16. maj 2019

Bellahøj: Indvandrere hærger håndboldklub, truer de små, “.. de kører hinanden op i en flokmentalitet”

BT har talt med Lars Pedersen, formand for Freja Håndboldklub i Bellahøjhallen. Han fortæller, at 10-20 ‘børn af indvandrere’ har gjort hverdagene utryg for klubbens medlemmer og frivillige. Fra BT.dk – Unge hærger håndboldklub: ‘Børnene er så utrygge, at de beder deres træner følge dem ud’.

“‘Vi har haft problemer med, at de sidder ude ved indgangen og forsøger at tage telefonerne fra de små. De truer også de små, og det kan vi ikke holde til.’ …

Sidste år satte de ild til dommerbordet inde i hallen, og for nylig har de ødelagt samtlige døre og låse og brudt ind i både styrketræningsrum og kælder, hvor de har kastet rundt med tingene. …

‘Ovre i hal to render de og pisser og spytter på gulvet og slæber ting frem og tilbage, og herhenne har vi fået et hul i gulvet, fordi de har kørt på skateboard,’ siger han.

Og selvom politiet dukker op, er det begrænset, hvad de kan gøre, for børnene er under den kriminelle lavalder. …

‘Jeg har et problem med min stemme, som du kan høre. Jeg snøvler lidt. Så de siger, jeg skal lære at tale ordentligt. Og om jeg taler sådan til dem, fordi de er indvandrere. De er rimelig snu. De ved godt, hvordan de skal ramme.’

Han fortæller, at han ikke bryder sig om det, fordi mange af drengene er højere end ham, og de kører hinanden op i en flokmentalitet.”

(Bellahøjhallen, København; Foto: Maps)

‘Fucking luder!’ ‘Fuck dig!’ ‘Skrid!’ Så grove tilråb skulle en kvindelig håndboldtræner fra Brønshøjs lokale håndboldklub finde sig i, da hun fredag i sidste uge trænede klubbens U12-piger.” (BT, 14. maj 2019)

Oploadet Kl. 15:23 af Kim Møller — Direkte link74 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101295/trackback

74 Comments »

  1. “Fucking luder” eller “lille hund” går altid igen.
    Kig blot på Stram Kurs videoer. De halvhjerner skal bare ud !

    Kommentar by Ewing — 16. maj 2019 @ 15:33

  2. 80% af danskerne stemmer flere af de koran aber ind i landet, så må man bare håbe på at det også er de vælgere og deres børn det går ud over.

    Kommentar by Flaskeposten — 16. maj 2019 @ 15:35

  3. Tja, de har vist deres egen udgave af “sport”.

    Kommentar by Realist — 16. maj 2019 @ 15:36

  4. De små brune rotter er som Rasmus Paludan ganske rigtigt fremfører:
    AFFALD
    Hvis retorikken synes for ram for visse mennesker herhjemme, er det fordi disse mennesker befinder sig i en ” La La La La la” bobbel. Hvor de INTET hører eller aner om, HVOR galt det rent faktisk står til.
    Hvad gør man med affald?
    Dét skiller man sig naturligvis af med.
    Det bli’r vi også NØDT til.
    DET ER DEM – ELLER OS.
    O.T. og så alligevel;
    Så et indslag med en “venlig og imødekommende” muslim og talsmand for rottereden Mjølnerparken.
    Der er bare lige dén hage(sic!):
    Hans lange voldsomme (hvide, han er gl.) ISIL-skæg gave him away.
    Taqiya, slet og ret.
    Forestil Jer een af os tale smiskende indsmigrende til en forsamling israelere iført hagekors-armbind!
    Nej vel?

    Kommentar by Knights Templar — 16. maj 2019 @ 15:44

  5. @ 2 netop hvad jeg også tænkte: Aber! At tage det der rakkerpak ind, svarer til at lukke en masse chimpanser ud på gaderne. Dem kan man i det mindste fodre m bananer, så bliver de glade. Hvis jeg var forælder derude, så lavede jeg et tæskehold og gennembankede dem. Det er såmænd det eneste, de har respekt for! Ikke pladder-dialog.

    Kommentar by Kuffar — 16. maj 2019 @ 15:46

  6. Jeg kan ikke holde ud at følge med i valgkampen, for jeg anser størstedelen af danskerne for at være hjernevaskede mht klima og åbne grænser. En dag vil de bitterligt fortryde det, men der vil ingen være til at beskytte dem.

    Kommentar by Kuffar — 16. maj 2019 @ 15:50

  7. Svaret kommer en dag.
    Ikke fra den siddende justitsfilister eller hans hær af kampklædte sharia-pansere – endsige fra hæren.
    Men fra den store varme, normalt godmodige, danske labrador af en befolkning, når tilstrækkeligt mange er blevet trampet over halen.
    Det er kun et spørgsmål om, hvornår den første hund bider.

    Kommentar by Knights Templar — 16. maj 2019 @ 15:53

  8. Ligesom så mange andre steder bliver man også i Bellahøj nødt til at ansætte vagter/dørmænd, hvis man vil problemet til livs. Og det bliver så endnu en skjult udgift de omskårne primater påfører os andre, udover de 35 mia (dss. en Øresundsbro), som de koster at brødføde HVERT ÅR.

    Kommentar by Hertz — 16. maj 2019 @ 15:58

  9. Kan kun gætte. Fodbold hooligans.
    https://ekstrabladet.dk/112/unge-smadrede-tog-foran-chokerede-passagerer/7636208

    Kommentar by p — 16. maj 2019 @ 16:02

  10. Araber-drengene er imamernes soldater. Det er etnisk udrensning, vi er vidner til. Område efter område overtager islam.

    Kommentar by np — 16. maj 2019 @ 16:10

  11. En ti-tyve mand med køller på plads – indtil affaldet er nedkæmpet/indfanget/indespærret/eller helst sparket ud af landet..

    Det er den eneste dialog sådanne sjakaler forstår!

    At tro man kan respektere eller imødekomme dem nok til at de giver afkald på deres natur, er bare spild af penge og udstilling af egen idioti.

    Denne historie, eller 10 andre magen til, er blevet hverdag i Danmark, og stadig er det Paludan som er en skurk?

    Kommentar by Lundahl — 16. maj 2019 @ 16:15

  12. Jeg har set perkerne samle sig i flokke på over 200, med knive, økser og sværd spændt på ryggen. Over 50 biler. For over 20 år siden.
    10-20 mand med køller det er slet ikke nok.

    Kommentar by XXXXX — 16. maj 2019 @ 16:39

  13. Næsten alle danskere vil have mere. S, R, V. Vi er få der ikke bryder os om den slags.

    Kommentar by Winged Hussar — 16. maj 2019 @ 16:43

  14. Afkommet af iSlams tro følger (Fandens Tilbedere) gør “kun” som de bliver oplært til, af forældre der er blevet oplært i samme, påbudt dem af Koranen (Fandens Voldsmanual: Indtag og overtag de vantros land, overtag deres værdier og dræb så enhver der ikke lever sit liv bogstavtro efter Koranen eller lader sig bruge som slave!
    De der endnu ikke magter at slå vantro ihjel, opøver sig flittigt i alt HELT FRA SKOLESTART.

    De, korandyrkende, Fandens Tilbedere, er talrigt inde i vort land, de formerer sig som rotter og de e´r godt i gang med at tage vor velfærd og de lever fedt af og på vore skattekroner. De og deres afkom skaber elendighed og helvede for andre, vi vantro OVER ALT, hvor de ikke optræder enkeltvis, lige fra skolestart til uddannelsesinstitutioner, på gader og stræder, i vore fritids- og kulturelle mødesteder og midt i vor demokratiske ret til politisk oplysning.

    Deres evne til at yngle som rotter, gør at enhver opnormering vil blive opslugt af deres afkom, ligesom de lægger beslag på sygehuse og sundhedspleje, UDEN at bidrage til vores fælles forsikring: Statskassen!

    Vore politikker lover millioner af skattekroner som ekstra gaver her op til valget, men det de lover, er KUN slanten plastre på sårene, som iSlam tro tilhængere, Fandens Tilbedere, allerede HAR lagt beslag på.
    Dertil kommer meget snart de helt store rykind, af islamiske invasioner, der allerede er på vej, med fri adgang til VORE goder, med ALLE Folketingspartiernes billigelse af FNs Migrant Pagt i lommen.
    Og vore nuværende på Borgen må så bekendtgøre: De´t havde vi sørme ikke set komme, men sket er sket og der er IKKE flere penge til danskerne i VORE skoler, sygehuse, ældrepleje, børnehaver, ….

    Stem Stram Kurs eller Nye Borgerlige, hvis danskerne fortsat skal kunne leve et leveværdigt liv i Danmark, for partier der genopstiller d. 5. juni vil ALLE fortsætte den nuværende katastrofe kurs, hvilket der blev skrevet under på i Marokko i december 2018!

