9. juli 2019

“… siger pressemedarbejderen, som ikke må oplyse, om de involverede har indvandrer-baggrund.”

Østjyllands Politi søger vidner til et bevidst påkørsel på Janesvej, midt i islamiserede Brabrand. To biler jagtede en 27-årig og en 35-årig mand, og to 19-årige i den ene bil blev anholdt. Den anden forsvandt. Ekstra Bladets Claus Jessen spørger Østjyllands Politi hvorvidt de involverede ‘har indvandrer-baggrund’, men det ‘må’ pressemedarbejderen ikke oplyse. Lad os kalde det for et modstræbende ja.. Fra EB.dk – Biljagt: Påkørte mand på fortov med vilje.

“Østjyllands Politi efterlyser vidner, som kan kaste lys over en grov påkørsel af en person, der søndag aften kom gående på et fortov på Janesvej i Aarhus.

– Vi mener, at føreren af bilen bevidst har påkørt personen, oplyser pressemedarbejder ved Østjyllands Politi, Jakob Christiansen, til Ekstra Bladet. …

Politiet mener, at påkørslen skyldes en intern konflikt mellem parterne.

– Det er dog ikke vores indtryk, at det her er banderelateret, siger pressemedarbejderen, som ikke må oplyse, om de involverede har indvandrer-baggrund.

Politiet vil gerne have oplysninger fra vidner, som har set påkørslen på Janesvej eller som har oplysninger i sagen.”

Oploadet Kl. 11:21 af Kim Møller — Direkte link30 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/102702/trackback

30 Comments »

  1. Nej for pokker, det går sgu da ikke at befolkningen ved, hvad der går for sig lige rundt om ørerne på dem. De kunne jo risikere at tage bestik at fremtidige situationer og bringe sig i sikkerhed, når de får øje på tilsvarende situationer.
    Gad vide om de 2 piger, der kom så galt afsted i Marokko, hvis de var reelt oplyste om, hvor farligt det er for et par naive tøsebørn at ture rundt blandt blodtørstige muhamedanere?
    Jeg undres en del over, at Politiet bliver ved med at latterliggøre sig selv ved denne adfærd, medens vi andre så udmærket ved, hvem det er, der laver denne sjakaladfærd. Min respekt for Politiet er snart under gulvhøjde.

    Kommentar by Knud Madsen — 9. juli 2019 @ 11:41

  2. Dansk politi opererer tydeligvis med “Kode 291” ligesom svenskerne:

    https://da.wikipedia.org/wiki/Kode_291

    Kommentar by Hr. Snusk — 9. juli 2019 @ 11:55

  3. Politiet…. magthavernes sleske lakajer!

    Kommentar by redneck — 9. juli 2019 @ 12:04

  4. Jeg har oplysninger til sagen! Når politiet ikke må oplyse om forbryderne har dansk eller beriger- og besætter baggrund, skyldes det utvivlsomt at det var nogle danskere som kørte råddent, og for ikke at bringe alle danskere i vanry, skjuler man bilisternes baggrund. Danskere er jo sådan nogle som plejer at fræse rundt i to biler på jagt efter folk som går på fortovene. Det er jo helt normal dansk adfærd. Men det holder man hemmeligt, for ellers kunne Danmark jo blive et land berygtet for at være farligt at opholde sig i, og det kunne gå ud over turist-indtægterne. Så er det bedre at folk tror at det var et rent uheld med denne bilkørsel på fortovet.

    Det er da flot at vi får at vide at der er sket en påkørsel. Man kunne jo sådan set have skjult det også, for at skåne fodgængere på fortove for stress og bekymringer. Og beroligende er det da også, at man “ikke har indtryk” af at det er bande-relateret.

    Kommentar by TP — 9. juli 2019 @ 12:10

  5. # 12.o4: Det er nok ikke de menige patruljerende politi-folk som er “magthavernes sleske lakajer”. De fleste af dem gør et godt stykke arbejde. Det er nærmere højere oppe i systemet der er noget galt.

