21. juni 2019

M.C. Bendixen: Kæmpede for broccoli til afvist asyldreng, Panisk ’skræmt’ over forbud mod omskæring

Ligesom multikulturalisterne knuselsker alle kulturer bortset fra den bestående, så har flygtningelobbyen på samme måde rod i det moralske kompas. Alt ses som en konkret slag mellem onde danskere og de ædle verdensborgere. Alt er sort/hvidt, i den fortløbende kamp imod DF-Danmark.

Et godt eksempel kunne man høre i Det Røde Felt på Radio24syv, hvor emnet var tidens mange borgerforslag. Formand for Refugees welcome, Michala Clante Bendixen, der tidligere har kæmpet for en drengs ret til broccoli på Udrejsecenter Sjælsmark, blev spurgt om hendes holdning til et forbud mod omskæring af raske børn.

Svaret er helt fantastisk. Ikke mindst fordi det konkrete forslag kom fra tyrkiske Güray Baba, en tidligere socialdemokrat, der sidder i bestyrelsesen for Intact Denmark. Forslaget kræver et forbud mod omskæring af børn ‘uanset køn, kulturel baggrund eller forældres religiøse overbevisninger’. Ligestilling, så at sige.

Således faldt ordene.

Lars Trier Mogensen, Radio24syv: Lad os tage det konkrete borgerforslag, som i hvert fald i overskriften lyder: ‘Folketinget pålægger regeringen, at fremsætte lovforslag der indfører en kønsneutral mindstealder for 18 år for omskæring som ikke er nødvendig af helbredsmæssige årsager’. Michala, hvad tænker du om det forslag?

Michala Clante Bendixen, Refugees Welcome: Jeg tænker lidt, det som du selv sagde før Lars, at rent principielt er jeg enig i, at man selvfølgelig ikke bør skære i raske børn. Og at man helst skal tage hensyn til børnene. Men konsekvensen af at indføre det i Danmark nu, vil jeg være fuldstændigt panisk skræmt over.

Lars Trier Mogensen: Hvorfor det? Panisk det er jo et voldsomt ord.

Michala Clante Bendixen: Fordi man i Danmark allerede har en så voldsom forskelsbehandling mod minoriteter. Fordi muslimer i den grad bliver udskammet og udskældt og…

Lars Trier Mogensen: Men Michala, hvad siger du til argumentet om at man på den måde godt kan graduere minoriteter, og sige – Børn, det er vel de mest sårbare… Vi snakker her om børn som ikke har noget sprog. Hvis man ikke her vil lave et hierarki, hvor man sagde at man først beskytter børn uden sprog før man begynder…

Michala Clante Bendixen: Principielt er det jo rigtigt, men konsekvensen af det, og hvordan det vil blive opfattet. Det signal som det vil sende til muslimske befolkninger og minoriteter, religiøse mindretal, det synes jeg er virkelig vil være meget meget negativt. … og hvis det skulle indføres, så tror jeg ikke lige det skulle være Danmark der var det første land.

(Borgerforslag mod omskæring af raske børn uanset ‘forældres religiøse overbevisninger’, 2019)

“Det er ikke dansk ordentlighed, men regler for at børn over 2 år ikke må få broccoli og kartofler i udrejsecenteret Sjælsmark.” (Refugees welcome, 4. januar 2019)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/102208/trackback

40 Comments »

  1. DER ER LIGESOM KUN TO MULIGHEDER: Enten er Michala-kællingen snotdum, eller dybt korrupt. Det sidste gælder rigtig mange fra godheds- og indvandrings-industrien. Men i begge tilfælde er kællingen en heks i stil med heksen fra pandekagehuset. (Grims eventyr) Hun er iskoldt ligeglad med børnene, bare hun kan dyrke sine egne afstumpede idéer og vrangforestillinger.

