23. maj 2019

Carolina M. Maier vinder pris: “Sjældent har man set et så stærkt og flot selvhad, som hos hende…”

For omkring 15 år siden lavede undertegnede og andre førstegenerations-højrebloggere lignende aktioner, men ingen gør det bedre end Generation Identitær. Humor er et fantastisk våben, og slår langt hårdere end totenschlægere.

Fantastisk happening af Generation Identitær – Årets udskiftningspris 2019.

“Generation Identitær uddeler årets pris for befolkningsudskiftning til Alternativets politiske ordfører og rejsedronning, Carolina Magdalene Maier. Maier får prisen for at utrætteligt modarbejde den danske befolknings interesser, samt for hendes imponerende foragt for sit eget folk.

Der er flere ting, der har gjort at juryen har besluttet, at den ekstremt kosmopolitiske Maier skal have udskiftningsprisen 2019, men der er især visse episoder, der har gjort at hun har overhalet alle andre konkurrenter. I februar måned besteg Carolina Magdalene Maier således Folketingets talerstol, for i klare og rene toner at hylde udskiftningen af den danske befolkning med disse ord:

‘Det, der ændrer sammensætningen i et land, er jo delvis landets lovgivning. Det medgiver jeg gerne, og der kan være masser af problemer med den gamle lov, man lavede i 1983. Men det, der ændrer sammensætningen i et land, er jo primært det omgivende samfund, det vil sige det internationale samfund, som vi som land er en del af. Vi kan jo ikke styre, hvad der sker ude i verden, medmindre vi lukker os om os selv, og jeg er helt med på, at det er Dansk Folkepartis største ønske. Det er ikke vores ønske. Vi vil egentlig gerne stadig væk være en international stormagt i Danmark. Ja, det betyder, at vi ændrer sammensætningen i vores land, og det gør vi med glæde.

Maier er jo langt fra den eneste politiker, som aktivt arbejder for en befolkningsudskiftning i Danmark, men det der er med til at adskille hende fra de andre, er den oprigtige glæde hun udstråler ved sit eget folks destruktion. Sjældent har man set et så stærkt og flot selvhad, som hos hende, og det skal man naturligvis belønnes for. Det er trods alt de færreste, der alligevel stiller sig op og fejrer befolkningsudskiftningen på den måde. Rigtigt flot og ekstremt progressivt! …

Herfra skal lyde tak og masser af respekt for Maier og hendes indsats for udskiftning af danskerne. Vi håber at prisen og blomsterne bringer glæde i hendes verdensborger-hjerte.”

(Carolina Magdalene Maier modtager ‘Årets udskiftningspris 2019’; Fotos. Generation Identitær)

“Jeg har lige oplevet det mest syrede. Vi sidder til et åbent kampagnearrangement på en cafe på Nørrebro og tre meget unge mænd kommer meget pludseligt ind og spørger om jeg er Carolina. Det bekræfter jeg, hvorefter de giver mig en buket blomster og en lille indrammet plade. Jeg spørger forbløffet hvorfor og de siger at det er fordi jeg kæmper for mangfoldighed i Danmark og de gerne vil takke mig for det. Derfor skal jeg have denne ‘udskiftningspris’ fordi jeg er et positivt bidrag til det danske folketing. Jeg takker forbløffet og de tager billeder, hvorefter de forsvinder lige så hurtigt som de kom!

Bagefter blev vi mistænksomme. Og da vi kigger på blomsterbuketten står der ‘Identitær Zone’ på den. Det googler vi, og det viser sig at de kommer fra Generation Identitær, som er en ungdomsbevægelse, der kæmper for bevarelse af dansk kultur og danske værdier! … en afskyelig pris! (Carolina Magdalene Maier, Facebook, 22. maj 2019)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101553/trackback

67 Comments »

  1. Der burde i stil med paludans sjove faldskærmsliste laves en lignende med landsforrædere

    Kommentar by Kratos — 23. maj 2019 @ 20:21

  2. ‘der kæmper for bevarelse af dansk kultur og danske værdier! … en afskyelig pris!’

