12. maj 2019

Jalving: “Marginalisér enhver, der nævner det unævnelige. Udgræns, om muligt også parlamentarisk.”

Ugens store begivenhed udover valgudskrivelsen, var utvivlsomt onsdagens anholdelser. I en koordineret aktion iværksat af Rigsadvokaten i samarbejde med Østjyllands Politi, anholdt og sigtedes 14 personer for deling af Marokko-videoen. Delingen var ifølge Politi.dk typisk sket ‘via Facebook Messenger eller andre sociale medier’.

Tre blev anholdt af Københavns Politi, herunder snaphanen, Nye Borgerliges Jeppe Juhl og en anonym blogger, som jeg har haft kontakt til. Sidstnævnte fortæller, at han blev vækket klokken syv om morgen af hele 13 betjente, og at de foruden computere, tog alle former for dataopbevaring på adressen, herunder harddiske og USB-drev.

Tolv af de anholdte er sigtet for med deling af videoen at have krænket ‘andres private forhold’, og to er sigtet for offentligt ‘at have billiget terrorhandlingen’. Steen, Jeppe og de øvrige ti der ville dokumentere forbrydelser begået i Islams navn risikerer tre års fængsel. De to terrorsympatisører risikerer lidt mindre – to års fængsel.

Lignede ransagelser for ‘hatefulle ytringer’ fandt sted i Norge i denne uge, og der er ved at tegne sig et mønster. Mikael Jalving kommenterer liberalfascismen anno 2019 hos JP.dk – Den svenske syge spreder sig til Danmark.

De kom ved daggry, seks mand høj og arresterede Snaphanens fotograf og blogger Steen Raaschou, der ligesom min medblogger Jaleh Tavakoli er anklaget for at have delt en kornet video af den rituelle halalslagtning af to unge nordiske piger i Marokko sidste år. Kort efter blev også Nye Borgerliges folketingskandidat Jeppe Juhl hentet af panserne, formentlig fordi han har antydet, at der var tale om en islamisk terrorhandling, hvilket de danske myndigheder næsten fik held med at tilsløre.

Den multikulturelle stat er åbenbart ved at blive desperat. Alle, der forstyrrer forestillingen om, at en muslim er en ven, du endnu ikke har mødt, skal i den sorte gryde. De multikulturelle i stat, politik, medier og uddannelse er slet ikke klar over, at de skader deres egen sag med angreb på deres politiske modstandere.

Valgkampen vil kun gøre ondt værre, støv og krudtrøg vil sætte sig i vore ansigter. For hver gang etablerede medier fortæller, at Rasmus Paludan er hjerneskadet, racismedømt – og hvad har vi ikke? – vil hans stemmetal vokse. Fortsætter kampagnen, stemmer jeg sgu selv på ham i ren trods. Som den ærlige husmor og skribent Eva Agnete Selsing noterer på Facebook: ‘Ikke så meget som en eneste redaktør, mediechef eller kommentator derude lader til at interessere sig for andet end at hounde budbringeren. Med alle til rådighed stående midler. Tilsat et ordentligt skvæt tilnærmelse til folkhemmets metode: Marginalisér enhver, der nævner det unævnelige. Udgræns, om muligt også parlamentarisk.‘ …

Stram Kurs er Danmarks Sverigedemokrater, de uværdige, som ingen menneskelige mennesker vil ses eller samarbejde med. I tv-studiet vender ‘antiracisterne’ ryggen til nazisten. Det ligner en skolegård på en dysfunktionel skole, fordi det er en skolegård på en dysfunktionel skole.

(Scene fra Sergio Leones The Good, The Bad And The Ugly, 1968)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101157/trackback

71 Comments »

  1. @ Uriasposten, snaphanen, mfl: Marrakesh aftalen indeholder et afsnit om indgreb og censur imod kritikere af indvandringen, en aftale som lars løkke bekendt lige har underskrevet. Og nu sker dette kort tid efter. Måske var det værd at grave i præcist hvor den ordre kom fra?

    Kommentar by Per — 12. maj 2019 @ 14:21

  2. Ramadanen har kørt i en uge, og ikke et eneste ord om denne begivenhed midt i en valgkamp.

    Det har ellers været et væsentligt emne de sidste mange år. Mon Özlem Cekic har fået forbud mod at skrive?

    https://ekstrabladet.dk/opinionen/ozlemcekic/god-ramadan/7158500

    Eidfesten slutter dagen før valget, mon det fejres ved at angribe et hospital?

    Kommentar by tavsen — 12. maj 2019 @ 14:24

  3. Jalving rammer altid lige på kornet.

    Apropos Jalving, så er kommunisten Jørgen Ramskov, direktør for Radio24syv ude at frasige sig Jalving i seneste q&a på Radio 24Syv:
    https://www.24syv.dk/programmer/qa/51850370/berlingske-chef-radio24syv-ikke (44 min.).

    “Jalving fungerede ikke David Trads var stråelende”

    Jalving røg af æteren og David Trads blev efterfølgende en fast del af venstreorienterede Radio 24Syv

    Kommentar by Jens — 12. maj 2019 @ 14:27

  4. @2 det har du da ret i, DR og flere andre medier plejer at flyde over med eid mubarrak hilsener og artikler om hvor godt ramadan er, nu er der helt stille? Selv når de holder kæft manipulerer de med os!

    Kommentar by Per — 12. maj 2019 @ 14:36

  5. Tilføjelse det er i øvrigt usandt hvad Ramskov siger, Jalvings sommerspecial Danmarks Röst, fik meget omtale, og var længe i top over de mest lyttede programmer på Radio 24Syv, indtil stationen fjernede oversigten over lyttertal fra deres hjemmeside..

    Kommentar by Jens — 12. maj 2019 @ 14:39

  6. De binder os på mund og hånd.
    Alt hvad du siger, vil blive brugt imod dig!
    Okay kan forstå modbydelige videoer ikke må ses, da de viser islams sande jeg.
    Men hvorfor er der en masse indkaldt og fire dømte, hvad lavede de andre?

