10. august 2019

Forsvarsminister Trine Bramsen: “Socialdemokrat. Tarteletelsker. Brunsvigerambassadør. Mor.”

Lord Kitchener, der i starten af forrige århundrede anførte imperiale slag, blandt andet med titlen ’secretary of state for war’, har på Wikipedia tilføjelsen ‘KG, KP, GCB, OM, GCSI, GCMG, GCIE, PC’ – titler, der til fulde matcher hans overskæg. Den danske justitsminister Nick Hækkerup er til sammenligning ‘cand.jur. og ph.d i EU og folkeret’.

Ja og så er der lige Trine Bramsen, landets nye Forsvarsminister. Hun er Cand.scient.soc. fra RUC, ‘Socialdemokrat’, ‘Tarteletelsker’, ‘Brunsvigerambassadør’ og ‘Mor’. Fra blanke våben til nylakerede negle.

(Forsvarsminister Trine Bramsen på Instagram, 2019: “Tarteletelsker. Brunsvigerambassadør.”)

(Feltmarskal Horatio Herbert Kitchener, 1910 – Forsvarsminister Trine Bramsen, 2019)

Oploadet Kl. 12:17 af Kim Møller — Direkte link102 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103433/trackback

102 Comments »

  1. Når man sætter en kvinde til at være krigsminister, så burde en være normalt tænkende mand indse at der ikke er folkestyre i landet og at de reelle magthavere operere i kulissen og har en fest over hvor dumme og nemme de syntes de danske mænd er!

    Kommentar by Torsten — 10. august 2019 @ 12:21

  2. Må jeg henlede opmærksomheden på, hvad der gemmer sig bag den flotte titel p.h.d…
    Pisse.Hamrende.Defekt.

    Kommentar by White knight — 10. august 2019 @ 12:27

  3. Så gi’r det hele lissom mening igen, ikk’?

    Kommentar by White knight — 10. august 2019 @ 12:28

  4. Jeg må sige Trine Bamsen, forstår at sælge varen – når det runger i guitaren🎵🎶
    Hvilket imponerende CV.
    Vi VIDSTE, du havde det i dig Bamseline.

    Kommentar by White knight — 10. august 2019 @ 12:31

  5. Hahaha! Vild humor med billeder af en rigtig Feltmarskal og så den kone i kjole, som skal forestille at kunne tage hurtige og alvorlige beslutninger, når vi skal forsvare os! Vil hun bruge kagerullen?? Vi må jo ikke bevæbne os. Det er kendetegnende for hele Vesten, at da man tog kællingerne ind på tinge, og nu homoerne også, så begyndte nedstigningen i kloakken. Vi mangler Churchill’er!

    Kommentar by Kuffar — 10. august 2019 @ 12:53

  6. Ro på nu.

    Man skal ikke skue hunnen på hårene. Moské hun er hemmelig ninja, eller besidder en eller anden superkraft som vi ikke kender til?

    Hvem ved. Moské hun har planer om at gøre Danmark til en international styrke på verdensplan eller moské hun igangsætter en undersøgelse af sexkrænkelser i forsvaret, hvem ved hvor langt hun vil gå for at beskytte os stupide, naive, pladder humanistiske Danskere?

    Kommentar by Santor — 10. august 2019 @ 13:00

  7. Som jeg sagde til min kone i går aftes, jeg har det lidt svært med kvinder som forsvarsminister. Her tænker jeg især på hendes tidligere rolle som såkaldt socialdemokratisk retspolitisk ordfører, og al hendes pladder humanisme.

    Hvad i helvede er der sket med det Danmark jeg holdt så meget af!

    Kommentar by der Adler — 10. august 2019 @ 13:07

  8. I det mindste har hun samme frisure

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 10. august 2019 @ 13:09

  9. DEN SOM FLASKEN PEGER PÅ

    Kommentar by JAP — 10. august 2019 @ 13:23

  10. Med al respekt for kvinder, så forekommer det mig, at Danmark virker blottet for handlekraft og sund maskulinitet pt. (Handlekraft mm.)

    Det maskuline er i krise!

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 10. august 2019 @ 13:26

  11. ….hvem fanden har ikke været tilmeldt RUC et par år og fået et diplom med ScientCand-ingenting! (læs: selvfed, karrier&levebrøds- politiker)

    Alle kolbøtterene på hOppeBorgen, pryder sig med fine titler fra studier de ikke har afsluttet.

    Og, ja det ses tydeligt af deres virke.

    P. Ud af EU & FN! direkte demokrati NU!

    Kommentar by Piotr — 10. august 2019 @ 13:33

  12. Putin må skide i bukserne af skræk

    Kommentar by redneck — 10. august 2019 @ 13:40

  13. INTERESSANT

    MYNDIGHED VIL SPILLE OP MED URIASPOSTEN OG ISLAM PÅ SAMME TID

    Kommentar by JAP — 10. august 2019 @ 13:55

  14. Først gør jeg jer sindssyg, for derefter at

    Kommentar by JAP — 10. august 2019 @ 14:00

  15. Hvorfor egentlig have et Forsvarsministerium, når USA leder danske fly og soldater? Det er jo fint, at regeringen tydeligvis erkender, at titlen i dag er ren formalia + ministerløn.

