15. august 2019

Skattestyrelsen-bombe: AEH’ere fra Sverige – en 22-årig tyrkisk-bulgarer og en 23-årig libaneser (?)

Som man kunne forvente, så er de to mistænkte for bomben mod Skattestyrelsen af anden etnisk herkomst. Enkelte medier foretrak ’svenskere’ eller ’svenske statsborgere’, men udover det faktum at de residerer i Sverige, så er det en kende upræcist. Den anholdte 22-årige er en tyrkisk-bulgarer med efternavnet Syuleyman, og den 23-årige eftersøgte har efternavnet Hamzi, formentligt med libanesiske aner. Sidstnævnte er tidligere voldsdømt, der ifølge Ekstra Bladet har en fortid som ‘politisk aktiv på venstrefløjen’.

Jeg skal ikke spekulere over motivet, men der kunne tænktes at være en relation til en sag fra Silkeborg, hvor en 38-årig kvindelig skattemedarbejder brutalt blev overfaldet foran hendes privatbolig. Fra TVMidtVest (2018)

“Overfaldet, der blev begået den 14. marts sidste år, var et særdeles groft et af slagsen.

Det var den 48-åriges bror, 37-årige Mahmoudreza Mirsepasi, der bestilte overfaldet for 50.000 kroner, fordi han ville have hende til at droppe to skattesager mod ham. … Adam Mirsepasi overfaldt SKAT-medarbejderen med slag og spark ude foran hendes hus nær Silkeborg en tidlig morgen, mens Deniz Mehmed Syuleyman holdt vagt.

Overfaldet var så voldsomt, at hun brækkede både sin kæbe og flere ribben.”

(22-årige Hamzi, kandidat for Venstrepartiet i 2014)

(23-årige Syuleyman, tidligere dømt for vold)

“Samtidig straffes den 29-årige Deniz Mehmed Syuleyman med fængsel i to år og seks måneder.” (Horsens Folkeblad, 6. juli 2018)

NB: Der er nedlagt navneforbud i sagen, så derfor undlader jeg at bringe de to mistænktes fulde navne.

Oploadet Kl. 03:00 af Kim Møller — Direkte link72 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103542/trackback

72 Comments »

  1. Den 23 åriges mor siger at hendes søn er for dum til at fremstille en bombe men den indavlede retarderede kriminelle korandyrkende terrorist har begået et eller andet ulovligt siden han anklages for bombesprængningen det er et flot bidrag velfærdsturisterne yder det samfund de bor i, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 15. august 2019 @ 05:20

  2. Nååh ja. Betale skat til Vantro, og så endda en kvinde der er ansat,….forstår motivet. Støt SIAD. God torsdag. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 15. august 2019 @ 05:35

  3. En DF politiker (Kommunal fra Hørsholm) er også meldt til politiet for at posere med våben. Herinde er der vist også et billede med Helle Thorning Schmidt som også har et våben….men hun er vist ikke meldt til Politiet. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 15. august 2019 @ 05:38

  4. .

    Se nu at få en effektiv politi-kontrol oprettet på Øresundsbroen. Og det skal være døgnet rundt. Det her er jo kun en lille forsmag på hvad det kan blive til i næste omgang.

    Og hvad med en 1- eller 2-årig uddannelse af politifolk, der mangler ca. 1O.OOO betjente bare til at dæmme op for indvandrer-kriminaliteten. Som det er nu har politiet slet ikke mandskab nok. Især ikke efter at det er blevet sat til kontorarbejde og bødeopkrævning i russisk stil. De almindelige danskere er der knap tid til at hjælpe, tyverier, indbrud m.m. sorteres fra, og selv grove overfald når man ofte først frem til med betydelig forsinkelse.

    Også grænsekontrollerne mod syd er helt utilstrækkelige. Giv hjemmeværnsfolk løn for at passe på at illegale migranter og potentielle terrorister ikke kommer ind i landet.

    Men har regeringen vilje til at passe på Danmark? S, SF, EL og R har jo ligesom V og K accepteret Marokko-aftalen.

    Kommentar by Ole Jensen — 15. august 2019 @ 07:01

  5. Blev logget af Twitter for at nævne det nok var deres kælemuslimer

    Kommentar by Torsten — 15. august 2019 @ 07:10

  6. Den ene fik en dom på 2,6 år i juli 2018…hvordan kan han så være på fri fod juli 2019???

    Nååå jo han hører jo til Herrefolket…!!

