20. maj 2019

Forsker frygter højreekstreme bliver klimaaktivistiske: Kan føre til ‘vold, terroraktioner, bombeangreb”

Brandstifterbanden var en integreret del af COP15-hysteriet, og med grupper som ‘Extinction Rebellion’, må man formode klima-alarmismen på et tidspunkt vil antage terroristiske former. Den yderste venstrefløj vandt ikke klassekampen, og anti-racistisk mobilisering fungerer kun omkring AFA-kollektiverne på Nørrebro. Klimakampen er den nye religion, og da der ikke er en ‘Planet B’, så kan det jo næsten kun ende med militans.

Peter Viggo Jakobsen er altid god for en ekspertkommentar, men nogle gange skulle han ikke have taget telefonen. “Også den ekstremistiske højrefløj risikerer at samle klimasagen op”, vurderer forskeren, og så blev vi alle lige en anelse dummere. Hvis ikke arabisk dominansadfærd og fortløbenderde islamisering kan gøre den yderste højrefløj militant, så kan en forventet temperaturstigning om 100 år formentligt heller ikke.

En historie fra JP.dk – Eksperter frygter vold og terror fra frustrerede klimaaktivister (kræver login).

“Vold, hærværk og terrorisme i klimaets navn. Det er, hvad en række eksperter frygter, at vi kommer til at se i fremtiden. Og ifølge dem er det noget, som optager efterretningstjenester i Danmark og andre lande i øjeblikket.

‘Truslen er klart til stede, og den er kendt af vores efterretningstjenester, som er meget opmærksomme på det. Det gælder også i Danmark,’ siger Peter Viggo Jakobsen, som forsker i international sikkerhedspolitik ved Forsvarsakademiet.

… At det også gælder for Danmark, er den svenske terrorforsker Magnus Ranstorp enig med sin danske kollega i.

‘Danmark har et problem med en aktiv venstrefløjsekstremisme, som kan smelte sammen med klimaaktivismen,’ siger han. …

Også den ekstremistiske højrefløj risikerer at samle klimasagen op, vurderer Peter Viggo Jakobsen.

‘Det kunne blive en farlig cocktail, der måske kunne føre til vold, terroraktioner, bombeangreb og lignende,’ siger han.

(‘Extinction Rebellion Danmark’, 2019 Foto: Facebook)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101463/trackback

80 Comments »

  1. Etnicitet vinder. Og det er os.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. maj 2019 @ 20:08

  2. En teoretisk temperaturstigning.

    Kommentar by Winged Hussar — 20. maj 2019 @ 20:29

  3. Ja, i teorien og fantasien er alting muligt, og man kan jo ikke helt udelukke at typiske DF og NB-vælgere, såsom nonner, balletdansere, vandskiløbere, svæveflyvere, modeltogs-entusiaster, frimærkesamlere, faldskærmsspringere og mini-golf spillere har sluttet sig sammen i en højre-ekstrem klub, der planlægger vold og terror for at støtte klimaet. Vi kan bare håbe at PET og FET fremover vil holde ekstra øje med de nævnte grupper.

    Kan godt forstå at DR-folkene frygter hvad der kan ske, hvis national-konservative fra højre-fløjen en dag pludselig bliver ligeså skøre, ondskabsfulde og voldelige som betonhovederne fra venstre-fløjen. Men DR-fascisterne burde måske lære noget om sandsynligheds-beregning.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 20. maj 2019 @ 20:33

  4. Ja hvad skal man sige? Terror for bedre vejr….en masse metreologer går i aktion….:-) :-) :-). Skal man grine eller græde? Monthy Python over i virkeligheden.

    Kommentar by Michael Unna — 20. maj 2019 @ 20:37

  5. Rablende idioti.

    Kommentar by Ellen — 20. maj 2019 @ 20:44

  6. Der var engang noget, der hed Schalburg korpset. I dag må vi nok beskytte os mod Thunberg korpset. De kan jo gå hen og lave Thunbertage!

    Kommentar by Vakse Viggo — 20. maj 2019 @ 20:47

  7. Peter Viggo Jakobsen har min fulde respekt; han er en mand med begge ben på jorden – Men i denne sag tager han (heldigvis) helt fejl – Hvis man har fulgt lidt med, så ved man, at den såkaldte klimakrise er, en hysterisk fis i en hornlygte – Ethvert ordentligt borgerligt menneske gider ikke at investere liv og helbred i at bekæmpe et fatamorgana – Over and out!

    Kommentar by T. Flodur — 20. maj 2019 @ 21:03

  8. Læs bogen “liberal-facismen”. Den er virkelig god.Måske herfra jeg fik tippet:) helt enig i at højrefløjen er på kanten af klimahysteri ( det kan bevirke folk i badetøj).Ironi er altid farligt..så højrefløjen er under alle omstændigheder bidende ironiske.watch out

    Kommentar by H. Nielsen — 20. maj 2019 @ 21:20

  9. Man undres helt alvorligt – hvad er der for en forskruet, selvindbildt virkelighed de her “professorer” etcetera lever i? Raver om at højrefløjen er ååååh så farlig, alt imens venstrefløjen begår mødeterror, antidemokratisk hærværk, forsøg på berufsverbot og det, der er værre.

    Det er jo patologisk efterhånden.

    Kommentar by Quark — 20. maj 2019 @ 21:33

  10. >7 T Flodur

    Kunne ikke have sagt det bedre selv. Klimasagen er venstrefløjens nyeste hallucination.

    Kommentar by Mackety — 20. maj 2019 @ 21:39

  11. Klimaflagellant bliver jeg aldrig…

    Kommentar by Michael Sjøberg — 20. maj 2019 @ 21:50

  12. “Hvis ikke arabisk dominansadfærd og fortløbende islamisering kan gøre den yderste højrefløj militant, så kan en forventet temperaturstigning om 100 år formentligt heller ikke.” Så sandt og godt skrevet, Kim Møller, anno 2019.

