4. august 2019

Fatima: Burkaloven viser ‘effekten af kolonialiseringen fra fortiden’, ‘Muslimer er andenrangsborgere’

Venstrefløjen anså burkaloven for at være ren symbolpolitik, da meget få kvinder herhjemme alligevel gik med niqab eller burka. Tidligere på ugen, kunne man så læse, at rød blok vil give mulighed for ‘juridisk kønsskifte’ for mindreårige børn, måske helt ned til seks år, som det er i Norge. Værdipolitik er ofte symbolpolitik, men højrefløjen er i det mindste ærlige omkring sine intentioner.

Berlingske har talt med ‘Fatima’, der er aktiv i islamistiske ‘Kvinder i dialog’, og mener at tildækningsforbuddet minder om ‘kolonialiseringen fra fortiden’. Man kan ikke kolonisere eget land, men man kan lovgive imod islamisk kulturimperialisme. Hellere skarprettende symbolpolitik, end mere Islam.

Fra Berlingske – Niqab-klædt kvinde efter forbud: ‘Jeg går ikke ud, med mindre det er strengt nødvendigt’.

“Mange ting er blevet mere besværlige for 26-årige Fatima, siden tildækningsforbuddet trådte i kraft for et år siden. … Hun bærer nemlig niqab…

‘Det har betydet, at jeg ikke har de samme muligheder som alle andre i samfundet. Alt er blevet mere besværligt. Jeg tager ikke på legepladsen med mine børn. Jeg vil ikke have, at de skal opleve, at der er andre, som er modbydelige mod mig. Så jeg går ikke ud, med mindre det er strengt nødvendigt,’ siger Fatima…

Jeg føler, at jeg er blevet en andenrangsborger, og jeg føler et eller andet sted, at man med tildækningsforbuddet ser effekten af kolonialiseringen fra fortiden. Vi muslimer er andenrangsborgere på grund af vores tro. Der er kvinder, der ikke kan få et arbejde og i det hele taget ikke kan leve det liv, de ønsker, på grund af deres religion. Det er islamfjendsk og diskriminerende, at der er nogen, der skal diktere, hvordan jeg fortolker min religion,’ siger Fatima…

‘Jeg har taget mit valg som en form for askese, hvor jeg praktiserer islam til det yderste. Det er rigtigt, at det ikke er alle, der behøver at gå med niqab eller burka. Det afhænger af, hvor hengiven du vil være over for Gud, og hvor tæt du vil være på ham,’ siger Fatima.”

(Kulturimperialister demonstrerer imod burkaloven, 2017)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103239/trackback

37 Comments »

  1. Der er så mange lande hvor “Fatima” kan gøre lige som hun ønsker og sukker efter. Så jeg vil da opfordre ‘Fatima’ at flytte derhen hvor hun ikke vil føle sig som en andenrangsborger.
    Hvorfor i alverden opholder hun sig dog her i landet?

    Kommentar by Henning Jensen — 4. august 2019 @ 19:41

  2. Det burde ikke engang være op til diskussion. Vi har et maskeringsforbud og burka og andet tildækning strider direkte imod dette forbud.

    Så fatima, pak dit lort og betal hvad du har kostet det Danske samfund og skrid.

    Vi er trætte af din lortereligion. Good Riddance!

    Kommentar by Santor — 4. august 2019 @ 19:57

  3. “Der er kvinder, der ikke kan få et arbejde og i det hele taget ikke kan leve det liv, de ønsker, på grund af deres religion.”

    Hun fortalte hvad problemet var, og ønskede mere i samme sætning..

    Kommentar by Per — 4. august 2019 @ 19:59

  4. Herregud. Som om neurotiske opmærksomhedssøgende kvinder er noget nyt.

    En sæk over hovedet er selvfølgelig også vidunderlig for en grim person og ikke mindst for hendes mand, der ikke bryder sig om at skilte med, at han ikke kunne få fat i noget pænere. En grim kone er ikke noget, der tæller på cv’et. Heller ikke når man er på evighedsstøtten og at betragte som et kæmpeflop i et land, der ikke ønsker ens tilstedeværelse.