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. maj 2019 @ 16:44

  15. Politikere og medier nedgør Rasmus Paludan selv om han prøver at gøre opmærksom på Danmarks svøbe, de indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorister opererer åbenlyst i hverdagens Danmark lige fra 5 årige til 99 årige hvis man kan stole på deres alder, i TV2 morgen er der en neger fra 9. klasse med fuldt udviklet overskæg, hvem køber den løgn I statsstøttede medier? der sidder 179 landsforrædere på Christiansborg og fyrer den ene løgn af efter den anden, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 16. maj 2019 @ 16:46

  16. Jeg tillader mig lige at gentage mit indlæg fra d. 7. maj, og del gerne budskabet med dem, I kender. Jeg har siden da allerede fået folk til at ville stemme på Stram Kurs ved at se valget på nedenstående måde, så det har altså en virkning!

    Fra d. 7. maj:

    Kære alle sammen

    HUSK DET NU! Der er ikke tale om et folketingsvalg, men om en folkeafstemning. Dette er første gang den danske befolkning bliver spurgt, om den ønsker islams tilstedeværelse i Danmark. Og den eneste måde, hvorpå man kan stemme NEJ til det spørgsmål, er ved at stemme på Stram Kurs. Glem alt om økonomi, sundhedsvæsen, skolerne og alt det andet, for det kan altid løses hen ad vejen. Lige nu drejer det sig kun om at stemme NEJ til islamiseringen af Danmark.

    Nye Borgerlige er et ok alternativ til Stram Kurs, men sidstnævnte er nu engang det absolut mest utvetydige NEJ på stemmesedlen.

    Så stem NEJ til den kommende folkeafstemning, så vi kan tage det første vigtige skridt hen imod at få vores land tilbage.

    Kommentar by R. W. Emerson — 16. maj 2019 @ 16:54

  17. Bedemåtteskæg er klart bevis for islamisme. Pyjamas og badesandaler offentligt er ligeså.

    Kommentar by Hul igennem? — 16. maj 2019 @ 17:02

  18. Hold nu op med at bruge det falske officielle tal om at indvandringen kun koster 35 milliarder kr. om året. Det rigtige tal er mellem 15O og 2OO milliarder kr. når alt regnes med.

    Kommentar by Bent Nielsen — 16. maj 2019 @ 17:10

  19. “Bellahøj: Indvandrere hærger håndboldklub” Intet nyt i det, tværtimod.
    Da jeg i 80erne boede overfor nørrebrohallen var det fuldstændig det samme. Sindssyge perkere der smadrede sportshallen hver dag og jeg mener også at de stak en medarbejder ned. Så købte københavns dhimme kommune et værested til perkerne som de brændte af ugen efter at kommunen havde ofret en formue på det.
    Dumskerne har fået lige præcis det som de har stemt på.
    Allahu-akbar dumme dänen.

    Kommentar by Piphans — 16. maj 2019 @ 17:20

  20. @19
    Glemte at skrive at perkerlortet selvfølgelig også smadrede alle bilerne i gaden.

    Kommentar by Piphans — 16. maj 2019 @ 17:21

  21. Jeg går ud fra, at der ikke er nogen (eller kun meget få) muhamedanere, der deltager i idrætsaktiviteterne (- sådan plejer det at være, da deres røverhøvding jo foragtede al slags fornøjelse).

    Så må forældrene (mændene) organisere vagthold, der følger deres børn til sport. Baseballbats koster ikke ret meget (og de skal ikke bruges som andet end uudsagt trussel).

    Som flere har været inde på, så er muhamedanere (store som små) nemlig fandens modige, når de er i flok, og ikke bliver mødt af modstand. Ellers er de nogen sølle pjok.

    Det er godt nok spild af god forældretid, men mon ikke afskummet trækker sig tilbage, når de et par måneder har set, at der er modstand?

    Kommentar by Bastardo — 16. maj 2019 @ 17:29

  22. De gamle partier og medier har travlt med at nazisterne var helt forfærdelige. Og det var de også. Men islamisterne er lige så slemme, eller måske endda endnu værre. Nazismen og islamismen ligner hinanden meget hvad krigslyst, blodtørst og massemord angår. Alligevel er der masser af politikere, journalister og pladderhumanister som efter 3O år vrøvler videre om at islamisering beriger Danmark, og om at dem som siger nejtak til import af islamister, skumle typer og potentielle terrorister, er nogle kældermennesker, onde racister og fremmedfjendske svinehunde. De tosser og tåber eller bundkorrupte typer som har travlt med at nedgøre modstand mod invasion og besættelse, disse idioter ser fuldstændig bort fra indvandringens omkostninger. De økonomiske, sociale og menneskelige tab danskerne påføres, ignorerer de 1OO%.

    Nogle af fortalerne for invasionen, som frk. Arendt fra KD, virker som om de er meget uvidende, infantile og primitive , hvad de måske også er. Andre virker mere udspekulerede, som Løkke, Mette, Jelved, Zenia osv., men har alligevel holdninger som støtter afrikanisering og ødelæggelse af Danmark. Er de samvittighedsløse eller skøre?

    Igår havde DR hevet ind præst ind, som også forsvarede indvandringen, og som mente at STRAM KURS var nazistisk når partiet ønskede muslimerne sendt retur til deres hjemlande. Det var ren hetz, helt uden tanke på de hundreder af danskere som har mistet livet pga. indvandringen.

    Kommentar by Bent Nielsen — 16. maj 2019 @ 17:38

  23. Og hør så DRs klima-alarmister. Hvis co2 er uskadelig, hvad co2 forskningen viser, og hvis det er solen der regulerer klimaet, hvad solforskningen stærkt tyder på, hvad skal vi så bruge hysteriet til? 99 af 1OO klima-alarmister aner ikke hvad de taler om, men efterplaprer bare den løgnepropaganda pædagoger og medier har fyldt dem med.

    Kommentar by Bent Nielsen — 16. maj 2019 @ 17:46

  24. Der er nok kun ca. 165-17O landsforrædere på Chrborg. Nogle enkelte må vel være OK?

    Kommentar by Bent Nielsen — 16. maj 2019 @ 17:51

  25. Nettett strammes.

    Kommentar by Nielsen — 16. maj 2019 @ 18:13

  26. @12
    Nej er ret sikker på at du har ret, så lad os udskifte køllerne med ganske skarpladte automatvåben, måske kunne det aftvinge en flig af respekt – frygt ville også være ok.. (i deres verden er frygt jo lig med respekt)..

    Kommentar by Lundahl — 16. maj 2019 @ 19:40

  27. Valg-diskriminerings -observation: Hver gang der er valg brevstemmer jeg. Jeg gider ikke det gejl, som jeg har fulgt med i alle de år, der var siden sidste valg, og jeg har opserveret, hvad jeg stoler på…helt siden 11 september 2001.

    MEN PÅ DET LOKALE BIBLIOTEK OPLEVEDE JEG PARTIDISKRIMINATION, SOM JEG SUBJEKTIVT MENER ER AMPUTERING AF DEMOKRATIET….

    Der var Europa parlamentsvalget, som man kunne orientere sig om på en planche. Fint nok. Men både NB og SK (som har liste P) var jo selvfølgelig ikke repressenteret til Europa Parlamentet (endnu).

    Men der var INGEN LISTE til FOLKETINGSVALGET. Dvs at man ikke kunne orientere sig om NYE BORGERLIGE ELLER STRAM KURSES LISTEBOGSTAV. Jeg fik en seddel ind med listerne på forespørgsel, men jeg kunne 1 dag efter, ikke se de havde fået rettet den fejl. Så på den måde har de jo på forhånd demokratidiskrimineret NB og SK,s vælgere.

    Forhåbentlig paranoia fra min side men i læsesalen helt sad nogle store araberiske mænd (som jeg gætter på slapper af i ramadanen) med Deres computer og fulgte med. Hvis I oplever undertrykkelse af partierne ved valgstederne på den ene eller anden måde. Så rapporter det…herinde…i al offentlighed. God bededag i morgen. (Støt SIAD). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 16. maj 2019 @ 20:26

  28. @12+26…. baseball køller? Så kommer polartiet med det samme, og de har ikke dialogkaffe på kanden til etniske danskere

    Kommentar by redneck — 16. maj 2019 @ 20:34

  29. Chimpout!

    Kommentar by Revisoren — 16. maj 2019 @ 20:34

  30. Ps: DRs håndplukkede præst var muligvis bare en kommunist som havde infiltreret kirken? Ihvertfald er det påfaldende at han ikke nævnte de massemord på kristne som muslimerne foretager i en række lande. Men DR (og andre medier) ønsker selvfølgelig heller ikke at det kommer frem at over 15O.OOO kristne er blevet myrdet indenfor ret kort tid. Og at der nok er gode grunde til at muslimer sommetider er blevet fordrevet fra lande hvor de havde udøvet terror overfor de oprindelige befolkninger m.m. F.eks. er de yderst upopulære i Myanmar (Burma) og Sri Lanka (Ceylon) i denne tid.

