19. juni 2019

Udat. video fra dansk skole: “‘Allahu akbar? Vi prøver,’ siger den yngre klasselærerinde til eleverne.”

Ballet Magnifique har fundet en skræmmende video, som jeg vælger at blogge, selvom den er udateret og endnu ikke er stedfæstet. Mere kommer forhåbentligt frem.

“Det religiøse optrin foregår i en anonym dansk skole, hvor gardinerne er trukket for. En større gruppe skoleelever (primært etnisk danske) er stillet op bag en lille afrikansk dreng, der er klædt i muslimsk tøj og har medbragt et bedetæppe.

‘Først så viser jeg, og så gør vi det,’ siger den muslimske dreng. Skolelærerinden samler op og fortæller sine elever: ‘Vi kigger først.’

Eleverne ser på, mens den muslimske dreng demonstrerer den islamiske bøn. Pludselig bliver han afbrudt af en kvindestemme tæt på kameaet / mobilen, der fortæller: ‘Og så siger man allahu akbar.’ (Allah er større, red.)

‘Allahu akbar? Vi prøver,’ siger den yngre klasselærerinde til eleverne.

Skoleeleverne beder herefter til Allah og råber allahu akbar anført af den den muslimske dreng.”

Sceencaps

Opdate 20, juni 2019. Seancen er optaget på Thyregod skole, hvor ‘Muhammed’ i anledningen af skoleskifte, vil vise klassekammeraterne hvordan man beder til Allah som muslim. Mere her.

Oploadet Kl. 00:49 af Kim Møller — Direkte link55 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/102164/trackback

55 Comments »

  1. Den skole skal vist lukkes. FØJ FOR SATAN.

    Kommentar by Ewing — 19. juni 2019 @ 00:59

  2. Det modsatte havde jeg meget gerne set: en flok muslimske elever på besøg i en kirke fremsiger fadervor. Forældrereaktionen havde da været ganske betragtelig😳😳😤😥😥😡😱

    Kommentar by Jakob — 19. juni 2019 @ 01:17

  3. Betragtelig, læs ophidset og truende!

    Kommentar by Jakob — 19. juni 2019 @ 01:18

  4. De bliver aldrig integreret. Man kan nok ikke have et fælles samfund mellem grupper som i udseende og kultur er så forskellige. Man kan se det på segregeringen i USA mellem etniske grupper som stort set alle er kristne. Mindretallene identificerer sig med deres etnicitet i stor udstrækning.

    Hvad vi ser er det som prof. Eric Kaumann har kaldt “asymmetrisk multikulturalisme”. Den stiller reelt set et ensidigt krav om, at befolkninger med europæisk baggrund skal opgive deres etnicitet, kultur og egeninteresser. Det er “racisme” at have en partikulær kultur hvis man er hvid. Vi mødes med kravet iflg. Kaufmann om vi skal blive universelle og kosmispolitiske. Vi skal have en “negativ etnocentrisme”- det er det som reelt ses her. Kraufmann siger, at kravet ikke gælder ikke-europæiske grupper. De må dyrke deres kultur, være stærkt etnocentriske og skal reelt set ikke give afkald på noget.

    Kraufmann mener også, at der kommer en modreaktion i vesten imod dette her. Folk vil ikke stå model til det.

    Kommentar by CCC — 19. juni 2019 @ 01:31

  5. Jeg har set en rigtig negermand, han var lige så grim som en fra Somaliland (kunne også være Afghanistan eller Pakistan).

    Denne kvindelige lærer skulle blot fyres prompte. Hun er ganske enkelt ikke sin opgave voksen. Stakkels indoktrinerede børn.

    allans narbar…..

    Kommentar by Henrik Petersen — 19. juni 2019 @ 02:09

  6. Ham negerdrengen i videoen skal – sammen med lærerinden fluks sendes til Somalia, alle vil være glade. Pædagoger er blot i det store og hele rablende gale.

    Fsva negre og arabere: De skal ikke integreres og ejheller assimileres, de skal blot interneres til de skal ud. Jeg foreslår et sted i det nordøstlige Grønland.

    Kommentar by Henrik Petersen — 19. juni 2019 @ 02:37

  7. Føj for helvede, for en klam fed led smatso.
    Hvis ikke det er fyringsgrund. UD! på din fladskærmsstore røv og albuer.
    Hun ku’ ligeså godt ha’ haft en lille arisk dreng stående klædt i brunt med armbind skrårem og slikhår, og lært det bæbrune kneppeaffald at sieg Heil sieg Heil Merkel.
    Nåh nej. Så var der nok bare blevet ballade.
    Dét hér, DET er virkelig noget der passer ind i das neue narrativ.
    Klip soen skaldet NU!

