22. maj 2019

Alternativets Sikandar Siddique anbefales af imam, der mobiliserede mod Danmark under Mo-krisen…

Alternativets spidskandidat i København Sikandar Siddique (tidl. Hizb ut-tahrir), afholdt torsdag i sidste uge et valgmøde i Taastrup. Flere end 1000 mødte op, stort set alle pakistanere. Mere hos Free Speech Blog.

Blandt de prominente gæster, der anbefalede Alternativets spidskandidat var Kasem Said Ahmad fra Islamisk Trossamfund. En af imamerne, der i 2005 rejste til Mellemøsten for at mobilisere imod Danmark.

Ballet Magnifique har historien.

“Sidst i december 2005 rejser islamisten Kasem Ahmed sammen med tre imamer til Mellemøsten for ar sprede had og propaganda om Danmark. Islamisterne har blandt andet to centrale møder med terrororganisationerne Hizbollah og Hamas. Her samler de opbakning til den forestående kamp mod Danmark.

‘Det ville være ødelæggende for os, hvis det kom frem, at vi havde besøgt Hizbollah og Hamas for at bede om støtte,’ siger en af de muslimske deltagere til Politiken i 2014.

Kasem Ahmad er også blevet beskyldt for at fremvise falske Muhammedtegninger i Mellemøsten. Målet skulle være at få de islamiske ledere til at udvise et endnu større had til Danmark.”

(Kasem Said Ahmad til valgmøde med Alternativets Sikandar Siddique, Taastrup, 16. maj 2019; Fotos: FB)

“Tage afstand? Jeg er stolt af det. Jeg siger, jeg er stolt af min sharia-lovgivning. Jeg kan ikke tage afstand fra min religion. Hverken straffesystemet eller sharia. Fordi hvis jeg tager afstand fra sharia-lovgivning, så er jeg ikke muslim mere. Hvis vi tager afstand i det islamiske trossamfund, eller det islamiske trossamfund tager afstand fra dele af sharia, så er der intet grundlag for den islamiske stat, samfund.” (Kasem Said Ahmad i Deadline, 6. marts 2016)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101519/trackback

88 Comments »

  1. Føj for satan……….

    Kommentar by Ewing — 22. maj 2019 @ 19:39

  2. Sådan får islam magten: Stemmehungrende danske partier – aktuelt kommunisterne i Alternativet – vil prostituere sig for “profetens slaver.”

    “I stemmer på os, vi forærer lidt mere af vores land væk.” Keine Hexerei

    Kommentar by BB — 22. maj 2019 @ 19:40

  3. Klamt!

    Kommentar by Revisoren — 22. maj 2019 @ 19:43

  4. Er der valg i Pakistan?

    Kommentar by Fascist — 22. maj 2019 @ 19:55

  5. Mærkelige sengekammerater Uffe har fundet. Sammenspiste bliver de aldrig!

    Kommentar by Hul igennem? — 22. maj 2019 @ 20:10

  6. Perfekt, venstrefløjens vælgerimport fungerer. Så skal 16 årige bare have stemmeret. Så kan venstrefløjen regere evigt. I dette tilfælde varer evigheden så kun 15-20 år. Så ligger landet i ruiner og borgerne i indbyrdes krig… Pøj pøj med det rødfløjsere.

    Kommentar by Lider af danskhed — 22. maj 2019 @ 20:10

  7. Ahmed Akkari der forlod islamismen nævner flere af dem i hans store bog.

    Kommentar by Hul igennem? — 22. maj 2019 @ 20:11

  8. Er det virkelig i Danmark, hvor er det et frygtelig syn. Bare nogle flere danskere får set det, så de begynder at opdage virkeligheden. Frygtelig at se disse grimme mænd og indhyllet kvindeapparater.

    Kommentar by IES — 22. maj 2019 @ 20:20

  9. Uhyggeligt😞

    Kommentar by Stem_niller — 22. maj 2019 @ 20:22

  10. Alternativets politik er blot kaos for at give plads for en usekulær diktatorreligion og dens Førerprofet. Perverteret uansvarligt politisk parti, med drømme illusioner som fatamoganisk projekt.

    Kommentar by Michael Unna — 22. maj 2019 @ 20:26

  11. OBS! (delvist Off topic)

    I morgen aften torsdag den 23. maj, vises Ruben Östlunds mesterværk “The Square” – Filmen vises på DR K kl. 21.15 – Filmen beskriver, ved anvendelse af bidende satire, hvorfor det går ad helvede til i de vestlige demokratier.

    Hvis I kan modtage DR K, så sæt tid af til at se filmen. I vil ikke fortryde det (DR viser normalt kun primitivt gøgemøg – Denne film bekræfter undtagelsen)

    Se traileren her:
    https://www.youtube.com/watch?v=IcmMYzyVt5Y

    Der findes vist andre trailere som muligvis er bedre, men prøv denne til en begyndelse – God fornøjelse.

