11. august 2019

‘Hvad banker dit hjerte for?’, spurgte Hjerteforeningen…

Tilsendt.

Hvad banker dit hjerte for? (af Kirsten Damgaard)

Når man, som jeg, hører hører til det segment, der tør skrive om deres analyser af den virkningen af den muslimske indvandring har, kommer der mange og fortæller om deres egne oplevelser. En kvinde på 60+ fortalte mig forleden stakåndet og med bankende hjerte følgende episode :

‘… Og så stod de der fra Hjerteforeningen med store røde hjerter foran Føtex. HVAD BANKER DIT HJERTE FOR? stod der på skiltene, og så kigger den ene mig direkte i øjnene med et stort smil og spørger ‘Hvad banker dit hjerte for?’, og så ryger det lige ud af mig ‘At få islam ud af Danmark!’. Agitøren forstod det ikke først, så jeg måtte gentage det. Højt. Bagefter var jeg lidt forbavset over mig selv, men tænkte videre : Ja, det er da det der skal til! Så Den danske sang er en unge blond pige, kan gå og leve i fred også i vore ghettoområder!’

Oploadet Kl. 18:58 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103394/trackback

19 Comments »

  1. Enig, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 11. august 2019 @ 19:01

  2. Det er 100% sandt, og alle danskere mener det, men under 2% stemte på Rasmus fordi det alligevel ikke er rigtig vigtigt alligevel, fordi de 98% mener at det er dumt at tænke over .. ELLER alle Rasmus’ stemmer forsvandt på mystisk vis, da man talte stemmerne op

    Kommentar by Cat Girl — 11. august 2019 @ 19:03

  3. Steffen Jensen på TV 2 NYHEDERNE 19:00 taler muhamedanernes sag, nemlig at perkerne i Norge ligesom andre steder i den vestlige verden mistænkeliggøres, og at myndighederne slet ikke har fokus på højreekstreme vold mod perkerne, HEJ HEJ PÅ KLAUSDALSBROVEJ, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 11. august 2019 @ 19:13

  4. Noget tyder på valgsvindel, men det har måske også været et problem for en del vælgere, at STRAM KURS ligesom var et eenmands show, hvor man ikke fik ret meget at vide om hvad partiets øvrige politik gik ud på. Og een af kandidaterne var en provo-kunstner som vælgerne ikke kendte.

    Men at mange så stemte på Venstre, Konservative, S eller SF i stedet, er der selvfølgelig ingen logik i, da alle fire partier er decideret asociale, landsskadelige og folkefjendske. Men medierne havde jo det helt store propaganda-apparat i gang, og vrøvlede løs om klimaet, miljøet, berigelsen, kvindesagerne og hvad der kunne være af fnidder og flirt mellem Lars Lusk, Mette F, Tullesen Pape og Uffe Elbæk osv.

    Mange vælgere har sikkert ladet sig forvirre i et omfang, så de endte med at stemme for endnu mere Christiansborg-fascisme, svindel og forræderi, selvom det er er det samme som at sige jatak til Danmarks og sin egen ødelæggelse. Ikke lige nu, men ret snart.

    Når vi for alvor får svenske tilstande med vold, brand, mord og bomber, vil nogle af vælgerne nok indse at de dummede sig, da de lod sig manipulere af MSM.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 11. august 2019 @ 19:28

  5. Til ‘kvinde på +60’
    Super, håber, at du sagde det rigtig højt og tydeligt. FREMAD!

    Der er mange muligheder i det daglige for at sende passende beskeder til invasionsstyrken,:
    – gå demonstrativt over på det andet fortov, hvis du møder en muslim.
    – stil dig ikke i kassekø sammen med en muslim, eller hvis kassedamen er muslim.
    – slå tydeligt korsets tegn for dit bryst, hvis du møder en muslim.
    – brug Dannebrog nårsomhelst lejlighed gives (så længe det endnu kke er strafbart).

    Kommentar by Bastardo — 11. august 2019 @ 19:34

  6. Rettet udgave:

    NOGET TYDER PÅ VALGSVINDEL, men det har måske også været et problem for en del vælgere, at STRAM KURS ligesom var et eenmands show, hvor man ikke fik ret meget at vide om hvad partiets øvrige politik gik ud på. Og en af kandidaterne var en lidt tvivlsom provo-kunstner som vælgerne ikke kendte ordentligt.

    Men at mange så stemte på Venstre, Konservative, S eller SF i stedet, er der selvfølgelig ingen logik i, da alle fire partier er skabsradikale og decideret asociale, landsskadelige og folkefjendske.

    Men medierne havde jo det helt store propaganda-apparat i gang, og vrøvlede løs om klimaet, miljøet, “berigelsen”, kvindesagerne, hvidvask, Trump og hvad der kunne være af fnidder og flirt mellem Lars Lusk, Mette F, Tullesen Pape og Uffe Elbæk osv. (for at vælgerne skulle glemme at invasionen var det vigtigste emne)

    Mange vælgere har sikkert ladet sig forvirre i et omfang, så de endte med at stemme for endnu mere Christiansborg-fascisme, svindel og forræderi, selvom det var det samme som at sige jatak til Danmarks og sin egen ødelæggelse. Ikke lige nu, men inden længe.

