25. juni 2019

Momondo-reklame (2019): “Jeg hadede sorte mennesker og brune mennesker. Jeg hadede muslimer.”

Rejsesøgemaskine Momondo blev grundlagt i Danmark i 2006, men har siden 2011 været på udenlandske hænder. Det var dem der lancerede ‘The DNA Journey’-reklamen, der skulle fortælle, at vi alle var verdensborgere. For tiden agiterer de for, at vi skal være ‘mere tolerante’, og eksempelvis stoppe med at ‘hade muslimer’.

Momondo kan afinstalleres, og det betyder på ingen måde at ikke man tvinges til at føje de klimahysteriske. Flybilletter kan eksempelvis bestilles på Flybillet.dk eller Travelmarket. Omtalt på den venstredrejede Huffington Post – This Is Why 61 People − Who Had Never Met Before − Got A Tattoo Together.

For their latest venture, titled The World Piece, Momondo brings together 61 people from all over the world, to literally draw a line between them in order to create one ever-flowing pattern that links them as one canvas.

Standing in a circle, proudly displaying the intertwined inkwork running across their backs, we see one women admit there was a time she’d have loathed to even look at some of those she stands in the the circle with, let alone stand there undressed and sharing the same ink with them. …

The British grandmother who says, ‘there’s so much that’s pulling us apart at the moment, and we need to reverse that trend. It’s so easy to destroy, and so difficult to build up.’

This particular point about division is what lies at the heart of Momondo’s new global initiative, on the back of the findings in its global study ‘The Value of Traveling 2019: Opening our World’. People all over the world are growing more intolerant, with 49% holding the opinion that people are less accepting of other cultures than they were five years ago.

How to close that divide? Travel, of course, with the old adage about how it broadens the mind as relevant now as it ever was.”

(Screencap: Momondo, One World Piece)

Oploadet Kl. 10:50 af Kim Møller — Direkte link52 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/102311/trackback

52 Comments »

  1. Mellemøsten og Asien er mere racistiske end vestlige lande, skriver Washington Post

    Ifølge en undersøgelse fra World Value Survey, så er Indien, Jordan, Bangladesh og Hong Kong nogle af de mest racistiske lande i verdenen.

    Blandt de mindst racistiske lande figurer vores skandinaviske naboer Norge og Sverige samt de nordamerikanske lande Canada og USA.

    https://ekstrabladet.dk/vrangen/article4426731.ece

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 25. juni 2019 @ 10:55

  2. Billig kræmmer malker i rørte vande, som invasionen. Kunne vi bare have fået hollændere eller englændere, men invadister og deres con-“feligion”.. shit, altså..

    Kommentar by Gaflen — 25. juni 2019 @ 11:09

  3. Dobbelt så mange sorte som hvide i USA mener, at blandede ægteskaber er dårligt for samfundet

    https://www.pewsocialtrends.org/2017/05/18/2-public-views-on-intermarriage/

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 25. juni 2019 @ 11:24

  4. Jeg bestiller flybilletter hvor de er billigst, om det så er DNSB eller Hizb ut-Tahrir, der sælger dem.

    Kommentar by Fascist — 25. juni 2019 @ 11:38

  5. Og enhver der elsker muslimer, skal endelig bestille en billet til Egypten, Tunesien eller Marokko og blot gå en tur i bazaren der. Så er den kærlighed hurtigt ophørt.

    #ThankYouMomondo

    Kommentar by Fascist — 25. juni 2019 @ 11:39

  6. De to halshuggede unge damer i Marokko elskede både brune og sorte p…., og det hjalp dem fedt.

    Kommentar by Træt — 25. juni 2019 @ 11:40

  7. En fællestatovering som billede på menneskehedens forbrødring?

    Det ville være mere interessant med en dokumentar hvor de 61 personer bor sammen i et storkollektiv i et par år eller tre. Gerne i et ikke-vestligt land hvor ingen af personerne er hjemmehørende. Lad os se de fantastiske forskelle komme i spil.

