30. juni 2019

Ålsgårde: AEH’ere angreb studentervogne – ‘Tyrede ølflasker og sprutflaske direkte mod hovederne’

200 unge var forsamlet på Langebro i Ålsgårde fredag aften, men det var ‘en lille, hård kerne’ der gik til angreb på studentervognene, skriver BT. Det tog mig et par minutter at komme lidt tættere på virkeligheden. Fra BT.dk – Unge kastede flasker mod studentervogne: ‘Det er ret alvorligt’.

“De unge var samlet til fest i et grønt strandområde på Langebro i Ålsgårde i Nordsjælland, da Natteravnene på stedet slog alarm til politiet. …

Omkring klokken halv ti fredag aften så forældrene sig dog nødsaget til at ringe til politiet, da tingene var ved at udvikle sig i en yderst uheldig retning.

‘Forældrene melder til os, at en lille gruppe er begyndt at kaste ting efter de studentervogne, der kører forbi,’ fortæller vagtchefen.

Det er uklart, hvilke ting der præcis ryger efter vognene, men politiet beskriver det som ‘flasker og andet kasteskyts.’

(Charlotte Karlsson i ‘Vores Ålsgårde’ på Facebook, 29. juni 2019)

“Jeg meldte dem, og kom gående med hunden, da de stod og ventede på studenterbilen. De tyrede rent ud sagt ølflasker og en sprutflaske direkte ind mod hovederne på dem, den ene røg ind. Jeg råbte til dem om de var fuldstændig sindsyge og de råbte bare tilbage. Gruppen var en på en 6 stykker og var af andet etnisk herkomst, som jeg ikke har set før i 16 års alderen meget aggressive. Senere omringede de politiet og som jeg så det smed de sten eller lign. på betjentene. Politiet var der 5 min efter jeg havde ringet…” (Charlotte Karlsson, Facebook, 29. juni 2019)

“Det var mig der meldte dem, stod ved siden af! Og det var en gruppe på 6 stykker af anden etnisk herkomst, som jeg aldrig har set i byen før. Det var også dem der omringede politiet og skød sten ( tror jeg det var ) på dem! De var også lidt ældre end de andre. De andre på broen var IKKE med til det!!!!! (Charlotte Karlsson, Facebook, 30. juni 2019)

Opdate 1. juli 2019. BT angriber Pia Kjærsgaard fordi hun på Twitter, påpeger at det måske ikke var danskere som angreb studentervognene. Artiklen tolkes som et officielt dementi, men hvis man nærlæser den, så fortæller den intet nyt. Danskere har fået bøder for tilråb, og politiet har ikke fundet vidner til flaske- og stenkastene. Det var i øvrigt vagtchef Dan Houtved, der sidste sommer ophævede afbrændingsforbuddet, for ikke at skabe en konflikt med Eid-fejrende muslimer.

Vidnet Charlotte Karlsson, som jeg citerer er lægeexamineret sportsmassør med egen klinik i en nedlagt kro på strandvejen 8-900 meter syd for Langebro. Jeg følger sagen til dørs.

“Var det mon børn og unge af anden etnisk oprindelse end dansk, der kastede med flasker mod studentervogne i Ålsgårde? Det har mange spurgt sig selv om – og nogle endda nærmest konkluderet – på de sociale medier, siden B.T. lørdag kunne fortælle om hændelsen, der udspillede sig sent fredag aften i den nordsjællandske by. …

Vi uddelte nogle bøder for tilråb af politipersonalet. Vi kommer ikke nærmere, hvem der konkret stod bag sten- og flaskekastene,’ siger vagtchef Dan Houtved.

… Det har simpelthen ikke været muligt for politiet at finde vidner, der har set, hvem i grupperingen der kastede med sten og flasker.

‘Derfor kommer vi ikke nærmere, hvem det er. Forældrene har heller ikke kunnet se det,’ siger Dan Houtved.

Der har været spekuleret i, om det var unge med anden etnisk baggrund end dansk. Hvad kan du sige om det?

‘Det har ikke noget på sig, at det skulle være unge med anden etnisk baggrund. Slet ikke. De unge, der har fået bøder, har alle danske efternavne,’ siger Dan Houtved.”

