30. maj 2019

Uwe Max Jensen (SK) i debat TV2: “… de øvrige partier ville tydeligvis helst ikke forholde sig til ham”

Jeg så ikke Højlunds forsamlingshus på TV2, men Stram Kurs’ Uwe Max Jensen var med i panelet, og gjorde det ifølge Søs Marie Seerup ganske godt. Han forklarede blandt andet, at befolkningstilvæksten var en klimamæssig belastning. Noget der var så kontroversielt, at TV2 i den direkte udsendelse fandt det nødvendigt at vise en Koran-tros mishagsytring blandt tilhørerne.

“Det var på sin vis ret underholdende at opleve Uwe Max Jensen fra Stram Kurs, men nogle producere gjorde det endnu mere underholdende ved at klippe folks reaktioner ind. Men det var ikke ren underholdning – han var også en stemme for de klemte grupper i samfundet. Men de øvrige partier ville tydeligvis helst ikke forholde sig til ham.” (Søs Marie Seerup, cit. på BT.dk, 29. maj 2019)

(Collage: Stram Kurs’ Uwe Max Jensen i Højlunds forsamlingshus på TV2, 29. maj 2019)

“Uwe Max Petersen fra Stram Kurs er en kontroversiel kunstner, som er sprunget ud som politiker. Den første uge af valgkampen kunne ingen få fat i ham. Men han har læst op på lektien: klimapolitik handler ifølge Stram Kurs dybest set om, at der bliver født for mange mennesker i Mellemøsten og Afrika. Bemærk at ingen diskuterer med ham… (TV2.dk, 19. maj 2019)

Oploadet Kl. 15:32 af Kim Møller — Direkte link44 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101738/trackback

44 Comments »

  1. Vi lever jo i en tid hvor det er uhørt at påpege det åbenlyse, så det vil blive lidt op af bakke for Uwe, men han gør det godt.

    Kommentar by Kunta — 30. maj 2019 @ 15:38

  2. Alinskys Rules for Radicals: “Pick the target, freeze it, personalize it, and polarize it.”

    Kommentar by Hodja — 30. maj 2019 @ 15:53

  3. Et godt gæt. Hun er, Radikal !

    Kommentar by Ewing — 30. maj 2019 @ 16:00

  4. Ikke bare medier, men politikere vil ikke forholde sig til stram kurs. De siger for farlige ting. Alle deres spindoktorer har instrueret dem: “Gå ikke i debat med SK”

    Kommentar by BB — 30. maj 2019 @ 16:13

  5. Det er BANDLYST at tale om iSlam OVER ALT, hvor der er andre partier til stede end NB og SK.

    Se min kommentar nr. 32 under:
    http://www.uriasposten.net/archives/101730#comments

    Ordstyren fra “Demokrati i Thy!” havde opløst mig ved sindets magt, hvis han havde været i stand til det.

    Jeg beder så INDERLIGT ALLE om, at lette rumpetten og STØTTE OP om SK + NB, over alt hvor det er muligt, på de sidste valgmøder!
    Giv Jer til kende over for dem, spørg så kun de kan svare, VIS at de ikke er alene.

    Kommentar by M.S. Carstens — 30. maj 2019 @ 16:21

  6. Jeg kan tage fejl – Men sidder den unge muslima ikke og bliver godt gammeldags liderlig? Ikke så sært for Uwe taler godt for sig; hvis han passer sin besøgelsestid så varer det ikke længe før han får hende listet med op i visselullen.

    Morale: Muslimske mænd se jer for! Det kan gå rive galt når I sender svesken til debat i fjernsynet; hun ender med stor sikkerhed direkte i Grand lit(en) hos en af svenden fra Stram Kurs.

    Kommentar by T. Flodur — 30. maj 2019 @ 16:26

  7. Det er i allerhøjeste grad mærkværdigt hvad der sker. Men nu begynder jeg at forstå hvorfor der var så få modstandsfolk under 2. Verdenskrig. Fejheds ånd gennemtrænger politik og medier. INGEN kan undskylde sig under dække af uvidenhed. Stem SK eller NB.

    Kommentar by PiusXll — 30. maj 2019 @ 16:33

  8. Jeg så det, og må sige at Uwe Max ikke klarede det for godt. Det hjælper ikke at tale om indvandrere på ALLE spørgsmål, det synes jeg fx heller ikke Paludan gør.