    Kommentar by White knight — 19. juni 2019 @ 03:47

  8. Må jeg gætte på somiklen allerede ER konverteret selv – eller godt på vej?
    Og nu kører en hvervekapagne for Al-laaaaah – i vé’ sagt på den der ophidsede psykopatagtige måde.
    Vi er kommet virkelig langt ud nu mod afgrunden.
    Når en dansk lærer står og foretager en indføring(afføring?!) i dét, der vil blive disse børns fremtid. Såfremt intet gøres.

    Kommentar by White knight — 19. juni 2019 @ 03:54

  9. Kommer snart i De Radikales gruppeværelse, kønsopdelt naturligvis

    Kommentar by k. m. — 19. juni 2019 @ 05:39

  10. Det er uhyggeligt det her. Det er det vi sender soldater ud for at bekæmpe konsekvensen af……Føj for den lede….Støt SIAD. God onsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 19. juni 2019 @ 05:55

  11. Denne lærerinde er klart en væmliso, en landsforræder og feltmadras som frækt tager forskud på kalifatet. En typisk grim og udansk kælling, oprindelig fra det røde eller kulturradikale overdrev. Nu halv- eller helkonvertit. Men hun er garanteret ikke den eneste pædagog der hjernevasker danske børn. Danske forældre bør nok så vidt muligt forlade folkeskolen og gå over til privatskoler. Eller man kan selv undervise børnene hjemme.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 19. juni 2019 @ 05:55

  12. Nok derfor folkeskolen og lærergerningen er i frit fald.

    Kommentar by Veritas — 19. juni 2019 @ 05:56

  13. Vi ser det ypperste fra den islamiske civilisation. Resultatet af århundreders udvikling. Bønneritualer og noget med at holde sig fra bestemte fødevarer og noget med at have en klud rundt om hovedet.

    Og det er meningen at vi skal blive fascinerede og imponerede. For der er ikke så meget andet at byde på.

    Kommentar by BE — 19. juni 2019 @ 06:12

  14. Men noget som faktisk er ENDNU MERE UHYGGELIGT! Både R, S, SF, V og K etc. kan slet ikke få nok af indvandring! Lars Luskebuks lovede straks-stop, men importerede ca. 7O.OOO migranter 2O15-19. Med familiesammenføringer bliver det nærmere til 3OO.OOO. Udgifterne vil løbe op i mange milliarder. (pengene vil blive suget ud af danskernes sundhedsvæsen og velfærd) De øvrige nævnte partier går også ind for CENSUR, MASSEINDVANDRING OG AFRIKANISERING. Vælgerne har virkelig dummet sig ved at støtte de gamle partier som alle har vist sig at være ligeglade med danskernes liv, velfærd og fremtid.

    Grænsen er stadig hullet som en si. Forholdene i sundhedsvæsnet bliver værre og værre. Kriminaliteten er mangedoblet. Skilsmissetallet sætter rekorder. Børnene og de svage behandles usselt i utallige tilfælde, trods røde partiers snak om solidaritet.

    Læs Snaphanen om DEMOKRATIET DER DØDE. Læs om eksplosioner og terror i Sverige og Frankrig osv. Læs om den fordrivelse, udskiftning og udryddelse af vi danskere, der lægges op til i denne tid. Læs om de enorme svigt som Venstre, Konservative, de Radikale og DF osv. er skyldige i. Se den korte avis og black pigeon. Læs “Sundhedsvæsnet er noget vi leger med”, læs om deroute og forfald og tusindvis af unødvendige dødsfald, som følge af rådden politik.

    Se Rosenly skandalen, “Næstved kommune tvangsflytter 11-årig pige”, læs om skilsmisse-bureaukratier og “børneværn” m.m. som mishandler både børn og forældre.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 19. juni 2019 @ 06:26

  15. PS: Den “stramme” udlændinge-politik er BLUFF, et rendyrket svindelnummer. Der er ingen reelle stramninger, men en fortsat indstrømning af krævende, fanatiske, voldelige og utaknemmelige migranter og asylanter.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 19. juni 2019 @ 06:31

  16. Gud opfandt spiritus – og voldtægtsmuhammedanere – så også de grimme piger ku’ få noget p-biiiiiip-k!

    DERFOR! –
    som de siger i de gul/sorte reklamer.

