11. maj 2019

Plakatopsætning i Hinnerup-området, 11. maj 2019

Lørdag middag blev det tilladt at hænge valgplakater op rundt omkring i landet. Vi blev ikke helt færdige i Hinnerup-området, og der fortsættes i morgen. Nu skal der drikkes et par velfortjente pilsnere.

(Plakatopsætning ved Haldum kirke, lidt nord for Hinnerup)

Oploadet Kl. 18:35 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101149/trackback

41 Comments »

  1. Et godt stykke arbejde bærer lønnen i sig selv, men derfor kan man jo godt tage en pilsner alligevel. Jeg har ladet mig fortælle at det er meget sundt for sjælen, fra en kilde af den pålideligste art.
    https://www.youtube.com/watch?v=Rmt7gS0N5Fo

    Kommentar by Kimski — 11. maj 2019 @ 18:55

  2. Møller, du er en energisk mand! 👍Her er noget, som er værd at følge med i – Day 06 Rama Bombathon – allerede mange dræbte i ‘fredens religions’ navn! https://thereligionofpeace.com/ Man skal ikke regne med at se det på fake news TV2 og al-DR.

    Kommentar by Kuffar — 11. maj 2019 @ 19:25

  3. Hej Kim. Er det ikke lidt risikabelt at oplyse 24 timer i forvejen hvor man vil opholde sig? Du er en modig mand, men du skulle jo nødigt komme til skade.

    Hinnerup er vist stadig en landlig idyl, men hvor længe endnu? Lars Uløkke vil jo bruge ti milliarder kroner på at nedrive tusindvis af boliger, hvorefter de kulturfremmede skal spredes ud over hele landet. Hver eneste villakvartér, byområde og landsby vil blive beriget med berigere. Med genhusning og det hele kommer det nok til at koste 2O-3O milliarder.

    Kan nogen forklare fornuften i dette projekt?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 11. maj 2019 @ 19:51

  4. I er sent ude. Her hvor jeg bor var liste Ø allerede ude sidste weekend!

    Helt sikker på at det ikke er lovligt, men det gør de hver gang.

    Kommentar by Santor — 11. maj 2019 @ 19:54

  5. Ja, dansk Folkeparti kendte ikke deres besøgelsestid. Jeg ville ønske jeg kunde stemme på to partier.

    Kommentar by River — 11. maj 2019 @ 20:05

  6. Her på Vestsjælland kom der også adskillige plakater op. Det går altså ikke af sig selv. Jeg skal snart lægges hen med benene op, og min stok skal have ny gummidut! :-)
    Og lortet skal pilles ned igen!! :_(

    Kommentar by Knud Madsen — 11. maj 2019 @ 20:30

  7. #3 AB

    “Kan nogen forklare fornuften i dette projekt?”

    Det er da nemt at forklare. Bygningerne er skurkene. De KAN bare ikke opføre sig ordentligt. Så de skal væk.

    Beboerne er jo flinke mennesker, som intet har med ghetto-problemerne at gøre. Og så må man jo finde nogle ordentlige bygninger til dem.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 11. maj 2019 @ 20:52

  8. Ser godt ud.
    Det er mere end jeg kan sige om skamLippert på TV2fakeNews.
    Jeg tilhører ikke de gejstlige med deres nye kølerfigur(læs Kr.Dem.).
    Ikke desto mindre pissede det mig kollossalt af, og høre den ucharmerende og aggressive interviewfacon Lipperten lagde for dagen.
    Det grænsede til skænderi og nærmest et regulært møgfald.
    Skift lige “Bella” Arendt med den små Skipperkost eller tidl. Stalin-Nielsen.
    Nej vel! A’ee Aaa’eee méd hårene.
    Det er en så grotesk biased forskelsbehandling, af tarvelige luderkarle, der i det mindste burde skjule deres politiske ståsted, på det der burde være en neutral tv-station.
    Det her, er jo ikke hverken Information eller hedengangne Land og Fjols.
    LUK LORTET!

