15. maj 2019

Tilst: Arabere overfalder par på tankstation – Kvinde blev ’slået og trukket i håret hen ad asfalten’

I forbindelse med min flytning til Århus tankede jeg flyttebilen ved en Uno-X tank på Edwin Rahrsvej i den multikulturelle vestby. Jeg holdt i kø bag en overvægtig midaldrende araber, der kørte frem uden at tanke. Jeg undrede mig lidt, og tog pladsen. Hidsig stod han nu på den anden side, og spurgte truende om jeg slet ikke havde set ham. Han opdagede, at jeg ikke var alene, og kørte derfra med onde øjne. En bizar overreaktion på en helt normal hverdagssituation. Klassisk dominansadfærd.

2000 meter derfra på en Circle K-tankstation, mandag aften, seks uger senere. Politiet eftersøger to arabere, den ene 175 cm høj med kort hår i siderne. Via Døgnrapporten for Østjyllands Politi – Udsat for vold ved tankstation.

En 38-årig mand og hans 40-årige kæreste blev mandag kl. 20.22 udsat for vold af to mænd i forbindelse med et besøg på en tankstation på Tilst Parkvej i Tilst. Den 38-årig mand har forklaret til politiet, at han blev slået flere gange i ansigtet, og da hans kæreste forsøgte at lægge sig imellem, blev hun også slået og trukket i håret hen ad asfalten.

De to mænd ankom og kørte fra stedet i en sort bil – evt. en BMW eller en VW Passat. Har man oplysninger i sagen, kan man kontakte Østjyllands Politi på telefon 114.”

(Circle K på Tilst Parkvej, Århus V; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 15:58 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101272/trackback

41 Comments »

  1. Ja, du må se at få det lært: Der er det jo meningen at du så skal sidde med hænderne i skødet og øjnene slået ned, mens du venter på at herrefolket beslutter sig til hvad de vil.
    -Og det kan såmænd godt tage et stykke tid, når den ene brik er rustet fast, og den anden ikke kan komme forbi.

    Kommentar by Kimski — 15. maj 2019 @ 16:20

  2. Jeg troede ikke, at etniske danskere måtte færdes på benzinstationer længere.

    Kommentar by Michael — 15. maj 2019 @ 16:33

  3. Circle K på Bjerrevej i Horsens: En 36-årig mand er blevet dømt til tre måneders fængsel, efter at han slog en anden mand med knytnæveslag i ansigtet. Det valgte han at gøre, fordi han mente en kunde var racistisk, da han ville købe sorte Prince.
    https://www.dagens.dk/112/braekkede-naesen-fordi-han-koebte-en-pakke-sort-prince

    Kommentar by Jens — 15. maj 2019 @ 16:44

  4. Stram Kurs er kursen nu, disse kriminelle udskud skal ud.

    Kommentar by LarsB — 15. maj 2019 @ 16:50

  5. Det er hverdagskost for os der påtaler araberes tåbeligheder. Som fornyelig da jeg påtalte en arabers rygning mens vedkommende gik tværs over en tankstations tankområde. Vedkommende fattede tilsyneladende ikke problematikken og begyndte med den sædvanlige aggressive islam-adfærd. Kort efter henvendte en islamistisk mandsling sig til mig og spurgte om jeg havde problemer med pågældendes ven. “Ja, din ven gik og røg på tankstationen”, hvortil svaret faldt: “Det skal du ikke blande dig i.”

    Islam er en katastrofe for den vestlige civilisation. Ikke bekræftet med ovennævnte episode, men ved, som Rasmus Paludan ganske rigtigt informerer om, at islam intet sted i den vestlige verden har kunne indgå på fredelig og konstruktiv vis. Intet sted. Det bør selv Zenia Stampe, Sofie Carsten Nielsen og Morten Østergaard kunne se, hvorfor de handler mod bedrevidende. En alvorlig sag.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 15. maj 2019 @ 17:02

  6. Det har jeg også prøvet, Kim .Der er en grund til ,at jeg er herinde.
    Gider ikke mere !

    Kommentar by Ewing — 15. maj 2019 @ 17:18

  7. Cirkle K – nu også med drab:

    https://sn.dk/Holbaek/Circle-K-sagen-Landsret-giver-markant-haardere-straf/artikel/835592

