11. august 2019

Mental brandslukning: “… tror ikke, at der har været et ønske om at ramme politiet som institution.”

“Der er ikke noget der tyder på, at det her er en terrorhandling”, da det er ‘handlinger udført mod bygninger’, forklarede en talsmand for Københavns Politi på et pressemøde lørdag. Den mentale brandslukning er forlængst begyndt, og politiformand Claus Oxfeldt er som altid det gældende narrativs tro væbner.

Forestil dig officielle reaktioner på en bombet moské: Det kan ikke være terror, endsige et angreb mod muslimer, da det foregik om natten, og der ikke var lys i moskéen. MSM ville indlede en klapjagt mod enhver politiker eller meningsdanner, der skrev noget lignende på Facebook efter to flaske Amarone.

Her citeret fra Politiken.dk (Ritzau) – Politiformand: ‘Vi skal have et øje på hver finger. Det bliver mere og mere brutalt’.

“Nattens eksplosion på en politistation i København er et billede på, at det er blevet mere brutalt på gaderne de seneste år, og det lægger pres på politiet, der hele tiden skal være i forhøjet beredskab.

Sådan lyder det fra Politiforbundets formand, Claus Oxfeldt, efter at en nærpolitistation på Nørrebro lørdag nat blev ramt af en eksplosion. …

Eksplosionen bliver af politiet betegnet som en bevidst handling, men Claus Oxfeldt tror ikke, at der har været et ønske om at ramme politiet som institution.

Hvis det virkelig er et angreb mod politiet, som jeg nu ikke umiddelbart tror, fordi man tydeligt har kunnet se, at der ikke var nogen inde i bygningen, fordi det var helt mørkt, så er det noget, vi skal tænke ind i alt, hvad vi gør fremadrettet’, siger Claus Oxfeldt.”

(Gerningsmanden på overvågningsvideo, 10. august 2019; Fotos: Politi.dk)

Oploadet Kl. 20:07 af Kim Møller — Direkte link35 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103444/trackback

35 Comments »

  1. Forbyd jøden Claus Oxfeldt og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 11. august 2019 @ 20:18

  2. Kim Møller, uhhhhm, lækkerier. Nu fik du mig lige til at åbne en 2015 Tommasi Amarone della Valpolicella Classico, 🇮🇹🍷😋, forbyd dårlige rødvine og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 11. august 2019 @ 20:24

  3. Nogle gode lårbasser – ligner en kvinde…

    Kommentar by A. Nysted — 11. august 2019 @ 20:24

  4. De lærer det aldrig, haha. Skal nok blive sjovt, når der kommer regulær borgerkrig. Men så tager de vel muslimernes parti. Vi danskere er jo ikke værd at elske.

    Kommentar by Voltzejn — 11. august 2019 @ 20:36

  5. Så længe de nægter at se virkeligheden i øjnene så står de bare og tripper på stedet og gerningsmanden går fri.

    Alle med en smule indsigt VED hvilket “segment” han skal findes.

    So now go fix it!

    Kommentar by Santor — 11. august 2019 @ 20:38

  6. Naturligvis er det terror, det er et helt bevidst angreb på dele af statsapparatet.

    Terror er også 2000 brændte biler i Sverige om året, og 96 bomber på seksmåneder – og mange skovbrande, der antændes af de ædle vilde.

    Kommentar by BB — 11. august 2019 @ 20:40

  7. Et andet sted bliver personen som udførte den omtalte terrorhandling, som en stakkel.

    Danmark anno 2019, spring en bomber og du får straks medlidenhed.

    Kommentar by Jan huus — 11. august 2019 @ 20:43

  8. Beskrevet som en stakkel.

    Kommentar by Jan huus — 11. august 2019 @ 20:44

  9. Claus Oxfeldt burde bosætte sig i lokalpolitistationen på Nørrebro ud fra ovennævnte devise. Vil de ikke ramme politiet som institution, så vil de nok heller ikke bombe en station, hvor de ved, at Oxfeldt sover trygt indenfor.

    Når man ser videoen og ser manden vende om og sigte direkte tilbage til stationen, så er det gudhjælpe mig politiet han er ude efter – og nok ikke fordi bygningen er grim!