    Kommentar by Fascist — 10. august 2019 @ 14:07

  16. a

    Det er da yderst BETRYGGENDE at vi har fået denne dukkelise som forsvars- og krigsminister. Og hun har allerede demonstreret sit store overblik, da hun en uge efter Mette F.s udnævnelse af hende behendtgjorde, at forsvaret er i topform og klar til at gå i krig i Afrika og Iran osv., uden at det er nødvendigt med mere mandskab, bedre materiel eller diverse opgradering, optimering eller modernisering. Alt var i den skønneste orden, og der skal ihvertfald ikke bruges flere penge på forsvaret. For alle Danmarks fjender ryster i forvejen af skræk, og enhver forbedring af forsvarets/hjemmeværnets vilkår vil kunne blive misforstået, og blive anledning til en verdensomspændende krise og oprustning. Så for verdensfredens skyld bør forsvaret nok nærmere lægges i mølpose og omdannes til et hjælpekorps der rykker ud med madpakker, pengesække og anti-co2 udstyr, hvis et fjernt land oplever problemer, undskyld udfordringer, med fødevareforsyningen, velfærden eller co2.

    Det er det der skal til, mener både Trine, Mette, Jelved, Merkel, Ursula og Uffe Elbæk. Så mon ikke det bliver vedtaget?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 10. august 2019 @ 14:09

  17. “‘Socialdemokrat’, ‘Tarteletelsker’, ‘Brunsvigerambassadør’ og ‘Mor’” Ja, men øglen glemte lige et par småting – en klam sæk, en latterlig akademiker, en ækel snylter, og en kommende psykiatrisk patient.
    Stram Kurs 90 mandater eller Danmark er forbi.
    Og Donald Trump 20 år mere eller hele verden er forbi.

    Kommentar by Piphans — 10. august 2019 @ 14:10

  18. Husk nu også på at bag en kvindes blide ydre kan sagtens gemme sig en frådende feminist og en lunefuld, krasbørstig og stegepandesvingende furie. Hvis de danske soldater sendes frem mod fjenden med Trine i spidsen for tropperne, vil krigen være vundet på forhånd. Den vil slet ikke nå at komme i gang, for selv fjendtlige elitestyrker vil straks overgive sig.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 10. august 2019 @ 14:19

  19. Ja, af de 179 politikere som huserer på Christiansborg, er de 15o helt til grin, men når vi er færdige med at grine, bør vi tage det alvorligt at disse ca. 15o politikere fører en ALTØDELÆGGENDE politik. En politik som vil forære Danmark væk til nassere, voldsmænd og islamister, og sidenhen gøre livet til et helvede for millioner af danskere. En politik som allerede har ødelagt alt for utallige danske familier.

    Der er sådan set slet ikke noget at grine af.

    Kommentar by TP — 10. august 2019 @ 14:35

  20. Det med brunsvigerne kan jeg godt følge. Det er da et meget sympatisk træk, her i disse tider hvor de fleste politikere er særdeles usympatiske. Man må ønske og håbe på, at Trine Bramsen langsomt erhverver sig nogle flere danske værdier.

    Fyens.dk skriver at “En vigtig ingrediens i brunsvigeren er melet. Det er måske lige præcis her, vi skal søge årsagen til brunsvigerens store udbredelse.”
    Også det kan jeg også bakke op om. Mel er jo hvidt, og har dermed en dejlig politisk ukorrekt farve.

    Og puddersukker i massevis skal der til, og når selv en ekspert fortæller at puddersukker er sundere end sukker, så er der ingen grund til at holde sig tilbage.
    Alt i alt må brunsvigere være en sund spise, som hverken fornærmer Klima-Greta eller de frelste kødfornægtere.

    Kommentar by Henning Jensen — 10. august 2019 @ 14:54

  21. ‘Kæft hvor er den her post lige i øjet….

    Kommentar by Moran ya Simba — 10. august 2019 @ 15:07

  22. “Game over, man. Game over!”
    – Private Hudson, Aliens, 1986.

    Kommentar by Kimski — 10. august 2019 @ 15:10

  23. Around 12,000 Muslim warriors were killed, 13,000 wounded and 5,000 taken prisoner. Kitchener’s force lost 47 men killed and 382 wounded

    Måske Lord Kitchener lige skulle tage en tørn som over-sheriff på Nørrebro

    https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Omdurman

    Kommentar by Moran ya Simba — 10. august 2019 @ 15:11

  24. Hej Kim, har du hørt de forfølger grisen inde på Boyfriend.dk

    Hvad man ikke kan med en skamferet pik

    Kommentar by JAP — 10. august 2019 @ 15:12

  25. Ursula von der Leyen var Tysklands forsvarsminister. Hun har da ikke forsvaret tyskernes interesse, når hun som superEuropæer lader muslimerne invadere landet

    Kommentar by k. m. — 10. august 2019 @ 15:15

  26. Bob Glitter på Bitterblog har spiđdet spejlblank Bramsen https://www.bitterblog.dk/2013/08/knuzz-trine-bramsen-xoxo.html?m=1

    Kommentar by Træt — 10. august 2019 @ 15:30

  27. Landet er blevet fuldstændig vanvittigt.

    Kommentar by Winged Hussar — 10. august 2019 @ 15:36

  28. Nu skal tarteletelskeren og brunsvigerambassadør til hasteindkaldt møde i Regeringens Sikkerhedsudvalg sammen med statsministeren, der er formand, og udenrigsministeren, justitsministeren samt lederne af efterretningstjenesterne, PET og Forsvarets Efterretningstjeneste, vor herre bevares, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. august 2019 @ 16:02

  29. https://www.bt.dk/blogs/bt-mener-trine-bramsen-er-helt-fra-snoevsen
    (28. nov. 2017)

    Kommentar by k.m. — 10. august 2019 @ 16:32

  30. Jeg er sådan set ligeglad med, om det er en kvinde der er forsvarsminister, men kunne Mette for helvede ikke have fundet en mere kompetent?