    Kommentar by BE — 25. juni 2019 @ 11:46

  8. Ser man på menneskers altruistiske adfærd, villighed til, at ofre sig for en sag, nepotisme mm. Så er loyaliteten større jo tættere på den biologisk relateret familie man er. Etnicitet er i de fleste kulturer for svag til man udviser altruistisk adfærd for en som har samme etnicitet osv. Påstanden er her så, at man kan trække familieværdierne udover etnicitet til andre etniske grupper og racer. Det er ekstremt tvivlsomt og snare noget utopisk drømmeri.

    Kommentar by CCC — 25. juni 2019 @ 11:57

  9. Besøg og sammenflytning er ikke det samme. Man kan rejse rundt i verden for at besøge fremmede mennesker – og man kan rejse rundt i verden for at flytte ind hos fremmede mennesker.

    Momondo er en aktør i besøgsbranchen. Momondo prøver på at score nogle point og fremstå progressiv i kølvandet på problemer opstået som følge af sammenflytninger. Primært i vestlige lande.

    Kommentar by BE — 25. juni 2019 @ 12:04

  10. Momondo reklamen “The DNA journey” var fake. Jeg kan huske, at dengang jeg så den tænke jeg, at ingen ville optræde så stærkt etnocentrisk på film blandt fremmede mennesker. Det måtte være fake, -det var det også.

    Kommentar by CCC — 25. juni 2019 @ 12:13

  11. Jeg synes det ville være en udmærket ide hvis alle danske gymnasieelever fik en gratis ferietur til Pakistan; ikke til den fordærvede og udsvævende metropolis Islamabad, men ud i provinserne hvor mangfoldigheden trives i sin uspolerede form.

    Kommentar by Erling — 25. juni 2019 @ 12:39

  12. Det handler selvfølgelig også om damage control pga. øget fokus på klima. Det er en alvorlig trussel mod forretningen, hvis “fornøjelsesture” bliver særdeles upopulære og bliver bekæmpet politisk.

    Så derfor ser vi noget med nysgerrige antiracistiske verdensborgere – som selvfølgelig tager på rejse.

    Kommentar by BE — 25. juni 2019 @ 13:10

  13. Man kan bare tage til Nørrebro station København, så er man i Parkistan, det er lidt billigere.
    Oplevelsen den samme.

    Kommentar by IES — 25. juni 2019 @ 13:28

  14. DET HANDLER SLET IKKE OM “RACISME”, “NAZISME” ELLER “FREMMEDHAD”. Det handler derimod om at de radikale, de røde, de falske borgerlige og de korrupte har omdøbt fremsynet sund fornuft…. til racisme osv.

    Når man véd fra mange landes erfaringer, sidst Sveriges, at masseindvandring af kulturfremmede migranter og asylanter automatisk og altid ender i kolossale udgifter, kultursammenstød, store kriser, blodige konflikter, bandekriminalitet, vold, røverier, overfald, mord, terror og guerillakrig-borgerkrig – – så er man naturligvis modstander af masseindvandring, hvis man ellers er ved sine fulde fem.

    Al den propaganda-snak om racisme og fremmedhad osv. er blot politikernes, mediernes og indvandrings-industriens forsøg på at lægge låg på den kogende gryde. Med deres store fede REKLAME- OG LØGNE-KAMPAGNER angående “humanisme” og “racisme” søger de at undertrykke modstandere af multi-kulti idioti, søger de at skræmme folk fra at ytre sig kritisk om de rabiate radikales ondsindede folkemords-projekter.

    Det sidste nye fra de rødblå og de blårøde galninge, er at de vil indføre statscensur = demokratiets afskaffelse. Derefter vil de åbne alle sluser og oversvømme hele Danmark med yderligere mange hundredtusinder af krævende, utaknemmelige, voldelige og fanatiske arabere og afrikanere.

    Læs selv om Marokko-pagten, Kalergi-planen, “svenske tilstande” og de uhyggelige forhold i Malmø, Paris, London og Berlin osv. Læs Snaphanen og den korte avis osv.