    Kommentar by hehhhh — 30. maj 2019 @ 16:48

  9. Det er nu blevet sådan at politikere ikke tør sige, at de personligt ikke tror på KLIMA-PROPAGANDAEN og co2-VRØVLET, af frygt for at miste de vælgere som har ladet sig hjernevaske af massemedierne. For co2 har kun en meget ringe betydning for vind og vejr, og det er ærlig talt skørt, latterligt og idiotisk at co2 er blevet gjort til det største valg-emne af en lang række hysteriske partier og medier.

    Og dansk co2 har slet ingen negativ betydning for globens vejr.

    Morten Østergård, Pia Dyhr, Uffe Elkær, Magdalene Meier, Jelved og ordførere fra S er nu ved at gå helt amok i deres co2-vanvid. En galskab som kommer oveni deres MAROKKO-galskab.

    Vi lever i skrupskøre tider.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 30. maj 2019 @ 17:14

  10. Det er forstemmende at man ikke kan åbne medierne eller omdelt reklame uden at det er fyldt med billeder af hættemåger, perkere og negere, tvært imod hvis en hvid mand taler fra hjertet så er personen racist og nazist, Danmark i dag er et ynkeligt land fyldt med taburetklæbene landsforrædere på Christiansborg, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 30. maj 2019 @ 17:20

  11. Vi lever også i en uhyggelig tid, der kan få en til at tænke på sanglinjen: OG MYLDRED DJÆVLE FREM PÅ JORD, OG OS OPSLUGE VILLE….

    Listen over politikernes, journalisternes og bureaukraternes svigt, dumheder og svinestreger er næsten uendelig lang. Men lad os bare nøjes med at se på hvordan DK er blevet misregeret de sidste otte år, under Helle T-S og Lars Lusk.

    Postvæsnet blev smadret (til skade for bl.a.behandlingen af patienter)

    Retsvæsnet er ofte “rødt”, og voldsofre og mange andre får ikke retfærdighed, men hånes

    Fængselsvæsnet mangler nu 5OO fængselsbetjente

    Folkeskolen blev kørt i sænk

    Forsvaret skåret ned til sokkeholderne

    Politiet blev svækket og overbelastet

    Skilsmissetallet blev sat meget kraftigt i vejret

    DR og TV mv. blev forvandlet til røde løgnefabrikker

    Mørklægningsloven blev gennemført

    Nye farlige bakterier blev sluppet løs

    Lægevagten blev forringet

    Tvangsdigitaliseringen m.m. blev gennemført, med krænkelser af privatlivet, med tusinder af identitets-tyverier, med masser af besvær, udgifter og problemer til følge. For tusinder af almindelige borgere betød tvangen tidsspilde og ærgelser.

    Serum-institutet og Vaccine-fabrikken og know-how for mange millioner blev foræret væk til Saudi-Arabien. Eller rettere, tre kvindelige ministre klumrede så meget, at man “solgte” med et tab på et par MILLIARDER kroner. Og samtidig svækkede man danskernes sikkerhed mod farlige sygdomme.

    Skatte-væsnet blev gjort til et så fjollet foretagende, at mange milliarder kroner strømmede ud til udenlandske svindlere. Trods advarsler blev man bare ved og ved med at sende penge ud af landet til yderst tvivlsomme “firmaer”.

    Sundhedsvæsnet er raslet ned ad brættet i de otte år. Iflg. overlæger har forringelser og lukninger og skandaløse tilstande i sundhedsstyrelsen og “patientsikkerhed” medført utallige unødvendige lidelser og tusinder af unødvendige dødsfald. Både patienter og pårørende er retsløse i dagens Danmark. Og falske læger er der også blevet flere af på sygehusene. (hvoraf 4O-5O er blevet lukket)

    (Lige nu er Århus Universitets-hospital blevet ramt af krav om besparelser på over en miilliard)

    Importen af militante kulturfremmede fortsatte og fortsatte. Hver eneste dag i de otte år er de ankommet og har sagt: asul. Hvorefter de fra dag 1 efter ankomsten er blevet tildelt større rettigheder og flere MR end danskerne. (mht. boliger, penge, møbler, gratis taxa, pensioner og meget, meget andet)

    Mængden af bøder, gebyrer, afgifter og ublu krav blev sat i vejret.

    Boligpolitikken har været ASOCIAL hele vejen igennem. Og nu vil V og K mv. konfiskere millioner og milliarder af kroner hos lejerne. Penge som skulle have været brugt til vedligeholdelse. Regeringen ønsker også at nedrive tusinder af boliger. Det vil man bruge milliarder på.