(Charlotte Karlsson fra nærliggende Hellebæk i ‘Vores Ålsgårde’, 30. juni 2019)

Oploadet Kl. 19:38 af Kim Møller — Direkte link45 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/102497/trackback

45 Comments »

  1. Ramadan er slut. Det fejres med angreb på vantro studentersvin og danskerludere, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 30. juni 2019 @ 19:45

  2. Statistisk set har 80% af forældrene til de studerende selv stemt på partier, der er med til at gøre dette udbredte og velkendte fænomen større og større. Cry me a river bitches, i mellemøsten var hele kortegen blevet smidt i et usselt fængsel i flere måneder med daglig tæsk og voldtægt, for alkoholindtag og usømmelig opførsel og påklædning.

    Kommentar by Flaskeposten — 30. juni 2019 @ 19:59

  3. Det ender vel som med centervagterne, Vollsmose-betjentene, togkontrollører og p-vagter… de er nødt til at ansætte eller eksternt hyre terroristernes islamiske brødre og fætre for at få fred. Eller med andre ord: Betale beskyttelsespenge/jizya.

    Om få år er det vel en eller anden perker, der står for al studenterkørsel i Danmark. Da han i så fald vil være den eneste, der kan køre uden problemer, er de andre let fjernet. I medierne vil han blive fremhævet som en rollemodel og som en rigtig iværksætter, der skaber vækst og arbejde i Danmark. Bare vent og se.

    Kommentar by Fascist — 30. juni 2019 @ 20:20

  4. Bare rolig.Der er både dialogbetjente og badeferie på vej til disse stakkel unge mennesker, der dagligt bliver udsat for danskernes “racisme”. Og moske endda en personlig undskyldning fra statsminister Morten Mellemøstengaard, da Mettepigen har travlt med at lege politik med rød stue.Og mon ikke der kommer en omgang “send flere penge”, da bestikkelse er venstrefløjens eneste svar på disse “socioøkonomiske” forhold de unge stenkastende fra ufredens religion lider under….Joo det tror jeg vist nok!

    Kommentar by Elvadatter — 30. juni 2019 @ 20:49

  5. Der er nogen som fabler om at om 46 år, i 2O65,vil Danmark begynde at få alvorlige problemer. Mon ikke de alvorlige problemer allerede er begyndt, og mon ikke Danmark inden 5 år har indhentet Wild-West-Sverige.
    Marokko-traktaten lægger jo op til at Danmark i en fart skal gøres til en afrikansk koloni. Noget i stil med Somalia, Libanon og lignende fejlslagne stater.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 30. juni 2019 @ 20:56

  6. Rigtig meget tyder på at Danmark har lidt uoprettelig skade på grund af DFs totale svigt. Tullesen og DF-toppen snorksov i tiden op til at Lars Lusk ville rejse til Marokko. De snorksov da Merkel-traktaten om censur og mangedoblet indvandring blev diskuteret på Chrborg. De snorksov også da Lars Lusk kom hjem igen og stolt proklamerede at nu havde han skrevet under på den katastrofale traktat, i realiteten Danmarks dødsattest.

    Tullesen fik serveret alle altafgørende muligheder på en sølvbakke. Han kunne have hjulpet Danmark så let som ingenting, han kunne have sat V på plads, og han kunne have gjort DF til Danmarks største parti. Men han foretog sig intet, og tabte det hele på gulvet.

    Nu er løbet kørt, og DF vil aldrig i evighed kunne gøre skaden god igen. Tænke sig at det blev DF som svigtede Danmark så groft, da det virkelig gjaldt.

    Tullesen bør træde tilbage, for hvem kan stadig have tillid til denne slappe pamper eller levebrødspolitiker, som uigenkaldeligt har sat alt over styr?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 30. juni 2019 @ 21:19

  7. Danske studenter der spildte øl på en forbipasserende bil blev stoppet af politiet. Festen sluttede der og de måtte gå hjem.
    Staten og politiet har rottet sig sammen mod os.

    Kommentar by k. m. — 30. juni 2019 @ 21:28

  8. Efter kl. 21 sidder der en ekstern kæleabe i uniform nede i min Netto. Han koster vel 600 kroner i timen + moms. De får jizya – Salling får fred.

    Kommentar by Fascist — 30. juni 2019 @ 21:39

  9. Jeg tænker, at studenterkørsel i den alt for nære fremtid vil være udrustet med noget a la dette:
    http://news.bbc.co.uk/media/images/38180000/jpg/_38180808_ap300troops.jpg

    (tungt maskinegevær monteret på lastbil)

    Kommentar by Hertz — 30. juni 2019 @ 21:44

  10. Jeg tror også at #3 Fascist får ret:

    Perkermafiaen vil sætte sig på al studenterkørsel, undtagen de færre og færre steder hvor perkerne er få i antal.

    Højst sandsynligt på den måde at en fætter, for mindst det samme beløb som kørslen koster i sig selv nu, sidder vagt på forsædet.

