16. maj 2019

Forsker: “Muslimer vil gerne vores samfund på nogle punkter, men de vil ikke kulturen og livsformen.”

Det er selvfølgelig godt, at lektor Jens Peter Frølund Thomsen citeres i MSM for det indlysende, men det at vi stadigvæk overraskes over banale kendsgerninger, indikerer også at integrationsdebatten jogger på stedet. Politikerne nægter at tage udgangspunkt i demografien, for den dag de gør det, tvinger de sig selv til at tage stilling. Ingen gider stå på mål for Paludan-agtig polemik, men alternativet er værre. Ikke mindst for kommende generationer af danskere. Fra Kristeligt Dagblad – Forsker: Danskere og indvandrere fravælger hinanden.

“Roepolakker, svenskere, kartoffeltyskere og jøder. Det er blot et udpluk af de indvandrergrupper, der de seneste 150 år gradvist er gledet ind i det danske samfund. Men intet tyder på, at muslimske Muhammed i løbet af få generationer integreres kulturelt i Danmark. Tværtimod er det multikulturelle samfund en realitet, og selvom danskere og indvandrere på mange måder fungerer udmærket sammen på arbejdspladsen, så lever de i høj grad adskilt i privatsfæren.

Det mener lektor i statskundskab Jens Peter Frølund Thomsen fra Aarhus Universitet, der blandt andet forsker i spændinger mellem etniske grupper. …

Men vil forskellene ikke udviskes i løbet af få generationer?

Jeg har nok et lidt pessimistisk syn på fremtiden. De kulturelle forskelle mellem danskere og etniske minoriteter med muslimsk baggrund er meget sejlivede. Det har åbenbart stor betydning for mange indvandrergrupper at bevare deres kulturelle egenart. For eksempel bevarer de tyrkiske indvandrere og efterkommere et tæt forhold til Tyrkiet. Vi kan få en bedre integration på arbejdsmarkedet, og så har vi nået en hel del. Men tilbage står stadig de kulturelle forskelle, som mindsker sammenhængskraften. Når danskere og indvandrergrupper lever meget adskilt i privatsfæren, så er det en tendens, der ifølge socialpsykologer kan rumme kimen til en udvikling med fordomme og fjendtlighed og i sidste ende et mere opsplittet og konfliktfyldt samfund.

Danmark har i århundreder modtaget indvandrere, der kulturelt er blevet en del af det danske samfund. Hvorfor skulle det være anderledes med de 500.000 ikke-vestlige indvandrere og efterkommere?

I forhold til de muslimske indvandrere, så forekommer deres kultur og religion at være længere væk fra os end for eksempel tyskeres og polakkers kultur. Muslimer vil gerne vores samfund på nogle punkter, men de vil ikke kulturen og livsformen. …'”

(Brabrand Ulu Cami, Sintrupvej, Århus V, 2019)

Oploadet Kl. 14:51 af Kim Møller — Direkte link38 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101291/trackback

38 Comments »

  1. De vil gerne vores samfund=vores velfærdsydelser og mulighed for fizz til drengene inden de skal giftes med kusinen. Ellers er de totalt ligeglade med os

    Kommentar by redneck — 16. maj 2019 @ 15:09

  2. Uvidenheden er gigantisk. Nu vil Løkke åbne op for kvoteflygtninge igen, fordi asylantallet åbenbart er for lavt. Han har stadig intet fattet. Jeg tror faktisk Mette Frederiksen vil stå for en bedre udlændingepolitik end Løkke, hvis hun altså holder ord og indfrier sine løfter efter et valg.