    Kommentar by Anonym — 12. maj 2019 @ 14:39

  7. Problemet med Jalvings udsendelser var, at der kom fakta og sandheder på bordet. For eksempel om muslimers indavl via fætter-kusine-ægteskaber. Det bryder de hellige sig ikke om.

    Kommentar by Hodja — 12. maj 2019 @ 14:43

  8. Det er godt at grine, og der er ikke meget at grine ad under denne valgkamp, som jeg nu bevidst undgår at følge med i. Ihvertfald på msm. Her er til gengæld noget meget sjovt: en grimmer imam m rødbedefarvet skæg, som får gevaldige klaps af nogle store, tildækkede madammer! Set på hodjanernes blog. https://hodjasblog.one/pakistansk-mullah-faar-taesk-af-rasende-moedre/ Hahahaa! Han er da ved at blive slået bevidstløs, ser det ud til.

    Kommentar by Kuffar — 12. maj 2019 @ 14:56

  9. Vi lever så vist i det liberaldemokratiske Vestens parallel til Bresjnev-æraen, under fantasiløse bureaukrater som magthavere, der godt ved, at deres systems dage er talte, men alligevel rådvildt undertrykker for at forlænge pinen mest muligt i håb om et mirakel. Herhjemme blev det så Paludan, der hittepåsomt udnyttede “de magtesløses magt”, for nu at ihukomme en anden kreativ dissident, Vaclav Havel, hos hvem man også kan hente de vise ord: “None of us know all the potentialities that slumber in the spirit of the population, or all the ways in which that population can surprise us when there is the right interplay of events.”

    Kommentar by Peter Neerup Buhl — 12. maj 2019 @ 15:00

  10. Mon Lars Løkke Landsforræder inviterer til eidfest på Marienborg, for at fejre Marokkoaftalen?

    Jalving har igen skrevet en rigtig god blog og igen med mange gode kommentarer.
    Se f.eks. Bo Lindskov Eriksens (Ældste kommentar) om Politikkere og handicapkonventionen :-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. maj 2019 @ 15:04

  11. 14 anholdte personer (inkl. de 3 vi har hørt om tidligere). For at dele en kornet/utydelige optagelse af islams perverse forbrydelser. Blev de iført håndjern alle sammen eller kun Steen Raaschou??

    For denne oplysende informations tjeneste er der åbenbart en risiko for at blive idømt 3 år i spjældet. Det virker fuldstændigt ude af proportioner. Når man tager i betragtning, at man på nettet kan se lignende eller værre forbrydelser begået af andre tilhængere af “Fredens Religion”.

    Kommentar by MKM — 12. maj 2019 @ 15:09

  12. De to terrorsympatisører har altså ikke delt videoen, men syntes om den på en eller anden måde?

    Kommentar by Zatopek — 12. maj 2019 @ 15:09

  13. Den her sag er helt ekstraordinært alvorlig for mig. Jeg anerkender ikke myndighedernes ageren som noget som helst andet end politistatsmetoder.

    Jeg vil gerne lære så meget som overhovedet muligt om hvad der præcis er sket.

    Kommentar by Moran ya Simba — 12. maj 2019 @ 15:15

  14. Der er tilsyneladende ikke mangel på politibetjente. Jeg håber, at 13 betjente er overdrevet, men på den anden side: 4 mand til at anholde bloggeren og bære ham ud i bilen. 4 mand til at ransage boligen og bære tingene ud. 2 mand til at bevogte fordøren, og 2 mand til at bevogte bagdøren, samt 1 mand til at lede operationen. Egentlig burde der vel have været en ekstra betjent til at assistere lederen med kommunikation opad og bagud, og en betjent til at stå for kaffen og citronmånerne, samt en chauffør til hver af bilerne, så måske er der alligevel sparet lidt :)

    Kommentar by fidibus — 12. maj 2019 @ 15:19

  15. “De to terrorsympatisører har altså ikke delt videoen, men syntes om den på en eller anden måde?”

    Hold nu kæft med jeres naive pis! To af dem er terrorist sympatisører, de vil blive behandlet efter een mild målestok. Steen, Juhl og sikkert de andre, er modstandere af globaliseret kulturmarxisme. Dvs at de er imod det regime der er ved magten idag. De skal have med hammeren.

    Uriaslæsere der stadig forventer ‘lighed for loven’ og ‘jamen de andre..’ og bla bla bla, jeres indlæringskurve er altså for flad. I må lige se at åbne øjnene lidt mere og lade være med at være så forbandet indlæringsresistente. Der er et regime ved magten. Og det HADER jer. Politiet viste i onsdags at det ikke er jeres beskytter. Det er jeres fangevogter. Så tag jer lidt sammen og hold op med at græde snot over at ‘der ikke er (snøft snøft) lighed for loven…’

    Kommentar by Moran ya Simba — 12. maj 2019 @ 15:23

  16. Kommentar by Zatopek — 12. maj 2019 @

    Det var ikke personligt. Den her sag har gjort mig rasende.

    Kommentar by Moran ya Simba — 12. maj 2019 @ 15:25

  17. “When you have to shoot, shoot, dont talk”!

    Kommentar by MKM — 12. maj 2019 @ 15:31

  18. Dumskerne har fået lige præcis det islamiske og nazistiske/kommunistiske styre som de så inderligt har ønsket sig, og det er demokratiets pris for os andre. Og det eneste vi kan gøre nu det er at tage vores forholdsregler så vi kan beskytte vores familier og os selv.

    Islamiseringen og afviklingen af vores land har stået på i årtier fordi de danskhaderne tosser bare har stukket fingeren i røvhullet og stemt på venstre og de konservative bøsser samt resten af det røde slam som de plejer, og derfor er Danmark lige til at lukke op og skide i.