    Så nordmændene kan forlange deres småbørn kønsskiftet. Ja, hvorfor ikke, Norge er tit i teten med det mest vanvittige, og det er jo også en måde for neurotisle og opmærksomhedssøgende kvindert at gøre sig bemærket på Man ser det for sig. De kommer i aviser og tv, bliver medlemmer af klubber for mødre med kønsskiftede børn, der støtter andre mødre med kønsskiftede børn og deltager i sorggrupper for mødre med kønskiftedebørn, når de er nået frem til det 43. forsøg med et nyt køn, der heller nikke rigtigt lykkes. Se bare på Greta Thunbergs skuespillerforældre, det er samme opmærksomhedssøgende typer. Stakkels Greta ser ud som et lille barn, der gik i stå.

    Hvis I rigtigt vil spilde tiden, kan I også bruge nogle sekunder (længere holder I næppe) på Snaphanens podcast fra noget norsk, der hedder document med c. Så bliver det ikke mere anstrengt smart og det handler sikkert om muslimer, men jeg forlod sitet, inden jeg nåede så langt. Hvorfor det er med c, kan jeg ikke forklare, for deroppe er sjokolade jo med s. Norsk humor opstod og døde med Flekesnes. DAO!

    Kommentar by Thomas — 4. august 2019 @ 20:16

  5. Er der een der gider at sige til den sæk lort, at dén dag piger og drenge kan gå rundt klædt i shorts. Mændene med bar overkrop – pigerne kun iført en bikini-top – overalt i alle de muslimske lande.
    Så få hun certifikat på, at hendes dobbelt så værdifulde mustafa-rmand må støbe hende ind i BETON! Med kun 3 huler – eet til no.1, eet til no.2, og det tredje til hendes overskæ.. naah, øjne!
    Så kan hun for min skyld dø af sult. Når hun har forbrændt 26 års overspisning.
    Deal Fedtemad?
    Ellers – luk spalterNE

    Kommentar by White knight — 4. august 2019 @ 20:35

  6. Er det ikke TOTALT VANVITTIGT??!! Man tilbeder en guddom som man betragter som almægtig. Alligevel mener man at denne evige guddom har brug for støtte af svage og skrøbelige mennesker. Man mener endvidere at hvis nogen ikke har hørt om muslimernes guddom, skal de slås ihjel. Det er da udenfor enhver fornuft og logik. Det logiske ville da være at oplyse dem og omvende dem. Så ville guddommen da få flere tilhængere. Da guddommen er almægtig, har guden jo også tilladt at der gennem årtusinder har været folkeslag som ikke har hørt om denne muslimske himmelhøvding, og guden kunne jo så selv have udryddet de uvidende med et fingerknips. Men det har han åbenbart ikke ønsket. Når man er almægtig kan man jo bestemme alt, og har ikke brug for hjælp fra folk der kører folk ned med lastbiler, skubber dem ud foran tog, skærer halsen over på dem, dræber dem med bomber, eller skyder dem ned ved koncerter. Den islamistiske tro på at guden er glad for terror, er derfor ikke andet end idioti og galskab.

    Logisk set er det vel mere sandsynligt at en uendelig intelligent og ophøjet gud nærmere vil blive vred på mordere som dræber sagesløse, i stedet for at undervise dem i “den rette tro”. En sådan guddom går vel ikke i små sko. De tilbagestående stillestående barbariske islamistiske samfund i Syrien, Irak, Iran og Afrika mv. (ISIS-ISIL-BOKO HARAM) viser jo også at koranen ikke er ret meget andet end en krigsmanual og opskrift på evig erobring, terror og undertrykkelse rettet mod alle og enhver som modsætter sig at blive myrdet eller blive underkastet slaveri.

    Islamisterne som tror at lumske former for vold og mord belønnes af guden, er hjernevaskede fanatikere.

    Og pladderhumanisterne som arbejder for at importere disse fanatikere til Europa og Danmark, er enten bundkorrupte eller idioter. Hvad enten de er det ene eller det andet, er de i alle tilfælde landsforrædere.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 4. august 2019 @ 20:37


  7. For få år siden var lægeverdenen enig om at mennesker som ønsker kønsskifte, er psykisk syge. Men så kom de radikale, med Jelved og Yvonne Herlev i spidsen, og fik gennemført at den diagnose var ulovlig.

    Iflg. de radikale er det også fint og godt at børn gøres faderløse, eller adopteres af pædofile og bøsser. Det radikale parti er ganske enkelt satanisternes, nihilisternes, kommunisternes, pladder-humanisternes, hyklernes og løgnernes parti.