    Hvis nogen var i tvivl om cirkuspartiets agenda, har frk. ‘Jeg pisser gerne på dette land samt dets borgere’, på ganske afskyelig vis just udpenslet det..

    Kommentar by Lundahl — 23. maj 2019 @ 20:23

  3. Støt generation Identitær, og luk Caroline M Maier inde i et tårn, helt væk fra omverden.

    Kommentar by IES — 23. maj 2019 @ 20:24

  4. Carolina Magdalene Maier lider bestemt ikke af selvhad. Det er vist en misforståelse.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 23. maj 2019 @ 20:26

  5. Første gang jeg hørte hende i radioen, undskyldte jeg hendes primitive verdensforståelse med ungdom. Nu da jeg har konstateret, at hun er en ældre dame, er det anderledes pikant at lytte til lillepige-stemmen og dens infantile udmeldinger.

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 23. maj 2019 @ 20:31

  6. POLITIK-KVINDERNE er næsten allesammen kommunister, feminister eller pladderhumanister, og de er i fuld gang med at destabilisere hele Europa. Kvinder som Merkel og Mogherini er i spidsen for den ret nye og meget humanistiske kvinde-bevægelse: afskaf Europas kultur og udryd de hvide mænd. Kvinder eller rettere kællinger som Carolina Meyer, Pernille Weiss, Stine Bosse, Pernille Skipper, Pia Dyhr, Mette socialfidus, So-fie Carsten og Jelved-Zenia støtter begejstret bevægelsen.

    Efter at politik-kvinderne er kommet til at dominere i en lang række bureaukratier og i partier i Sverige, Norge, Danmark og Tyskland, synes altødelæggende vanvid at være blevet moderne.

    Kommentar by Ole Jensen — 23. maj 2019 @ 20:40

  7. Haha!!! Fedt stunt.

    Kommentar by Oliver — 23. maj 2019 @ 20:45

  8. Flot! Det har vampen pissegodt af! Jeg er vild med Generation Identitaire – I er for SEJE! I er nogle, som vi Rigtige danskere kan være bragende stolte af 👍❤️ Jeg bliver helt rørt.

    Kommentar by Kuffar — 23. maj 2019 @ 20:47

  9. Kællingerne skal UD af politik!! Drain the Swamp!

    Kommentar by Kuffar — 23. maj 2019 @ 20:48

  10. Muslimerne har forstået, at kvinders adgang til magt skal begrænses.

    Ville bare lige nævne det.

    Kommentar by MODSTAND — 23. maj 2019 @ 20:58

  11. Wow! Man må da medgive hende at hun er 100% konsistent!
    Gad vide om hun vil implodere hvis man udnævnte hende til Årets Dansker? :-)

    Kommentar by hovsada — 23. maj 2019 @ 21:01

  12. Hvis jeg var die heiliche Magdalena, ville jeg gå i en stor – make that: EN MEGET STOR bue udenom åbne arealer den 23. Juni.

    Kommentar by Anonym — 23. maj 2019 @ 21:07

  13. Hvis jeg var die heiliche Magdalena, ville jeg gå i en stor – make that: EN MEGET STOR bue udenom åbne arealer den 23. Juni.

    Kommentar by White knight — 23. maj 2019 @ 21:08

  14. Morten. Ellen, Kuffar, Møller, m.m.fl.

    Hold nu en pause fra Uriasposten: Gå ind på DR K kl. 21.15 og se Ruben Östlunds film “The Square” den beskriver de snakkende klassers ufattelige svigt og forræderi!

    NB: Den danske skuespiller Claes Bang medvirker; det er blevet slået gevaldigt op i de danske medier. Men Claes Bangs medvirken er en helt ligegyldig parentes, som ikke skal tillægges nogen betydning – God fornøjelse!

    Kommentar by T. Flodur — 23. maj 2019 @ 21:13

  15. Der er ingen tvivl om at der går rigtig mange rundt derude, som egentlig hører til på landets lukkede afdelinger, i spændetrøje og heftigt medicinerede. Nedskæringerne i sundhedssektoren påvirker jo ikke kun vores sygehuse..