    Kommentar by Dansk Stolthed — 20. maj 2019 @ 22:13

  13. Man må undre sig over hvorfra en ( tilsyneladende ) fornuftig fyr har fået den ide fra?

    For mig at se kan det kun hænge sammen hvis man kombinere en ca. 10 år gammel FBI-rapport ( passer med COP15 tidsmæssigt ) der fremhæver klimaaktivister som “de næste terrorister” og den indgroede uvilje til at anerkende venstrefløjens venstreekstreme voldelige adfærd, og som følge deraf er man nødt til at kalde dem “højreekstreme”.

    Selvom, det selvfølgelig heller ikke rigtigt giver mening.

    Kommentar by Santor — 20. maj 2019 @ 22:13

  14. Jorden kalder.
    Peter Viggo Jakobsen.

    Det bliver nok lystfiskerne eller en skovbørnehave der starter miljøterrorismen.
    Måske en psykisk syg skakspiller.

    Kommentar by XXXXX — 20. maj 2019 @ 22:17

  15. Bortset fra den tåbelige ”analyse” Peter Viggo Jakobsen kommer med her, så kan jeg egentlig ikke forstå højrefløjens berøringsangst for klimadebatten. Det er sgu da et problem for Jordens klima, vand, jord, luft, afgrøder, mennesker og dyr at menneskeheden har formeret sig ukontrolleret så den blot i min levetid er mere end fordoblet fra 3 til 7 mia og indtil videre fortsætter den ekspotentielle vækst, med alt hvad det medfører af træk på Jordens naturlige ressourcer og heraf følgende produktion af faste, flydende og luftformede affaldsprodukter i større tempo, end naturen selv kan klare at nedbryde. Det er dumt at lade venstrefløjen sætte klimadagsordenen. Så er det vi får fænomener som Greta den Hellige fra Sverige, Extinction Rebellion etc til drive hysteriet i klimahysteriet. Det gavner ingen. Højrefløjen bør vitterligt tage klima- og miljøsagen til sig. Det er også et spørgsmål om fædrelandets ve og vel.

    Kommentar by JMR HH Jr — 20. maj 2019 @ 22:23

  16. Eksponentielle vækst, var det jeg ville sige :-)

    Kommentar by JMR HH Jr — 20. maj 2019 @ 22:24

  17. Jeg har mødt PVJ på et aikkerhedsseminar og jeg kan bekræfte, at manden er en usympatisk idiot.

    Kommentar by Torino — 20. maj 2019 @ 22:40

  18. Det er, hvad Illuminati (Deep State, whatever) ønsker: KAOS! Big time! Order out of chaos – tror de! Tænk Obama og pavens agenda 2030, som ikke mange kender til. Tænk CERN, NASA, Bill Gates og andre multirige stoddere, og tænk ‘cloud seeding’, eller på normalsprog: chem-trails. Look Up! De skaber klimaets forvirring, og de forsøger at formørke solen qua chemtrails, som er lag af giftige nanopartikler, indeholdende bla aluminium og Barium. Ønsker de at udslette et par milliarder mennesker på det grundlag? Alzheimers og cancer er ihvertfald eksploderet i den vestlige verden, og titusindvis af plante- og insektarter er allerede uddøde. Det er altså grumt. Det hedder sig, at de med cloud seeding, altså chemtrails, vil forsøge st hindre klodens opvarmning, men der er de, som påpeger, at udover at forgifte alt levende, så lukker de rent faktisk varmen inde. Agenda 2030 er også fortaler for No Borders, noget, som pædo-kultens overhoved har bedt bønner om i al offentlighed, ligesom han i 2015 vaskede muslimfødder og kærtegnede de brune fusser (her måtte jeg lige censurere mig selv, for det giver vel osse fængsel at kritisere paven). Der findes nogle i kulissen, som ikke ønsker almindelige mennesker det godt. Se denne korte video https://youtu.be/K2z2ZzXFeKo

    Kommentar by Kuffar — 20. maj 2019 @ 22:43

  19. Vil I også venligst se denne her. Det er ældre, erfarne piloter, kemikere, læger og biologer til et stort borgermøde i Californien, som beretter om fakta: chemtrails! De fortæller om eksplosionen i alzheimers, og de fortæller, at der på det smukke Mount Shasta er målt aluminium og Barium, som ikke forekommer naturligt i naturen, med op til mange tusind gange det tilladte. Det skal ligge på Nul, men alt er forgiftet. Derfor taler mange nu også om Paradise, området som brændte meget hurigt og hastigt i Californien sidste år. Aluminium tænkes at have noget m voldsomheden og ildens surrealistiske springen ml store områder at gøre. https://youtu.be/DPnWaBsMYnY Nogen er ved at ødelægge jorden bevidst.

    Kommentar by Kuffar — 20. maj 2019 @ 22:52

  20. “Højrefløjen bør vitterligt tage klima- og miljøsagen til sig. Det er også et spørgsmål om fædrelandets ve og vel.”

    15/JMR HH Jr

    Ja vist, ja vist. Men hvem tænker du på, når du bruger betegnelsen højrefløjen?

    Og hvorfra ved du, at denne “fløj” ikke interesserer sig for miljøet m.m.? Du tager vel ikke udgangspunkt i, at Dronningen ikke er røget med på klimahysteriet?

    “Højrefløjen” er et meget, meget vidt begreb, og hvad angår begrebet “liberalfascisme” og en vis forfatter til en bog om dette emne, så slår i hvert fald jeg – som er ærkeliberal – syv kors for mig.

    Det er ikke sådanne som mig, der er ansvarlig for de ideologiske udvandinger, som du kan finde i alle de gamle danske partier, og som betyder, at de er endt i rene magtkampe, hvor indholdet skifter fra time til time for at underholde journalisterne.

    At det fornuftige menneske Peter Viggo Jakobsen, der ofte har været en lise at høre på, kan få sig til at udtale sig så dumt, fatter jeg ikke. Medmindre der altså var tale om, at han var træt af dumme spørgsmål og gav et ironisk svar, som blev taget for pålydende.