    Kommentar by Michael — 15. maj 2019 @ 17:25

  8. Business as usual. Det har stået på i over 30 år og dumskerne stemmer stadig på venstre, de konservative bøsser, radikale, liberal arrogance samt resten af det røde lort som kun vil give os mere islamisering af Danmark og flere voldtægter af vores og børn og børnebørn samt flere myrdede og smadret danskere. Danskerne har forvandlet Danmark til en islamisk lortebrønd og gjort os til slaver for importerede indavlede uintelligente fårehyrder og gedekneppere.
    Allahu-akbar dumme dänen.

    Kommentar by Piphans — 15. maj 2019 @ 17:42

  9. Koran aber er og bliver pest for ethvert samfund.

    Kommentar by Flaskeposten — 15. maj 2019 @ 18:07

  10. Ja, det er svært at forstå at nogen vælgere kan vedblive med at stemme på partier, som i årevis har bedraget dem, og som nu gør klar til at afskaffe/udrydde dem. Men forklaringen er vel at flertallet stadig ikke læser netaviserne? Og nøjes man med de gamle medier kan man jo godt få det indtryk at Danmark ikke er på vej mod kaos og katastrofe.

    Men hvis vælgernes hukommelse ikke var så dårlig, og hvis de tænkte lidt mere over de informationer de trods alt stadig modtager ind i mellem fortielserne og propagandaen, ville de være klar over følgende:

    Både Venstre, Konservative, Radikale, Socialdemokraterne, SF, Alternativet, Enhedslisten, LA og DF har accepteret Marokko-traktaten, selvom den går ud på at den demokratiske debat skal afskaffes, og mængden af indvandring mangedobles! I realiteten en dødsdom over det Danmark vi kender. Alene det bør få enhver fornuftig vælger til at tage afstand fra disse partier.

    Hertil kommer magtmisbrug, skandaler, svigt, svinestreger, brutalitet og forræderi i et kolossalt omfang. Noget som har ødelagt livet for tusinder og atter tusinder af danskere. Det er virkelig på tide at stemme nye og anderledes politikere ind.

    Kommentar by tp — 15. maj 2019 @ 18:33

  11. Super signalement:

    To unge mænd i en sort BMV. De må være lette at finde i Århus Vest.

    Kommentar by Bastardo — 15. maj 2019 @ 19:19

  12. Med alt det, som sker i forbindelse med muhammedanere, overfald, voldtægter mm. har jeg stor forståelse for at folk efterhånden rykker til højre, bare i det forfængelige håb at nogen vil vise handling ang. udvisninger. det ligger meget tungt med dette hos “de etablerede partier”.
    Jeg hørte forleden i tysk TV, ARD,”Hard aber fair” at førende restauranter og hoteller afviser at betjene medlemmer af f.eks. AfD. eller andre højrepartier. Det kan vist kaldes diskrimmninering. Hvad ellers.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 15. maj 2019 @ 19:23

  13. Gider betjentene ikke gennemse overvågningsvideoer? Der kan sgu da ikke være tvivl om, hvad Løkke-Fondens gæster kørte i, når køretøjet og barbarerne er optaget af tankens overvågning.

    Løkke-Fonden bugner af velstand under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 15. maj 2019 @ 19:36

  14. Kvinder bør slet ikke begive sig ind på en tankstation efter mørkets frembrud og om dagen se sig ekstra godt for. Det ved jeg af bitter erfaring. Den slags oplevelser får en til tasterne.

    Kommentar by Ellen — 15. maj 2019 @ 19:37

  15. Muhammedanerne afholder som bekendt ramadan i øjeblikket med tilhørende abnormt ædeorgie om natten.

    Hvad siger de hysteriske klimatosser og lille Gretha til dette svineri med energien?

    Kommentar by Revisoren — 15. maj 2019 @ 19:58

  16. 11. Bastardo
    Var det ikke nemmere at futte hele Århus Vest af med Basar og hele lortet med indhold, Bimmere iberegnet.
    Regeringen vil jo gerne have fjernet Ghettoerne, ikke.

    Og på denne måde her er Danmark jo fri for genhusning, på skatteydernes regning.