    Fed kollage :)

    Kommentar by Realist — 10. august 2019 @ 16:33

  31. Nårh, hun er da ikke helt tyndarmet, som de mandslinge, der udklæder sig i Black Sabbath t-shirt, de ikke har adkomst til at bære..
    Men Trine, jeg vil se krigeriskhed, militærliderlighed og kampvilje- udover tartelleter og barnerøveri.
    Jeg vil se loyalitet til de kæmpende og jeg vil især se kampvilje på Danmark’s vegne.. Se nu at få købt de Gripen vi mangler, de er billige nu..
    Og jeg vil se tvungen værnepligt for alle.

    Kommentar by Hul igennem? — 10. august 2019 @ 16:39

  32. ..I øvrigt er Danmark stadig i krig mod Islamisk Stat..
    Der har hverken været overgivelse eller våbenhvile- skyd dem, hvor end de findes!

    Kommentar by Hul igennem? — 10. august 2019 @ 16:41

  33. 6 – Santor 😆

    Kommentar by Kuffar — 10. august 2019 @ 17:24

  34. Lol. Der står dog også på wikipedia at Lord Kitchener var homo

    Kommentar by Lukket fest, skrid hjem — 10. august 2019 @ 17:32

  35. 1 Torsten.
    Hvor er Torsten henne, Vi har et hængeparti.
    Vedrørende nr. 24.- 16. Torsten.
    i linket
    http://www.uriasposten.net/archives/103419#comments

    Kommentar by Charles Nielsen — 10. august 2019 @ 17:40

  36. Jeg hæfter mig lige ved: ‘Brunsvigerambassadør’.
    ‘Brunsviger: Er det ikke det man kalder Et forskubbet Hygiejnebind. ??

    Kommentar by Charles Nielsen — 10. august 2019 @ 17:43

  37. Børneregeringen skal da selvfølgelig have en pige som forsvarsminister. Sådan er det.

    Håber blot, at hun vil forsvare mine børn og børnebørn imod invasionen. NÅH, NEJ.

    Kommentar by Bastardo — 10. august 2019 @ 17:50

  38. Er det nu det sker?
    Nu ballonen går op?
    Nu Jeres våde drøm går i opfyldelse?
    Fortæl fortæl, dølg ikke Jeres viden…
    Sikkerhedsudvalget, DK’s svar på MARVEL’s 5 SUPER HEROES:
    M. Skideriksen
    N. Wammel
    DummerNick
    Kneppe K.
    T. Bamsen
    er kaldt sammen.
    Det forlyder at Ali, Hassan, Moammar, Mohammad, Mohammed, Muhammad, Muhammed, M…..
    allerede skider SÅ brunt – og tyndt, at de helt er kommet til at ligne hvide danske drenge.
    MARVEL GO HOME – VI har Mætte!

    Kommentar by White knight — 10. august 2019 @ 18:09

  39. For fanden dog!
    Det hedder ikke “Brunsvigere” ikke at forveksle med landssvigere, men Brunsviere!
    Bortset fra dette, har folk valgt en kvindelig statsminister og “søster solidariteten” slår igennem.
    “Krigs/forsvarsminister” vor Herre bevares.
    Et gammelt ord siger at kvinde er kvinde værst, og at kvinden er kvindens værste fjende.
    Den kvindelige tyske forhenværende “forsvarsminister” lagde det tyske Bundeswehr i ruiner og blev forfremmet til en høj EU post som tak for indsatsen.
    Nu er vi så beriget med en politisk noksagt, med pseudo uddannelse fra RUC. Herre Jemini.
    Håber ikke der bliver krig lige med det samme, selv om noget tyder på at den starter indenrigs.

    Kommentar by Finn A. Skov — 10. august 2019 @ 18:10

  40. Hun er og bliver blank som et nypudset spejl. Hvilket hun så har været alle dage som politiker.

    Kommentar by na — 10. august 2019 @ 18:46

  41. 96 bombesprængninger i Sverige de første 5 måneder. Det kommer ikke frem i Danmarks Radio. Det er derimod vigtig når der er affyret skud ved en moske i Oslo. Det er frygtelig hvis en muslim kommer til skade

    Kommentar by k. m. — 10. august 2019 @ 19:04

  42. Københavns Politi har netop offentliggjort videoen af gerningsmanden her: https://youtu.be/E0yRw-kRwEk forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. august 2019 @ 19:10

  43. USA’s skatteydere betaler for danskernes sikkerhed, og EU og internationale organisationer bestemmer over resten.

    Så i dag er danske ministre ligegyldige. Hvis deres største plus på deres CV er at være tarteletelsker, så kan man kun glad for, at de har noget uskadeligt at gå op i, så de ikke begynder at få fikse ideer og lave flere ulykker mod danskerne.