    Kommentar by Piphans — 12. maj 2019 @ 15:39

  19. Kuffar — 12. maj 2019 @ 14:56:

    Tak for grinet.
    Jeg har også et godt grin her:
    https://www.youtube.com/watch?v=b8VgZcRyMrw min. 5:23
    Se den på fuld skærm.
    Hvid bil i baggrunden med imam? der decideret bortfører en af Fandens unge Tilbedere.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. maj 2019 @ 16:00

  20. Prøv lige hvem der kan, at tage en tur til Nørrebro Station en lørdag eftermiddag. Overfor stationen er der en basar hvor meget mad kan købes. Her i ramadanen skal muslimerne købe meget mad ind til efter solnedgang. Jeg havde aldrig set det, men det var fuldstændig som var jeg i Pakistan. ( har været der). Det er så uhyggeligt at det sker i vores land, og alle de sorte spøgelser der vandre rundt med en barnevogn foran.

    Kommentar by IES — 12. maj 2019 @ 16:07

  21. Jeg så Marokko-videoen via et link et sted jeg ikke tør nævne. Dvs jeg så kun starten indtil kniven skar sig ind i offerets hals. Så kunne jeg ikke klare at se mere.
    Så vidt jeg husker så og hørte man morderen citere fra koranen under afskæringen af hvovedet. Det har jeg også set nævn andre steder.
    Ville det også være ulovligt, at få er udskrift af en oversættelse af morderens koranbegrundelser under hovedafskæringen. Det kan vel ikke krænke offeret?
    Måske er det også ulovligt for mig at have set Marokko-videoen – også selvom jeg kun så begyndelsen? Så er jeg måske allerede kriminel?

    (frygter, at det snart banker på min dør. Især når jeg vågner om morgenen.)

    Kommentar by A-mad — 12. maj 2019 @ 16:17

  22. Jeg er også interesseret i hvad der præcis er sket. Hvis man dømmes 2 år for at sympatisere med terror, så påvirker det jo ikke kun islamister, men også f.eks. Breiviks fans, hvilket jeg ikke husker nogen har fået fængsel for. Uanset at jeg selv er mod alle terrorhandlinger er jeg bekymret for ytringsfriheden, for terrorlisten er et politisk redskab, og censur vokser som en steppebrand for tiden.

    Kommentar by Zatopek — 12. maj 2019 @ 16:18

  23. Såå billigelse af terror handlingerne giver mindre fængsel end bare at dele videoen. Ja det lyder jo meget rigtigt. Det kunne være de skulle have bifaldet videoen?

    Kommentar by Realist — 12. maj 2019 @ 16:22

  24. Forstår godt dit raseri, Moran ya Simba! Jeg foreslår, at vi får internationale valgobservatører til landet, når vi skal stemme, for jeg stoler ikke på, at der ikke laves fusk med stemmesedlerne.

    I UK bruger man nu tid på at finde denne mand!! Han er jo vildt sjov og har bedt til ‘Aladdin’ i et ‘interfaith room’, som muhammedanerne bruger (håber ikke, at kristne bruger disse rum!), og nu risikerer han måske bødestraf og fængsel for at have gjort grin med ‘de urørlige’!! Det land fortjener at gå under! HELT under! De har ca. 26.000 multifarlige jihadist-wannebees, som MI5 og 6, og hvad har vi, holder øje med i døgndrift, og så laver man en sag ud af noget, som det her?? https://www.jihadwatch.org/2019/05/uk-man-prays-to-aladdin-in-interfaith-prayer-room-hate-crime-being-investigated

    De skide mohammadanere har ingen humor! Det har briterne heller ikke længere.

    Kommentar by Kuffar — 12. maj 2019 @ 16:34

  25. Zatopek 16:18. Enig. Det gælder både ytringsfriheden og retten til at blive informeret uden censur. Måske lidt to sider af samme sag. Men ikke helt.

    Statens TV2 og DR har en public service forpligtelse. De plejer at kunne rekonstruere den slags hændelse med aktører, der nøjagtigt gengiver, hvad der skete og hvad der blev sagt.

    Det burde de have gjort med de muslimske henrettelser af de to nordiske piger i Marokko. Med morderens koranbegrundelser under hovedafskæringen og de tilsvarende skrig og andre evt ytinger fremstillet af de aktører, der spillede ofrene.

    Danskerne har ret til at få hele sandheden at vide.

    Public service om alt uden censur. Mon?

    Klip fra pressemeddelelse fra DR Nyheder 17. JUL. 2013
    “Presse
    På 2-årsdagen for bombespræningen i Oslo og massakren på den norske ø Utøya, viser DR2 teaterstykket ’MANIFEST 2083’, der bygger på det manifest, Anders Behring Breivik udsendte inden sine terrorhandlinger.
    DR2 markerer dagen ved at vise Caféteatrets anmelderroste stykke ’Manifest 2083’, som for nylig har modtaget en Reumert, men som også er blevet beskyldt for at være smagløst og give taletid til en morder.
    ”Teaterstykket er dermed et godt eksempel på, hvordan scenekunsten kan få os til at reflektere over det, der tilsyneladende er uforståeligt,” siger DR2 redaktør Christoffer Guldbrandsen.
    Manuskriptet, der er skrevet af Cafeteatrets kunstneriske leder, Christian Lollike”

    Kommentar by A-mad — 12. maj 2019 @ 16:48

  26. @ 19 Selv tak, Carstens :-) Den video er også sjov, ja, især hvor ham fyren bliver ført væk af den lokale imam. Bemærk det ekstremistiske blå mærke i panden på den ældre mand…

    Kommentar by Kuffar — 12. maj 2019 @ 16:57

  27. REGERINGENS SYNDEREGISTER er så lang som et ondt år. Det har der været skrevet om på tidligere Uriaspost-bloges for et par dage siden.

    Men denne her sag slår, (sammen med Marokko-traktaten) alt hvad ministrene og de gamle partier tidligere har budt os. At nogle private danskere føler sig “krænket” over at et par bestialske terror-mord bliver afsløret og omtalt på nettet, bør da ikke føre til disse dramatiske razziaer. Det er i offentlighedens interesse at få at vide hvad der foregår af terror og mord rundt om. Desuden plejer “systemet” da ikke at tage det tungt med om folk bliver krænket. Det krænker selv, undertrykker selv og tyranniserer selv hver dag tusindvis af danskere.