    Kommentar by Bent Nielsen — 16. maj 2019 @ 20:39

  31. Ingen køller eller konfrontation, tror jeg, kun tabsestimater, vagter og låse. Invasionen skal ikke få lov til at voldsgøre dk. De skal bare ud, selvom pengene fosser ud. Det er invest i friheden. Paludan ind og invasion ud. Man kan starte med jihad ung fronten, så teltkvinder og børn osv. Der er ingen anden vej, de smadrer uhæmmet samfundet nu.. Er de på 25% af fuld overtagelse nu?

    Kommentar by Gaflen — 16. maj 2019 @ 21:04

  32. R. W. Emerson — 16. maj 2019 @ 16:54 :
    Godt oplæg. Tak, det kan deles!

    Michael Unna — 16. maj 2019 @ 20:26 :
    Jeg har endnu ikke været på biblioteket efter valgudskrivelsen, men jeg har flere gange oplevet, at bibliotekararne er ræve røde og ledelsen slesker Journalistisk Venstreforening efter, så man nærmest, stædigt, må insistere på oplysninger/materiale der ikke falder i deres smag. Og når det så endeligt kommer på disken, bliver det udleveret, med en meget klar, afstandtagende, attitude.

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. maj 2019 @ 21:49

  33. XXXXX 16:39
    Det er jo lige før vi skal hundredevis af år tilbage, til den gang landene i europa benyttede sig af lejesoldater.
    Jeg så gerne et stort tysk kontingent tyrenakkede SLACHTENBUMLERE sat ind først i Bellamøg. Siden i andre bydele, hvor de overskårne rotter ikke ka’ finde ud af, at te sig ordentligt.
    Har set nogle Youtube video’er hvor rotterne får regulære stokkeprygl af Bumlerne.
    Nice.
    Aldrig mer’ den anden kind til.

    Kommentar by Knights Templar — 16. maj 2019 @ 22:05

  34. Iflg. Snaphanen har politikerne og medierne anbragt os ovenpå en krudttønde. Og den borgerlige regering, især V, er skyldig i brug af lodrette løgne overfor vælgerne. Læs selv.

    Kommentar by tp — 16. maj 2019 @ 22:30

  35. Det er en hær. De er her for, at overtage Danmark og gøre os til deres slaver.
    Til dem som ikke tror mig.
    De har gjort det før i 57 andre lande, som den dag idag er muslimske.
    Husk på det startede med 1 mand Muhammed.
    Idag er de 1.4 milliarder.
    Det er danskerne der bliver etnisk udrenset af muslimerne.
    Ikke danskerne der etnisk udrenser muslimerne.
    Fordi de vil sende illegale udlændinge hjem til deres egne lande.

    26.
    28.
    33.
    Har helt ret. Enig. Pas på jer selv. Kæmp for Danmark.

    Kommentar by XXXXX — 16. maj 2019 @ 22:41

  36. Se også “uroligheder i Tyskland” – (Chemnitz)

    Kommentar by tp — 16. maj 2019 @ 22:44

  37. https://www.tv2lorry.dk/artikel/haervaerksboelge-mod-idraetsanlaeg-efter-kommune-fyrer-halinspektoerer

    Selvfølgelig kaster man med cykler i sportshal!

    Kommentar by DS — 16. maj 2019 @ 22:49

  38. islam er et langvarigt intimenderings projekt så selvfølgelig arbejdes der med at implementere islam over hele linjen så alle aldersgrupper og køn er involveret. Det kaldes i islamiske termer Jihad.

    1400 years and still going strong. Vores politikere har desværre ikke opfattet hvor farlig grund de står på trods af islams lange historie med intimidering og vold.

    Gid vi dog havde en i folketinget der kunne råbe dem op!

    Hint Hint – Rasmus Paludan Stram Kurs.

    Kommentar by Santor — 16. maj 2019 @ 23:11

  39. Rasmus Paludan giver jo just igen i samme sprogstil når han f.eks siger “samfundstabere”. Længere er den ikke.

    Kommentar by Moth — 16. maj 2019 @ 23:24

  40. Bemærk sætningen: . . “sådanne tilråb skulle træneren finde sig i, da hun trænede U12-piger”. Det er netop det, der er galt! Hvem hulen siger, vi skal finde os i det her?? Skal danskere være mohammedaneres dørmåtter? SLÅ IGEN! Det har jeg selv måttet lære, og jeg smaskede engang et dumt svin een på siden af hovedet med min meget stærke metalparaply, som bøjede sig i en 90 grader vinkel, da den mødte svinets venstre øre. Jeg kan garantere, at det sagde Ding Dong i hans hovede i laaang tid 😬Han fortjente det, for han havde været et dumt svin i bussen. Bagefter måtte jeg tage benene på nakken og spæne for livet, for stodderkongen ville selvfølgelig tage hævn. Han fangede mig ikke! Jeg er selv også blevet slået i ansigtet af en klam perker i metroen i Paris, fordi jeg skubbede ham væk, da han ville grsmse på mig. Hvorfor mangler andre danskere dette forsvarsgen?? Jeg fatter det ikke. Fædrene til disse danske børn burde skamme sig at lade det overgå deres poder!! Giv perkerne en afklapsning, som de Aldrig glemmer! Det har de nemlig respekt for. Måske redder man dem rent faktisk ved at gøre det. Husk Fullerton skipperen.

    Kommentar by Kuffar — 16. maj 2019 @ 23:51

  41. Emerson – jeg vakler ml Nye b og Stram kurs. . Jeg er i øvrigt enig med dig. Magten må overgå til folket, for de folkevalgte har svigtet folkets ret. De har forrådt Danmark! Gad vide, hvor mange penge – under bordet – der har været i at føje Merkel . . ? Hvis blot venstre og DF havde fattet, at de skulle have stoppet indvandringen og have hjemsendt samtlige, der truer rigets sikkerhed – det er ikke kun isis-folk, men også andre af samme skuffe – så kunne de have bibeholdt danskernes gunst. De har misset målet for mange gange, og jeg har derfor intet tilovers for dem.

    Kommentar by Kuffar — 17. maj 2019 @ 00:01

  42. @ 30 – Bent, hvad hed den formastelige gejstlige på DR? Ser aldrig DR.

    Kommentar by Kuffar — 17. maj 2019 @ 00:09

  43. Stram Kurs står til at få 7 mandater, og her er profilen på en SK vælger – https://www.bt.dk/politik/her-er-paludans-kernevaelger

    Kommentar by Rekrut Bente — 17. maj 2019 @ 00:16

  44. To timers selvpineri med Debatten på DR2 her til aften tydeliggjorde et par vigtige ting:

    1) Pelle Dragsted og Enhedslisten er fuldkommen ligeglade med etniske danske børns ve og vel. Det vidste vi sådan set godt, men det blev meget tydeligt dokumenteret. Dragsted fremførte nemlig med meget alvorlig mine på et tidspunkt, at der er så mange muslimske børn, som i disse dage er bange for at blive smidt ud af landet, så de ringer til børnetelefonen (eller noget i den stil) og fortæller om deres angst, og at vi er nødt til at tænke på dem, for det er ikke godt, at de er bange. Han nævnte ikke med ét ord de danske piger og drenge, som i snart flere år dagligt har måttet være bange for at blive overfaldet, domineret, krænket og røvet af utilpassede muslimske børn. Man må i det mindste give ham, at han tonede rent flag så det ville noget!

    2) Dansk Folkeparti er blevet et ordinært politiker-parti – helt som alle de andre etablerede partier. Det har udtalelser de seneste dage fra Martin Henriksen og Peter Skaarup om Stram Kurs og Rasmus Paludan meget godt vist, og det blev slået fast en gang for alle af Pia Kjærsgaard i Debatten. Hendes arrogante og nedladende attitude over for Rasmus Paludan var ikke til at tage fejl af. Hun opførte sig over for ham, på samme måde som de etablerede politikere i sin tid opførte sig over for hende og DF. Hun har fuldstændig glemt, hvor hun selv kommer fra!

    @ M.S. Carstens – 21:49
    Tak! Og del endelig: betragt det som en internet-flyer!:)

    Kommentar by R. W. Emerson — 17. maj 2019 @ 00:16

  45. @ Kuffar – 00:01
    Sålænge det er de to partier, du vakler imellem, kan det ikke gå helt galt!;) Personligt mener jeg, at elitens kærlighed til islam og had til etniske danskere skal belønnes med en stemme, der virkelig giver genlyd. Og der fører Stram Kurs og Plaudan meget klart foran Vermund og NB.