    Kommentar by Knights Templar — 11. maj 2019 @ 20:59

  9. Dejligt at være på hold med dig, Kim og mange af I andre! Har selv været en del af en indsats i Egedalkredsen, Nordsjælland, hvor vi hængte ca 800 NB-plakater op i dag.

    Kommentar by NB fan — 11. maj 2019 @ 21:39

  10. Flere steder i landet var Venstre ude og hænge deres valgplakater op længe før kl. 12.00 d.d. Det er som vi kender det bedst: Går, så går den.
    Spidskandidaterne for de berørte områder bedyrede, at de intet kendte til det, men ville selvfølgelig betale regningen til kommunen, for nedtagning af plakater.
    Må de nu få de sidste pladser, til de resterende plakater, HELT ude på Lars Tyndskids marker, i bageste kartoffelrække!

    Tak for indsatsen Kim :-)

    Ja, det er nu skal der gøres en indsats og færdigtrykte flayers ligger parat. Jeg kunne se, at SK også er på gaden. Det er bare at melde sig. En postkassetur er rigtig hyggelig og giver tillige frisk luft og sund kulør ;-))))

    Kommentar by M.S. Carstens — 11. maj 2019 @ 21:44

  11. Ligner en OT-tråd, så derfor:

    Den lille svenske møgunge skal åbenbart tale om sin indbildte sygdom, klimaangsten, indpodet hen fra forældre og skole via Münchausen by proxy, i København lørdag den 25. maj.

    Yderst hensynsfuldt, da hens tilhørere blandt skoleeleverne ikke behøver at skolstrejk för klimatet.

    Hen vil jo nok oplyse os om, at vi alle skal gå i panik og helst for et par årtier siden.

    Here’s to you, tosser: I det omfang klimaforandringerne er menneskeskabte, var det måske en idé at tænke lidt over befolkningstilvæksten i en række lande, sådan Afrika, mellemøsten og dele af Asien?

    Så Debatten i torsdags, hvor ingen adresserede elefanten i rummet, den eksplosive befolkningstilvækst. Til gengæld en usædvanligt rablende tumbe fra grønne studenter eller noget, og en endnu mere ulidelig Pia Olsen Dyhr fra SF. Ønsker man at se programmet som argument for at dø snarest muligt, kan jeg varmt anbefale en brækspand.

    Kommentar by Henrik Petersen — 11. maj 2019 @ 22:00

  12. > M.S. Carstens 21:44

    Hvis du angiver din adresse, vil jeg gerne sende al spam fra samtlige tåbelige partier, der måtte ende i min postkasse, tilbage til dig. Det er p****-irriterende at skulle fiske det ud til småt brændbart.

    Og de lige så grimme og ligegyldige plakater, der aldrig bliver hentet ned igen, come on, Kim Møller, brug dit liv lidt mere konstruktivt.

    Kommentar by Henrik Petersen — 11. maj 2019 @ 22:04

  13. Tak for uriasposten– Kim Møller

    Kommentar by IES — 11. maj 2019 @ 22:04

  14. I mangler nogle Stram Kurs plakater.

    Kommentar by Sindsro — 11. maj 2019 @ 22:37

  15. Plakat opsætning er hårdt arbejde , har prøvet. Fint.
    Skriv et kort hvor I har dem, ellers glemmer I nogen, de skal også vedligeholdes og pilles ned kort efter valget. Ellers kommer der regninger fra Vejdirektoratet, for så piller de dem ned!

    Kommentar by Hul igennem? — 11. maj 2019 @ 23:19

  16. Henrik Petersen — 11. maj 2019 @ 22:04:

    Sådan er der jo nogen der har det, men nogen er jo ikke alle ;-)
    Og da det jo er fuldt tilladt, selv med “reklamer nej tak”-labels, har jeg tænkt mig at fortsætte, for der er brug for alle legale muligheder, for at få stoppet de nuværende valgte partiers islamleflende og forræderiske omgang med det danske folk på alle planer.
    Men det mener du måske ikke?
    Hvis du dog er enig med mig i min begrundelse, håber jeg da, at du så gør det på den måde du kan eller syntes bedst om, SELV om jeg finder din kommentar for unødig spam i tråden, som jeg høflig forholder mig til.
    Livet kan ikke leves ved af spise flødeskummet alene.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. maj 2019 @ 01:03

