2. juni 2019

Generation Identitær-banner på Rådhuspladsen ifm. Iftar-middag, 1. juni 2019: ‘Europa er vores’

Lørdag aften afholdt en gruppe kaldet ‘Muslimsk Lokalhjælp’ Iftar-middag på Rådhuspladsen, og flere venstrefløjspolitikere bifalder på Facebook arrangementet. Rasmus Paludan og Stram Kurs afholdt en moddemonstration, og der var en del yderligtgående venstreorienterede på gaden for at skærme muslimerne fra vantro danskere. Mest interessant var Generation Identitær, der lavedede et bannerdrop fra Hotel Palads, ledsaget aftale fra megafon: ‘Europa er vores’. Det rigtige budskab, på rette tid og sted.

Blandt de her selverklærede fredsvagter i gule veste sås i øvrigt John Harald Dybdal Jørgensen, den frafaldne socialdemokrat der blev landskendt, da han ville uddele lussinger til folk der støtter Dansk Folkeparti. Fred i verden – en lussing ad gangen.

(Rådhuspladsen, 1. juni 2019)

Fredsvagter

(John ‘fiskerlussing’ Jørgensen blandt Iftar-middagens fredsvagter; Fotos: Tilsendt)

(Bemærk rygmærkerne: ‘Fred i verden’; Fotos: Tilsendt)

¨

Stram Kurs

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/101796/trackback

28 Comments »

  1. Jeg ønsker vitterligt, at hver og én af de venstresnoede må blive en del af den muslimske voldsstatistik.

    Kommentar by O — 2. juni 2019 @ 01:10

  2. Det banner med texten: Europa er vores! er ophængt af Generation Identitær på det navnkundige Palads Hotel – se link:
    https://identitaer.dk/

    Kommentar by Bøje fra nr.16 — 2. juni 2019 @ 01:22

  3. Identitære aktivister var her til aften i aktion i forbindelse med et stort islamisk arrangement på Rådhuspladsen, der fandt sted i anledning af ramadanen. Netop som solen gik ned, og der lød en islamisk bøn smed aktivisterne et stort banner med teksten ”Europa er vores” ud fra en bygning der ligger lige ud til der, hvor folkemængden var forsamlet. Samtidigt holdt en aktivist en tale, som rungede ud over pladsen.

    Link: https://identitaer.dk/2019/europa-er-vores

    Kommentar by Bøje fra nr.16 — 2. juni 2019 @ 01:26

  4. Går det den rigtige vej ?¨

    mere islam mere eu .
    https://www.youtube.com/watch?v=zoxkfdkRNzs

    Årtier , er danere tvangs bundet, til at forsørge utilpasede muslimer .
    milliarder efter milliarder årti efter årti . Bare rolig snart er næsten 50% i arbejde , som har kostet mere end , at give dem hver 100.000.000 kr.
    Sig mig hvad helvede foregår der
    Det er snart slut.

    Kommentar by dan hansen — 2. juni 2019 @ 01:29

  5. Citat:
    Det Europa vi kender forsvinder
    Det bliver sværere og sværere at kende vort land igen. D. 1.juni var der igen indkaldt til en stor islamisk højtid midt på Københavns mest kendte plads. Den langsomme islamisering af Europa bliver tydeligere og tydeligere, og det gælder også her i Danmark. Hvor man tidligere stødte på den slags i omegnskommunerne, hvor koncentrationen af migranter og efterkommere er størst, så er det nu rykket midt ind i vores hovedstad.

    Arrangementet, hvor muslimer samles på Rådhuspladsen i stort antal for at bryde ramadanen sammen, er et symbol på, hvor langt islamiseringen af vores samfund er gået. En udvikling, der kun vil fortsætte – med mindre vi beslutter, at vores samfund skal gå i en anden retning.

    Generation Identitær mener, at det punkt for længst er kommet, hvor vi bør sige fra overfor multikultur, masseindvandring og islamisering. Danmark er og bliver det eneste sted, hvor dansk kultur kan leve, og derfor bør dansk kultur være den ledende i vores land. Det samme gælder i mange andre lande i Europa. De lokale gamle kulturer fortrænges, og gadebilledet ændres så det minder mere om Mellemøsten end Europa. Det er nu vi skal vende den udvikling – og sætte gang i remigrationsprocessen, så vi får færre migranter og efterkommere i Europa, i stedet for, som hidtil, flere og flere. Det på tide, at vi tager Europa tilbage.

