12. august 2019

MSM angriber Trump hver eneste dag, men han går alligevel frem: ‘Højeste niveau siden indsættelsen’

‘Ulven kommer’, råbte fårehyrden, men ulven kom aldrig, og til sidst var selv fårene ligeglade. Fra BT – Trump mere populær en nogensinde: ‘Vi har aldrig haft en situation som denne’.

“Kritikken haglede ned over Trump. Aktiemarkedet styrtdykker. Den amerikanske præsident forvekslede Dayton med Toledo, da han på direkte tv forsikrede borgerne i den masseskyderi-ramte by, at han følte for dem. I grænsebyen El Paso i staten Texas, hvor 22 sidste weekend blev dræbt, nægtede flere af de sårede ofre direkte at mødes med præsidenten, som de holdt ansvarlig for massakren.

Og resultatet: I samtlige amerikanske meningsmålinger steg Donald Trumps popularitet med godt fire procent.

… Ifølge telefon- og online-interview med borgere fordelt over hele USA er Donald Trump således i slutningen af ugen hoppet fra den tidligere vælgeropbakning på 44 procent til 48 procent – det højeste niveau siden indsættelsen 20. januar 2017.”

(‘What will happen if you always lie?’)

“cry wolf: To claim that something is happening when it really isn’t, which results in subsequent valid claims being rejected. The expression comes from one of Aesop’s fables, in which a young shepherd lies about a wolf threatening his flock so many times that people do not believe him when he and his flock are legitimately in danger.” (The Free Dictionary)

Oploadet Kl. 00:10 af Kim Møller — Direkte link27 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103456/trackback

27 Comments »

  1. v

    MASSEMEDIERNE I DANMARK ER SUNKET NED PÅ ET UFATTELIGT LAVT NIVEAU. Åbenbart er MSM også i USA kommet ned på et lige så klamt, tarveligt og løgnagtigt niveau. Men godt at vi så kan afmelde papiraviserne og slukke for DRs og TV2s løgnefabrikker, eftersom man nu kan hente bedre og billigere informationer på nettet. F.eks. hos Uriasposten. Hvor både oplæg og kommentarer kan være meget oplysende. (og ofte morsomme)

    Det er ret mærkeligt at mange journalister i den grad har givet afkald på etik og moral, og har ladet sig opsluge af røde, radikale, feministiske og utopiske tankesæt. Til gengæld er det meget tydeligt at rød ideologi gør folk dumme, gør dem til nihilister, ateister, løgnere og forrædere.

    Især den røde del af medierne, næsten dem alle, har slagside og er blevet utroværdige og censurerende. F.eks. kan DR og TV2 efterhånden ikke sende noget uden at manipulation og fortielse er en del af udsendelsen. Hos dem er journalisternes store flertal tilhængere af løgnepropaganda om EU, indvandringen, klimaet, ligestillingen og kriminaliteten osv.

    Mange af Vestens medie-ansatte er endda blevet så kortsynede at de lystigt og gladeligt medvirker til at undergrave og ødelægge deres egne lande og samfund, noget som i længden vil skade dem selv og egne familier og venner.

    Er det feminiseringen eller er det journalist-skolerne der indoktrinerer og ensretter?

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 12. august 2019 @ 00:59

  2. Det eneste det viser er at enten er målingerne om tumpens popularitet fake news eller at U.S.A er et dybt dysfunktionelt samfund.
    Men nok nærmere begge dele.
    At mandens popularitet stiger proportionelt med hans galoperende løgne er sku da tankevækkende så man kan da kun bede til at tumpe segmentet bliver klogere.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 12. august 2019 @ 03:22