    Et mere skørt, perverst, ondskabsfuldt og dødbringende parti findes ikke.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 4. august 2019 @ 20:52

  8. Det må være hende der er startet på en uddannelse hjemmefra på computer. Vil hun være privat dagplejer, så hun aldrig mere behøver at komme ud i dagslys?

    Kommentar by k. m. — 4. august 2019 @ 20:56

  9. Ang. Plafferiet i USA Texas.

    Mistanke om hadforbrydelse: 20 dræbt i skyderi i Texas – præsiden Trump fordømmer “hadefuld handling”

    20 personer er dræbt i et skyderi lørdag i en Walmart-forretning ved et butikscenter i byen El Paso i den amerikanske stat Texas.
    ————————————————————

    Det ligne een der har handlet, fordi vedkommende ikke vil have flere Latinoer til USA.
    Så man må sige til hans forsvar: Han handlede i USA´s interesse. ?

    Men det er der selvfølgelig nogen der ikke mener. Det samme kunne jo ske her i Danmark, for der kunne meget nemt findes een der handler i Danmarks Interesse

    Mere på DKA.
    https://denkorteavis.dk/2019/en-mistanke-om-hadforbrydelse-20-draebt-i-skyderi-i-texas-praesiden-trump-fordoemmer/

    Få nu den mur bygget, så der ikke kommer flere af den slags episoder.

    Kommentar by Charles Nielsen — 4. august 2019 @ 21:14

  10. Det vigtigste er ikke om tildækningsforbuddet får Fatima til at droppe tildækningen. Det vigtigste er at hun nu fungerer som en rollemodel for andre.

    Jeg håber at hun hver eneste dag fra morgen til aften højlydt beklager sig over sin tilværelse og skæbne – til alle der gider høre på hende.

    Vore udrejsecentre for afviste asylsøgere har samme funktion.

    Kommentar by BE — 4. august 2019 @ 21:19

  11. FORSØRG DIG SELV og jeg vil anse dig som LIGEVÆRDIG.

    Kommentar by R Bang — 4. august 2019 @ 21:24

  12. https://ekstrabladet.dk/112/faengslet-for-teoriproeve-snyd-gemte-headset-under-hijab/7732892

    Kommentar by k. m. — 4. august 2019 @ 21:37

  13. Går rundt med en sort affaldssæk over hovedet – og forventer at blive taget alvorligt.

    Det er godt nok en mærkelig verden, vi lever i.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 4. august 2019 @ 21:54

  14. “Borgere”? Er de ikke flygtninge der skal hjem til deres lorte lande?

    Kommentar by Torsten — 4. august 2019 @ 22:09

  15. @11 Dvs. afrikanerne kunne klare sig selv her så vil du være ligeglad med om de udgjorde flertallet?

    Kommentar by Torsten — 4. august 2019 @ 22:11

  16. Hendes børn er udsat for omsorgssvigt

    Kommentar by k. m. — 4. august 2019 @ 22:16

  17. 2 rangsborgere?? Løgn og latin! Det er den oprindelige befolkning, der er blevet 2 rangsborgere. Fatima bærer niqab for at være så tæt på sin månegud som muligt. Hun skulle lige vide, hvem det er, hun tilbeder! Når man importerer store Lorte, så FÅR man lort – helt bogstaveligt: https://gellerreport.com/2019/08/uk-sht-in-the-streets.html/ Og jeg kalder de svin, hvad jeg vil! De er djævelsk onde, de, som ihjelhugger mennesker og griner, og skubber børn i døden og tror, at de er vældige karle! UD med islam og det islamiske ROS!

    Kommentar by Kuffar — 4. august 2019 @ 22:18

  18. GOD tur i skoven, husk at ødelægge korsbenet

    Kommentar by JAP — 4. august 2019 @ 22:20

  19. Se billedet her! Det siger alt om muhammedanere, det billede. Og læs, hvordan kristne bliver forfulgt i alle muhammedanske shithole-countries! Og så klaaager de fede madammer med sorte sække over hovedet?? Det er deres måde at skubbe Sharia ind, og fremtvinge endda mere underkastelse. https://www.jihadwatch.org/2019/08/pakistani-christian-in-hiding-in-thailand-over-blasphemy-charge-calls-on-trump-un-to-help

    Kommentar by Kuffar — 4. august 2019 @ 22:25

  20. Lad os ikke glemme at vi får lige præcis det vi selv stemmer på. Danskerne har valgt at Danmark skal være islamisk og danskerne skal være slaver, så derfor har danskerne stemt på henholdsvis Venstre og Socialdemokratiske regeringer.