  17. Jamen jeg har da også beundret disse politiske kunstværker i lygtepælene, og forbavses hver gang over den dybsindighed de fremlægger for en hver kandidat, som jeg overhovedet ikke kender, men mine medtrafikanter bag mig bliver så såret og irriteret over min politiske opmærksomhedskrævende indsigt, i trafikken at de dytter af mig en evighed for at måtte kommer videre i trafikken :-) :-) :-). Disse akademiske dybsindige budskaber disse kandidater bærer, gør at jeg prøver at sætte mig ind i, hvad denne haikoaftige budskaber bringer af dybsindig forståelse for hensigten, at jeg helt glemmer facebook og youtube…Ikke en eneste har f.eks skrevet: Ind med de dumme og ud med de grimme…alt samment: tågesnak for klimaet…eller for fred og fremgang og undergang….eller…mangfoldig religionsundertrykkelse….eller…tid til forandring altid….mange gode budskaber vi alle kan være enige om, som gør at jeg ikke behøver at orientere mig mere politisk overhovedet for, hvilken frase dækker hvad overfladisk .-) :-) :-) :-). Så hvorfor orientere sig om noget politisk på partiernes hjemmeside eller til vælgermøde, når vi har de ufatteligt orienterende valgpalkater i lygtepælene, som der er brugt tid, energi og penge på at hænge op? :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 12. maj 2019 @ 02:24

  18. Så ved vi hvem der skal stemmes på til folketingsvalget.

    Nogle bud på hvem man bør stemme på til EU-valget? Dansk Folkeparti?

    Kommentar by Jens — 12. maj 2019 @ 04:59

  19. Stemmer på Folkebevægelsen mod EU.
    Krydser ved Åge Staun.
    https://www.folkebevaegelsen.dk/folkebevaegelsens-kandidater-2019/

    Kommentar by Peter Buch — 12. maj 2019 @ 06:28

  20. #18 En stemme på Folkebevægelsen er jo reelt en stemme på Rina Ronja Kari eller en anden af EL kandidaterne, så det er et dårligt valg. Det er urealistisk, at en ikke-rød får stemmer nok til at få mandatet.

    Kommentar by Odo — 12. maj 2019 @ 07:17

  21. Anbefaler DF,s Finn Radovsky. Ældre herre fra DF, som i sin tid blev fyret fra Kbh kommune, fordi han havde afsløret terroristen der angreb krudtønden (og Kbh kommunes manglende reagering på advarsler….hvis jeg husker rigtigt). Har fortjent det otium (ikke fordi jeg tager parlamentsvalget så alvorligt). Det er vel blot et otiumben til ældre politikere der har fortjent det :-)……åh…tror jeg lider af postparty depression……hvorfor mon det? er der nogen der har medlidenhed med mig for denne uforklarlige og selvuforskyldte lidelse????? :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 12. maj 2019 @ 07:56

  22. Godt arbejde, Kim!

    Vi har også taget en tur for fædrelandet i hovedstadsområdet.

    Kommentar by Polka — 12. maj 2019 @ 08:55

  23. EU PARLAMENTET er ikke noget rigtigt parlament, men et Anders and og Mikkel mus parlament. Det er bluff og humbug etableret for at bilde folk ind at EU er et demokratisk foretagende. Det er kopieret fra Sovjet-unionen hvor der var 1OO% diktatur, men hvor kommunisterne gjorde alt for at skjule det. Derfor opstillede man en demokratisk facade. Ligesom man gjorde et stort nummer ud af ligestilling og menneskerettigheder. Der var en forfatning/grundlov spækket med menneskerettigheder. Bagved de flotte ord havde magthaverne så travlt med at dræbe borgerne. Vanviddet var ufatteligt. Millioner af uskyldige og lovlydige borgere blev tortureret, skudt, hængt, sultet ihjel. Eller de blev i kreaturvogne sendt til Sibirien hvor mange frøs ihjel eller blev sat til så hårdt slave-arbejde, at de døde efter et år eller to.