    Desværre er der mange af hendes slags, både i partierne og i de røde journalist-kliker.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 21. juni 2019 @ 11:21

  2. Straffen for omskæring af drenge og piger, er en barbarisk skik som overhovedet ikke hører hjemme i Danmark, og det er en forbrydelse som bør straffes med fængsel i flere år. Men også på dette punkt er vores retsvæsen skandaløst overbærende.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 21. juni 2019 @ 11:25

  3. Luk lorte danmark så hurtigt som muligt for det er sku for hjerteskærende at se det sindssyge selvhad mod os danskere og hele vores danske historie samt alle vores forfædre, nok må være nok.

    Kommentar by Piphans — 21. juni 2019 @ 11:27

  4. De skal have broccoli, så de kan få kræfter til at få skåret i forhuden?

    Kommentar by Cat Girl — 21. juni 2019 @ 11:42

  5. Det var der jeg først blev uenig med venstrefløjen. Da de begyndte at skrotte kampen mod religion, reaktionære traditioner, seksuel undertrykkelse, af hensyn til “minoritetens” åh-så sårbare følelser. Det har aldrig handlet om at bekæmpe disse ting, det har kun handlet om at bekæmpe majoritetens kultur. Og ja, det er had til samfundet og majoriteten, ikke kærlighed til de “undertrykte”, som driver dem.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 21. juni 2019 @ 11:56

  6. Sig mig!!!. Er damen rablende skør???!!!. Kan hun ikke forstå at man, uanset kultur/religion, ikke bare kan skære i små børn, og derved fratage dem deres seksualitet senere i livet????!!!!.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 21. juni 2019 @ 11:56

  7. En drengs ret til broccoli?
    Hvad med danske børns ret til svinekød i institutioner?
    Frikadelle, leverpostej, kød pålæg, pølser,mm.
    Er de glemt?

    Kommentar by Islamisbad — 21. juni 2019 @ 12:06

  8. Rettelse, det gik lidt for hurtigt:

    Omskæring af drenge og piger, er en barbarisk skik som overhovedet ikke hører hjemme i Danmark. Det er en forbrydelse som bør straffes med fængsel i flere år. Men også på dette punkt er vores retsvæsen en ynkelig omgang.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 21. juni 2019 @ 12:18

  9. Har allerede støttet forslaget.

    Omskæring af raske børn er en NoBrainer, men venstrefløjen er så bange for at blive kaldt racister at de hellere end gerne ofre små børn fremfor at stå fast på et simpelt princip om ikke at skade børn.

    Fy for Satan en flok møgsvin!

    Kommentar by Santor — 21. juni 2019 @ 12:31

  10. Godheds- og indvandrings-industriernes radikale og røde støtter, er kendetegnet ved at DE LYVER NÆRMEST UAFBRUDT! Vi kender vel alle DRs og Politikens løgne om uledsagede flygtninge-børn. Det kom frem at de næsten alle var 17-3O år og med langt sort skæg. Der er også de falske statistik tal om indvandringens omfang og omkostninger. DRs påstande om faldende kriminalitet var også løgn. Ofte var der slet ikke tale om flygtninge, men bare afrikanere og arabere som havde hørt at i Danmark kunne de få gratis boliger, gratis skolegang, børnepenge, høj “løn”, gratis kørekort, og gratis meget mere.

    Løgn på løgn på løgn. Det er mafia-borgens indvandrings-politik i en nøddeskal.

    Bagved det hele ligger frækhed, falsk humanisme, marxistisk galskab og organiseret korruption. Samt parathed til at udskifte civilisation, demokrati og fred med barbari, tyranni og guerillakrig.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 21. juni 2019 @ 12:45

  11. (1-2-3-6-8-) JA,hun og ligesindede hat totalt ditanceret sig fra fornuften,pli,dannelse,ret og pligt,personligt ansvar,er disse begreber fjernet fra Danskerens hverdag,ikke een protest undtagen her paa bloggen

