13. maj 2019

Højrefløjen er fredløs, Socialdemokrater hetzes af autonome & indvandrere: ‘Demokrati var imod Allah’

Selvom den tidligere AFA-leder Pelle Dragsted undsiger hærværk mod højrefløjens valgplakater, så er den yderste venstrefløjs raison d’être stadig bekæmpelse af det borgerlige samfund helt ned i fundamentet. Antifascistisk Aktion har etableret hjemmesiden Valgplakat.info, der har til hensigt at samle info om tilstedeværelse af ‘plakater fra højreradikale partier’. Indforstået, prale med begået hærværk.

“I eftermiddag blev først 3 af mine valgplakater på Tomsgårdsvej revet ned, og mens jeg samlede de ødelagte op, og erstattede dem med nye, gik autonome forbi og råbte klasseforræder. De plakater jeg satte op i stedet blev prompte revet ned af andre autonome, der end da stjal 3 ødelagte plakater fra parkeringspladsen, hvor min kampagnebil holdt parkeret. De tre plakater stod lænet op ad min bil, og da jeg kom tilbage for at hente dem, var de forsvundet. To autonome stod ved min boligblok og holdt tydeligvis øje med min bil, og at jeg var i gang med at sætte nye plakater op. … Hvad sker for den slags mennesker?” (Socialdemokraten Jakob Thiemann på Facebook, 11. maj 2019)

(Socialdemokraten Jakob Thiemann på Facebook, 11. maj 2019)

Når vi taler indvandrere er problemet naturligvis ikke begrænset til hærværk. I sidste uge blev fire medlemmer af Dansk Folkeparti truet under plakatopsætning ved Nyborgvej i Odense, og søndag under en tvær-politisk sympatiaktion skete det samme igen. Maskerede (læs: Indvandrere) råbte ‘fuck Dansk Folkeparti’ og ’skrid fra vores område’, beretter DR Nyheder, der ikke fortæller hvordan de tilstedeværende aktivister fra Alternativet forholdt sig under episoden. Socialdemokraten Lars Aslan Rasmussen beskriver en relateret oplevelse på Facebook.

“Har desværre haft en meget kedelig oplevelse idag mens jeg hængte plakater op.
En gruppe meget unge drenge fortalte mig at jeg skulle skride fra deres område, at muslimer ikke skulle stille op til valg, eller stemme, og at demokrati var at gå imod Allah Og at jeg iøvrigt var en beskidt ‘House nigger’

Jeg sagde til dem, at jeg ikke tror Allah går op i danske folketingsvalg, og jeg havde lov til at være der. De truede så med at rive mine plakater ned. Jeg tænkte ‘Det gør de bare ikke’ Men da jeg senere cyklede forbi, ja så var det sket:-(

Det værste er ikke at plakaterne er revet itu, eller at de kalder mig alt muligt. Det værste var deres alder! De var så unge at de kunne have været mine børn, hvis jeg var startet tidligt. De er født og opvokset i Danmark, ligesom jeg er det. Og alligevel er vi så forskellige. Jeg er ikke sur på de drenge. Jeg er sur på de forældre der totalt svigter deres ansvar, og sur på de religiøse tosser, der fylder de unge med så meget had til det danske samfund.” (11. maj 2019)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101189/trackback

30 Comments »

  1. ja tror man virkeligt at Rasmus Paludan er den eneste? Helt tilbage i 1990 erne kunne man høre om brandfolk og redningsfolk, som der blev kastet sten efter, når de kom for at redde mennesker…..Hvordan idiotiet har kunne holde så længe aner jeg ikke, men kære politikere. Når I oplever den slags, så tænk på Rasmus Paludan, som (ufatteligt) modigt har fremvist virkeligheden på youtube. støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 13. maj 2019 @ 16:04

  2. Med den fart islam breder sig er det moske også sidste valg!
    Tænk sig hvis alle stemme berigtigede muslimer samlede sig om en stemme, et parti. Kunne Pisogpapir stille op, fri jihad. Dette valg er Danmarks fremtid.

    Kommentar by p — 13. maj 2019 @ 16:09

  3. Ny Brixtofte på vej ind i politik!

    EB fortæller, at en af den gamle afdøde drukkenbolt Peter Brixtoftes døtre er på vej ind i politik.

    Hun er “trist” over udviklingen med alle de nye onde “populister” fra NB og SK, og hun vil derfor “gøre en forskel”, ved at stille op for Det Radikaliserede Venstre.

    Ak ja, tøzen har åbenbart fået en alkoholskade…

    A

    Kommentar by Revisoren — 13. maj 2019 @ 16:13

  4. Jeg er imod at forbyde dit og dat – men Antifa (i nuværende og eventuelle nye former) bør altså på nuværende tidspunkt forbydes som organisation. Vi kan ikke have organiserede anti-demokrater til at rende rundt og sprede ødelæggelse og censur.