    “Anti-racisterne” er fulde af løgn og svig. Så enkelt er det.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 25. juni 2019 @ 14:18

  15. Der har været lidt stille omkring klimamongolen Thunberg her på det seneste.

    Er hen blevet indlagt på den lukkede afdeling sammen med Yahya Hassan?

    Kommentar by Revisoren — 25. juni 2019 @ 14:25

  16. OT – Hader ikke brune og sorte mennesker

    #Borderless #MigrantCrisis #LaurenSouthern
    What Lauren Southern’s Borderless Didn’t Say
    142.239 visninger
    21 T likes
    674 dislikes

    Red Ice TV
    322K subs
    Offentliggjort den 6. jun. 2019

    In Lauren Southern’s film Borderless, she investigates what is happening with Europe’s borders. The film claims to blow the European border crisis wide open, but there’s some major aspects that weren’t covered

    YT-Hash: Htdn1YpHY5Q

    Kommentar by Cat Girl — 25. juni 2019 @ 14:36

  17. OT
    Islamstien og perkersvinet Isam B, sanger, der som muslim ved alt om pædofili gennem koranen og pædofetens samleje med niårige Aisha, har været fan af Michael Jackson, siden han var dreng.

    Hvor var du, da du hørte, at Michael Jackson var død?

    —Jeg var på tur, og nogle af bandmedlemmerne havde købt billetter til hans turné, som var planlagt til august. Der var bygget op til, at det var hans farvelturné. Jeg har selv set ham live i Parken, og det var en af mine første koncerter. Jeg har altid været fan, siden min søster købte bootleg versioner af Thriller og Bad på en af vores utallige Marokko-somre. Vi hørte det hele dagen og sov til det om natten. Det var første gang, jeg kunne se mig selv i noget vestlig kultur, for han havde jo krøller ligesom jeg. Jeg skilte mig enormt meget ud med mine krøller, og det er det sidste, du har lyst til som barn, så for mig var det vigtigt, at han var så sej. Så da jeg hørte, at han var død … Det skulle lige absorberes, forbyd islam i Danmark.

    Er hans eftermæle blevet skæmmet af pædofilianklagerne?

    —Da jeg hørte, at han var død, tænkte jeg: Nu får han fred. For det er klart, at når du er så berømt, og du har så mange penge, så er der altid nogen, der vil have noget af dig. Jeg tror ikke på rygterne om, at han skulle have været pædofil. Der vil altid være sladder om store stjerner, og der vil altid være nogen, som vil sælge aviser.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 15:44

  18. Næste screencap i egen fantasi:
    Nu- efter jeg har sagt farvel til hadet er jeg havnet i den situation, at jeg kun kan forlade mit hjem fulgt af et mandligt familjemedlem, selv er jeg nu altid ude iført sidste skrig i affaldssæk, og alle ser næsten ens ud, derude.
    Jeg kan nu slet ikke se om der er sorte eller brune eller muslimer…

    Hvad rejser ikke kan føre til!

    God tur.

    Kommentar by Peter Buch — 25. juni 2019 @ 15:50

  19. Momondo var et af de første firmaer til at fjerne deres reklamer, dengang venstrefløjen kørte kampagne mod Den Korte Avis.

    Kommentar by Martin — 25. juni 2019 @ 16:12

  20. Det skride planmæssigt frem i Sverige.

    https://24nyt.dk/kommune-advarer-inden-du-gaar-ud-af-huset-saa-overvej-om-det-er-for-farligt/

    Men det gør det også i Danmark og Norge, om end ligt langsomere.

    Kommentar by Charles Nielsen — 25. juni 2019 @ 16:21

  21. 17. Peter Buch
    Hvor satan har du forvildet dig hen. Det lyder ikke godt.

    Kommentar by Charles Nielsen — 25. juni 2019 @ 16:24

  22. Charles

    Det skal ikke nødvendigvis lyde godt. Det er min fantasi, ikke din .

