14. maj 2019

AFA skråstreg Redox: Udhænger NB-kandidater, iscenesætter hærværk mod NB-valgplakater anonymt

Jeg skal blankt indrømme, at jeg ikke følger Redox & Co. så tæt mere. De er yderst aktive i disse dage, men virker udmattede, og folk flest er helt ligeglad med hvem fra Nye Borgerlige der i en sen nattetime har ‘liket’ en eller andet tilfældig opdatering på Facebook. En bekendt gjorde mig opmærksom på en pudsigt sammentræf, der isoleret set fortæller en hel del om Redox. Ikke noget revolutionerende, blot en brik mere til det store puslespil.

“Venstrefløjsgruppen Redox, som arbejder for at afsløre udemokratiske elementer hos den yderste højrefløj, er selv mistænkt for ulovlig overvågning af politiske modstandere og grov vold i et omfang, som har ført til sigtelser efter den milde terrorparagraf. … Researchgruppen… lægger selv vægt på ikke at være knyttet til den yderste venstrefløj. Men terrorsagen viser personsammenfald mellem Redox og den radikale venstrefløjsorganisation Antifascistisk Aktion, som flere gange har brugt vold for at forhindre eller forstyrre møder og demonstrationer på den yderste højrefløj.” (DR Nyheder, 31. august 2011)

Den nye ‘hærg højrefløjens valgplakater’-hjemmeside med adressen Valgplakat.info kom online i forgårs, den 12. maj, efter alt at dømme samtidig med det første foto-opload: Et billede af en Nye Borgerlige-plakat på Vester Søgade. Mandag, dagen efter, er der ny artikel på Redox.dk. En artikel der illustreres med et foto stort set identisk med det motiv der dagen forinden kom op Valgplakat.info. Bemærk de parkerede biler, bemærker skyggerne.

Valgplakat.info har (i sagens natur) ingen afsender, men Signal-adressen slutter med ‘161’, og i bunden af siden står diskret: ‘Support your local antifa /// 161 crew’. 161 er talkode for AFA, Antifascistisk Aktion.

(Collager: Antifascistisk Aktion og Researchkollektivet Redox)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101233/trackback

17 Comments »

  1. Enhedslistens Stormabteilung, Einsatzgruppe Nordwest.

    EL SA.

    Kommentar by Bastardo — 14. maj 2019 @ 17:16

  2. Aha, så AFA lader sig inspirere af nazisterne i mere end bare voldsparathed og sort påklædning; AH = 18, AFA = 161.

    Kommentar by Michael — 14. maj 2019 @ 17:36

  3. Ja ja. Så længe det er modstandernes plakater, der hænger i lygtepælene.
    Nu begynder de vel med igen at uddele flyers og opsætte advarseler med, her bor en nazist i dit område og på arbejdspladsen.

    Kommentar by Anonym — 14. maj 2019 @ 18:04

  4. Så snart der lugtes ravage,har vi Simon Bünger Poulsen og Rasmus Preston på banen. Gad vide om ikke Pelle Dragsted og de øvrige kollektivister bl.a. stodderen fra entreprenørfirmaet som har mange kontrakter med Frank Jensens kommune har en finger med i spillet?

    Kommentar by Nielsen — 14. maj 2019 @ 18:34

  5. Alinsky’s Rules for Radicals: Anklag oppositionen for det du selv er skyldig i.

    Kommentar by Kimski — 14. maj 2019 @ 18:43

  6. Den gamle afdankede voldspsykopat Pelle “AFA” Dragsted stopper som bekendt nu i Folketinget.

    Mon ikke vennerne i Danmarks Radio står klar med et godt betalt pamperjob?

    Eventuelt som “mangfoldighedskonsulent”?

    Kommentar by Revisoren — 14. maj 2019 @ 18:46

  7. Nogen trænger til at blive afhentet tidlig morgen m håndjern på, og få deres computere konfiskeret og undersøgt for konspiration mod Danmark.

    Kommentar by Hul igennem? — 14. maj 2019 @ 18:55

  8. Sjovt at tænke sig, hvis de har magt – som de har agt.
    Så er det AFA-perkernes kontrafejer, der ad åre kommer til at skære grimasser fra alle landers lygtepæle.
    Tankevækkende.
    Mon de forblændede sortklædte AFA-voldspsykopater har tænkt dén helt til ende? Næppe!