  3. Dansk MSMs dækning af USA og især republikanske præsidenter er en konstant joke

    Kommentar by Poul Sørensen — 12. august 2019 @ 03:35

  4. Alt er POTUS Trumps skyld. A L T !!
    But keep up the good work, muta f.uckers!
    Ka’ I høre, hvordan det siger ka’-tjiiiiing, hver gang …nej hver dag…..nej hver time I kommer med en ny sviner – fostret af syge hjerner, der fuldkommen kortsluttede, den dag han blev prez.
    Med noget så sygeligt. Er der intet at sige til, at en stadig større del af den amerikanske befolkning slutter op om manden.
    Om ikke andet fordi, de færreste individer bryder sig om at overvære justitsmord.
    Og det, selvom de ikke iøvrigt sympatiserer med den det går ud over.
    På den måde, er det noget af det absolut bedste, der ku’ ske for DT. Da det giver ham opbakning, steder han ellers ikke ville ha’ fået den.
    Gætter på mange reagerer som jeg, da jeg var ung og fuldkommen apolitisk:
    Så/ ser på dem, jeg ikke delte/ deler værdifælllesskab med. OG på hvad DE stemmer.
    Og går så derefter ud, og sætter mit kryds diametralt modsat.
    Ka’tjiiiiiing!!!!

    Kommentar by White knight — 12. august 2019 @ 06:26

  5. Oooh the irony….
    P.H.R. proves my point to a T

    Kommentar by White knight — 12. august 2019 @ 06:42

  6. Jeg kan også godt lide Trump personligt. Men at folk ikke kan gennemskue at han ikke er de hvide amerikaneres præsident men dukke for Israel og jøderne er stor slemt. I ved jo udemærket godt at den helt forventlige krig imod Iran kommer til at fucke mellemøsten endnu mere op og det eneste land der har gavn af det er Israel. Efterfølgende vil millioner af nye “flygtninge” strømme til Europa og landsforræderne vil som sædvanlig stå med åbne arme og vores andres penge og byde dem velkommen i al evighed. Hvor mange gange kan i blive ved med at hoppe på det? LIgesom i også tror at Stram Kurs vil kunne gøre en forskel i et komplet råddent system!

    Kommentar by Torsten — 12. august 2019 @ 07:30

  7. Perkerlingske skriver dagligt om den miserable amerikanske økonomi og jobsituation- hahaha
    Pølsetiken skriver dagligt om Trumps skyderier- hahaha
    DR ævler dagligt om den flere timer lange mellemlanding i Danmark og de kæmpe, kæmpe masser under ledelse af folkeføreren, den aldrende Karsten Hønge, der trods fremskreden demens, stadig kæmper sig hen over sine indbildte rismarker for folket og hans egen pension- hahaha
    DR Perker4radio masturberer dagligt islamistørene m islamistøregokning-

    Kommentar by Hul igennem? — 12. august 2019 @ 08:24

  8. # Torsten

    Husk nu lige på at Iran styres af fanatiske islamister, som ønsker at skaffe sig både atombomber og raketter til at fremføre dem med. Det kan ende i terror med atomvåben. Synes du at det lyder trygt? Er der ikke noget som ligner at Trump er sin egen herre, som er uafhængig af pengegaver, og som ikke kan bestikkes.

    Men du har ret i at systemet er komplet råddent. Det har Christiansborg og medierne jo sørget for gennem mange års pamperi og bedrag.

    Kommentar by Ole Jensen — 12. august 2019 @ 09:02

  9. .

    Ps: Hvis antallet af lande med atomvåben bliver ved med at vokse, er det 1OO% sikkert at det ender med atomkrig. Det siger sig selv.

    Kommentar by Ole Jensen — 12. august 2019 @ 09:04

  10. Måske er det optakten til krig, at MSM angriber Trump hver eneste dag? Men hvilken krig? MSM fører propagandakrig mod demokrati og ytringsfrihed. Hvorfor? Det er spørgsmålet. Jeg tror MSM ønsker borgerkrig?

    Kommentar by A-mad — 12. august 2019 @ 09:29

  11. #2 Per Henrik Rasmussen
    Alternativt kan det være at du tager fejl.
    Ups, hov, nej, det er komplet umuligt. Du er et ideologisk fejlfrit overmenneske. Det havde jeg nær glemt.