    Kommentar by Peter Buch — 25. juni 2019 @ 16:39

  23. Firmaer som hetzer danskerne for at være fremmedhadere, som Momondo, bør vel boycottes.

    Rystende læsning i det journalistiske bundskrap BT: (som dog alligevel ind i mellem bringer nyttige oplysninger:

    Hvis du som sagesløs bliver overfaldet, slået ned og alvorligt kvæstet, kan det nu vare to-tre år, inden sagen kommer for retten og forbryderen evt. bliver straffet en smule.

    Det betyder jo at retsvæsnet (ligesom DR, DSB, postvæsnet, hjemmehjælpen m.m.m. fungerer dårligt) I forvejen skjuler medierne HVEM der overfalder og myrder. Og man giver “rabat” til forbrydere af udenlandsk herkomst.

    Der var også noget om at livreddere i svømmehaller mv. skal spares væk. Det sidste kan vel ikke forbavse nogen. Der er tusindvis af spareøvelser i gang i denne tid, og en danskers liv regnes jo for ingenting af de fleste politikere.

    Kommentar by tp — 25. juni 2019 @ 16:54

  24. Ps: Snaphanen beretter nu om krig og mord i Malmø, og om hvordan vores “demokratier” er blevet til en slags levende lig. Se også den korte avis.

    Kommentar by tp — 25. juni 2019 @ 17:24

  25. #METOO !!!

    Kommentar by Anonym — 25. juni 2019 @ 17:43

  26. #METOO !!!

    Kommentar by White knight — 25. juni 2019 @ 17:44

  27. Carlo Di Napoli II 15:44
    HADER IsLam Bæ – af et godt gedigent danskerhjerte.

    High five🖐 til pædo-Jackson?!
    Men hør IsLam: Han var jo homo.
    Hvordan redder du dig lige ud af den?

    Kommentar by White knight — 25. juni 2019 @ 17:54

  28. Så vidt jeg husker var pædoen Michael Jackson også konverteret til dødskulten Islam – og et par år efter konverterede hans søster Janet også…

    Kommentar by Revisoren — 25. juni 2019 @ 18:19

  29. Tag med Momondo til Mekka- lige nu tilbud på enkeltbilletter!

    Kommentar by Hul igennem? — 25. juni 2019 @ 18:51

  30. Da jeg rejste i Asien lærte jeg at elske nationalisme og traditioner- og jeg indså hvorfor man bør hade islam.

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 25. juni 2019 @ 19:09

  31. Fuck. Jeg har lige læst hele molevitten fra Abu Musab al-Zarqawi til Abu Bakr al-Baghdadi. FØJ!! Jeg HADER HADER HADER det islamiske lort.

    Jeg går fandme og håber på, at Trump bliver nægtet stram fisse af Melania og i direkte hævn udlever sin vildeste fantasi og bomber MENAP og de 1.700.000.000 savlende perkersvin ikke tilbage til stenalderen men til stenfossiler, same same but different.

    Her er i prioriteret rækkefølge de MENAP lande, som jeg ønsker går til grunde, unden 2019 er slut:

    Irak
    Gaza og Vestbredden
    Somalia
    Saudi-Barbarien
    Yemen
    Pakistan
    Afghanistan
    Sudan og Sydsudan
    Yemen
    Syrien
    Iran
    Ægypten
    Nigeria
    Libanon
    Tyrkiet
    Nigeria
    Algeriet
    Etiopien
    Jordan
    UAE
    Qatar
    Kuwait
    Bangladesh
    Marokko
    Libyen
    Tunesien
    Mali
    Indonesien
    Indien
    Tanzania
    Kenya
    osv. osv., forbyd islam i Danmark

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 19:20

  32. inden 2019 og i prioriteret rækkefølge, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 19:21

  33. Og Yemen to gange 😜😝 forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 19:29

  34. Nå, det krævede alligevel 30° i skyggen før de modbydelige oerkere gik på krigsstien i perkerghettoen Sennepshaven, Albertslund.

    To personer er blevet ramt af skud i Sennepshaven i Herlev.

    Den ene er afgået ved døden, og den anden person er i særdelies kritisk tilstand.