    Stop islamering!

    Asylstop nu!

    Remigration nu!

    Europa er vores!

    Link: https//identitaer.dk/2019/europa-er-vores

    Kommentar by Bøje fra nr.16 — 2. juni 2019 @ 01:33

  6. Citat:
    Læs talen her:
    I dag samles tusindvis for at fejre en fremmed og fjendtlig religion i midten af vores by. Vores mest kendte plads omdannes fra København til Mekka.
    Et tegn på en udvikling vi har set i årevis.
    Langsomt ændres befolkningen i vores land så det ikke er til at kende igen. Mange forsøgte at advare os, men vi lyttede ikke. Nu er vi så her, i et land som risikerer at være forandret for altid.
    Det land som vores forfædre døde for. Det land som vores børn skal arve. Men vi giver ikke vores land og vores Europa væk. Vi bukker aldrig under. Vi giver aldrig op.
    Dette er Europa – ikke jeres kalifat
    Mærk jer vores ord – Europa skal for altid være vores.

    EUROPA ER VORES!

    Link: https//identitaer.dk/2019/europa-er-vores

    Kommentar by Bøje fra nr.16 — 2. juni 2019 @ 01:36

  7. iSlam er værre end pest og cancer.
    iSlam er værre end alle andre ismer til sammen.
    iSlam er djævelen selv

    Vil du det bedste for dine børn og børnebørn, vore syge, handicappede, ældre og/eller arbejdsløse, så stem P eller D på onsdag.

    Vil du have bedre normeringer, bedre uddannelse, retfærdig behandling af vore svage, så stem P eller D på onsdag.

    Føler du dig til grin for dine egne penge, mangler du retfærdighed i en sårbar situation udstødes du af dem der skulle hjælpe, så stem P eller D på onsdag.

    Vil du et Danmark for dig, mig og vore kære, så stem
    P eller D på onsdag.

    iSlam er roden til alt hvad der mangler i kernevelfærden, eskalation af personfarlig kriminalitet + journalisternes Fake News og manipulation på danske skatteborgeres regning. Vil du ikke betale for det eller finde dig i det, så stem P eller D på onsdag.

    Føler du dig uretfærdig behandlet i dit eget land, så stem P eller D på onsdag.

    Stram Kurs (P) og Nye Borgerlige (D) er eneste vej til retfærdig velfærd for etniske danskere og et Danmark for danskerne!

    Kommentar by M.S. Carstens — 2. juni 2019 @ 01:38

  8. STÆRKT gået af GI !!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 2. juni 2019 @ 01:39

  9. Vinden vender langsomt.

    Kommentar by Ewing — 2. juni 2019 @ 02:02

  10. -> Flere

    Post var online med en tvetydig intro i nogle minutter. Tog den af, og omskrev med diverse.

    Kommentar by Kim Møller — 2. juni 2019 @ 11:05

  11. Mette Frederiksen vil bygge 110.000 billige boliger.
    Det er til den kommende strøm af velfærdsflygtninge, som hun sætter i gang, så snart hun har nøglen til Statsministeriet.

    Kommentar by k.m. — 2. juni 2019 @ 11:21

  12. RASMUS PALUDAN OG STRAM KURS er fremragende til at påvise at den masseindvandring som S, SF, V, K, LA, R og bøssepartiet elsker, er en kæmpetrussel mod vores land. Der skal nu 1OO-2OO politimænd til at forhindre at lederen af et nyt demokratisk parti overfaldes eller myrdes, når han lovligt og fredeligt vil forklare partiets politik.

    De gamle sindssyge og korrupte partier er ligeglade med Danmark og danskerne. At millioner af danskeres tryghed, frihed og velfærd konstant reduceres af mafia-borgens udspil og lovgivning, rager dem en høstblomst. At tusinder af danskere har mistet liv og helbred m.m. på grund af kriminalitet og sundhedsforringelser er de ledende gammel-politikere iskolde overfor.