    Kommentar by Sindsro — 15. maj 2019 @ 20:04

  17. @ 1 ha ha, og rusten er RØD. RØD er rusten, rystende rusten. Det er dumt at gå op mod invasionen enkeltvis, vær i stedet bukke-høflig og smil som en thailandsk luder, per-faked. Vær god fake-dhimmi og se hvordan den ægte arrogante snob selvfedhed stråler ud af svinet. Og brug så al den energi på organiseret modstanden, helt alvorligt, og støt paladinen, shittsunamien ruller ind nu og det er vildt at han kan holde til hadpresset 10 timer7dag. Give him love❤️

    Kommentar by Gaflen — 15. maj 2019 @ 20:06

  18. Rasmus Paludan kommer i Dr 1 kl 22 iaften. Så er det med at se hvad han fortæller de røde journalister. Der er ikke nok der stemmer på de partier der vil gøre noget ved Danmark undergang. Det er faktisk forfærdeligt.

    Kommentar by IES — 15. maj 2019 @ 20:07

  19. @ Iznogut – 19:36

    “barbarerne er optaget af tankens overvågning.”

    Hvor er det smukt, at denne sidste del læst helt ude af kontekst meget passende kan bruges til at beskrive de danske politikere!:D

    Kommentar by R. W. Emerson — 15. maj 2019 @ 20:10

  20. Henvend sig til politi.. Hvorfor det? – skulle det virke som en tudekiks? Politiet er jo enten rødgarde eller,,bekymret!?!,, vi er totalt røvrendt..

    Kommentar by Gaflen — 15. maj 2019 @ 20:15

  21. Det tilter i Tilst

    Kommentar by Cat Girl — 15. maj 2019 @ 20:23

  22. DE HOVEDANSVARLIGE for den voldsbølge som ruller hen over Danmark, er de radikale og deres medløbere. Men hvad Chrborg byder os generelt, er utroligt, og var utænkeligt før i tiden. Her et par eksempler, som især er beregnet på nye læsere af Uriasposten.

    1: Venstre har i Marokko skrevet under på fremover at censurere al demokratisk debat, plus at Danmark skal modtage yderligere mindst et par millioner arabere og afrikanere. Mette F fra S har sagt at havde Lars ikke skrevet under, ville hun selv have gjort det.

    2: Venstre lovede straks-stop, men siden 2O15 er mellem 53- og 6O.OOO flere migranter rykket ind. (eller endnu flere)

    3: Venstres bolig-politik har ikke hjulpet mange boligsøgende danskere, men har tværtimod presset huslejerne op mange steder.

    4: Venstres Lars Ulykke har centraliseret og reformeret alt muligt. Især har han rundbarberet sundhedsvæsnet. Men alle hans “reformer” har været til skade og ulempe for borgerne.

    5: Nu vil han bruge 1O milliarder kroner på at forvandle masser af boligblokke og rækkehuse til grusdynger.

    6: Nu lover Venstre 69 ekstra milliarder til velfærd. Men man kan ikke stole på valgløfter, og alt tyder på at den fortsatte invasion bliver så dyr at vi tværtimod vil få endnu flere nedskæringer.

    7: Sammen med K har V sendt politiet ud for at arrestere folk som har brugt ytringsfriheden til at oprette og drive net-aviser.

    8: Medierne fortæller i disse dage om at folk på 9O og 1OO år nægtes hjemmehjælp eller en plejehjemsplads.

    Sidder med nogle valgbrochurer fra V hvor man påstår at der er kommet styr på indvandringen, og hvor man GARANTERER en stram udlændingepolitik. Men hvordan stemmer det med Marokko-aftalerne? (som går ud på det modsatte)

    I en brochure om sygehuse mv. loves 2OOO ekstra sygeplejersker, 32O flere læger, 35 ekstra lokale sundhedshus, osv., og 9 milliarder kr. mere til sundhed. Men mens V har haft magten, er hospitalerne og skadestuerne etc. blevet hærget af sparekrav, nedskæringer og lukninger. Og hundredvis af sygeplejersker er blevet fyret. Og i Århus er det største hospital blevet pålagt at spare 1 milliard kr. i år, med fyringer af nøgle personale til følge.

