert — 9. maj 2019 @ 12:04

  88. – Ellen

    Loven er uklar ift. den postulerede forbrydelse, og det hele er en stor gråzone.

    Enhver der kender Snaphanen ved, at han ikke har provokeret politiet eller lignende. Du ved intet konkret om det.

    Kommentar by Kim Møller — 9. maj 2019 @ 12:25

  89. @Christian: Jeg ville gerne have haft billeder af det, men min telefon var beslaglagt under det hele.

    Da jeg kom ned på gaden, og min veninde ikke kunne se det, fik jeg hådjern på. Det havde jeg de 400 meter over til bilen, og under hele køreturen. Da jeg ankom på Bellahøj, tog de dem af. Du må bare tage mine ord for det

    Kommentar by Snaphanen — 9. maj 2019 @ 13:22

  90. tp og Kim Møller.

    Mit tidligere svar er åbenbart forsvundet, så jeg prøver igen.

    I skriver begge, at jeg ikke ved noget om forløbet, men ved I mere, end jeg gør?

    Nemlig, at en person fortæller, at han er blevet lagt i håndjern og har måttet aflevere livrem osv. og tilbringe tid i en fængselscelle. Dette er ikke blevet bekræftet fra andet hold, så det har vi kun hans ord for.

    Dertil har jeg flg. kommentar. Politiet har strenge regler for, hvornår de må anvende håndjern, og de regler er meget enkle at forstå.

    De betjente, der mødte op hos manden, der mener sig forudrettet, vidste på forhånd, at han tilhører en fraktion, der benytter enhver anledning til at lave et stort nummer ud af – skal vi kalde det – “modgang”. Politiet kender til mange fortilfælde, som det sikkert har fundet trættende, fordi deres mål var at opdramatisere og fremmane et billede at et korrupt og ulideligt retssystem og politi.

    Dette tror jeg helst politiet vil undgå, og derfor finder jeg det ikke sandsynligt, at der blev anvendt håndjern, medmindre der opstod en situation, hvor det var nødvendigt. Vi har som sagt kun bloggerens ord for, at det skete.

    Vi har derimod Jeppe Juhls ord for, at en sådan fremgangsmåde ikke blev anvendt overfor ham, og det virker anderledes plausibelt.

    Måske var “Snaphanen” ikke alene i sin lejlighed, det ved vil heller ikke noget om. Han plejer at mene, at dommedag er nær, og at alt er for sent, og det er jo trods alt trættende og en gammel mands overgearede reaktion. Han virker konstant depressiv. I hvert fald på mere livsglade og yngre typer.

    Jeg synes, at man må være noget tungnem, hvis man tror på det med videoen. For mig er det overvejende sandsynligt, at anholdelsen skal ses i sammenhæng med udskrivelsen af valget og i så fald sikkert har været planlagt i et stykke tid. godmail.

    Kommentar by Ellen — 9. maj 2019 @ 13:44

  91. Hvad med billedet af pigen, der blev kørt ned i Stokholm af “et af de unge mennesker”. Blev det ikke vist af flere MSM-medier. Skete der noget med dem?

    Kommentar by Ole Madsen — 9. maj 2019 @ 14:01

  92. Ole Madsen, du har ikke forstået, at det var forældrene til en af de myrdede unge piger, der ønskede at få videoen bort fra de sociale medier.

    Er der ingen forældre her, der kan have forståelse for det?

    Hvilken rædselsfuld sitaution. Mon ikke vandene skiller, der hvor nogen ønsker at se den slags eller vise det for at fortælle, hvad muslimer kan finde på af rituelle forbrydelser – og så vi andre, der finder det oplagt og naturligt, at familien til de myrdede ikke ønsker deres kæres sidste øjeblikke offentliggjort og nedværdiget til offentlig begloelse.

    Lad mig til sidst som ærkeborgerlig tilføje, at alt det der med at vente sig det værste fra politiet er så typisk venstreorienteret, som det kan være. Det var altid det store nummer i marxistiske og socialistiske kredse at råbe op om “politivold” og “politistat”.