    Kommentar by dunk — 21. juni 2019 @ 12:47

  12. Fra Den Store Hukommelse:

    ”Jamen det ville være rigtig godt at få fjernet det (asylpolitikken, red.) fra det demokratiske, for det er faktisk ikke noget, folk skal bestemme. Det er menneskerettigheder. Slut, færdig, punktum. Hr. og Fru Jensen skal ikke have indflydelse på, om en person er i risiko eller ej. Det er eksperter, baggrundsrapporter, dommere og sagsbehandlere, der skal afgøre det.”
    ”Jeg har altid været hysterisk rasende, når ting blev uretfærdige. Der skal være fair regler, og alle skal have en reel chance. Det er jo tilfældigt, hvor man bliver født, og hvilket pas man har,« siger hun og tilføjer, at hun nok tror på menneskerettighederne, hvor andre tror på Gud”.
    (Michala Clante Bendixen, grafisk designer, Formand for ”Refugees Welcome” (tidligere ”Flygtninge under Jorden) i notat 1283 ”Skal EU være solidarisk om flygtninge” og notat af 5. maj 2015 ”Menneskerettigheder skal ikke til debat”.

    ” Danmarks sjæl er ramt af en livstruende sygdom… Derudover er landets omdømme i udlandet skadet af den diskrimination og dårlige behandling, vi møder vores egne indvandrere med… Over halvdelen af de unge med minoritetsbaggrund, som er under uddannelse netop nu, har planer om at at forlade Danmark, når de har taget deres eksamen, pga. den stemning, der hersker overfor de nye indbyggere. Det er en stemning, som Dansk Folkeparti har fået udbredt til hele befolkningen som en virus?… Vi opfinder begreber som underlegne kulturer… .”
    (Michala Clante Bendixen, Formand for Refugees Welcome, DR2 ”Deadline”, 4.8.2015, Uriasposten 4. august 2015 og Snaphanen 6. August 2015). I ”the guardian” 3. august 2015 havde hun et indlæg i, hvor hun opfordrede velfærdsturister til at søge asyl i Danmark.

    Hun har også udtalt følgende:
    Fra Deadline:
    MCB: Mange danskere har overhovedet ikke noget begreb om, hvordan asylreglerne rent faktisk er i dag.”

    Jacob Rosenkrands (JR): Du anerkender ikke valget og at et flertal af danskerne vil lade færre flygtninge komme hertil.

    MCB: “ Nej, det gør jeg ikke. Jeg tror ikke, at de nødvendigvis ved, hvad det er, de bliver spurgt om”.

    JR: Har politikerne et folkeligt mandat til at invitere flere flygtninge til Danmark?

    MCB: “Jamen, folkeligt mandat. Hvem har fået dem derhen, hvor de er? Folk bliver jo manipuleret af medierne og politikerne i meget høj grad også.”

    JR: Men er der et folkeligt mandat til at tage imod flere flygtninge?

    MCB: “Det er umuligt at stille det spørgsmål. Det forudsætter jo, at folk ved, hvordan tingene er og hvad det er, de snakker om. Og det gør folk altså ikke.”
    Skal vi ikke lige lade den stå lidt, denne udtalelse fra det nye aristokrati på venstrefløjen.

    Fra Weekendavisen:
    Søren K. Villemoes: I kataloget skriver I, at ordet flygtninge er uheldigt valgt. Hvorfor?

    MCB: ” Fordi det er en krise for personer, der flygter, ikke for os. Ordet bliver brugt, som om det er en krise for Europa, at vi pludselig har fået flygtninge, og det er jo ikke rigtigt.”

    Søren K. Villemoes: I skriver også, at den politiske fantasi bør søge væk fra at afskrække asylansøgere, men hvorfor?

    MCB: ” Det hænger sammen med integrationsdebatten. Og hvordan folk opfatter den debat og multikulturalisme. Det er jo ikke ensidigt negativt af få flygtninge og migranter til sit land. Det viser al forskning jo.”

    Søren K. Villemoes: Hvis man spørger de europæiske befolkninger, så siger de, at indvandring er det største problem i EU.