    Venstres synderegister er meget længere end det her kan beskrives. Men det skal understreges at ALLE de gamle partier fortjener at blive straffet af vælgerne. Alle har de svigtet deres ansvar fælt. Alle er de landsskadelige, asociale og folkefjendske.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. maj 2019 @ 21:04

  23. Censuren breder sig.

    Nu har Gyldendal censureret en ny udgivelse af Halfdan Rasmussens børnerim.

    De stakkels små pus kan ifølge Gyldendal ikke tåle at høre de slemme ord “neger” og “hottentot”.

    Var det ikke hædersmanden Søren Krarup, der betegnede Gyldendal, Politiken og Danmarks Radio som “Bermudatrekanten”?

    Kommentar by Revisoren — 15. maj 2019 @ 21:10

  24. PS: Nogle af de multi-kulti begejstrede FORREGNER sig. For islamisterne vil jagte og forsøge at udrydde ikke bare de kristne, men også ateister, kommunister, nihilister, feminister, bøsser, lesbiske og alle LGBTYXQZ typer, plus enhver som ikke bukker dybt nok. Og alle som stadig ejer noget værdifuldt. Og sunni- og shiamuslimer vil også bekæmpe hinanden.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 15. maj 2019 @ 21:34

  25. ALEXANDER BEAUMONT — 15. maj 2019 @ 21:04

    Godt resumeret Alexander.
    Hvem ligger inde med en lignende lister for Socialdemokraterne/andre?

    INGEN af de partier der genopstiller, vil stoppe den islamiske invasion/vanviddets udvikling!
    KUN SK og NB, derfor:
    Stem P for Stram Kurs eller D for nye Borgerlige, hvis vandviddet skal stoppes!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. maj 2019 @ 21:47

  26. En araber med kort hår i siderne? Ham har de nok inden aften.

    Kommentar by Arne Torp — 15. maj 2019 @ 22:02

  27. Islam ( Koranen ) påbyder enhver af deres troende (muslimer) på livet, at følge punkterne i linket her HELT BOGSTAVELIGT:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

    Men da de endnu ikke helt har taget magten, så “nøjedes” de med Taqiyah (tilladt løgn) og hverdags terror på gader og stræder, som beskrevet i blogoplægget her og som vi ser det på Bellahøj m.m., for bedst muligt, at efterkomme pligterne, indtil det rigtigt går løs.
    Og gør de det ikke, så stemples de selv (af deres egne) som vantro og kan læse deres skæbne i samme link!

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. maj 2019 @ 22:14

  28. Taqiyah (den lovlige løgn) kan læses her:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. maj 2019 @ 22:18

  29. 17 IES 2o.o7 : MENTE du TV 1, for der er vist ikke noget i DR 1 radio….?

    Kommentar by tp — 15. maj 2019 @ 22:32

  30. Hey hva du laver på min tankstation.
    Hvorffor du grinner. Tror do jar idiot.
    Hey hvurffor du blanne.

    Kommentar by XXXXX — 15. maj 2019 @ 22:34

  31. Ps. til 23:

    Der Adler kom med et fint resume af VR på:
    http://www.uriasposten.net/archives/101255
    i kommentar nr. 37

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. maj 2019 @ 22:46

  32. DR.dk har tekniske problemer, hvorfor live chat med Rasmus Paludan med planlagt start kl. 22.30 ikke er startet kl. 22.54. Tilfældighed?

    Kommentar by Dansk Stolthed — 15. maj 2019 @ 22:54

  33. Glem det. De dumme danskere er begejstrede for EU, klimahysteri, indvandring og islam som aldrig før.

    Lad endelig dette dumme folkefærd uddø. Dem der ikke vil det, kan jo rejse væk eller påbegynde en væbnet modstand (men hvem gider dog det).