    Kommentar by Larsen — 16. maj 2019 @ 15:22

  3. På nogle punkter?
    Gætter bistand og pension.

    Kommentar by Anonym — 16. maj 2019 @ 16:00

  4. De kommer for at ødelægge vores samfund og allerhelst vil de overtage vores land. De har fået alt for mange indrømmelser: særbehandling i svømmehaller og på hospitaler, halalcertificeret kød overalt, taxikørsel til ufatteligt mange af dem, inkl skolebørn, og omkr 900-1.000 moskeer, såvidt jeg husker. På Nørrebrogade er der butikker m arabiske butiksnavne, som sælger de sorte sække(!), og de får m rund hånd førtidspension, når de siger: PTSD! Jeg ved, at der er flere isis terrorister i dk, som er blevet kristne, og det er glædeligt, men hvor mange af disse terrorister og halshuggere render rundt i vores gader?? Ingen skal bilde mig ind, at ingen ved det? Kan man bede om aktindsigt, hvis man var journalist? Det ville nok være en katastrofe for Løkke at få frem.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 16. maj 2019 @ 16:01

  5. http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2019-05-16-df-profil-foreslog-elev-at-smide-toerklaedet-svar-udloeste-raab-og-klapsalver
    “skal jeg være arbejdsløs fordi jeg bærer tørklæde”!!!? kællingen truer os danskere til at acceptere Islam

    Kommentar by k. m. — 16. maj 2019 @ 16:04

  6. Bliver der kaldt til bøn fra minaretten, eller er det blot en attrap?

    Kommentar by np — 16. maj 2019 @ 16:06

  7. Kuplerne med terrorraketter rejser sig over skoven, stille, truende, ubønhørlig, udryddelsesinvasion. De er bedøvende med små rødsvinske bøssefisseakademikerdumskere..

    Kommentar by Gaflen — 16. maj 2019 @ 16:15

  8. Forsker Frølund Thomsens udtalelser viser meget tydeligt, hvorfor det er altafgørende for Danmarks fremtid, at Stram Kurs bliver valgt ind i Folketinget:

    I snart mange år har DF været synonym med den yderste højrefløj i dansk politik, og meningsdannere og eksperter har maksimalt kunnet tillade sig at ytre synspunkter og levere fakta, som lå lidt til venstre for DF. Med Stram Kurs’ ankomst er partiet nu repræsentant for den yderste højrefløj, og hvis de kommer ind på tinge og bliver en fast del af den offentlige debat, så vil det stille og roligt udvikle sig sådan, at man i det offentlige rum kan begynde at sige ting, som ligger lidt til venstre for Stram Kurs.

    Dette vil så også få de andre partier til – godt nok med meget små skridt – at bevæge sig mere mod højre, jo større opbakningen bliver til Stram Kurs. Se bare hvor meget Socialdemokratiet trods alt har bevæget sig over mod højre på udlændingeområdet, og hvor meget visse partier har kæmpet om at have den hårdeste udlændingepolitik til venstre for DF. I fremtiden kan de komme til at strides om, hvem der har den hårdeste udlændingepolitik til venstre for Stram Kurs, og det vil være et helt fantastisk skridt i den rigtige retning!

    Kommentar by R. W. Emerson — 16. maj 2019 @ 16:47

  9. Var det ikke Enoch Powell, der engang sagde, at multikulturen aldrig ville virke fordi; “de var uniformeret i kødet som fremmede for os og vi for dem,-og den uniform vil aldrig kunne tages af”

    Kommentar by CCC — 16. maj 2019 @ 16:53

  10. > Løsriv Jylland! 16:01
    Man kan anmode om aktindsigt jævnfør Lov om offentlighed i forvaltningen, og civilstatus gør ingen forskel. Der er visse undtagelser, som så også gælder for alle.

    > k.m. 16:04
    Javist, en højtskrigende hættemåge. Som fik det velturnerede svar fra Marie Krarup, at der i modsat fald ville være lukkede døre på nogle dele af arbejdsmarkedet.
    Nå, den korantro skal vel også snart på førtidspension.

    Kommentar by Henrik Petersen — 16. maj 2019 @ 16:53

  11. De, muslimerne, er født ind i og bundet på livet af islam, Fandens Religion, og kan IKKE træde ud uden, med god grund, at måtte frygte for livet, da de som frafalder islam er de største og første der står for skud som vantro iflg. deres hellige bog KOranen (Fandens Voldsmanual.