    At den stakkels Gretha Thunberg misbruges af både sine forældre og de svenske medier og politikere med statsministeren i spidsen, er en menneskelig tragedie, der vidner om stor hensynløshed mod et angst og sygeligt opmærksomhedssøgende barn, der klæder sig og friserer sig, som om hun var ti år yngre, end hun er. Det er den omvendte “Kejserens nye klæder”, hvor kejseren og hans kumpaner udnytter barnet.

    Kommentar by Ellen — 20. maj 2019 @ 22:53

  21. Bedst som man troede, at danske medier havde nået bunden, sætter EB helt nye standarder: https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valg19/paludan-udstillede-unge-maend-paa-nettet/7629270

    Så fra nu af er der åbenbart ikke nogen nedre grænse længere. Læg mærke til, hvordan EB forsøger at retfærdiggøre artiklen undervejs: “Sagerne er blevet aktuelle, efter Berlingske afslørede, hvordan han forfulgte en medstuderende på Københavns Universitet.” Nej, de to ting har så intet med hinanden at gøre. Føj, siger jeg bare! Presseetik er en by i det kommunistiske Kina, som Poul Madsen tilbeder.

    Kommentar by R. W. Emerson — 20. maj 2019 @ 23:01

  22. Apropos at udnytte børn.

    Under dagens besøg på diverse avishjemmesider fandt jeg flere videoer fra kampene ved Europas ydergrænser mellem uønskede indvandrere og politi.De uønskede satte ild til en græsmark og skubbede og hev deres småbørn foran sig mod ilden og betjentene, mens børnene forsøgte at slippe væk og fik røgen i øjnene, da de jo i modsætning til forældrene havde ansigterne på niveau med ilden. Det var dybt frastødende at se.

    Kommentar by Ellen — 20. maj 2019 @ 23:07

  23. Klima-klima – det er da den største joke – alt falder på plads, i 2030-2040——2099.
    Hvorfor ikke ikke miljø. Det kan stort set ses i morgen. Men nu har vi set en klima
    “Dronning” søsat, der pjækker i skoletiden.

    Kommentar by Jsch. — 20. maj 2019 @ 23:11

  24. Ellen – Gretha tunberg er sjovt nok pavens kæledægge, og nu er hun indstillet til Nobels fredspris. Hvorfor mon? Hun skaffer en masse bange og ret hjernetomme unge mennesker, som nemt lader sig drive af flokmentalitet – det er de blevet groomet til i årevis qua sociale, debile medier som fb og Instagram osv. De er grydeklare til at være med til det ulmende klima’oprør’. Til Obamas og pavens drøm om Utopia, eller NWO. Jeg fotograferer selv chemtrails, og de billeder er gruopvækkende! Jeg bor m panoramaudsigt og kan se flyene til og fra Kastrup, samt striber fra fly, som ligger meget højt. Her en dansk video om chemtrails i dk, af ‘Danmark vågner’, og selvom de ligner nogle hippier, så har de fat om noget af det rigtige. https://youtu.be/7rE-vRvDvyc Man kan også søge på chemtrails norway, hvor masser af nordmænd er rasende og bestyrtede over fænomenet, og der ligger mange foruroligende videoer på youtube om det her. Det er måske ikke ufarligt at interessere sig for det. .

    Kommentar by Kuffar — 20. maj 2019 @ 23:12

  25. Vakse Viggo — 20:47

    Thunbertage! – 1000-tak for den formulering Vakse Viggo, den bør indgå i Dansk Sprognævns Orddatabase – En af de nærmeste dage vil jeg skrive/maile til DS og foreslå ordet optaget i fremtidige ordbøger!

    Kommentar by T. Flodur — 20. maj 2019 @ 23:43

  26. Nogen burde bede ham sætte navn på højrefløjens millitante klimagrupper, jeg har ALDRIG hørt om klimaaktivister på højrefløjen, heller ikke fredelige af slagsen. Eksisterer de overhovedet udenfor disse sære menneskers hoveder eller er jeg gået glip af noget?

    Kommentar by Per — 20. maj 2019 @ 23:51

  27. 23/Kuffar

    Det er ikke mig, du skal overbevise om, at der er noget galt, for det har jeg tænkt i mange år. Handler økologisk og har ofte kritiseret det hæmningsløse flyrejseri. Faktisk har jeg ringe tiltro til, at mennesker ikke får ødelagt planeten.

    Men jeg er ikke enig i, at det er den diffuse “højrefløj”, der ikke vil forstå og derfor er synderen. Igennem mit arbejde har jeg haft meget indsigt i disse problematikker, og jeg er gammel nok til at huske det hysteri, der rejste sig over hele landet, da man begyndte at tage asbeststøvs farlighed mere alvorligt.

    Ingen skal bilde mig ind, at det hysteri ikke havde en direkte sammenhæng med, at det var samtidigt med, at AIDS blev en kendt sygdom. Den gang skete der det, at hysteriet bevirkede, at der blev truffet en række beslutninger, som ikke var gennemtænkte. Derfor skal vi ikke lade os løbe overende af alle de angste men denne gang tænke os vældig godt om og bruge de teknikker og muligheder, vi har. Eller udsætte løsningerne, indtil vi er sikre på, hvad vi gør.

    Det er velkendt, at store samfundsforandringer giver disse voldsomme folkerejsninger, og førhen gav de sig mest udtryk i religiøse vækkelser af forskellig art. De angste burde tænke over, hvor meget de selv har bidraget til de voldsomme forandringer, som de har fået gennemtrumfet her i landet mod andres vilje. De, der gennemtrumfede dem er jo identiske med de angste. Det er ikke omvendt, selv om det er en yndet fordom i den anden lejr.

    Hvad Paludan angår, skrev jeg tidligere på dagen om den betydning hans grovkornethed har haft. At Ekstrabladet – af alle – forarges over hans homoseksuelle ungdomsudskejelser er ubehagelige, men på den anden side kunne man så passende tage emnet op i generelle vendinger, for på psykiatriske hospitalsafdelinger har det jo alle dage været velkendt, at i homomiljøet er folk ofte meget hårde mod hinanden. Det er et nutidigt mediefænomen, at vi skal tro, at alt er sol og sommer, og at det eneste store problem er, hvad vi andre mener om “regnbuefolket”, som de så kælent kalder sig.