    Hvor dumme er politifolk, når de vælger en narrehat som ham som formand?

    Kommentar by Migranter gider ikke telte — 11. august 2019 @ 20:47

  10. Claus Oxfeldt…..Hahahahahahahaha………En nar!

    Kommentar by centerpoint — 11. august 2019 @ 20:53

  11. Manden er jo åbenlyst retarderet, hvis han selv tror på det pladder han får ævlet af sig dér!

    Kommentar by Kimski — 11. august 2019 @ 21:08

  12. Sig mig lige, har han det fint nok med situationen, hvis det bare TILFÆLDIGVIS var politiets bygning?
    Bomber i det offentlige rum er vel for helvede problemet åndspygmæ. Det er da sædvanligt pølsesnak at diskutere adressen.
    Giv nu bare Paludan ret, I har mistet grebet, det er patetisk at blive ved med at lade som om. Indrøm at anarkiet råder, så vi alle kan bevæbne os og i det mindste få en chance. Jeg brækker mig over befolkningsudskiftningens håndlangere.

    Kommentar by Lider af danskhed — 11. august 2019 @ 21:08

  13. a

    ALTSÅ, ALTSÅ. Selvfølgelig ville man ikke skade nogen med denne bombe. Det var jo bare en ØVELSE. Et lille pudsigt eksperiment for at finde ud af om skidtet virkede. Det var kun for sjov, og for at tage lidt forskud på nytårsaften. (var det måske nytårsaften 1423 efter muslimernes kalender?)

    Alle kan trygt sove videre. Også politiet. Hvis de lader som ingenting, og fortsætter med at nøjes med at genere almindelige danskere, så går det nok altsammen.

    Og det er jo komisk som Mette F har ladet sig skræmme af et lille sødt brag. Så skulle hun prøve en af de Malmø bomber hvor hele boligblokke bliver væltet og smadret. Så kan man tale om brag. Men pyt da med det, det er jo ovre i Malmø og mindst 7-1O km fra København.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 11. august 2019 @ 21:11

  14. BREAKING: KÆMPE PERKER SLAGSMÅL I PERKER OMRÅDE:

    Ifølge et øjenvidne har der været 30-50 mennesker involveret i et masseslagsmål i Valby på Skellet.

    Københavns Politi bekræfter, at de er til stede.

    – Der har været en større uoverensstemmelse, men vi mangler stadig at skabe os et overblik, før vi kan fortælle nærmere, siger vagtchef ved Københavns Politi Michael Andersen.

    Der lød et knald
    Ifølge øjenvidnet, der kom cyklende forbi det store slagsmål, lød der et højt knald, hvorefter både tilskuere og slagsbrødre flygtede fra stedet.

    – Der lød et ordentligt knald, og så begyndte alle tilskuere og folk i slagsmålet at løbe. Da Jeg kom forbi på tilbagevejen, var der ankommet omkring fem patruljevogne og to ambulancer, siger han.

    Slagsmålet er foregået lige ved Ålholm Skole, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 11. august 2019 @ 21:13

  15. a

    Under bloggen HVAD BANKER DIT HJERTE FOR, er der 2O.41 en oversigt over Christiansborgs og de gamle partiers forbrydelser mod det danske folk.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 11. august 2019 @ 21:24

  16. Hvad koster perkernes Eid slagsmål i Valby i kroner og øre?

    Politiets timer?
    Kriminalteknikere og deres udstyr?
    Beskikkede forsvarsadvokater, dommere, nævninge, domsmænd?
    Lægers løn samt sygeplejersker og portører og udstyr?
    Gadeplansmedarbejdere, SSP konsulenter og dialogbetjente?
    Kranbiler og chaufførerne til at køre perkernes biler væk?