    De er forpligtede til at leve af og overtage vore goder, men de er MINDST lige så forpligtede til, at følge KOranens påbud, som f.eks.:

    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

    STOP VANVIDDET; stem Stram Kurs eller Nye Borgerlige d. 5. juni !!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. maj 2019 @ 17:06

  12. Rettelse:
    de andre af KOranens påbud, som f.eks.:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. maj 2019 @ 17:08

  13. Fy for et billede, og så på dagen hvor lars straksopbremsning afslører at han i virkeligheden hele tiden har været radikal. Forbandede løgner! Jeg havde egentlig tænkt mig at stemme på nye borgerlige, men det er simpelthen ikke nok mere med de landsforræderiske møgsvin fra begge fløje der sidder i folketinget, så det bliver stram kurs nu og motivet er hævn! De skal simpelthen have paludan helt ned i halsen hver eneste dag i folketinget i de næste mange mange år, og jeg vil fryde mig over hvert sekund de er tvunget til at bruge på ham!

    Kommentar by Per — 16. maj 2019 @ 17:24

  14. Hjemrejsefonden©

    Hjemrejsetillæg til alle dem der elsker deres hjemland højere end Danmark

    Lad os indså at dem der ikke vil integreres eller assimileres aldrig rejser frivilligt, og at der aldrig vil blive politisk tilslutning til at udvise flere hundrede tusinde mennesker, ”bestikkelse” er efter min mening eneste løsning. Stram Kurs får aldrig held med at udvise 700.000 mennesker.

    Selv hvis det skulle koste en million pr. næse, ville det på lang sigt være en god forretning. Kommunernes og statens besparelser kunne løbende overgå til Hjemrejsefonden, man kunne ydermere lave indsamlinger og omlægge en del af ulandsbistanden til Hjemrejsefonden, da hjemrejsetillægget i mange tilfælde vil blive brugt i den 3. verden, kommunerne ville i mange tilfælde give et tillæg på flere hundrede tusinde kroner, da pengene ville være tjent ind på et enkelt år. Den kulturelle gevinst for Danmark ville være uvurderlig, og hvis dem som ikke gider danmark, løbende tog imod tillægget, vil dem som godt gider Danmark, hurtigere blive assimileret, da de ville have taget et positivt tilvalg, og de ville efterfølgende ikke blive konfronteret af de elementer der ville være modstandere af at de blev for danske.

    Hjemrejsetillægget skulle være afhængigt af at modtageren frasiger sig et eventuelt dansk statsborgerskab, samt skrev under på at man accepterede et permanent indrejseforbud.

    Medarbejdere i godhedsindustrien ville være nødsaget til at finde nye jobmuligheder, det ville afgive yderligere ressourcer på arbejdsmarkedet, samt økonomisk.

    Hjemrejsetillægget ville endda bevirke at modtageren ikke engang behøvede at rejse tilbage til oprindelseslandet, da de med deres nyvundne formue ville være velkomne i ørige lande.

    Hjemrejsefonden ville være afhængig af et fuldstændigt asylstop, da det eller ville have den modsatte effekt, og i stedet virke som en magnet.

    Naivt måske, men selv med moderat succes, ville Danmark blive et bedre sted.

    Kommentar by Jens — 16. maj 2019 @ 17:45

  15. VIL I for fanden ikke indse det:

    Deres religionsstifter/røverhøvding har viderebragt den hævnende gud Allahs ord, som er den ufravigelige sandhed, som alle muslimer fødes ind i:

    Du skal hade de vantro, du må ikke omgås de vantro. De skal konvertere eller betale særlig skat. Hvis de ikke underkaster sig, skal du halshugge dem.