    Kommentar by traveler — 10. august 2019 @ 19:32

  44. na 18:46
    Yup, men der er INGEN i dronningeriget DK, der kan vende SÅ meget hvidt ud af øjnene som Trine Bamsen.
    Der tror, at jo mere hvidt, desto større er sandheden, vigtigheden, rigtigheden, vægten og relevansen i de banaliteter hun river af sig.
    Bamseline, det ka’ sgu også gå FOR hvidt!
    Trods Bamsen’s stærkt fluktuerende kropsvægt gennem årene – er og bliver hun en politisk letvægter.

    Kommentar by White knight — 10. august 2019 @ 19:33

  45. White Knight, glem ikke panderynkerne. Der kan selv Mads Steffensen have svært ved at følge med.

    Kommentar by Hr. Snusk — 10. august 2019 @ 19:53

  46. Så vidt jeg kan bedømme er Trine Bramsen en komplet idiot, der mentalt ikke er kommet ud over børnehavestadiet. Tag denne historie, hvor hun er løbet tør for argumenter og beskylder Alex Ahrendtsen for at være i et bøsse-forhold med Lars Løkke, fordi DF havde samarbejdet med regeringen om Dagpenge.

    Jamen, det gjorde hun sgu. I et live-interview.

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/socialdemokrat-til-dfer-lars-loekke-maa-vaere-din-elsker/5607089

    Kommentar by Henrik — 10. august 2019 @ 19:54

  47. CV: Claus Hjort Frederiksen. Forsvarsminister 28. november 2016 ‒ 27. juni 2019. https://www.ft.dk/medlemmer/mf/c/claus-hjort-frederiksen ikke en pind bedre..

    Kommentar by anno — 10. august 2019 @ 19:54

  48. Rasmus Paludan var på Blågards Plads klokken 04:00 om morgenen, fredag den 9. august 2019 (altså cirka 24 timer før bomben sprang på Nørrebronx), og jeg tænker at partikontoret for Stram Kurs må rangere ganske højt på perkersvinenes bombelisten, se Rasmus her: https://youtu.be/9sRLh2yOwAg forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. august 2019 @ 19:58

  49. Hvorfor får forsvarsminister Trine Bramsen den, omend indlysende idé, at hun, billedligt talt, skal fremstå som en opgejlet prostitueret fra the Red Light District? Er det fordi politik er equivalent med prostitution? – OK! Formentlig snart vil den liderlige kunde (her det slumrende danske folk) erfare, at der er brunsviger i trussen!?

    Kommentar by T. Flodur — 10. august 2019 @ 20:07

  50. #47 anno, CHF er jo også socialkammerat, så deeet ….

    Kommentar by Hr. Snusk — 10. august 2019 @ 20:15

  51. – anno

    Jeg kunne ikke lige få det flettet ind i posten, men jeg har intet imod Bramsen. Har mødt hende en enkelt gang.

    Kommentar by Kim Møller — 10. august 2019 @ 20:52

  52. &

    HVIS TRINE begynder at uddele tarteletter, æbleskiver og brunsvigere på Nørrebro og i alle ghettoer, vil det sikkert virke formildende på selv de værste ekstremister og bombemagere. Og brunsvigere er da altid bedre end landssvigere. Hvis hun så yderligere medbringer 2OO eller 3OO millioner kr. som tilskud til moskeerne og “ungdomsklubberne”, vil freden igen sænke sig over land og by. Ihvertfald i mindst 14 dage. (Og millionerne kan jo nemt skaffes, ved at skære ned på hospitalernes budgetter eller hjemmeplejen mv.)

    Det nye “herrefolk” har ihvertfald sendt et stærkt signal om at de ikke finder sig i ret meget. Og mon ikke regeringens tøser straks retter ind efter det?

    Den eneste hidtil der har været et modigt Christiansborg-mandfolk, mindst lige så modig som Rasmus Paludan, er Lars Ulykke. Det er jo ham der har igangsat nedrivningen af massevis af boligblokke. Noget som har generet og provokeret mange “berigere”. Tænk at Lars turde det, at lægge sig ud med så mange besættelsestropper. Plus at han vel også har fået mange danske V-vælgere til at overveje om Lars er rigtig velforvaret?

    Men det er han jo. For ved at nedrive tusindvis af boliger, sikrer Lars sig jo at indvandringsproblemerne bliver smurt ud over hele landet i et så tyndt lag, at alle problemerne bliver meget mindre, eller ihvertfald tyndere. Ligesom man gennem boligmangel sikrer at danskernes huslejer bliver ved med at stige. Jo, jo, Lars er både en modig og snu rad.

    Kommentar by Ole Jensen — 10. august 2019 @ 20:56

  53. Norsk politi finder død person kort efter moskéskyderi

    Norsk politi har fundet en død person på en adresse i Bærum, hvor en moské tidligere lørdag blev angrebet. Politiet kobler de to ting sammen, skriver NTB, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 10. august 2019 @ 22:23

  54. Gad vide hvilke kvaliteter der gjorde hun fik posten? Der burde vel være bare en marginær grund til at blive udnævnt til minister udover man er venner med statsministermette eller stormufiti’en?

    Den eneste kvindelige politiker jeg kunne forestille mig som forsvarsminister er Margaret Thatcher. Desværre er hun ikke mere, men jeg husker stadig hvordan jeg optog nyhedsudsendelserne på kasettebånd under Falklandskrigen og var sikker på jeg ville til England og flyve Harrier (jeg var 13). Thatcher havde nosser!

