9. august 2019

Om det ridende politis anholdelse af sort mand: ‘we need to call this out for what it is: racism at work’

Hvis det næste præsidentvalg i USA kommer til at omhandle identitetspolitik, så sætter jeg mine penge på Donald Trump. Trump var på mange måder en reaktion mod Barack ‘Black Lives Matter’ Obama, og hvis O’Rourke og Warren ikke kommer ned på jorden, men lader sig rive med af Ocasio-Cortez’ firebande, så bliver det meget svært for Biden at stå som en samlende skikkelse. Han har som bekendt også tidstypiske lig i lasten.

Billedet herunder eksemplificerer fint minoritetshysteriet. Tror O’Rourke virkelig, at de to betjente har den anholdte i reb, fordi han ikke er lys i huden. Argumentet skal nok virke på 80-årige negere, men så mange er de trods alt ikke. Tilbage står 77-årige Sanders, der næppe har en chance efter et langt liv i kommunismens slipstrøm. MSM-foragt og babyballoner gør ingen forskel. Trump genvælges med mindre Demokraterne dropper racepolemikken.

“A black man, dragged with a rope by police officers on horses, in 2019. This moment demands accountability, justice, and honestly—because we need to call this out for what it is: racism at work.” (Beto O’Rourke, 6. august 2019)

(Galveston, Texas, 3. august 2019)

“Først og fremmest må jeg undskylde for den unødvendige forlegenhed. Selvom det her er en velkendt praksis og bedste metode at anvende i visse situationer, mener jeg, at der er tale om dårlig dømmekraft fra vores betjente i den her situation, siger politichef Vernon L. Hale i en udtalelse, politiet har lagt på Facebook.” (DR Nyheder, 7. august 2019)

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103347/trackback

22 Comments »

  1. Det er et faktum, at sorte er mere kriminelle end hvide i USA.
    Det er et faktum, at sorte er mindre uddannede end hvide i USA.
    Det er et faktum, at sorte er fattigere end hvide i USA.

    Kom an, Danmarks Domstole!

    Kommentar by Fascist — 9. august 2019 @ 11:46

  2. Ihh, hvor jeg dog savner et Fremmedpoliti ala ICE og en stærk antiimmigrationsleder som Trump i Kongeriget Danmark.

    When the unprecedented immigration raids were over, only the children remained.

    Some sobbed inconsolably. “Let my parents be free,” one girl cried. “I need my dad. He’s not a criminal.” Others clutched backpacks on a first day of school they would probably never forget.

    The latest salvo in the Trump administration’s hardline stance against immigration came Wednesday at seven Mississippi food-processing plants. Immigration officials described it as the largest single-state workplace enforcement action in US history.

    In all, some 680 undocumented immigrants were rounded up in six cities, leaving friends, neighbors and, in some instances, strangers to temporarily care for children who did not know whether they would see their parents again, according to CNN affiliate WJTV, forbyd væmmeligboere og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 9. august 2019 @ 12:06

  3. Og nu slås Demokraterne internt om overskrifter i deres egne medier:

    https://www.dr.dk/nyheder/udland/demokrater-angriber-new-york-times-og-cnn-efter-masseskyderier-og-tv-debat

    Selv positivt vinklede DR historier fremstiller dem som en flok tosser.

    Trump er mere og mere sikker på sejr.

    Kommentar by Acharya Tuisto — 9. august 2019 @ 12:08

  4. Det må følge af politichefens udtalelse, at metodevalget vilje have været korrekt, hvis der havde været tale om en hvid mand.

    Kommentar by Jolly Jumper — 9. august 2019 @ 12:14

  5. Racisme? den kriminelle neger har jo ikke rebet om halsen.

    Kommentar by Piphans — 9. august 2019 @ 12:52

  6. Husker fra min barndom hvor den gamle vittighed om negeren der blev hevet op af floden med fødderne i en cementblok – og kommentaren fra sheriffen – Ha – han kan sgu bare lade være med at stjæle mere en han kan bære..

    Kommentar by Pallemand — 9. august 2019 @ 12:56

  7. Er det af samme årsag politibiler i flere stater ikke er hvide men ubestemmeligt brun? Det vil jo være et racistisk tiltag at fragte en sort mand i en hvid bil!

    Kommentar by redneck — 9. august 2019 @ 13:03

  8. @ Jolly Jumper — 9. august 2019 @ 12:14

    Jeg forstår den udtalelse som at det er normal kutyme når beredne betjente skal fragte en arrestant til opbevaring.

    Men, der er ikke en kæft der ville blande sig hvis han havde været hvid!

    Everything is Sexist. Everything is Racist. Everything is Homophobic.