    Kommentar by White knight — 19. juni 2019 @ 07:23

  17. Jamen…pigerne står jo sammen med drengene!? De skal jo være adskilt!
    Eller der gik grænsen “moské” for lærerinden?

    Kommentar by Larsen — 19. juni 2019 @ 07:24

  18. Det ligner unægtelig den genfødte muhammed,og hans mor der står og filmer. Hans slave,den yngre lærerinde-den fedladne blondineagtige radikaale passer hendes opgave hun er blevet sat til. Jeg har ikke nerver til at se den,så tak for skærmbilleder.
    Forbyd skat. Stem Stram Kurs. Og giv jfk21 din vælgererklæring.

    Kommentar by Nielsen — 19. juni 2019 @ 07:28

  19. Samtlige pædagokker og skolelærere på offentlige skoler i danmark , burde interneres i lejre på grønlands indlandsis, sammen med alle deres kælenegre og kæleperkere.
    Jeg kender personligt flere pædagokker og de er uden undtagelse fuldstændigt forskruede.
    De lever i en tilstand af total virkelighedsfornægtelse.

    Kommentar by Danskeren — 19. juni 2019 @ 07:29

  20. Kun ved en total udryddelse af alle kommunister overalt i den vestlige verden, vil vi blive fri igen. Det kommer ..

    Kommentar by Cat Girl — 19. juni 2019 @ 07:33

  21. Den sorte pige til venstre i billedet er ikke med ?

    Hun er opdraget til at kun mænd bruger bedetæppet.

    Kommentar by k.m. — 19. juni 2019 @ 07:36

  22. Nu, da denne konspirationsteori om det kommunistiske kollegiums alliance med perkerne er klarlagt, så kan vi tage lidt flere her:

    OT
    THIS is NO conspiracy “THEORY”
    SGTreport
    Offentliggjort den 18. jun. 2019
    YT-Hash: tvpmSdsoFYw

    Kommentar by Cat Girl — 19. juni 2019 @ 08:12

  23. Der foregår rigtigt meget holdningsmassage i folkeskolen. Mine børn går i 2. 5. o6 6. klasse i en “hvid” forstadsskole i Kolding, men skånes på ingen måde:

    Der kommer en tørklædebærende syrisk kvinde ind som “hjælpelærer” i dansk i 1. klasse på trods af hun stort set ikke taler dansk og ikke formår at præsentere sig selv.

    Der vises film som “Kald mig bare Aksel” om en dreng der vil være muslimsk gangster i vikartimerne i 2. klasse kort efter et muslimsk terrorangreb har været i nyhederne https://filmcentralen.dk/grundskolen/undervisning/kald-mig-bare-aksel?sub=4674#.XQnWp4gzbIU

    I spisepauserne vises Ramasjang Nyheder på storskærm med fokus på klimaforandringer og terrorisme

    Faget Kristendom har stort set intet med kristendom at gøre. i stedet prædikes humanistisk menneskesyn og det eneste religiøse islæt er gruppearbejde om islamisk bøn, der fremlægges for klassen med google translate af bønnerne…. som min søn og et par kammerater heldigvis nægtede at deltage i

    Kommentar by redneck — 19. juni 2019 @ 08:34

  24. >22 Cat Girl
    Var det ikke den kuffar postede for nylig?

    Kommentar by Nielsen — 19. juni 2019 @ 09:49

  25. 09:49 Det er muligt, den er fra i går, som skrevet, men hvis han postede den, så beklager jeg

    Kommentar by Cat Girl — 19. juni 2019 @ 09:50

  26. Ups, det var det ikke. Beklager. Er du bekendt med Caroll Quigley?

    Kommentar by Nielsen — 19. juni 2019 @ 09:58

  27. Hvor er man heldig, hvis man har gået i skole mens Danmark var kristent. Dejlige sange, oprejst lovprisning af en kærlig gud, ikke ormevriden i støvet for Satan.

