10. juni 2019

Realitystjerne: “Jeg satte mit kryds ved partiet Stram Kurs… på grund af deres udlændingepolitik.”

Jeg må blankt indrømme, at jeg normalt ikke følger Realityportalen. Et site der i disse dage bringer historier med overskrifter såsom ‘Jonass efter analsex-konflikt’, ‘Julie har fået kæmpe røv-tatovering’ og ‘Ida blev hypnotiseret inden brystoperation’. Siden har dog også en historie om realitystjernernes foretrukne partier, herunder hvad Natascha Kristiansen stemte ved det netop overståede valg. Hun er kendt fra ‘Big Brother’ og ‘Singleliv’, og har tidligere støtte Dansk Folkeparti.

Jeg satte mit kryds ved partiet Stram Kurs, men jeg stemte på dem, fordi jeg ikke kunne stemme på Rasmus Paludan personligt. Jeg synes, det er mega synd, han ikke kom ind. Jeg stemte udelukkende på partiet på grund af deres udlændingepolitik, og fordi de også vil ud af EU.” (Natascha Christensen, Realityportalen, 6. juni 2019)

(Natascha Kristiansen, da hun stadig var DF’er i 2015; Foto: Facebook)

Natascha Kristiansen, kort interview.

Uriasposten: Stemte du DF ved sidste valg?

Natascha Kristiansen: Ja, jeg stemte DF ved sidste valg, men de er ikke hårde og konsekvente nok, så jeg ville ikke stemme på dem igen. Jeg ønsker heller ikke Lars Løkke som statsminister, det vil landet kun blive ringere af.

Uriasposten: Påvirker mediernes kampagne mod Rasmus Paludan dig ikke?

Natascha Kristiansen: Nej, mediernes kampagne mod Rasmus har aldrig påvirket mig, fordijeg ved at næsten alle journalister er røde. Jeg har i hele mit liv haft mine egne meninger og holdninger, og kan ikke blive manipuleret af andre mennesker. Jeg står fast.

Oploadet Kl. 10:19 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/102030/trackback

25 Comments »

  1. Alle valghandlinger overalt på kloden er 100% svindel. Hvis vi havde indflydelse ved at stemme, så fik vi ikke lov, som man siger

    Kommentar by Cat Girl — 10. juni 2019 @ 10:21

  2. Det ville være godt, hvis alle der havde stemt på stram kurs skrev sig på en liste over dem som har stemt på Paludan, så vi hurtigt kan feje teorien om under 2% tilslutning af banen

    Kommentar by Cat Girl — 10. juni 2019 @ 10:29

  3. Det er dem der tæller stemmerne, der er vigtige- og hvordan det gøres.
    Spærregrænser er udemokratiske; hvis man kan skaffe til eet mandat, så skal der også være et mandat- mange får ikke hørt deres stemme på tinge pga udemokratiske mafiafordele for storsugerne.
    Det ville også give en større spredning af meninger, selv karsespisernes parti kunne vel skaffe et enkelt mandat på økologisk karse med aukensmag og stamkus vat?

    Kommentar by Hul igennem? — 10. juni 2019 @ 10:36

  4. Jeg er ret optimistisk indstillet, når det kommer til Stram Kurs’ chancer til næste valg: Muslimerne selv skal nok sørge for at de kommer ind. Der har ikke været noget indtil videre, der indikerede at de har formået at lade være med at skubbe tingene i den retning, tværtimod.

    Kommentar by Kimski — 10. juni 2019 @ 10:53

  5. I det mindste fik vi åbnet en helt ny front imod muslimerne og psykopaterne i statsadministrationen

    Kommentar by Cat Girl — 10. juni 2019 @ 10:56

  6. Hvordan folk stemmer ved virkeligt demokrati uden spærregrænse:https://de.wikipedia.org/wiki/Volkskammerwahl_1990

    Kommentar by barfbag — 10. juni 2019 @ 11:16

  7. “Jeg må blankt indrømme, at jeg normalt ikke følger Realityportalen.”

