23. maj 2019

GI-aktivist overfaldet: ‘Råbte at jeg var et ‘nazisvin’, kastede en flaske på mig og slog mig ned bagfra’

For et par måneder skrev venstreradikale Redox.dk en artikel om Daniel Beattie, omtalt som værende ‘Generation Identitærs hemmelige bagmand’. I naturlig forlængelse kan man læse dette hos ‘Storm over Europa’ (ved Daniel Beattie).

“Her til aften blev jeg og et par venner overfaldet på Nørrebro af en gruppe autonome på omkring 10 mennesker. De råbte at jeg var et ‘nazisvin’, kastede en flaske på mig og slog mig ned bagfra, da jeg forsøgte at komme væk fra dem.

Deres tilråb kunne tyde på, at de forvekslede mig med Mimi Jacobsen, men mere realistisk havde de nok læst om mig på Redox og synes jeg skulle have en røvfuld. Jeg led ikke større overlast, og min største skade var da jeg fik en klemmelus da jeg kom ud af balance og faldt på jorden. Det kan man næppe kalde alvorligt.

Hvad der til gengæld er alvorligt, er at overfalde fredelige mennesker, fordi man er uenig med dem. Jeg stikker gerne snotten frem og siger, hvad jeg mener. Jeg ved godt, at det kan betyde, at jeg bliver udsat for vold. Denne gang kom jeg ikke til skade, men havde kujonen været bedre til at ramme, og havde jeg fået flasken i skallen, ja, så havde jeg ikke været så heldig.

I forvejen er jeg forsøgt overfaldet en gang før i forbindelse med at Redox tog et billede af mig. Hærværk og chikane på min hjemmeadresse, er også noget der sker ind imellem. Hver gang giver det mig mere blod på tanden, og selvfølgelg også denne gang. Jeg kan naturligvis ikke acceptere, at udemokratiske typer forsøger at overfalde mig og andre, bare fordi vi siger ting de ikke kan lide.” (22. maj 2019)

(Foto: Storm over Europa, 22. maj 2019)

Oploadet Kl. 15:46 af Kim Møller — Direkte link15 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101530/trackback

15 Comments »

  1. Dit off-topic virker som sædvanligt ikke, men jeg hørte i radioen tidligere i dag at enhedslisten har hængt plakater op på nørrebro, med teksten “stem racisterne ud af folketinget”. Pelle dragsted bekræftede at de var henvendt direkte imod stram kurs.

    Kommentar by Per — 23. maj 2019 @ 16:07

  2. OT

    Endnu en hjernedød muhamedaner, der har voldtaget de danske skatteydere med åbne øjne:

    Den kendte perker Omar Marzouk er for få dage siden gået konkurs med sit selskab Just A Head Aps.

    Det fremgår af oplysninger fra Statstidende.

    Konkursen sker efter nogle år med store underskud og rod i regnskaberne.

    Boris Frederiksen fra Kammeradvokaten, som er statens foretrukne advokat, er blevet udpeget som kurator. Det sker, når Skat har penge i klemme, hvilket ifølge perkeren Omar Marzouk også er tilfældet her. Skat begærede perkerens selskab konkurs i starten af april måned.

    Perkeren Omar Marzouk siger til Ekstra Bladet, at Skat mener, at det drejer sig om en gæld på 1,2 millioner kroner, men perkeren er dog er af den overbevisning, at der kun er tale om cirka 700.000 kroner.

    – Der er nogle lønninger, som jeg har trukket ud, men som jeg ikke har betalt skat af.

    – Jeg skylder dem penge uden tvivl, men præcis hvor meget det er, ved jeg ikke endnu, siger han, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 23. maj 2019 @ 16:15

  3. Nørrebro og Nordvest er tabte områder. Stod det til mig, blev bydelene muret inde. En omvendt Berlinmur så at sige. Ingen grund til at bevæge sig i dette dystopiske område.

    Kommentar by Henrik Petersen — 23. maj 2019 @ 16:27

  4. Den klemmelus minder mig om noget vi har set i trediverne.

    Kommentar by Erling — 23. maj 2019 @ 17:45

  5. Venstreislamisterne er helt uden hjerne. Men sådan er det tit med narkomaner og alkoholikere og nassere.

    Kommentar by Hul igennem? — 23. maj 2019 @ 17:46

  6. Vi ved at venstrefløjen er voldelige. Så mangler vi blot at politiet komme “Up To Date” og begynder at gøre deres arbejde. Jeg fatter simpelthen ikke at den slags mennesker kan bevæge sig ud i samfundet uden en diskret politieskorte.