    Kommentar by Black Watch — 15. august 2019 @ 07:39

  7. Henrettelse .. jeg vil gerne have dem henrettet. Hvis de ikke bliver henrettet, alternativt så vil jeg gerne have hele dommerstanden og hele folketinget henrettet

    Kommentar by Cat Girl — 15. august 2019 @ 07:51

  8. Vi mangler politi, mindst 6000 personer.
    Og selvfølgelig var det venstreislamister; det er det altid.
    ..Synes ikke jeg ser meget fra de slaskfede nassekællinger i overgangsalder, der flubrede rundt på negerforsiderne i krænkesprøjterne?
    Heller ikke den forhærdede musiktyv m bedemåtteskæg og brægestemme er nævnt idag? Hvor er de henne alle sammen, er moammads joint blevet sur- er momsen dyr, kunne I ikke klare lidt ægte kultur?
    https://www.youtube.com/watch?v=d9EN27Zh_vg&fbclid=IwAR0tdGzx3sqTs1lsJkiSdc60dIXJdqL8juVfgiOiJYPiraBDidLwj0rNEcM

    Kommentar by Hul igennem? — 15. august 2019 @ 08:05

  9. Cat Girl, er det Antifa, der har sendt dig i byen?

    Kommentar by Margrethe — 15. august 2019 @ 08:05

  10. Hvad? Hvordan er det muligt. Her var vi så sikre på, at det var Emil fra Lønneberg og Pippi Langstrømpe. Medierne sagde jo, at det var svenskere.

    De to er givetvis for dumme til at kunne fremstille en bombe selv, så der er helt sikkert et AEH-netværk bag. Der er også noget logistik med at skaffe industrisprængstoffet. De to ’svenskere’ var sikkert bare et par små fisk, der skulle udføre jobbet.

    Det sammen gælder vel nærpolitistation på Nørrebro: Bagmænd fik en lille undseelig mandsling – ukendt af politiet – til at bære plasticposen.

    Kommentar by traveler — 15. august 2019 @ 08:16

  11. Mon ikke de to svenskere bare har en psykisk sygdom? Luk øjnene, stop vat i ørene, lad være med at tænke, for det har intet.. INTET… med islam at gøre. De venstreorienterede må ha en helt særlig evne til dobbelttænkning.

    Kommentar by piusXII — 15. august 2019 @ 08:17

  12. DET KA’ IKKE PASSE KIM!
    Jeg havde sådan gået og glædet mig til et gensyn med lille Emil fra Lønneberg.
    Du véd; sådan en rigtig svensk svensker fra Sverige.

    Vores hverdag er blevet et absurd gadeteater, der får absurditeter fra Eugene Ionescu, Samuel Beckett og Dario Fo’s hænder til at fremstå som “the new normal”.
    Naaah, HAR det ikke hele tiden haft perker written all over? Lige siden “de to bomber har intet med hinanden at gøre” bomben sprang.
    Eller som Hansemann Luchter ville sige:
    “Det lyyyyte og lugte’ pææææærker”
    Vestenvinden, må sgu ha’ båret TONEN helt over sundet til Sverigstan, ikke sandt Z. Svampe?
    Og selvfølgelig er Skat blevet lidt for nævenyttige og nærgående efter de brunes smag.
    Om det er “Al Capone modellen” eller en anden model, der er blevet kørt, dunno?
    Ret sikkert er det, lille sorte Sambo fortsat ønsker – og for enhver pris VIL være flot kørende.
    Det skal minor formalities ‘n obstacles, så som Skat og Politi, sgu ikke stå i vejen for.

    Kommentar by White knight — 15. august 2019 @ 08:20

  13. Glemte:
    Da jeg hørte det var SVENSKERE, var jeg næsten overbevist om, det MÅTTE være Eeeeemiiiiil den lille skarnsknægt, der havde siddet i snikkeboe og snittet et par penislignende(Rytteriet!) bomber.
    Ku’ det være andet?

    Kommentar by White knight — 15. august 2019 @ 08:27

  14. Skal det forstås sådan at Møller igen har begået et stykke journalistisk graver arbejde som ikke er at finde i msm?
    I øvrigt lader det til at alle terrorister er småt begavede men kløgtige nok til at lave bomber, skaffe skydevåben og planlægge større operationer der ville få Rommel til at komme i bukserne.

    Kommentar by Hagmann — 15. august 2019 @ 08:28

  15. “Som man kunne forvente, så er de to mistænkte for bomben mod Skattestyrelsen af anden etnisk herkomst.”
    Nej nej nej, det er jo bare en ung utilpasset svensker, det siger Fake News i Mohammedanmark jo.

    Kommentar by Piphans — 15. august 2019 @ 08:31

  16. På sin vis er det symptomatisk for vores samfund: Da jeg hørte om skattestyrelsen var blevet bombet havde jeg netop modtaget en hilsen fra skat…. de mente jeg havde betalt for lidt til fælleskassen og foreslog de lige snuppede 5000 om månededen resten af året for at løse problemet. Plus naturligvis 3 girokort til noget B-indkomst.

    Jeg synes selv jeg lægger så rigeligt: Alene min kommuneskat er så høj at der burde betales topskat af beløbet hvis det var indtægt, så i min afmagt glædede jeg mig faktisk over “nogen” havde haft mod til at gå imod skat. Og jeg nærede faktisk et stille håb om at det var en spirende DANSK modstandsbevægelse.