    Kommentar by Bastardo — 16. maj 2019 @ 18:21

  16. Dét ka’ ikke passe!
    Nu har vi hørt til hudløshed: “Bare vent om 20 år…”
    Det har været Olga’s mors forsvar, for at tilsvine og udskamme alle, der ikke eet sekund har troet på idiotien.
    Er der nogen der har lyst til, at smække en mike op i hendes grimme fjæs for en kommentar?
    “Der er visse ting de har taget til sig…”
    Lad mig gætte:
    Sjaaasen.
    Sundhedsvæsnet.
    Kn.ppe-yngle-avle-checken. (Børnechecken for os danskere)
    Gratis uddannelse.
    Fuldfør selv…
    Aiiii, det VAR flooot!
    I er nææsten fuldt integrerede.
    Som at be’ sin arbejdsgiver bare sætte lønnen ind, afsendt fra en liggestol på Mallorca.
    Flot?
    Næppe

    Kommentar by Knights Templar — 16. maj 2019 @ 18:51

  17. Hvis de vil noget, kan de starte med at lære at opdrage deres børn.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. maj 2019 @ 19:37

  18. Vi kan ligeså godt indse det: Indvandringsindustrien og de gamle partier er ude på at lave en kommunistisk/rødnazistisk “endlösung”. Hjertelig velkommen til millioner af arabere og afrikanere, og til helvede med Danmark og danskerne. Landet skal bare udplyndres, og den danske befolkning fordrives og udslettes. De gamle partier er stort set ikke andet end en række mafia-bander som lover os guld og grønne skove før valget, og som efter valget med glæde dolker os i ryggen, og udleverer os til endeløse tab, ulykker og rædsler.

    De har ikke bestilt andet end at snyde os i årevis, så hvorfor skulle de forandre sig efter dette valg? Stem på NB eller STRAM KURS.

    Kommentar by tp — 16. maj 2019 @ 19:53

  19. STRAM KURS
    Der skal et ORDENTLIGT ryk i rattet til nu, for at rette bussen DK op, og forhindrer den kører ud over en bjergside.
    Det er konsekvensen af årtiers manglende rettidige småjusteringer på “rattet”.
    Vi er forlængst kørt langt ud over “rumlerillerne”!

    Kommentar by Knights Templar — 16. maj 2019 @ 20:29

  20. MSM og den kulturradikale “elite” har travlt med at udskamme de onde højreorienterede islamofober for deres “had” mod fredens religion.

    For “sjov” var jeg inde og kigge mig lidt omkring på Hizb ut-Tahrirs danske hjemmeside.

    Magen til hadefuld retorik skal man sgu lede længe efter. Her kan “islamofoberne” slet ikke være med.

    Der opfordres direkte til krig og had mod “kafir” og “kuffar-staterne”.

    Hvad siger Stormufti Østergaard og Olgas mor til det?

    Kommentar by Revisoren — 16. maj 2019 @ 20:31

  21. Endelig en forsker der har opdaget virkeligheden :-) :-) :-). Så er spørgsmålet om hvor mange årtier der skal gå før der er en forsker der opdager, at det har noget med Islam at gøre …..:-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 16. maj 2019 @ 20:52

  22. # 14 Jens 17.45: Dit forslag vil koste 7OO MILLIARDER KR. Det vil rygtes at man kan få en million kr. for hvert familiemedlem ved at rejse til Danmark. Derefter vil migranterne strømme ind gennem grænsen mod syd, der er hullet som en si. Men i princippet er din idé måske udmærket? Men sammen med andre forslag om penge til afrikanere og arabere vil det øge diskriminationen af danskerne. Det kan også ende med en statsbankerot.

    Husk at til EU-valget er “Folkebevægelsen mod EU” det eneste parti som arbejder for at vi ligesom England kommer væk fra dette totalitære monster. Se black pigeon på you tube: EU = Europas Undergang

    Hos 24nyt.dk (og snaphanen?) påvises det at regeringens over hundrede såkaldte “stramninger” ikke er andet end fup. Ligesom Mette Fs løfter om stramninger.

    Kommentar by tp — 16. maj 2019 @ 21:07

  23. 13. Knights Templar
    Det var netop derfor GUD tog Olga til sig. Han kunne nemlig se at hendes mor ikke var en god mor. Fordi hun var ligeglad med om Olga blev kulturberiget, når Olga blev større.