    Kommentar by TP — 9. juli 2019 @ 12:18

  6. Er det noget lignende den her adfærd https://sn.dk/Holbaek/39-aarig-far-til-fire-doede-efter-paakoersel-Nu-skal-sagen-for-landsretten/artikel/833641

    Kommentar by Uno — 9. juli 2019 @ 13:35

  7. Kommentar by redneck — 9. juli 2019 @ 12:04

    For nogle år siden skrev jeg med navn og adr. angivet til politiledelsen i færdelsesafd.

    Jeg lagde ikke fingrene imellem og gav dem det glatte lag med sprogets harske glosser inclusive. Samme dag tog jeg på en 6 ugers rejse til Skotland…Jeg regnede jo med at få besøg, så det var med at være væk, hvis de skulle komme og anholde mig for et eller andet i skrivelsen de kunne kriminalisere. Jeg skrev netop at de var magtens sleske og modbydelige lakajer!!!

    Da jeg kom hjem var der fra politiledelsen et forholdsvis langt brev med svar på mit smædeskrift. Man var selvsagt ikke enige i mine påstande og udtryk og min opfattelse af politiet og deres arbejde (eller mangel på samme).
    For mig var det godt at få ytret min absolutte lede ved det danske politi, hvor jeg i dag ikke er blevet mindre harm over deres opførsel.

    De er i sandhed blevet meget værre og de har min absolutte foragt og betragter dem i de fleste sammenhænge som mine fjender og dermed også fjender af det danske folk, som de reelt skulle tjene, bl.a. ved fra ledelsens side, at være kritiske over for politikerne og retsvæsenet og ikke som nu har dhimmificeret sig ekstremt over for alle bestemmende instanser i samfundet.

    Man kan godt agere politi og samtidigt være kritisk over for systemet…ellers er man jo bare lakajer!

    Kommentar by Black Watch — 9. juli 2019 @ 13:39

  8. 2, Hr. Snusk: Kode 291, den har jeg ikke hørt før, men ja det kunne være interessant at grave lidt i dansk politi har samme procedure.

    Kommentar by Islambert — 9. juli 2019 @ 13:45

  9. En intern konflikt mellem parterne… At den første var muslim og den anden vantro?

    Kommentar by Fascist — 9. juli 2019 @ 13:48

  10. Det kunne være en ganske interessant case om Uriasposten kunne finde ud af hvem der hos politiet – eller højere oppe fra hos f.eks Justitsministeren – der træffer en sådan beslutning..?

    Kommentar by frank mathiesen — 9. juli 2019 @ 13:49

  11. @ TP — 9. juli 2019 @ 12:18
    Den der med at den “menige politimand gør et godt stykke arbejde” synes jeg mangler lidt substans.

    Der er naturligvis gode folk i politiet ligesom der er moderate muslimer…. men hvorfor møder man dem aldrig?

    De gange jeg er stødt på ordensmagten har de altid opført sig hovent og nedladende på trods af jeg aldrig har gjort noget galt. De spilder oceaner af tid med at checke kørekort og andre offerløse forseelser men ser gennem fingre med kulturberigernes hærgen, og forsøger man dialog bliver man øjeblikkelig mistænkeliggjort.

    Den menige politimand har et valg når han sætter sig i patruljevognen: Dreje til højre til det hvide kvarter og checke sikkerhedsseler eller dreje til venster mod ghettoen og bekæmpe vold, hasarderet kørsel og berigelseskriminalitet… og den menige politimand vælger oftest at dreje til højre

    Kommentar by redneck — 9. juli 2019 @ 14:07

  12. Igen. Der er ingen der er i tvivl om etniciteten!

    Det er i øvrigt ligegyldigt om det er banderelateret eller “bare” en familiefejde. Når de afgør deres interne stridigheder med at kører folk ned på åben gade, så er der vel ingen der er i tvivl om at de uden blusel og med fuld overlæg kan og vil gøre det samme hvis det var en Dansker.

    Udvis begge familier. Alene for at undgå lignende henrettelsesmetoder i fremtiden!

    Kommentar by Santor — 9. juli 2019 @ 14:12

  13. To sandniggere fra Somalia har tirsdag i Københavns Byret erkendt at have snydt for millioner af offentlige kroner. Pengene skulle være gået til projekter for socialt udsatte somaliske flygtninge og deres efterkommere.