    Kommentar by Ellen — 21. maj 2019 @ 00:03

  28. 22:52 BØR ALLE LIGE LÆSE EN GANG TIL – TÆNK LIDT OVER HVILKE PSYKOPATER VI HAR MED AT GØRE, ALTSÅ DE 195 UN(FN)REGERINGER OG JEG VED IKKE NOGET OM DE SIDSTE 3 MEN DE 195 DER, DE HAR JO UNDERSKREVET VORES DØDSDOMME ADSKILLIGE GANGE OVER MANGE ÅRTIER – Og de er åbenlyst menneskefjendske psykopater hele banden, tænk lidt over hvad de er i stand til, og tænk lidt over hvor rimeligt det er, at de postulerer at være legitime regeringer for os

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 00:24

  29. Ellen/Niels O/Per Journalist eller hvem du er. Forræderne mister en dag magten, og så kommer vi efter dem allesammen. Ingen skal glemmes, når de skal møde deres straffe.

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 00:30

  30. Bureaukraterne forudser blot at jordens klima går af helvede til. Det skal man vel ikke være geni for at forudse. Hvis først verdenshavene dør og atmosfæren er fyldt med tungmetaller militæret har fyldt hele luftsøjlen med, så er der vel en vis chance for at klimaet ikke rigtig virker efter hensigten mere

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 00:42

  31. Klimahysteriet er nøje tilrettelagt af de venstresnoede, i bund og grund drejer det sig om at skabe arbejde til humaniora der ellers ender som arbejdsløse, hele cirkusset med klimahysteri er indgangen til en fremtid hvor der i klimaets tegn kan opkræves skatter og afgifter på jord, vand, ild og luft, disse penge skal bruges til at financierer projekter i lighed med Danida og andet mislykket DJØF idioti World Wide betalt af skatteslaverne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 21. maj 2019 @ 00:45

  32. Regnbuebarn.

    Har du ikke en øl eller noget andet, du kan dulme dit tilsyneladende ødelagte nervesystem med? Langtidsfølger efter hash m.m. og perversioner kan efter sigende være fæle? Du kan også læse Lille sorte Sambo, som mange danske børn har fået læst som godnatlæsning.

    Kommentar by Ellen — 21. maj 2019 @ 00:47

  33. @ 27 – Ellen, det var også blot til info, ikke noget med at overvise dig om noget 😊 Og Cat Girl, det er sandt, hvad du siger om UN. Selve navnet, United Nations, taler jo for det grænseløse Utopia, New World Order, og det er først på det sidste begyndt at gå op for mig, at disse ondskabsfulde ting, som især UN pådutter hele menneskeheden (herunder også cashless society), er virkelige ting, ikke konspirationsteorier. De ønsker, at vi tror, det er konspirationsteorier. Men prøv at søge på dette: “the Sun Will be darkened’. Det står mindst 16 gange i hele Bibelen, både flere steder i GT og mange i NT, om de sidste tider, før Gud lukker og slukker for denne onde og rablende vanvittige jord. (Når jeg søger på dansk, kommer der intet frem). Det, som jeg og mange andre kristne nok ikke havde forestillet os, er, at det ville være mennesker, der formørkede solen!! Det, og så det faktum, at de vil indføre 5G, et militært våben, samt indføre chippen eller en tatovering på hånden eller i panden , hedder det biometrics?, det er afskyeligt og tegner en uhyggelig og totalitær verdensorden med total hjernevask af masserne. Denne hjernevask foregår via fordummende, voldelige og syge film fra Hollywood, og den foregår via globale nyhedsudsendelser (alle medier, globalt, taler hysterisk om klimaforandringer nu), og den foregår i høj grad vis FB, Twitter, Google osv. De maler menneskeheden op i et hjørne! Prøv at sende info til forskellige politikere om emnet chemtrails. Du kan tro, du får svar! De er sjovt nok alle enige om, at det er con-trails. Men det er ikke fysisk muligt, så de må jo enten være uoplyste eller støtte en vanvittig agenda. Jeg tror, mht danske politikere, at de blot er snotdumme.

    Kommentar by Kuffar — 21. maj 2019 @ 01:47

  34. Der er slet ikke nogen klima-sag. Den er et medie-fænomen. Der af politikere bruges til at kræve endnu flere afgifter og gebyrer. Og til at aflede opmærksomheden fra LANGT FARLIGERE ting, såsom at EU nu er begyndt at flytte det halve Afrika til Europa, at EU prøver at afskaffe nationalstaterne og demokratierne, at Iran finansierer islamiske terror-bander og udvikler raketter og atomvåben, at den danske velfærd og tryghed rasler ned ad brættet, at kommunisme, feminisme og pladderhumanisme er på vej til at omdanne hele Europa og Norden til een stor dårekiste, fattiggård, jungle og slagmark.

    Folkebevægelsen mod EU har en lang liste over hvad der er galt med EU. Se pjecer på biblioteket.

    Hørte Thulesen fra DF i radioen. Han er god til at snakke. Men hvad har DF udrettet siden 2O15? Hvorfor krævede DF ikke ministerier af Lars Løkke? Hvorfor er der stadig ingen julehjælp til folkepensionisterne? Hvorfor er DF et medløber-parti i forhold til Venstre og Marokko-pagten? Hvorfor virker Thulesen mere og mere som en slap levebrødspolitiker? Hvorfor er Thulesen så fuld af dårlige undskyldninger, når det gælder Venstres asociale og landsskadelige politik, som DF ikke har forhindret, og som DF kun kritiserer i bløde, vage og uldne vendinger? Den svinske behandling af mange syge eller gamle danskere har DF ikke kæmpet imod, selvom de påstår at de er meget optaget af at sørge for at netop disse svage grupper behandles ordentligt. Hvorfor er Thulesen så gode venner med Lars Løkke? De burde da være rygende uenige om næsten alt.