    Det hjalp ikke at være uskyldig, fredelig og harmløs. Det hjalp heller ikke at være kommunist. Kreml-borgen myrdede løs i flæng. Mellem 2O og 4O millioner sovjet-borgere omkom som følge af politiske udskejelser.

    I tilbageblik kan man se at det eneste der kunne have nyttet, var hård modstand mod de røde dødspatruljer i Moskva og andre byer og landdistrikter. Men russerne var uvidende om hvad der foregik, og naivt troede de på de officielle, men falske “sandheder”, skueprocesserne og hvad der ellers blev lagt frem af hykleri, løgn og svindel.

    Læs selv Kommunismens sorte bog, “Gulag Ø-havet”, læs om Stalins og Lenins vanvittige terror-regimer.

    EU risikerer at ende som Sovjet-unionen nr. 2. Man er under frau Merkel på vej med censur og undertrykkelse, og med en stedfortræder-krig mod borgerne i EUs medlemsstater. Importen af millioner og atter millioner af muslimer og islamister fra afrikanske og arabiske lande er opskriften på at udskifte civilisation med barbari, og fred med borgerkrig.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 12. maj 2019 @ 09:18

  24. Var ved at køre i grøften i går, da jeg passerede en valgplakat med Olgas mor.

    Fotoet af Zenia Ztampe er fotoshoppet til ukendelighed, og hvorfor er det rædselsfulde fruentimmer ikke iført en burka, for at tækkes sine kernevælgere?

    Kommentar by Revisoren — 12. maj 2019 @ 09:26

  25. Hvis Socialdemokratiet som spået vinder folketingsvalget er det svært at se en strammere udlændingepolitik forude.
    Uanset at Mette Frederiksen har trykket hånd med Thulesen-Dahl nogle gange, og sagt fornuftige ting (for at kapre DF vælgere), så er det jo immervæk de Radikale, SF, Enhedslisten og Alternativet som udgør resten af rød blok, plus at S selv har en del Pernille Rosenkrantz typer.

    Man kan teoretisk håbe på en S-V regering som et mindre onde.

    Kommentar by Zatopek — 12. maj 2019 @ 09:30

  26. Nu rationeres maden på den kommunistiske Ø Cuba, mon det maner til eftertanker hos de Danske kommunist elskende Einheitz listen stemmekvæg, men okay der findes Danskere der ønsker kommunistiske tilstande bare det ikke rammer dem selv, efter valget vil mange få et chok når alle partier varsler økonomiske stramninger i kommuner, regioner og staten pga. dårlig ledelse, importen af udenlandsk arbejdskraft vil eskalere for at øge skatteindtægterne til dækning af udgifter til bla. opgangs ambassadører og bistandsklienter samt straffede, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 12. maj 2019 @ 09:41

  27. > Odo 07:17

    Rigtigt, sådan har det normalt været. Imidlertid stiller Enhedslisten denne gang op som selvstændigt parti til EP-valget.
    Det gør Sofavælgerpartiet heldigvis også….

    > M.S. Carstens
    Du har åbenbart ikke forstået begrebet spam: Reklamer og andet, man ikke selv har bedt om.
    Én ting er, at man ikke kan undgå det i det offentlige rum, men i egen fysiske eller digitale postkasse er det direkte kontraproduktivt. Bortset måske for trykkerier og blæste reklameomdelere.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. maj 2019 @ 09:41

  28. EU Parlamentet hed gennem mange år blot “Forsamlingen”. En meget præcis betegnelse, da det netop blot var en forsamling af tilfældige mennesker. Senere fik man den ide at kalde denne forsamling for et Parlament. Det blev det jo ikke til et Parlament af, og der var da heller ingen, der stemte disse tilfældige mennesker ind i det såkaldte Parlament. Nu er der afstemning om pladserne i EU Parlamentet, men intet har ændret sig. Det er stadig ikke et Parlament, men blot en forsamling af mennesker, der sidder til pynt uden beføjelser, magt eller ansvar. De sidder der bare.