    Og det gjorde de sådan set også, bedyrer de to 30-årige sandniggere tirsdag i retten.

    Men de forvaltede de mange støttekroner, som især stammede fra den såkaldte Sats-pulje, som de fandt bedst, og ikke i overensstemmelse med det, de havde søgt pengene til.

    – Det er ikke sådan, at pengene er gået til ejendomme til os eller er endt i vores lommer. Alle pengene er sådan set gået til velmenende tiltag, fortæller den ene sandnigger i retten.

    – Jeg ejer jo ikke andet, end hvad der er i min beskedne lejlighed, og mine børn har ikke haft noget at leve af i de seneste otte måneder, hvor jeg har siddet i fængsel, fortæller sandniggeren, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 9. juli 2019 @ 14:28

  14. De danske myndigheder er det rene lort.

    Kommentar by Flaskeposten — 9. juli 2019 @ 14:38

  15. Mon ikke de radikale snart rykker de to negere fra Somalia til undsætning?

    Fire eksempler på at førende og velkendte politikere er bindegale:

    I hovedstaden og mange provinsbyer er man nu i gang med at nedrive fine og udmærkede rækkehuse og boligblokke, som et led i VKs plan om at bruge hundredvis af millioner af kroner på at nedrive TUSINDVIS af gode og sunde boliger. Både nogle hvor danskere bor og nogle hvor indvandrere bor.

    Så har Borgen/regeringen vedtaget at kulturfremmede kan få halve og hele millioner af kroner, så de kan “starte på en frisk”. Eller få råd til at købe sig en stor og lækker villa. Boligløse, arbejdsløse eller syge danskere der gerne vil starte på en frisk, kan selvfølgelig ikke få een krone.

    Levakovic-klanen stortrives. Det er en påstand at man ikke kan slippe af med snylterne og forbryderne (der har kostet skatteyderne 35O millioner kr) Men påstanden er løgn. Man kunne sige til dem: enten forlader i Danmark frivilligt, eller vi flytter jer til et fængsel i Grønland, Rumænien eller Estland.

    Selv om Sverige nu hærges af vold, mord og brand m.m., og er på vej mod statsbankerot og borgerkrig, betragter en lang række politikere stadig Sverige som et forbillede, hvad angår masseindvandring.

    Flere partier er fuldstændig gak-gak og burde puttes i gummiceller. Det er bare en saglig konstatering.

    Kommentar by Bent Nielsen — 9. juli 2019 @ 15:24

  16. …forlader I Danmark frivilligt…

    Kommentar by Bent Nielsen — 9. juli 2019 @ 15:45

  17. Der skal herfra lyde en opfordring til de ansatte i politiet, fra betjenten på gaden til dem i administrationen som efterhånden er ved at være trætte af tingenes tilstand, om at kontakte f.eks. Uriasposten, Den korte avis, Snaphanen og hvad der nu er derude af medier der ikke er under delvis kontrol af staten og ganske enkelt fortælle hvad fanden der foregår.

    Kommentar by Hagmann — 9. juli 2019 @ 15:46

  18. Sverige er et paradis.– En undersøgelse blandt baltere i Sverige viser at forholdene er så meget bedre, at de ikke har noget ønske om at returnere og udvikle deres egne lande. Letland har eks mistet 50% af de etniske lettere mellem 0 og 50 år. De skjulte fakta er ,at etniske russere og hviderussere udgør over 59% af befolkningen. – Pjat at dansk militær skal beskytte landenes grænser,når det ikke engang må beskytte Dks grænser.—Men ta`selv et trip derover.

    Kommentar by dansker — 9. juli 2019 @ 17:17

  19. Også herfra en opfordring til ansatte ved myndighederne, om at gå til medier som Uriasposten.

    Vi mangler nogle fløjteblæsere der vidersender dokumentation til eksempelvis WikiLeaks.

    Når 3000 veteraner kan få deres data lækket, så kan 100.000 kriminelle invandrer også få deres synderegister lækket.