    MCB: ” Det er måske også vinklet skarpt af medierne. Hvis du kigger på undersøgelser, hvor de enkelte bliver spurt, om indvandringen er et problem for dem i hverdagen, er der aldrig nogen, der siger ja.”
    (Weekendavisen, ”Samfund,” s.07/06.juli 2018/nr.27 i artikel ”Politiske fantasier,” af journalist Søren K. Villemoes).

    Kommentar by der Adler — 21. juni 2019 @ 13:03

  13. 11@ der Adler

    Det er jo tilfældigt, hvor man bliver født, og hvilket pas man har,« siger hun og tilføjer, at hun nok tror på menneskerettighederne, hvor andre tror på Gud”.

    Menneskerettighederne.

    Retten til den hvide mands penge.

    Kommentar by XXXXX — 21. juni 2019 @ 13:34

  14. Hvorfor blev det emne glemt i valgkampen? Jeg glemte det selv og tilskriver at den journalistiske ventrefløj fik afsporet debatten til at handle om klima. Omskæring skulle have været et spørgsmål i DR’s online kandidat test. Jeg håber lovforslaget snart bliver fremsat.

    Kommentar by DS — 21. juni 2019 @ 13:50

  15. Jeg synes Clante Kofoed hér skal få lov at få sin omskæring.
    Lige dér syd for, hvor drengebørn får deres adamsæble.
    Clantekosten er jo blimlende bamlende.
    Mage til grimme kælling i øvrigt (har Maria Rørbye Røv en halvsøster?) skal man lede forgæves efter. Det vil være som at slå to fluer (3 med Røv’en) med eet smæk.
    Ingen – som i INGEN – er mere hadefulde overfor deres etniske ophav end landssvigere som hende.
    Mageløst at hendes selvimodsigende slags ikke magter at se, de SELV udgør problemet.

    Kommentar by Anonym — 21. juni 2019 @ 13:53

  16. Jeg synes Clante Kofoed hér skal få lov at få sin omskæring.
    Lige dér syd for, hvor drengebørn får deres adamsæble.
    Clantekosten er jo blimlende bamlende.
    Mage til grimme kælling i øvrigt (har Maria Rørbye Røv en halvsøster?) skal man lede forgæves efter. Det vil være som at slå to fluer (3 med Røv’en) med eet smæk.
    Ingen – som i INGEN – er mere hadefulde overfor deres etniske ophav end landssvigere som hende.
    Mageløst at hendes selvimodsigende slags ikke magter at se, de SELV udgør problemet.

    Kommentar by White knight — 21. juni 2019 @ 13:54

  17. Kommentar by Alexander Beaumont 11.21
    Michala – kællingen er snot dum, så rigtigt skrevet, jeg hader mere og mere at læse om de dumme hun-kønsvæsener. Bare det at Sofie Carsten Nielsen fra de radikale sige at vi skal følge lov og orden her i Danmark. Så er det ok at folk kommer hertil som barnebrude– ok hvor er vore lov og orden henne. De små barnebrude med deres gamle mænd må finde et land hvor det er tilladt.

    Kommentar by IES — 21. juni 2019 @ 14:14

  18. DS — 21. juni 2019 @ 13:50

    Der var en kartelaftale i medieverdenen. Der skulle ikke berettes om ramadanen, der foregik i hele valgperioden. Ramadanen plejer ellers at være forsidestof hvert år, men ikke i år. Özlem kommer stærkt igen de næste 3 år.

    Kommentar by tavsen — 21. juni 2019 @ 14:23

  19. Bendixen damen kunne virke som et halvpsykiatrisk tilfælde. I virkeligheden har hun nok kun brug for en fornuftig mand. I manglen af det, har hun kastet sig over ‘ofre’ fra den 3 verden

    Kommentar by BB — 21. juni 2019 @ 14:30

  20. Der er da masser af lande at blive omskåret i, hvad er problemet? Signaler, siger hun. Nej det er ikke et signal, det er en stillingtagen. Ligesom hastighedsgrænser, max. indhold af skadelige stoffer i maden, skatteprocenten, hvornår man normalt skal starte i skoler osv. Hvorfor er der så meget fokus på signaler, og ikke på rationalitet, og dertil et hjerte for børnene oveni købet. Hvorfor er det så svært for de der kællinger at sætte grænser? Er det ondskab i forklædning simpelthen ?