    Kommentar by T. Flodur — 22. maj 2019 @ 20:41

  12. Der er kun et at gøre: Stem på Paludan!
    Sorry Kim og NB. Men der er lidt for meget LA i jer.
    Paludan er en ægte socialdemokrat, som jeg kendte dem i min arbejderbarndom.

    Kommentar by H.D. Thoreau — 22. maj 2019 @ 20:44

  13. En yndig ung blond psykologistuderende sidder netop nu på DR, og kræver et svar fra politikerne på, hvad de vil gøre ved “klimakrisen”.

    Den spejlblanke blondine belærer EP-kandidaterne om, at jorden går under om præcis 11 år, hvis de ikke “handler” nu.

    Trunten er dog tilsyneladende totalt ligeglad med, at hun om 11 år er tvunget til at gå med burka i Kalifatet, der engang var kendt som Danmark…

    Kommentar by Revisoren — 22. maj 2019 @ 20:45

  14. 19årig anholdt for overfald på Anders Stjernholm der stiller op for Alternativet. Anders siger på sin hjemmeside:
    “Jeg arbejder for, at religioner får mindre magt over mennesker”

    Kommentar by k. m. — 22. maj 2019 @ 20:56

  15. På sigt vil Uffe Elbæk og folk med hans livsstil være de første der får fredens religion at føle. Det, der bekymrer mig mest er naturligvis at de er ved at synke den båd vi alle er i.

    Kommentar by Oliver — 22. maj 2019 @ 20:59

  16. Vedr. Anders Stjernholm
    Hvad laver han i det parti? Deres ideologi er deres religion. Hvis man ikke er enig med dem er man ikke et godt menneske. Det overraker mig at han er SÅ naiv set i lyset af hans parti støtter politisk Islam. Han er måske kritisk overfor Kristendommen, men lur mig om ikke han stikker halen mellem benene når snakken falder på Islam.

    Alternativet tilbyder et alternativ til den Vestlige verden, og der er ikke noget bedre alternativ, så det er en dødssejler fra dag et. Folk der ikke kommer for at bidrage, men for at ændre vores samfund er dem, der stemmer på Alternativet.

    Kommentar by Oliver — 22. maj 2019 @ 21:15

  17. Sikken historie!

    Partiet for sexfester og gøgl overgår hele tiden sig selv.

    Kommentar by Ellen — 22. maj 2019 @ 21:25

  18. Anders Stjernholm er journalist, men den titel kan man vist trække i en automat

    Kommentar by k. m. — 22. maj 2019 @ 21:37

  19. Uffe slog sig i sin tid op på at lave en svindel “uddannelse” kald for Kaospilot. Denne “uddannelse” fokusere på en form for hjernevask der minder om noget fra Scientology kulten. Kort sagt stammer det hele fra de såkaldt “åndelige” principper hvor alt handler om at tilføre “positive” energier/mana/vibrationer til andre mennesker i en kultkreds. Naturligvis er der ingen af disse “energier” der kan måles med noget videnskabeligt apparat. Så det eneste videnskabeligt målbare der står tilbage fra Uffes projekter er den forøgede pengemængde ned i hans pengepung. Så at han ikke ser noget problem i at bringe så mange kunder til hans fup projekter som muligt overrasker mig overhoved ikke. Hans eneste retningspil er penge og hans metoder er bedrag og hjernevask som han jo har lært sig at “træne” andre i. At han ikke kan, eller vil, forstå at Islamister bruger han projekter til at destruere Danmark ham bekymre ham selvfølgeligt ikke! Som Kaospilot handler livet jo ikke om andet end at holde sine svindelnumre kørende så længe at man kan.

    Kommentar by Hvideplov — 22. maj 2019 @ 22:03

  20. Undergravende og afviklende, hvordan kan dette ellers beskrives. Der er brug for en aktiv returpolitik, sæt i gang nu. Tiden løber hurtigt ud for dette land, der nærmer sig i dag Sveriges nedbrydende (under)udvikling.

    Kommentar by LarsB — 22. maj 2019 @ 22:08

  21. Alternativet spænder vidt. Lige fra klimahysteri til islamisme. Måske er de blevet desparate siden de forsøger at mobilisere yderligtgående islamister for deres sag. Hvordan kan det forenes med deres forkærlighed for homoseksualitet. Deres tolerance er øjensynlig altomfattende. Det er vel en overlevelsesstrategi. Det burde skræmme nogenlunde rationelle danske vælgere væk fra gøglerpartiet.