    Kommentar by Sindsro — 16. maj 2019 @ 21:12

  24. #14 700.000 x 1 million = 700 mia. Det er væsentligt billigere at udvise dem efter at have indført dødsstraf for ikke at efterkomme en udvisning (samt holde udviste skjult for myndighederne), så har de valget mellem at blive aflivet i DK el. forlade landet. Mit gæt er, at de fleste vælger det sidste.

    Kommentar by Odo — 16. maj 2019 @ 21:21

  25. ¤ CCC 16.53: Enoch Powell forudsagde også at der kunne komme til at flyde meget blod i gaderne, som følge af indvandringen. Og han fik ret. London har oplevet mange terror-mord og barnemord. Og det bliver endnu værre. Se hvad Tommy Robinson har afsløret på you tube.

    Kommentar by tp — 16. maj 2019 @ 21:44

  26. Det er utroligt så tungnemme både mediefolk og politikere er. Selv socialforskere og kulturforskere. Det virker ufatteligt at en flig af virkeligheden først går op for dem efter 40 års erfaringer. Selv om de kan se problemerne, magter de ikke at tage konsekvenserne.

    Kommentar by JC — 16. maj 2019 @ 21:47

  27. @ 10 tak, Henrik 👍

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 16. maj 2019 @ 21:51

  28. @ 22 ja, jeg tror også, at jeg stemmer på Rina Ronja Kari til EU valget. Hvis jeg stemmer til det valg.

    Kommentar by Løsriv Jylland! — 16. maj 2019 @ 21:55

  29. Hul igennem? — 16. maj 2019 @ 19:37:

    De opdrager skam deres afkom. Endda meget striks, men ALENE i fuld overensstemmelse med KOranens påbud og Fandens intentioner! Og deraf er selv den værste bøddel og yngste skoleterrorist ALTID en absolut velopdragen og omsorgsfuld søn, i forældrenes og klanens islamiske optik. Og netop det nyder MSM at agere mikrofonholder for, så det fremstår, for vore MSM-indoktrinerede, medborgere som om, at iSlam-tilbederne er uskyldigheden selv.

    Michael Unna — 16. maj 2019 @ 20:52 :
    Helt enig!

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. maj 2019 @ 22:26

  30. Apropos mikrofonholderi:
    Jeg er ved at ørle, når jeg hører og ser interviews venner imellem. Som da Øffe Knaldbæk blev interviewed tidligere i dag. Jeg måtte lige se efter en ekstra gang for lige at tjekke det VAR Christiansborg ridebane der var i baggrunden, og ikke Centralhjørnet. At det VAR rytterstatuen. Og ikke en statue af PAN.
    Jeg har sjældent set mage til kærlig, skæmtende bon-kammerateri. Det var sgu lige før jeg frygtede de glemte tid og sted. Og begyndte og gnave hinanden op fra slap.
    Og senere hestefjæset Frøkjær Jensen, der ligeledes med hovedet indlevende på skrå, holdt mikrofon for Dyhret Pia.
    En streng omgang at være vidne til. Ihukommende den hadske stemme og kropssproget på hestefjæset, da hun i går havde mere end svært ved at undertrykke sin afsky for Rasmus P. Der ikke blev mødt med hovedet forstående på skrå. Men var vidne til noget, der mere mindede om den spanske inkvisition.
    Alle de lede medløbere og værnemagere fortjener en STRAM K-indhest den 5.juni, der er større end ved valget af Donald T.

    Kommentar by Knights Templar — 16. maj 2019 @ 23:03

  31. Vi får snart det totale kvinderegimente: Mette, Pia og Pernille. Med Morten Østergård som jordmormand. Det skal nok blive festligt og dyrt. Vi vil blive kvalt i en tsunami af bløde værdier, bekvemmelighedsflygtninge og mennesker det er synd for og derfor skal have en masse gratis goder. Man må appellere til de feminiserede danske mænds undertrykte mandighed: Sig dog nej til dette feministiske mareridt.