    Men ak, de etniske danske (mænd) gør som jeg, bider tænderne sammen, kører ud og afleverer børnene i den dårlige kommuneskole iden dagens arbejde imens konen tager en ekstra kop kaffe derhjemme og betaler deres skat.

    Perkerne derimod…. leaset bil, snyd og bedrag, rabat ved domstolene og bomber den hånd der fodrer dem hvis de føler deres ære gået for nær

    Kommentar by redneck — 15. august 2019 @ 08:31

  17. Hagmann @ 08:28

    Jeg undrer mig også over, så hurtigt sagen er blevet nedprioriteret af msm. De var tilfredse med at berette, at det var to svenskere og fortælle, at deres Mette Frederiksen ville vise handlekraft med at kontrolere grænsen mere. Og så var den sag ligesom ikke interessant længere.

    Kommentar by traveler — 15. august 2019 @ 08:54

  18. Jeg fatter ikke at DDR konstant omtaler d´herrer som svenskere, underforstået indfødte svenskere. Nå ja, efterhånden er det svenske samfund overtaget af berigere, så begrebet passer vel,

    Kommentar by SUK - alle diise kloge - Åger. — 15. august 2019 @ 09:08

  19. […] Ifølge Uriasposten er den anholdte 22-årige en tyrkisk-bulgarer med efternavnet Syuleyman. Den 23-årige eftersøgte har efternavnet Hamzi og har formentlig libanesiske rødder. […]

    Pingback by Begge bombemænd er indvandrere: Mistænkes for eksplosion mod Skattestyrelsen – Kulturradikalisme Smadrer Danmark — 15. august 2019 @ 09:09

  20. 08:05 Antifa vil jeg også gerne have henrettet. Hvad får dig til at tro, at jeg elsker antifa?

    Kommentar by Cat Girl — 15. august 2019 @ 09:15

  21. I øvrigt latterlige domme ifm. sagen fra Silkeborg.

    Kommentar by SUK - alle diise kloge - Åger. — 15. august 2019 @ 09:24

  22. I 1960’erne blev de første socialrådgivere udklækket. Der blev flere og flere af den slags, og tilstrømningen kan aflæses med en stejl kurve. Sjovt nok kunne stigningen af antallet klienter med behov for socialrådgivning markeres med en anden kurve, der følger kurve nr. ét parallelt! I øvrigt skal I skrive korrekt dansk. Det hedder ikke “hvor en 38-årig kvindelig skattemedarbejder brutalt blev overfaldet foran hendes privatbolig…” Her fremstår sagen som om den uheldige står foran en andens privatbolig. “Han tog hans hat og gik hans vej!” De røde lærere fortjener lussinger!

    Kommentar by Torben Snarup Hansen — 15. august 2019 @ 10:00

  23. Tak til Kim og Uriasposten – her får man sandheden uden omsvøb.

    Kommentar by Johnson — 15. august 2019 @ 10:04

  24. Ejerne af Radio24lyv har besluttet at søge licens til at lave stationen om til en DAB kanal, forbyd røde radiostationer og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 15. august 2019 @ 10:17

  25. ATT PET og diverse ignoramus-politikere: indfør paskontrol ved alle grænser ASAP! Og fængsl alle isis terrorister, som render frit rundt iblandt os! Dernæst læs denne israelske artikel om Omar Bakri, som nassede på UK i mange år, og som lovpriste bin Landen altimens han plaprede løs om den islamiske Covenant of Security (groft beskrevet: skid ikke i egen rede, men bomb gerne i nabolande) og pralede med, at MI5 vidste alt om ham og hans slæng, men at han havde immunitet. Det holdt dog kun til den dag, hvor han tog flyet ned til mamma i Libanon, hvorefter hans pas til UK blev inddraget, og de britiske myndigheder skrev offentligt i aviserne til ham: “mr Bakri, have a Nice holiday and make sure it’s a long one!’ https://www.jewishvirtuallibrary.org/sheikh-omar-bakri-muhammad

    Kommentar by Kuffar — 15. august 2019 @ 10:44

  26. 10:44 Kuffar du tager helt fejl, de danske politikere vil aldrig løfte en finger for det danske folk. Er det ikke bevist til fulde?

    Kommentar by Cat Girl — 15. august 2019 @ 10:45

  27. 18 – det er fordi, ægte svenskere i virkeligheden er arabere og afrikanere. De blev i sin tid fordrevet og vender nu tilbage til deres oprindelseslande. . 😬 Men hvem skal bo i Afrika, når de allesammen er flyttet herop?? Og vil USA overtage Afrika og stjæle al olien og diamanterne, ligesom de har planer om m Iran og Venezuela? Er det derfor de hjernevasker folk til at tro, at det er en pligt at tage imod millioner af dem?