    Kommentar by Piphans — 4. august 2019 @ 22:31

  21. Det vil ikke overraske mig spor, hvis “Fatima” er en dansk feltmadras som har fået et nyt navn af journalisterne, eller som selv har taget navneforandring.

    Kommentar by Ole Jensen — 4. august 2019 @ 22:44

  22. Rolig nu Fatima, i har ikke erobret vores land endnu, derfor kan vi ikke kolonisere det.
    Snak om at tage forskud på sorgerne.

    Kommentar by Realist — 4. august 2019 @ 23:00

  23. # 22.18: Enig. Det er danskerne som er blevet 2. og 3. rangs borgere, og det i deres eget land. Og det mener Christiansborg er helt i orden. Ligesom der ser ud til at borgens pampere og sinker finder det OK at vi danskere udsættes for mangedoblet kriminalitet. Man vil nu importere yderligere mange hundredtusinder af islamister, potentielle terrorister, bandemedlemmer og andre kulturfremmede kriminelle. Det skal nok blive hyggeligt.

    Kommentar by Ole Jensen — 4. august 2019 @ 23:02

  24. Denne her uhyrlige forbrydelse slår ud i 9,7 på Den Åbne Muhamedanerskala. Hvem ved noget mere om gerningsmandens ophav?

    En blot seks-årig dreng kæmper for sit liv efter et fald fra 10. etage. En 17-årig ung mand er blevet anholdt for drabsforsøg.

    Faldet skete ved museet Tate Modern i London.

    Det 6-årige barn faldt fra 10. sal, hvor museet har en udkigsplatform. Britisk politi fik anmeldelsen søndag klokken 14.40, skriver de i en pressemeddelelse.

    Drengen landede ifølge det britiske politi på et fem etager-højt tag, som også er en del af museet.

    Umiddelbart efter anmeldelsen var både politi, ambulancer og helikopter til stede for at hjælpe til med behandlingen af drengen.

    Den 6-årige dreng blev fløjet til hospitalet i helikopter og kæmper lige nu for sit liv. Drengens tilstand betegnes som kritisk, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 4. august 2019 @ 23:09

  25. # 22.18: Enig. Det er danskerne som er blevet 2. og 3. rangs borgere, og det i deres eget land. Og det mener Christiansborg er helt i orden. Ligesom der ser ud til at borgens pampere og sinker finder det OK at vi danskere udsættes for mangedoblet kriminalitet. Man vil nu importere yderligere mange hundredtusinder af islamister, potentielle terrorister, bandemedlemmer og andre kulturfremmede kriminelle. Det skal nok blive hyggeligt.

    Det kan dog undre at borgen og papiraviserne gør meget ud af at skjule hvad der foregår af overfald på danskerne, af hjemmerøverier, af mord på togstationer, af voldtægter, af påsatte brande osv., osv. DET ER JO DOG EN DEL AF “BERIGELSEN”, SÅ HVORFOR SKJULER MAN HVAD DER FOREGÅR?

    Læs “Nordisk kriminal Reportage” og den korte avis mv.

    Kommentar by Ole Jensen — 4. august 2019 @ 23:27

  26. Fatima er muslim og i hvert fald fatsvag, hvilket i adskillige tilfælde har samme betydning. Fatima bor i et land hvor de der slaver for hende og ligesindede er nødsaget til at acceptere at hendes religion SKAL accepteres. Gad vide hvad der ville ske hvis man som “hvid” rejste til, og bosatte sig, i det land Fatima stammer fra. Nej Fatima: Du er IKKE andenrangsborger – overhovedet ikke, men dine holdninger er der mange skatteslaver der har vanskeligt ved at acceptere, f. eks. dine og dine ligesindedes direkte KRAV.
    Hvad om du stillede KRAV til dig SELV?

    Kommentar by SUK - alle diise kloge - Åger. — 4. august 2019 @ 23:29

  27. @ 17 Kuffar
    Det er 100% rigtigt.
    Muslimernes skideri på gader og stræder foregår også i bedste velgående her i Mohammedanmrk, det har jeg flere eksempler på.

