28. maj 2019

‘Musik mod racisme’: 80’erne har ringet. De vil gerne have deres paroler igen…

Det er valgkamp og den yderste venstrefløj mobiliserer det bedste de har lært. Den ene dag demonstrerer de for klima-religionen, og det kan Trier Mogensen tale længe om på Radio24syv. Det ændrer dog ikke på det forhold, at der formentligt var flere flypassagerer i Kastrup den pågældende dag. Dagen før Greta Thunberg holdt sin radikaliserende tale, var Rådhuspladsen fyldt med venstrefløjens overdrev under parolen ‘Musik mod racisme’.

80’erne har ringet. De vil gerne have deres paroler igen… Ja, selv kommunisterne på scenen var de samme. Eksempelvis den i dag 70-årige Anisette Koppel, der sang Nordahl Griegs ‘Kringsat af fjender’, som jeg personligt husker fortolket af røde folkeskolelærere i 80’erne. Grieg var formand for ‘Sovjetunionens venner’, og en stor støtte af Josef Stalin. En mand der ikke mente, der var ‘rum for tvivl og vaklen’. Thunberg uden diagnose.

I 1980’erne var Annisette og manden, Thomas Koppel, tilknyttet den kommunistiske bevægelse i Danmark og spillede til utallige støttefester for blandt andet strejkende havnearbejdere, palæstinensiske guerillaer i Libanon og bz’ere i det befriede område i Ryesgade, København.” (Dagbladet Arbejderen, 29. august 2018)

(Musik mod racisme, 23. maj 2019 ved Mellemfolkeligt Samvirke, Amnesty International, 3F, FOA mfl.)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101686/trackback

23 Comments »

  1. Måske skulle de kalde det for – Musik for islam og sharialov?- :-).

    Jeg har ikke kunnet genfinde det på nettet- men så det i et glimt. Tror det var EB,s eller BT,s hjemmeside, men undskyld min hukommelse, hvis jeg tager fejl.
    Historien er denne:
    En Venstremand, som deltog i en ramadanmiddag mente/ sagde at Rasmus Paludan var en trussel imod demokratiet (????????) Passer den???

    Hvis den passer så er vedkomne den mest afstumpede ingorant, som Venstre er i besiddelse af. Paludan er-som han selv siger- demokrat af hjertet, imens pågældende subjekt fra Venstre (partiet) blot lefler for Islamiske stemmer, hvor samtlige Muhammedanere (rettroende shariahoveder) er fjender af den frihed der er grundlaget for Demokratiet. Føj for en lede af et subjekt. Vi sender soldater ud for at bekæmpe konsekvensen af det som pågældende Venstresubjekt lefler for. Jeg kan på den baggrund ikke på nogen måde anbefale nogen som helst stemmer til Venstre, som ligesom Statsministeren blot er som vinden blæser, og som sætter friheden til salg som prostitueret for at kapre nogle af frihedens fjender stemmemæssigt. På subjektets foranledning vil jeg anbefale at man stemmer eller slutter op om Rasmus Paludan så godt man kan. For han risikere sit liv for den frihed pågældende subjekt sælger ud af.

    Hvis det blot er en historie jeg fejlagtigt har set i et glimt, eller på anden måde har taget fejl af pågældende subjekts udsagn (at subjektet slet ikke var til en ramadanmiddag og ikke har udtalt sig negativt om Rasmus Paludan. så undskylder jeg selvfølgelig på forhånd.

    Kommentar by Michael Unna — 28. maj 2019 @ 15:25

  2. Det er en katastrofe for verden og specielt Europa, at vi aldrig fik et opgør med kommunismen, som vi fik det med nazismen

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 28. maj 2019 @ 15:25

  3. Anisætte og Savage Rose støttede Albanien under kommunismen. Måske derfra har de derfor lovsang til shariaundertrykkelse? Hvem ved? :-)

    Kommentar by Michael Unna — 28. maj 2019 @ 15:28

  4. Søde toner fra den danske mafia.

    Kommentar by Nielsen — 28. maj 2019 @ 15:29

  5. Til 1. Kommentar: Det var Venstres Kristian Jensen, der deltog i Ramadanmiddag, se BT 28 maj og her udråbte Paludan til fjende af demokratiet!