    Kommentar by Santor — 9. august 2019 @ 13:11

  9. Ja, De har ikke glemt hvordan det skal gøres.

    https://youtu.be/9sRLh2yOwAg
    Paludan på Blågårds Plads, (09.08.2019)

    Ydermere kan jeg fortælle.
    De fede muslimske kebabruller har fortrinsret til Tyregod Svømmehal.
    Hvad sige Thulesendal til dette.
    Hans egen Thulleby er invaderet af invasive arter og .

    1. Fascist.
    Det er heri det ligge at, Hvide er mere intelligente end sorte. Jeg er næsten sikker på at det ligger i generne. Fornylig hørte jeg at en Neger var kommet til skade med sin fod, men en tå kunne ikke reddes, den måtte amputeres, der var ydermere en afdød hvid mand, der donerede sin tå til negeren og negeren blev derved meget glad.

    Men det er det der med generne og immunforsvaret. Det ville ikke læges.
    Så det medførte til sidst: At Tåen afstødte Negeren.

    Støt og Stem Stram Kurs. ( SSSK )

    Kommentar by Charles Nielsen — 9. august 2019 @ 14:32

  10. Barack “black lives matter” Hussein Obama hed oprindeligt Barry Soetoro og han blev IKKE født i USA -ej heller på Hawai- og var dermed ikke valgbar til præsidentembedet! Vi har endnu ikke set en fødsels- eller dåbsattest,som ikke har kunnet afsløres som et falskneri.

    Kommentar by Nielsen — 9. august 2019 @ 14:34

  11. …”well….we rode him in”..

    Kommentar by Jp — 9. august 2019 @ 15:53

  12. Nielsen 14:34
    Nemli’
    Falskneriet var så dårligt og let gennemskueligt udført, at man klasker sig på lårene af grin.
    Hvorfor skulle Barry-boy også være så obs på at henstille til, at mellemnavnet Hussein blev udeladt ved omtalen af ham?
    På toppen af det hele: Nobels Fredspris.
    Inden manden overhovedet var trådt i karakter.
    Minder mest af alt om den konstruerede pige-popgruppe Eye-Q, der startede “på toppen” med luksushoteller, limousinekørsel og store events. Og endte på en ladvogn i Østerpisbølle

    Kommentar by White knight — 9. august 2019 @ 16:08

  13. Og helt nøgternt.
    Hvordan skal de ellers få fragtet den anholdte.?
    Det er sgu ikke racisme, det er en fornuftig løsning på et transportproblem.

    Kommentar by Erik — 9. august 2019 @ 16:10

  14. Fin hyphest, flot panserbasse, grimrian i reb 😬 Det ER bare et faktum, at farvede og muslimer (ofte same-same) udgør en overvældende majoritet i statsfængslerne derovre.

    Kommentar by Kuffar — 9. august 2019 @ 16:17

  15. 9 – Charles – HAHAHA! Den var sjov 😆

    Kommentar by Kuffar — 9. august 2019 @ 16:18

  16. Når man har identitetspolitik på hjernen og ser strukturel racisme og mikroaggressioner overalt – så er det selvfølgelig problematisk hver eneste gang en sort føler det mindste ubehag pga. et eller andet hvide gør eller siger. Og så er det fuldstændig ligegyldigt med årsager, sammenhænge og ikke mindst praktiske hensyn.

    Når man nu har politi til hest – hvordan skal man ellers transportere anholdte personer politisk korrekt? Noget med at være bagbundet – og så ligge på maven hen over hesten bag betjenten? Ville det være bedre?

    Kommentar by BE — 9. august 2019 @ 17:23

  17. Lige så effektivt som en gammeldags gabestok.
    Idioten frit udstillet, herligt.
    Til vore beredne betjente, se og lær.

    Kommentar by Finn A. Skov — 9. august 2019 @ 19:27

  18. Nu vi snakker om Trump.

    STOP TRUMP DK Demonstration
    Organiseret af Black Lives Matter Denmark og 23 andre

    https://www.facebook.com/events/2438477699764021/

    Kommentar by Ewing — 9. august 2019 @ 19:29

  19. Hvide har brug for langt mere “identitets-politik”, hvis de skal have en chance ift. de mange ikke-hvide grupper, som holder sammen og forfølger deres egne interesser.

    Kommentar by HN3 — 9. august 2019 @ 20:44

  20. Nej se, den flinke betjent rækker ham et bælte til hans bukser. Hans røv sprække kunne nok ses.

    Kommentar by P — 10. august 2019 @ 07:54

  21. Fyr betjentene, giv negeren 10 milliarder i erstatning.
    What’s not to like?

    Kommentar by Bastardo — 10. august 2019 @ 11:14

  22. Hvad skulle de ellers gøre? Hive ham op på hesten bagbundet? Med risiko for ballade og bange hest? Forstyrre et par kollegaer i politibil for at føre arrestanten bort, når de kunne klare det selv? Herregud, hvilke sarte følelser!!

    Kommentar by Uno — 13. august 2019 @ 22:03

RSS feed for comments on this post.