    Kommentar by Uno — 21. juni 2019 @ 14:44

  21. Omskæring er en “Dem & Os”-markør. Vi kunne jo osse lovliggøre en stamme praksis fra Afrika, hvor de små piger for påsat metalringe om halsen således den strækker deres nakkeknogler fra hinanden og dels gør dem attraktive men samtidig giver manden kontrol til at klippe ringene, således de knækker nakken, hvis de ikke makker ret.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 21. juni 2019 @ 14:57

  22. #11, der Adler 13.O3: Glimrende oplysninger, som afslører at kællingen er så langt ude i idioti, landsforræderi og anti-demokratisk frækhed som man overhovedet kan komme. Hun er snu nok til at kunne aflire lange sætninger hvor ordene hænger sammen hvad grammatikken angår, men nogen forbindelse til realiteterne er der ikke. Målt med virkelighedens målestok er hendes snak tom og meningsløs hønsesnak uden skygge af fornuft. Enten er hønen åndssvag og kan kun snakke og pludre som hun gør, fordi hun i årevis har øvet sig på disse sætninger…

    …eller også er hendes holdninger nøje tilpasset det røde og korrupte miljø hun befinder sig i.

    (Hørte iøvrigt Pia Dyhr fra SF i P1. Pia Dyhr tror på eet stort og lykkeligt fællesskab mellem islamisterne og danskerne. Åbenbart endnu et skørt fruentimmer med rotter på loftet)

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 21. juni 2019 @ 15:00

  23. #22.
    Du oplyser at Pia O. Dyhr har rotter på loftet, hvilket loft?
    For mig at se sker der først en ændring i diverse velmenende personers tankegang, hvilket især gælder MF ´ere når de selv eller deres nærmeste bliver kulturberiget. Omtalte Bendixen er uhyggelig farlig for sine omgivelser.

    Kommentar by Og det VAR ENGANG DET Danmark du kendte.. — 21. juni 2019 @ 15:50

  24. Jeg under fuldt ud Michala Clante Bendixen en fuld afskæring af kønslæber og klitoris.

    Den kan desværre ikke lovligt finde sted, da straffeloven forbyder dette for kvinder, sært nok ikke for mænd.

    For kvinder gælder Straffeloven også, selv om lemlæstelsen bliver foretaget i et andet land, jævnfør Straffelovens §245a.
    Men hun kan jo gøre det selv, gerne med en sløv og bakteriefyldt neglefil, da hun i så fald nok slipper for straf, idet gerningen i sig selv vil være alt rigelig straf.

    Må sgu også være lidt hårdt at blive ‘panisk angst’ for et forbud.

    Jeg skærer lige ud i pap: Der er allerede forbud mod kønslemlæstelse af kvinder i dansk straffelov, § 245a, som også gælder for kvindelig kønslemlæstelse, udført på danske kvinder i andre lande, fx Somalia. Uagtet kvindens samtykke og uagtet kvindens alder.

    Der er intet i Straffeloven om kønslemlæstelse af mænd, ok drengebørn, da vi jo nødigt skulle fornærme muslimer og ortodokse jøder, der som de eneste ønsker at skære dele af mandens penis væk.

    Kunne være spændende at høre denne kvinde om, hvorvidt hun også bliver ‘panisk angst’ over, om der bliver indført et tilsvarende forbud mod at skære dele af mandens penis af, en muslimsk og jødisk idiotisk skik.
    Hvis allan og jehova, eller hvad de hedder, mener, at mennesket er født fuldkomment, giver det ikke megen mening at skære løs i dem.