    Kommentar by Ole Jensen — 21. maj 2019 @ 05:12

  35. Alene det at Venstre, Konservative og LA siden 2o15 har tilladt yderligere 53.OOO (eller mange flere) migranter at tage ophold i Danmark, trods Løkkes løfte om straks-stop, burde da være nok til at DF havde skældt ud på Lars, og råbt højt. Og så er der Merkels MAROKKO-SKANDALE. Men DF mumler og fumler når det drejer sig om danskernes overlevelse.

    Kommentar by Ole Jensen — 21. maj 2019 @ 05:19

  36. Altså vi lukker langt mere CO2 ud end naturen kan absobere. Den er jeg med på, og af forsille brændstoffer bliver der på ultrakort tid forbrugt langt mere end sædvane i jordnaturens milliardårige historie. OK. Men det er problematikker der KUN kan løses af teknologisk vej. Det altoverskyggende problem er at vi er alt for mange mennesker på denne her klode, til at det på en rimelig måde kan kontrolleret. Jeg har ihvertilfælde ikke en løsning (Ja ja ja hypotetisk massemord- skyd din næste som dig selv-rolig sort humor- rolig Fet og Pet har intet tænkt mig i den anledning). Men hvad fanden har det med højre og venstrefløj at gøre. Det er den samme idiotiske vanetænkning fra politisk retningsforvirring. Lige nu støtter Venstrefløjen- enhedslisten og alternativet (midten?), samt Mogens Løkketoft en selv og medmordskonforence på Jøder.(27 april)…så det som Venstrefløjen kaldte nazistisk er vel helt iorden for dem. Da Hitler elskede Islam, hvilket velgør at Nazismen er Venstreekstremt ikke højre-ekstremt. Det ekstreme på højrefløjen er vel at de kæmper for ytringsfrihed og imod en usekulær diktatorreligon med dens Førerprofet. Men hvad fanden har det at gøre med klimaet (bortset fra det fordummende politiske klima)? Det er helt hen i vejret. Støt SIAD og RP (SK). God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 21. maj 2019 @ 06:55

  37. Haha, det er sgu lidt sjovt at uriasposten laver en lille artikel om venstrefløjens klimatosser, og så myldrer det ud med de mest skizofrene mentalpatienter i kommentarsporet herinde der forsøger at overgå hinanden i størrelsen på deres sølvpapirshat. Men jeg fik da svaret på mit tidligere spørgsmål om højrefløjens klimatosser så tak for det, alle i komplet sindsyge mennesker der tror at millitæret er igang med at udrydde menneskeheden med chemtrails for at fremskynde dommedag. Jeg havde lykkeligvis glemt at typer som jer eksisterede, så jeg må vel trække min tidligere påstand om at den slags er forbeholdt venstrefløjen i mig igen.

    Kommentar by Per — 21. maj 2019 @ 07:41

  38. TOMMY ROBINSON STILLER OP SOM POLITIKER. HAN ER BLEVET LUKKET NED PÅ FACEBOOK OG ANDRE SOCIALE MEDIER, MEN HAN LAVER SELV TV NU. SE HANS TV -TR-. ET HÅB FOR ENGLAND SOM ER DER ENDNU. Følg ham så godt i kan. Et håb ligesom Rasmus Paludan er (og Pernille Vermund og et mere styrket DF).Thank you Tommy. A hope from England (like Winston was it under ww2). Støt SIAD. God tirsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 21. maj 2019 @ 07:46

  39. Til Ellen
    Partiet Nye Borgerlige er et eksempel på højrefløj.
    Deres klimapolitik
    https://nyeborgerlige.dk/politik/klimapolitik/ lægger primært vægt på, at det hele skal foregå på kommercielle vilkår og ikke standse væksten. Fair nok, men det er passivt reaktivt i forhold til den CO2 dagsorden, den venstreorienterede klimakampagne has sat gennem de sidste rigtig mange år. Bare at sige, at teknologien og markedskræfterne af sig selv skal løse klimaproblemerne er da berøringsangst for problemerne. Der er ingen politik her, som konfronterer klimaproblemerne. Der henvises til, at Danmark ikke sviner ret meget, så derfor er det egentlig ikke vores problem. Selvom det måske er rigtigt isoleret set, så kommer de andres overbefolkning og svineri dog før eller siden til at skade Danmark. Derfor ville det være yderst relevant at have en global klimapolitik.
    Tilsvarende kan siges om partiets Natur, miljø og landbrugspolitik https://nyeborgerlige.dk/politik/natur-miljoe-og-landbrug/. Der lægges også her primært vægt på økonomien og væksten, det private initiativ etc. Forståeligt nok i sig selv, men ved passivt at overlade løsning af miljøproblemerne til teknologien og markedskræfterne, overlades det politiske miljøpolitiske initiativ til venstrefløjen, som hidtil.

    Kommentar by JMR HH Jr — 21. maj 2019 @ 07:46

  40. De ekstreme mega kontroversielle højre nationale antikarse bander kan endda finde på at lukke DR !!!!!! Mediepolitiets Efterslikkertjeneste er på sporet- “Vi må have flere ressourcer for at imødegå truslen!” Siger Claus Hjort fra Ørnereden i Skrydstrup Hesteflyverledelse.

    Kommentar by Hul igennem? — 21. maj 2019 @ 08:07

  41. Peter Viggo Jakobsen er et blandt mange eksempler på alle de offentligt ansatte personer, der skal fyres, og hvor staten kan spare kæmpe summer. Mage til sort snak og konspirationsagtig lommefilosofisk spin skal man da lede længe efter. Helt på månen.

    Kommentar by PiusXll — 21. maj 2019 @ 08:08

  42. OG hele klimadebatten er en stor gang selvretfærdig kredsen om alle de venstreorienteredes nagler. Hvis de var SÅ bekymrede for andre mennesker, så kunne de sælge alt, hvad de ejer og har og give til de fattige rundt om i verden. Eller til den enlige mor. Det kan de gøre NU OG HER. Men klimadebatten handler om fremtiden, hvor man kan indtage den rette holdning UDEN at ofre sig selv. Og løsningen på forurening? Konkurrence og innovation. Ingen svinede så meget som de socialistiske fejlslagne stater i Sovjetunionen.