    Tusinder af narkodødsfald blandt unge og yngre danskere har heller ikke gjort indtryk på de gamle partier. Grænsen mod syd er stadig hullet som en si.

    Antallet af retsløse mænd og børn er rekordhøjt. Nedbrudte traumatiserede faderløse børn, hjemløse unge, psykisk syge unge, tabermænd og posedamer kan man nu møde overalt i Danmark.

    På otte år er det lykkedes for S, V og R mfl. at forvandle vores land til en bananstat og en kopi af Sverige. Ingen steder er der længere tryghed, og af demokrati og frihed er der kun rester tilbage.

    Og med MAROKKO-PAGTEN arbejdes der nu på at bytte civilisation ud med barbari. Og udskiftningen og fordrivelsen af det danske folk skrider også fremad.

    Her går det godt, fru kammerherreinde……

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 30. maj 2019 @ 18:16

  12. PS: Danmark blev jo også misregeret 2OO3-2O11, det vil altå sige at de gamle partier har sjoflet danskerne mindst 16 år i træk. Er det så ikke på tide at lade nye partier få chancen for at gøre det bedre?

    Lader vi de gamle partier fremture, er Danmark 1OO% sikkert en jungle, fattiggård, galeanstalt og blodig slagmark indenfor få år.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 30. maj 2019 @ 18:26

  13. T. Flodur. – Man kan aldrig vide, hvad kvinder tænker, slet ikke muslimaer.
    For 20-30 år siden satte jeg mit håb til dem.
    I mødet med vestlig kultur og frihed ville de gå i krig med deres brødre, fædre, onkler og deres profet og gud.
    Jeg har stadig en lille gnist af håb tilbage.

    Kommentar by Lemur — 30. maj 2019 @ 18:31

  14. Efter Stram Kurs blev opstillingsparat, har jeg været meget i tvivl om min tidligere beslutning om at stemme på Nye Borgerlige ville holde til valgdagen. Men det er jeg ikke mere. Og som nordjyde går min stemme helt klart personligt på den udmærkede Uwe Max Jensen.

    Kommentar by Michael Jensen — 30. maj 2019 @ 19:11

  15. Lemur — 18:31

    Ja, men nu er det lidt anderledes med Uwe; når han kører sovekammer stemmen i position så ryger trussen på muslimaen – Igen, alle muslimske mænd: Kun en tåbe frygter ikke svendene fra Stram Kurs – Muslimaeernes mødomme flyver som sommerfugle fra en kløvermark (Læs: Fra de Stram kurske sovegemakker) – Vogt jer alle Allas svende!

    Kommentar by T. Flodur — 30. maj 2019 @ 19:18

  16. # hr. Flodur

    Tak for dagens bedste griner!

    Kommentar by Revisoren — 30. maj 2019 @ 19:33

  17. Sådan Uwe!

    Kommentar by Johnson — 30. maj 2019 @ 19:35

  18. Hørte lige Uffe Elbæk i radioen. Han er åbenbart begyndt at konkurrere med andre parti-spidser om hvem der kan være mest fjoget og landsforræderisk.

    Man kan vist godt fastslå at bøsser, lesbiske, LGBTXYZØÅ folk og blårøde/rødblå kvinder generelt er uegnede til at deltage i politik, på grund af et forvirret følelsesliv, som bevirker at de ikke er i stand til at træffe saglige og ikke-landsskadelige beslutninger

    Kommentar by tp — 30. maj 2019 @ 20:09

  19. SK og NB skulle tage at få fat i nogle udregninger om: hvad koster det at overvåge isis-svin i dk,? Hvad koster det at ‘omskole’ isis-svin? Hvad ‘omskoles’ de til – at passe børn og gamle? Hvad koster taxiudgifter til perkere og disses børn, fx skoletaxi? Hvad betaler danskerne i halalafgifter? Så kan det sammenholdes m besparelser på børnehaver, handicappede danskere, hospitaler osv!! De skal huske at spørge, hvad det koster at familiesammenføre, og hvem betaler rejserne til dette?? Det gør VI danskere nemlig! Husker I historien om den ENE perker for en del år siden, som fik en hel villa til rådighed og vist 21 fuldtidspædagoger?! Det var mange millioner pr år, altsammen fordi det var en superfarlig og psykopatisk møgperker! Og hvad skete der mon m de to svin, der stak en tilfældig ung italiensk turist ihjel på blågårdsgade?? Ham, der var fattig bagersøn fra Italien, og som havde sparet op for at tage turen til Nordnorge og se nordlys? Hvor er disse to møgdyr?? Hvorfor bliver sådanne og hele deres familier ikke udvist? Det kan israelere finde ud af, men i dk går de sikkert frit rundt iblandt os, disse to . Fuck regeringen og politikere!! Jeg håber, at venstre taber ALT på gulvet til dette valg.