    Jeg har naturligvis forlængst – 2017 – støttet borgerforslaget, men husker – muligvis forkert – at et flertal i Folketinget nedstemte forslaget. Takker på forhånd for eventuel korrektion.

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juni 2019 @ 15:52

  25. @ 22 Alexander Beaumont

    Kan kun give dig ret, med hensyn til alle de skøre kvindemennesker, der snart befolker alle steder i samfundet. Lalleglade og åh så inkluderende.
    Man kender den slags typer kvinder så godt. Som oftest veluddannede, meget ofte neurotiske og med en vilje til at gøre ”godt”. Bibliotekarer, lektorer, multi-og kulturkonsulenter, sygeplejersker, sociologer, antropologer, arkæologer og andre ansat i godhedsinsdustriens utallige knopskydninger, der lever stort på det de får tilført af skattekroner. Mange har passeret den første ungdom, iført briller og farvestrålende sjaler og halsklude, og de er ved at løbe over af omsorg og godhed for alt skraldet fra Afrika/Mellemøsten.

    Kommentar by der Adler — 21. juni 2019 @ 16:42

  26. Jamen så må den klamme dhimmie jo skære sin egen klitoris af med en sløv kniv i solidaritet med de stakkels forfulgte muhammedanere…

    Kommentar by Revisoren — 21. juni 2019 @ 16:55

  27. Der var vist mange ting, der blev glemt i valgkampen.
    Barne brude og fødsler af disse.
    Genetablere mødom.
    Statsborgerskab til kriminelle og kriminalitet udøvet af udlændinge med statsborgerskab. Hjemsendelse.

    Kommentar by Islamisbad — 21. juni 2019 @ 17:25

  28. Island har forbudt omskæring så hun behøver ikke være bange for Danmark bliver det første land der forbyder det:

    https://www.berlingske.dk/internationalt/island-vil-forbyde-omskaering-af-drengeboern-det-rammer-ned-i-dansk-debat

    Kommentar by SM J — 21. juni 2019 @ 17:38

  29. Var der nogen der sagde ‘berøringsangst’?

    Hun vil nok heller ikke skille piger på 9 år fra deres mand på 60+

    Det er jo okay når det er kultur?

    Kommentar by Realist — 21. juni 2019 @ 17:58

  30. Problemet med muslimsk omskæring er at de kun nupper forhuden

    Kommentar by redneck — 21. juni 2019 @ 18:33

  31. Tosser fodres med mine tvangsinddrevne penge..

    Kommentar by Hul igennem? — 21. juni 2019 @ 18:50

  32. I en principiel afgørelse slår Flygtningenævnet fast, at et syrisk ægtepar og deres børn kan blive i Danmark.

    Dermed omgør nævnet Udlændingestyrelselsens afvisning på en forlængelse af familiens opholdstilladelse.

    Udlændingestyrelsen havde begrundet afvisningen med, at de sikkerhedsmæssige forhold var forbedret i Syrien, og at det dermed var muligt at hjemsende syrere med midlertidig opholdstilladelse.

    Men det har Flygtningenævnet nu afvist.

    – Klagerne er etniske arabere og sunnimuslimer fra en forstad til Damaskus, Syrien. Den mandlige klager har som asylmotiv henvist til, at han ved en tilbagevenden til Syrien frygter, at hans familie bliver slået ihjel som følge af krigen, skriver Flygtningenævnet i afgørelsen.

    Nævnet finder det sandsynliggjort, at den mandlige klager ved en tilbagevenden til Syrien risikerer forfølgelse som følge af, at de syriske myndigheder anser ham for politisk aktiv og modstander af styret, forbyd omskæringer og forbyd islam i Danmark. UD. MED. LORTET.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 21. juni 2019 @ 19:22

  33. Endnu en tåbelig hjernevasket rød kælling, landet flyder over med den slags idioter og idioti. Men det var nu en blå regering der bakkede væk fra forslaget, pga. henstilling fra USA om mulig terrortrussel hvis vedtaget. Dvs. man har i dette land, de facto bøjet sig for terrorister og religiøse ekstremister (og ja, det inkluderer såmænd også USA).