    Kommentar by JC — 22. maj 2019 @ 22:09

  22. Anders Stjernholm er arketypen på venstrefløjens fejhed. Gennem ateistisk selskab kæmper han for at folk skal melde sig ud af folkekirken, men tør han opfordre folk til at træde ud af islam? Han hader kristendommen eller bruger kristendommen til vise, hvor klog og modig han er, men han er et stort nul. Han er så klam, som man kan blive.

    Kommentar by PiusXll — 22. maj 2019 @ 22:11

  23. Hvor er Uffe???

    Uffe kunne desværre ikke komme idag. Han havde ondt i maven.

    Kommentar by XXXXX — 22. maj 2019 @ 22:18

  24. Den kommende krig bliver danskerne mod de anstændige og islamisterne

    Kommentar by BB — 22. maj 2019 @ 22:19

  25. Skuffende at Pakiérne ikke er i stand til at opretholde fuldstændig kønsadskillelse i offentlige forsamlinger i DK.

    Kællinger og børn blandet med hellige, muhamedanske mandspersoner, som jo ikke er i stand til at beherske sig, når de ser en kvindes hår eller bare arme.

    Heldigvis ser det dog ud til, at kællingerne alle er bedækkede (no pun intended !) og trods alt er samlede ved særlige borde, hvor Paki mænd ikke umiddelbart har adgang til at gokke den af efter Profetens anvisninger.

    Som sædvanligt kan det undre et vantro skaffedyr, hvorfor Perkerne ikke er på arbejde en almindelig torsdag og hvorfor deres lavt intelligente afkom ikke er i skole. Hvem passer kiosken og narkoforretningerne ??

    Kommentar by MKM — 22. maj 2019 @ 22:28

  26. OT: Prediction: 4 of 5 Largest Parties in Europe After Election Will Be Nationalist-Populist.
    https://www.breitbart.com/europe/2019/05/22/prediction-4-5-largest-parties-eu-election-nationalist-populist/

    Kommentar by Kimski — 22. maj 2019 @ 22:30

  27. BAG DEN FJOGEDE FACADE er badutspringer- og bøssepartiet et meget farligt parti, et løgnens, ondskabens og dødens parti, ligesom det radikale parti og enhedslisten etc. De to partier går begge ind for at bruge milliarder af kroner på vind, vejr og co2, selvom det vil være spild af pengene. For skatteyderne og borgerne vil det være til ingen nytte.

    Begge partier er også tilhængere af Marokko-pagten, som forpligter alle underskrivende lande til ubegrænset indvandring fra Afrika, samt censur. Ligesom begge partier er arbejder på at gøre alt med moral, etik, familieværdier, sundhed, velfærd, tryghed og frihed til noget fortidigt.

    Et perverst, vanvittigt, barbarisk og morderisk samfund er deres mål. Ikke officielt eller nedfældet i deres partiprogrammer (og måske er de ikke helt bevidste om det?), men at deres rødfascistiske politik i længden vil føre til det civiliserede samfunds sammenbrud, er indlysende for enhver som kender verdenshistorien og som stadig er ved sine fulde fem.

    De to partier er et sammenrend af tosser, galninge, slyngler og rabiate feminister/pladderhumanister. Men man bør være opmærksom på at også V, K, S, SF og LA er landsskadelige partier som vil være med til at skubbe Danmark ud over kanten, hvis vælgerne giver dem magt til det.

    Kun Nye Borgerlige, Stram Kurs og DF er ikke direkte fjender af det danske folk.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. maj 2019 @ 22:36

  28. Rettelse: de tre partier

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. maj 2019 @ 22:39

  29. PS: Forslagene om at uddele løbesedler med opfordringer til at læse net-aviserne er nok ret fornuftige. Hvis folk aldrig har læst net-aviser som Uriasposten og Snaphanen osv., aner de ikke hvor tæt Danmark er på en frygtelig og grusom nedsmeltning.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 22. maj 2019 @ 22:45

  30. Muslimerne har omsider forstået, at man ikke behøver at være demokrat, for at udøve magt via afstemningssystemet.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 22. maj 2019 @ 22:49

  31. Jeg kan godt forstå, at alle børnene på billedet “Vi stemmer Sikandar” ser så kede ud af det.

    Kommentar by Sådan er det jo — 22. maj 2019 @ 23:11

  32. Alternativet er simpelthen bare et ordinært venstrefløjsparti, med et smart navn og en iscenesættelse der skal appellere lidt mere til cafe latte segmentet, i forhold til et gammeldags, gumpetungt nymaoistisk parti. For et venstrefløjsparti er det totalitære, autoritære og dogmatiske menneskesyn nok ikke så fjernt fra det islamiske menneskesyn, så de kan sikkert godt finde ud af at samarbejde.