    Det tror vi da på, du er jo en intellektuel historiker, som aldrig i dine livskabte dage ville klikke på den slags ;)

    Kommentar by Sådan er det jo — 10. juni 2019 @ 11:22

  8. Vi har videoovervågning og nul-tillid over alt i samfundet, undtagen når Enhedslistens frivillige optæller stemmer. Det er det sidste sted i Danmark, hvor tillidssamfundet stadig hersker.

    Kommentar by Fascist — 10. juni 2019 @ 11:22

  9. En realitystjerne der laver en fornuftig handling? Dette er næsten definitionen på et ekstremt særtilfælde! Men tillykke med det til Natascha Kristiansen.

    Kommentar by Hvideplov — 10. juni 2019 @ 11:46

  10. “Det er ikke stemmerne der tæller, men hvem der tæller stemmerne”.

    Kommentar by Iznogut — 10. juni 2019 @ 11:58

  11. Der er mistanke om valgfusk i England, hvor der af mystiske stemmer til Labour. Når vi har en muslimsk valgstyrer i en ghetto, kan der vel også fuskes med Stram Kurs krydser

    Kommentar by k. m. — 10. juni 2019 @ 14:44

  12. Lækkert at se en dejlig kvinde med hjerne.

    Men ikke sikkert for mig om demokrati altid er den bedste styreform.

    De gamle grækere vidste at historien går i ring og at der er tidspunkter hvor demokrati ikke duer. Superjuristen Carl Schmitt konkretiserede disse tilfælde i sin forskning.

    Peter Kurrild-Klitgaard sagde i øvrigt en gang noget i retning af man kunne designe et lands grundlov sådan at man fik det resultat man ønskede uden at det på noget måde kunne siges at være udemokratisk (et eksempel er det franske valgsystem med to runder, der altid sikrer valg af den laveste fællesnævner).

    Kommentar by Acharya Tuisto — 10. juni 2019 @ 14:44

  13. Stram Kurs medførte et kraftigt stemmespild, til skade for NB og DF, og de fik samtidig muslimerne op af sofaen for at stemme Radikalt eller endnu rødere. Men Paludan var da et frisk pust.

    Kommentar by Zatopek — 10. juni 2019 @ 16:11

  14. Gid alle kvinder var som hende. Så havde vi aldrig haft problemer med indvandring eller den enorme socialstat.

    Kommentar by Voltzejn — 10. juni 2019 @ 16:17

  15. Kommentar by Zatopek

    Det er på ingen måde et stemmespild. De 63.000 stemmer til Stram Kurs, har givet dem 10,4 millioner kroner til partikassen, så nu kan de føre langt større kampagner indtil og op til næste valg.

    Kommentar by Voltzejn — 10. juni 2019 @ 16:18

  16. @Voltzejn
    Vi får se hvad de penge bliver brugt til. Er det så meget bare til SK?

    Kommentar by Zatopek — 10. juni 2019 @ 17:11

  17. ->6.Dog vigtigt, at de røde holdes fra magten, som årene før Enhedslisten blev valgt til FT 21. september 1994:https://de.wikipedia.org/wiki/Bundestagswahl_2002

    Kommentar by barfbag — 10. juni 2019 @ 18:29

  18. > Zatopek 17:11

    Partistøtten, uanset om partiet kommer ind eller ej, udgør kr. 33 pr. partistemme pr. kalenderår. Hvilket bliver ca. kr. 2.096.721 i år til SK. Så max. kr. 8.386.884 i den kommende valgperiode, forudsat den varer i fire år.

    Partilederen trækker i øvrigt kr. 56.000 eller kr. 65.000 ud til sig selv pr. måned, afhængig af kilde. Det er noget uklart, formentlig beroende på pinsepraktikant-skribenterne på MSM.

    Partilederne uagtet parti og uagtet inde eller ude af Ft griner hele vejen til banken.

    Klaus Riskær Pedersen med partistøtte på ca. kr. 931.887/kalenderår vil bruge partistøtten til kogte kartofler med broccoli til de stakkels sultne børn på Sjælsmark.

    De nuværende 56 børn på Sjælsmark får dermed kogte kartofler samt broccoli for ca. kr. 45/dag. Samt den fulde dagskost, de får i kantinen.
    Må jeg gætte på, at børnene næppe dør af sult? Og at deres forældre fortsat vil skubbe børnene foran sig i deres krig for at få asyl/opholdstilladelse?