    Kommentar by PiusXll — 21. maj 2019 @ 08:13

  43. LBGT etc etc er ikke noget mere,nu skal klimaet paa tapetet, hvad bliver den naeste undskyldning for ikke at goere noget ved de problemer der i hoejere og hoejere grad forpester hverdagen ,for Danskere, Belgiere, Svenskere osv osv.

    Kommentar by dunk — 21. maj 2019 @ 08:38

  44. For første og sidste gang vil jeg citere, og erklære mig 100 % enig med en Venstremand (Jakob Ellemann):

    “Jeg elsker bacon!”

    Kommentar by Revisoren — 21. maj 2019 @ 09:51

  45. Enig Ellen 22:53. “At den stakkels Gretha Thunberg misbruges af både sine forældre og de svenske medier og politikere med statsministeren i spidsen, er en menneskelig tragedie”
    Selv paven er med i misbruget:
    “Paven til Greta Thunberg: – Fortsett med jobben du gjør, bare fortsett! Klimaaktivisten Greta Thunberg (16) var en av få som fikk møte paven personlig i Roma onsdag.”

    Torsdag skal hun snakke foran det italienske senatet, før hun fredag skal hun streike med italienske skoleelever som har valgt å sluttet seg til klimaoppropet hennes.” (klippet fra NRK TV)

    Jeg har brækspanden klar medie propagandaen på lørdag, når “den stakkels Gretha Thunberg” er taler ved Folkets Klimamarch.
    Hun er selvfølgelig inviteret af Politiken.
    Så alle de venstreorienterede medier med DR og TV2 i spidsen er sikkert allerede parat til massiv dækning.

    (Jeg slukker dog for det, så snart det toner frem på skærmen, som jeg altid gør, når løgnemedierne begynder at bombardere os med deres venstreorienterede propaganda.)

    Kommentar by A-mad — 21. maj 2019 @ 09:52

  46. Lidt fakta om klimaet:
    – Danmark er ifølge NASA blevet 30% grønnere og mere frodig
    https://www.nasa.gov/feature/goddard/2016/carbon-dioxide-fertilization-greening-earth
    – CO2 gødning af atmosfæren har gjort vores afgrøder bedre, mere energiholdige og mere modstandsdygtige imod tørke
    https://youtu.be/41kgNoch05g
    – Stigende temperaturer har gjort det danske klima mere beboeligt og moder natur takker med stigende biodiversitet, faktisk er der registreret 542 nye arter de sidste 20 år!
    https://www.naturhistoriskmuseum.dk/NyearteriDanmark

    Hvad medierne/politikerne ikke fortæller er at CO2 og stigende temperaturer er godt for alt liv på jorden, også menneskene

    Kommentar by Videnskabs geek — 21. maj 2019 @ 10:02

  47. Jeg overvejer fandme også at klima strejke, vejret er langt fra så godt til MC i år som sidste år

    Kommentar by redneck — 21. maj 2019 @ 10:26

  48. Jeg er på det seneste blevet klimaaktiv. Jeg går i læ når det blæser,går i ly når det regner og pakker mig ind når det sner. Mest af alt går jeg i skygge når solen skinner,men det er nok noget jeg er blevet påduttet af de rådne arabere,som oversvømmer mit land.

    Kommentar by Nielsen — 21. maj 2019 @ 10:57

  49. Ser man kun DR og TV2, vil man ikke vide, at ordet ‘klimaskeptiker’ overhovedet eksisterer. Søger man på ordet ‘klimaskeptiker’ på internettet, finder man enkelte politikere fra blå blok, ingen fra rød blok. Jeg kan ikke forestille mig, at klimaskeptikerne vil gribe til vold for at omvende klimahysterikerne. Jeg tror, de fleste klimaskeptikere anser klimahysterikerne for at være uden for pædagogisk rækkevidde.

    Kommentar by Ole Madsen — 21. maj 2019 @ 11:18

  50. Er denne skepticisme ikke bare det nye meteorologi?

    Kommentar by Nielsen — 21. maj 2019 @ 11:30

  51. Altså, som sagt: Ellen = Per (ikke vores Per, men psykopat-Per, som altid provokerer med sit snot for hjerne)

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 11:33

  52. Unna, er du også et PROPAGANDA-OFFER som er hoppet på den med co2?

    Anti-karse bander ??

    Enlige mødre er det synd for, fastslår medierne igen og igen. Måske det er mere synd for de mange børn som løsagtige familieforrædere har gjort faderløse. Måske det er mere synd for danskerne i almindelighed at familiepolitikken er kommunistisk, ondsindet, mandsfjendsk, pervers og dødbringende. (Se filmen “Næstved kommune tvangsflytter 11-årig pige”, læs bøger om mænds retsløshed)

    Mon ikke EUs plan om at gennemtvinge en global “klima-politik” er en gang svindel, som skal bane vej for endnu flere diktatoriske påbud?

    Er de fleste politikere og journalister SINDSSYGE ELLER ÅNDSSVAGE. Det ser sådan ud.

    “Alternativet” er begyndt at arrangere store møder for at fremme islamiseringen af Danmark.

    Venstre vil bruge milliarder af kroner på at rive tusinder af udmærkede boliger ned.

    Danskernes skatter og pensionsalder skal sættes kraftigt op, for at skaffe penge nok til migranterne. Plus at danskerne nu må bagerst i køen når det handler om boliger, jobordninger, velfærd, gratis taxa, kommunal service og førtidspensioner m.m.

    Længe har man tilladt ågerrenter på op til 35OO % pr. år. Åger var forbudt før i tiden.

    Nu må pædofile pludselig gerne adoptere småbørn. Det ser de radikale som et fremskridt.