    Når det så er sagt, så er NB heller ikke en del af det “gode selskab”. De er bare noget mindre markante i deres udmeldinger i forhold til islams overtagelse af Danmark, end Stram Kurs er.

    Og ja, Venstre og DF har virkelig fejlet. En stor skam, for det kunne have set anderledes ud.

    Kommentar by R. W. Emerson — 17. maj 2019 @ 00:28

  46. @R W Emerson. Ja jeg er enig i dit indlæg. For at supplere lidt, så er jeg uendelig ked af at Paludan som åbenbart er den eneste i dansk politik som har indset at Islam er Danmarks undergang, har valgt en så ekstrem tilgang til det hele. Koranafbrænding og alle muslimer ud(formuleringen er lidt tvetydig nogle gange, men så mange af dem som muligt).
    Altså jeg vidste jo ligesom de fleste herinde, at den slags IKKE går an hvis man skal indenfor det politiske venneselskab. Altså han var helt udenfor, og han er blevet angrebet igen og igen af DR de kører jo hetz imod manden. Men det vidste han jo godt ville komme.

    Han har gjort opmærksom på sig selv og lavet happenings der får ham valgt ind højst sandynligt, men INGEN vil røre ved ham med en ildtang. Han skulle have fra starten af have valgt en meget hård anti-islam retorik, men på en smart og spiselige måde. Arbejde på at forbyde Islam på en saglig måde uden at diskvalificere sig selv fra samarbejde med de andre partier.

    Han har tydeligt hverken Vermund eller Kjærsgaards opbakning. Så hvem fanden skal han så holde sig til i Folketinget?
    Vi kan ALLE bifalde hans anti-islamiske agenda, men altså det er slet ikke produktivt at vælge så hård en linje.
    Han har også bevæget sig ned på pøblens niveau ved at kalde det luderbogen og taber ditten og datten. Han skulle have ladet gadens arabiske parlament om det, INGEN politiker med karriere-ønsker vil nogensinde vælge den fremgangsmåde.
    Han kunne have fået en masse islameksperter ind der kan hudflette Islam og udstille Islam for den forfærdelige ideologi den er, det gør man ikke bare ved at brænde den af. Den består i milliarder af eksemplarer alligevel den dag i dag.

    Kommentar by Endnu en vantro — 17. maj 2019 @ 00:59

  47. Stop nu dette vanvid.

    Kommentar by Nielsen — 17. maj 2019 @ 01:54

  48. Løkke-Fonden bugner af velstand under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 17. maj 2019 @ 02:10

  49. Uden den hårde linje, ville Paludan ligne en politiker som de andre, hans facon gør ham netop til den kraftfulde og engagerede politiker han er. Ingen er i tvivl om, hans islamkritik faktisk netop ikke er en gimmick men ægte ment og yderst vigtig tillige, derfor er valget som nævnt i tråden et indblik i folkets stemning overfor denne totalitære og udemokratiske religion. Det bliver det tætteste vi kommer en egentlig afstemning om islams tilstedeværelse herhjemme, indtil næste valg selvfølgelig, hvor Stram Kurs formentlig vokser yderligere. For en gangs skyld, tør et politisk parti kalde en spade for en spade og gøre det fuldt ud tilladte og lovlige, nemlig kritisere og grine af et af de mest åndssvage påfund nogensinde. Hvis man ikke skulle gøre grin med islam, hvad fanden skulle man så, så dybt debilt den overtros normer og levevis er. Det er ikke Vesten der skal integreres her, det skal muslimerne i vestlige værdier, vil de ikke det må de jo rejse. Det er vel kun et fair samfundskrav.

    Kommentar by LarsB — 17. maj 2019 @ 02:43

  50. @ Endnu en vantro – 00:59
    Jeg er helt med på dine pointer og er sådan set også enig i dem. Direkte politisk samarbejde og indflydelse får Stram Kurs ikke. Men jeg ser dog nogle andre muligheder/elementer, som gør, at jeg ikke synes, at Paludans tilgang er ”for meget” eller forkert.

    For det første kan man betragte det hele som en proces: hvad der sker ved dette valg, er med til at forme fremtidens politiske landskab, og derfor vil alting videreudvikle sig fra der, hvor det nu engang havner efter valget. Ud af Fremskridtspartiet sprang jo DF, så selvom førstnævnte ikke er mere, så satte det jo gang i en udvikling, som måske ikke var sket uden Glistrup og hans stil. Jeg skal ikke kunne sige, hvordan det udvikler sig med Stram Kurs, men det er en igangsætning af noget, som måske ikke kunne være sket på mere almindelig vis.

    For det andet tror jeg ikke, at en anden stil havde flyttet noget. NB var allerede på banen og gebærdede sig mere i retning af et normalt politisk parti, men det afholdt ikke Lars Løkke fra meget klart og tydeligt at skubbe dem fra sig til den første partilederdebat på DR1. Alt fra NB og videre mod højre vil blive udelukket fra at deltage i noget som helst samarbejde med de andre partier, sådan som jeg ser det. På den anden side kan det dog netop være, at NB nu har lettere ved at komme ind i varmen, for nu er det ikke længere dem, man for alt i verden ikke vil lege med: det er Paludan.

    Og for det tredje tror jeg ikke, at Paludan ville være brudt igennem lydmuren, hvis ikke han havde lavet alle sine demonstrationer. Balladen på Nørrebro satte jo for alvor gang i vælgererklæringerne, og terroren på Sri Lanka pustede nok også ret så pænt til gløderne. Inden da var han jo bare en ubetydelig klovn i mediernes øjne; nu er han på vej i Folketinget. Uden de verbale udgydelser, koranafbrændinger og øvrige happenings ville Nørrebro nok aldrig være gået amok.

    Man kan sige det sådan her, at hvor andre har talt om, at der er noget galt, så har Paludan formået at vise, at der er noget galt. Billeder (og handlinger, altså muslimernes i Paludans Youtubevideoer) siger så meget mere end ord og har en langt større gennemslagskraft. Der er så mange borgere og politikere, som ikke er parate til at tage fornuft til sig, så der er nødt til at ske noget, før end de er parate til at forstå, hvor stor en trussel islam er imod vores land og resten af den vestlige verden.

    Som sagt, jeg er sådan set enig i dine pointer, men jeg tror også bare, at vi er nået til et punkt, hvor ord ikke længere er nok. Venstrefløjen har lukket helt i og er helt uimodtagelig over for islamkritik, og Løkke er meget optaget af internationale konventioner. Et noget voldsomt oprør fra højre i skikkelse af Paludan kan måske/forhåbentligt sætte gang i en proces med en ny retning. Jeg tvivler i hvert fald på, at det kunne være sket på normal vis, og DF har fuldstændig udspillet deres rolle, hvad det angår, og synes ikke at have ret meget andet end symbolpolitik tilbage i posen.

    Til sidst: “INGEN politiker med karriere-ønsker vil nogensinde vælge den fremgangsmåde.” Og det synes jeg faktisk er en rigtig god pointe, fordi det for mig viser, at Paludan heller ikke stræber efter den sædvanlige politikerlevevej. Havde han holdt sin mund og arbejdet løs som advokat, havde han nok kunnet tjene langt flere penge, end som levebrødspolitiker. Jeg tror i hvert fald på, at han i sandhed brænder for at redde Danmark, for ellers giver det ikke megen mening, at han sætter livet på spil og gør det svært for sig selv at drive en advokatforretning. Han kunne være blevet almindelig politiker ad mange andre veje og med langt færre omkostninger.

    Kommentar by R. W. Emerson — 17. maj 2019 @ 02:45

  51. Et LIDT langt indlæg følger :)
    @R. W. Emerson jeg kan ikke spå om fremtiden, og vide med sikkerhed om det er et godt strategisk træk, og hvad der vil vokse ud af Stram Kurs´ politik og profil. Det han rører ved hos mange, det læser jeg specielt på Youtube, er danskeres daglige problemer og dårlige oplevelser med nogle muslimer.Folk bliver opstemte og emotionelle når de ser abernes planet udfolde sig hos de voldsparate unge muslimske mænd som ALTID er dem Islam bruger til alt det snavsede gadekrig/konfrontation. Ligesom man også gør i krig.

    Nu bevæger jeg mig lidt væk fra debatten i aften, det var et cirkus af rang med en af de mest irriterende men dog fair værter i Clement Kjersgaard. Han er så øretæveindbydende når han kører hans show, som var hans gæster deltagere i et eller andet teaterstykke han opfører, hvor han nærmest skal dressere dem i den retning han ønsker. At han grillede Paludan er desværre standard på DR, jeg tror ALLE deres værter har fået dette påbud, at Paludan skal nærmest afhøres som var det en retssal han er inde i.

