21. juni 2019

Set hos Raa’s Sprutbar i Odense: ‘Rabaludan’-drink (Gin-Rabarber-Citron-Vanilje)

Jeg har aldrig været på Raa’s Sprutbar i Odense, men en beværtning der kategoriserer Breezer og Sommersby som værende ‘Bøs’bajer’, har uværgeligt min sympati. Alternativt kan man bestille en ‘Rabaludan’-drink.

(Raa’s Spruthus, Odense, 21. juni 2019; Fotos: Tilsendt)

Oploadet Kl. 23:55 af Kim Møller — Direkte link32 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/102225/trackback

32 Comments »

  1. Rabaludan-drink ? – Hvad fanden er meningen!? – Minder idéen til den drink ikke lidt for meget om den cocktail, “Stormy Paludan” som jeg, her i foråret, komponerede i forbindelse med Rasmus Paludans besøg i Jomfru Ane Gade i Ålborg? – Gin-Rabarber-Citron-Vanilje!? – vorherre bevares! – Prøv i stedet min opskrift på den ægte Stormy Paludan!

    Kommentar by T. Flodur — 22. juni 2019 @ 00:42

  2. forventer 4 k stream idag

    Kommentar by dan hansen — 22. juni 2019 @ 01:21

  3. Det er en offentlig hemmelighed, at Rasmus Paludan er bøsse. Det er nok derfor, at der er vanilje i. Føj for helvede.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/valg19/paludan-udstillede-unge-maend-paa-nettet/7629270

    Kommentar by np — 22. juni 2019 @ 10:27

  4. https://24nyt.dk/rasmus-paludan-stram-udlaendingepolitik-er-ikke-nok-vi-skal-foere-fordrivelsespolitik/

    Rasmus Paludan: Stram udlændingepolitik er ikke nok. Vi skal føre fordrivelsespolitik

    20. juni 2019 Tophistorie.
    Troende muslimer skal fordrives fra Danmark, mener Rasmus Paludan (P). Han mener, at det kan gøres med fredelige midler og indenfor grundlovens rammer.

    “Alle andre taler om stram udlændingepolitik. Det vi i virkeligheden har brug for, er en fordrivelsespolitik”, fortæller Rasmus Paludan (P) til 24NYT.

    “Selvom vi stopper tilstrømningen lige nu, vil antallet af folk som følger islam med matematisk sikkerhed blive større, mens vi andre bliver færre. De får ganske enkelt flere børn i vi gør, og vi får slet ikke nok”, mener lederen af Stram Kurs.

    ——————————————————-

    SÅDAN SKAL DET VÆRE, OG SÅDAN BLIVER DET.

    Kommentar by Charles Nielsen — 22. juni 2019 @ 10:28

  5. Jeg forstår da godt, at Rasmus ikke med en hætte over hovedet vil væltes bagbunden ud fra toppen af SAS Hotellet. Den dag numse- og natskortefolket er kommet i handlemæssig overtal herhjemme.
    Hvad uforståeligt er der i det?
    Og hvorfor hører vi aldrig dén vinkling af sagen.
    De røde lakajer og bladnegere taler udelukkende om opskræmte numsebørns angst for, at blive losset tilbage hvor deres ophav kom fra.
    Tal liiige om blind eensidighed…

    Kommentar by White knight — 22. juni 2019 @ 14:27

  6. handLINGSmæssig overtal… burde det vist være skrevet

    Kommentar by White knight — 22. juni 2019 @ 14:28

  7. Gå til de frie steder – offline og online.

    Som alternativ til youtube:

    https://www.bitchute.com/

    Kommentar by Acharya Tuisto — 22. juni 2019 @ 14:49

  8. Drinken ser fin ud, den kunne jeg godt drikke på en varm sommerdag. Hvad den så kaldes og hvad en person, jeg er ligeglad med, har af seksuelle præferencer, er jeg også ligeglad med.

    Jeg ville dog gerne se opskriften, Odense er lidt af en omvej, når man bor i København, men hvem ved? Måske laver Raa’s Sprutbar (fedt navn i øvrigt) en aflægger i København. Der er altid ledige barlokaler i byen, så kom frisk, de gamle runder jo af med tiden. Sidst Kruts Karport, som lever et par dage endnu.