    Kommentar by Kimski — 23. maj 2019 @ 21:14

  16. Først løber det hende varmt ned ad lårene, lige indtil det går op for hende, det ikke er hendes egne sure sekreter der genererer varmen. Men Generation Identitær taking the piss udover hende fra stor højde.
    Må ha’ været et øjeblik af ufattelig skønhed.
    Ikke mindst da somiklen med en grimasse – som var hun blevet lokket til, at æde sin egen afføring – erfarer hun er gjort komplet til grin.
    Priceless.
    Artiklen er så grotesk. Den får mig til at overveje um Die Heiliche M. bliver den allerførste herhjemme til, at promenere hårmode 1945-style?
    Hun har så ærligt og redeligt fortjent det. Som sidegevinst til den ovenfor nævnte “hædersbevisning”.

    Kommentar by White knight — 23. maj 2019 @ 21:29

  17. FORTÆL DET NU ALLE STEDER hvor I kan komme til det: Hvis man vil forstå Danmarks og sin egen situation, er man nødt til at læse Uriasposten, Snaphanen, den korte og 24nyt.dk etc. De gamle partier har tilsluttet sig en EU-traktat som forpligter til censur, diktatur, politistat og mangedoblet indvandring. En tidsindstillet social og kulturel atombombe er ved at blive anbragt under danskerne. Fortæl det videre inden valget.

    Kommentar by Ole Jensen — 23. maj 2019 @ 21:31

  18. Hvis hun endda slipper så billigt.

    Kommentar by White knight — 23. maj 2019 @ 21:36

  19. Yup, GI er fænomenale. En hel anderledes måde at dunke politikerne på end antifa og resten af det voldelige slæng på venstrefløjen.

    Kommentar by Santor — 23. maj 2019 @ 21:41

  20. Genialt 😊

    Kommentar by Stem_niller — 23. maj 2019 @ 21:42

  21. Jeg synes også Pia Kjærsgaard fortjener en pris. I går havde TV2 (eller også var det DR) et indslag, hvor Pernille Vermund erklærede, at hun ikke havde tænkt sig at stemme til Europaparlamentsvalget af den grund, at hun ikke ønskede at blåstemple Europaparlamentet. Det mente Pia Kjærsgaard var udemokratisk. Da Pernille Vermund svarede, at der ikke var nogen af de opstillede kandidaters politik, hun kunne associere sig med, erklærede Pia Kjærsgaard, at så måtte hun stemme på den kandidat hun var mindst uenig med. Den bemærkning, synes jeg, fortjener en pris.

    Kommentar by Ole Madsen — 23. maj 2019 @ 21:48

  22. Gad vide om der overhovedet, sidder een eneste hunkøn i de mellemøstlige lande.

    Kommentar by Jsch. — 23. maj 2019 @ 22:03

  23. Uden tvivl.
    En værdig vinder.
    Tillykke Carolina.

    Kommentar by XXXXX — 23. maj 2019 @ 22:04

  24. Tænk sig, vi skal ikke mere end blot ca. 70 år tilbage i tiden hvor man likviderede sådanne danskhadende psykopater.
    Vi får dem vi stemmer på, og det siger bare alt om die dumme dänen.

    Kommentar by Piphans — 23. maj 2019 @ 22:44

  25. Ps.
    En stor tak til de gæve gutter fra fra Generation Identitær for det fede stunt, desværre så fatter kællingen ikke en skid af det hele. Jeg tror at det der overraskede hende mest det var, at det var 3 danskere der kom ind ad døren og ikke 3 af hendes islamist venner.

    Kommentar by Piphans — 23. maj 2019 @ 22:48

  26. Godt gået GI.
    Carolina Magdalene Maier har i høj grad frotjent prisen *SS*

    Og de gule roser er også overordentlig velvalgte: gul er falskhedens farve, hvilket hun jo på alle måder lever op til, alternativet tro, både hvad angår hendes farisæeriske forhold til klimaet og netop ønsket om befolkningsudskiftning, som jo altoverskyggende vil blive af iSlams trofaste følgere (Fandens Tilbedere).