    Nu ønsker man pludselig at straffe og censurere, så at debat om lige denne sag kan forhindres. Men måske er det ikke lige denne sag regeringen og mafia-borgen går op i. Nej, det virkelige formål er måske at afskaffe demokratiet og ytringsfriheden helt, og lukke ned for al debat, sådan at det kan skjules for de fleste, at Danmarks situation er ved at løbe løbsk i et sådant omfang, at det kan ende med Libanesiske forhold og massedød/folkemord. Disse razziaer er så de indledende skridt på vejen mod total undertrykkelse og Danmarks omdannelse til en blodig diktaturstat.

    (læs om diktatur og statsterror på nettet. Læs Beevors bøger om 2. verdenskrig. Læs Kommunismens sorte bog)

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 12. maj 2019 @ 17:10

  28. Carstens – har du set denne, hvor Paludan diskuterer m en feminist? https://www.youtube.com/watch?v=gF8ftYpFeNY – meget sjov.

    Kommentar by Kuffar — 12. maj 2019 @ 17:10

  29. Per — 12. maj 2019 @ 14:36

    Temmelig afslørende for medierne, at de i samlet trop holder kæft, bare fordi der er valgkamp, så skal ramadan ikke omtales.

    Kommentar by tavsen — 12. maj 2019 @ 17:33

  30. https://gatesofvienna.net/2019/05/rasmus-paludan-either-you-throw-out-the-muslims-or-they-take-over/
    Early yesterday morning I posted a brief clip of Rasmus Paludan, the Danish lawyer and anti-Islam activist. It was an excerpt from a longer four-minute video. Since the latter was close-captioned rather than subtitled, I posted only the short video and just linked to the longer one.

    Shortly after the post went up, YouTube took the longer video down for violating Danmarks Radio’s copyright. Fortunately, Vlad Tepes had saved a copy of the file, and Tania Groth has kindly translated it for subtitles. This was a good opportunity to provide a more comprehensive translation of the rapid-fire exchanges in the candidates’ debate.

    Læg mærke til at YouTube fjerner en video, angivelig for brud på DR´s ophavsret.

    Må der ikke skrives noget om Stram Kurs uden DR kræver det fjernet ???

    Kommentar by k.m. — 12. maj 2019 @ 17:46

  31. Velkommen til det Danmark, du aldrig forestillede dig du skulle komme til at opleve: Det går fand’me derudaf med hovedet under armet..

    Kommentar by Kimski — 12. maj 2019 @ 18:15

  32. I nat drømte jeg at DR var blevet besat og overtaget af gangstere og rødnazister. Da jeg vågnede og tænkte over drømmen, fik jeg virkelig dårlig samvittighed. For sådan en drøm er jo meget politisk ukorrekt. Nu tør jeg næste ikke lægge mig til at sove igen, for hvad hvis jeg igen kommer til at drømme noget ukorrekt, eller får mareridt om vampyr-borgen og råber i søvne så naboerne hører det. Nu overvejer jeg at melde mig selv og aflægge fuld tilståelse, for så kan man vel få rabat hos gestampo- og razzia-politiet eller EU-domstolen? Eller hvad vil I andre råde mig til?

    Kommentar by tp — 12. maj 2019 @ 18:52

  33. Kender de første 170 der også skulle have besøg..

    Kommentar by Hul igennem? — 12. maj 2019 @ 18:58

  34. “Der er ingen tvivl om, at valgkampen vil trække store veksler på landets politistyrke, og at det vil kunne betyde, at landets politikredse vil skulle nedprioritere andre opgaver i de kommende uger.” lyder det fra Politiforbundet ifølge dr.dk.

    Nå, så skulle man måske have afspadseret i stedet for at bruge enorme ressourcer på nogle personer, der formentlig frivilligt ville være mødt op til afhøring, eventuelt med en sigtets rettigheder, ved hjælp af en tilsigelse i personernes e-boks.

    Det er simpelthen ude af proportioner fra politiets side at møde op adskillige mand høj for at hente personer, der i princippet blot har delt almen kendt information.

    Allerede da myrderierne kom frem til MSM var det klart for enhver, at der var tale om muslimsk barbari.

    Personligt har jeg ikke set videoen, da jeg ikke ønsker at få yderligere mareridt over muslimers vanvid.
    Dog husker jeg – jeg så den ikke, kun overskrift og foto – en video med en Jihadi-John eller noget, der skar halsen over på en vesterlænding, James Foley.

    Dén video lå på rigtig mange danske medier, i hvert fald BT, dr.dk, tv2 samt jp.dk.

    Nå, Politiforbundet har vel – sammen med politiledelsen – en interesse i at skrue indsatsniveauet i vejret under valgkampen.

    Husker i øvrigt, at samme to parter efter nedbrændingen af Nørrebro og dele af Christianshavn efter Paludans optræden på Blågårds Plads udtalte: ‘Vi havde ikke set det komme’. Dét tror jeg på.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. maj 2019 @ 19:02

  35. Man må huske, at i borgerkrige, når de gensidige voldshandlinger eskalerer, så bliver minoriteten dræbt eller forjaget- senest set i Eksjugoslavien- og i øvrigt de sidste 2000 år vestlig historie.
    Islam bliver udslettet i Europa.

    Kommentar by Hul igennem? — 12. maj 2019 @ 19:02

  36. Jalving mener altså ikke, at forældrenes ønske skal respekteres og laver i stedet et propagandanummer ud af det.

    Kommentar by Ellen — 12. maj 2019 @ 19:20

  37. OT, nu også med humor:

    Man kan sikkert sige meget om Joachim B. Olsen, men manden har sgu da god humor.
    Han har indrykket en valgannonce på verdens største pornosite pornhub.com med følgende ordlyd:

    “Når du er færdig med at gokke, så stem på Jokke!”

    Go’ værkstedshumor…

    Kommentar by Revisoren — 12. maj 2019 @ 19:39

  38. > Hul igennem?

    Ej forstået. I det tidligere Jugoslavien er der islamdominans i fx Bosnien-Hercegovina og endnu større islamdominans i Kosovo.
    For ikke at tale om lige syd for, i Albanien.

    Muslimerne vandt borgerkrigene med stor hjælp fra NATO. Tak NATO for at udrydde vestlig kultur og fremme islam.