    Her får nogle danske piger sneget lidt kristen forkyndelse ned i det gudløse EU. DR kvitterer selvfølgelig ved at drukne påkaldelsen af frelseren i humanistisk voiceover og bagefter mikse lyden, så teksten bliver så sløret som muligt. Man kan kun følge med, hvis man kender den i forvejen:
    https://www.youtube.com/watch?v=CRhOSJDx1Co
    Men ikke desto mindre er det kristendommen i mørkets hjerte.
    Tænk hvis en af eleverne til den islamiske bøn havde sunget den linje midt i det hele: “Hil dig, frelser og forsoner”…

    Det bør være næste fase i Paludans events. Nu har der været koranbål og -bacon, nedbrydning af islamisk autoritet. Opbyggelse er det næste: Nu skal der synges Grundtvig i ghettoerne. Jesu navn vil skabe en reaktion, som afslører mere om islam end noget andet.

    Kommentar by Sådan er det jo — 19. juni 2019 @ 10:04

  28. Kan vi få navn på skolen og lærerne?

    Kommentar by Nosferatu — 19. juni 2019 @ 10:18

  29. FRA DEMOKRATI OG VELFÆRDSSTAT TIL GANGSTERVÆLDE OG TERRORSTAT.

    Det er den udvikling Sverige har gennemløbet. Demokratiet derovre er skiftet ud med gangstervælde, i form af kommunistisk-feministisk gangstervælde.

    Og velfærdsstaten er byttet ud med en kulturel og økonomisk statsbankerot i slow motion, plus velfærd og sundhed m.m.m. i frit fald.

    Som en tillægs-gevinst hærges hele Sverige af arabisk-afrikansk hverdags-terror. Som bl.a. omfatter utallige overfald, røverier, mord og eksplosioner. Nogle så kraftige at hundredvis af boliger er blevet lagt i grus.

    “Takket” være partier som R, V, K, S og SF osv. er Danmark lige i hælene på Sverige. Derovre har de et par års forspring, men det skal vi nok få indhentet, “takket” være Lars Ulykke og Marokko-traktaten.

    Se Snaphanen.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 19. juni 2019 @ 10:20

  30. Jeg kan godt forstå at Gardiner er rullet for.
    Men nu er katten da sluppet ud af sækken. ☻ ☻ ☻ ☻

    Kommentar by Charles Nielsen — 19. juni 2019 @ 11:02

  31. Pædagoger og lærere har intet hjerne, når de synes om dette og ikke indser hvad Islam i virkeligheden er.

    Kommentar by Charles Nielsen — 19. juni 2019 @ 11:03

  32. […] (Billedet er taget på ‘Den Røde Plads’ på Nørrebro tirsdag aften, og den muslimske bøn for Mohamed Mursi foregår i Nørrebrohallen)Se også Udateret video fra dansk skole: “‘Allahu akbar? Vi prøver,’ siger den yngre klasselærerinde … […]

    Pingback by Islamist-leder er død i Egypten: Danske muslimer mødes til mindehøjtidlighed – Free Speech Blog — 19. juni 2019 @ 11:10

  33. Ha Ha, åh hvilken jammerdal! inden vi ser os om begynder vi selv, at spawne bindegale overreligiøse shariadroner i hobevis.

    Kommentar by Flaskeposten — 19. juni 2019 @ 11:19

  34. 09:58 Nej

    Kommentar by Cat Girl — 19. juni 2019 @ 12:06

  35. Fra Folkeskolen.dk i 2006: Lærere ved for lidt om islam

    Formand for undervisningsministerens kristendomsudvalg mener ikke, at lærere er godt nok rustet til at håndtere klasser med muslimske børn

    Faget kristendomskundskab/livsoplysning er obligatorisk i læreruddannelsen, og derudover kan man tage linjefaget kristendomskundskab/religion. Begge fag skal give kendskab til andre religioner, men islam nævnes ikke i de centrale kundskabs- og færdighedsområder.
    – – –
    Det lader til, at folkeskolelærerne er kommet efter det de sidste 12 år, forbyd islam i Danmark og forbyd islam i den danske folkeskole.
    https://www.folkeskolen.dk/41460/laerere-ved-for-lidt-om-islam

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 19. juni 2019 @ 12:07

  36. Den femte kolonne har erobret skolen, hvor er Grundtvig og Kold? Indfør latin og læren om vores værdier, nordiske myter og kristen etik!!
    Hvorfor siger skolelederen intet?

    Kommentar by Moth — 19. juni 2019 @ 12:21

  37. Hvis den opvisning er toppen af islamisk kultur så gå vi ikke glip af noget når de er sendt tilbage til deres respektive lortelande!