    Det oplyser Københavns Vestegns Politi.

    – Vi er lige nu massivt til stede i Sennepshaven i forbindelse med skyderi.

    – To personer er ramt af skuddene, skriver politiet på Twitter.

    Skyderiet fandt sted klokken 17.50 her til aften.

    Vagtchefen ønsker ikke at udtale sig yderligere om sagen.

    Billeder fra stedet viser, at der er flere ambulancer til stede, og en person ligger på jorden med et hvidt klæde over sig, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 19:33

  35. Hey Carlo

    Du mangler sgu Sverigestan på listen over islamistiske shitholes.

    Ellers 100 % enig…

    Kommentar by Revisoren — 25. juni 2019 @ 19:34

  36. Herlev. Albertslund. Same Shit, Different City, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 19:35

  37. Det er altid positivt, når perker dræber perker. MEGET MERE AF DET.

    Samfundet sparer samlet 12,4 millioner kroner, når en ung taber bandeperker dræbes i Kongeriget Danmark, forbyd islam i Danmark.

    Vi burde stille obligatorisk skydetræning som integrationskrav til samtlige bandeperkere, så de hurtigere kan udrydde hinanden uden andres indblanding som deres primitive stammementalitet tilskriver, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 19:46

  38. :-) Ih jeg var på ferie i Dubai,….og anatalya…så lad os se bort fra alle de modbydeligheder som Islam via en del muslimer er ansvarlig for. Alt er godt i Islam. Bare man vender det blinde øje til. :-). Støt SIAD. God tirsdag aften. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 25. juni 2019 @ 20:17

  39. Michael Unna 20:17

    Jeg sendes desværre til MENAP mange hvert år; og jeg hader det, selv om det er på Business Class t/r, og de skal IKKE se min Faecesbook, der strømmer over af antimuslimske indlæg; sidste var jeg i Tyrkiet, Qatar, De Forenede Arabiske Emirater og Ægypten; i år i Ægypten, Kuwait og Dubai og Sharjah.

    Jeg har aldrig oplevet noget lignende; ombord oplyses det, at man ikke må udbrede sit bedetæppe og bede mod Mekka på flyets gange, men istedet sidde på sin plafs med spændt sikkerhedsbælte og pege fingrene opad og bede til Allan; i IST og DOH og CAI lufthavne render perkere rundt i hvide frotte togaer og bare tæer, så man kan se dere brystbehåring og en af brystvorterne, ligesom hvert hjørne bruges til at udfolde bedetæppet med røven i vejret og bede til Allan mod Mekka. Fuck et cirkus, lad mig komme hjem til Danmark, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 20:29

  40. 22. Peter Buch,
    Bare rolig : Det er dig der har æren som du skriver.

    Godt vi to ikke er fantasiløse. ☺ ☺

    Kommentar by Charles Nielsen — 25. juni 2019 @ 20:37

  41. Ja, alt for mange afrikanske og arabiske lande er underkastet islamistiske og blodtørstige fanatikere. Men disse fanatikere er jo hjernevasket fra små. Men hvilken undskyldning findes der for de korrupte politikere og journalister som ønsker at fylde Danmark med skumle og agressive typer? Som vil slå til når de føler de er mange nok til at nedkæmpe politiet og forsvaret/hjemmeværnet. Se hvordan de fører sig frem i Malmø, London, Paris og Beirut osv.

    Nu vil de radikale og deres usle medløbere sende dansk militær til Mali, en primitiv stat med masser af blodige stridigheder mellem 1OO forskellige stammer. Men danske soldater bør ikke sættes til at risikere liv og helbred, når det ikke gælder fædrelandet og folkehjemmet, men bare endnu et skørt og kynisk radikalt projekt. Der er masser af vejsidebomber og giftigt kryb i Mali, og de radikale er ikke een eneste dansk soldats liv eller helbred værd, ja, de er ikke slet ikke værd at løfte en lillefinger for, tværtimod burde de røde galninge have et spark så de landede midt i Øresund uden korkbælter en iskold vinternat.