    Det ville være en prægtig handling, hvis Idenditær lavede en fake studentervogn, udstyret med vandkanon, der kunne skyde igen på den æg-sten- og flaskekastende aber.
    Rammer man rigtigt, bliver øjnene spulet ud af deres huler og trommehinderne sprængt.

    Kommentar by Træt — 30. juni 2019 @ 21:59

  11. er det mennesker af Bwalya Sørensen´s kaliber, eller er det aber med lavere IQ. ?
    Jeg mener det er de sidste, men det kommer ikke bag på mig hvis det er sammen med de første.

    Kommentar by Charles Nielsen — 30. juni 2019 @ 22:00

  12. Med en passende anonymt udseende lastbil og nogle sømmåtter til at standse evt. forfølgere ville lastbilen kunne undslippe ubemærket.

    Vandet kunne erstattes af svinegylle, for at gøre ydmygelsen større.

    Kommentar by Træt — 30. juni 2019 @ 22:01

  13. Danskerne er totalt hjernedøde

    Kommentar by Cat Girl — 30. juni 2019 @ 22:07

  14. Husk dette er blot begyndelsen —- vi er så dumme, at vi tillader anden etnisk indvandrings afkom at opføre sig i et nyt land, Ud med dem!

    Kommentar by IES — 30. juni 2019 @ 22:29

  15. Anledningen festen på broen skulle altså dække over, at der sker et regulært angreb. Man vil helst ikke i BT have frem, at indvandrere går direkte efter danske studenter. Når man ser vognene de sidste dage her i Københavns nordlige byer, er der ikke mange muslimer med, og slet ikke hijabpiger. Derfor kan det ikke være studenter i sig selv, man er ude efter. Jeg har ingen muslimer set i år. Derfor er studentervogne nu en dansk magtdemonstration.

    Kommentar by Uno — 30. juni 2019 @ 22:36

  16. »Vi uddelte nogle bøder for tilråb af politipersonalet. Vi kommer ikke nærmere hvem der konkret stod bag sten- og flaskekastene,« siger vagtchef Dan Houtved.

    Det har simpelthen ikke været muligt for politiet at finde vidner, der har set hvem i grupperingen, der kastede med sten og flasker.

    »Derfor kommer vi ikke nærmere, hvem det er. Forældrene har heller ikke kunnet se det,« siger Dan Houtved.

    Der har været spekuleret i, om det var unge med anden etnisk baggrund end dansk. Hvad kan du sige om det?

    »Det har ikke noget på sig, at det skulle være unge med anden etnisk baggrund. Slet ikke. De unge, der har fået bøder, har alle danske efternavne,« siger Dan Houtved.

    -Er Dan Houtved en af de nye sharia-betjente?

    https://www.bt.dk/krimi/politiet-afviser-teori-om-stenkast-mod-studentervogne

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 30. juni 2019 @ 22:54

  17. Der har været spekuleret i, om det var unge med anden etnisk baggrund end dansk. Hvad kan du sige om det?

    »Det har ikke noget på sig, at det skulle være unge med anden etnisk baggrund. Slet ikke. De unge, der har fået bøder, har alle danske efternavne,« siger Dan Houtved, Nordsjællands Politi, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 30. juni 2019 @ 23:44

  18. Hvorfor er der ikke droner eller civilbetjente som filmer de stenkastende. Har aldrig før hørt om at danskere i flok skulle bombardere studenter og studiner med sten og flasker. Er der tale om løgn eller falske navne?

    Kommentar by Ole Jensen — 1. juli 2019 @ 00:04

  19. Man husker da Dan Houtved fra eid-bålfesten i Gribskov, under tørken sidste år…

    Kommentar by ReturnToSender — 1. juli 2019 @ 00:11

  20. Ålsgårde: “Gruppen var en på en 6 stykker og var af andet etnisk herkomst, som jeg ikke har set før i 16 års alderen meget aggressive.”

    Blev til: “Det har ikke noget på sig, at det skulle være unge med anden etnisk baggrund. Slet ikke….”

    Gribskov: “Vidner har fortalt til Ekstra Bladet, at der – mens politi og brandvæsen forsøgte at komme til – blandt andet blev kastet med grene efter politi og brandvæsen.”

    Blev til: “Der blev ikke – som oplyst i medierne – kastet grene eller andre effekter efter politiet, står der i redegørelsen.”

    Dan Houtved og Nordsjællands Politi har et-eller-andet med centrale vidner.