    Hav en god dag.

    Kommentar by Ellen — 9. maj 2019 @ 14:19

  93. Politiet ser ud til, at agere efter ordre med politiske hensigter. Så voldsomt ville de aldrig agere over for LAV-IQerne på venstrefløjen, selv når der kastes brosten og brandbomber efter dem og de står ansigt til ansigt med segmentet.
    Venstrefløjens udprægede LAV-IQ ses gentaget med iSlammets retarderede tilbedere, der også griber til vold, i mangel af evner til seriøs argumentation/mangel på seriøse argumenter.

    Mimi (lignede en genopstået mumie på tv onsdag aften) viste resten af fløjens ( den selvudnævnte “elites” ) mangel på samme. Og Danmarx Radios dyrt betalte journalistiske venstreforening var åbenbart så langt ude, at de måtte skrabe bunden og sminke den genopståede, for ikke selv at vise deres mangel på intelligens/civilisation i en demokratisk valgproces.

    Mimi var og forbliver et udmærket billede af den LAV-intelligente fløj.

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. maj 2019 @ 16:36

  94. @Ellen: Du forveksler mit humør, med realistiske vurderinger af, hvad der sker i Europa og navnlig Sverige. 2) Dine spekulationer om hvorvidt jeg lyver, taler for sig selv. Jeg har nedskrevet det vigtigste i episoden, for at have det present til retssagen

    Kommentar by Snaphanen — 9. maj 2019 @ 19:06

  95. Nå. Men du kan vel få fri proces på vi andres regning.

    Kommentar by Ellen — 9. maj 2019 @ 19:14

  96. Ellen = Mimi Jakobsen

    Kommentar by Revisoren — 9. maj 2019 @ 20:56

  97. Hva hulen har du gang i, Ellen?! Lad være med at tale nedladende om brave Steen! Tænk, jeg synes, han er totalt realistisk mht fremtiden, og han skriver skarpt, elegant og ofte meget humoristisk. Det er virkelig mærkeligt, at du kommer m sådanne ejendommelige påstande. Selvfølgelig fortæller han sandheden, og jeg er temmelig sikker på, at jeg ved nøjagtigt, hvad det her handler om: Løkke er blevet skidemuggen over nogle af de artikler, Steen har skrevet det sidste stykke tid, og så bruger man lige et indlæg, der er over 5 mdr gammelt, som dårlig undskyldning! Jeg vil tro, at Jeppe, som jeg har haft den fornøjelse at have talt med i en bus (faktisk to gange løb jeg ind i ham i busser) har skrevet noget lignende om regeringen og valget; noget, der kan svide statsministerens selvfølelse. Han tager nok Marrakech aftalen meget alvorligt, statsministeren. Den aftale bør brændes på Sct Hans-bålet!

    Kommentar by Kuffar — 9. maj 2019 @ 22:27

  98. Nå.

    Revisoren drømmer om damesko med røde såler og kan glæde sig over, at “vennerne” allerede sviner Danmark efter noder på internationale fora.

    I øvrigt har jeg ikke skrevet noger om, at Snaphanen lyver. Jeg har blot forholdt mig til, hvad jeg som udenforstående ved. Så vidt jeg har hørt, bruger politiet DNA prøver til at udelukke, at folk er skyldige i kriminelle forhold, så det kan jo ligefrem være en fordel at få dem taget. Det skete også for Jeppe Juhl, der allerede har fået sine beslaglagte ejendele tilbage. De to sager, hans og Snaphanens, må altså være væsentligt forskellige. Den tredje ved jeg intet om.

    Kommentar by Ellen — 9. maj 2019 @ 22:35

  99. Fin artikel/opsummering af Ulrik Høy:

    https://www.document.dk/2019/05/09/jeg-vil-ogsaa-arresteres-gerne-sammen-med-lars-hedegaard/

    Kommentar by M.S. Carstens — 9. maj 2019 @ 23:52

RSS feed for comments on this post.