    Jeg er sikker på Trine-pigen bager bedre brunsviger end Horatio. Men lur mig om han ikke også privat har vist andre sider end den hårde marskal. De forblev blot private i 1910, hvorimod de udbasuneres offentligt i 2019.

    Kommentar by redneck — 10. august 2019 @ 22:28

  55. Ja, hun var en hårdkogt dame, men det er jo ingen kvalitet i sig selv. Og hun fik over 1OOO liv på samvittigheden i krigen om en lille fjern og ubetydelig ø. Blev krigen ført for det engelske folks skyld? Næppe. Var der ikke nærmere tale om at krigen skulle aflede englændernes opmærksomhed fra diverse sociale problemer, og derved skaffe flere stemmer til Thatchers parti? Krigen var temmelig meningsløs, tabene var alt for store i forhold til øens betydning. Dog må det indrømmes at man som en sideeffekt slap af med et modbydeligt diktatur i Argentina. Så måske var krigen ikke kun spild af menneskeliv?? Men formålet var ikke at hjælpe det argentinske folk.

    Kommentar by Ole Jensen — 10. august 2019 @ 22:48

  56. Der er mange dystre nyheder og artikler hos den korte og 24nyt.dk.

    Kommentar by Ole Jensen — 10. august 2019 @ 22:49

  57. Trine-pigen er med egne ord “en del af noget større” som dette billede viser
    https://www.instagram.com/p/B05duXDBG4l/

    Det lyder helt profetisk…. altså ikke DEN profet, må han rådne op blandt svinetarme

    Kommentar by redneck — 10. august 2019 @ 23:04

  58. #57 redneck, ok det var sgu alligevel blæret! At Bamseline træner sammen med det svenske fodboldlandshold!!!

    Kommentar by Hr. Snusk — 10. august 2019 @ 23:29

  59. > Kim Møller
    – det er bare ok, men man ska’ jo helst føle sig krænket i disse tider! Og når man nu er ikke-cuba-fløj socialdemokrat, så.. Medlem af Forsvarsudvalget i 8 år + konsulent
    https://www.fyens.dk/fyn/De-foerste-uger-som-minister-Trine-Bramsen-oensker-et-forsvar-i-verdensklasse/artikel/3364750

    Kommentar by anno — 10. august 2019 @ 23:57

  60. > snusk #50
    – tror ikke det betyder så meget (?) der er lige indgået et nyt forsvarsforlig 2018-2023
    https://fmn.dk/videnom/Pages/Forsvarsforlig20182023.aspx

    Kommentar by anno — 10. august 2019 @ 23:58

  61. Undskylder, at jeg sætter denne her, men noget i off topic vil ikke tillade denne slags videoer. Det vedrører alle, uanset hvad folk så mener. https://youtu.be/PqWpDIQ2Vuk Og trump har ‘lovet’, at disse Master skal op på selv de fjerneste gårde . .

    Kommentar by Kuffar — 11. august 2019 @ 00:24

  62. @58 Hr. Snusk
    Hæhæhæ…

    Kommentar by Piphans — 11. august 2019 @ 01:13

  63. anno, nej det kan sgu være hip som hap. Vi – Danmark – bruger økonomisk mindre end 1/7 på Forsvaret, sammenlignet med importen af fjender. Og Forsvaret, eller “forsvaret”, bruges primær til at føre krige imod mennesker, som ikke har gjort os noget, og ikke udgør en trussel imod os. … Derefter inviterer venligsøerne de aggressive muslimer på besøg, og resten af historien kender vi vist desværre alt for godt.

    Piphans, har du set denne svenske video fra den glimrende, men ubehagelige Söders Hjältar?

    https://www.youtube.com/watch?v=UbvYio-J53Y

    Kommentar by Hr. Snusk — 11. august 2019 @ 01:28

  64. Jeg ku’ godt…

    Kommentar by Jake Sorensen — 11. august 2019 @ 01:32

  65. A Few Good Men – A Woman to Salute
    https://www.youtube.com/watch?v=WXsTZ7eUpBE

    Kommentar by Jake Sorensen — 11. august 2019 @ 01:35

  66. @63 Hr. Snusk
    Jamen det er præcis som jeg husker det forfærdelige land, har desværre selv boet på den forkerte side af broen et stykke tid.

    Kommentar by Piphans — 11. august 2019 @ 02:05

  67. Kom til at skrive logge i stedet for lokke off topic

    Beklager

    Kommentar by JAP — 11. august 2019 @ 03:19

  68. Det er ok JAP. Der er alligevel ikke noget af det, som du har skrevet på UP, som har givet mening indtil videre.

    Kommentar by Hr. Snusk — 11. august 2019 @ 03:27

  69. Trine Brunsviger-bassen er blevet minister. Skrigeskinken håber, at hun har et bolværk mod kravet fra Præsident Donald J. Trump om, at Danmark skal bruge 2% af BNP på forsvaret, mindst.

    Det bliver sgu ur-komisk, når tarteletten flyder over med slikasparges.
    Så må skrige-skinken forsøge sig selv.

    Løkke-Fonden og Co. bugner af velstand under Danmarks besættelse.