    Osv, osv, osv, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 11. august 2019 @ 21:37

  17. – Carlo

    Den står til 379 på Vivino. 4,3… 😁

    Kommentar by Kim Møller — 11. august 2019 @ 21:42

  18. En hjælpende hånd til politiet: søg blandt afviste ansøgere til arkitekt-studiet!

    Kommentar by PPG — 11. august 2019 @ 21:47

  19. *

    Som BB beskriver det, går det fint med at gøre Sverige til en humanistisk stormagt. Integrationen er meget vellykket derovre. Kun to til fire tusinde bilbrande pr. år, kun 96 bomber på fem måneder, kun 3OOO overfald og kun 5OO påsatte brande pr. måned, vidner jo om at indvandringen er en kæmpe-succés. Så mon ikke også indvandringen til Danmark ender som dejlig multi-kulti og en rigtig win-win situation!

    Kommentar by Ole Jensen — 11. august 2019 @ 21:56

  20. Hvis jeg kunne returnere mine brækposer til ophavsmanden/kvinden, blandt andre Claus Oxfeldt, ville jeg kunne spare temmelig meget på renovationsudgifter.
    Og blev en sådan ordning systematiseret, så vil vi her, på de ikke censurerede, fakta-oplysende, medier kunne starte Danmarks første rentable boigasanlæg!

    Har Claus Oxfeldt og resten af segmentet måske ligefrem egoøkonomiske fordele af de stigende udgifter til den, i øvrigt stadig forringede, kommunale borger”service”?

    Kommentar by M.S. Carstens — 11. august 2019 @ 22:12

  21. På videoen kigger gerningsmanden op på det store skilt på facaden hvor der står POLITI med store oplyste bogstaver før han placerer bomben, men det betyder jo naturligvis heller ikke at han vidste det ville gå ud over en politistation..

    Man undres daglig over hvor dumme de tror folk er, på den anden side tror jeg egentlig de har ret når man ser på hvordan folk stemmer. At være betjent med indsigt i de tilstande politikerne har skabt og skulle berolige hr og fru danmark, må være som at være børnehavepædagog på en udflugt, hvor alle børnene har forvildet sig ind hos en flok ulve eller noget lignende. Man kalder dem bare for søde små hunde der ikke vil klappes lige nu, imens man håber børnene ikke opdager hvad der skal til at ske med dem. Kig på christiansborg, de granitkugler der ligger i en stor kæde foran er der ikke til pynt uanset hvor hårdnakket de påstår det indenfor. De ved hvad de har gjort, jeg håber danskerne også finder ud af det en dag.

    Kommentar by Per — 11. august 2019 @ 22:30

  22. Ingen grund til panik ifølge Politiken

    “Bombeangrebene er heldigvis undtagelsen”

    “Ni bomber, uden at nogen er kommet til skade, er ikke grund til at indføre ny lovgivning og mere kontrol”

    Hvornår er de IKKE undtagelsen – hver uge? – Hver dag???
    Hvor mange ofre skal der til? 10 døde? – 10.000 døde???

    De er jo skingrende sindssyge på Politiken!!!

    https://politiken.dk/debat/ledere/art7327265/Ni-bomber-uden-at-nogen-er-kommet-til-skade-er-ikke-grund-til-at-indf%C3%B8re-ny-lovgivning-og-mere-kontrol

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 11. august 2019 @ 23:31

  23. Ifølge Claus er der ingen grund til, at muslimer bekymre sig over:

    “Ild i plankeværk nær islamisk forening”

    “Politiet forsøger at finde den mand, der satte ild til en plakat nær en islamisk forening i København”

    https://jyllands-posten.dk/indland/kbh/ECE8048125/Ild-i-plankev%C3%A6rk-n%C3%A6r-islamisk-forening/

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 11. august 2019 @ 23:45

  24. Det er een af de Venstreekstremistiske Nedløbende bærme der er på billedet.
    Jeg ser at panden ikke er skjult, øjnene viser det hvide. Dvs. Det kunne nemt være en lille Somalier, for en lortefarvet sandneger kaster ikke så meget lys fra sig.