    Kommentar by ReturnToSender — 1. juli 2019 @ 01:55

  21. Misundeligt, indavlet, retarderet, uformående, ubrugeligt kneppeaffald.

    “🎵🎶Det må vi ha’ noget mere aaf – meget meget meget meget aaaaaaaaaf!!!!🎵🎶🎵
    (Tekst og melodi: Sandgnaskeren)

    Kommentar by White knight — 1. juli 2019 @ 03:29

  22. “…..MERE aaaaaaaf!!!!”

    Kommentar by White knight — 1. juli 2019 @ 03:30

  23. ?? https://www.bt.dk/krimi/politiet-afviser-teori-om-stenkast-mod-studentervogne

    Kommentar by Johnson — 1. juli 2019 @ 03:57

  24. Taberne er misundelige- og de ved godt at de er bunden af tabere.. kulturelt, uddannelsesmæssigt, økonomisk og familiært.
    De burde hjælpes til at begå selvmord i Irak.

    Kommentar by Hul igennem? — 1. juli 2019 @ 07:52

  25. Dan Houtved? Endnu en kryptojøde, der af mig ubegribelige årsager støtter og skjuler og dækker over islamister? Har I allerede glemt Dan Uzan?

    Kommentar by Hul igennem? — 1. juli 2019 @ 07:54

  26. Der er en sag her.
    Enten lyver vagtchef Dan Houtved eller også lyver Charlotte Karlsson.
    Har man lagt pres på vidnerne?
    Den her stinker.
    https://www.bt.dk/krimi/politiet-afviser-pia-k.s-teori-om-studenter-angreb-det-har-slet-ikke-noget-paa-sig

    Kommentar by Hagmann — 1. juli 2019 @ 08:55

  27. Til #23
    Prøv at læs alle løgnene om Generation Identitær:

    https://www.bt.dk/samfund/ny-hoejreradikal-ungdomsgruppe-vaekker-bekymring-hos-tidligere-pet-chef

    Han prøver ligefrem at bringe Christchurch sagen ind i det. Altså sagen med den “øko-fascistiske” kommunist, der 3 måneder tidligere lave sociale poster på internettet hvor han fra Pakistan roste Islam og muslimer.
    At politiet og dets efterretningstjeneste i større og større omfang ikke tjener civilisationen viser at der ligger en anden agenda bag.

    Kommentar by Hvideplov — 1. juli 2019 @ 08:57

  28. […] var mellemøstlige personer, der stod bag. Det fortæller et øjenvidne, som skriver følgende i Facebook-gruppen »Vores […]

    Pingback by Mellemøstlige teenagere kastede flasker mod studentervogne: Politiet benægter trods beviser – Kulturradikalisme Smadrer Danmark — 1. juli 2019 @ 08:57

  29. En af de større alternative medier burde interviewe vidnet. På den måde vil politet blive presset på deres løgne og flere folk vil begynde at forstå at politiet og medierne meget ofte lyver. At lyve så stærkt som en hest kan rende bør få konsekvenser.

    Kommentar by Johnson — 1. juli 2019 @ 10:34

  30. Vagtchef Dan Houtved, gav da ellers Pia K en irettesættelse, og fortalte hende, at ballademagerne alle var drenge med Danske navne.

    Hvem lyver så det bakser, vidnerne eller Dhimmi Houtved ?

    I øvrigt bliver ordet statsminister afskaffet, og kommer i fremtiden til at hedde stormuftien af Danmark, det vil nemlig tilgodese vores gæster, især dem fra den store sandkasse, i det nordlige Africa …

    Kommentar by Christian Sørensen — 1. juli 2019 @ 10:39

  31. Se opdatering.

    Kommentar by Kim Møller — 1. juli 2019 @ 11:10

  32. Tak, kim. Følg endelig sagen til dørs, de her åbenlyse løgne/undvigelser fra myndighedernes side er ikke til at holde ud.

    Kommentar by Johnson — 1. juli 2019 @ 11:34

  33. Jeg stoler ikke en skid på dansk politi.

    Kommentar by Flaskeposten — 1. juli 2019 @ 14:24

  34. Dan Houtved om juletræssagen (2012/Kokkedal)

    Politiet kritiserede efterfølgende TV2 for at være kørt ind i bebyggelsen. Til bt.dk sagde vagtchef Dan Houtved fra Nordsjællands Politi:

    – Man vælger at køre ind i et højspændt område. Man kan jo diskutere, om det er klogt, det vil jeg ikke gøre mig klog på. Jeg ville nok ikke have gjort det, sagde han.