    Kommentar by Kuffar — 30. maj 2019 @ 20:09

  20. Ps: Kvinden midt i billedet, er det ikke en dansk kvinde med muslimsk tørklæde? Det er jo blevet moderne at svindle både med fotos, navne og udklædninger.

    Kommentar by tp — 30. maj 2019 @ 20:14

  21. En del off topic! Mon ikke cloud Engineers kunne skabe sådanne monstre over Nørrebro, Gjellerup parken, voldmosen, Tingbjerg osv?? 😬En stor støvsuger, som derefter dumper indholdet i Kattegat – eller Sverige 😁Det er dog synd for amerikanerne. Ohio er smadret! https://youtu.be/V-O71k-CkoI

    Kommentar by Kuffar — 30. maj 2019 @ 20:17

  22. # Kuffar kl. 2O.O9: V, K, R og S osv. står jo i taknemmeligheds gæld til alle islamistiske mordere, fordi det jo er meningen at udskifte og udrydde danskerne. De to hæslige møgdyr der myrdede den unge italiener, betragtes vel af vores landsforræderiske politikere som et par vakse migranter som blot øvede sig, for at de kan være ekstra effektive når den dag kommer, hvor danskerne skal stikkes ned i endnu større antal end det sker pt. Så mon ikke de i dag lever godt og fedt på førtidspension, i en gratis villa stillet til rådighed af Chrborg.

    Se den korte avis og 24nyt.dk om overfald og mord. Se Snaphanen ang. journalistik.

    Seriemorderen fra Østerbro, og diverse hjemmerøvere, bliver næppe udvist, men holdes vel i beredskab.

    Kommentar by tp — 30. maj 2019 @ 20:29

  23. Ovenstående 2o.29 er ikke uden ironi, men det står fast at Chrborg og retsvæsnet spiller russisk roulette med vi danskeres liv og sikkerhed. Den typiske politiker er ganske klart ligeglad med at hundredvis-tusindvis af medborgere og landsmænd mister liv og helbred som følge af masseindvandringen.

    Kommentar by tp — 30. maj 2019 @ 20:38

  24. Kræftramt dansker fratages sygedagpenge midt i sin behandling med operation og kemo
    Det kan ikke fortsætte såda

    Kommentar by k. m. — 30. maj 2019 @ 20:53

  25. God tur. Men vil nok have pengene sendt efter.
    https://ekstrabladet.dk/nationen/flygtning-vil-hjem-vil-ikke-integreres-og-bryder-mig-ikke-om-danske-vaerdier/7653125

    Kommentar by Anonym — 30. maj 2019 @ 21:02

  26. De andre partier er alt for feje til at vil forholde sig til Islam. så derfor bygger de en moral op på Deres fejhedsgrundlag. Derfor er de flintrende ligeglade med friheden og demokratiet, bare de ikke skal forholde sig til Islam, og hvad det står for. De er ligeglade med den danske befolknings fremtid, bare de kan stå renfærdige selvfrelste frem på grundlaget af Deres egen fejhed, også selvom de har sendt soldater ud for at bekæmpe konsekvenserne af Islam. Derfor har jeg kun dybsindig foragt overfor dem. F.eks Søre Pape, som til et indbrud i -Hørsholm (såvidt jeg husker, måske Gentofte)-, hvor der ikke kom politi ud, brugte undskyldningen at Paludan beslaglægger politiets ressurcer. Ja pape. Du er alt for fej og slap i din ligegyldigheds værdi, at du ikke tør sige nogle meninger imod dem som truer demokratiet, så du skal selvfølgelig bare fremhæve din fejheds etiske moral på bekostning af dem som sætter livet på spil for Vores frihedsskyld.Ynkelige fejhedskujon. Eller V,s Karsten jensen som siger til en Ramadan Middag, at Paludan er en trussel imod demokratiet. Nej Karsen jensen. Det er dem du fejre middag sammen med som er det, og Du er en tydeliggjort landsforrædder, når Du dessideret lyver om en som sætter livet på spil for frihedens og demokratiet skyld. Min alder dybeste foragt for de to politikere, sammen med Karsten Hønge, som kryptofacistisk mente at politiet ikke skulle beskytte Paludan. Hvis I 3 herre skulle have brug for beskyttelse ville det være spildtid for politiet, når i sådan forråder dem som tør stå op imod, dem som truer det, og især Karsten Jensen er den værste. Meld dem ind i alternativet, så ved vi hvad de står for. Støt SIAD og Rasmus Paludan.