    Skilsmissetallet er oppe i fantastiske højder. Det ser kommunisterne som et fremskridt.

    I Ålborg har radikale fået installeret en islamistisk viceborgmester, som nu vil bestemme hvem der må komme ind i byen. (Free Speech)

    Mette Socialfidus hilser EUs og Merkels Marokko-plan hjertelig velkommen! Den går ud på MASSER AF CENSUR og yderligere 5OO millioner af arabere og negre til Europa. (Alle valgløfter fra S er bluff og valgflæsk, for der bliver ikke råd til at opfylde dem, eller pengene hentes fra udhuling af velfærden m.m.)

    Medierne støtter nu ivrigt alle mulige tosserier og sygeligheder. Og fortier næsten alt hvad der foregår af skandaler, kriminalitet, terror og rædsler i Sverige, Frankrig, Tyskland, England, grækenland, Belgien og Danmark mv., som følge af invasionen. (se uroligheder i Bruxelles og i Chemnitz i Tyskland osv.)

    Og psykisk syge piger på 15-17 år og senile bondekoner på 1O1 år bruges som sandhedsvidner mht. co2, EU, FN og Danmarks situation.

    Og Venstre som har været førende i velfærds- og sygehus-forringelserne, forsøger nu at overbevise vælgerne med latterlige løfter om at V vil give 69 milliarder kr. til at redde os fra social deroute- og sygdom m.m.m.

    Vi lever i feminiserede og åndsformørkede tider.

    Kommentar by Ole Jensen — 21. maj 2019 @ 11:38

  53. @ 37 ja, Per fra Antifa, det må være svært at være så klog, at “mig alene vide” er den store tanke, der kører rundt i dit hoved. . Faktisk er det netop Ikke venstrefløjsere, som kommer frem med disse ting, og venstrefløjspolitikere afviser det hele, når man rent faktisk spørger dem: 5G er supersmart og Overhovedet ikke farligt mener de, Obama er en hyggelig fyr, (selvom han på en måde er direkte skyld i isis’ vækst, men det er en for lang redegørelse), jødeudryddelsen fandt ikke sted, pædo-paven er en Superhelt(!), islam er fredens religion,, så selvfølgelig skal vi have åbne grænser, og Soros, Gates og Sukkerbjerget vil os det aaaalllesammen sååå godt!! Jep 👍Keep dreaming, Per. Når du en dag vågner, så kig op, men så er det for sent.

    Kommentar by Kuffar — 21. maj 2019 @ 11:43

  54. Per, se denne fra et borgermøde i Arizona. https://youtu.be/nS6rjYncLy0 – du er sikkert en af de bøv-hoveder, som konstant går med næsen nede i mobilen for at se, om du har fået nye venneanmodninger . .

    Kommentar by Kuffar — 21. maj 2019 @ 11:51

  55. Ps: 14-15.OOO danske børn er nu blevet tvangsfjernet fra deres forældre. Og kommunisten Rosenkrantz-Theil fra S vil nu have endnu flere administrative tvangsfjernelser. Børnene er retsløse, og skal helst også være forældreløse.

    V, K og LA er stadig modstandere af en ordentlig 24-timers grænsekontrol. Resultatet er at migranter, narko, våben, handlede kvinder, giftige planter og tropesygdomme stadig siver ind, mens tyvekoster strømmer ud. Se hvordan Australiens grænsekontrol virker. (National Geographic)

    Kommentar by Ole Jensen — 21. maj 2019 @ 11:52

  56. Ps: Snaphanen har nu en artikel som klæder regeringen af til skindet. (“Statsminister i undvigelsesmanøvre”) Se også 24nyt.dk og den korte.

    Kommentar by Ole Jensen — 21. maj 2019 @ 12:12

  57. Kommentar 20. maj 2019 @ 20:33

    Politiets Efterretningstjeneste forkortes korrekt: PET

    Forsvarets Efterretningstjeneste forkortes korrekt: FE

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 21. maj 2019 @ 12:55

  58. Nu vi snakker om snaphanen,så jeg en fantastisk god fremsstilling af det svensk/europæiske vanvid. http://snaphanen.dk/2019/05/19/ulrik-hoey-dagbog-10-de-koranvenlige/

    Kommentar by Nielsen — 21. maj 2019 @ 12:56

  59. Ole Jensen: “Snaphanen har nu en artikel som klæder regeringen af til skindet”

    Nej, det har Snaphanen ikke. Bloggeren er med min mors ord typisk for affekterede gymnasieelever i 1960’erne, der forsøgte at gøre sig interessante vha. “livstræthed”. Når de nu ikke kunne opnå det på anden måde. De nåede aldrig langt.

    Uriasposten er befriende renset for den zionistisk betalte propaganda, som de fleste islamkritiske blogge er byltet ind i. I øvrigt ved jeg ikke, hvem de personer er, som jeg ifølge “Cat girl” skulle være identisk med. Men det er vel nærmest en fornæmelse mod de intelligente at oplyse det, så undskyld hvis jeg fornærmer nogen.

    Kommentar by Ellen — 21. maj 2019 @ 13:14

  60. JO, SNAPHANEN har artikler som påviser hvor forrykt, korrupt og nedrigt Danmark og Sverige regeres. Men ELLEN forstår ikke hvad hun læser. Hun forstår heller ikke Jalvins knivskarpe analyser af de gamle partier, men synes bare at han er fyldt med “frådende had”.

    Men det er selvfølgelig også svært at forstå at nogen kan være utilfreds med en regering (og en rød opposition!) som bryder valgløfter på stribe, som lægger op til censur, afskaffelse af folkestyre og fædreland/folkehjem samt besættelse, velfærdskollaps, totalplyndring og fordrivelse/etnisk udrensning af danskerne. Hvordan skulle vi danskere dog kunne være utilfredse med det? De utilfredse må da alle være kværulanter, racister eller hard-core nazister. Selvklart!