    > T. Flodur 00:42
    Hvis du har en opskrift på din egen, så fyr den af, medmindre du ønsker at bevare den som en forretningshemmelighed ;)

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. juni 2019 @ 15:14

  9. Nå, efter ca. 30 sekunder gik det op for mig, at navnet er Raa Spruthus. Stadig, velkommen til København, hvis I orker, helst på Østerbro, tror det vil være den rette placering.
    Her er en overflod af mødregruppekagecaféer og et kraftigt underskud af lidt mere spændende caféer med sjove detaljer og voksenpop.

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. juni 2019 @ 15:23

  10. Henrik Petersen — 15:14

    Selvfølgelig! Ingen smaller steder her Henrik; du får også opskriften på en anden af mig lanceret Shots/hybenkradser: Paludan Peacemaker, se opskriften nedenstående – OBS: Begge drinks er absolut FORBUDT FOR BØRN – God fornøjelse ;-) !

    Stormy Paludan Cocktail:

    10 cl Stroh Rom 80%
    Et par stænk Angostura Bitter
    Fyld op med Kentocky Breakfast Stout 11,9%
    Serveres i høje glas
    (pynt, såsom citronskiver, paraplyer, m.v., er ikke nødvendig)

    Paludan Peacemaker:

    5 cl Rød Ålborg
    1 cl Æter
    1 cl Von Oosten bitter
    2 cl sukkersirup

    Kommentar by T. Flodur — 22. juni 2019 @ 17:06

  11. Lidt underligt at den rabiate (og lesbiske?) troll og feminist “np” tit har travlt med at genere modstandere af masseindvandring.

    Kommentar by Ole Jensen — 22. juni 2019 @ 17:34

  12. Mærkelig kommentar fra Ole Jensen aka Alexander Beaumont aka tp i og med, at han har fortalt os, at han har stemt på den homoseksuelle Rasmus Paludan.

    Føj for helvede.

    Kommentar by np — 22. juni 2019 @ 17:56

  13. @Henrik Petersen 15:14: Sidst Kruts Karport, som lever et par dage endnu.

    Jeg købte en af mine første LP plader i 1984 i pladebutikken i Farimagsgade ved siden af Kruts Karport; jeg har den endnu, pladen altså: Patti Austin – Patti Austin (1984); fed Soul/R&B skive, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 22. juni 2019 @ 18:51

  14. np: Er det dig, Niels O.?!?

    Dit psykopatiske og beskidte møgdyr.

    Troede ærligt talt, du var afgået ved døden, forbyd trolde og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 22. juni 2019 @ 19:09

  15. > T. Flodur 17:06

    Tak for de fine opskrifter. Udelader nu nok æteren i den sidste, men ellers fremragende. Må nu også prøve Raa Spruthus’ Rabaludan, næste gang vejen går forbi Odense. Godt med konkurrence.

    > np 17:56

    Jeg forstår ikke, hvorfor Paludans eventuelle seksuelle præferencer er relevante? Personligt går jeg efter bolden, ikke efter manden.

    Homohadere går der tretten af på dusinet, muslimer hader også homoer.

    Personligt holder jeg mig langt væk, når der er LGBTQ+QRSTUVXZÆØÅ optog i København. Men for min skyld må de gerne svanse rundt med en fjer i måsen en dags tid, hvis det gør dem glade.
    Så længe de ikke generer andre. Deres optog kommer heldigvis ikke i den bydel, jeg bor i.

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. juni 2019 @ 19:16

  16. > Carlo Di Napoli II 18:51

    Tak, lyder fint, vil forsøge at finde lidt Patti Austin på YouTube. Altid godt at få udvidet sin horisont.

    Kruts har vist nok sidste åbningsdag 30. juni, så der skulle være mulighed for at kigge forbi. Bruger ikke FB og den slags, så jeg er ikke den mest velorienterede, hvad det angår.

    Kommentar by Henrik Petersen — 22. juni 2019 @ 19:31

  17. Henrik Petersen 19:16

    Jeg har muligvis et brist. Jeg bryder mig ikke om homoseksuelle. Det er et legitimt synspunkt i et endnu liberalt og pluralistisk samfund som det danske. Vi skal ikke alle være med på LGBT-galajen eller -bølgen.

    Jeg synes, at de homoskesuelle fylder alt for meget i mediebilledet. De er en overrepræsentation af dem i politik, kunst og medier.

    Som Ekstra-Bladet dokumenterer, går Rasmus Paludan efter drenge tæt på den seksuelle lavalder. Det gør Pape og Uffe Elbæk trods alt ikke – så vidt vides. Når de unge mænd afviser Paludan, udstiller han dem på nettet eller forfølger han dem og deres familie, indtil at han får polititilhold.