    Når vi snart for alvor får svenske tilstande med velfærdstab, sundhedskaos, vold, mord, brand og bomber, vil nogle af vælgerne nok indse at de begik en stor fejl, da de lod sig manipulere af MSM.

    Om lidt følger en oversigt over de gamle partiers synderegister! I mellemtiden kan man jo evt. læse de dystre og uhyggelige nyheder og klummer hos den korte avis og 24nyt.dk mv.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 11. august 2019 @ 19:47

  7. Folk fatter intet alligevel. Jeg brugte en halv time på at forklare en indsamler fra læger uden grænser at hun arbejdede for en organisation der tjente penge på at udnytte mennesker mere end at hjælpe dem, og at hendes sympati burde ligge hos de tusindvis af volds og voldtægtsofre som immigranter står bag hvert år, fremfor at hjælpe med at skabe flere af dem. Hun lignede et dådyr fanget i forlygterne fra en bil, hvorefter hun bare gik videre til den næste og spurgte om flere penge! Fuldstændig tanketom og programmeret til at gøre hvad hendes ledere befalede, det er venstreorienterede i en nøddeskal. Der er en grund til at de bliver kaldt for NPC’er på internettet. (en NPC er de figurer i baggrunden i computerspil der er programmeret til at sige de samme 4-5 sætninger, og en genial måde at beskrive dem på)

    De mennesker, og de er mange, skal lære det på den hårde måde før de fatter det, eksempelvis ved selv at blive slået ned af indvandrere. Selv der har jeg dog også set dem reagere med “det er jo ikke dem alle der er sådan”, som feks hende nanna der blev banket ned omkring juletid af nogle perkere, og et års tid senere ville hjælpe “socialt udsatte indvandrere” eller hvordan det nu var. Der var også et par kvindelige medhjælpere i en flygtningelejr der blev voldtaget, men ikke anmeldte det af frygt for at “det kunne skabe fordomme”! Der er hundredevis af eksempler på europæernes stockholmsyndrom, som jeg nærmest vil kalde en folkesygdom. Jeg læste iøvrigt tidligere i dag at paven kalder modstanden mod mere indvandring for vor tids nazisme.. Vi er omgivet af imbicile idioter, og prisgivet af samme grund.

    Hvis man vil se hvad jeg mener, så følg med når stram kurs demonstrerer for homorettigheder på nørrebro i næste weekend. Deres demonstration bliver sikkert ikke særlig stor, men reaktionen er det mest interessante: For der vil være en masse “tolerante og mangfoldige” danskere der mener det er forkert at gøre, fordi muslimerne skal have lov til at være homofobiske i fred på nørrebro!

    Kommentar by Per — 11. august 2019 @ 19:52

  8. “5 – Bastardo

    “slå tydeligt korsets tegn for dit bryst, hvis du møder en muslim.”

    Nej!

    Fordi kristendommen er netop ikke det modsatte af islam. Nyere dansk kultur er formet af Oplysningstiden. Ikke af kristendommen, som det tog oplyste mennesker 300 år at få bragt under kontrol.

    Lad os nu ikke begynde forfra med en anden middelalderlig, mellemøstlig lovreligion.

    Kommentar by Henrik Wegmann — 11. august 2019 @ 20:14

  9. Dansk tv er syg efter at få bekræftet, at skytten i Oslo er højreradikal, og de fisker efter en tråd til Breivik. Se hvordan Erna Solberg fører sig frem, det er jo ren dhimmi adfærd

    Kommentar by k. m. — 11. august 2019 @ 20:17

  10. Carlo Di Napoli II 19:13
    Mellemøstkorrespondenten er en redeskidende(Israel) suicidal smovs – (hvis mine underretninger er korrekte.)
    Ja, tænk endnu een!
    Det bliver helt mærkeligt og surreelt, når man betænker han nede i et af de største rygende røvhuller på landkortet, oplever pestilensiske voldspsykopater på slap line fra han står op til han går i seng.
    Jeeeeeeez!
    Det må være et udtryk for tematikken:
    Ev’rybody loves an under dog….
    Eller bare, slet og ret sindssyge.
    Rødradigal DdR commiefor(h sic!)udsætning for arbejde i de rødhelluge haller.

    Kommentar by White knight — 11. august 2019 @ 20:28

  11. k.m. 20:17

    Man griber desperat efter halmstrå.
    Det vil vi opleve på daglig basis, som beviserne på verdenshistoriens største svigt og fejlsjussement, manifesterer sig tydeligere og tydeligere som dagene går.