    Kommentar by Kuffar — 15. august 2019 @ 10:52

  28. ANGÅENDE MAROKKO TRAKTATEN!!!

    Nu hvor det er fuldt afsløret at LARS LUMSKEBUKS QUISLING LØJ overfor både fjolsetinget og hele det danske folk, må det være på tide at DF træder i karakter og kræver lumskebuksens underskrift annulleret, fordi den er givet under falske forudsætninger. DF svigtede fatalt i første omgang, hvis DF nu igen svigter 1OO% ved intet at sige eller gøre for at stoppe denne katastrofale traktat, må det være folkets dom at DF og Thulesen er komplet og aldeles utroværdige.

    Enten går DF nu på barrikaderne og siger fra overfor denne dødsdom over Danmarks eksistens og fremtid, eller partiet må kasseres som fuldstændig og dybt forræderisk.

    Det er nu eller aldrig HVIS TILLIDEN TIL DF skal genoprettes. Thulesen må nu bevise at han ikke bare er en hyklerisk pamper og kogt asparges.
    Kom i gang, DF.

    Kommentar by Ole Jensen — 15. august 2019 @ 11:09

  29. Vi mangler stadig identitet på ham der sprængte politistationen.
    Er der sæbe nok ved håndvasken når rød blok skal vaske hænder?

    Det var da heldig det her skete under Mette Frederiksen. Lad hende slås med SF og de andre multi-kulti tosser.

    Kommentar by k.m. — 15. august 2019 @ 11:24

  30. @ 27 Du har ret – desværre. Jeg forstår dog stadig ikke hvorfor man ikke mere massivt, jeg mener licensbetalerne, protesterer over begrebet “svenskere” eller lign. Det er vel en slags racisme over for de oprindelige beboere = slaverne. OT: Som skrevet andre steder, Danmark burde ASAP stoppe med udbetaling af ret så mange penge til de lande der ikke ønsker egne borgere retur, det uanset om disse vender frivilligt retur eller ej. Mit gæt er at de lande forventer ballade.

    Kommentar by SUK - alle diise kloge - Åger. — 15. august 2019 @ 11:25

  31. Svenskere be like: “Stackars människor. Vi behöver bara integrera dem lite mer”.

    Kommentar by Voltzejn — 15. august 2019 @ 11:41

  32. SUK…09:24
    Hva’ skal vi så betegne skadedyret fra LTF, der sidste år fik en dom på 7.. SYV års fængsel for skyderier, og som Michael Puuul Eriksen lige har fået af krogen, så dyret forleden ku’ forlade spjældet?
    Og formentlig nu kan se frem til et gyldent håndtryk – lidt lissom når en CEO forlader sin arbejdsplads!
    Det skal Puuuul sgu nok sørge for.
    Jeg derimod ser frem til, at retfærdigheden en dag sker fyldest, og Puuul bliver til Pæææl.

    Kommentar by White knight — 15. august 2019 @ 12:02

  33. Løgnefabrikken er endnu engang på banen om “Marokko Traktaten” – “Ole Jensen” 11:09. Off topic og uden respekt for blogindlæggets emne. Man lad mig alligevel belære den underlødige “debattør”:

    I forbindelse med den endelige vedtagelse af FN’s erklæring om migration i New York fremlagde Danmark en stemmeforklaring, som redegør for, hvordan Danmark fortolker erklæringen.

    Citat fra stemmeforklaringen. GCM er en forkortelse for FN’s erklæring om migration.

    Citat begyndt:

    – GCM er ikke-bindende juridisk. Den skaber ikke på nogen måde juridiske forpligtelser for stater, søger heller ikke at etablere international sædvaneret eller nærmere at fortolke eksisterende konventioner eller nationale forpligtelser.

    – GCM respekterer staters nationale suverænitet og bekræfter staters suveræne ret til at bestemme national udlændingepolitik og lovgivning.

    – (…) GCM skaber ikke nye juridiske kategorier af migranter eller relaterede ydelser. Den etablerer heller ikke en menneskeret til at migrere.

    (…)

    I overensstemmelse med det grundlæggende princip om staters suverænitet giver stater, der støtter GCM, ikke tilsagn om at tage nationale skridt til at øge antallet af lovlige immigrationsmuligheder eller til at ændre deres nationale tilgang til at kategorisere og skabe lovlige immigrationsmuligheder. Stater bestemmer til enhver tid suverænt, hvilke immigrationsmuligheder der tilbydes.

    Citat slut.

    Læs selv alle punkterne her:

    https://jyllands-posten.dk/politik/ECE11060999/laes-danmarks-stemmeforklaring-til-fnerklaering-om-migration/

    Stemmeforklaringen er udarbejdet af de dygtigste jurister i kongeriget for at sikre, at det alene er Danmark som beslutter sin udlændingepolitik.

    Det forholder sig muligvis anderledes for nationer, som har underskrevet FN-erklæringen om migration, men ikke afgivet stemmeforklaring.