    Desuden har han svindlet med vælgererklæringerne og beviljet sig selv en generøs løn af partimidlerne (2 millioner den næste fire år). Det har naturligvis ikke noget med hans seksuelle status som homoseksuel, men alt i alt viser det hans moralske og etiske habitus eller snarere mangel på samme. Underbukse-Løkke er en helgen i denne sammeligning.

    Hvem vil købe en brugt bil af Rasmus Paludan? UnderDanmark tilsyneladende. Synd for dem. De har fået en lang næse.

    Kommentar by np — 22. juni 2019 @ 19:54

  18. “Carlo Di Napoli II” 19:09

    Du kommer med en stråmand. Jeg vil ikke deltage på dit lave debatniveau.

    Kommentar by np — 22. juni 2019 @ 20:18

  19. “np” er en vaskeægte troll eller trold, og tillige en hysterisk feminist som udspyr kaskader af skældsord mod folk som ikke beundrer Sverige, kommunister, feminister og politiserende pladderhumanister. Hendes debat-niveau er til tider utrolig klamt og lavt.

    Paludan har ikke svindlet med vælgererklæringer, men har blot brugt de ubehjælpsomt formulerede regler. Og næsten uanset hvem man sammenligner Lars Lusk med, så er han ikke nogen helgen.

    np læser vel stort set kun EB og Pollertiken.

    Kommentar by Ole Jensen — 23. juni 2019 @ 00:32

  20. Lad os se det i øjnene. Jeg har fulgt dig på Untappd, og lad os være Ærlige: du er rødvkedelig. Du elsker røvkedelig øl.

    Kommentar by BY — 23. juni 2019 @ 03:17

  21. “Ole Jensen” 00:32

    Jeg forstår godt, at du forsvarer svindleren Rasmus Paludan. For du er selv en svindler, når du bruger de mange alias her på bloggen. Alexander Beuamont, tp osv. Tror du, at folk ikke kan se det? Du må være endog meget ubegavet.

    Det er meget mærkeligt, at du stemmer på en homoseksuel som Rasmus Paludan, når du ellers er så hadefuld mod homoseksuelle og andre minoritetsgrupper. Men OK. Svindleren Rasmus Paludan har svindlet personen bag de mange alias bl.a. Ole Jensen.

    Jo, Rasmus Paludan har svindlet med vælgererklæringerne ligesom Klaus Riskær. Det nye folketing vil sørge for, at svindlen ikke kan gentages til næste folketingsvalg.

    Det nytter ikke noget at diskutere med dig. Du har ingen argumenter, kun personangreb og stråmænd. Du befinder altid nederst i argumentspyramiden. Du er en ynk.

    Kommentar by np — 23. juni 2019 @ 08:22

  22. Det er i øvrigt brandærgerligt, at Rasmus Paludan smadrede og splintrede den islamkritiske højrefløj ved folketingsvalget.

    Gode danske borgere fik nok af hans meningsløse provokationer, og deres stemmer vandrede mod den politiske venstrefløj til Socialdemokratiet.

    Det røde Danmark, vi har fået efter valget, kan vi “takke” provokatøren Rasmus Paludan for. Eller rettere sagt: Vi har intet at takke Rasmus Paludan for.

    Kommentar by np — 23. juni 2019 @ 08:38

  23. Er det efterhånden umuligt at få absint nogen steder?

    Måske det kunne fjerne den grimme eftersmag af den røde valgsejr?

    Kommentar by Revisoren — 23. juni 2019 @ 10:24

  24. I enhver befolkning er der jo nogle åndsformørkede og løgnagtige typer, og nogle enkelte bloggere af den slags er også med her. “np” er for mig at se en troll som kun er med for at forvirre og skabe splid. Hun er rabiat feminist ligesom fru Carsten, og hun slynger om sig med skældsord, falske citater, falske beskyldninger og selvmodsigende postulater. Hvis der er nogen her som er en politiserende og manipulerende svindler, er det np. Og når hun taler om had, er det værd at notere sig at det som regel er nonsens hun er ude i, plus at hun selv er hadefuld når det gælder mænd og familier. Antagelig er hun en hyklerisk rød som ind imellem spiller national-konservativ for at forvirre vores debatter.