    De er jo ved at udgøre en stor vælgerskare og det har Kristian Jensen blik for.

    Kommentar by H. Nielsen — 28. maj 2019 @ 15:50

  6. Islamisten Isam B. fra Outlandish optrådte også til den statsfinansierede islamistiske propaganda.

    Han optrådte med sit nye nummer “Ramadan i København”, som bliver optaget i den nye reviderede udgave af Højskolesangbogen.

    Hvornår fusionerer Mellemfolkeligt Samvirke med Hizb ut-Tahrir?

    Kommentar by Revisoren — 28. maj 2019 @ 15:57

  7. Læg mærke til plakaten.
    Der er den muslimske finger repræsenteret.
    Det svarer til at heile mod racisme.
    De røde lærer det aldrig.

    Kommentar by XXXXX — 28. maj 2019 @ 16:19

  8. > Revisoren 15:57

    Når Dansk Flygtningehjælp samt Red Barnet, Amnesty Internation og Læger uden grænser også melder sig i klubbben og moskéen. Kun et spørgsmål om tid…

    For tiden er der ramadan-dingeling-dong, hvor muslimer æder igennem i de få mørke timer, og derfor er ude af stand til at køre taxi, bus, være kebabkonstruktører osv. i de mange lyse timer. Hvor lunten er ekstra kort…
    Forskellen er nogenlunde ens. Same shit, different days.

    Eid-festen, afslutningen på ramadanen er 4-5. juni. Sjovt nok er 5. juni også Grundlovsdag samt FT-afstemningsdag i Danmark. Skal nok blive festligt.

    Kommentar by Henrik Petersen — 28. maj 2019 @ 16:33

  9. Her den anden dag forleden fik jeg trang til lidt nostalgi og hørte Kim Larsens “Pilli villi” og fik mig selvfølgelig en griner over den ironi der er i den sang ;)

    Sløv, bøvet med selvindsigt.

    Kommentar by Santor — 28. maj 2019 @ 16:38

  10. Hele Koppel klanen er og har altid været skatteyder finansieret lige fra musik konservatoriet til ansættelse i stats radiofonien på skatteborgernes regning, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 28. maj 2019 @ 16:51

  11. – og højskolesangbogen inficeres nu også af iSlammets besættelse af vort land:

    https://24nyt.dk/ramadan-skal-fejres-i-ny-hoejskolesangbog/

    Stem P/D !!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 28. maj 2019 @ 17:00

  12. # Henrik P.

    100 % enig.

    Man kunne også nævne Danmarks Naturfredningsforening, der som bekendt har fået kommunisten Maria Reumert Gjerding i direktørstolen.

    Hun var indtil for nylig partifælle med Johanne Stalin Nielsen, der nu er direktør i terrororganisationen Red Barnet.

    Mon Lille Lars inviterer til stor Eid-fest på Christiansborg på valgdagen?

    Kommentar by Revisoren — 28. maj 2019 @ 17:04

  13. Wow, fotografen fandt endda en enkelt (som i 1) kvinde med muslimsk tørklæde på til arrangementet kan jeg se på facebook. Så kan man jo selv regne på hvornår resten dukker op.

    Kommentar by Per — 28. maj 2019 @ 17:07

  14. Den rette titel er “Til Ungdommen”; verdens mest militante fredshymne, næsten altid akkompagnere af lilletrommen. Det er sigende, at kommunistsvinene altid tager et vers ud:

    Ubygde kraftverker,
    ukjente stjerner.
    Skap dem, med skånet livs
    dristige hjerner!

    Ingen kraftværker her, tak!