    Se Paludan i Voldsmose hos you tube. Se Merkels migrant crisis, one year on/what next. Se ang. uro og terror i Paris, London, Malmø og Berlin. Se snaphanen, den korte, 24nyt.dk, freespeech, 18O grader og document.dk

    Uden nye og bedre politikere er Danmark fortabt. Af 179 politikere er de 13O-15O lige til skraldespanden.

    Ps: Kan vi da ikke snart blive fri for de elendige amatør-optagelser hvor kameraerne svajer hid og did og ryster som havde video-fotografen rystesyge. Har man aldrig opdaget at der findes stativer som sikrer rolige optagelser? Det andet er sgu da for dumt.

    Kommentar by tp — 2. juni 2019 @ 11:45

  13. Når først Slammet har plantet sit flag. Kbh.s Rådhusplads, vort demokrati’s(HA!) højborg Christiansborg – er det DERES, Slammet’s. Og vil blive forsvaret, sådan som Slammet forsvarer de ghettoområder, de allerede HAR indtaget.
    Det er således ikke tilfældigt valgte pladser. Men nøje udvalgte for at stikke deres beskidte blødtilsølede
    krumsabler lige ind i hjertet på den danske sjæl.
    Vore politikere med Bingoværten SlikkeFrank i spidsen bifalder og lader det ske.
    Hvornår er nok – nok?
    Tak til GI, for ikke at lade Slammets dominans-manifestation stå uimodsagt.
    John “fiskerlussing HOLGER JØRGENSEN. Pudsigt nok med samme efternavn som Matador’s nazi-Holger. Ooooh the irony.
    Men, som bekendt gik det Holgedrengen ilde.
    Håber sammenfaldet omfatter mere end bare hans efternavn.

    Kommentar by White knight — 2. juni 2019 @ 11:53

  14. -> tp

    “Ps: Kan vi da ikke snart blive fri for de elendige amatør-optagelser hvor kameraerne svajer hid og did og ryster som havde video-fotografen rystesyge. Har man aldrig opdaget at der findes stativer som sikrer rolige optagelser? Det andet er sgu da for dumt.”

    Den næste video her på bloggen, bliver en sekvens jeg optog i Tivoli Friheden i går aftes kort før Champions League-finalen. Jeg var ikke afsted for at filme, men for at drikke et par Heineken med sønnike. Pludselig begynder en rapper på scenen at tale om Paludan. Nåede lige at optaget det. Fyren der tog videoen i går, var en helt tilfældigt daner, der bare kom forbi. Mobiltelefonen er fremragende dokumentation, men mon ikke der findes velproduceret materiale på GI’s hjemmeside. Point being: Jeg er som blogger en stor tilhænger af (dårlige) videoer, der dokumenterer den udvikling jeg forsøger at vende. MSM kan levere skarpe billeder og flotte videoer, men visse emner finder de ikke relevante i samme grad som os.

    Kommentar by Kim Møller — 2. juni 2019 @ 12:09

  15. ‘Muslimsk lokalhjælp’ er en glimrende idé. Som indebærer, at muslimske nabolande hjælper hinanden.
    Og dermed tager deres muslimer fra vesten hjem til egne lande.

    Muslimer lever nu engang bedst i muslimske lande (bortset fra, at der ikke er kontanthjælp, ytringsfrihed, ligeberettigelse osv., de sidste to begreber ønsker muslimer alligevel ikke), og vi fra den vestlige verden lever bedst i vores lande.

    Ingen grund til at flyde over hinandens grænser. Medmindre naturligvis man er tilhænger af invasion og erobring.

    Hvilket for muslimer vil være en yderst dårlig forretningsmodel, da der – bortset fra de endnu eksisterende olielande som fx SaudiBarbarien – ikke eksisterer et eneste muslimdomineret land, der lever i velstand, fordragelighed, samdrægtighed og fred med hinanden, og dermed er der ingen gevinst i at overtage vesten, da vesten i så fald blot lynhurtigt vil erodere til de samme shitholes.

    ‘Fredens religion’ er lige til at lukke op og skide i.

    Muligvis den eneste positive funktion, tilhængerne af denne erobringsideologi er i stand til at bidrage med.
    Pedallokummer!