    Kommentar by Henrik Petersen — 10. juni 2019 @ 18:50

  19. “Cat Girl” skrev: “Det ville være godt, hvis alle der havde stemt på stram kurs skrev sig på en liste over dem som har stemt på Paludan, så vi hurtigt kan feje teorien om under 2% tilslutning af banen”

    OK, så du ville gerne have at alle dissidenterne skulle doxxe sig selv, så Anti-Fa og andre venstre-ekstreme kunne hænge dem ud, true dem og chikanere dem – fantastisk idé! Hvis side er du egentlig på?

    Kommentar by HN3 — 10. juni 2019 @ 20:30

  20. Inden I får alt for ondt bag i, over at Rasmus bliver aflønnet for sin indsats. Så tænk lige hvilke beløb han som advokat kunne have tjent på, at fortsætte sin virksomhed. Han kunne have siddet i gatet villakvarter og grinet over os idioter, der må trækkes med berigelserne dagligt. Istedet valgte han at risikere liv og helbred for at redde landet. Vi bør alle støtte Stram Kurs økonomisk. Hvor mange af os skal ændre livsstil for at sende et lille beløb? Se bare hvad 33kr/næse/år kan gøre.

    Kommentar by Lider af danskhed — 10. juni 2019 @ 20:47

  21. De 78.000.000,- kr Socialdemokratiet får det næste år i støtte fra min lomme luner nok mere end de småpenge deres få medlemmer giver i medlemskontingent. Derfor skider de også på deres vælgerforeninger, og de kandidater lokale vælgerforeninger har opstillet.
    Det gjorde NB også, da ledelsen opstillede(dikterede) en spidskandidat fra alte konservastive kameraden på Fyn og sked på de lokalt opstillede kandidater. Det kostede NB mandatet de kunne have fået på Fyn. De trampede og sked også på lokalforeningernes kandidater, de blev ikke godkendt af topmafiamordrengen, de blev disset pga fortidige dumheder, de måtte ikke snakke om cannabisdyrkning, uagtet at forkvinden selv havde købt sort cannabis.. derfor blev de sidste få hundrede stemmer ikke hentet ind, de gik til SK i stedet- dumt af NB. Og nu er der næsten ingen medlemmer tilbage, hvorfor give kontingent og levere arbejde, når man bare bliver skidt på af lystløgnere og kassebedrøvere i en hovedbestyrelse befolket af opblæste narrehatte?
    Og således også i resten af mafiaforsamlingerne..
    Partistøtte er som væksthormon for mafiaen.

    Kommentar by Hul igennem? — 10. juni 2019 @ 21:27

  22. ..I øvrigt, for dem der ikke selv kan regne, så er beløbet 31 kr pr. stemme i året efter det hvor valget var dvs i 2020. Hvis der bliver nyt folketingsvalg snart, hvad jeg tror og håber, så stopper den lille pengeleg, indtil de så nye stemmetal fremkommer..

    Kommentar by Hul igennem? — 10. juni 2019 @ 21:35

  23. 20:30 Man kan sende en sympatierklæring til stram kurs, hvis man har stemt på dem og signere med et alias, at man har stemt og en telefon/mail, så man kan tiltræde dokumentation på identitet, hvis der faktisk opstår et indicie på at valgsvindel har fundet sted

    Kommentar by Cat Girl — 10. juni 2019 @ 23:19

  24. Hul igennem 21:35
    Da jeg hverken er matematiker eller jurist, kan du måske belyse, hvordan jeg skal regne mig frem til 31kr.?
    https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=203445
    Jeg tvivler ikke på at jeg er gal på den, men jeg kan kun finde 33,- for 2019.

    Kommentar by Lider af danskhed — 10. juni 2019 @ 23:25

  25. Hey Kim Møller, hvad med at lave flere interviews med kendte? Når folk søger på dem, kommer de så til Uriasposten. Kunne give nye læsere, der ellers ikke ville falde over siden.

    Kommentar by Sådan er det jo — 13. juni 2019 @ 12:22

RSS feed for comments on this post.