    Kommentar by JC — 22. maj 2019 @ 23:12

  33. Paludan kan redde Danmark på målstregen, vel at mærke hvis der er mandater nok.
    Ellers forventer jeg, at det er den sidste Ft-valg i laaaang tid.

    Kommentar by Sindsro — 23. maj 2019 @ 00:05

  34. Godt, at vi har Uriasposten og snaphanen!! Hvordan skulle vi ellers høre om mange af de hersens rådne mennesker?! Dem, som er anti-kristne og hader Gud (de hader også altid jøderne/Israel), bliver derefter: forvildede, løgnagtige, landsforræderiske, selviske i sjælden grad, nydelsessyge og ofte meget perverse. I de sidste tider, skal det blive som i Noas dage, står der som advarsel i Bibelen. Det passer altsammen.

    Kommentar by Kuffar — 23. maj 2019 @ 00:09

  35. “Krage søger mage”
    – Lav IQen på venstrefløjen lader sig ikke fornægte og den viser sig som højeste prioritet i Alternativet. For dem kan det ikke gå hurtigt nok, med indførelse af det iSlamiske voldsregime.

    Mon der er en psykiatrisk betegnelse for ekstrem sygelig Masochisme?

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. maj 2019 @ 00:09

  36. 5.Hul igennem?
    Mærkelige sengekammerater Uffe har fundet.
    Ja Uffe-gris har fundet dem med de lyserøde røvhuller, som skinder i måneskindet.
    Uffe-gris har altid smøredåsen klar.

    Hvad tror I Josefine Fock synes om dette. ??

    Kommentar by Sindsro — 23. maj 2019 @ 00:42

  37. Her er årsagen til at,

    Løkke-Fonden bugner af velstand under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 23. maj 2019 @ 02:22

  38. Jeg så dem godt ude i Tåstrup. En lille pakistansk landsby på besøg .. kan vi sende flokken hjem til Pakistan nu?

    Kommentar by Cat Girl — 23. maj 2019 @ 04:41

  39. Det er helt ekstremt hvilken kødrand af tabere Uffe Elbæk er i stand til at omgive sig med. Jeg ved ikke om han kan beskrives som Danmarks dummeste “mand”,der er trods alt mange om budet. Men han er noget nær det største fjols der nogensinde har betrådt de bonede gulve.

    Kommentar by Nielsen — 23. maj 2019 @ 05:06

  40. Der er ikke mere snak tilbage…

    Kommentar by White knight — 23. maj 2019 @ 05:13

  41. Kvæget er ført til truget, øhh urnen.
    Hvor mange stemmer ligger der i indvandrere/muslimske? Kan de reelt udgøre total dominans?

    Kommentar by Anonym — 23. maj 2019 @ 05:44

  42. Perverst at se hvordan Alternativet flirter med dem som vil vores frihed til livs. Alternativet er ikke andet end fordummende kaos før islamisk magtovertagelse. Støt SIAD. (Og SK, NB, og DF). God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 23. maj 2019 @ 07:39

  43. Uwe Max Jensen har politianmeldt fjernelse/hærværk at to valgplakater i Frederikshavn. Studiværten på p4nord lød som om hun nød at fortælle historien.

    2 ud af 20 valgplakater fjernet! “fedt mand, så ka´ han lære det”, er parolen i DR.

    Kommentar by k.m. — 23. maj 2019 @ 08:10

  44. HVILKET MEDIE OG HVILKEN JOURNALIST HER I DANMARK VIL OFFENTLIGGØRE BEGIVENHEDEN FRA DETTE VALGMØDE ????????

    Kommentar by Erik Skifter — 23. maj 2019 @ 08:16

  45. Paki’er er de værste.
    Tæt fulgt af somalier.
    Tæt fulgt af syrere.
    Tæt fulgt af tyrkere.
    Først på en femteplads (ja, det er utroligt) kommer palæstinerne,

    Kommentar by Anonym — 23. maj 2019 @ 09:09

  46. Nyt ord til ordbogen: Shariagøgler

    Kommentar by Revisoren — 23. maj 2019 @ 09:16

  47. 44. Jeg har ikke set mødet omtalt andre stede end her. Alle der har FB bør derfor omtale det.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 23. maj 2019 @ 09:19

  48. Uffes bøsse-parti er et femte-kolonne parti som spiller op til en makaber dans ombord på Titanic-Danmark. Uffe spiller på et djævelsk instrument, mens skibet langsomt synker. Sammen med andre sammensvorne partier har Uffe skruet bundventilerne af, så det iskolde havvand strømmer ind. Men det giver det gale selskab fanden i. Lystigt svinger man sig i dansen, lystigt fejrer de at de selv og alle ombord har kurs mod forlis, lystigt fejrer de at de snart vil have sejret ad helvede til. Ved at have trukket alle med i faldet mod bunden.