    Kommentar by Santor — 19. juni 2019 @ 12:25

  38. Ellen Møller på facebook : Jeg ser en DRENG der viser sine klassekammerater hvordan han beder sine bønner, alm. oplysning og læring i skolen.

    Jette Sørensen : Det er bare nogle børn, der prøver hvordan en muslim beder. Det skader da ikke at lære hinandens kultur eller religion at kende.

    (der er mange flere, desværre)

    Kommentar by Ewing — 19. juni 2019 @ 12:39

  39. >12:05
    Han har skrevet bogen Tragedy and Hope.

    Kommentar by Nielsen — 19. juni 2019 @ 13:33

  40. >32 Flaskeposten 11:19
    #shariadroner#

    Kommentar by Nielsen — 19. juni 2019 @ 13:35

  41. Åh, og så skal vi igen-igen høre om undernormeringen i Københavnske skoler og daginstitutioner.

    Med den slags pædagoger er børnene nok bedst tjent med have så få pædagoger som overhovedet muligt. Allaaaaaahuh negerbar.

    Gad vide, hvornår Enhedslistens Teknik- og Miljøborgmester i København, støttet af de øvrige røde tågehoveder, giver fri leg til højttalere og udråb i moskéer og fra minaretter, så denne ynkelige klagesang kan afspilles fem gange dagligt. Plus det løse…

    Kommentar by Henrik Petersen — 19. juni 2019 @ 14:02

  42. Problemet er, at hvis man gør noget ved problemet, så står venstrefløjen og vil lukke de kristne skoler efterfølgende. Det er pest eller kolera.

    Kommentar by AH — 19. juni 2019 @ 14:22

  43. Timen afsluttedes formodentlig ikke med en symbolsk afhugning af lærerindens hovede, for nu at holde det så realistisk som muligt?
    Nej, det er nok for meget at håbe på…

    Kommentar by Kimski — 19. juni 2019 @ 14:32

  44. Alexander B. 06:26
    Det eneste stramme vi fik. Er den stramme bukseelastik i Lars Lusks sponserede underhylere.
    Og straksopbremsningen, de brune hjulspor Lusk har afsat i samme.
    Alt er sikkert et spørgsmål om fortolkning og en mangel på forventningsafstemning.
    Vil dværgen sikkert frækt hævde.
    “Han er en dygtig politisk håndværker” siger mange.
    Bull, siger jeg.
    Han er politiks svar på Låsby Svendsen.
    Hvilken ære.

    Kommentar by White knight — 19. juni 2019 @ 18:03

  45. Hvorfor fanden i panden kommer skolens navn og lærerens navn ikke frem?

    Historien har kørt over 48 timer på Faecesbook, men ingen afsløring af identitet på lærer og skole, den der tier, samtykker, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 19. juni 2019 @ 18:16

  46. Muslimer beder ikke til vor Fader/Gud, skaber af alting. Og for den sags skyld, det gør jøderne heller ikke.

    Johannes 14

    Jesus er vejen til Faderen
    14 Jesus fortsatte sin tale til disciplene: „I skal ikke være bange eller urolige. I tror på Gud. Tro også på mig.[a] 2 I min Fars hus er der masser af boliger. Hvis ikke, ville jeg have sagt det til jer, for[b] jeg er på vej hen for at gøre alt klar til, at I kommer. 3 Når alt er parat, kommer jeg tilbage for at hente jer, så I altid kan være sammen med mig der, hvor jeg er. 4 Og I kender vejen, der fører til det sted, hvor jeg skal hen.”

    5 „Nej, Herre,” indvendte Thomas. „Vi ved hverken, hvor du går hen, eller hvordan vi skal finde vej derhen.”

    6 Jesus svarede: „Jeg er Vejen og Sandheden og Livet. Ingen kan komme til Faderen uden gennem mig. 7 Havde I forstået, hvem jeg er, ville I også have forstået, hvem min Far er.[c] Men I skal snart forstå, hvem han er, og I har set ham.”
    https://www.biblegateway.com/passage/?search=Johannes+14&version=BPH

    Matthæus 18:2-6
    6 Men hvis nogen ødelægger troen hos en af de små, der har tillid til mig, var det bedre for det menneske, om det blev kastet i havet med en møllesten om halsen.
    https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matthew+18%3A2-6&version=BPH

    Hvilken rang er det kvinden har i islam.