    Folk kan se hvordan nogle af dem reagerer når han provokerer og brænder af, når han demonstrere/laver happenings/afbrændinger rundt om i de muslimske “ghettoer” dvs områder hvor den oprindelige etnisk danske befolkning er blevet fortrængt af muslimer.

    En ting er at de bliver vrede det er fuld forståeligt, men det afslører en afstumpet attitude og adfærd som bogafbrænding aldrig burde medføre. Det bringer det VÆRSTE frem i dem, okay det griber ikke til selvmordsbomber og automatvåben som de gør i mellemøsten, men i.f.t. danske standarder er det stadig hård kost, den måde de taler på til Paludan.
    Noget RIGTIGT mange danskere kan genkende, uden at de har brændt bøger af, men bare er blevet “kulturberiget”. Det er det jeg tror mange mennesker kan genkende og reagerer på.

    Han gør det legitimt ikke at hade muslimer(der er nogle dog der er helt ude på overdrevet som ja er totalt rabiate som virkelig ønsker død over alle muslimer), men forestiller mig at hovedparten ikke bryder sig synderligt meget om både Islam i Danmark og muslimerne som jo praktiserer Islam og som for næsten alles vedkommende er anti-danske og anti-vestlige. Jo mere muslim jo mere anti-dansk, det ligger så dybt rodfæstet i Islam at være anti-vestlig at selvklart er dets følgere også imod alt der er dansk mere eller mindre. Sådan er det at være rettroende muslim, det siger deres Koran.

    Han er en ventil for de mange frustrationer mange danskere har når de bevæger sig rundt i landet, og mange der oplever hvilken afstumpet dominanskultur og æres og krænkelseskultur der springer ud fra Islams værdier, og specielt der hvor der er arabiske muslimer som i min verden er de værste overhovedet. De mest voldsparate, dominansparate uden for pædagogisk rækkevidde, og dem som hader Danmark allermest og som giver udtryk for hvilket dårligt land Danmark er men samtidig mener de at det er okay at de bor her.

    Du så ligesom jeg i aftenens Debatten at han ikke havde særlig meget dybde som sådan i hans syn på Islam og hvorfor det ikke skal være her i Danmark. For nogle er det nok at han er imod Sharia, islams kønsopdeling(mange religiøse påbud går igen i Biblen og det gamle testamente) og fortæller om Haram og Halal. Men kender man til de 2 andre abrahamitiske religioner jamen så er de jo på mange områder af samme stof, det er ikke børnebøger trods alt. Det er ikke nok bare at påpege det indenfor Islam, man skal VIRKELIG kunne sit stof og udpensle de negative forskelle imellem kristendommen i protestantisk form og Islam i dets form i Danmark. Det gøres ikke bare ved at bare banale konklusioner, det er alt for simpelt.
    Han løb også ret tør for argumenter imod de andre, det ville han ikke have gjort hvis han virkelig udpenslede Islams horribiliter og hvilken modsætning den er ift Danmarks historie og religion og etnicitet osv.

    Han skulle i stedet for have snakket om deres såkaldte Profet Muhammed som jo er deres HELT store forebillede. Det er om nogen noget der ligger til grund for mange muslimers adfærd og livssyn og opførsel, da han jo er det perfekte menneske.
    Han har dog før snakket om ham, det mener jeg at have set på Youtube. Han skulle gøre det til hans primære grundlag hvorfor Islam er så forfærdelig, men han bliver nok klogere med tiden.

    Hvor mange forfærdelige ting han stod for, og udstille de danske politikere for mangel på kritik af denne mand, og i det hele taget udstille Islam og venstrefløjens samarbejde med Islam på alle leder og fronter. De danske politikere fatter normalt bjælde af Islam, så det kunne man fint angribe og vinde en masse debatter med, hvis han virkelig kunne udstille Islam. Det er jo trods alt det som det handler om. Han vil have muslimer ud af Danmark, og dette med baggrund i Islam, så må han også i min verden for alvor gribe det teologisk an. Det er den ENESTE saglige måde at vinde over Islam på.
    At brænde bogen af og “aktivere” gadens arabiske/muslimske/anarkistiske parlament bringer ham kun en smule frem i meningsmålingerne. Men han kan jo ikke blive ved med den fremgangsmåde, det kommer han ikke langt med.

    Men ham om det. Han vælger det han føler for. Jeg synes det er for ekstremt, Islam kritik og Islam angreb er bestemt ikke, men det skal gøres fornuftigt og korrekt. At brænde en bog af(omend han siger at han ikke selv har gjort det, så har han jo i den grad medvirket og bestemt det)kommer du ikke langt med i sidste ende.

    Når danskerne for alvor vågner op er det formentligt alligevel for sent. Så er befolkningsudskiftningen så fremskreden at det bliver umuligt at stille uret tilbage etnisk og religiøst i Danmark.
    Der er SÅ mange fjender af Danmark som arbejder imod dette mål, at Paludan står nogenlunde alene i den store jungle af medier og politikere og meningsdannere og kendte. Ligesom Kim Møller her på Uriasposten, og han er om nogen skarp retorisk og er virkeligt velformuleret som ingen anden på højrefløjen.
    Men Kim har så IKKE valgt at gå ind i politik, jeg ville have foretrukket sådan en tilgang til Islam som Kim har, men jeg kender ikke personen bag som sådan da han ikke laver videoer eller optræder i medierne andet end her på bloggen og måske nogle indlæg hist og her. Jeg har aldrig set en video med Kim på Youtube feks.

    Det er langt mere mig, omend det også kan blive LIDT for ensformigt på Uriasposten for mig, så er han retorisk og skrivemæssigt og formuleringsmæssigt helt i top, og jeg tror Kim ville gøre langt mere gavn end Paludan MEN måske i Danmark med mindre man virkelig gør opmærksom på sig selv så ender man med få tusinde stemmer, da man så slet ikke vækker danskerne op. Der skal åbenbart chok og provokation og ekstremer til. Paludan havde ALDRIG fået i nærheden af de stemmer han står til at få, uden koranafbrænding og efterfølgende konfrontationer. Han har aldrig i sin karriere som politiker kaldt Koranen feks for luderbog og kaldt nogen Taberali. Det hele startede med koranafbrænding og efterfølgende tilsvininger af gadens parlament. Paludan reagerer på det og som det er helt menneskeligt, bevæger sig ned på deres niveau. Jeg havde gjort det samme, det er umuligt at holde sig i sit gode skind når man blive svinet til i øst og vest og nedgjort som menneske.

    Hvis det er det der skal til så står det skidt til vælgermæssigt, så kan de først se faren ved Islam når de igen og igen og igen ser gadens muslimske parlament skeje ud? Danskere kan stille og roligt se at det går i den forkerte retning, men forstår åbenbart stadigvæk ikke at den fejlslagne ideologi kaldet Islam ligger til grund for det, ligesom det har gjort i århundreder i mellemøsten der om noget er totalt forfejlet som samfund fra ende til anden. Olien har bragt velstand, men mentalt og åndeligt er de stadig ludfattige.

    DF har før høstet alle islamkritiske stemmer, men de er i sidste ende intet værn imod Islam i Danmark.

    Jeg har skrevet det før, men muslimers fertilitetsrate gør at asylsnak er fuldstændig ligegyldig da der allerede er så mange her i landet, at befolkningsudskiftningen sker med lynets hast. DF har mig bekendt aldrig adresseret denne etniske bombe under Danmark(eller meget vagt formuleret). Jeg synes det er det allervigtigste emne, deres antal og hvor hurtigt de forøger sig. Hvis der var få hundrede muslimer i Danmark ville INGEN lægge mærke til dem. Det er antallet og hvor mange de øges med som er et gigantisk problem, den største bombe under Danmark og vesten vil jeg mene.

    Nå men der er mange der ikke ønsker Islam i Danmark, men den kamp imod Islam tror jeg ikke kan vindes. Den kunne kun vindes ved at holde dem ude ligesom i Polen og Ungarn, når fjenden af Danmark allerede er her jamen så ved vi godt at der intet er at gøre, da vi vil få alle stormagterne på nakken, skulle noget så utopisk som hjemsendelse af hundretusinde af muslimer nogensinde blive forsøgt i fremtiden af feks en regering med Paludan. EU og Nato osv trykker på et par knapper og så er den idé fuldstændigt skudt i sænk.

    Kommentar by Endnu en vantro — 17. maj 2019 @ 03:55

  52. En meget stor del af vores politikere og journalister synes at være angrebet af galskab. Eller er de blevet købt til at støtte Danmarks ødelæggelse?