    Kommentar by Iznogut — 11. august 2019 @ 04:16

  70. INDEN, ALTSÅ INDEN NOGEN DANSK SOLDAT melder sig til tjeneste i afrikanske og arabiske lande, bør han nok, i egen interesse, studere listen over tropesygdomme, “DE TI VÆRSTE TROPESYGDOMME” med ledsagende ulækre fotos. Også listen over lemlæstede, syge og dræbte soldater bør studeres. De kæmpede på de radikales ønske i fjerne lande, de kæmpede godt og modigt, men de radikales politik var kortsynet og tåbelig, og opnåede kun at skade elller ødelægge livet for en masse unge danske mænd og deres familier.

    Det danske forsvars opgave er at forsvare Danmark. Brugte man 2-3% af statsbudgettet på forsvaret, behøvede vi ikke at sleske for hverken Tyskland, NATO eller USA. Læs også om det hospitalsskib Jutlandia som vi sendte til Sydkorea i 1951-53 eller deromkring. (det var inden politikerne blev til landsskadelige idioter)

    Både de røde radikale og de skabsradikale “borgerlige” er hyklere, tåber, løgnere, forrædere og korrupte psykopater. Tro dem ikke over en dørtærskel.

    Kommentar by Ole Jensen — 11. august 2019 @ 04:33

  71. Ps: VENSTRES OG DE RØDRADIKALES IMPORT af migranter og islamister osv. koster nu omkring eller over 2OO MILLIARDER kroner om året. Det er ca. ti gange så meget som man bruger på forsvaret.

    Kommentar by Ole Jensen — 11. august 2019 @ 04:43

  72. Ole (for helvede!) smid nogle links!!!

    Kommentar by Hr. Snusk — 11. august 2019 @ 05:34

  73. @Ole Jensen — 11. august 2019 @ 04:33

    “De kæmpede på de radikales ønske i fjerne lande, de kæmpede godt og modigt, men de radikales politik var kortsynet og tåbelig, og opnåede kun at skade elller ødelægge livet for en masse unge danske mænd og deres familier.”

    Det er løgn. De Radikale stemte ligesom Socialdemokratiet, Kristeligt Folkeparti, SF og Enhedslisten imod invasionen af Irak.

    https://da.wikipedia.org/wiki/Irakkrigen

    Ole Jensen og hans mange alias er en løgner.

    Kommentar by np — 11. august 2019 @ 06:43

  74. “Radikale Venstre ønsker ikke at Danmark sætter landtropper ind i aktiv kamp i Syrien. Derfor støtter vi ikke regeringens forslag, siger Martin Lidegaard, udenrigsordfører fra Radikale Venstre.”

    https://www.radikale.dk/content/nej-til-danske-landtropper-i-aktiv-kamp-i-syrien

    Kommentar by np — 11. august 2019 @ 07:10

  75. Politi i Norge beskytter muslimer under Eid-fest.
    Hele maskineriet går i gang, hvis der krummes et hår på en muslim. De kræver maksimal beskyttelse – og de får det.

    Vil Trine Bramsen sørge for bevæbnet politi når vi går til julegudstjeneste ? svaret er nej.
    https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/y3GaeJ/politiet-setter-inn-tiltak-i-hele-landet-i-forbindelse-med-eid-feiringen?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

    Kommentar by k.m. — 11. august 2019 @ 07:44

  76. Forsvarsministeriet vil blive drevet af gode mavefornemmelser og ikke af kendskab og erfaring inden for dette område. Statsministeren som har valgt Tine Bramsen er selv lige så blank.

    Kommentar by Jp — 11. august 2019 @ 08:22

  77. Efter endnu en bombe- nu på Nørrebro ved en nærpoliti station- siger politiet, at deres hovedfokus er at finde gerningsmanden.
    Har politiet selv udtænkt det eller er det en af de dyre konsulenter de bruger?( Bidende sarkasme kan forekomme)

    Kommentar by H. Nielsen — 11. august 2019 @ 09:39

  78. Selvfølgelig kan en kvinde være forsvarsminister, hvis blot hun var gjort af det rette stof til netop den post. Men det her er mere end tåkrummende pinligt. Der er langt op til bunden, når oprydningen og bulldozeren skal sættes ind efter krigen…

    Det er typisk, hvad der sker, når ikke-folkelige, skal forgive at være det. “Det med tarteletter og brunsviger og mor – dét falder Maren i kæret helt sikkert for” – har rådet fra denne pinligheds spindoktor lydt. Men de bliver bare alt andet end “folkelig” med disse kluntede forsøg på at være det. De gør sig selv til grin og opnår istedet at tale ned til folk, og dermed afsløre, hvad de i virkeligheden, mener om “folket”.

    Og til jer danskere, der har stemt, dét her til magten: Hvordan syn’s I selv, det går???

    Kommentar by Margrethe — 11. august 2019 @ 09:42

  79. @77 – H. Nielsen: Ja, Inspector Clouseau (The Pink Panther) har sat sit tydelige aftryk her.

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 11. august 2019 @ 10:19

  80. #

    Enig med Margrethe i mange ting. Og selvfølgelig kan en kvinde være dygtig til dit, dat og dut, hvis og hvis og hvis samt hvis og hvis. Men problemet er jo netop at de politiserende kvinder generelt er komplet uduelige, selvoptagne, lunefulde, blanke, historieløse, marxistiske, pladderhumanistiske, overfladiske, navlepillende, kortsynede, mandsfjendske, familiefjendske, børnefjendske, tåbelige, forræderiske og halvskøre/skrupskøre/bindegale.