    Tror nu ikke, du skal satse på, at islam bliver udslettet i Europa, efterhånden som den invasive art muslim breder sig med tophastighed i Vesteuropa. Barnevogne og familiesammenførsler samt illegal immigration fra muslimske dele af Afrika.

    Kun i Østeuropa er der vilje og evne til at bekæmpe islam og holde grænserne lukkede for uindbudte ‘gæster’.
    En muslim er et menneske (ok, menneskelignende væsen), du ikke ønsker at møde.

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. maj 2019 @ 19:43

  39. Bemærker den helt overdrevne politiadfærd med mange betjente, tidligt tidspunkt og anholdelse, håndjern, sigtelser hvor man på forhånd kan forvente fængsel i flere år, ekstrem proportionsforvrængning og udpræget magtmisbrug osv. osv…..

    Nye tider foranlediget af Marrakesh aftalen, som landsforræderne i FT har bestemt skal gælde i stedet for den danske grundlov.

    Formålet er hen ad vejen, at forbyde anderledes tænkende at ytre sig og begå sig på nettet og de sociale medier. Det gøres ved at udvise overdreven magtmidler, som i sig selv virker truende og adfærdsregulerende. I forhold til andet kriminalitet, er den her adfærd fra politi- og retsvæsen helt ude af proportioner.

    Nogle delte vel denne video inden man overhovedet vidste at det kunne være kriminelt…??
    samtidigt er nettet jo fuld af lignende bloddryppende videoer og hvordan skal man dog vide hvilke der er kriminelle at se og dele og hvilke er ikke?

    Danmark er på vej ud over afgrunden…og det sker med vilje og fuldt overlæg fra politikerne i FT!!!!!

    For min part har jeg nu helt og aldeles tabt alt for det her land og dets befolkning….de kan for min skyld gå ad helvede til alle sammen…så det gør de med åbne øjne, bevidst og med vilje og fuldt overlæg….men jeg anede det jo nok…

    Vanviddet her nu indfundet sig som en naturlig del af dette postdemokratiske land og det bliver bare værre og værre.

    Den her udvikling vil på sigt skabe lyssky politiske oprørsbevægelser og modstand mod systemet med baggrund i udemokratiske sammenslutninger, enlige og gruppebaserede attentater mod politikere, kultureliten, kunstnere, bloggere, venstrefløjen, politi og retsvæsen og anden infrastruktur…bare vent!

    De sår vind men kommer til at høste storm.

    Ikke at det løser noget som helst…oprøret vil ikke have en chance…venstrefløjen er alt for talrig og velorganiseret – men nok er nok og nogle vil ikke finde sig i det her og betaler tilbage over for de skyldige!!

    Hvad siger i herinde???
    Er det helt ude i hampen med mit sortsyn?

    Jeg ved at jeg når jeg skal belemres med en servil politiker ved næste by/butiksbesøg i den her valgkamp…så får vedkommende en sviner og jeg vil bede vedkommende holde kæft og forsvinde fra mit åsyn…ellers!

    Det er fandme ikke til at holde ud at tænke på, at det er kommet så vidt i Danmark…hvad satan i hede hude helvede er det der sker?

    Kommentar by Black Watch — 12. maj 2019 @ 19:46

  40. https://www.jv.dk/haderslev/Pernille-Vermunds-valgplakater-revet-ned/artikel/2715774

    Hendes og andres partiers plakater rives ned…det tolker jeg som de første ulydighedshandlinger for folk der er har fået nok og så selvfølgelig perkernes adfærd mod dem der er efter dem politisk.

    Politikere skal bare have et los i røven…at se på alle de forbryderfjæs i lygtepælene…alle landsforræderne hængt til tørre…frit til at spytte på og rive ned!!

    Kommentar by Black Watch — 12. maj 2019 @ 19:53

  41. Ja jeg er edderravende gal i skralden!

    Kommentar by Black Watch — 12. maj 2019 @ 19:53

  42. Hul igennem 19:02
    Glemmer du at Nato eller Merkels våde drøm”EU-hæren” vil blive sat ind mod os? Så hjælper fakler og høtyve sgu ikke meget. I tror ikke det kan ske her? Det sker allerede her. Vi er afvæbnede af en årsag, og Hipo’erne møder talstærkt op, når de arresterer fredelige bloggere.
    Imens hovsa-smutter muslimske voldmænd fra politiet. Det styrer mod at blive ekstremt. Og ingen ved med sikkerhed, hvem der kommer ud af det med sejren.
    Der er et håb tilbage; Danernes Lys…

    Kommentar by Lider af danskhed — 12. maj 2019 @ 19:56

  43. Jeg tillader mig at citere lidt af min kommentar på Snaphanen:

    “Så langt er vi nu nået hen imod den totale, fascistiske politistat. Spillets regler – der hidtil har bygget på åben, demokratisk debat og søgen efter sandheden – er ændret. Nu gælder andre regler for det, som man i militære kredse kalder ROE (Rules Of Engagement)

    Herefter må befolkningen tage sig i vare for, hvad man tænker, siger og gør. Enhver, der tænker ‘forkert’ bør – som minimum – gøre sig nogle forestillinger om, hvorledes man kan sikre sig mod et ubehagligt Gestapo-besøg i det årle morgengry. Her følger et par let gennemførlige tiltag:

    1.: Skriv aldrig et politisk indlæg under eget navn. Sørg for at have en kæde af anonyme e-mailadresser, helst i et frit land (f.eks. USA eller Schweiz). Så tvinger man politiet til at indhente de bagvedliggende adresser gennem et møjsommeligt bureaukrati.

    2.: Skift DNS-server. Hvis man bruger en dansk udbyder, vil Politiets kunne se den logning, som alle danske udbydere er tvunget til at føre. Det vil sige, at ens vaner på Internettet – søgehistorik – kan afsløre, at man ‘tænker forkert’ og dermed registreres som tilhørende unerwünschte Elemente. Brug i stedet en DNS-server i et frit land, eller – i det mindste – en tjeneste, som bedyrer anonymitet, som f.eks. “Cloudflare” (sæt din DNS til 1.1.1.1). At bruge TOR-browseren er bedst, men langsomt og upraktisk til dagligt.