    Kommentar by Charles Nielsen — 12. august 2019 @ 01:24

  25. Claus OXYMORON, er altid leveringsdygtig i rene hjerneblødninger…ja ja, okay…så blødninger da.
    Nej nej neeeej… for guds skyld ikke T-ordet!
    Lad os kalde det noget andet:
    “Prematur fejring af Nytåret – med lidt for kraftigt fyrværkeri”?
    Oxy-boy din skaldede nar, ka’ du se på det ene foto, at møgdyret lige kigger op, for ligesom at sikre sig, at det nu også ER en del af din lattervækkende arbejdsplads han rammer?
    P-leeeeeeeeeze, ka’ du ikke bare lukke såret – og holde det heeeeelt lukket Oxy?
    Det andet der, det’ sgu for pinligt.
    Vi risikerer at børnehavebørn ned til 4-årsalderen, begynder at kalde hinanden for Oxfeldt, når de vil mobbe hinanden.

    Kommentar by White knight — 12. august 2019 @ 04:22

  26. Oxy, jeg har sgu lidt ondt af dig. Jow jow.
    Ingen ka’ være SÅ skaldet og stupid på een og samme gang.
    Du er jo ikke andet end en .k!de errand boy for nogle skruppelløse psykopater højere oppe.
    Vil du ende som komiske Ali?
    For som det er nu, mangler du kun skråhuen

    Kommentar by White knight — 12. august 2019 @ 06:06

  27. Politiet mener det er en -forsætslig -handling……..Genialt konstateret. Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 12. august 2019 @ 07:06

  28. Landsforrædersegmentet vrider sig som sædvanlig.

    Kommentar by Torsten — 12. august 2019 @ 07:25

  29. Det er AFA, resterne af tjekkergruppen i U-huset og mafiabyggefirmaet Logik & Co. der har planlagt, udført og skaffet det brisante sprængstof som bruges af nedrivningsfirmaer- det er ikke islamisterne, denne gang er det AFAterrororganisationen som Kneppe Kofod og resten af pisseviskerne ikke gider tage fat i, i deres pædotårne.

    Kommentar by Hul igennem? — 12. august 2019 @ 08:12

  30. I lighed med 28 tror jeg også, det er AFA. Hænderne ser lyse ud, skoene ser meget fodformede ud og tøjet for ensartet til at det er islamister. Alt for disciplineret.

    Kommentar by Britta Due Andersen — 12. august 2019 @ 09:18

  31. […] Politiets foto af den bombemistænkte. Se også Mental brandslukning: “… tror ikke, at der har været et ønske om at ramme politiet som institu… […]

    Pingback by Politistation i ghettoen ramt af bombeangreb: Er det mellemøstlige tilstande? – Free Speech Blog — 12. august 2019 @ 13:46

  32. @30
    Jeg tror bare at de danske dhimmistrissere gør som deres svenske kollegaer Kling og Klang, og photoshopper billederne så de kriminelle udlændinge kommer til at ligne etniske statsborgere.
    Så i virkeligheden kunne det være en kulsort islamist som netop er ankommet direkte fra en lerhytte i mellemøsten, eller ethvert andet østperker land såsom rumænien, bulgarien, polen osv..

    Kommentar by Piphans — 12. august 2019 @ 15:31

  33. Piphans — 12. august 2019 @ 15:31:

    Enig, for hvorfra skulle AFA og CO have fået hjernefærdigheder til, at håndtere andet sprængstof, end overskuddet fra nytårsaften?
    Deres netværk ud i indsmugling af eksplosiver ligger også i BH-klasse-alderen i forhold til det islamistiske ditto.

    Kommentar by M.S. Carstens — 12. august 2019 @ 16:15

  34. Venstrefløjen, PET og MSM skal nok få det vendt til, at truslen kommer fra en stadig farligere og ekstrem højrefløj.

    Historien er smidt på møddingen og venstreekstremisme er blevet mainstream og hot. Fremtiden tilhører sindsforvirrede stalin typer som Greta Thunberg, som uden tvivl vil styre den savlende pøbel med hård hånd og alle der ikke makker ret spærres inde, “omskoles”, eller aflives.

    Kommentar by TT — 12. august 2019 @ 16:37

  35. TT — 12. august 2019 @ 16:37:

    – det er deres version, de har jo endnu ikke erkendt, at de med deres stemmefiskeri og leflen for iSlam, er øverste årsag til deres egen (og vores) undergang.

    Kommentar by M.S. Carstens — 13. august 2019 @ 14:35

RSS feed for comments on this post.