    Kommentar by Ole Jensen — 25. juni 2019 @ 20:39

  42. NYt NYT fra DKA.

    https://denkorteavis.dk/2019/buschauffoer-bad-to-indvandrere-vise-billet-det-kom-til-at-koste-ham-dyrt/

    Det kunne efterhånden blive:
    Hvergang man ser unge Perkere, har man stor stor løst til at pløkke dem omgående. Og det velvidende om, at lige dem, laver ikke flere kulturberigelser, samt derved spares landet for flere udgifter i den retning.

    Kommentar by Charles Nielsen — 25. juni 2019 @ 20:50

  43. Charles Nielsen 20:50

    Enig.

    Mere Paul Kersey og mindre pladderhumanist. Byer i USA udsteder kontante bøder, hvis du IKKE er bevæbnet med en 9mm i det offentlige rum.

    Det skal være lovligt i Kongeriget Danmark for gode, kristne dansker og nedskyde perker kneppeaffald, der spiller op i gadebilledet; win-win for alle, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 20:56

  44. SKØNNE NYHEDER FRA PERKER GHETTOEN I HERLEV:

    Politiet massivt tilstede ved skyderi i Herlev: To muslimer er afgået ved døden.

    Dermed sparer de danske skatteydere minimum 24,8 millioner kroner de næste 60 år, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 21:06

  45. Håber Herlev Kommune, når at stoppe ALLE udbetalinger af kontanthjælp, børnepenge og boligstøtte til de to skuddræbt, stendøde perkersvin, der ellers skulle have tusindvis af tvangsinddrevne skatteyderpenge fra honningdepotet her på fredag, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 25. juni 2019 @ 21:31

  46. NY RÆVERØD REGERING ER EN REALITET:

    Perkernes kneppeaffald bliver nu taget ud af Sjælsmark.

    Og GRATIS psykologtimer til alle danskere op til 24 år.

    Godnat, Dummark, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 26. juni 2019 @ 00:04

  47. Udrejsecenter Lindholm er også droppet efter stormuftiens svømmetur, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 26. juni 2019 @ 00:09

  48. Pernille Skipper stønner sine voldsomt krampende sprøjteorgasmer direkte ud på TV 2 LOSE:—Nu skal vi tage kvoteflygtninge til Danmark igen, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 26. juni 2019 @ 00:13

  49. I dag går det så godt med Sverigestan at deres konge kun tør gå ud i den Danske natur for at holde picnic. Kilde:
    https://www.bt.dk/royale/svensk-kongepar-holdt-picnic-paa-dansk-rasteplads

    Kommentar by Hvideplov — 26. juni 2019 @ 06:50

  50. Glem ikke at der skal gøres plads til flere af disse kulturberigere end der er atomer i det observerbare univers. Kilde post #32/33 fra:
    http://www.uriasposten.net/archives/102300#comment-5104651

    Kommentar by Hvideplov — 26. juni 2019 @ 06:53

  51. Carlo Di Napoli II 15:44
    BTW. om IsLam Bæ:
    Mangler der ikke et lille “e”?

    “Jeg var på tur, og nogle af bandmedlemmerne…”

    Kommentar by White knight — 26. juni 2019 @ 09:31

  52. 39) Beklager (undskyld). Det var en satirisk joke fra min side. Jeg har aldrig været i Dubai, eller Anatalia. Jeg har med vilje de sidste 18 år aldrig nogen sinde villet rejse til et muhammedansk dommineret land.
    Jeg har i min barndom (med forældre selvfølgelig) været i Istanbul. Det er vist det eneste sted. I de senere år har jeg været i Kina, Thailand, USA, Tyskland, Schweiz (kort)…..har engang (igen i barndommen) været i Israel. Vil da gerne besøge det land igen. vil da også anbefale man prøver Ungarn og Polen…Støt Visalandende og Israel…Min opfordring. Undskyld, hvis nogen tog min spøg alvorligt. Det var ikke meningen. Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 26. juni 2019 @ 21:48

RSS feed for comments on this post.