    3.: Kryptér alt. Som minimum de ‘foldere’, hvor dokumenter og e-mails opbevares. Sikrest er det at kryptere hele ens harddisk, således at f.eks. venner, familie og forretningsforbindelser ikke havner i de registre over dissidenter, som politiet opbevarer til senere brug. En sådan kryptering kan være en smule omstændelig (på Linux dog pærelet), men umagen drejer sig om privatlivets fred og – i sidste ende – liv eller død.”

    Kommentar by Voldposten — 12. maj 2019 @ 20:00

  44. Ja der er et eller andet uhyggeligt (pinligt) over det. Ligesom dengang DF Finn Radovsky blev fyret af KBH kommune, fordi han offentliggjorde navnet på den attentatmand der forsøgte at skyde Lars hedegaard (Husker jeg rigtigt?). Men det er langt værre med Jeppe Juhl. Såvidt jer er orienteret så er sigtelsen på forstyrrelse af -Privatlivet- (sådan cirka). Det må være Jihadisternes privatliv til at behandle dekadente vantro kvinder der menes….eller hvad??? Alt imens løkke sammen med andre EU lande minus USA og Israel og vist også nogle andre…underskrev Marrakesh-aftalen…som forlanger cencur og positik omtale af “Fredens religion”. Det minder mig om dengang Den officielle Danske politisk korrekte elite i 1930 erne fik lukket undergrundsbladet “Åndehullet” for med fejhedsdiplomatiet at undgå en diplomatisk krise med Naziregimet. (“Åndehullet” kan vist hentes på Statsbibilioteket via det kommunale bibliotek.)

    Kommentar by Michael Unna — 12. maj 2019 @ 20:02

  45. En kommentator, der underskriver sig Ellen, har tidligere skrevet, at det er forældrene til en af pigerne, der har anmodet myndighederne om at forbyde fremvisning af mordernes video af halalslagtningen af deres datter. Det er et forståeligt ønske, og det har myndighederne efterkommet. Men jeg tror ikke, at forældrene ønsker hævn over islam-kritikere, som har vist videoen, måske før de vidste, det var forbudt at vise eller linke til denne.

    Kommentar by Ole Madsen — 12. maj 2019 @ 20:17

  46. ==> nr. 43, Ole Madsen:

    Siden hvornår er ‘myndighederne’ begyndt at tage hensyn til ofrene for islamiske forbrydelser? – Rent bullshit!

    Enhver, med blot rudimentært omløb i hovedet, ved selvfølgelig, at det drejer sig om ikke at medvirke til afsky for islam. Og at det skulle være Politiets eget påhit, er ligeledes bullshit. Selv om politicheferne ikke er de hurtigste knallerter på havnen, ved de godt, at den slags gestapo-metoder får politiske konsekvenser, hvorfor det indlysende er, at det er Befehl von oben, nemlig den lille quisling fra Græsted og vicekansler, justitsminister von Papen.

    Kommentar by Voldposten — 12. maj 2019 @ 20:33

  47. Jeg håber følgende:
    1. At de anholdte har husket at kryptere deres harddiske. Det kan enhver finde ud af:
    http://www.privacydefence.org/?page_id=91
    2. At patriotiske bloggere tager ved lære af episoden og skifter til bullet proof hosting, så politiet ikke kan bevise hvem der står bag deres hjemmeside.

    Kommentar by Torsten — 12. maj 2019 @ 20:35

  48. Det er ufatteligt at de “etablerede medier” ikke kan se, at jo mere de omtaler højrefløjen negativt, jo mere folkelig opbakning får disse.
    Paludan er et lysende eksempel på dette.
    Nu tror man nok at jeg er ked af at højrefløjen vinder frem, nej, tværtimod.
    Lad os få nogle flere alternativer til det kedelige parnas, som omgiver os. Rød stue, blå stue, fem alen ud af et elendigt stykke.
    Nej, lad os få et oprør ind fra højre. Det er det der er brug for.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 12. maj 2019 @ 20:43

  49. til #21
    Jeg så også Marokko-videoen på en anden persons ”EDB”. Jeg ved ikke hvor videoen kom fra, men jeg ved at kvaliteten er så dårlig at man nærmest intet ser overhoved! Derudover peger kameraet den gale vej pga kamp med offeret (en hvid person med langt hår) det meste af tiden, som i øvrigt er meget kort. Det eneste man kan afgøre klart er, at offeret skrige noget der minder om “mor”. Men begge kvinder kom fra norden og lydkvaliteten er helt i bund. Så hvilken kvinde der døde på videoen kan ikke engang afgøres!
    ISIS som blev støttet af Barak Hussein Obama, lavede den ene voldsomme drabsvideo efter den anden som de problemfrit lagde op. Jeg har ikke set meget af det, men selv main stream medierne sagde at disse videoer altid var i høj produktions kvalitet!
    Så at gå amok og spilde mange politi resurser over en så meningsløs og rodet video der viser jo bare at politikerne er helt desperate. Eller også har de en helt anden agenda. Man fristets næsten til at sige agenda 21. Altså den “øverste elite” syntes at vestens befolkning bruger for mange resurser og skal fordummes og reduceres med alle midler. Så slipper den “øverste elite” også for at skulle tage hensyn til de moralske handlemønster som vestens hvide kristne befolkning i dag påtvinger dem.

    Kommentar by Hvideplov — 12. maj 2019 @ 20:48

  50. ==> nr. 46, Hvideplov:

    “Den øverste ledelse” har ganske rigtigt et agenda, nemlig at statuere et eksempel. Ved at anvende gode, gamle og afprøvede gestapo-metoder og true folk med at fjerne deres børn, håber de at skræmme befolkningen fra at tænke ‘forkert’.

    Kommentar by Voldposten — 12. maj 2019 @ 21:08

  51. > Voldposten 20:33

    Jep, og så er det så heldigt, at der er en solid polstring i form af et departement som mellemlag.
    Hvor en eller anden mellemleder bliver gjort ansvarlig for miséren og bliver degraderet til chefkonsulent/specialkonsulent med i øvrigt samme hyre og et tillæg for at blive slagtet i MSM.