    Kommentar by Knights Templar — 14. maj 2019 @ 19:06

  9. Med deres tætte forbindelse til dele af Folketinget og medvind fra medierne er AFA, eller hvad de måtte kalde sig nu om dage, urørlige. Selv politiet holder lav profil

    Vold, chikane, trusler og hærværk. Alt bliver tolereret. Ingen konsekvenser. Og ti år senere sidder de selv i Folketinget og kan beskytte næste generation af voldspsykopater.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 14. maj 2019 @ 19:06

  10. Man kan jo bare sende en masse “anmeldelser” til den signal afresse hvor der så kun er enhedsliste-plakater.


    Spilder de deres tid.

    Kommentar by Navn — 14. maj 2019 @ 19:29

  11. alle landeTs…
    (Mine arme, bliver da også kortere og kortere..)

    Kommentar by Knights Templar — 14. maj 2019 @ 19:29

  12. Redox journalisten og Enhedsliste politikeren Marchen Neel Gjertsen er nu ansat på JydePolitikens Christiansborg redaktion.
    Hun hædres af vennerne

    Jyllands-Postens politiske redaktør Marchen Neel Gjertsen hædres med Publicistklubbens Talentpris 2019.

    https://jyllands-posten.dk/premium/navne/ECE11372238/et-lysende-talent-en-politisk-noerd-og-en-kvinde-med-sjippetov/

    Lidt mere om venstreekstremisten.
    http://www.uriasposten.net/archives/category/journalister/gjertsen-marchen-neel

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 14. maj 2019 @ 20:25

  13. DANMARK, landet hvor alt er ved at blive vendt på hovedet. Dem som lyver, laver hærværk og truer/overfalder folk som led i en kommunistisk kamp mod lovlige partier, de ignoreres som regel af politiet. Mens dem som fortæller sandheden om masseindvandringens konsekvenser, kan blive hentet kl. 5-6 om morgenen, blive lagt i håndjern og slæbt med på stationen til forhør.

    Med hvilken ret foretager man disse razziaer? Hvordan kan det lade sig gøre at kriminalisere sandheden om en invasion som dræner landet for resourcer, og som er en trussel mod befolkningens liv og velfærd!

    I aviserne er der mange reklame-artikler for Venstre og de Konservative samt R, LA, S og SF osv. Men alle disse partier nægter at være på danskernes side. De snakker om klima-investeringer, bedre pensioner, mere velfærd, ekstra milliarder til sundhed og ældrepleje osv., men de vender det blinde øje til at hvis invasionen fortsætter, bliver der INGEN penge til alt hvad de lover.

    Hvem er i grunden værst? AFA eller de partier som er ved at afskaffe Danmark.

    Kommentar by tp — 14. maj 2019 @ 21:29

  14. Altså. Jeg Rasmus Paludan har min største respekt. Han kommer som klodshans ind i politik, og siger sandheden, som selvfølgelig er totalt ilde hørt blandt de etablerede partier (De politisk korrekte- som man kalder dem). Gud hjælpe mig startes der en hetz imod ham, og der fremføres at der bruges 41 millioner på hans sikkerhed….SE DET ER JO IKKE RASMUS PALUDANS SKYLD…DET ER DEM SOM IKKE KAN TÅLE YTRINGSFRIHEDS SKYLD…HVOR MANGE MILLIONER HÆLDES DER I MSM ENØJEDE PROPAGANDA??????????. Bravo Rasmus.

    Kommentar by Michael Unna — 15. maj 2019 @ 07:02

  15. undskyld min korrektur. Jeg er ikke RP. Jeg hedder Michael Unna….men RP har altså min største respekt. Der kan være petitesse detaljer og småting jeg er uenige med ham i, men i det store hele,….så har han fuldstændig ret.

    Kommentar by Michael Unna — 15. maj 2019 @ 07:05

  16. De kunne ligeså godt skrive at din stemme på paludan er ligegyldig.
    https://ekstrabladet.dk/eblive/Valg/

    Kommentar by Anonym — 15. maj 2019 @ 12:06

  17. Mærchen Gertsen fortæller eventyr

    Kommentar by Træt — 15. maj 2019 @ 14:06

RSS feed for comments on this post.