    Det fik efterfølgende TV2 til at svare igen og kalde det stærkt angribeligt, at politiet klandrede dem for at dække en demokratisk underskriftsindsamling. Og nu blander også Dansk Folkeparti sig i sagen.

    Pia Kjærsgaard mener, at sagen er så problematisk, at hun nu vil have justitsministeren til at forholde sig til politiets udtalelser.

    https://www.bt.dk/politik/pia-k-raser-over-vattet-politi-hvad-er-meningen

    Kommentar by ReturnToSender — 1. juli 2019 @ 15:01

  35. Selvfølgelig slår inva ned på alt festligt, haram, det skal knække ung-dk, give pr. Og træne inva.

    Kommentar by Gaflen — 1. juli 2019 @ 15:21

  36. Den er fin med dig Dan Hovhovtved(suicidal smovs?)
    Du og dine vil gå til verdens ende for at sløre, udelade og decideret lyve om faktiske forhold.
    Og så skal Pia oven i købet stå for skud.
    Tag en shariavest på Dan!
    Dén, vil klæ’ dig maajet bæ’jer..
    Du, og de øvrige krammeCharlier og Curan-Jepper er en skændsel for Jeres uniformer.

    Kommentar by White knight — 1. juli 2019 @ 15:31

  37. Nej Dan –
    just a qualified guess:

    Du BEHØVER ikke gøre fælles sag med de brune, blot fordi du HELLER ingen nissehue har.

    Alle løgnene, HAR I i hvertfald til fælles!

    Kommentar by White knight — 1. juli 2019 @ 15:41

  38. “Vores Ålsgårde FB)

    >Charlotte Karlsson talte du med politiet om hvad du så ?
    BT skriver at politiet ikke ved hvem der kastede og derfor sker der ikke yderligere – det er jo fint med øjenvidner !

    Svar: Jeg fortalte det hele og kan sagtens huske hvem det var.

    https://www.facebook.com/groups/648305465274783/permalink/2050274875077828/?comment_id=2051153588323290&reply_comment_id=2053641941407788&comment_tracking=%7B%22tn%22%3A%22R%22%7D

    Kommentar by ReturnToSender — 1. juli 2019 @ 16:01

  39. Fint, at BT spørger Charlotte igen – Hvad så sharia-Dan?

    https://www.bt.dk/krimi/charlotte-saa-indvandrere-kaste-flasker-efter-studentervogn-det-virkede-som-om-de

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 1. juli 2019 @ 17:09

  40. […] Uriasposten bedriver ofte en fremragende research, og det er ikke første gang, at denne ene mand og hans “junk-medie” formår at udrette, hvad hele resten af pressekorpset ikke evner. Som nu historien om flaskekast mod studentervogne i Ålsgårde.. […]

    Pingback by Studenter, flaskekast, medier og myndigheder – Tankesite — 1. juli 2019 @ 18:29

  41. Dan Houtved bør degraderes os sættes i en fotovogn et passende sted i en af Hørsholm Kommunes ghettoer, hvor han selv kan opleve at blive stenet eller futtet af sammen med landevejsrøvervognen i fejringen af Eid.

    Kommentar by Træt — 1. juli 2019 @ 20:52

  42. Det virker lidt som om, at personer både på myndighedssiden og på pressesiden ikke længere sætter en ære i sanddruhed. De slap afsted med det sidste sommer med bålet til Eidfesten, den fes lidt ud. Selvom mange udmærket kender AEH fra mellemøstlige lande, og tvivlede på politiet.

    Kommentar by Uno — 1. juli 2019 @ 21:02

  43. En betjent der var tilstede i Ålsgårde fredag aften har kontaktet Mette Thiessen (NB) på FB, og bekræftet der var tale om indvandrere.

    Stolen under vagtchef Dan Houtveds dertil indrettede bliver varmere og varmere.

    Kommentar by M.P. — 1. juli 2019 @ 21:11

  44. Det her bør virkelig få konsekvenser for Dan Rener Houtved. Han har bevidst fejl fejlinformeret. Man kan bare ikke have at myndighederne lyver.

    Kommentar by Johnson — 1. juli 2019 @ 22:47

  45. […] fremgår af et indlæg på Facebook, som man kunne læse på Uriasposten.dk., som også fulgte sagen op. Se også indlægget i bunden af artiklen […]

    Pingback by Den Korte Avis | Charlotte fortæller: Jeg så seks indvandrere tyre flasker direkte i hovedet på studenterne – det var mig, der meldte dem til politiet — 2. juli 2019 @ 08:57

RSS feed for comments on this post.