    Der er mænd og mandslinge som er ligeså slemme, især i det nuværende “folketing”. Men i bred almindelighed er politik-kvinderne og feministerne en kæmpekatastrofe. De har har feminiseret og destabiliseret Sverige og flere andre lande, og med Merkel, Mogherini og Ursula i spidsen er de nu ved at skabe kaos, ufred, elendighed, barbari og økonomisk ruin i hele Europa.

    Kvinder hjalp både Hitler og andre uhyrer på vej, og deres modstand mod diktatur og totalitær politik er gennemgående minimal, og efter feminiseringen af mændene er Europa og Danmark/Norge/Sverige på vej mod rene galehustilstande. Den nuværende politik kan kun ende i diktatur, statsbankerot, terror, borgerkrig og en slags kollektivt selvmord.

    Margrethe selv lyder ret fornuftig, men een svale gør ingen sommer.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 11. august 2019 @ 10:29

  81. Kommentar by Kuffar — 10. august 2019 @ 12:53

    Lyt til guitaristen Peter Framton og hans hyldest til W. Churchill:

    https://www.youtube.com/watch?v=O5j6T84xA3I&list=OLAK5uy_lCn-2_uhYGHrwNb2sx6tXj_1b2Bpw2GeQ

    Beklager de 5 sek. reklame inden musikken.

    Se og hør evt. hans deltagelse i et Fox-news program.

    https://www.youtube.com/watch?v=DSzq8v1tsdk

    Kommentar by Black Watch — 11. august 2019 @ 10:31

  82. Islamist forsøger kraftesløst at skyde islamister i Norge, efter at islamistkone har islamiseret med islamister..
    Stor ståhej for ingenting.
    En anden pædo blev hængt, dead man tell no tales..
    Verdenen går videre for toppædoerne..
    Og hvad vil Trine gøre mod bombesprængere fra alt fra Blekinge til Logikken i at være ven med Rosenkrantx Theill og Delle Pragsted?
    Igen et militært spørgsmål- hvorfor har man våben? For at bruge dem!!!

    Kommentar by Hul igennem? — 11. august 2019 @ 10:36

  83. Må da håbe hun har nogle støttepædagoger til at forklare hende, hvad hæren, luftvåbenet, og søværnet er og sååån. :-). (Støt SIAD). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 11. august 2019 @ 10:52

  84. Jeg tror også Norge forsøger at skjule et æresdrab, og et famileopgør, der lige skulle ordnes med en kugle i moskéen.

    Kommentar by k.m. — 11. august 2019 @ 10:59

  85. Selvfølgelig er hun “for war”. Hun er socialdemokrat og de har sgu altid gået ind for kontrol og underttrykkelse -bare ikke af dem selv.

    Kommentar by Nielsen — 11. august 2019 @ 11:21

  86. Nye Borgerlige er en gevaldig fuser. Hvor havde jeg dog gerne set Rasmus Paludan, som jeg stente personligt på, og Stram Kurs i Dolketinget.

    Målingen byder på en gevaldig nedtur for Nye Borgerlige, der ved valget blev det eneste nye parti i Folketinget med 2,4 procent af stemmerne og 4 mandater.

    Partiet, der har Pernille Vermund som formand, står i den netop offentliggjorte måling blot til at få 0,8 procent af stemmerne.

    Her er den statistiske usikkerhed på 0,6 procentpoint, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 11. august 2019 @ 11:31

  87. k.m. 10:59 du har ret. Det var terror.

    Politiet i Norge efterforsker gårsdagens skyderi en moske som et forsøg på terror.

    Det har det netop oplyst på et pressemøde, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 11. august 2019 @ 12:16

  88. Apropos Trinebamsen’s opslag:
    Hvad skal vi dog med relevante uddannelser og erfaring med krisehåndtering.
    Når vi kan få en kagekone med brunsvier som trusseindlæg, der ka’ byde vores uindbudte gæster på lidt kaffe og kage – og gæsterne byde på lidt frem og tilbage.
    Så leverer I alle, det I er allerbedst til.

    Kommentar by White knight — 11. august 2019 @ 12:43

  89. https://www.youtube.com/watch?v=qXXWcFJD0gc&t=720s

    Militærparade 3. juli 2019 i det fuldstændigt velordnede, trygge, rene, etnisk homogene Minsk, Hviderusland. Ledet af en MAND. Se DET har jeg respekt for! (Og jeg vil skide på at det ikke er et demokrati)

    Kommentar by Fra den yderste kyst — 11. august 2019 @ 13:08

  90. v

    Det radikale parti er partiet som aldrig har gidet forsvare Danmark, men som gerne vil misbruge vores soldater til at føre krig i fjerne lande.

    Af borgerlige partier er der nu ingen tilbage. De er alle sammen mere eller mindre radikale. F.eks. er V og K europater og tilhængere af DR
    løgnefabrikken, Marokko-traktaten, censur, mindre demokrati, mindre velfærd, mindre sundhed, meget mere indvandring og svenske tilstande. Og alle partierne foragter, snyder og forråder vælgerne, danskerne, danskheden og fædrelandet/folkehjemmet/hjemstavnen.

    Alle de gamle partier er danskernes fjender.