    Der er tonsvis af beviser for at islamismen er terroristisk, krigerisk og morderisk. I Frankrig og Belgien har der været tusinder af overfald, og terror-aktioner hvor hundredvis af koncertgæster, markeds-gæster, tog-, bus- eller flyrejsende er blevet skudt, dræbt af lastbiler eller bombeeksplosioner. I Sverige, i Malmø, Gøteborg og Stockholm er der hverdagsterror. I Syrien, Irak, Iran, Pakistan, Afghanistan og en række afrikanske lande er tusinder af uskyldige blevet myrdet af islamister. Hvor islamisterne kommer til magten, følger blodbade og massakrer.

    Hvorfor i alverden støtter Chrborgs store flertal den udryddelse af danskerne som automatisk vil begynde, når islamisterne/muslimerne bliver mange nok. Hvorfor løj Pol Pot Lars om straks-stop? Hvorfor har regeringen siden 2O15 ladet over 5O.OOO indvandrere rejse ind? Hvorfor er både V, K, LA, R og S samt Elbæks parti tilhængere af Marokko-traktaten? Med familie-sammenføringer bliver de 5O.OOO nemt til 25O.OOO. Og Marokko-aftalerne er et jatak til censur og 8OO.OOO flere evighedsturister. Bare til en begyndelse!

    Det begynder at ligne at man bevidst vil ruinere og ødelægge Europa og Danmark. Men hvorfor?

    Se “Merkels Kalergi-plan og migrant crisis”, one year on og what next. Se uroligheder og demonstrationer i Tyskland (Chemnitz), Frankrig, Belgien, England, Italien og Grækenland. Se Snaphanen, 24nyt.dk og black pigeon om EU = Europas Undergang. Se den korte ang. kriminalitet mv. Se Wien 1683 om muslimernes stormløb mod Europa.

    Kommentar by tp — 17. maj 2019 @ 04:27

  53. Vi må håbe at mange bringer oplysninger fra Urias-posten videre andre steder. Mange danskere er stadig uvidende om at Danmark er et truet land og danskerne et truet folk.

    Kommentar by tp — 17. maj 2019 @ 04:30

  54. Pelle Amici Drag, er en anarkistisk skaldet p!ksp!..er og samfundsomstyrter.
    Alle de feminine menstruationsrøde skrivergalninge af begge køn, der lader deres marxistudflod sive ud om Paludans manglende værdighed til at sidde i FT. Burde kigge lidt på Pelledrengens smørrebrødsseddel af lovovertrædelser. Nu vi som med Paludan, må gå langt tilbage i tid for at finde noget. Tror også han engang smed sin sut ud af barnevognen (den må i godt bruge også).
    Pelledrengens meritter hører vi bare sært nok aldrig om.
    Måske fordi, mange af dem der skriver, stod skulder ved skulder med Pellen iført elefanthuer og kastede med brosten i demokratiets navn.

    Kommentar by Knights Templar — 17. maj 2019 @ 06:38

  55. Ved Paludan er det- enten/eller-. Der er ingen mellemvej,….og det har han jo fuldstændig ret i. Hvis vælgerne pakker Deres moral og etik ind i Weekendavisen og EB, udenom virkeligheden eller at forholde sig til Islams civilisationsødelæggende struktur via dens mentalitet. Jamen så er der ikke noget vi kan gøre. Vi kan ikke vække de døde. Der er sagt i argumentationen at der da så sandelig også er blodige ting i biblen og det gamle testamente sikkert også i Toraen. Ja men vi læser ikke de bøger bogstavstro med ordre til efterfølgelse udenfor tid og sted. Støt SIAD. God bededag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 17. maj 2019 @ 06:40

  56. PSS: Islam SKAL bekæmpes. Vi har intet valg, hvis vores børn skal opleve frihed og demokrati.(kommentar til 51). Jeg tror ikke USA længere gider at forholde sig til hvad der sker ude i verden på den front. Det er for dyrt for dem, og moralsk er tiden skredet for dem siden 11 september 2001. De har Deres problemer ved Dearborn tæt ved Detroit. Ja fejlen ved Balken overfor Serberne, tror jeg er glemt i forhold til alt den terror Islam har skabt i nyere tid.

    Kommentar by Michael Unna — 17. maj 2019 @ 06:50

  57. ¤ ENDNU EN VANTRO, kl. O3.55….Du er meget pessimistisk. Muligvis med rette. Men hvis du havde været kommandant i wien i 1683 ville du nok have sagt: det ser håbløst ud, lad os overgive os. Dermed havde Wiens og hele Europas skæbne været beseglet. Men som bekendt vandt en undsætnings-styrke af polsk kavalleri en knusende sejr over muhammed-anerne. (Winged hussars)

    I 194O-45 ville du sikkert også have opgivet på forhånd. Men som bekendt gjorde frihedskæmperne så meget modstand, at Danmark gik fra at blive betragtet som i ledtog med nazisterne, til at blive set som medlem af de allierede magter. Og i dag vil USA ikke tillade at EU og NATO angriber Danmark.

    Men det er rigtigt at partierne og medierne har været uduelige og løgnagtige, og at danskerne har været ufatteligt naive, træge og sløve indtil nu. Men for hver dag går det op for flere og flere at der er noget riv-rav-ruskende galt med politikerne og journalisterne. (med de få hæderlige undtagelser der også findes)

    Hvis danskerne vågner op og tager sig sammen, kan de stadig nå at overvinde og sejre over fjenderne i partierne og medierne og ude omkring i landet.

    De kan jo starte med at give de radikale og de øvrige gamle perverse og korrupte partier fingeren. Alle som stemmer på de nye partier NB og STRAM KURS, er med til at give de folkefjendske og landsskadelige partier en lærestreg.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 17. maj 2019 @ 08:42

  58. @ Endnu en vantro – 03:55

    Jeg er mere eller mindre enig i det hele, du skriver, men jeg har lige udvalgt nogle enkelte punkter, hvor jeg betragter det en anelse anderledes, så dem vælger jeg lige at fokusere på, sammen med lidt supplerende kommentarer til nogle andre ting.:)

    Din tanke om at være meget grundig i ens måde at debattere på og virkelig fremføre en masse gode og indsigtsfulde argumenter har min fulde sympati, men jeg føler mig ret sikker på, at du her begår en fejl, som jeg også selv har begået: Du tager udgangspunkt i din egen evne til at tænke rationelt og velovervejet, og antager så, at andre vil reagere på samme måde som dig, hvis bare de bliver præsenteret for gode og velfunderede argumenter. (korriger mig endelig, hvis jeg tager fejl! Og tag det endelig ikke ilde op, for jeg prøver ikke på at være belærende, hvis det skulle lyde sådan!:)) Sådan er de fleste mennesker bare ikke. Langt de fleste kan slet ikke forholde sig til andet end meget simple one liners, og dette gælder især i mundtlige debatter. Men selv det flytter ikke mange stemmer, for størstedelen er slet ikke til at flytte i nogen retninger, men vil bare gerne bekræftes i det, de allerede mener.

    Masserne kan primært kun bevæges ved at ramme dem på følelserne. Desværre! Se bare på, hvordan man skabte sympati for de massive migrantstrømme i 2015: en lang kavalkade af følelsesporno, hvor der skulle fokuseres på børn og kvinder, selvom vel omkring 90% af migranterne var mænd, og endda primært unge mænd. De sidste ville aldrig have vakt synderlig sympati hos folket, så det var den lille pige med betjenten på motorvejen eller den døde dreng i vandkanten, vi blev præsenteret for. På samme måde vil det så også være den anden vej: det er følelser, der skal vækkes, hvis stemmer skal flyttes. Her har Paludan fat i noget, men dog slet ikke nok til at få ret mange til at vågne op, og jeg tænker også lidt, at han stort set kun har tiltrukket vælgere, som allerede befandt sig på højre side.

    Og ja, der er helt klart en grænse for, hvor langt Paludan kan nå med sine happenings. Dette mener jeg primært skyldes, at det faktisk ikke vil være muligt at vække ret mange flere mennesker med ord og happenings alene. Når man hører vælgere blive spurgt i TV, om hvilke emner der optager dem, så får man typisk flg.: en førtidspensionist der kun er optaget af noget om sociale ydelser, en familie med to små børn der er optaget af noget om daginstitutioner etc. etc. Folk er optaget af det, de oplever i deres hverdag, og længere er den som regel ikke. (Jo, lige nu er der klimaet, men det er jo også så dejligt nemt er være et godt menneske ved at bekymre sig om naturen, og det kræver heller ikke af folk, at de laver alle mulige dystre erkendelser om de mennesker, de bor ved siden af. Og lige netop med klimaet er det jo også følelserne, man vækker hos folk med dommedagsprofetier m.m.) Hvis ikke problemerne med islam bliver nærværende for folk, så sker der ikke noget.