    Jeg fatter ikke, hvordan man kan holde sig selv ud, når man som prismodtageren her (og de andre på venstrefløjen) giver køb på selv sine egne børns liv og fremtid, blot for at skaffe sig selv gennem livet i luksus og for andres* penge.
    Det kan kun forklares ved, at hun (og hendes lige) må ligge langt under normal, civiliseret IQ.

    *ja, og netop de andre, som hun og hendes lige vil kaste for iSlams bestialske voldsideologi.

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. maj 2019 @ 23:07

  27. Hun lyder jødisk.

    Kommentar by Erling — 24. maj 2019 @ 01:02

  28. Er kællingen gift med bubber? Det skulle ikke undre mig det mindste.

    Løkke-Fonden bugner af velstand under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 24. maj 2019 @ 01:20

  29. Hun danner par med Flemming Pless (præst)

    Kommentar by Hans — 24. maj 2019 @ 01:36

  30. Var det ikke en idé at overrække Lars Løkke prisen som ‘Årets Landsforræder’, nu hvor drengene fra GI alligevel er i gang?

    Kommentar by Kimski — 24. maj 2019 @ 01:53

  31. Ha ha, det er fandeme fed humor det der 😂

    Og så lige med den selvgode, totalt selvoptagne gloriepudsende, danskhedsforagtende og islamleflende flyve-gimpe, der er ekspert i at spille endeløst god på andre danskeres bekostning – en af de allerværste hyklere i DK 😉

    Kommentar by Bjovulf — 24. maj 2019 @ 02:00

  32. OT dur ikke. Man kan ikke poste noget derovre længere. Mærkeligt. Måske skal jeg til at være lidt forsigtig med, hvad jeg fortæller. .

    Kommentar by Kuffar — 24. maj 2019 @ 02:17

  33. De burde prøve med en “kunst”-udstilling, der får hele den pseudointellektuelle, kulturradigale, selvbestaltede “elite” af fuldstændigt virkelighedsfjerne PK-storbytosser til at gøre sig selv totalt til grin i brede kredse i hele Danmark, når de dybsindigt analyserer de “geniale” udstillede “kunstværker” – og de så viser sig at være noget helt andet end ventet, som så ubarmhjerteligt udstiller deres naivitet, selvfedme og dybe uvidenhed om realiteterne ude i det “kulturberigede” danske samfund.

    Tænk fx. på Banksy’s geniale maleri, der lige pludselig markulerede sig selv for åben skærm foran et måbende publikum umiddelbart efter at være blevet solgt for flere millioner på en auktion.

    En anden inspirationskilde kunne være denne video om den berømte kunstmaler IKE Andrews malerier, der her bliver bedømt og vurderet af et “kunstkyndigt” publikum på en fin kunstudstilling 😂

    https://youtu.be/4BlLX03OJRU

    Kommentar by Bjovulf — 24. maj 2019 @ 02:34

  34. Fantastisk gjort, drenge!!! Bliv endelig ved! Vi er mange flere, der støtter jer, end I umiddelbart kan se og høre!:)

    “der kæmper for bevarelse af dansk kultur og danske værdier! … en afskyelig pris!“

    Så kan man ikke meget tydeligere proklamere, at man er landsforræder. Der er faktisk kun tilbage at sige det direkte. Føj for den lede!

    Når man tænker på, hvordan medierne har boret i stort set hver en detalje af alt, hvad Rasmus Paludan har sagt og gjort, så burde Maiers bemærkning udløse en sand mediestorm. Men det ved vi jo godt, ikke kommer til at ske, for ligesom Rasmus har gjort og sagt det, alle os herinde tænker, så har Maier blot skrevet det, som alle medierne også synes.