    Kommentar by tp — 23. maj 2019 @ 09:21

  49. Paki’erne er de værste.
    Tæt fulgt af Somalierne.
    Tæt fulgt af Syrierne.
    Tæt fulgt af Tyrkerne.
    Utroligt, men sandt: først på en femteplads kommer palæstinerne.

    Kommentar by Bastardo — 23. maj 2019 @ 09:32

  50. Dagens invasions nyheder.. Ældreplejen er nu godt inficeret.. https://www.bt.dk/samfund/antallet-af-nydanskere-i-aeldreplejen-stiger

    Nu kan vi dø plejet af forsyningstropperne, læg en va vantro i seng for sidste gang.
    Desuden, kommuner gider ikke paradigmeskift, trods fred i hjemland. Dkere kaster sig dagligt ud foran tog, df i crash, godmorgen i invasionens damptromle..

    Kommentar by Gaflen — 23. maj 2019 @ 09:32

  51. JP-Jalving skriver nu om “Alternativets” store fest med 1OOO deltagere fra Pakistan, Afghanistan, Afrika og omegn. Mens Snaphanen, Black Pigeon og andre net-aviser fortæller om den krig og det helvede som EU og gammelpartierne er ved at styrte Europa og Norden ud i.

    Kommentar by tp — 23. maj 2019 @ 09:54

  52. Se iøvrigt “Sundhedsvæsnets nedtur – deroute -fald”. Om hvordan både blå og røde politikere har maltrakteret hospitaler og skadestuer m.m.m. Læs overlæge Niels Høibys bøger om talrige unødvendige lidelser og dødsfald.

    Kommentar by tp — 23. maj 2019 @ 10:14

  53. Troede at de foragtede bøsser?
    Eller er det en måde at komme i Folketinget på? De vil skide på medlemmer i alternative når de først er kommet ind. Bruge deres stemmer til at få magt.
    Bliver spændende med muslimer og paludan i salen. Bederum.

    Kommentar by Anonym — 23. maj 2019 @ 10:21

  54. Danskerne har aldrig bedt om denne tvivlsomme kulturberigelse, det kan ikke være rigtigt at dette skal være Danmark, hverken nu eller fremover. Det krigeriske islam har nul fremtid her og heller ingen europæisk historie, så nu er chancen der for befolkningen at sige fra. Det vil tillige inspirere andre lande, vi kan blive det nye Ungarn og sende chokbølger igennem det bundrådne EU system, der alligevel ligger på dødslejet. Er man for eller imod islam, det er hvad Stram Kurs har sørget for danskerne nu endelig reelt får mulighed for at stemme om, hvor de andre partier aldrig kunne drømme om at lade os stemme specifikt herom. Men det er jo de facto blevet sådan situationen er, grib den nu og vis omverden hvad denne befolkning egentlig mener om islams tilstedeværelse i samfundet, der tydeligvis mest er en dårlig forretning. Dette er da en gylden mulighed, at få denne holdning blandt borgerne studeret nærmere via eksempelvis et valg, bedre og medre demokratisk fås det ikke.

    Kommentar by LarsB — 23. maj 2019 @ 11:53

  55. OT:

    Masseindvandring og EU’s skadelige politik får nu konsekvenser: Gentofte Kommune indfører vagtværn, da politiet ikke magter opgaven.

    https://jyllands-posten.dk/indland/ECE11399940/nyt-vaegterkorps-i-gentofte-skal-jagte-indbrudstyve/

    Kommentar by np — 23. maj 2019 @ 12:03

  56. 23. XXXXX
    Hvor er Uffe. Han havde ondt i maven.
    Det kan KUN skyldes at han har fået noget mast ind den gale vej. ☺

    50. Gaflen.
    Ang Ældreplejen som nu er godt inficeret..

    Som ældre borger har jeg min lejlighed og den er ukrænkelig.
    Når jeg komme på plejehjem, får man her tildelt en lille lejlighed som også er ukrænkelig.
    Dette indebærer at jeg absolut IKKE vil påduttes noget, som har med ISLAM at gøre. Altså ingen plejer til mig af Islamludere.

    På min dør vil der stå:
    Islam er uvelkommen, dermed også Muslimer og tørklæder.
    OG DET BLIVER SÅLEDES !!

    55. np
    Jammen det er da helt fint, at de fine selv smager lidt af kulturberigelsen.
    Det hygger mig, da de selv har været med til at importere den.

    Kommentar by Sindsro — 23. maj 2019 @ 13:04

  57. Hørte lige DRs P1 Debat med skamløs reklame-propaganda for EU.

    EU blev udnævnt til at være en mageløs succés, en eventyrlig herlig historie om hvordan det store fællesskab skaber fælles løsninger på vore fælles problemer til fordel for vores fælles velfærd og fælles fremtid.