    Tænk, hvis borgerlige ungdomsorganisationer på samme måde svælgede i at rive venstrefløjens valgplakater ned og chikanere dem i det offentlige rum; råbe af dem under taler, kaste æg, maling og whatnot. Tænk, hvis de brugte PRÆCIS samme midler – ingen forskel overhovedet! – som Antifa. Tænk, hvor svært venstrefløjen ville have ved at forbyde sådan en organisation, fordi de i så mange årtier har holdt hånden over, implicit anerkendt, Antifas metoder.

    Anyway. Det kan man ikke forvente af dem, at de tænker så langt. Regler for os, og regler for dem, og så videre.

    Kommentar by Quark — 13. maj 2019 @ 16:16

  5. Utak er verdens løn.
    Efter at specialkammeraterne i mange år har holdt hånden over for alt skrammel fra de varme lande mærker de nu selv følgerne af deres dumheder.
    Det er vist på tide de husker Nyrups ord om stuerene og denne gang rettet i den rigtige retning.

    Kommentar by Erik — 13. maj 2019 @ 16:19

  6. Gad vide om hr. J. Thiemann via sit parti selv har medvirket til den berigelse af kultur der nu, ret åbenlyst, rammer som spredehagl?
    Det nytter ikke at være sur på de “unges” forældre, det er de “unges” kultur der er noget galt med, de skulle aldrig været lukket ind i Danmark. Oven i købet er 3. måske 4. generation værre end de oprindelige tilkomne. At ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Stampe og andre mener at de bliver som os andre, tjae – direkte vås og forsøg på vildledning. Det synes heldigvis som om at nok er nok.

    Kommentar by Og det VAR ENGANG DET Danmark du kendte.. — 13. maj 2019 @ 16:32

  7. Det er da godt at sosserne selv smager lidt af deres kulturberigelse.
    Til alle Socialdemokrater: SLUT JEG TIL STRAM KURS.

    Kommentar by Sindsro — 13. maj 2019 @ 16:42

  8. De er primitive svin har fået alt for stort råderum! Stakkels Danmark. Stem så det synger i hovedet på dem inde på Christiansborg. Chokbehandling nu.

    Kommentar by Uno — 13. maj 2019 @ 16:44

  9. Er der slet ingen plakater af Stram Kurs Rasmus Paludan.
    Stem “P” Stram kurs

    Kommentar by Sindsro — 13. maj 2019 @ 16:46

  10. Lars Aslan Rasmussen jamrede også for et par dage siden. De ligger som de har redt.

    Kommentar by k.m. — 13. maj 2019 @ 16:54

  11. https://stramkurs.dk/folketingsvalg/valgplakat-2/
    Jeg ved ikke om den kun findes på nettet.

    Kommentar by Peter Buch — 13. maj 2019 @ 17:06

  12. Valgplakater fra “højreorienterede” kandidater bliver formentlig snart bortcensureret, da de er “unødvendigt provokerende” overfor de stakkels forfulgte muhammedanere og debile autonome…

    Kommentar by Revisoren — 13. maj 2019 @ 17:09

  13. Han er sller mest sur over perkerne ikke vil stemme…på ham

    Kommentar by redneck — 13. maj 2019 @ 17:22

  14. Fuck valgplakater.
    Ikke nok så mange valgplakater vil ku’få mig til at ændre Kurs.
    Stram Kurs.
    De dér mislykkede perkeraborter gør mig kun endnu mere sikker i min sag.
    De skal UD.
    HELT UD af MIT fædreland.
    Og nej, Mohammad, Muhammed, Moammar eller hvad helvede i opfindsomt har valgt, at kalde affaldet af jeres lænder.
    Dette er IKKE – og bliver ALDRIG hverken jeres eller jeres fædreland.
    JERES fædreland hedder:
    Major Sewer Shithole Bumfuckingstan

    Kommentar by Knights Templar — 13. maj 2019 @ 17:25

  15. Tag venligst de hvide AFA-perkere med, når i skrider.
    Tak.

    Kommentar by Knights Templar — 13. maj 2019 @ 17:27

  16. Nååååhhh. En stakkels socialakrobat der klynker fordi hans kæleperkere har kulturberiget ham.

    Kommentar by Danskeren — 13. maj 2019 @ 17:37

  17. Selv ekstremt veluddannede unge, er manipuleret og deres hjerner sprittet helt af for AL fornuft.
    Tænk, det er fanme lykkedes de røde sindssyge møgsvin, at få nogle af vore fagligt dygtigste unge til, at tro på alle løgnene:
    F.eks. den om, at der aldrig har været MINDRE kriminalitet end nu.
    At det er SÅ forsvindende få perkere, der er kriminelle.
    At alle fremlagte tal og statistikker er den skinbarlige sandhed osv osv.
    Jamen jeg husker da tydeligt, at jeg som ung vadede rundt til knæene i nedrevne valgplakater.
    Slet ikke ku’ færdes uantastet i HELE landet dengang. Men meget nøje overveje hvor jeg turde færdes. Specielt efter mørkets frembrud.
    Hvordan ellers velfungerende hjerner kan kodes til et sådant vanvid, begriber man ganske enkelt ikke.