    Kommentar by R. W. Emerson — 24. maj 2019 @ 05:03

  35. Har hun lige lukket sin facebook side af skam eller er det bare mig som ikke kan finde den?

    Kommentar by Acharya Tuisto — 24. maj 2019 @ 06:25

  36. Erling 01:02
    Hun ikke alene lyder, men ligner også en suicidalsmovs.
    A la: Hvis det lyder, ligner, lugter og går som en and. Så er det nok en and.
    Det er det så ikke i det her tilfælde. “En and”.
    Men en falsk ond-skabs-fuld kælling.
    Hun udgør derfor et match made in heaven (sic!) med den ligeså gedigent falske “modepræst”(HA!) Flemming Piss.
    Een af – måske dén – af MSM højest elskede såkaldt “gejstlige”. Helt sikkert.
    Han er heller ikke så gejstlig så det gør noget.
    “Dét ka’ “vi” li'”, sign.MSM
    Han er fanden selv iført præstekjole, sign. mig.

    Kommentar by White knight — 24. maj 2019 @ 06:29

  37. Haha, sådan!

    Kommentar by Morten — 24. maj 2019 @ 07:40

  38. Det er flot gået Carolina Magdalene. Du kan være stolt af dig selv. Når du sidder på dine gamle dage kan du berette for dine børne- og oldebørn hvorledes du gjorde noget godt for Danmark og at de kan takke dig og lignende godhjertede mennesker for alt det gode de ser og oplever i deres dagligdag. De kommer til at elske dig ud over alle grænser. Regn med det.

    Kommentar by Nielsen — 24. maj 2019 @ 07:45

  39. Modige unge mennesker – godt gået!

    Kommentar by Johnson — 24. maj 2019 @ 07:51

  40. KALERGI- OG MAROKKO-PLANERNE BURDE VÆRE VALGETS HOVEDEMNE, fordi de lægger op til Europas og Danmarks ødelæggelse og undergang. Men DR, TV2 og papiraviserne skjuler og fortier hvad EU og kommunisten Merkel har af vanvittige og dødbringende planer for Europas fremtid.

    Kommentar by Ole Jensen — 24. maj 2019 @ 08:27

  41. 10 MODSTAND

    Jeg synes personlig ikke, at de muslimske politik-mænd er betryggende at have ved magten. Men hver sin smag.

    Hvordan går det i England?

    https://www.teaparty.org/report-britains-new-muslim-home-secretary-sajid-javid-behind-tommy-robinson-transfer-dangerous-prison-309224/

    https://www.businessinsider.com/sadiq-khans-speechwriter-holding-a-gun-2016-3?op=1&r=US&IR=T

    https://www.bbc.com/news/uk-england-south-yorkshire-47623303

    Men nu vi taler landsforræddere, muslimske mænd og politik har Danmark vel de mest spektakulære eksempler i nyere tid:

    https://balletmagnifique.blogspot.com/2019/05/manden-bag-muhammedkrisen-frer-valgkamp.htmlhttps://www.bbc.com/news/uk-england-south-yorkshire-47623303

    Ville bare lige nævne det.

    Kommentar by Sådan er det jo — 24. maj 2019 @ 09:05

  42. “en ungdomsbevægelse, der kæmper for bevarelse af dansk kultur og danske værdier! … en afskyelig pris!“
    (Carolina Magdalene Maier)

    Det er maskefaldets tid.

    En happening siger mere end tusind artikler.

    Kommentar by Sådan er det jo — 24. maj 2019 @ 09:10

  43. 22 Jsch.

    Mener du i politik? Ja, der er en del. I Egypten er en tredjedel af parlamentsmedlemmerne kvinder. Næsten som i Danmark.

    I halvfemserne var der en slags boom, hvor en række muslimske lande pludselig fik kvindelige ministre. Tilmed regeringsledere. Det sidste skete bla. i Tyrkiet (Tansu Ciller, statsminister) og Pakistan (Benazir Bhutto, statsminister – myrdet i 2008).

    Skeler man til det fjernere Asien, så har verdens befolkningsmæssigt tredjestørste muslimske land (Bangladesh) haft kvindelige statsministre de sidste 25 år i træk. Så’rn er der så meget.