    Endelig vil jeg sige, at jeg selv synes, at Danmark ikke skulle have underskrevet FN’s erklæring om migration. Men det ændrer ikke på, at jeg synes, at det er dybt underlødigt at udbrede løgne og usandheder som “Ole Jensen” gør det om “Marokko Traktaten”. Uvidenhed er ingen undskyldning.

    Kom nu med personangrebene …

    Kommentar by np — 15. august 2019 @ 12:12

  34. Nu må elmquist da vist lige indover.
    https://ekstrabladet.dk/112/mistaenkt-for-at-staa-bag-eksplosion-naegter-udlevering/7751112

    Kommentar by P — 15. august 2019 @ 12:19

  35. Vedr. Grænsekontrol:

    Vi må huske samtidigt at få opløst den nordiske pasunion.

    Kommentar by Bastardo — 15. august 2019 @ 12:29

  36. -> np

    Vi er for en gangs skyld på linje.

    Kommentar by Kim Møller — 15. august 2019 @ 12:42

  37. Apropos den nærmere herkomst af de to pragteksemplarer.
    Så ka’ svensken skrive nok så mange gange, at de er svenskere, svenske statsborgere osv.
    Tilbage står, at der er ingen af de to, der får forhuden i klemme i lynlåsen.

    Kommentar by White knight — 15. august 2019 @ 13:19

  38. Kommentar by White knight — 15. august 2019 @ 12:02

    Useriøst at bebrejde Michael Juul Eriksen, der er en topprofessionel advokat og ubetinget Danmarks bedste. Netop alt for professionel til at dømme sine klienter eller forholde sig politisk til dem.

    Til din store harme kan nævnes, at advokat Rasmus Paludan har haft adskillige udlændingesager, hvor resultatet har været, at de har fået forlænget deres opholdsgrundlag. Samt adskillige sager, hvor udlændinge er blevet frifundet for straffelovsovertrædelser.

    Kommentar by Fascist — 15. august 2019 @ 13:33

  39. Og ja, de kriminelle vil alle have Michael Juul Eriksen. Fra Shuab Khan til Brian Sandberg. No shit; De har om nogen set hvad han kan i forhold til de andre.

    Kommentar by Fascist — 15. august 2019 @ 13:36

  40. Dobbelt Syuleyman godt fundet!
    https://www.krak.dk/syuleyman/personer
    Dem er der ikke mange af.

    Hvis de to sager kædes sammen, så kan politiformanden vel dårligt benægte at det er et angreb på samfundet.

    Kommentar by Realist — 15. august 2019 @ 13:38

  41. #37 White Knight, løgne-MSM kører ufortrødent videre:

    https://jyllands-posten.dk/premium/international/ECE11532937/Britiske-unge-g%C3%A5r-med-knive-%E2%80%93-i-Leyton-er-de-tr%C3%A6tte-af-det/

    Britiske unge? Artiklen indleder med et eksempel: 56-årig negermand går amop med machete. Det tog mig fem sekunder at google et foto af aben. Iøvrigt er det særligt somaliere og congolesere, der har skabt den eksplosive stigning i vold begået med knive/macheter.

    Kommentar by Hr. Snusk — 15. august 2019 @ 14:02

  42. MSM er så bange for at nævne det er negere der står bag bomberne.

    Kommentar by jrp — 15. august 2019 @ 15:56

  43. Kim Møller, ved du, hvor du har, helt på linje med DF

    Kommentar by Cat Girl — 15. august 2019 @ 19:37

  44. SVAR ANG. MARRAKECH TRAKTATEN, “np” kl. 12.12

    “np” er vældig høj i hatten i sit indlæg. Men hvis hun har ret, er vi rigtig mange danskere som har misforstået hvad sagen handler om.

    Læs f.eks. Hodjanernes blog 22-3-2o19:

    LØKKE LØJ DA HAN TOG TIL MARRAKECH

    Snaphanen 5-1o-2o18:

    MARRAKECH DEKLARATIONEN….. EN SOCIAL ATOMBOMBE

    Den korte avis 14-ll-18

    ET ANGREB PÅ PRESSE- OG YTRINGSFRIHEDEN

    Uriasposten 19-11-18

    LIBAK OM MARRAKECH (allerede i præamblen osv.)

    Black Pigeon har også haft noget om Kalergi-planen og Marrakeck/Marokko pagten. Men det er vist slettet af censuren, kunne ikke finde det.

    Men det er en kendsgerning at Marokko-pagten, FNs indvandringspolitik og FNs arabiske administration af menneske-rettighederne har været kritiseret sønder og sammen fra mange sider.

    Mange har også bebrejdet DF at man ikke gjorde mere for at stoppe Løkkes rejse til Marokko.