    For nogle år siden var journalist Klaus Wivel i Deadline. Jeg husker ikke emnet og heller ikke det præcise tidspunkt, men jeg husker klart og tydeligt indholdet af hans fortælling. Den drejede sig om, at der for år tilbage var en stærk venstrefløj i Israel, og den ville gerne have en fredelig sameksistens med muslimerne på typisk venstrefløjsmanér. Da palæstinensiske selvmordsbombere begyndte at sprænge sig selv i luften ved caféer og andre menneskefyldte steder (nok primært i Jerusalem), så var det netop de unge fra venstrefløjen, det gik ud over – det var primært dem, der opholdt sig disse steder. Efter flere af disse terrorhandlinger begyndte den stærke venstrefløj i Israel at fordufte og er ikke rigtigt dukket op igen siden. Jeg kender ikke til israelske forhold, men jeg tog Wivels ord for gode varer, fordi de i den grad virkede plausible.

    Det fører mig så frem til, at vi mangler nogle alvorlige, nærværende problemer med islam på dansk jord. Jovist, skyderiet på Krudttønden og ved synagogen var en terrorhandling, men den kom ikke tæt på. Den ene person blev dræbt ved en ”højrefløjsaktivitet” (mødet på Krudttønden), og den anden var en jødisk vagt ved synagogen. Det var altså ikke ”almindelige” mennesker der blev ramt, som i eksempelvis terrorangrebet i London i 2005. På den måde følte folket ikke for alvor, at terroren var kommet til Danmark: den forblev på en eller anden måde med at være en lidt fjern størrelse. Og alvorlige problemer med muslimer i Danmark kan de fleste mennesker sagtens vælge at lukke øjnene for, for de er endnu ikke påtrængende nok. Der var lige ved at være en situation omkring alle bandeskyderierne på især Nørrebro, men regeringen fik det hele lukket ned med bandepakken, lige idet alle venligboerne på Nørrebro var ved at vågne op – bare en lille smule. Så forsvandt problemerne, og man faldt i søvn igen.

    Inden demonstrationen på Nørrebro den 14. april lå Stram Kurs på lidt over 6.000 vælgererklæringer ifølge grafer på nettet, men efter demonstrationen begynder grafen så småt at stige til vejrs. Graferne er ikke vanvittigt detaljerede, men som man lige synes at kunne ane, så kommer der i den efterfølgende uge ca. 4.000 nye vælgererklæringer ind. Ok, så den historie har vi hørt i medierne, men jeg mener nu engang, at det kun er den halve sandhed. Det ryk, der sker i ugen efter terrorangrebene på Sri Lanka den 21. april, fortæller langt tydeligere, hvad der for alvor satte skub i tingene. Her tog det nemlig kun ca. 6 dage at samle over 10.000 vælgererklæringer, så Stram Kurs allerede den 27. april blev annonceret som havende samlet erklæringer nok. Terrorangrebet blev nemlig ret nærværende for danskerne, da det kom frem, at familien Holch Povlsen havde mistet tre børn i det angreb. De to begivenheder kan dog ikke stå alene: uden urolighederne på Nørrebro ville Paludan nok ikke have været i folkets bevidsthed i forbindelse med angrebet i Sri Lanka, og dermed er det tvivlsomt, om det lige ville have været Stram Kurs, der havde fået forøget opbakning (måske Nye Borgerlige i stedet for).

    Det er dog dybt tragisk, at det er den slags ting, der er nødvendige, men det synes desværre at forholde sig sådan. Derfor tror jeg også, at Paludan er ”for tidligt” ude i forhold til at kunne vække den dumme majoritet, men på samme tid er det godt, at han nu er synlig – og bliver ved med at være det, når han bliver valgt ind – for så er der allerede et sted, folket kan flytte deres stemme hen og lytte til, når islams problemer for alvor kommer tæt på.

    Det er desværre min noget dystopiske pointe, og om det så er for sent, når virkeligheden for alvor banker på, kan jeg også godt frygte. At vinde teologisk over islam kan muligvis flytte nogle kløgtige hoveders stemmer, men er alle de kløgtige hoveder ikke allerede ovre til højre?;) Og ja, der er mange som bare ikke forstår farerne ved islam, men det er jo også helt normalt, at venstrefløjen skyder alle problemerne med muslimer over på mislykket integration, og hvis det er deres fastlåste holdning, så er det jo meget svært at argumentere imod med fakta – især fordi det, der rent faktisk er fakta, ikke må siges højt.

    Som du også er inde på, så er det fertilitetsraten, som fortæller den sande historie. Jeg granskede ikke tallene, men jeg undersøgte det selv lidt overfladisk for et par dage siden, og jeg mener at huske, at 15% af nyfødte børn i Danmark har mødre fra ikke-vestlige lande, og her tror jeg, at man kun medregner mødre uden dansk pas fra ikke-vestlige lande. Der ligger der en grum historie og venter på at blive fortalt.

    Kommentar by R. W. Emerson — 17. maj 2019 @ 08:51

  59. Uha uha uha. …Frygteligt! Marie Krarup (DF) sagde sandheden om Islam, og dets symbol på Rødkile Gymnasium under en debat. Til en islamisk orienteret kvinde, sagde hun……”Du kan jo bare tage det af” Tænk sig hun opfordrede en islamisk eget kvinde, -tul bare at tage det af-!?!…Jamen hvordan skal det da gå med integrationen, når hun siger tingene som de er????? Frygteligt :-) :-) :-). Kan sikkert youtubes eller ses på nettet andetsteds. :-) God bededag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 17. maj 2019 @ 09:12

  60. Hun sagde også noget i retning af: 100 mod én på, at du ikke dør af det. Altså at tage tørklædet af.
    Men den hjernevaskede muslim tror jo, at allan straks stener hende by proxy, de øvrige hjernedøde korandyrkere på Rødkilde.
    De er godt nok underlige i deres to tilbageblevne hjerneceller. Den ene hedder allan, den anden mo….

    Kommentar by Henrik Petersen — 17. maj 2019 @ 09:27

  61. EMERSON 8.51: Fint indlæg. Det med masserne er lidt forunderligt. Sommetider er almindelige mennesker klogere end “eliten”, andre gange dummere. I 1973 var 47% kloge nok til at stemme nej til Rom-traktaten.
    Og et flertal var kloge nok til at ville beholde kronen, trods Marianne Helveds og partiernes/mediernes anbefaling af at udskifte den med euro-mønter. Og i det hele taget har danske vælgere været kløgtige nok til at gennemskue mange af Chrborgs hykleriske løgne.

    Til gengæld er det sært og uforståeligt at de fleste stadig ikke har forstået at masseindvandringen af utaknemmelige, krævende, voldelige og fanatiske migranter og asylanter, er en stor trussel mod hver eneste danskers liv-helbred og velfærd. Ganske vist vildleder DR og papiraviserne flittigt ang. invasionen og dens konsekvenser, men det som trods alt slipper igennem, burde være rigeligt til at skabe eftertanke, utryghed og vrede.

    Og at der stadig er nogen som tror på partier som har svigtet og bedraget dem 25 år i træk, er også besynderligt. Og denne skiften mellem blå og rød blok nytter jo heller ikke noget, fordi begge blokke er domineret af tåber og røde eller korrupte betonhoveder.

    Som borgerne i Wien i 1683 til sidst kun kunne håbe på at et mirakel ville frelse dem, kan vi snart kun håbe på at danskernes flertal på mirakuløs vis vil vågne op, og forstå at kaos, sammenbrud, rædselsfulde tider og et kæmpeblodbad venter dem, hvis de bliver ved med at tro på eventyrfortællingen om “berigelse”, og hvad de gamle partier og medier ellers disker op med.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 17. maj 2019 @ 10:22

  62. @ 40 Kuffar

    Helt enig. Det eneste de hjernedøde muslimer har respekt for, er at man giver igen med samme mønt. For år tilbage sad jeg på vores lokale bibliotek, da en flok halvaber trådte ind, og begyndte at råbe og skrige. De kvindelige bibliotikarer stod magtesløse, og tog imod “jeg fucker dig luder.” De kom hen mod mig, og begyndte at genere min medlæsende, så han måtte gå. Så begyndte de på mig, med deres sædvanlige lort “min bror kommer og fucker dig,” rejste mig og gjorde opmærksom på, at det var et bibliotek, så flejnede han ud, hvorefter jeg med al kraft stak ham to flade.

    Han var målløs og stum et øjeblik, og løb hen til sine halvhjerner med en telefon i hånden, og snakkede sit gedehyrdesprog. Nåede at smutte ud af en nødudgang. Dagen efter snakkede jeg med personalet, og de oplyste at de så sig nødsaget til at oplyse politiet om mit navn + adresse. Politiet mødte aldrig op hos mig.