    Kommentar by Sådan er det jo — 24. maj 2019 @ 09:42

  44. @White knight — 24. maj 2019 @ 06:29: Maier er ikke jøde, kun jyde. Navnet og det mørke udseende skyldes, at hendes far Frederico Maier Marin er spanier (el. lyslødet latinamerikaner). Udover at være et almindeligt tysk navn (vist mest sydtysk/østrigsk) er Maier også et spansk efternavn.

    Kommentar by Odo — 24. maj 2019 @ 09:52

  45. hahaha… Super Stunt af GI! Griner GI drengene stadig?
    FED ironi! Dem bør vi alle støtte!

    Og trunden hopper på i det øjeblik der skal tages et billede!
    Lider som alle andre hos cirkus-ministeren, af syndromet “migmigmigmig” kaldes vist også “Narcisisme”

    Snart behøver vi helt andre “Stunts” hvis ikke Magdalena og des lige skal have magt som de har agt!

    Stem NB eller StramKurs! Ud af EU&FN. Direkte Demokrati NU!
    P.

    Kommentar by Piotr — 24. maj 2019 @ 10:07

  46. Jeg noterer mig ligeledes med glæde, at det er to helt unge guttermænd fra Generation Identitær, der forestår overrækkelsen af denne “Forræderiets Nobelpris”.
    Det luner, og lyser op i en trist hverdag. Og peger i retning af, det ingenlunde kun er forbeholdt gl.gnavne mavesure Jeronimus’er, at være lodret imod den os påtvungne befolkningsudskiftning med ædle vilde anal-fabeter.
    Tilmed udført så elegant og sublimt. At det udstiller modtager samt konsorter som en bunke simpel uformående dynge umenneskeligt AFfAld.
    Og sparker så meget hårdere end 1000 sorte jernbeslåede støvler.
    Dét bevidner iSlamadrassens voldsomme reaktion.
    Mer’ af det – meget mer!

    Kommentar by White knight — 24. maj 2019 @ 10:31

  47. PRØV AT SKRIVE “KALERGI-PLANEN” i søgefeltet. Det er artige ting der kommer op. Se evt. også you tube om “Merkels migrant crisis” og uroligheder i Chemnitz, Paris, London og Bruxelles.

    Kommentar by Ole Jensen — 24. maj 2019 @ 10:34

  48. Også særdeles imponerende, at det lykkes GI at træffe rejsedronningen på landjorden.

    Som bekendt plejer hun normalt at befinde sig i et fly på vej mod en eksotisk destination…

    Kommentar by Revisoren — 24. maj 2019 @ 10:39

  49. OT og dog så relateret, mennesker som hader os:

    YT-Kanal: SECRET SOURCES
    Offentliggjort den 23. maj 2019
    Heads Must Roll.

    10.649 visninger
    1,9 T likes
    YT-Hash: 75l4ThBkf1s

    Kommentar by Cat Girl — 24. maj 2019 @ 11:01

  50. Odo 09:52
    She fits the description alright. My bad, sorry

    O.T.
    Og så har “man” tilmed haft den frækhed at postulere:
    Flyveøglen uddøde for aeoner siden!

    Kommentar by Anonym — 24. maj 2019 @ 11:01

  51. Odo 09:52
    She fits the description alright. My bad, sorry

    O.T.
    Og så har “man” tilmed haft den frækhed at postulere:
    Flyveøglen uddøde for aeoner siden!

    Kommentar by White knight — 24. maj 2019 @ 11:02

  52. Det grænser til videnskablig uredelighed, haha

    Kommentar by White knight — 24. maj 2019 @ 11:07

  53. En kommentar fra Maiers facebook-side :”Du har i dag modtaget “Udskiftningsprisen 2019”. Du kalder det en “ærespris for dig” i klippet her. Du stråler da også på billedet med ærespladen. I eftermiddagens statusopdatering skriver du dog at prisen er “afskyelig” og at “både buket og æresplade ryger direkte i skraldespanden”. Alternativ logik?

    Var det alligevel mere end dit frisind kunne rumme, at prisen kom fra Generation Identitær?”