    Du er snæversynet og skråsikker. Statistisk set er der ikke mange der kan lide sådan nogle typer …

    Kommentar by Realist — 12. august 2019 @ 10:02

  12. Danske mainstream medier deltager med ildhu i det amerikanske præsidentvalg på Demokraternes side, når de medvirker til stemplingen af Trump som racist. Demokraterne ved at deres eneste måde at vinde valget på, er at mobilisere de mange millioner latinovælgere og sorte vælgere mod Trump. Derfor er beskyldningen om racisme et logisk Demokratisk træk. Enten gennemskuer danske journalisterne ikke dette faktum, eller også undertrykker de det med vilje for at gøre Trump ildeset i Danmark. Nok begge dele.

    Men under alle omstændigheder er USA’s dage som en succesfuld smeltedigel for forskellige etniske grupper, færdige. Det gik godt sålænge der var tale om folk med europæisk kulturbaggrund. Men med den tilstrømning der har været fra alle dele af verden, og med den befolkningstilvækst der har været i de ikke-europæiske befolkningsgrupper, er integrationsprocessen løbet af sporet. På samme vis som i Europa. Folk fra Sydamerika er ganske vist kristne, men har alligevel deres egen kultur, baseret på deres etniske rødder i indiansk og afrikansk kultur. Det kan ikke kaldes racisme at tage udgangspunkt i visse kendsgerninger.

    Kommentar by JC — 12. august 2019 @ 10:02

  13. #6, Torsten: Der kan blive krig i Mellemøsten hvis ikke Irans imperialisme og undergravende infiltrering af de arabiske lande stoppes. Trump ønsker netop ikke krig i Mellemøsten med amerikansk deltagelse. Han ønsker ikke at Iran bliver en atommagt, som vil kunne dominere hele regionen. At etablere en international flådestyrke med amerikansk deltagelse i Hormuz strædet til beskyttelse af skibsfarten, er en defensiv og præventiv foranstaltning.

    Kommentar by JC — 12. august 2019 @ 10:15

  14. Torsten 07:30
    Meeget vel.
    Men hvor ser du et all out bedre alternativ?
    Det er som med demokrati.
    Det mindst ringe.
    Jeg er overordnet pro Israel.
    Men ser også en helv…. masse jøder, der opfører sig hæsligt(Soros, Epstein anyone?), og til fulde opfylder samtlige fordomme, der har fulgt dem til alle tider.
    Man kan på den måde sige, de er deres egne værste fjender. Der til tider gør det meget svært, at forsvare dem.
    Når vi alligevel gør det. Er det igen, fordi det bl.a er det mindst ringe “alternativ” i mellemøsten.
    Men jeg er da også hæmmet, hvad angår at yde dem voldsom kritik- som vel flertallet – grundet Adolfs uendeligt lange skygger.

    Kommentar by White knight — 12. august 2019 @ 10:18

  15. Apropos Israel.
    De er da de MINDST interesseede i Iran’s potentielle A-våben i deres egen baghave.
    Og formentlig de allerførste til at se og smage de iranske “champignoner” – dyrket i den baghave.
    Jeg synes ikke, man ser og hører så meget fra mellemøstens eneste demokrati i det stykke p.t.
    Men det er måske bare mig?

    Kommentar by White knight — 12. august 2019 @ 10:33

  16. Jeg er også pro Israel. Israels kamp for at overleve muslimernes had er også vores kamp. Kristendommen er historisk en videreudvikling af jødedommen. Bla.a af Paulus, der afskaffede de religiøse krav om omskæring og kravet om religiøse spisevaner f.eks kosher kravet. Det var bla. afskaffelsen af de strenge religiøse krav, der skabte grundlaget for kristendommens udbredelse i Romerriget. De første kristne opfattede sig som jøder. Det er vi kristne sådan set stadig.

    Kommentar by A-mad — 12. august 2019 @ 10:35

  17. #15 White Knight
    Hvis Israel ville have Iran atomvåbenfrit kunne de jo bare have bakket op om atomaftalen med Iran. Hvis de ikke vil have atomvåben i baghaven, kan de jo passende afskaffe deres egne, for Iran er ikke deres baghave.
    Der mangler vilje til fred fra Israels side.