    GI gør en flot indsats for fremtidens Danmark og de gør det tilsyneladende med en smule humor. De er værd at støtte derfor bruger jeg selv deres Mobilpay : 39601 hver måned!

    Kommentar by Santor — 23. maj 2019 @ 17:47

  7. Typisk for Redox, og andre halvhjerner. Slå folk, man ikke er enig med ned.
    For at bruge et af fjolsernes egne udtryk: Tryk avler modtryk, bare med modsat fortegn.
    Jo mere disse skvadderhoveder begår vold mod os andre, jo mere slår vi igen. De skal bare mødes med modstand.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 23. maj 2019 @ 18:37

  8. # Carlo

    Den konkursramte “komiker” og islamist Omar Marzouk har sat sin liebhavervilla på Frederiksberg til salg for 15.000.000 kroner.

    Han købte villaen på Kong Georgs Vej tilbage i 2010 for 6.000.000, og har således udsigt til en stor gevinst.

    Men hvis det kniber med likviderne for den stakkels islamist, kan han vel få et “lån” hos sine muhammedanske brødre på Blågårds Plads, der kun ligger et par hundrede meter fra villaen…

    Kommentar by Revisoren — 23. maj 2019 @ 18:49

  9. Mig bekendt er det kun personer/politikere fra den mere nationalkonservative fløj, der har konstant politibeskyttelse. Udover naturligvis ledende politikere og kongehuset.

    Jeg nævner i flæng: Naser Khader, Pia Kjærsgaard, Rasmus Paludan, Kurt Westergaard. Og sikkert mange flere.

    Men hvis nogen er i stand til at nævne en potentiel terrorist/muslim, igen same-same, med politibeskyttelse, ville det være interessant.

    Kommentar by Henrik Petersen — 23. maj 2019 @ 19:26

  10. Det er endnu mere grotesk, når man kan læse dette i samme artikel om Daniel Beattie, som engang var en af deres egne. :shock:

    Fra slutningen af firserne til starten af halvfemserne var han nemlig en del af det autonome miljø, hvor han blandt andet kom i caféen Zapata i Blågaardsgade. Ifølge kilder, der kendte ham dengang, deltog han blandt andet i militante aktioner mod racistiske møder, ligesom han engagerede sig i solidaritet med det palæstinensiske folk.

    Kommentar by T. H. — 23. maj 2019 @ 19:47

  11. #1 “stem racisterne ud af folketinget”. Pelle dragsted bekræftede at de var henvendt direkte imod stram kurs.

    SK en ikke kommet i Folketinget endnu. Som sædvanlig har venstreekstremisterne et lidt svært med logik.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. maj 2019 @ 20:06

  12. … og jeg hat det lidt svært med tastaturet, kan jeg se.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. maj 2019 @ 20:31

  13. Nu stopper det!!!

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. maj 2019 @ 20:32

  14. Hr. Snusk — 23. maj 2019 @ 20:32:

    Jeg kender det.
    Min PC vil heller ikke altid som jeg vil. Jeg trøster mig så med, at vi her ikke hører til de lav-intelligente og derfor godt kan spotte meningen.
    Ja; modsat venstrefløjen, der med skolelærer, pædagoger, journalister og resten af “eliten” end ikke kan fatte betydningen af det simpleste ord i KOranen: vantro.
    Vi ser og retter, efter bedste evne, vore fejl, men redoxer og lignende fra Lav-IQ-segmentet, er end ikke i stand til, at erkende deres egne dødsens farlige fejl, men stræber ufortrødent efter deres ideologiske vildfarelse, gennem vold og sabotage af demokratiet.

    Kommentar by M.S. Carstens — 24. maj 2019 @ 00:37

  15. Carlo di Napoli II 16:15
    Jamen, det var da bare at vente, efter kamelklapper-Marzouk dolkede det land i ryggen, der har givet ham ALT. Incl. en 17 mio.dkk villa på Frederiksberg, huh?!
    (Har vi ikke alle sådan en ydmyg kasse med stor balkonudsigt)
    Ja, sik-ke et bæ-land hva’Omar?
    Godt forstå du skider i “egen” reden.
    Nååh nej, dét er også rigtigt;
    dét er den jo så heller ikke. Og bli’r det heller aldrig.
    Du ka’ klappe pyramiderne fra mig.

    Kommentar by White knight — 24. maj 2019 @ 07:02

RSS feed for comments on this post.