    Kommentar by Knights Templar — 13. maj 2019 @ 17:43

  18. “Hvad sker for den slags mennesker ?” “Hvad er det for en slags mennesker ?” – there , fixed it for ‘ya .

    Kommentar by krassisten — 13. maj 2019 @ 17:45

  19. På grund af EUs ÅBNE GRÆNSER og MASSEINDVANDRINGEN er der også kommet mange flere narkomaner som indtager hash eller hårde stoffer. De unge og ældre danskere som bruger den slags giftstoffer, tager skade på helbred og forstand. Det er med til at forklare hvorfor der er flere tosser i dag end før i tiden. Nogle politikere og journalister er også misbrugere af cocain, heroin og lignende.

    Kommentar by Ole Jensen — 13. maj 2019 @ 18:16

  20. Lars Aslan må tage en kammeratlig samtale med sin partifælle David Trash, da det formentlig er hans kernevælgere der står bag…

    Kommentar by Revisoren — 13. maj 2019 @ 18:35

  21. Det er sgu fint nok. Lad dem endelig grave deres egen grav. Flere og flere vil hade dem, når de gør sådan nogle ting. Alt til højre for Enhedslisten er jo fascisme i deres forvrængede optik.

    Kommentar by Voltzejn — 13. maj 2019 @ 18:50

  22. En socialdemokrat, som bliver forbløffet ved synet af det monster, som hans eget parti har sluppet løs i Danmark, det er vel morsomt. Eller tragisk.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 13. maj 2019 @ 19:04

  23. Der er vist noget med, at det er strafbart at sabotere demokratiske valg, fx rive plakater ned?
    Nåhnej, det er jo Enhedslistens Stormtropper.
    Sturmabteilung EL.
    SA EL.

    Kommentar by Bastardo — 13. maj 2019 @ 19:58

  24. Jeg drager, på ingen måde Lars Aslan Rasmussen til ansvar for den enorme indvandring, som har fundet sted i de sidste 30, 40 år, men derimod det parti, som han repræsenterer, der om nogen har været medansvarlig deri.
    Vi ser i dag det sørgelige resultat af dette.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 13. maj 2019 @ 22:06

  25. Politikkerne står nærmest måbende over fænomener, som Hr og Fru Danmark er vidne til i hverdagen og som mange her har råbt vagt i gevær om i årevis. Det beviser, at de slet ikke er bekendt med følgerne af den politik som de har ført gennem årtier, men alligevel tillader sig, at udskamme/udelukke nye partier, som HAR indset vandviddet og VIL stoppe det.
    De finder det oprørende, at få plakater ødelagt, hvor andres biler bliver brændt af og hvor normale danskere tænker sig om 3 gange inden de går ud om aftenen, men skænker endnu ikke en tanke, på følgerne af deres seneste forræderi for danskerne; Marokko-aftalen, der vil få de nuværende problemer til at ligne en hyggelig søndagstur.

    ALLE partierne på borgen tillod Lars Løkke Landsforræder at underskrive Marokko-aftalen og dermed de katastrofer der er på vej!

    STEM IKKE på politikkere/partier der genopstiller, for deres handlinger bliver Danmarks udryddelse!!

    Stem P for Stram Kurs eller D for nye Borgerlige!!!
    DET ER SIDSTE UDKALD !!!!!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 14. maj 2019 @ 00:57

  26. […] Der er brug for en stram kurs overfor de røde lejesvende i folkeskolen og gymnasierne.Se også Højrefløjen er fredløs, Socialdemokrater hetzes af autonome og indvandrere: ‘Demokrati var imod… […]

    Pingback by Udemokratisk gymnasium holder valgdebat, men islamkritik er forbudt – Free Speech Blog — 14. maj 2019 @ 09:55

  27. Var Pelle Dragsted ikke dømt for vold? Det er mig stadig ubegribeligt,at valgbarhedsnævnet ikke underkendte hans opstilling til Danmarks lovgivende forsamling. Men det er vel ikke for sjov,at det hedder fjolsetinget.

    Kommentar by Nielsen — 14. maj 2019 @ 10:34

  28. JA Uno, det er på det bestemteste shockbehandling debilerne inde i lovgivende forsamling har brug for. Og der hersker ikke den mindst tvivl om,at de har fortjent den. R¤asmus Paludan er manden,som forhåbentlig kan levere varen,og hvis i giver jfk21 jeres vælgerærklæring,vil vi kunne få økonomisk ansvarlighed på tinge.

    Kommentar by Nielsen — 14. maj 2019 @ 13:20

  29. chockbehandling er muligvis to ord,jeg ved det ikke.

    Kommentar by Nielsen — 14. maj 2019 @ 13:21

  30. Og nu opfandt jeg lige et nyt ord :-D jeg mente shockbehandling eller shock behandling eller shock-behandling eller noget eller https://www.youtube.com/watch?v=f4NVczyB0N8

    Kommentar by Nielsen — 14. maj 2019 @ 13:23

RSS feed for comments on this post.