    Havde jeg været alene med knægten, så havde jeg brugt nogle af de svinestreger jeg havde lært inden for militæret. Jeg agter ikke at være dørmåtte for en hjernedød muslim.
    Derfor opfordrer jeg også alle unge mennesker – da de i dag ikke pr automatik bliver soldater – at de for det første skal gå til selvforsvar, endvidere tag våbentræning i en skytte klub, hvor du efter 2 år kan erhverve dig din egen pistol, hvis du ikke har en udenstående med politiet.
    Sørg også for at være i god kondition, hvor jeg varmt kan anbefale løbetræning. Man behøves ikke at løbe 20 km flere gange om ugen. En halv time en 3 gange om ugen, kan gøre underværker, og så kan man hen af vejen sætte km op, hvis det er det man vil.

    Kommentar by der Adler — 17. maj 2019 @ 10:48

  63. Netop nu på TV2 Fake News:

    Claus Hjort udtaler:

    “Vi nægter at lade os drive rundt i manegen af NB og SK.”

    Men Hjorten vil altså hellere drives rundt i manegen af kommunisterne i EL og Gøglerpartiet i en SV-regering?

    Kommentar by Revisoren — 17. maj 2019 @ 11:09

  64. Dialog kramme betjenten Charlotte er frikendt for at have gjort noget forkert da hun krammede en niqab klædt kvinde i september 2018 i stedet for at skrive en bøde til islamisten, det har politiets eget undersøgelses organ afgjort, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 17. maj 2019 @ 11:20

  65. @ 62 – der Adler – hjerteligt tak for en morsom og dejlig solstrålehistorie! 😆Mænd, der kan slå en proper næve, altså i rette sammenhæng, har min respekt. Såå fedt, at du stak en halvabe nogle lige i sylten! Jeg kender en ældre historie, som involverer en journalist, der befandt sig i Kbh k en sen sommernat, da han bliver passet op af to mohammedanere. De trækker en kniv og beordrer ham til at udlevere din tegnebog, ellers . . !! Journalisten kunne kampsport, så han leverede lige to slag eller spark, husker ikke detaljerne der, og så lå de to chimpanser bevidstløse på fortovet, med trynen i vejret !! Haha! Journalisten forduftede og ringede selvfølgelig ikke efter nogen. Det overraskende i historien er, at det var en sjovnalist.

    Kommentar by Kuffar — 17. maj 2019 @ 11:44

  66. @ 64 – skide tastatur – “at udlevere Sin tegnebog”. Adler, det m skyttetræning har jeg overvejet, men jeg kan i det mindste håndtere en salonriffel, men har ikke een liggende, desværre.

    Kommentar by Kuffar — 17. maj 2019 @ 11:50

  67. Altså rent krigsmæssigt kan Islam udryddes ved at man en gang for alle Bomber Mekka og Medina,…og udtrykker det må nok have været -Guds vilje-. (Til FET og PET. Dette er blot rent hypotetisk teori). Ellers er det jo det lange seje træk. I virkeligheden er der ikke mange Muslimer som aner hvad Islam går ud på, fordi de hele tiden i pinlige detaljer skal have tolket det hele via en Imam. DVS det er Imamerne som er hærledere i denne mentale voldtægt der på verdensplan foregår. De fleste Muslimer vil bare have et almindeligt liv, men det har de jo aldrig haft frihed til….det er her nøglen ligger til bekæmpelse af Islam. Som jeg har sagt utallige gange før.- Islam er en usekulær diktatorreligion med dens Førerprofet- intet nyt fra mig i den sammenhæng eller fra Islam. Wafa Sultan (for lang tid siden- har som psykiater) fint givet udtryk for det. Vi er i krig imod Islam, med eller uden våben. Virkeligheden (her på jorden :-)) giver jo rigeligt med evidens på det. God bededag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 17. maj 2019 @ 11:51

  68. Gå i skytteklub, bliv registreret hos Dhimmitiet, og sikr dig dermed at dhimmitiet kommer til dig og konfiskerer dine våben og alt IT-udstyr, NÅR ordren til at sætte de danske dissidenter udenfor indflydelse.

    Som den gode lovlydige borger du er, vil dine våben alle være låst inde i det godkendte våbenskab, og du vil være forsvarsløs.

    Kommentar by Træt — 17. maj 2019 @ 13:48

  69. Den grå eminence udreder Løkke-Fondens tale punkt om, at satanisterne skal holde sammen (SV-regering) og holde NB og SK uden for indflydelse.

    Claus Hjort Frederiksen – en farlig mand.

    Løkke-Fonden bugner af velvære under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 17. maj 2019 @ 14:45

  70. @ 68 Træt

    I princippet har du ret, men der er jo også en anden mulighed, hvis man tør satse.
    Har du våbentilladelse, så har du mulighed for indkøb af patroner (cal.22 eller 9mm), det mest almindelige brugte i skytteklubber.

    Kommentar by der Adler — 17. maj 2019 @ 15:06

  71. @ ALEXANDER BEAUMONT – 10:22
    Tak, og i lige måde.:) Ja, med EF/EU-afstemninger har masserne sjovt nok sagtens kunnet finde ud af at få øje på problemerne. Men det har jo så også været et spørgsmål om at stemme nej til en forandring, og i tilfældet med islam er det jo nu i princippet det samme, bare omvendt, fordi muslimerne allerede er her, så forandringen vil være, at de ikke skal være her mere. Men det er selvfølgelig også svært at sammenligne, og danskerne er nok så hjernevaskede med al den humanisme, som sjovt nok kun gælder folk fra muslimske lande, at tanken om at skulle sende den flinke grønthandler nede på hjørnet (som vi har hørt om i flere årtier) ud af landet virker helt fremmed for dem (og det burde jo i virkeligheden være grønthandleren!:D).

    Alle de mange vælgere, som gang på gang stemmer på de samme partier og har gjort det hele deres liv, har jo simpelthen ikke evnerne til at tænke selvstændigt. Utroligt. De giver igen og igen politikerne carte blanche til at gøre hvad de vil, for der er stort set ingen konsekvenser. Jo, magtbalancen kan lige skifte lidt fra den ene til den anden side, men i sidste ende er resultaterne de samme: det er næsten kun et spørgsmål om, hvorvidt det sker hurtigt eller langsomt. I skrivende stund er vi nok nødt til at sætte vores lid til, at der holdes fast i en strammere udlændingepolitik end i Sverige, og så håbe på, at Sverige bryder sammen før Danmark, så der måske kan reageres, inden alt er tabt på gulvet.

    Kommentar by R. W. Emerson — 17. maj 2019 @ 18:15

  72. Lige en ekstra info vedr. blogtema:

    Jeg har lige læst Ulrik Høys uddybelse af hændelserne på https://www.document.dk/2019/05/17/dagbog-fra-valkampen-kulturberigelsen/

    hvor i jeg erfarer, at ledelsen har haft kontaktet SSP, men SSP svarer ” at han måtte ringe til politiet, fordi de hos SSP ikke havde tid til “at håndtere det”

    Er SSP så også bare en skattebetalt hyggeklub for indvandringsindustriens projektmagere? Noget ala en tørklædebefængt kvinde ved Fyns Politi?

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. maj 2019 @ 22:36

  73. Bellahøj, Brønshøj, Husum
    Det er helt overordnet et interessant område at studere i disse år. Nørrebroerne tabte til multikulturen, og ind flyttede de unge venstreorienterede og studerende, der sympatiserer med AFAs tæskehold, og som lover indvandrerne guld og grønne skove, og hylder deres moskéer som spændende indslag i multikulturen, uden at løfte et bryn over det, der udgydes her af ønsker om islamisk overherredømme Men i disse år sker det noget i det her andet område med alle villaerne, der bebos i høj grad af familier med gammeldanskere og deres børn, og med pæne indkomster, sikre job, mange i det offentlige område, eller mediebranchen eller lignende. Altså af den typiske røde eller radikale overbevisning. Og ind imellem altså de her ghettoer, som f.eks. højhusene, hvor det ikke er så længe siden, at det var gode boliger for danskere. Hvordan vil det påvirke kvarteret ? Efterhånden kommer kvarterets villaer til at overtages af muslimske familier, for de bliver også læger, dommere, journalister. Men inden da vil muslimske bander fra den lave klasse have jaget mange danskere væk, og alle de resterende vil være modtagelige for Sharia Light, bare fordi der bliver lovet fred. Det er ikke en naturlov at det bliver sådan. Men alene det at så mange danskere ser indvandring som en naturlov er grunden til, at det her kommer til at ske.

    Kommentar by Uno — 18. maj 2019 @ 08:57

  74. […] they then pass on to their children so they can act just as ignorantly as those who, at present, terrorize sports facilities in Brønshøj (another, as yet untranslated, story in the growing list of “difficulties” in and […]

    Pingback by Koran Klodser og Betonfyldte Blomsterkummer | Things to Remember, Things to Cherish — 18. maj 2019 @ 15:20

RSS feed for comments on this post.