    En lille flok røde forfattere uden jordforbindelse udviklede storslåede teorier om hvordan EU kan udvikles til et vidunderligt foretagende der effektivt redder både Afrika, klimaet, velfærden, nationalstaterne og verdensfreden osv.

    Bla, bla, bla fra først til sidst, pakket ind i smarte formuleringer og besnærende snik-snak. Det lød næsten som om EU er himmelriget og paradiset der er kommet ned på jorden, og om lidt gør os allesammen til deltagere i een stor FÆLLES følelse af lykke, glæde, retfærdighed og fremgang. Hurra, hurra, hurraaaaah!

    Kommentar by Ole Jensen — 23. maj 2019 @ 13:14

  58. Endnu en hjernedød muhamedaner, der har voldtaget de danske skatteydere med åbne øjne:

    Den kendte perker Omar Marzouk er for få dage siden gået konkurs med sit selskab Just A Head Aps.

    Det fremgår af oplysninger fra Statstidende.

    Konkursen sker efter nogle år med store underskud og rod i regnskaberne.

    Boris Frederiksen fra Kammeradvokaten, som er statens foretrukne advokat, er blevet udpeget som kurator. Det sker, når Skat har penge i klemme, hvilket ifølge perkeren Omar Marzouk også er tilfældet her. Skat begærede hans selskab konkurs i starten af april måned.

    Perkeren Omar Marzouk siger til Ekstra Bladet, at Skat mener, at det drejer sig om en gæld på 1,2 millioner kroner, men han er dog er af den overbevisning, at der kun er tale om cirka 700.000 kroner.

    – Der er nogle lønninger, som jeg har trukket ud, men som jeg ikke har betalt skat af.

    – Jeg skylder dem penge uden tvivl, men præcis hvor meget det er, ved jeg ikke endnu, siger han, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 23. maj 2019 @ 13:16

  59. I middagsradioavisen fik Theresa May skylden for det kaotiske brexit.
    Det er løgn, for det skyldes Jeremy Corbyn og EU eliten med Juncher i spidsen.
    DR´s udsendte i London tør, og vil ikke rapportere neutral om politik.

    Englændere protesterer ved at støtte Nigel Farrage. Det er en katastrofe at man ikke respekterer det oprindelige NEJ til EU.

    Kommentar by k.m. — 23. maj 2019 @ 13:40

  60. Sindsro 13:04

    De rige skal nok klare sig. Der kommer ikke noget vagtværn, hvor den jævne dansker bor. Jeg forudser, at politiet på et tidspunkt kollapser under byrden fra organiserede muslimske kriminelle og organiserede bander fra Østeuropa.

    Islam + EU = nitroglycerin for nationalstaten DanmarK.

    Kommentar by np — 23. maj 2019 @ 13:48

  61. Snaphanen tilråder nu at man stemmer på DF ved EU-valget på søndag. Til FT-valget i juni vil det nok være klogest at stemme på NB eller STRAM KURS, da det vil vise at man ikke er tilfreds med de gamle partiers landsskadelige politik. Se Snaphanen.

    Kommentar by Ole Jensen — 23. maj 2019 @ 13:48

  62. OT Men uhyre vigtig.

    https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-03005&fbclid=IwAR3j5bsT-tPLe2L53mqcwetUR4IJqTE2eGCgOxP4gHdbY-K8s_90ql2c9NA

    Kommentar by Charles Nielsen — 23. maj 2019 @ 13:51

  63. § 13.48 np – Ja, i Sverige er politiet allerede delvis kollapset.

    Her i Danmark er retssystemet også ved at gå i opløsning. Grov vold og brutal mishandling af en lærling er blevet straffet med få måneders fængsel, og det meste af straffen blev gjort betinget.

    Og ågerrenter på flere tusinde procent er i praksis gjort lovlige, selvom de tidligere kunne medføre fængselsstraf til ågerkarlen.

    Og se hvordan dommerne og lovene gør grin med ofre for tortur, kvæstelser og lidelser. Har der været tale om tortur i 16-2O timer er erstatningen du får, 2oo kr. I USA ville erstatningen have været på en, to eller tre millioner dollars.

    Er Danmark overhovedet en civiliseret retsstat?

    Kommentar by Ole Jensen — 23. maj 2019 @ 14:01

  64. Lad os nu faa bedgyndt med de krimminelle

    Kommentar by dunk — 23. maj 2019 @ 14:10

  65. Til alle dumskere, sig hej til jeres nye statsminister for lortedanmark – Sikandar Siddique.

    Kommentar by Piphans — 23. maj 2019 @ 14:12

  66. Norge gør klar til sharia økonomi
    https://www.document.no/2019/05/22/den-gronne-planokonomien/

    Kommentar by k. m. — 23. maj 2019 @ 14:14

  67. @62 Charles,
    Desværre bare endnu et bevis på at lortedanskerne er verdens absolut dummeste folkefærd. Selv i brugt lokumspapir er der mere intelligens end i en gennemsnitsdumsker.