    Kommentar by Michael Nielsen — 9. juli 2019 @ 17:23

  20. Det er et klokkeklart overgreb på den etnisk danske befolkning.
    Vores Politi og øvrige myndigheder er blevet samfundsfjender – slet og ret.
    Gad vide, om det nogensinde bliver “nok” – for nok danskere til, at gøre noget ved det?

    Kommentar by White knight — 9. juli 2019 @ 17:38

  21. Ingen islamister i Danmark, ingen kriminelle udlændinge i Danmark, ingen indvandrere i politiet, tre gange så meget politi, tak.

    Kommentar by Hul igennem? — 9. juli 2019 @ 17:45

  22. Hul igennem? 17:45

    New York City har en befolking på 8.623.000 indbyggere med en politistyrke i NYPD 36.000 betjente.

    You do the math; Denmark is fucked, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 9. juli 2019 @ 17:58

  23. Her en liste over nogle af de møgbeskidte løgne mv. som DR, TV og skodaviser har smidt i hovedet på os, på godheds- og indvandringsindustriens vegne:

    Løgne om berigelse

    Løgne om uledsagede flygtningebørn

    Løgne om evigt faldende kriminalitet

    Løgne om indvandringens omkostninger

    Løgne om antallet af kulturfremmede

    Løgne om antallet af indbrud, gadeoverfald og påsatte brande osv.

    Løgne om Danmarks økonomi

    Løgne om racisme

    Fortielser af forbryderes udseende og baggrund

    Fortielser ang. Merkel, EU og Marrakech-traktaten

    Fortielser ang. censur

    Fortielser ang. diskrimination af danskere mht. boliger, jobs,
    førtidspensioner og meget mere

    Fortielser ang. flerkoneri og pædofili

    Fortielser ang. Malmø og gangster-vældet i Sverige

    Fortielser ang. indsmugling af narko, våben og handlede kvinder gennem
    grænser med kæmpestore huller

    Fortielser ang. at serum-institutet, vaccinefabrikken og know-how for over en milliard, blev foræret til Saudi-Arabien, som i dag styrer danskernes sikkerhed mod smitsomme sygdomme

    Fortielser ang. EU og FN

    Fortielser ang. indvandringens negative følger for velfærden og
    sundhedsvæsnet

    Fortielser ang. nye og livsfarlige sygdomme og multi-resistente bakterier

    Bagatellisering af danske skolebørns problemer i skoler med mange indvandrere

    Bagatellisering af den voksende risiko ved at færdes på veje og gader

    Bagatellisering og fortielse omkring mængden af mord og mordforsøg.

    Man kunne blive ved.

    Det siger sig selv at partierne, DKs statistik og især de radikale, bakker op om den systematiske vildledning af danskerne.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 9. juli 2019 @ 19:08

  24. #2 Hr. Snusk

    Tak for indsigten. Jeg måtte lige læse det to gange. Og en tredie.

    Kommentar by Anonym — 9. juli 2019 @ 19:17

  25. Den danske offentlige forvaltning og i særdelshed dens komplette, uden undtagelser ledelse af kontorchefer, ministre, etc osv mm oma = FJENDEN

    Kommentar by Cat Girl — 9. juli 2019 @ 19:19

  26. Ghetto er lig sharia; ghetto betyder blot vi har styr på dem dem der bor dér.

    Kommentar by Moth — 9. juli 2019 @ 20:40

  27. Der er ingen normale mennesker som vælger at gå ind i politiet i dag.

    Enten er de syge efter at udøve magt over andre, eller også ser de det som en platform for at holde hånden over perkerne

    Kommentar by Træt — 9. juli 2019 @ 20:41

  28. PS til 19.O8: Der var jo også løgnen om de “højtuddannede” gedehyrder, æseldrivere, gadefejere og ISIS-krigere fra Syrien.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 9. juli 2019 @ 23:52

  29. Lidegaardklanen og Brandes trækker lange tråde. Og min anden kommentar jeg skrev i nat afventer moderation.

    Kommentar by Nielsen — 10. juli 2019 @ 11:17

  30. Akkurat, som i Sverige. Jo det går skam godt!. Tillykke Danmark!. (ironi kan forekomme)

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 10. juli 2019 @ 20:45

RSS feed for comments on this post.