    Kommentar by White knight — 11. august 2019 @ 20:36

  12. EFTER AT DE RØDRADIKALE OG DE “BORGERLIGE” PARTIER på skift har haft magten de sidste 25-3O år, kan vi konstatere at følgende

    LIGGER MERE ELLER MINDRE I RUINER:

    …………… Familieværdierne

    …………… Hjemmets fred og sikkerhed

    …………… Mange børns barndom og tro på fremtiden

    …………… Den sociale velfærd

    …………… Boligpolitikken

    …………… Sundhedsvæsnet

    …………… Skattevæsnet

    …………… Forsvaret

    …………… Postvæsnet

    …………… Folkeskolen

    …………… Folkekirken

    …………… Folkestyret

    …………… Sundhedsstyrelsen/Patientsikkerheden

    …………… Retsvæsnet/fængselsvæsnet

    …………… DSB

    …………… DR radio og tv

    …………… Store dele af infrastrukturen

    …………… Tusinder af nedrevne boliger

    …………… Trygheden på gader og veje osv.

    …………… Den personlige frihed

    …………… Store dele af samfundsøkonomien

    …………… Grænsebevogtningen

    …………… “Integrationen”

    …………… Danskernes sikkerhed mod smitsomme sygdomme

    …………… Tusinder af butikker og firmaer er gået fallit

    osv.

    Der kan siges en masse om de enkelte punkter. F.eks. “sundhedsvæsnet”:

    Snesevis af hospitaler og skadestuer er sparet væk. På de resterende sygehuse er der mangel på sengepladser, mangel på (rigtige) læger og sygeplejersker, mangel på rengøring, mangel på udstyr og faciliteter, mangel på livsvigtig medicin! Og pårørende skal foretage lange besværlige rejser for at besøge patienterne.

    Efter en lang række ødelæggende “reformer”, drastiske nedskæringer og mislykkede “moderniseringer” er antallet af unødvendige tragedier og dødsfald i sundhedsvæsnet vokset eksplosivt.

    F.eks. “skolevæsnet”: over 5OO skoler er sparet væk. Og mange steder er undervisningen 2. rangs, og lærerne og eleverne trives dårligt.

    Nogle steder er der ikke tale om at noget ligger i ruiner, f.eks. trives visse bureaukratier og bureaukrater vældig godt. Men bureaukratierne fungerer bare ad helvede til overfor “kunderne”. F.eks. skilsmisse-bureaukratierne.

    Familie-politikken: Kommunisterne og medierne har spillet mændene og kvinderne ud mod hinanden, har opløst og splittet familierne, så Danmark nu har verdensrekord i skilsmisser, institutionsbørn, faderløse børn, retsløse mænd og bedsteforældre, rodløse børn og unge, stofmisbrugere og psykisk syge, og favoriserede enlige mødre.

    Den fejlslagne integration: bare se på hvordan Danmark nu hærges af mangedoblet kriminalitet plus besparelser og nye sygdomme mv.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 11. august 2019 @ 20:41

  13. At det generelt ville afstedkomme jubelsang og spontan dans i gaderne, hvis vi danskere vågnede op i morgen og de alle sammen var væk, er efterhånden nok en temmelig grov underdrivelse.

    Men som Per også nævner, så er der rigtigt mange der åbenbart lige skal turen omkring et påført voldsomt personligt traume, så de kan få genfundet deres metaforiske hjørnetænder og kløer under det tynde lag af civilisation, før de for alvor begynder at kæmpe for det der retmæssigt er deres.

    Jeg håber så bare at det sker, inden det eneste der er tilbage at kæmpe for er deres liv.

    Kommentar by Kimski — 11. august 2019 @ 20:46

  14. PS: Også EJENDOMSRETTEN og privatlivet ligger mere eller mindre i ruiner pga. konfiskatorisk lovgivning, nævenyttige myndigheder og digitalisering m.m., men det er to meget store emner, som jeg pt. ikke har tid til at skrive nærmere om. Men andre kunne jo tage fat på emnerne.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 11. august 2019 @ 21:39

  15. GODT og korrekt svar på tiltale!

    Al ære og må enhver følge trop!!

    HUSK også, omgående og højlydt, at stemme i, når andre starter!!!

    Kommentar by M.S. Carstens — 11. august 2019 @ 22:31

  16. PS: Det bør vel også tilføjes at den ordentlige og fair behandling af arbejdsløse, også ligger i ruiner. Jobcentrene er en skandale af rang. En stor del af de arbejdsløses velfærd er sparet væk, og erstattet med bureaukrati og nidkære/tyranniske regler.

    Listen over hvad politikerne har ødelagt for danskerne kan tilføjes mange flere punkter.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 12. august 2019 @ 02:16

  17. ALEXANDER BEAUMONT:

    Vi ved det, det er faktisk derfor, det er mere vigtigt at få det ud til dem som IKKE kender UP, end dagligt at smøre alle kommentarsporene til med samme.
    – det er lidt ødelæggende for en del her på UP, der ikke står i stampe.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. august 2019 @ 02:30

  18. Om den spontane replik kan jeg kun sige: den kom fra hjertet.
    Hjerteligt tak og helst meget mere af samme karakter.

    Kommentar by krassisten — 12. august 2019 @ 11:01

  19. Af hjertet tak!!!!

    Kommentar by Britta Due Andersen — 12. august 2019 @ 12:30

RSS feed for comments on this post.