    At stemme om, hvem der skal sidde der de næste fem år og hæve en formue for ingenting, er en farce. De, der deltager i afstemningen, aner tilsyneladende ikke selv hvorfor, de gør det. De gør det bare. t

    Kommentar by Henrik Wegmann — 12. maj 2019 @ 10:15

  29. 21) Enig med dig. Bevares der er i EU langt større frihed, men Konstruktionen minder i forbavsende grad om det tidligere DDR. De havde også et parlament (Ligesom i Iran), men selvfølgelig med Moder kommunistiske åndelige vejledning og tilladelse, til intet seriøst at måtte bestemme. Stasi overvågede at alt åndelig frihed gik i stå.

    22) Sosserne har for lang tid siden kørt en Intelligent valgkamp med det nationale som fokus (og det var Danmark og det var Danmark etc radio), for netop at ramme DF,s kernevælgere, og lige nu leger Løkke Sos med Sosserne med 69 milliarder, så det er mere eller mindre den samme sødsuppe- selvfølgelig er Løkke flintrende ligeglad med om han skal lege med De Radikale/Alternativet eller DF. For ham er det bare magten uden indhold, så for alt i verden, undgå ham. Om det er NB- DF eller SK er for mig at se underordnet. Håbet ligger i at disse 3 partier bliver så stærke at enhver regering i Folketinget bliver nødt til at tage hensyn til dem, hvis de vil regere, og at hvis pågældende regering mener sig så selvretfærdige oppe i himlen sammen med -internationale konventioner- langt væk fra jorden, hvor islamiseringen drønner videre og befolkningen må døje med det- og intet vil gøre ved det fortsat, jamen så kan de 3 partier lege kispus med den regering, så de bliver nødt til at udskrive nyvalg…..Hvis altså ikke de selv bliver så stærke at de selv kan danne regering….mit enfoldige håb :-) :-) :-). (Støt SIAD). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. maj 2019 @ 10:26

  30. Nye tider i Odense
    Flere partier bl.a. SF går sammen med DF om at hænge valgplakater op, der hvor DF for nylig fik dødstrusler af de velintegrerede

    Lærer SF lektien eller scorer de billige point ?

    Kommentar by k.m. — 12. maj 2019 @ 11:21

  31. Der er to skillelinier i det her valg, den gamle højre/venstre om økonomi, velfærd og skat. Og hvad man kunne kalde ‘det kulturelle jerntæppe’, mellem kulturmarxister (KM) og hvad det egentlige opgør m kulturmarxismens vanvid kommer til at hedde, det har endnu ikke et navn. Fordi det ikke har et navn vil jeg kalde det ‘Frankfurt vs Tours’. Dem der både kender lidt til både kulturmarxismens og Europas middelalder historie, vil forstå navnene. For andre er ‘Frankfurt’ den kulturmarxistiske fløj og ‘Tours’ opgøret m kulturmarxismen. Det her er første valg hvor der er mere end eet parti udenfor kulturmarxismen.

    Folk tror stadig ‘højre/venstre’ skillelinien er vigtig, måske endda vigtigst. Men det er forkert, den betyder intet idag. Det er ‘Frankfurt/Tours’ linien der betyder noget. Og derfor er enhver der IKKE stemmer DF, NB eller SK, vores politiske modstandere. Inklusive både den feministiske og den liberalsocialdemokratiske socialdemokratiske ledere.

    Og det er næsten som to paralleluniverser; NB svarer til venstre, liberal alliance, konservative og, lidt, de radikale, minus kulturmarxismen. DF er socialdemokratiet minus KM. Og SK har lidt til fælles m de alternative, minus KM, idet begge lidt er for farverige originaler.

    Men som sagt, glem højre/venstre. Det er KUN ‘Frankfurt/Tours’ linien der betyder noget.