    Kommentar by Piphans — 23. maj 2019 @ 14:16

  68. HUSK NU DANSKERE, at 49 af 5O politik-kvinder først og fremmest interesserer sig for krænkelser, kvoter, feminisme, migranter/ asylanter / kulturfremmede / multi-kulti og “humanistisk berigelse”, samt ikke mindst deres egne og andre politik-kvinders privillegier og rettigheder.

    Mænds, familiers, børns, lønmodtageres, bilisters, patienters, voldsofres, hjemløses og etniske danskeres rettigheder interesserer dem ikke nær så meget, eller slet ikke.

    Piphans, kl. 14.16: Hvad går borgerforslaget eller reaktionerne ud på, siden det er et bevis på tykpandet dumhed?

    Kommentar by tp — 23. maj 2019 @ 15:17

  69. Jeg skal have lavet klistermærker, til oplysning af det danske dummerniksfolk! Hvor gør man det billigst, hvis nogen har erfaring dermed??

    Kommentar by Kuffar — 23. maj 2019 @ 15:45

  70. Hvad fanden laver de mennesker mit land? Ud!!!!!

    Kommentar by Jern Henrik — 23. maj 2019 @ 15:47

  71. I er osse lidt nogle sløve padder herinde 😡 Jeg er en handlingens kvinde, men jeg kan sørme ikke stille mig op alene foran borgen, vel? Er der nogen, der vil være med? Demoer, og gule veste, er vejen frem, tro mig! Der bliver sikkert bare endnu mere kaos efter valget.

    Kommentar by Kuffar — 23. maj 2019 @ 15:48

  72. @ 70 de laver kebab, og børn!

    Kommentar by Kuffar — 23. maj 2019 @ 15:49

  73. @ 50 gaflen – hahaha! Skidegodt sagt! Forestil jer at være gammel og afasiramt og bare ligge og gabe, uden at kunne sige noget, men dog fatte alligevel. Sådan nogle har jeg passet. Tænk så, at nu kan man sikkert få en tidl isis massemorder ind, med fuldskæg og lugtende af ged, som er blevet ‘omskolet’ for en halv mio skattekroner, og som skal vaske een i røven!! Det er jo et plausibelt mareridt, tak til padderne på Borgen 😡 Man bliver så rasende! Kan danskerne ikke fatte, at alternativet, Enhedslisten og de radikale skal UD!?

    Kommentar by Kuffar — 23. maj 2019 @ 16:05

  74. Anonym — 23. maj 2019 @ 05:44:

    Det kan du tro de kan; de kan henholde sig til Taqiya hele vejen ind ad de demokratiske veje, men SÅ SNART de er fremme, så SKAL KOranen (Fandens Voldsmanual) OMGÅENDE følges til punkt og prikke, med ALT hvad denne indebærer mod os vantro og for Kalifatet.

    Begrebet Taqiya i islam (Den lovlige løgn):
    http://www.danskkultur.dk/folder/begrebet_taqiya.pdf

    Man kan ALDRIG stole på en eneste af iSlams tilhængere (Fandens Tilbedere) med mindre, måske, at vedkommende konsekvent tager så´ meget afstand fra ideologien, at de skal have PET-livvagter 24/7.

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. maj 2019 @ 16:09

  75. Kuffar — 23. maj 2019 @ 15:48:

    Jeg sagde tik, i en tidligere blog, til, at du ville komme her (i THY) til fælles aktion. Men du svarede ikke. Der er dog stadig og netop nu en del at gøre; f.eks. at henvende sig til Stram Kurs og hjælpe med at dele deres valg-materiale ud, der hvor du kommer/kan komme. Det koster kun tiden, for alt det andet er trykt og parat.

    Samme for dem der vil det for Nye Borgerlige.

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. maj 2019 @ 16:18

  76. Kommentar by Kuffar — 23. maj 2019 @ 15:45

    Prøv at lave klistermærker på https://www.vistaprint.dk/markedsfoerings-materialer/etiketter-klistermaerker/design-selv-klistermaerker?xnid=TopNav_Sheet+Stickers_Sticker+Type_Labels+and+Stickers&xnav=TopNav

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 23. maj 2019 @ 16:20

  77. Ups. der skulle have stået TAK

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. maj 2019 @ 16:28

  78. Som flere vist er inde på: Det ligner et folkeligt islamisk møde imod vestlig kultur i Pakistan.

    Men eksperterne skal nok juble. Det går forrygende med integrationen af muslimer i Danmark.

    Fyr eksperterne, og lad danskerne blive herre i eget hus igen.