    Politiledelsen har rene hænder, ministeriet har rene hænder. Alt er godt.

    Jeppe Juhl har i øvrigt en stjerneadvokat, som nok skal sørge for det videre fornødne.

    Derudover spændende at følge forløbet mellem Papes loverboy og den slovakiske advokat, der i modstrid med normal retspraksis fik en ubetinget fængselsstraf, dømt for simpel vold, der – såfremt der ikke er fortilfælde – kun udløser betinget fængsel.

    Man kan ikke undgå at tænke, at dommen – advokaten var i øvrigt varetægtsfængslet, helt usædvanligt ved simpel vold – havde noget noget at gøre med Justitsministeren?

    Kommentar by Henrik Petersen — 12. maj 2019 @ 21:13

  52. OK 43). Tak for oplysningen. Det sætter det selvfølgelig i et mere nyanceret (og forståeligt ud fra Forældrenes synspunkt) lys. Kan godt forstå forældrene og acceptere Deres ønske. Spørgsmålet er så om det er rimeligt at anholde en redaktør på så løst et grundlag.

    Kommentar by Michael Unna — 12. maj 2019 @ 21:16

  53. Man plejer ikke at være så fintfølende overfor en enkelt families ønsker. Systemet slår til i egen interesse. Se hvordan man, som i utallige andre tilfælde, krænker familier og børn. “Næstved kommune tvangsflytter 11-årig pige”.

    Eller læs Niels Høibys bøger om aflivning af tusindvis af patienter, læs om svigtede kræft-patienter, om “Mordet på psykiatrien”, om hvordan IT-skandaler, tvangs-digitalisering, sundhedsnedskæringer og import af knivstikkende bøller og seriemordere sender døden ind i tusinder af danske hjem.

    Og husk så på at Venstre og Socialsocialisterne er lige slemme og forfærdelige. Løkke, Elbæk, Jelved eller Mette, de er alle vores fjender.

    Kommentar by tp — 12. maj 2019 @ 21:29

  54. #49 – M. UNNA: Du har vist ikke læst Voldpostens nr. 44 kl. 2O.33.

    Kommentar by tp — 12. maj 2019 @ 21:43

  55. Lider af danskhed — 12. maj 2019 @ 19:56 :
    Det var også min omgående kommentar på Altinget, første gang jeg hørte om det op til valget 2015 (da var kommentarsporene stadig åbne). Allan Gorm og jeg var vist de sidste, der holdt skansen/debatten i gang med de LAV-intelligente der.
    Ja; en EUhær skal netop bruges mod os og den tvungne EUskat der er i støbeskeen skal sikkert finansiere den.

    Kuffar: Ja den har jeg set. Det er ret imponerende, at Paludan lader ham få næsten 20 minutter. Paludan har en enorm tålmodighed.
    Det med det blå pandemærke har jeg ikke bemærket, men vil lige kigge igen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. maj 2019 @ 21:46

  56. Det seneste korstog på JP omhandler hvornår nogen, underforstået Paludan, er uværdige til at sidde i Folketinget …

    Det paradoksale er, at hvis dette skulle ske for Paludan, der givetvis vil ende på topscorerlisten mht. personlige stemmer, så vil kniven blive ført af et sammenrend af fallerede politikere der ikke selv får mere end et fåtal af stemmer fra familie og venner.

    Samtidig har vi en statsminister, som man kan købe adgang til via en fond eller for et par underbukser … så begrebet “uværdig” falder lidt til jorden.

    Hvad vil en udstødelse betyde for de mange vælgere, der vil stemme på Paludan? Kan systemet sådan bare kassere deres stemmer uden at de helt mister tilliden til folkestyret?

    I sandhed spændende tider.

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 12. maj 2019 @ 22:12

  57. Kunne man ikke indspille en film med titlen: de gode, de onde og de grusomme? De gode kunne så være Vermund, Jalving, Selsing, Paludan, netavisernes redaktører og almindelige hæderlige og ordentlige danskere. Mens rollerne som de onde og de grusomme kunne spilles af en blanding af politikere, journalister og kriminelle bøller og lystmordere/seriemordere.

    Kommentar by tp — 12. maj 2019 @ 22:36

  58. Ja, jeg må indrømme at jeg er meget skuffet over at Altinget har fjernet kommentar sporene, så det stort set kun er de, som støtter venstrefløjen og migrationen, som har adgang.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 12. maj 2019 @ 23:00

  59. Kommer Rasmus Paludan ind, kommer Istanpulerinden ud.

    Kommentar by Sindsro — 12. maj 2019 @ 23:04

  60. ->41: EU-hæren er ikke en våd drøm: https://youtu.be/RCfafHsrCYs

    Kommentar by Hodja — 12. maj 2019 @ 23:09

  61. Jeg tror det er Søren Papenheim der står bag anholdelsen af de personer, der delte videodokumentationen af de islamistiske forbrydelser. Han har vel en vis indflydelse på politiets aktioner.

    De gamle partier frygter med rette den nye højreopposition (oftest kalder populisterne) og ønsker at ramme deres undergrundsmedier med de midler de har til rådighed. Der er noget påfaldende ved timingen af de koordinerede aktioner, og fremgangsmåden virker som forsøg på intimidering.

    Noget lignende sker i forbindelse med RP, som har fået en usaglig racismedom, og nu trues med at blive erklæret for uværdig til Folketinget.

    Måske er der oven i købet et vist pres fra EU om at stække højrekræfterne her op til EU-valget. EU-toppens skrækscenario er jo at de nationalkonservative vinder voldsomt frem i EU-parlamentet.

    Metoderne er dog lidt for primitive til få effekt. Men de vidner om en vis desparation hos de gamle koncensus partier.

    Kommentar by JC — 12. maj 2019 @ 23:57

  62. @ 38 Black Watch – du spørger, hvad der lige sker, og du svarer faktisk selv på det i allersidste sætning. Det er begyndelsen på Enden. Menneskeheden er godt i gang med at destruere sig selv qua åndeligt, dybt mørke, løgne, udnyttelse, perversion, ondskab og mord.