    Kommentar by JC — 16. maj 2019 @ 23:30

  32. Kommentar by k. m. — 16. maj 2019 @ 16:04

    Sådan en hændelse med gymnasiet og Marie Krarup viser mig, at Danmark ikke står til at redde…der er tale om de unge, som jo er fremtiden og alle andre politikere pt. bøjer sig i støvet for islam og sådan en perkerkælling…

    Det vi kan mønstre på “højrefløjen” og via NB og SK…kan ikke ændre på udviklingen…Det store danske flertal vil ikke forstå, undertrykker al åbenlys fornuft, og derfor vil man med fuldt overlæg, med vilje og helt bevidst, forære Danmark til islam og muslimerne…det er kun et spørgsmål om tid og demografi!

    Churchill mestrede at sætte sig op mod nazismen…men han var også i en halt anden liga….NB, SK og alle vi andre har slet ikke spillet os op i den type liga.

    Nu ser vi retsvæsen, politi og militær sætte sig på de kritiske røster og meninger…Marrakesh aftalen er i gang med at blive rullet ud…Orwell´s 1984 er på vej og vi kan ikke gøre en skid!

    Kommentar by Black Watch — 17. maj 2019 @ 01:01

  33. Mit land er ved at gå under på grund af Løkketofttyper,som elsker den luksus pengeejerne tildeler dem.

    Kommentar by Nielsen — 17. maj 2019 @ 01:53

  34. Løkke-Fonden bugner af velstand under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 17. maj 2019 @ 02:13

  35. Det var for en gangs skyld en fryd at se Debatten, hvor både Vermund og Paludan begge kørte med klatten. De kulturradigale fortidslevn på den modsatte side, blev sat godt og grundigt til vægs.

    Kommentar by LarsB — 17. maj 2019 @ 02:22

  36. @tp 22#
    Du påpeger det klart svageste punkt i mit forslag, ikke økonomien, men at endnu flere migranter ville kunne se ideen i at krydse en række sikre lande for at komme til Danmark, derfor ville forslaget også kun være realiserbart hvis der kom et komplet asylstop, at hjemrejsetillægget kun ville omfatte dem der allerede er i landet d.d. og at der ikke skulle uddeles yderligere opholdstilladelser og statsborgerskaber. Hvis ikke det var en forudsætning, så ville forslaget være formålløst, eller endda skadeligt.

    Jeg forestiller mig desværre ikke at alle 700.000 mennesker ville takke ja til tilbuddet med det samme, og hvis man fokuserede på de omkostningstungeste grupper først, fra bestemte lande, kriminelle, allerede udviste der ikke vil rejse, så ville millionen være tjent hjem på alt fra 0,5 år til få år, og på længere sigt ville det være en økonomisk gevinst og en kæmpe kulturel gevinst.

    Det ville da klart være en bitter pille at sluge at se disse lykkeriddere blive belønnet, men jeg tror godt mange ville kunne se at millionen ville være givet godt ud, for det Danske samfund, i form at øget tryghed, sammenhængskraft osv..

    @Odo 24#
    Helt enig at i at det ville være at foretrække hvis vi kunne udvise mennesker der ikke er kompatible med vores samfund, men jeg tror desværre ikke på at det er muligt at skabe et politisk grundlag for at det kan realiseres. Jeg er med på at det ville koste 700 milliarder, hvis alle besluttede sig for at rejse med det samme, og at disse mennesker ikke var en udgift allerede, men det er ikke tilfældet.

    Kommentar by Jens — 17. maj 2019 @ 03:13

  37. Enig i blogindledningens: “Politikerne nægter at tage udgangspunkt i demografien, for den dag de gør det, tvinger de sig selv til at tage stilling.”

    Men som i alle andre samfundsforandringer er der nogle det gavner og nogle det ikke gavner. Fsv angår masseindvandringen af muslimer skader den selvfølgelig Danmark socialt og økonomisk. Vi vil nærme os Libanon og Egypten socialt og økonomisk.