    Kommentar by Erling — 28. maj 2019 @ 17:27

  15. Det er så stor en tragedie at så mange generationer blev inficeret med den psykiske sygdom RØD. Inkl. mig. Afgiftningen var hård og lang. Denne lidelse er årsag til invasionens succes og ustoppelige overtagelse. Disse gamle gale præster.. Shit, de er uhyggelige dødsengle..

    Kommentar by Gaflen — 28. maj 2019 @ 17:27

  16. Og den 5. juni stemmer 80% af Danmark for mere af det samme. Igen.

    Og forleden stemte 60% af Danmark nogle mennesker ind i et Parlament, som ikke er et Parlament.

    Puh, det er godt nok op ad bakke.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 28. maj 2019 @ 17:29

  17. Mens de røde køer brøler deres slidte løgne til sagesløse ensomme unge, så sidder dem, der gør ingenting mod invasionen og deler og hersker. Skal de ikke snart stilles nogle spørgsmål om invasionen?

    https://www.berlingske.dk/kronikker/kortlaegning-af-magteliten-hvide-nordsjaellandske-djoefere-styrer-stadig

    Kommentar by Gaflen — 28. maj 2019 @ 17:42

  18. 5). Var et Venstres Kristian Jensen????????????????????????. Ok så har jeg en rosende sætning til Statsministeren. Godt han forrådte ham som mulig efterfølger. (Jeg mangler ord for min harme overfor dette perverse subjekt. DET ER SGU HAM DER ER FJENDE AF DEMOKRATIET. IKKE RASMUS PALUDAN, SOM ISTEDET KAN REDDE DET.).

    Kommentar by Michael Unna — 28. maj 2019 @ 18:41

  19. Både røde kors, læger uden grænser, mellemfolkeligt samvirke, u-lands hjælp fra folk til folk, amnesty international, dansk flygtningehjælp, kristendemokraterne, MR-institutet, red barnet, børns vilkår, afrika-missionen og naturfredningen, er inficeret af kommunister, falske humanister og korrupte pampere. Kun naive danskere støtter dem.

    Kommentar by Ole Jensen — 28. maj 2019 @ 19:44

  20. 60 % af Mellemfolkeligt Samvirke indtægt er offentlig støtte jf deres regnskab og de bruger vores SURT tjente skattekroner til at modarbejde regeringens politik om Sjælsmark. HUSK plakaten på Hovedbanegården om de afviste asylansøgeres gidsler på Sjælsmark ( Mellemfolkeligt Samvirke havde en stor plakat om ” Ingen børn på Sjælsmark”

    Kommentar by H. Nielsen — 28. maj 2019 @ 20:01

  21. I Kristelig dagblad står der skrevet om der er en sang “Ramadan i København” som kan blive optaget i højskolesangbogen. Godt man stadig har de gamle højskolesangbøger.

    Kommentar by Moth — 28. maj 2019 @ 20:43

  22. Den første kommentar til:

    https://24nyt.dk/video-paludan-vil-forbyde-moskeer/

    foruroliger mig alvorligt.

    Hvis nogen er på FB, ville en kommentar eller ti være på plads.

    Kommentar by M.S. Carstens — 28. maj 2019 @ 21:26

  23. Har kulsofurien Annisette og hele hendes entourage af suicidalsmovse mon klappet arrangementet af med Taleban?
    For hvis kulsoen og Taleban får magt som hun og de har agt. Var det ikke en støttekoncert – men en svanesang.
    Imponerende som den familie al-tid, har kunnet gramse forkert i posen med forfejlede sager at støtte.
    Når Fanden bli’r gammel, går hun i kloster.
    Således startede de samme mennesker ud i sluttresserne med et obscene dekadent pengeforbrug på bl.a. dyre hoteller, restauranter m.v. Da Savage Rose begyndte at tjene penge, og de troede de skulle indtage resten af verden. Konen endte som bekendt ikke i muddergrøften – men tæt på – i en skurvogn.

    Kommentar by White knight — 29. maj 2019 @ 04:39

RSS feed for comments on this post.