    Lorteland, lortebefolkning :-(

    Kommentar by MODSTAND — 16. maj 2019 @ 01:47

  34. SEJR V

    Kommentar by NulTolerance — 16. maj 2019 @ 06:57

  35. Kan kun gætte. Der har også været stenkast imod tog to steder i Danmark. Dog beskrevet som hvid i huden.
    https://ekstrabladet.dk/112/unge-smadrede-tog-foran-chokerede-passagerer/7636208

    Kommentar by Anonym — 16. maj 2019 @ 09:28

  36. Til #33
    Der er et par detaljer som du bør overveje:
    A)
    Danskerne ikke dumme, men snarer naive. Glem ikke at på trods af at Danmark er et af verdens mest resurse fattige lande, har det produceret utallige vigtige videnskabsfolk og ingeniører igennem tiden. Islam derimod, har stort set ikke lavet andet end lort. Og videnskabeligt set så stammer selv alt deres “nye” mattematik i virkelighed fra Indiens Brahminere. De stjal det bare og præsenterede det som deres eget, ligesom de til Kineserene præsenterede vores opfindelser som Islams gode ideer.
    Så i modsætning til Islam HAR vi faktisk noget at kæmpe for!
    B)
    Vi oplever i øjeblikket en parasitisk destruktion af selve den civilisation der er i landet. Det er klart at parasitterne vil IKKE stoppe noget før ALT der kan nasses på er ødelagt, ligesom i Afrika og i de Islamiske lande! Da Danmark naturligt ikke har ret meget mad er det klart at der på et tidspunkt( når Islam ligesom alle andre steder har ødelagt vores landbrug) nok ikke er mad mere end til 50k til 100k personer. Der er klart at der kun vil være parasitter og kannibaler tilbage på dette tidspunkt, hvoraf de fleste vil stamme fra Mellemøsten. Så de kan ikke noget og har intet krav på noget, derfor kan de kan bare flyttes eller slettes.
    Så hvis man evakuere den raske del af befolkningen i udenlandske klynger, kan disse komme tilbage en dag og genskabe landet uden for meget besvær. Men dette kræver en længere planlagt evakuering. Dog vil denne løsning kunne tilfredsstille alle på venstrefløjen (venstre for DF). For venstrefløjen mener jo ikke at man må stoppe nogen form for destruktiv dysfunktion som Islam, og derfor må man formode at de vil elske at blive ædt op af deres egen løgnagtige indsats.

    Kommentar by Hvideplov — 16. maj 2019 @ 10:13

  37. @ 33 haha! Good one!

    Kommentar by Kuffar — 16. maj 2019 @ 10:44

  38. Øh, undskyld – det var til 26. “Araber, kort hår i siderne” 😬

    Kommentar by Kuffar — 16. maj 2019 @ 10:46

  39. Alexander, det er godt, det du har skrevet! 👍Er det muligt at lave løbesedler og evt plastmærkater, som kan hhv omdeles til husstande, sættes op på busstop? Det er nemlig helt sandt, det m fyringer af sygeplejersker og nedskæringer, og selvfølgelig vil de gøre det umuligt for fattige danskere at leve et blot tåleligt liv, fordi billige boliger skal gå til det nye herrefolk, hvoraf der nok kommer et skyhøjt tal i år, og jobbene gives også til udlændinge. Jeg er pissetræt af at gå i fakta og netto, eller køre m bus i Kbh, for mange taler ikke dansk og er decideret ulækre (lugter: totalt manglende hygiejne!), og så kører chaufførerne, som om de var vant til at køre ræs i ørkenen!!

    Kommentar by Kuffar — 16. maj 2019 @ 10:55

  40. @ 30 HAHAHA!! Ikke engang lyv! Sådan taler de! Jeg kender nogle kristne iranere, og selvom de har været her i både 10-20 år, så taler de faktisk m den spøjse ordstilling. I øvrigt bør regeringen give ophold til de kristne asylsøgere, da de er forfulgt i de fleste muslimske lande, men også fordi de kristne vil være blandt de få dygtige til at street-fighte, når den dag kommer. Dem og kurderne.

    Kommentar by Kuffar — 16. maj 2019 @ 11:00

  41. Knivstik, overfald, skyderi.
    Overskrifter i hverdagens aviser og nyheder. Hvorfor ønsker danskere dette hverdag?
    https://ekstrabladet.dk/112/politiet-saetter-massivt-ind-flere-tilfaeldige-roevet-med-kniv/7638958

    Kommentar by Anonym — 18. maj 2019 @ 09:21

RSS feed for comments on this post.