    Kommentar by k.m. — 24. maj 2019 @ 11:15

  54. Kommentar by Piotr — 24. maj 2019 @ 10:07

    Nemlig…

    Hvad er der i vejen for at vi i Danmark tager det bedste der passer til vores land fra FN, EU og andre konventioner og indfører det i vor lovgivning… og i den udstrækning vi ønsker det, samarbejder med de her organisationer på frivillig basis.

    Efter en udmeldelse er vi et frit folk igen og kan blive herre i eget hus i den udstrækning som er muligt.
    Vi kan også hen ad vejen tilføje forbedringer eller slette forhold i vore egne love, sådan at vi hele tiden er på forkant med realiteterne og udviklingen i landet og i verden omkring os!

    Vi kan så slippe for at forholde os til alle de vanvittige bestemmelser i EU, FN og i konventionerne.

    Jeg har på fornemmelsen, at en del andre lande i Vesten vil følge efter og dyrke vores model. I forvejen er de fleste andre lande på jorden kun medlemmer af navn i de her organisationer og konventioner…i praksis skider de på dem og kører deres eget løb…ikke mindst de islamiske lande.

    Vesten er tossegode og har været det i de sidste 50 år. Forførelsen af deres befolkninger er en ubetinget succes…men måske er der håb om et opgør med den destruktive adfærd.

    Kommentar by Black Watch — 24. maj 2019 @ 12:06

  55. >Ole Jensen 24. maj 2019 10:34
    https://youtu.be/2VyRlHZCp7Q

    Kommentar by Nielsen — 24. maj 2019 @ 12:34

  56. ¤ BW kl. 12.o6 – Problemet er jo at samtlige gamle partier har accepteret at det Danmark der er vores, skal nedlægges, afskaffes og foræres væk til migranter og asylanter. De er slet ikke interesseret i at tage det bedste fra EU, FN osv. De er kun interesseret i at være betalte medløbere og medsammensvorne. Hverken de nuværende partier, DR eller papiraviserne er på vores side. De vil plyndre os, snyde os og tyrannisere os som de plejer. Og fremover vil de endda udskifte os og etnisk udrense os.

    Den typiske politikerne og journalist har intet lært af socialismens blodige historie, har intet lært af rædslerne i Libanon, Balkan, Syrien og Sverige, eller af terroren i Paris, London og Malmø. De er som hjernedøde når det gælder andre landes erfaringer med kommunisme, fascisme, nazisme og islamisme.

    Kommentar by tp — 24. maj 2019 @ 13:13

  57. Haha, at se hendes glade, griske, parasit-fjæs da hun får sin “gave” sammen med hendes raseri, da hun bliver klar over at det hele ikke var ment til gavn for hende selv, er top morsomt :D Og hun kom oven i købet til at afsløre sit HAD og Foragt for den civilisation hun nasser på, med kommentaren: “kæmper for bevarelse af dansk kultur og danske værdier! … en afskyelig pris!”

    Kommentar by Hvideplov — 24. maj 2019 @ 13:16

  58. Klasse at foretage sig dette fine stunt. Det er fuldt fortjent. At hende redningskvinden, altså for sig selv redningskvinde, efterfølgende skifter ansigtskulør, bekræfter blot: Når man kaster en genstand ind i en flok sjakaler, da hyler den/de der bliver ramt. IG har klasse, flot og tak til disse modige og visionære yngre mennesker. At redningskvinden er samlevende med denne narcissistiske præstemand hvis løn kommer fra de han åbenbart foragter, det kan ikke overraske. I guder Flemming Pless er i særklasse et menneske jeg ikke ville ses i selskab med. Naturligvis ses kvinden på en café, det er jo så moderne at træffes der.

    Kommentar by Og det VAR ENGANG DET Danmark du kendte.. — 24. maj 2019 @ 14:13

  59. Så er det frem med den store brækspand:

    Ifølge Berlingske har islamisten Isam B. fra hiphop-gruppen Outlandish skrevet en ny sang til den kommende reviderede udgave af Højskolesangbogen.

    Sangen hedder “Ramadan i København”, og havde premiere i går ved arrangementet “Musik mod racisme” afholdt på Rådhuspladsen i København.