    Kommentar by Ole Jensen — 21. maj 2019 @ 13:50

  61. Ole, vi kunne alle splitte Ellens forvrøvlede sludder til atomer, men Per og hende kan jo bare ignoreres. Dog synes jeg ikke man kan ignorere realistens glimrende analyse på Snaphanen: At danskerne tilsyneladende er sindssvage, hele flokken

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 14:03

  62. Ps: Sverige er jo lidt længere “fremme” end Danmark, og selvfølgelig NYDER svenskerne det som en fornøjelig og glædelig begivenhed, når de overfaldes, når bander rammer dem med skud eller knivstik, når hjemmerøvere kommer på besøg, når migranter smider dem ud af deres boliger, så svenske familier bliver hjemløse osv. Og det er sikkert også lækkert når svenske familier mister deres børn til indvandrede mordere.

    Kommentar by Ole Jensen — 21. maj 2019 @ 14:03

  63. Stram Kurs er live i Nakskov lige nu

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 14:07

  64. Det svenske valg i 2018 var så åbenlyst svindel, så svenskerne er fortabt, især fordi de ikke rigtig fattede det

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 14:08

  65. “Selvklart” er et hyppigt brugt norsk ord men ved at udgå af dansk, så mon ikke det forklarer noget om den maniske Ole Jensens baggrund og venner.

    Som en kendt dansker en gang sagde, hvis man vil se idioter, skal man tage til Norge. Forleden besluttede nordmænd at indstille barnet Greta Thunbherg til Nobels fredspris. Barnet er instrueret og puffet frem af forældre og mindst en af bedsteforældrene, der alle er indenfor teaterverdenen. Hun og hendes søster er begge forsynet med “diagnoser”.

    Da jeg ikke har ytret nogen begejstring for regeringen, er der ikke behov for yderligere kommentarer til Ole Jensens påstande. Dog vil jeg tilføje, at jeg føler mig overbevist om, at vi om føje år vil betragte vor nuværende tid som en sorgløs guldalder.

    Kommentar by Ellen — 21. maj 2019 @ 14:13

  66. https://www.berlingske.dk/samfund/kvinde-faar-afslag-paa-tilhold-mod-rasmus-paludan

    En sejr for Rasmus Paludan og ytringsfriheden.

    Kommentar by Ellen — 21. maj 2019 @ 14:24

  67. At 65:
    Negerinden troede, at hun kunne bruge sin offerrolle til at trække retsvæsenet rundt ved næsen.
    Denne gang gik det ikke.

    Kommentar by Bastardo — 21. maj 2019 @ 16:10

  68. White lives also matters.

    Kommentar by Bastardo — 21. maj 2019 @ 16:11

  69. Jeg holder nu fast i at en del af uriaspostens læsere er åbenlyst psykisk syge mennesker der sidder og onanerer til konspirationsteorier på youtube dagen lang, og det mener jeg selvom jeg 100% ærligt kan sige at jeg hader islam og stemmer på stram kurs næste gang. Prøv om i kan få det til at hænge sammen. Og nej, jeg er heller ikke zionist eller har andre brugernavne. Problemet er i jeres eget hoved.

    Kommentar by Per — 21. maj 2019 @ 16:33

  70. Henvendt til kattedamen og kuffar + et par stykker ekstra måske, ikke til de normale debattører der heldigvis stadig udgør flertallet herinde. Men uriasposten er altså en tossemagnet, uanset at artiklerne er gode nok.

    Kommentar by Per — 21. maj 2019 @ 16:36

  71. Det er vel også et spørgsmål om, hvordan man definerer “terror”.

    Jeg så for nylig et program på DR2 om veganere, og de sammenlignede de danske slagterier med KZ-lejre, og påstod, at der foregik et Holocaust for grise og køer!

    Og at det er voldtægt, at insiminere en gris eller ko.

    I veganernes øjne er danske landmænd således at sammenligne med voldtægtsmænd og jødeudryddelse…

    Kommentar by Revisoren — 21. maj 2019 @ 17:12

  72. 16:36 Hvad er et godt eksempel på tosseri? Chemtrails?

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 17:41

  73. Til Per:

    Top 5 “Conspiracy Theories” That Turned Out To Be True

    61.727 visninger
    corbettreport
    Offentliggjort den 19. maj 2019

    YT-Hash: wO5oJM8GjWA

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 17:45

  74. Jeg ved ikke, om Uriasposten er “en tossemagnet” eller nogen blot arbejder i næsten døgndrift på at få det til at virke sådan.

    Men som jeg ser det, ville det være en stor fordel, hvis Ole Jensen tog den dumme Alexander i hånden og kattedamen på slæb – hvis hun ellers kan stå oprejst længe nok – og de derefter lavede deres egen blog, hvor de skriver det samme hver dag.

    Der skal nok være nogle dårekistemedlemmer, der bliver begejstrede for sådan en blog. :))))

    Kommentar by Ellen — 21. maj 2019 @ 18:27

  75. Nu har vi jo dig perellen til at variere på det hele

    Kommentar by Cat Girl — 21. maj 2019 @ 18:31

  76. Helt ærligt!. Jeg kan ikke forestille mig at højrefløjen vil begå terror for klimaet. Tværtimod!. Tror jeg at højrefløjen er ligeglad med klimahysteriet. De har nok andet at tænke på, f.eks. migrant problemerne og EU modstand.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 21. maj 2019 @ 18:42

  77. ->58 Ellen: “Zionistisk betalte islamkritiske blogs.”

    Dokumentation tak.

    Kommentar by Hodja — 21. maj 2019 @ 21:14

  78. Det må da være muligt at anklage denne lomme-ekspert for videnskabelige uredelighed, med mindre han kan bevise sine påstande ?

    Kommentar by Kurt — 22. maj 2019 @ 07:30

  79. >Kuffar
    Jeg fandt denne i kommentarsporet til den du linkede til:
    https://www.youtube.com/watch?v=rEUg8uLoZNY

    Kommentar by Nielsen — 22. maj 2019 @ 12:09

  80. ->77: Så forsvandt hun.

    Kommentar by Hodja — 22. maj 2019 @ 23:59

RSS feed for comments on this post.