    Kommentar by Piphans — 5. august 2019 @ 00:13

  28. update , forfærdeligt fattig , dårlig gader dårlig alt.

    Så der er havnearbejdere der også undrede sig op tog billeder af de danske skibe der fragtede våben til udenlandske jihadister i syrien, dette er så godt . Og meget bedre.

    Jeg er lidt nervøs, at spore våbenhandel. Siges ikke at være sundt.
    Men de første dage, med min kilde en rigtig journalist, der selvfølgelig er fjernet fra nettet, har vist det er nærmest en åben hemmelighed, her i Bulgarien.
    Bulgarien er ikke digital, så der er papir ” dokumenter….

    Jeg skriver lidt mere , om nogle dage.
    cavling prisen venter ikke……

    Alt data ,om nogle mdr . vil jeg give til lagerarbejderen Kim Møller.

    Kommentar by dan hansen — 5. august 2019 @ 01:33

  29. Det er lidt af et paradoks, at denne kvinde klynker så meget. Hvordan er det nu den Kristne befolkning har det i lande , som overvejende er muslimske.

    Kommentar by hartvig jensen — 5. august 2019 @ 08:16

  30. Muslimer gør sig selv til anden klasses borgere, når de ikke vil tilpasse sig det danske samfund. Regner de virkelig med at de vil blive respekteret som ligeværdige borgere, når de går rundt, formummet med sorte affaldssække over hovedet og kroppen? Et mundering der gør at de naturligvis ikke kan udføre et arbejde, så de kan forsørge sig selv. Hvorfor rejser de ikke tilbage til Mellemøsten og Afrika hvor denne dragt vil accepteres.

    Det gør de naturligvis ikke af to grunde: Først og fremmest fordi livet med dansk velfærd og bistand er behageligt. For det andet fordi deres grundliggende mål er at overtage det danske samfund for islam, via indvandring, familiesammenføring og børnefødsler.

    Kommentar by JC — 5. august 2019 @ 08:40

  31. Hvad med en ny højskolesang der forherliger de skønne danske møer iklædt deres smukke sorte affaldssække.

    Kommentar by JC — 5. august 2019 @ 08:45

  32. De såkaldte rene i egne øjne tager heller ikke klunset af og vasker sig, når de går i svømmehallen. I vores mere fugtige klima går vel nemt svamp i dem, så de må betragtes som en helbredsrisiko for dem selv og omgivelserne.

    Kommentar by traveler — 5. august 2019 @ 09:40

  33. #1: Henning Jensen skrev: “Hvorfor i alverden opholder hun sig dog her i landet?”

    Jeg tror svaret er rimelig enkelt: Et behageligt liv uden at skulle arbejde. Penge og anden velfærd.

    Kommentar by HN3 — 5. august 2019 @ 11:40

  34. Jeg vil være som den Hellige Treenige Gud har skabt mig! Jeg har selv valgt det, som en form for askese, hvor jeg som nudist, praktiserer min yderste hengivenhed for den kristne Gud og Fader, men jeg bliver alligevel nød til, at klæde mig på, når jeg går ud blandt andre.

    Er jeg så også 2.rangsborger, koloniseret, racismeplaget, minoritets-berettiget, diskrimineret eller offer for symbolpolitik,
    fordi “der er nogen, der skal diktere, hvordan jeg fortolker min religion”?

    Må jeg så også tage, betalt, orlov og få anonymiseret taleplads i MSM til at opremse alle de besværligheder det giver mig, at have taget dette valg?

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. august 2019 @ 15:04

  35. Jeg bliver så edder spændt, harmdirrende rasende, når jeg læser om Fandens Tilbederes store problemer, som vi er skyld i, her i landet og deres evigt proklamerende moralske prækner i MSM om hvordan vi skal være i vores land, hvor Fandens Affald end ikke er inviteret!
    De bruger ord som “vi og vores”, som om de var ophavet til Danmarks velstand og civilisation og vil med “vi og vores” diktere hvad vi´ skal, må og har at rette sig efter i vo´res land!