    Kommentar by Ole Jensen — 11. august 2019 @ 13:17

  91. Skuddene i Oslo blæses op til det groteske.
    Det omtales i aviser verden rundt.
    Ingen snak om angreb på vestlige værdier og mord på kristne
    https://www.meforum.org/58238/european-churches?fbclid=IwAR2sZcjATN6V7QsB1HlLM2jCy-_oZaM3y8vVYNYE26Kciwvu7rA59hk8WEU

    Kommentar by k.m. — 11. august 2019 @ 13:28

  92. Terror angrebet blev udført af en der hyldede Christchurch angrebet. Da alle på højrefløjen ved at Christchurch angrebet blev udført af en venstreorienteret “okø”-fascist, kan der kun være tale om endnu et forsøg på at manipulere en stemning imod civilisationen frem. At drabet som attentatmanden udførte forgik i et privat hjem og ikke ved moskeen forstærker bare den begrundede mistanke omkring hele denne terror sag. Men hvad frimure Breivik havde tydeligvis også en anden agenda. Og medierne elsker ham for hans belejlige kooperation med at forhindre kritik af den civilisations destruerende indvandring.
    Er der i øvrigt andre der bemærkede det belejlige i at Epstiens død ikke kom på forsiderne, da der lige pludseligt kom 2 massedrab?

    Kommentar by Hvideplov — 11. august 2019 @ 14:09

  93. Pædo her, pædo der, pædo allevegne..
    Karsten Hønge må ASAP til Norge, der er mange Some-Ali’s at gnubbe med.

    Kommentar by Hul igennem? — 11. august 2019 @ 14:26

  94. Idealister flygter, når de møder sandheden
    https://barenakedislam.com/2019/08/10/belgian-teenage-volunteers-forced-to-flee-morocco-after-teacher-threatens-to-cut-off-their-heads-for-wearing-shorts/

    Kommentar by k. m. — 11. august 2019 @ 14:41

  95. v

    Det radikale parti er partiet som aldrig har gidet forsvare Danmark, men som gerne vil misbruge vores soldater til at føre krig i fjerne lande.

    Af borgerlige partier er der nu ingen tilbage. De er alle sammen mere eller mindre radikale. F.eks. er V og K europater og tilhængere af DRs og TV2s løgnefabrikker, plus Marokko-traktaten, censur, mindre demokrati, mindre velfærd, mindre sundhed, meget mere indvandring og svenske tilstande.

    Og alle partierne foragter, snyder og forråder vælgerne, danskerne, danskheden og fædrelandet/folkehjemmet/hjemstavnen.

    Alle de gamle partier er danskernes fjender.

    Kommentar by Ole Jensen — 11. august 2019 @ 15:02

  96. Nå, trænger vi ikke snart til et nyt emne – en ny post – en ny tråd? Jeg er ved at være lidt træt af bamseline, dukkelise, Mette, Joy Mogensen og de øvrige S-socialister.

    Kommentar by Ole Jensen — 11. august 2019 @ 15:14

  97. >91 Hvideplov 14:09
    Tror du selv på at Tarrant er venstreorienteret? Det synes for mig,som at du prøver at ændre historien. Bare fordi Hodjanernesblog har lagt en video op,som påstår at Brenton Tarrant er venstreorienteret,behøver du ikke sluge det råt.

    Kommentar by Nielsen — 11. august 2019 @ 15:16

  98. I øvrigt ligner Trine Bramsen,den man for alt i verden vil undgå at falde i samtale med til en julefrokost.

    Kommentar by Nielsen — 11. august 2019 @ 15:20

  99. Her en positiv historie 😁The Libtards forsøgte at svine en Pro-Trump, anti-halal grill restaurant i Texas til, men det finder folk sig ikke i! Der er billede af en lang kø til restauranten, så det forsøg på White-shaming gav bagslag . https://barenakedislam.com/2019/08/11/hah-texas-barbecue-restaurant-chain-sees-record-sales-after-being-outed-by-democrat-politician-as-a-trump-supporter/

    Kommentar by Kuffar — 11. august 2019 @ 17:27

  100. Botoxøjnene har hun fået samme sted som Zenia Stampe.

    Kommentar by Hul igennem? — 11. august 2019 @ 17:45

  101. Agurketid.

    NB’s stifter og leder fedter ikke med bikinibillederne. Følg linket eller google “pernille feministerne har sejret”.

    https://reelligestilling.dk/pernille-vermund-feministerne-har-sejret-ad-helvede-til/

    Den norske terrorist har et meget “vestligt navn”. Han hedder bl.a. Philiip, og Bærum er et kvarter svarende til Gentofte. I øvrigt ligner det et af disse tragiske tilfælde af en psykose, der pludselig rammer unge mennesker med anlæg for det. Alderen er meget typisk.

    Kommentar by Thomas — 11. august 2019 @ 18:09

  102. Til #96
    Ja, naturligvis var han venstreorienteret, og jeg har ikke set Hodjanernesblogs video. Tarrant skrev i sit eget manifest at han var meget positivt stillet overfor styreformen i kommunistiske Kina. Yderligere skrev han på de sociale medier om hvor meget han elskede at være i Pakistan bare 3 måneder før Christchurch episoden. Det er klart at venstreorienterede altid forsøger at tørre deres modbydelige handlinger fra ledere som Mao, Stalin, Hitler, Lenin og så videre over på højrefløjen. Men efterhånden er det blevet klart at venstrefløjens historieomskrivning ikke kan passe og at denne i høj grad styres Fabians plus andre unævnelige.

    Kommentar by Hvideplov — 11. august 2019 @ 20:00

RSS feed for comments on this post.