    Kommentar by LarsB — 21. juni 2019 @ 19:49

  34. […] Allah er blevet stor i dansk politik. Men medierne er tavse.Se også M.C. Bendixen: Kæmpede for broccoli til afvist asyldreng, Panisk ’skræmt’ over forbud mod omsk… […]

    Pingback by Tavse journalister: Enhedslisten og det islamiske spor til Muhammedkrisen – Free Speech Blog — 21. juni 2019 @ 20:35

  35. https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mikaeljalving/ECE10816912/refugees-welcome-flager-falsk/. Jalving rammer godt. Hun har et diktatorisk forhold til sine egne følelser. Lidt i familie med mange fremtrædende kvinder, som “det løber koldt ned af ryggen på” , “ gør fysisk ondt i kroppen på ved tanken om” , “bedrøves langt ind i hjertet”, “ skræmmes og rystes i deres grundvold over et forfærdeligt menneskesyn”, “ ikke længere kan genkende sig selv i den forfærdelige retorik, det hersker idag” osv. , osv.

    Kommentar by Uno — 21. juni 2019 @ 21:13

  36. LarsB — 21. juni 2019 @ 19:49 :

    Du har helt ret og det er en sand skændsel, at man i den grad overskider børns rettigheder* i Danmark!

    I hver mulig/umulig anledning, råber indvandringsindustrien, dens medløbere og Journalistisk Venstreforbund om kap, for at håndhæve en hver paragraf om flygtningebørns* hellige og ubestridelige rettigheder. Men når det så kommer til rettigheder*, der kan skade deres lukrative indtjening/prestige, er lemlæstelse af forsvarsløse spædbørn helt i orden.
    Ligeledes det flertal af danske politikkere, der lader forsvarsløse børn lemlæstes i Danmark, for at beholde deres gode ry ude i verden.

    – alle som en af de her nævnte fortjener en (international)shitstorm*** og livslangt forbud mod, på nogen måde eller noget plan, at agere i arbejde med eller sager om børn.

    * Ret til beskyttelse mod overgreb
    ** fra spæde til langt over myndighedsalderen
    *** gerne med overskriften: Skattebetalte danskere tillader lemlæstelse af forsvarsløse børn for egen vinding skyld.

    Kommentar by M.S. Carstens — 21. juni 2019 @ 23:04

  37. > redneck 18:33

    Ha-ha ja, man kunne ønske, at der tale om en hel omskæring, sådan helt inde ved lysken, af såvel penis som testikler. Dét ville i løbet af få år sænke co2-udslippet gevaldigt: Jo færre børn, jo mindre udslip.

    Nej, jeg er modstander af kønslemlæstelse, og det gælder både mænd og kvinder. Det er dog underligt nok kun kvindelig kønslemlæstelse, der er nævnt i Straffeloven.
    Der skal åbenbart stadig tages uproportionale hensyn til muslimske og jødiske afskæringer af drengebørns forhud. Tak til Melchior-klanen, som ikke er bedre end muslimer, hvilket må siges at være en ringe ros.

    Kommentar by Henrik Petersen — 21. juni 2019 @ 23:16

  38. Dansk Folkeparti var imod ” Intact Denmarks ” borgerforslag. Dvs ledelsen af DF.

    Kommentar by dansker — 21. juni 2019 @ 23:23

  39. Bendixen bør 6 år i fængsel for børnemishandling. Forhudsamputering er grov vold.

    Kommentar by Martin Olsen — 21. juni 2019 @ 23:41

  40. Så skete det.
    https://ekstrabladet.dk/112/saaret-dansk-dreng-evakueret-fra-flygtningelejr/7684322

    Kommentar by Islamisbad — 23. juni 2019 @ 17:50

RSS feed for comments on this post.