    Kommentar by Kuffar — 13. maj 2019 @ 00:18

  63. * DR “copyright” anmelder p.t. alle på Youtube der så meget har brugt 1 sekundt af Rasmus Paludan fra DDR TV * ALLE bliver blokeret censuret . Vel af mærke KUN Stram Kurs videoer

    Kommentar by Henning Johansen — 13. maj 2019 @ 04:30

  64. Medierne er blevet bange for at give ordet til almindelige mennesker, der ikke er autoriserede meningsdannere. Flere medier har fjernet kommentarsporet, bl. Altinget og Berlingske. På Politiken er debatten nærmest censureret væk og død. Det er for farligt for deres samfundsorden, at folk der arbejder ude i virkeligheden får for meget ytringfrihed og kommer til at anfægte deres deres meningsmonopol. De er angste for at nogen skal ryste deres livsløgne.

    Kommentar by JC — 13. maj 2019 @ 07:04

  65. Kommentar by JC — 13. maj 2019 @ 07:04

    Ja – på JP er der også mange artikler og indslag der ikke er påført kommentarspor, selvom emnerne i høj grad kunne vedlægges et kommentarspor! (kan jo ikke bevise det, men har altid brugt den avis til læsning).

    Hovedparten er jo nu også bag betalingsmur, selvom de får medietilskud i millionklassen og dermed er noget jeg har været med til at betale via skatten.

    Kommentar by Black Watch — 13. maj 2019 @ 07:40

  66. Kommentar by Kuffar — 13. maj 2019 @ 00:18

    Samme antagelse…1 2019 kommer der en asteroide meget tæt forbi jorden – en på størrelse med Eiffeltårnet…måske er det så slut der?

    Kommentar by Black Watch — 13. maj 2019 @ 07:42

  67. #64 Ja, kommentatorsporet er fjernet eller hårdt censureret næsten alle steder. Det tog især fart under “flygtningekrisen”, hvor de humanistiske aviser talte flygtningenes sag, mens kommentatorsporene sagde “luk grænserne NU, med alle midler, og hvis de drukner kan de lære det”. Så røg the f.eks. Guardian’s kommentatorspor til alt om indvandring.
    Det skaber uden tvivl mere trafik til Uriasposten.

    Kommentar by Zatopek — 13. maj 2019 @ 10:44

  68. @ 21 A mad: jeg forstår din bekymring, og måske skulle vi alle melde os selv og møde op i samlet trop på Bellahøj og række håndleddene frem! Uden at sige et ord! Vi er nemlig nok alle skyldige i eet eller andet, som vi har set, skrevet eller måske nævnt på telefon eller blot ud i den blå luft, højt, for os selv. Ved I, hvor meget de aflytter os? Nogle bekendte fortalte, at de havde siddet og talt om en bestemt person (den ene havde en smartphone), og næste dag kommer der pludselig en besked på FB, om hun ville være ven m denne person!? Hun har intet haft m vedkommende at gøre i 30 år og har ikke engang tjekket vedkommendes fb!! Prøv selv at begynde at tale om bestemte personer eller produkter, pludselig får du målrettede reklamer. Google og FB aflytter især via ord-genkendelse, og taler du om Merkel og den perfide marokkoaftale, så går de røde lamper i gang, og hele din samtale vil blive gennemgået. Efterretningstjenesten har i mange år kunnet ringe op til en slukket mobil og aflytte vores samtaler m gæster. I USA er der nu aflytning i de nye køleskabe. Vi går mod total mind-control, og retter man ikke ind, så er det nok udryddelseslejre, som dog nok indledningsvis skal kaldes genopdragelsesanstalter .

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 13. maj 2019 @ 12:04

  69. @ 32 tp – HaHaHa! 😆 En af de sjoveste kommentarer længe! Jeg grinte godt nok, da jeg læste den, så jeg læste den højt for noget familie i aftes, som også syntes, den var vildt morsom og kløgtig 👍 Bliv ved med det, for den der intelligente humor forstås af inderkredsen, mens ‘de intellektuelt udfordrede’ ikke fatter en meter. Humor er uforståeligt kodesprog for dem, og det har de tilfælles med ‘dem der’, som Elbæk i et opslag har takket for at komme til DK. . The Untouchables. .

    Kommentar by Kuffar — 13. maj 2019 @ 12:14

  70. Jf 69: Elbæk om indvandrere: “Hvor er jeg bare glad for, at I er her! i gør Danmark bedre og klogere!’ https://politiken.dk/debat/profiler/uffeelbak/art5895478/Brev-til-alle-jer-seje-nye-danskere – (der må nok være noget om snakken med chem-trails og aluminium og Barium, der regner ned i hovedet på os, når så mange lader til at have mistet evnen til at lægge to og to sammen).

    Kommentar by Kuffar — 13. maj 2019 @ 12:32

  71. Black Watch 19:46
    Jeg deler i det store hele dit sortsyn.
    Og finder det meget svært at se, hvordan vi skal kunne ændre ret meget.
    Talte med familiens yngrer medlemmer i går. De ser SLET ikke problemerne, som vi ser dem. Så effektivt er deres hjerne blevet kogevasket gennem skole, gymnasie og højere læreranstalter. Brexit er iflg. DEM, en kæmpe fejl foranlediget af gl.tosser som mig/ os. En ny uønsket virkelighed DE skal leve med – ikke os!
    Så vi begår nok den store fejl, at kæmpe for en ordnet verden som vi KENDTE den. Når deres hjerner er forprogammeret gennem et kort liv, til at ville noget helt andet.
    JAMEN, SÅ LAD DEM DA FOR HELVEDE FÅ DET DE ØNSKER.
    Og lad os andre så feste vildt den sidste tid vi har tilbage. Og skide på resten.
    Lidt ligesom i Der Untergang, hvor – i det her tilfælde – russerne kun befinder sig 500 meter væk.

    Kommentar by Knights Templar — 13. maj 2019 @ 15:58

RSS feed for comments on this post.