    Kommentar by Zatopek — 12. august 2019 @ 11:06

  18. Korrektion Zatopek 11:06. Der mangler vilje til fred fra Iranerne side. Ja, alle muslimer mangler vilje til fred. Når de følger deres bog.
    (Jeg er pro Israel og anti islamisering)

    Kommentar by A-mad — 12. august 2019 @ 11:19

  19. Når i er pro-Israel så kan i også lige så godt sige at i er Anti-Europa og hvide menneker! De er bare perkere med en studenterhue!

    Kommentar by Torsten — 12. august 2019 @ 11:51

  20. #2. Sagde den røde spade noget…tomhjerne.

    Kommentar by LarsB — 12. august 2019 @ 14:25

  21. Til #19 Torsten
    Det er klart at at når folk herinde er “pro”Israel så skal det forstås på den måde at Israel på mange måder er et civiliseret land der har ret til at forsvare sig imod invaderende parasitter (Islam). Men det skal ikke forstås som en støtte til overtroen om den kommende nye Moshiach tids-alder med Noahide love. Dette inkludere visse fraktioners angreb på den vestlige verden og civilisationen for at for at fremskynde denne nye tid. Det er dog åbenlyst af den parasitiske del af vores elite bruger dette til at fordumme befolkningen i et naivt håb om at gøre denne lettere at kontrollere.

    Til dem der vil vide mere om Noahide love, så er der et par gennemgange af det her givet af jødiske aktivister:

    https://www.youtube.com/watch?v=zMqXU7Y1h24&t=142s

    https://www.youtube.com/watch?v=0Ji_Y7YEbKY

    Angående den anti-vestige/hvide del af den nye tidsalder kan en gennemgang med gode link ses her:

    https://www.youtube.com/watch?v=C2HvjfEK-Vs

    Kommentar by Hvideplov — 12. august 2019 @ 14:46

  22. Torsten 11:51
    Nu lyder du akkurat som Adolf

    Kommentar by White knight — 12. august 2019 @ 15:25

  23. LarsB 14:25
    P.H.R. skulle hellere fabulere lidt over hvorfor, man har valgt at kalde en person for en dumme-Per/ dumme-Peter.
    Jeg aner ikke, hvad han laver på UP?
    Vi ligger (heller) ikke og troller, traller og laller på f.eks AFA’s netsider.
    P.H.R. kig dig lidt omkring “min dreng”(add!)
    Hvordan synes du lige selv, dét narrativ du bekender dig til, klarer sig som dagene går?
    Du har slet ikke nødig at svare Permand.
    Det taler allerede sit alt for tydelige sprog.

    Kommentar by White knight — 12. august 2019 @ 15:44

  24. #19: Torsten, mange Israelere er hardcore nationalister, som vi kunne lære meget af og jeg støtter alle folks ret til hjemland og selv-bestemmelse.

    Men jeg er også stærkt kritisk overfor deres indblanden i andre landes udenrigs- og indvandringspolitik, herunder især deres massive lobbyvirksomhed i USA og andre vestlige lande.

    Kommentar by HN3 — 12. august 2019 @ 15:50

  25. @Kommentar by White knight — 12. august 2019 @ 15:44
    White Knight ????
    Ahhh hvis du ændrede dit nic til White trash ville du fremstå som 200% more reliable.
    Fuck off you looser og tag gerne din skødehund LarsB med og så eller køb nogle hundeposer til dit affald i stedet for at uploade det her.
    LOL

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 13. august 2019 @ 03:53

  26. #23 Enig. Den eneste grund til at idioten opholder sig herinde, er fordi han hverken har venner eller familie der gider ham.

    Kommentar by Realist — 13. august 2019 @ 06:50

  27. Skyderier, ja det har jo også forekommet under demokratiske præsidenter. Nej Trump er en af de mest ordholdne præsidenter, USA har haft i nyere tid. Det er kun MSM, pressen, som ikke har opdaget det endnu.

    Kommentar by Allan Gorm Larsen. — 13. august 2019 @ 22:06

RSS feed for comments on this post.