    Ordsprogene 1
    8 Hør efter din fars formaning, min søn,
    og husk på din mors belæring.
    9 Værdsæt deres velmente vejledning
    som et fornemt trofæ, et dyrebart smykke.
    https://www.biblegateway.com/passage/?search=Proverbs+1&version=BPH

    Kommentar by Jan huus — 19. juni 2019 @ 18:34

  47. Jeg håber inderligt, at hvis man nogensinde finder ud af hvem og hvor, at de pågældende lærere bliver stillet til ansvar og efterfølgende fyret på gråt papir, samt bliver forment adgang til NOGENSINDE at kunne undervise børn mere. Det er simpelthen grotesk.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 19. juni 2019 @ 19:45

  48. Hun bliver undervisningsminister i imam Østergaards regering.

    Kommentar by Iznogut — 19. juni 2019 @ 21:30

  49. Hvad laver forældrene til disse børn. ??
    Har forældrene selv konverteret til Satan´s religion, så kan jeg se at disse børn ikke kan hjælpes.
    Det svarer til Dengang Breivik tog til Utøja.
    Disse børn kunne nemt ende således, hvis borgekrigen kommer.
    Det er og bliver Islam eller Os Danskere.

    Konverterede Danskere har selv valgt at dø i Pædofeten´s og Satan´s navn.

    Undskyld mine Damer og Herren: Pædagogikken er udeblevet.

    Kommentar by Charles Nielsen — 19. juni 2019 @ 21:52

  50. Nogle gange skulle man tro, at 5G kørte på fuld skrue! Folk er jo totalt hjernevaskede allerede. Det der bør danske børn oplæres i ALDRIG at sige ja til. Vesterlændinge er en samling logrende hunde, der underkaster sig ulvene. Det kan kun vendes med krig, er jeg bange for.

    Kommentar by Kuffar — 19. juni 2019 @ 23:10

  51. Det var nok ikke korantekster om ikke-muslimers skæbne og straf, der var udvalgt til den bøn, som f.eks.
    47.15 …de skal blive i ilden til evig tid og får skoldende vand at drikke, der flår deres indvolde i stykker.
    eller
    9.73 Bekæmp de vantro. Vær skånselsløs mod dem! Deres herberg bliver helvede. Hvilket ondt endeligt!
    eller
    9.123 I, som tror (på Allah)! Bekæmp dem af de vantro, der er i nærheden af jer1 Lad dem finder jer skånselsløse! I skal vide, at Allah er med de gudfrygtige (muslimer).

    eller de andre der er oplistet i:
    http://www.islaminfo.dk/artikler.asp?PgID=1924

    Jeg ville ALDRIG have givet tilladelse til, at mine børn, på nogen måde/noget sted, blev ledt til “bøn” af, i eller under denne bestialske lovreligion!
    “Fredens Religion” er rettelig Fandens Religion, med Djævelen selv i højsæde!!!

    Jeg forledes på grimme ønsker for de af vore landsmænd, som har stemt på de islam-pro partier i rød blok, så jeg vil holde mig til at gentage:

    Jeg forsager Djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen og jeg forsager hans tilbedere, afskyr hans nyttige idioter og foragter enhver, der tjener penge/prestige derpå. Og sådan er det; i Faderens, Sønnens og Helligåndens navn. Amen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 19. juni 2019 @ 23:19

  52. KOM NU — OP I GEAR,,,,,,,Vi skal have fundet ud af hvilken skole og hvilken lærer det er. Shitstormen skal starte et sted, og vi ved jo alle at det ikke bliver i MSM, så det skal på de sociale medier hurtigst muligt. Når vi finder ud af hvilen skole det er , så få videoen postet på alle lokalområdets fb sider, om det så er jordbæravlernes ve og vel i X-købing, så skal videoen spredes

    Kommentar by Gregers — 19. juni 2019 @ 23:56

  53. 13:33 Ok, ja, det lyder velkendt – det han skriver, om den syge globale elite, som angriber menneskeheden.Tak, for tippet :)

    Kommentar by Cat Girl — 20. juni 2019 @ 00:26

  54. Det blive desværre kun værre med imam Østergård og hans kneppedame han altid har med!!!
    De har solgt Danmark for at få stemmer nok!!!
    Stødt SIAD før det er for sent.
    Danmark frit.
    Danmark helt muhammedaner fri.

    Kommentar by Holger Danske — 20. juni 2019 @ 00:48

  55. Thyregod Skole i 3A

    Kommentar by m — 20. juni 2019 @ 21:46

RSS feed for comments on this post.