    De tekstlinjer “np” anfører tror jeg ikke får nogen betydning i praksis. Men lægger røgslør ud, siger og lover dit og dat, og bagefter gør politikerne hvad der passer dem, hen over hovedet på borgerne.

    Kommentar by Ole Jensen — 15. august 2019 @ 20:04

  45. 24nyt.dk har også haft kritiske artikler, men 24nyt svarer ikke 3. dag i træk??

    Kommentar by Ole Jensen — 15. august 2019 @ 20:09

  46. Ole Jensen 20:09

    Du og andre kan følge statens censur her, om 24Nyt er oppe eller nede (lukket af magthaverne):

    https://downforeveryoneorjustme.com/24nyt.dk forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 15. august 2019 @ 21:13

  47. PS: “Stemmeforklaringen er ikke selve traktaten, men er vel højst sandsynligt et bestilt arbejde. Hos Snaphanen finder man en mere relevant tekst. Og hvordan véd “np” at det er de “dygtigste” jurister i kongeriget/dronningeriget? “Dygtig” kan jo være så meget. F.eks. kan “følgagtige og politisk korrekte” jurister sikkert af en del politikere blive betragtet som dygtige og smarte.

    Er “np” blevet mundlam, eller leder hun efter en grimasse der kan passe, efter henvisningerne?

    Kommentar by Ole Jensen — 15. august 2019 @ 21:13

  48. 21:15 UPDATE

    24Nyt er oppe igen med denne post fra i dag af: https://24nyt.dk/faa-overblik-over-dit-barns-sundhedsdata/ forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 15. august 2019 @ 21:15

  49. #46 – brugbart website!

    Kommentar by Johnson — 15. august 2019 @ 21:21

  50. Facist 13:33

    Den TOPPROFESSIONELLE Merethe Stagetorn fik den lille pedalatlet og “farmeceut” Bo Hamburger off the hook for doping, ved at være dygtigere end the “B-team”: Anklageren.
    Husker stadig bøffen sig:
    “YES!!! Jeg blev frikendt!!!”
    Nej, lille numbskalle. Du fik TILTALEFRAFALD. Fordi, dem der skulle knalde dig for brugen af EPO, ikke var dygtige nok og lavede en fodfejl.
    Så du er STADIG lige så fu@#$ing SKYLDIG, som du hele tiden har været, selv EFTER dommen faldt.
    Så dét, at den TOPPROFFESSIONEL advokat Puuul Eriksen får en anklaget “frikendt”, er ikke det samme som; at han/ hun nødvendigvis er USKYLDIG.
    Desværre er det sådan, at man fornemme to teams:
    Et “A-team” af advokater der bliver forsvarsadvokater, fordi det er dér GULDET ligger. At Puuul Eriksen forsøger at gi’ det hele et strejf af idealisme og “retfærdighed”(HA!) – er rent vinduespynt!
    Og så et B-team; anklagere – bestående af “rosset”.
    Som vi sagde da jeg var dreng, og de bedste boldspillere havde valgt hinanden til, at være på hold sammen. Og hvor resten, omend talrigere, var de rene boldmongoler og under dogs, der løb i vejen for hinanden.
    I of course exaggerate for effect.
    Men, tendensen er der. Klart endda.
    Så spar mig venligst for belæringen.
    M.P E. er en ådselsgrib, der tager sager, gerne efter – jo mere de lugter.
    Og koster i samme ombæring den danske stat tæt i omegnen af et to-cifret mio.beløb i salærer.
    Jeg ser meget lidt rosværdigt ved manden.

    Kommentar by White knight — 15. august 2019 @ 21:23

  51. White knight 21:23: Så du er STADIG lige så fu@#$ing SKYLDIG, som du hele tiden har været, selv EFTER dommen faldt.

    Carlo: fodfejl.
    Så du er STADIG lige så fucking SKYLDIG, som du hele tiden har været, selv EFTER dommen faldt.

    There I fixed it for you, forbyd selvcensur på Uriasposten og forbyd islam i Danmark.

    Husk herinde skriver vi: Røv, pis, lort, fuck, shit, kneppe, motherfucker, fisse, pik m.m. uden at skamme os og uden at censurere os selv.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 15. august 2019 @ 21:37

  52. DET BEDSTE SVAR på den radikale/rabiate feminist “np”s beskyldninger om løgn og underlødighed, giver Snaphanen måske:

    LØKKE SÆLGER DEN DANSKE BEFOLKNING 9-1-19

    LØKKE VIL RUINERE DK 27-11-18

    FRI AFRIKANSK ADGANG TIL DANMARK 9-1-19

    UØNSKET DEBAT 12-12-18

    VOLDEN HAR INDHENTET DEN SVENSKE MIDDELKLASSE 28-11-18

    Kommentar by Ole Jensen — 15. august 2019 @ 21:49

  53. Som jeg skrev allerede i nov./dec. her på UP: Hvi`s ikke Migrant Pagten er juridisk forpligtende, skal EU nok sørge for at den bliver det. Og således skrev DKA d. 13.8.:

    https://denkorteavis.dk/2019/marrakesh-danmark-har-forpligtet-sig-til-migranter-og-migrantfestivaler-fremgaar-det-af-laekket-eu-notat/

    Cat Girl:
    Du tager fejl. Kim er da ikke så dum hænge fast ved en fuser!!!