    Kommentar by Ole Jensen — 23. juni 2019 @ 12:53

  25. Alexander Beaumont = tp = Ole Jensen = Bent Nielsen = Catgirl m.fl…

    Kommentar by Revisoren — 23. juni 2019 @ 13:20

  26. Lorte-“np” er atter i gang. Myldrebæ i sporet er eneste bidrag fra “np” journalisten. Giver imam-Madsen bonus for det? Deler dingle-Poul ud af George Soros nazi-dollars?

    Rasmus Paludan er hetero seksuel.

    Løkke-Fonden og Co. bugner af velstand under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 23. juni 2019 @ 16:14

  27. “Iznogut”

    Det er rigtig flovt, at du og “Ole Jensen” har stemt på en homoseksuel. Måske burde de Paludans fyldige læber, eksalterede tale og løse håndled have advaret je :-)

    Mere dokumentation:

    Citat begyndt:

    Er Rasmus Paludan homoseksuel?

    Spørgsmålet om Rasmus Paludans seksualitet har floreret gennem længere tid. Det er ikke noget vi normalt ville bruge tid på hos Out & About, og vi har et ufravigeligt princip om ikke at oute folk. Men Rasmus Paludan kommer selv ind på emnet i sin dagbog – som vel at mærke var offentlig tilgængelig da den blev skrevet – og derfor kan vi forsvare at omtale emnet.

    Rasmus Paludans oprettelse af en profil på boyfriend.dk i forbindelse med hans projekt, der handler om at finde venner og kærlighed, er i sig selv en indikation. Men i sin onlinedagbog kommenterer han direkte på emnet med sine egne ord, og man kan følge, hvordan han over tid bliver mere og mere afklaret omkring sin seksualitet. Vi bringer her relevante uddrag fra dagbogen, hvor han med egne ord kommenterer på sin seksualitet. Der er citeret ordret.

    12. juli 2005: Bytur på Pan. ”Hun præsenterede sig som ”M” og spurgte, om jeg var bøsse. Jeg svarede ærligt, at det vidste jeg ikke”. I samme indlæg bemærker han, da han forlader Pan: ”Lige uden for porten stod 3 ufatteligt lækre drenge på ca. 18 år”.

    30. juli 2005: Har en ven på besøg: ”Jeg fortalte ham også, at jeg var biseksuel”.

    29. januar 2006: Rasmus Paludan gengiver i onlinedagbogen en svensksproget ”test” hvor man skal krydse diverse udsagn af. Han har sat kryds ved ”Varit kär i en kille” (Været forelsket i en fyr).

    3. februar 2006: ”Jeg søger en kæreste, og jeg er i mellemtiden glad for, at jeg nu har erkendt min seksuelle orientering. Hvis jeg har sex, mens jeg søger efter en kæreste, så er det vel ikke noget, der adskiller mig fra alle andre? Nej, det er det ikke”.

    8. marts 2006: Under overskriften ”Kærligheden” skriver Rasmus Paludan: ”Jeg har fundet den. Om den er gengældt, vil tiden vise. Han er så sød.”

    Der er i onlinedagbogen flere små indikationer på emnet.

    Citat slut.

    http://oaonline.dk/nyheder/politik-samfund/item/14335-homo-racisten-rasmus-paludans-gamle-dagbog

    Kommentar by np — 23. juni 2019 @ 20:13

  28. np — 23. juni 2019 @ 20:13 Det er flintrende ligegyldigt, om Paludan er bøsse (el. biseksuel). Pim Fortuyn var også bøsse, og var en af de stærkeste og mest begavede modstandere af islam, indtil han desværre blev dræbt. Overlad homofobien to muslimerne.

    Kommentar by Odo — 23. juni 2019 @ 22:27

  29. “Overlad homofobien to muslimerne.”

    Husk venligst det, næste gang LGBT-segmentet, Pape eller Uffe Elbæk tages under kærlig behandling af Uriasposten.

    Jeg går i øvrigt ud fra, at Pim Fortuyn ikke stalkede sine mandlige bekendtskaber, når han fik afslag.

    Kommentar by np — 23. juni 2019 @ 23:21

  30. “np” spilder vores tid og forringer Uriaspostens omdømme med sine irrelevante skriblerier.

    Kommentar by Ole Jensen — 24. juni 2019 @ 00:27

  31. Hvor i Odense ligger Raa,s spruthus?. Hører det for første gang.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 24. juni 2019 @ 21:21

  32. For øvrigt, Rasmus Paludan siger bare på samme måde som Mogens Glistrup sandheden, men den vil såmænd altid være ilde hørt!.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 24. juni 2019 @ 21:25

RSS feed for comments on this post.