    Danmarks nye nationalsang?

    Kommentar by Revisoren — 24. maj 2019 @ 14:22

  60. @14
    Yes Ruben Östlunds film “The Square” var fantastisk.
    Total afklædning af ‘den talende klasse’.

    Svensk spillefilm fra 2017.

    Christian er en velrespekteret kurator på et kunstmuseum. Hans næste udstilling “The Square” – en installation, der indbyder forbipasserende til næstekærlighed, minder dem om deres rolle som ansvarlige medmennesker. Men det er svært at leve op til egne idealer: Christians akavede reaktion på at få stjålet sin telefon medfører flere pinlige situationer. I mellemtiden er museets PR afdeling klar med en usædvanlig kampagne for udstillingen, hvis voldsomme modtagelse sender Christian og museet ud i en krise.
    Medvirkende: Claes Bang, Elisabeth Moss m.fl.
    Manuskript og instruktion: Ruben Östlund.
    Produktion: Plattform Produktion.

    Kommentar by mb — 24. maj 2019 @ 15:02

  61. @56 tp,
    Nope! Det er danskerne der selv har valgt at vores børn skal voldtages og vores landsmænd skal myrdes af udenlandske fjender og at vores land skal nedlægges. Dumskerne har bevidst valgt at udskifte den danske befolkning ved at stemme på venstre og de konservative bøsser samt resten af det røde danskhadende kloakslam på trods af ca. 40 års advarsler.
    Lortedanmark er færdigt.

    Kommentar by Piphans — 24. maj 2019 @ 15:08

  62. jeg kommneterede hendes opslag, nu er jeg halv blokeret på hendes side, kan hverken kontakte damen eller kommentere hendes opslag, jeg undre mig lidt da mit opslag var en retning lidt humor.

    Kommentar by Lars — 24. maj 2019 @ 15:16

  63. Åh, hvor er det inderligt smukt. Udført med elegance og værdighed. Mere af det! :-)
    Jeg må se at finde lidt mere af min rigelige folkepension igen til disse brave unge mennesker! :-)

    Kommentar by Knud Madsen — 24. maj 2019 @ 15:43

  64. Hvad den “hellige” Carolina Magdalene fra Alternativet, hele venstrefløjen, den selvudnævnte elite med samt ALLE nuvrende politikkere på Borgen ikke kan eller vil læse og forstå, kan nu både ses og høres:

    https://24nyt.dk/skraemmende-video-dansk-muslim-opfordrer-muslimer-til-at-slukke-demokratiets-respirator/

    Hvor længe endnu, vil alle de nævnte landsforrædere formå, at påstå det modsatte af, hvad iSlam i Danmark!, slet ikke mere lægger skjul på?

    Kommentar by M.S. Carstens — 24. maj 2019 @ 16:24

  65. Kan man finde et bedre eksempel på en landsforræder i folketinget, ja der er mange selvfølgelig men gimpen her siger det jo lige ud, der er slet ingen tvivl om den politiske og kulturelle hensigt her.

    Kommentar by LarsB — 24. maj 2019 @ 16:36

  66. Det forfærdelige er, at denne møgso meget vel kan gå hen og blive et eller andet ministerlort efter valget. Det vil jo være en udsøgt hån og ydmygelse imod os alle. Der vil man kunne tale om, at skidt kommer til ære. Føj for helvede.

    Kommentar by Knud Madsen — 24. maj 2019 @ 16:41

  67. # 64 Skal det forstås således at det skattefinansierede DR har fået FACE BOOK til at lukke 24 NYT´s Face Book side? Det er grove løjer. Det er vist kendt at Face Book ikke bryder sig om kritik af islam og lign. Alt vold mv. accepteres åbenbart. Igen, stuntet med hende der fik en pris er klasse, at se hende ændre attitude da hun finder ud af at hun var til grin, det er også klasse. Respekt til de unge fra GI.

    Kommentar by Og det VAR ENGANG DET Danmark du kendte.. — 24. maj 2019 @ 22:28

RSS feed for comments on this post.