    Kommentar by Henrik Petersen — 2. juni 2019 @ 12:09

  16. Gætter på 5% af stemmerne til Stram Kurs.

    Kommentar by Johnson — 2. juni 2019 @ 12:16

  17. En “gadeplan-medarbejder” i Gellerup parken har netop sagt i middagsradioavisen, at flere beboere er analfabeter. Derfor synes hun ikke om at Lars Løkke vil skære i kontanthjælp for at tvinge de fremmede til at lære dansk

    Kommentar by k. m. — 2. juni 2019 @ 12:18

  18. Jeg bryder mig ikke om at se facister i gule veste. Kan vi ikke få den lokale folkeskole til at forbyde det !

    Kommentar by fidibus — 2. juni 2019 @ 12:52

  19. Læg mærke til John ” fiskerlussing” Jørgensen har sikkerhedssko på.
    Sikke en kylling. Hvis man ikke tør slås mand mod mand med de bare næver, mod en værdig modstander med samme fysiske styrke, skal man ikke slås.
    John ” fiskerlussing” Jørgensen du er en usling.

    Kommentar by XXXXX — 2. juni 2019 @ 13:48

  20. Fredsvagter…??????????….hvem er det lige de beskytter mod hvem ???

    Kommentar by kent — 2. juni 2019 @ 14:23

  21. Gætter på 5% af stemmerne til Stram Kurs.

    Kommentar by Johnson — 2. juni 2019 @ 12:16

    Jeg vurderer, at Rasmus Paludan og Stram Kurs opnår valg til Folketinget med 7,8 procent af stemmerne.

    Men det betyder samtidig, at der blandt 1000 vælgere kun går 78 normalt begavede vælgere rundt. Dybt beskæmmende, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 2. juni 2019 @ 14:25

  22. Ja, der kan selvfølgelig være situationer hvor man er nødt til at improvisere. Men jeg troede at Paludan havde sine egne film-folk med.

    Kommentar by tp — 2. juni 2019 @ 17:05

  23. Godt gået Identitær Danmark. Vi er mange der værdsætter jeres aktiviteter.

    Kommentar by Nielsen — 2. juni 2019 @ 18:10

  24. Som Jonas Christoffersen, direktøren for Institut for menneskerettigheder i dag citeres for i Berlingske, har Rasmus Paludan tilført valgkampen ny dynamik.

    Forleden startede Paludan dagens valgkamp med at svømme over Lillebælt, og derefter gik det bare der ud ad på landjorden resten af dagen med forsøg på at komme til orde i Vollsmose, osv. Dagens valgkamp blev afsluttet med, at Paludan forståeligt nok sendte afbud til en debat i DR, fordi de øvige to deltagere ikke var partiledere.

    Så DR måtte undvære deres seer-magnet, og man forstår jo godt, at Paludan var træt. Desuden klarede Martin Henriksen og Jeppe Juhl på bedste vis at holde fanen højt, og man kan ikke sige, at Niels Krause-Kjær spændte ben for, at det kunne ske. Han så nærmest munter ud over, at hans gæster ikke var af den sædvanlige dydsirede slags. Juhl fik endda sendte nogle lidet pæne ord efter den ideologi, der bygger på Paludans “store luderbog”.

    Kommentar by Peter D. — 2. juni 2019 @ 18:15

  25. Hvorfor sendes jeg til moderation?

    Kommentar by Peter D. — 2. juni 2019 @ 18:18

  26. Gid at GI vil gøre det samme næste år, hvor de dog har medbragt en kæmpe højtaler til at overdøve hvad der foregår på Rådhudspladsen. Kunne være fint at ødelægge deres bøn med noget mere fornuftigt.

    Kommentar by RBLA — 2. juni 2019 @ 20:27

  27. Deltog Ramadan-Kristian ikke i fællesbønnen, eller havde den forhenværende bankassistent travlt med at opdigte nye løgne sammen med VU?

    Kommentar by Revisoren — 3. juni 2019 @ 13:48

  28. Identitæres video fra dagen: https://www.youtube.com/watch?v=82TkxPEvcUY

    Kommentar by Kristoffer — 4. juni 2019 @ 20:51

RSS feed for comments on this post.