    Man bør kunne dokumentere sine påstande mod hver andre, inden man vælger at poste dem/nedgøre andre her på UP. Det er der desværre en del nye/nyere profiler her har misset ved ankomsten.

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. august 2019 @ 23:02

  54. Altså igen et par unge…..
    Ja, ungdommen er ikke hvad den har været.

    Gedeknepperne fra afrika og mellemøsten må gerne begå kriminalitet, bare ofrene tilhører vemligbosegmentet eller rød legestue.

    Kommentar by Torino — 15. august 2019 @ 23:02

  55. PS.
    Angående Migrant Pagtens juridiske gyldighed, så var det endda blogtema her på UP så sent som i går:
    http://www.uriasposten.net/archives/103522

    Kommentar by M.S. Carstens — 15. august 2019 @ 23:12

  56. Apropos Sverige. Her er en morsom video om den islamiske stat Sverige af Paul Watson:

    https://youtu.be/iERLyAxddVE

    Kommentar by JC — 16. august 2019 @ 00:24

  57. I DR Deadline igår fortalte DR’s udsendte Anna Gaarslev at de svenske myndigheder havde tryglet de udenlandske journalister om ikke at sige noget negativt om Sverige i forbindelse med bomberne. De er blevet meget bekymrede over den negative omtale af Sverige der er ikraftig vækst for tiden. Det forstår man da godt.

    Kommentar by JC — 16. august 2019 @ 00:31

  58. Kommentar by np — 15. august 2019 @ 12:12

    Så er det godt med EU`S åbne grænser ikke. Vi skal ud af EU ASAP

    Kommentar by chang — 16. august 2019 @ 00:40

  59. np 12:12
    Så er det godt med EU`S åbne grænser ikke ?!.

    Danmark ud af eu asap

    Kommentar by chang — 16. august 2019 @ 00:42

  60. Den korte avis i dag: EUs jurister siger at FNs IMMIGRATIONS PAGT underskrevet i Marrakech er bindende!!!

    Kommentar by Ole Jensen — 16. august 2019 @ 01:57

  61. M.S. Carstens kl. 23:12

    Prøv at nærlæse artiklen fra Berlingske, du henviser til. Der er tale om et internt notat, ikke EU-Kommissionens officielle holdning.

    Det er i øvrigt betegnende, at I kun refererer til junk news fra nettets tvivlsomme aviser og blogge, som ikke overholder reglerne for troværdig journalistik.

    Tænk, at I fæster lid til disse utroværdige kilder, men ikke “tror på” det danske embedsapparats topjurister, som har udarbejdet den danske stemmeforklaring i forbindelse med den endelige vedtagelse af FN’s erklæring om migration (som “Ole Jensen” giver udtryk for).

    Det er, som om I vitterlig ønsker masseindvandring fra Mellemøsten og Afrika, og at statscensur bliver genindført, som om I tilhørte en sekt som Jehovas Vidner, der er besat af verdens undergang i stedet for den virkelige verden.

    I er ikke vigtige personer i den offentlige debat, men I er alligevel farlige, fordi I og jeres ligesindede undergraver tilliden til vores samfunds institutioner ved at støtte op om nettets ondsindede konspirationsteorier.

    Jeg opfordrer jer hermed til at genoverveje jeres standpunkt.

    Kommentar by np — 16. august 2019 @ 07:29

  62. Uanset om Marrakech traktaten er bindende eller ej, er den skadelig for Danmark. Den naive danske flygtningepolitik går ud på at skræmme asylansøgere fra at søge ayl i danmark, da man ikke vil afvise dem hvis de kommer. Alene det at DK skriver under på en sådan traktat, sender et signal om at man gerne modtager migranter. Der er ingen grund til at skændes om hvorvidt den har negative konsekvenser, som situationen er P.t.

    Kommentar by JC — 16. august 2019 @ 09:21

  63. Marrakech trataten er skadelig for Danmarks selvbestemmelsesret, uanset hvordan man vender og drejer det. Alene det at den er så uklar at selv højtuddannede jurister har svært ved at fortolke den, gør at den aldrig burde have været underskrevet. Hvorfor nægtede en stribe lande der selv ønsker at bestemme deres migrantpolitik, at skrive under? Det har nok væsentlige grunde. Hvad kunne formålet være med at skrive under, bortset fra at opretholde Danmarks solidaritet med magthaverne i EU, og dermed sikre Lars Løkke mulighed for et topjob i EU systemet? Denne np virker som en af Lars Løkkes partisoldater.