    Kommentar by Moran ya Simba — 12. maj 2019 @ 11:57

  32. RETTELSE til 21 kl. o9.18: …. Men russerne var uvidende om hvad der EGENTLIG foregik. For de vidste jo godt at Kreml-borgen havde travlt med at arrestere “spioner”, “agenter”, “sabotører”, “racister” og “fjender af folket”. Men de vidste ikke at anklagerne i 99 af 1OO tilfælde var opdigtede, falske eller komplet skøre. De vidste heller ikke at det ville udvikle sig til at millioner og atter millioner af arrestationer var af helt tilfældige og sagesløse borgere og bønder. Og de vidste ikke at stormen på vinterpaladset ikke var en folkelig revolution, men et kup foretaget af røde gangstere og mafia-banditter. Ligesom de ikke vidste at Stalin var en samvittighedsløs lyst- og massemorder, en djævel og et uhyre. Fra kommunisternes magtovertagelse stod russerne i løgn til op over hovedet.

    M. Unna: Sosserne synes at mangle både intelligens, fornuft og realitetssans, ligesom de falske borgerlige mangler samvittighed, ærlighed og ansvarlighed. Både den røde og blå fløj består mest af uduelige, korrupte og håbløse typer. Begge fløje er villige til at lade kulturfremmede fra Afrika invadere, besætte og overtage vores land. Begge fløje er i færd med at ruinere og afskaffe Danmark. Deres store forbillede er den “humanistiske stormagt” Sverige, hvor politikerne og medierne fører lav-intensiv stedfortræder krig mod de almindelige svenskere. Som overfaldes, røves, voldtages, mishandles, tyranniseres og myrdes i titusindvis. Diktatur og hverdags-terror er hvad svenskerne nu må leve med.

    NB, Stram kurs og DF er de eneste partier som tager hensyn til de folkelige interesser. De øvrige partier er alt-ødelæggende.

    Se “Næstved kommune tvangsfjerner 11-årig pige”. Se you tube om EU = Europas Undergang. Se National Geographis om de voksende terror-trusler.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 12. maj 2019 @ 12:33

  33. Ord som “troll” afslører den måde PK kunne bygge sig ind i vores sjæl og vores ærlighed. Tomme abstraktioner, som ikke kan defineres og derfor altid kan være omdrejningspunktet for en diskussion, som “racist” “nazist” – ordmanipulationer, begrebsforvirringer, bunker af labels for det samme, som “kommunisme”, “nazisme”, “globalisme”, “terrorisme”, “liberalisme”, “jihadisme”, “oligarki”, “monopolisme”, “fascisme”, “statsdiktatur”, “virksomhedsdiktatur”, “kapitaldiktatur”, “strukturel racisme”, “åbne grænser”, “internationale institutioner” “bureaukrati”, “pamperi”, “korruption”, “statsdiktatur”, “dyb stat”, “embedsværket”, “domstolene”, “retsstaten” – eller hvad med denne: “al-nusra”, “Hammas”, “FSA”, “Al-Qaeda”, “NATO”, “Pentagon”, “CIA”, “5 i’s”, “FBI”, “MSM”, “MS-13”, “Hesbollah”, “CAIR”, “UN”, hvad jeg ville sige er, at de bruger hele tiden sproget til at skjule sig, vildlede os, få os til at godtage implicitte præmisser, som der ikke eksisterer objektive kriterier for, som f.eks.: at måle graden af “racisme” i et givent individ

    Kommentar by Cat Girl — 12. maj 2019 @ 12:37

  34. Det der plager mig er at det er som om folk ikke vil acceptere den kendsgerning at ISIS er vores egen stat og NATO. Det er 100% psykopatisk landsforræderi, at sende vore fly ned til Syrien og yde luftstøtte til ISIS, og dem der ikke vil acceptere at det er sådan det hang sammen, er dem som forhindrer den naturlige reaktion: At kræve forræderne hængt.