    Kommentar by Michael Unna — 30. maj 2019 @ 21:26

  27. Jeg vil også her i valgkampens sidste 6-7 dage anbefale at når MSM (EB og WA eller andre) siger noget skidt om Rasmus eller Stram kurs, så kig ind på youtube eller på Stram Kurs Hjemmeside, for derigennem at orientere jer, hvad det drejer sig om. SIAD har også været flinke. For MSM hader dem enøjet, så for ligesom at se med 2 øjne, er det den bedste orientering. nat nat.

    Kommentar by Michael Unna — 30. maj 2019 @ 21:55

  28. Selv om Rasmus Paludan ikke måtte gennemføre dagens møde i Vollsmose, kom der alligevel meget ud af det, fordi videoen med de muslimske horder af samfundstabere automatisk får folk til at tænke: :

    De skal ud!

    Kommentar by Peter D — 30. maj 2019 @ 22:57

  29. P.S. vi hopper altså ikke på document.dk’s tolkning af Dan Parks valgplakat til Uwe Max Jensen.

    Har man blot lidt forstand på satire, kunst og “det usagte”, hvor af ikke mindst det sidste skriger og råber på plakaten, så mærker man Parks afstandtagen til Jensen.

    Kommentar by Peter D — 30. maj 2019 @ 23:01

  30. HVOR MANGE DØDE OG SÅREDE INDTIL NU? Som følge af Gammeltoft-Hansens og de Radikales indvandrings-lov fra 1983? Har nogen tid til at finde ud af det??!! Undersøgelsen bør omfatte hvor mange danskere der fik deres liv ødelagt som følge af migrant-forbrydelser såsom overfald, voldtægt, gade-røverier, hjemme-røverier, knivstik, skyderier, kølleslag, vanvids-kørsler, påsat brande osv. Også invaliderede eller omkomne patienter som følge af sundhedsvæsnets og den sociale velfærds store nedtur, bør medregnes i indvandringens omkostninger. Endvidere kan man finde tal for alle de tab, afsavn, ulykker og ulemper som er påført borgerne. Og hvad med de sygdomme, våben, sprængstoffer og tonsvis af narkotika som er blevet indsmuglet.

    Når man er i gang kunne man også søge at finde ud af hvor mange barnemord, hvor megen elendighed og hvor mange familietragedier rødfascistisk politik er skyld i, siden 1968.

    Hvad de gamle partier, med S, R og V i spidsen, er skyld i, er ikke småting. Millioner af danskere har fået deres livskvalitet, livsglæde, helbred, jobmuligheder, familieliv, boligstandard, økonomi og retssikkerhed m.m. væsentligt forringet eller helt destrueret af de gamle partier.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 30. maj 2019 @ 23:39

  31. tp 20.29 – ja, jeg ved udmærket godt, at nogen har ønsker om et kæmpe massemord. Invasionen af Europa skal skabe kaos og borgerkrig og aflede opmærksomheden fra den påbegyndte indkørsel af NWO. Jeg tænker, at klima og No Borders er afledningsmanøvrer fra noget top-ondt, som ‘de’ er ved at køre i stilling. Nogle vil nedskrive jordens befolkning og have total kontrol m resten! Vi kan ikke gøre så meget længere, tror jeg. . . Men se lige denne historie om en pestilenser, som gerne vil tilbage til Pestilensien, for han hader Danmark, og nu vil politikerne ikke betale for hans rejse!? https://ekstrabladet.dk/nationen/flygtning-vil-hjem-vil-ikke-integreres-og-bryder-mig-ikke-om-danske-vaerdier/7653125 BETAL da hans billet!! Historierne nuomdage er helt groteske. Jeg tænker med længsel på min barndom i smukke Himmerland, hvor himlen var knaldblå, der var masser af fuglesang og insekter, køerne gik ude på græsmarkerne og muhede så lystigt, kirkeklokkerne ringede solen ned, og der var ingen perkere! Det var skønne tider. .