    Som f.eks. maskinmester og forfatter Ahmad Mahmoud i JP d.4./8.:
    https://jyllands-posten.dk/premium/kommentar/etbenihverlejr/ECE11530100/Israel-Palæstina-konflikten-skaber-også-splid-i-Danmark/
    Mine kommentarer til hans islamistiske “bedrevidenhed” bringer jeg her på UP, senere. (ligger på en anden pc)

    Jeg er helt klar over, at erobring og fri forsørgelse er de altovervejende grunde, til at Djævle-affaldet vil have hans kvindeundertrykkende voldsideologi udbredt blandt os, netop i vort fredelige, civiliserede, velfærdsstat, men det afholder mig ikke for at bruge den sidste ret til min ytringsfrihed:

    Jeg og mange andre vil IKKE have deres bloddryppende og ildelugtende ideologi gjort acceptabel, her i vo´rt gamle og før så harmoniske land, hvor vo´re efterkommere skulle nyde godt af det, vi´ og vore aner har opbygget.
    Må islamisterne i Danmark kvæle hinanden med deres egen voldsideologi, tage deres svinske fødder på nakken og forsvinde hen hvor de kom fra og der leve i pagt med Fanden og hans djævelskab eller blive anset som en udryddelses værdig rotteplage over alt hvor de træffes!

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. august 2019 @ 16:30

  36. OT
    og dog; ang. ret til juridisk kønsskifte:

    det står mig mere og mere klart, hvorfor der skulle indføres ret til juridisk kønsskifte; så “mænd og sønner” af Fandens Tilbedere kan trække i Burka og få status som 2.rangsborger, koloniseret, racismeplaget, minoritets-berettiget, diskrimineret offer for symbolpolitik, med ret til orlov*, arbejdsfrit liv, ……… og kan æde sig en pukkel til i livsstilssygdomme, sætte sig og skide hvor som helst i det offentlige rum og ikke være nødsaget til, at sende deres underkuede kvinder på gaden, med burkaen som våbenskjuler -> de kan jo ikke både være på gaden og plaffe de vantro og samtid servicere og sprede ben for mand og yngel derhjemme.

    Muslimer -> islamtilbedere -> islamister er Allahs største bedrift:
    IQ som retarderede, feje, dovne og aldeles uegnede til andet, end at føre hans pædofile, retarderede, voldspsykose videre, gennem 1400 års intensivt indavl.

    Og så siger de, at allahen er størst, Allah har udviklet alt?

    -nåå ja, der har de sq da for en gangs skyld ret:
    Han er størst i den islamiske forståelsesramme, men med Muhamed som budbringer begik han allerede sin første fejl, i det han da udvalgte en LAV-IQer som ophav til stamtræet af retarderet indavl.
    – hvis man da over hovedet kan tage noget af deres indavlede ideoti for pålydende.

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. august 2019 @ 17:06

  37. Jeg glemte dette til 35:

    – og så passer retten til juridisk kønsskifte jo også perfekt ind i V.fløjens* mål, om at få det danske folk opsplittet i mangfoldige små særenheder, med hvert sit fokus, hvorved at folket vil få umådeligt svært ved, at stable et samlet oprør på benene.

    Og igen, igen tager fløjen* fejl af deres nye “venner”, som jo gennem 1400 år har haft en helt klar krigsstrategi, der ikke på nogen måde vil skåne V.fløjen* frem for andre vantro i deres barbariske forehavende. Dertil kommer, at fløjens* islamistiske venner langt hurtigere** vil kunne slå deres strategi igennem, da de ikke som fløjen* skal vente på, at fjenden er udmagret gennem en langstrakt samfundsopløsende proces.

    * Venstrefløjen, V.fløjen, fløjen, skal forstås som hele rød blog + VR og deres infiltrerede i alle de andre partier på Borgen minus NB.

    ** islamisterne yngler som rotter og ynglet er selvskreven/under real live-træning som krigsaktiv fra den tidligste barnealder. Dertil kommer, at de ikke har brug for en koordineret krigsindsats og at de ikke, her***, er afhængige af krigsudstyr.

    *** da de her har en indbyrdes fælles fjende (vi vantro) og i smågrupper kan tilgå indsatsen hvor og hvornår med forhånden værende midler/bare næver. Overlever de, behøver de end ikke at frygte fængselsstraf, da det i den islamiske forståelsesramme både er en hædersbevisning og kun en kortvarig (luksus) pause fra selve krigsindsatsen. End ikke om så vore fængsler blev fyldt op, ville det svække indsatsen, for * har allerede sørget for, at både politi og fængselsvæsen er destabiliseret.

    Kommentar by M.S. Carstens — 5. august 2019 @ 22:39

RSS feed for comments on this post.