    Kommentar by Cat Girl — 12. maj 2019 @ 12:46

  35. Hvor mange plakater skal I have hængt op i Hinnerup-området?

    Kommentar by kenneth — 12. maj 2019 @ 14:04

  36. Henrik Petersen — 12. maj 2019 @ 09:41:
    Du svarede ikke på mine spørgsmål?
    Men det er selvfølgelig også nemmere bare at slikke flødeskummet af næsen end at forholde sig til de bærende ingredienser.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. maj 2019 @ 14:23

  37. # Cat Girl. PK? Har bombningerne fra Vestens side ikke næsten kun været rettet mod ISIS? De er jo blevet bombet sønder og sammen i både Syrien og Irak mv. USA under Trump har ihvertfald kun bekæmpet ISIS/ISIL og ikke den syriske stat som sådan.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 12. maj 2019 @ 16:20

  38. https://www.bt.dk/politik/lars-aslan-deler-chokerende-oplevelse-paa-noerrebro-muslimer-boer-ikke-stille-op

    Kommentar by Anonym — 12. maj 2019 @ 16:55

  39. Ifølge BT er det socialdemokratiske folketingsmedlem Lars Aslan Rasmussen igen blevet groft chikaneret af nogle små muhammedanske snotunger, der også har pillet hans valgplakater ned i Shariazonen på Nørrebronx.

    Mon ikke han bare skal have en god kammeratlig samtale med sin partifælle David Trash om berigelsen?

    Kommentar by Revisoren — 12. maj 2019 @ 17:15

  40. Man fjernede Saddam Hussein, fordi han indtog Kuwait, så fjernede man ham (og hans klan) og gjorde Sunnimuslimerne til minoritet (bevares han var en fæl barsk diktator, men kunne i det mindste holde sammen på landet, samt også beskyttede den kristne minoritet så godt som det nu kan lade sig gøre. Rygtet vil vide at han kun stolede på kristne rådgivere (klog barsk mand)), så overtog Shiajuhadister Irak, så hvor skulle den Sunnimuslimske minoritet hente hjælp???? Nemlig al Qaida og Saudi Arabiens wahhabistist inspirerede styre. Halleluja for ISIS, når så mange af de dygtige klanofficere og millitærfolk fra Saddam Hussein tiden går frit omkring arbejdsløse med alt Deres erfaring og så var der jo også den Sunnimuslimske minoritet i Syrien under det Alivistiske Syriske regime (hvor kristne også nogenlunde kunne være i fred) på trods af dets barskhed. Alivisterne er en af art af Shiaislam “Shi Ali” Alis parti. Men imellem dem og Sunnierne kan der jo hurtigt opstå kamp om hvem af de to grupperinger og Deres klaner der er mest- Rettroende-, og ISIS var jo ved at blive en stor magtfaktor for Sunnimuslimerne. Resten kendet vi. Westens idiotnaive forhold til Islam og drømmende illusioner om at der kan skabes Demokrati og frihed i Islamiske lande, som via Deres religion hader den frihed der er forudsætningen for Demokrati.

    For dem er frihed en form for legaliseret lovløshed væk fra den trykke sharialov ud fra den mentale spændetrøje de befinder dem i. Herhjemme er det Imamerne der er med til at opretholde den, med den respekt og underkastelse de nyder i de muhammedanske (Ummaen) klanundertrykkende kredse.

    Men alt dette taler vi jo ikke højt om i Den politisk korrekte dekadente klasse højt hævet over jordens islamskabte virkelighed. Selv et kristeligt blad vil hellere fyre en ansat, som tillader sig at forholde sig til virkeligheden som Paludan fuldkommen præcist fremviser over Youtube, fordi hun melder sig ind i SK. Næ hellere drømmeidealistiske glansbilleder som moralsk foregangpunkt end virkeligheden blandt folk. (Støt SIAD. Støt RP). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. maj 2019 @ 20:31

  41. 16:20 Come on Alexander. USA har aldrig bombet sine allierede ISIS-styrker. Lad nu være. Hillary beordrede ISIS-Syrien dannet, til trods for advarsler fra Pentagon-generalerne, og Obama forsynede dem med våben fra Benghazi-konsulatet, på samarbejde etableret med Al-Qaueda-Syrien/Al-Nusra/FSA per John McCain. NATO-styrkerne var i krig med Bashar’s Syrien/Rusland/Iran/Irak/Kina imod USA/Tyrkiet/NATO/Frankrig/GB/Israel. NATO-siden ISIS

    Kommentar by Cat Girl — 12. maj 2019 @ 21:04

RSS feed for comments on this post.