    Kommentar by Kuffar — 30. maj 2019 @ 23:45

  32. JA, SKØNNE TIDER VAR DET INDEN

    Kommentar by tp — 31. maj 2019 @ 00:40

  33. JA, SKØNNE TIDER VAR DET INDEN 1968 OG 1983. Læs Document.dk hvor det forklares af en begavet og vidende italiener, hvorfor vi har kurs mod ragnarok og undergang.

    Kommentar by tp — 31. maj 2019 @ 00:45

  34. 31 – tp – eller se denne! Jeg kan nu dokumentere, at dette også foregår i stigende grad over Kbh nu! https://youtu.be/kSDP0yheD3o

    Kommentar by Kuffar — 31. maj 2019 @ 00:50

  35. Min pointe er: der er mere presserende, og farligere, scenarier end indvandring lige nu. Klimatosserne lader sig aflede, så nu skabes der grobund for massehysteri og selvmord i stor stil blandt børn og unge. Pga klimaløgnene. Gad vide, hvor mange politikere, der ved noget om, at dette foregår. .

    Kommentar by Kuffar — 31. maj 2019 @ 00:54

  36. Jeg vil hjem til Danmark.
    Lad dette være en advarsel, begå kriminalitet og det er ud. Men han kommer hjem når juristerne har tryllet.

    Kommentar by Anonym — 31. maj 2019 @ 07:03

  37. #vieralleuwemaxjensen

    Kommentar by Revisoren — 31. maj 2019 @ 08:19

  38. https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valg19/endelig-paludan-hoppede-i-havet/7654561

    Kommentar by Anonym — 31. maj 2019 @ 09:30

  39. #38

    Sejt gjort af Rasmus Paludan, og gårsdagens samtale med en flabet journalist fra TV2, hvis eneste ærinde var at sætte ham i et dårligst tænkeligt lys, slap han også fra med bravour og mere til.

    Rasmus Paludan vokser med opgaven, og der er grund til at give ham et solidt klap på skulderen.

    Men nej, revisor, du må nøjes med at skrive for dig selv, vi er ikke alle uwemaxjensen, og jeg savner indlæg med Helmuth Nyborg og Iben Tranholm, som i mange år har haft mere end tis og penis at byde på.

    Kommentar by Peter D — 31. maj 2019 @ 15:37

  40. Hvad blev der af mit indlæg, der var en uforbeholden ros til Rasmus Paludans pga. hans mod og utrættelige energi for sagen?

    Men jeg er åbenbart uenig med Trykkefrihedsselskabet, hvor formanden nar postet følgende:

    “Når det er sagt, så er det nok så vigtigt at understrege, at Rasmus Paludan og Stram Kurs set i et ytringsfrihedsperspektiv ”blot” føjer et nyt angreb på ytringsfriheden til dem, der den seneste tid med foruroligende hyppighed er kommet fra regering og Folketing. Lad mig for god ordens skyld nævne de to seneste, nemlig tilslutningen til FNs migrationspagt, der forpligter regeringen til at blande sig i, hvordan medierne vinkler historier om migration og tage mediestøtten fra dem, der skriver kritisk om migrantstrømme, og indførelsen af den nye påvirkningslov, der straffer lovlige ytringer med op til 12 års fængsel, hvis de skønnes at være fremsat som led i et samarbejde med en fremmed efterretningstjeneste.

    Ethvert angreb på ytringsfriheden er et angreb på fundamentet for vores demokrati, og i den optik vil Rasmus Paludan og Stram Kurs udgøre endnu en pind til ytringsfrihedens ligkiste, hvis partiet kommer i Folketinget lige om lidt. Og det er dybt bekymrende…”

    Jeg behøver vel ikke at uddybe, hvorfor jeg er lodret uenig. Det er altid frastødende, når idealsme og selvgodhed bliver selvdestruktiv.

    Kommentar by Peter D — 31. maj 2019 @ 16:42

  41. Er rønnebærene sure?

    Kommentar by Peter D — 31. maj 2019 @ 16:43

  42. Ja, klimaproblemerne skyldes bl.a. overbefolkning, men er også af naturlige årsager, men prøv at få klima tosserne til at forstå det, så kan man lige så godt tale til en dør.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 31. maj 2019 @ 17:28

  43. https://www.bt.dk/politik/rasmus-paludans-far-bryder-tavsheden-min-soen-kaldes-kriminel-og-andet

    Kommentar by Anonym — 1. juni 2019 @ 09:09

  44. Paludan ville ikke være med i radio debat
    https://ekstrabladet.dk/eblive/Valg/

    Kommentar by Anonym — 1. juni 2019 @ 12:03

RSS feed for comments on this post.