    Kommentar by np — 23. maj 2019 @ 17:14

  79. Og fjolserne tåger rundt i karsebedet- hvem kan have noget imod karse?

    Kommentar by Hul igennem? — 23. maj 2019 @ 17:49

  80. Radioværten Torben Steno fortryder i Berlingske, at han stemte på Gøglerpartiet ved sidste valg.

    Steno kalder partiets ideologi for “gammeldags hippiesocialisme”, der vil omdanne Danmark til et “militant grønt retfærdigt socialistisk samfund.”

    Jamen bedre sent end aldrig, Steno, men hvem stemmer du så på denne gang?

    Mon ikke halalhippierne hos De Radikale er et godt bud?

    Kommentar by Revisoren — 23. maj 2019 @ 18:27

  81. Tja, jeg har altid anset Alternativet for at være et parti for narrehatte. Ovenstående bekræfter blot min antagelse.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 23. maj 2019 @ 18:44

  82. Blot til underholdning: Advokat Kåre Traberg Schmidt stiller op for Alternativet i Københavns Storkreds. Så jeg har fornøjelsen af hans tåbelige plakater…

    Hans far er Laue Traberg Schmidt, der også havde et mildt sagt alternativt forhold til ejendomsret og i øvrigt var konsulær diplomat for Venezuela, ja, Venezuela, dette yderst velfungerende kommunistiske samfund.

    Nå ja, han var også ansat hos Red Barnet under den mumificerede Mimi Jacobsen.
    Og formåede i den forbindelse at bruge kr. 80.000+ på natklubber i Paris, med det ædle formål at undersøge børneprostitution på disse natklubber…..

    Kommentar by Henrik Petersen — 23. maj 2019 @ 19:37

  83. Kommentar by Sindsro — 23. maj 2019 @ 13:04

    Der er nok en paki, der har fyret svinet af i ham.

    Kommentar by XXXXX — 23. maj 2019 @ 21:12

  84. Bilparken, som fulgte de fredelige pakistaneres arrangement bestod af lutter store sorte og hvide bmw og mercedes, ingen glemt, ingen udeladt

    Kommentar by Cat Girl — 24. maj 2019 @ 08:37

  85. @ 75 Carstens, det havde jeg ikke set, men det er godt nok også lidt langt at rejse, for jeg bor i Københavnstrup. Men fedt, at du gør noget, og jeg stemmer også nye borgerlige. 👍

    Kommentar by Kuffar — 24. maj 2019 @ 11:59

  86. @ 76 tak, Carlo. Jeg har kun en sort/hvid printer uden cartridge i, så jeg må nok bruge Tryk2000, hvis det stadig findes.

    Kommentar by Kuffar — 24. maj 2019 @ 12:02

  87. OT – og det er ikke noget at grine ad, dette her! 😔 ‘Nogen’ kører eksperimenter på hele den vestlige befolkning, og vil I ikke godt begynde at kigge OP, især hvis I bor i København og andre større byer? De har sprayet os i dk siden 2008, med cadmium, strontium, Barium aluminium, endda typer af virus! Igår talte jeg på kort tid mindst 10 chemtrails over Kbh. Imorges en kæææmpe, lang trail og adskillige totter. Solen stod jo på en sjældent knitrende blå himmel. . Det måtte den så ikke! De er lykkedes med at sætte skræk i de unge over hele vesten mht selvforskyldt klimaballade, men sandheden er, at nogle særdeles rige, og multionde svin, betaler milliarder for at udrydde os, eller profitere på klimakaos, oversvømmelse eller tørker. Læs om Monsanto i Californien, som har udviklet aluminiumsresistente planter. Hvorfor er det nødvendigt? Jeg har nu taget adskillige billeder af chemtrails, som bliver hængende på himlen og breder sig, for til sidst at have dannet et hvidligt lag og tottede efterligninger af skyer. Det drysser ned i hovedet på os med gift! Hvorfor dør fisk, insekter og planter i rasende fart? Pga chemtrails. Hvad betyder det for vores sundhed, at vi på 10 år har fået en reduktion af sollys på 22 %, siger ingeniøren Frank Rasmussen i videoen, “Er hvide striber farlige?” Se denne video, og bliv rystet. https://youtu.be/yi1rqGP2ixw

    Kommentar by Kuffar — 24. maj 2019 @ 12:20

  88. […] gør på sin intet at Sikandar Siddique nu er folketingsmedlem for Alternativet, efter han mobiliserede herboende pakistanere, men alt har en pris. Siddique, der er tidligere medlem af Hizb ut-tahrir, og nu henter støtte fra […]

    Pingback by STIK PIBEN IND, MORTEN… – Thorkild.freeway — 9. juni 2019 @ 09:25

RSS feed for comments on this post.