    Men masseindvandringen af muslimer vil undervejs gavne venstrefløjen, der både blive tilført stemmer og arbejdpladser. Indvandrerne vil, når de får stemmeret, stemme på venstrefløjspartierne i taknemmelighed for at venstrefløjen sørgede for at de blev lukket ind og gav dem adgang til kontanthjælp og al den gratis sociale service.

    Masseindvandringen af muslimer sikrer på den måde venstrefløjen flertal i folketinget i al fremtid! Derfor støtter de masseindvandringen af muslimer.

    Det samme skisma har den amerikanske præsident Donald Trump indset. Der er 13 mio illegale indvandrere hovedsageligt fra Latinamerika i USA. De lever med alle sociale rettigheder i de byer og stater, der er styret af det Demokratiske Parti (“sanctuary states/cities”), hvor det føderale fremmedpoliti (ICE) ikke gives adgang til at kontrollere dem og deres illegalitet endsige udvise dem. Flere af dem får stemmeret lokalt og nationalt – nogle har allerede ulovligt afgivet deres stemme, er det påvist. Disse ‘latinoer’ er én af det Demokratiske Partis kernemålgrupper.

    ‘Karavanen’ af asylsøgere fra Honduras, El Salvador og Guatemala, der forsøger ulovligt at overskride den meksikansk-amerikanske grænse ønske rdet Demokratisk Parti af ovennævnte grunde skal lukkes ind så de kan søge asyl i USA.

    MEN fortsætter den enorme illegale indvandring til de byer og stater, der er styret af det Demokratiske Parti (“sanctuary states/cities”) SÅ VIL DER ALDRIG IGEN BLIVE REPUBLIKANSK FLERTAL og Donald Trump bliver den sidste republikanske præsident og det anser venstrefløjen både i USA og herhjemme for en sejr.

    Den samme demografisk politiske udvikling vil ske herhjemme, mens Danmark med venstreføjens hjælp islamiseres.

    I 2065 bliver danskerne derfor et mindretal i Danmark takket være venstrefløjen. Indtil da vil konflikterne mellem kulturkristne/afkristnede danskere og de indvandrede muslimer naturligvis accelerere og muslimske love vil gradvis blive indført på flere og flere områder.

    “I 2016 foretog Danmarks Statistik en fremskrivning, ifølge hvilken, landet i 2060 vil have 507.000 “ikke-vestlige” indvandrere og 342.000 “ikke-vestlige efterkommere”.
    “Efterkommere” omfatter dog kun den første generation efter den person, der indvandrede til Danmark. De officielle tal er derfor ikke retvisende.
    I 1989 udgav den private organisation “Den Danske Forening” en alternativ fremskrivning i en særudgave af foreningens tidsskrift Danskeren (september 1989, s. 3, ikke tilgængelig på nettet). Artiklen blev udgivet anonymt (hvilket viser graden af politisk korrekthed og påkrævne selvcensur i Danmark selv dengang)
    Artiklen forudsagde omkring 1,1 million indvandrere omkring år 2020, hvilket er i overensstemmelse med, hvad der kan ses i aktuelle statistikker, hvis man medregner 3. generation af nytilkomne såvel som det sandsynlige antal af uregistrerede udlændinge.

    Hvis befolkningsstatistikkerne fortsætter med at følge dette mønster, vil etniske danskere – hvis fødselsrate er langt lavere end ikke-vestlige indvandreres rate – komme i mindretal omkring år 2065.”

    Ole Hasselbalch
    21. Marts 2019

    Kommentar by A-mad — 17. maj 2019 @ 10:12

  38. “I 1989 udgav den private organisation “Den Danske Forening” en alternativ fremskrivning i en særudgave af foreningens tidsskrift Danskeren (september 1989, s. 3, ikke tilgængelig på nettet).”

    Alle numre af Danskeren er tilgængelig på dendanskeforening.dk , også særnummeret fra sep 1989:

    http://www.dendanskeforening.dk/files/files/1989%20September%20s%C3%A6rnummer%20Myndighederne%20og%20Danmark.pdf

    Kommentar by perhag — 18. maj 2019 @ 15:26

RSS feed for comments on this post.