    Kommentar by JC — 16. august 2019 @ 09:36

  64. Carlo….21:37
    Helt enig. Selvom jeg ikke just finder, jeg normalt holder mig tilbage.
    For som jeg ser det, er vi wayyy past “Mr. Nice Guy”. Respekt skal gå begge veje.
    Der er blevet danset om den varme grød i årtier. Og talt PK. Selvom det der kommenteredes, var så groft og absurd, at alle noble ord slap op.

    Kommentar by White knight — 16. august 2019 @ 10:23

  65. Efter min opfattelse er feministen “np” kun ude på at sprede forvirring og mis-information. Hun slynger om sig med falske påstande og beskyldninger, og vil aldrig indrømme fejl. Hun forsvarer EU og Marokko-pagten og masseindvandringen ved brug af skældsord mod bloggere som er modstandere af de tre ting. Ærlige og relevante argumenter er der ingen af.

    Kommentar by Ole Jensen — 16. august 2019 @ 10:43

  66. np — 16. august 2019 @ 07:29:

    I mit link kl. 23:12 henviste jeg til blog og kommentarspor. At der er tale om et internt notat og ikke EU-Kommissionens officielle holdning, står klart at læse over alt. Temaet er jo netop om Pagtens juridiske gyldighed!
    Det ændre dog intet på hvad jeg skrev og mente i nov./dec og fortsat mener: “Hvi`s ikke Migrant Pagten er juridisk forpligtende, skal EU nok sørge for at den bliver det.” Hvorfor skulle EU da, bl.a. ellers bruge penge og tid på at beskæftige sig med udformning af dette notat og hvorfor er det da stemplet som internt notat?

    Du skriver: “Det er, som om I vitterlig ønsker masseindvandring fra Mellemøsten og Afrika, og at statscensur bliver genindført,”
    Hvordan i al verden kan du få den opfattelse, med mindre du alene hæfter dig ved UP-(co?)profiler, der udtrykker sig meget lig af det, som du selv giver udtryk for?
    Har du i øvrigt slet ikke bemærket, at, bortset fra enkelte eller flere, mere eller mindre intense, debatsabotører, så er, med ganske få undtagelser*, alle Kims blogoplæg og alle kommentarsporene netop spækket med det modsatte af, hvad du her vil skyde os i skoene?

    Og du skriver:”I er ikke vigtige personer i den offentlige debat, men I er alligevel farlige, fordi I og jeres ligesindede undergraver tilliden til vores samfunds institutioner ved at støtte op om nettets ondsindede konspirationsteorier.”
    Der må jo åbenbart være nogle, som syntes vi er farlige, siden du/de/CO-profiler gang på gang forsøger, at sabotere kommentarsporene, med taktik som er yderst velkendt, fra segmentet der anser os for deres fjender**?

    Videre skriver du ” men I er alligevel farlige, fordi I og jeres ligesindede undergraver tilliden til vores samfunds institutioner ved at støtte op om nettets ondsindede konspirationsteorier.”
    Hvis det skulle være rigtigt, kan du så fortælle mig, hvorfor vore samfunds institutioner og indretninger, fra øverst til nederst, er spækket med indflydelse fra det nævnte segment? -> som i deres politiske ideologi netop har (magt)overtagelse og detailstyring af samfundsborgere, institutioner og indretninger, som absolut førsteprioritet.

    Slutteligt skriver du “Jeg opfordrer jer hermed til at genoverveje jeres standpunkt.”
    Vore standpunkter/mit standpunkt er grundig analyseret og funderet, gennem dels faktuelt observerende, aktiv, deltagelse i det danske liv og samfund og dels gennem uendelige forsøg på fornuftgivende dialog/svar fra det her omtalte segment, bl.a. gennem, først, stats(skatte)støttede MSM og politiskensporede medier for til sidst at sande, at det nævnte segment styrer disse med hård politisk magt, hvorfor vi/jeg nu, tillige, sammenholder og analyserer disse mediers samfunds oplysninger med dem, som ikke er økonomisk/politisk styret af segmentet.
    – derfor formåer stadig hverken en np, CO-profiler, segmentets politiske aktører eller andre, at ændre mit standpunkt; argumenter, fakta og dokumentation er så gennemført intetsigende/lavintelligent, at kun masse(MSM)-manipulation er fremgangsgivende for segmentet.

    Skulle nogen spørge om jeg er resistent er svaret: ja; jeg er manipulerings-resistent og resistent over for opfordringer der bygger på niveauer, som np her fremlægger!

    * fri blog, natur, kultur.
    ** og i øvrigt har så lav en IQ, skønt de fleste påstår, at tilhøre “eliten”, at de både fremmer vejen for deres magt-ideologiske overmand (islam) og bekæmper dennes fjender, tillige med, at de ikke magter, at agitere for deres ideologi/synspunkter gennem intellektuel dialog, hvorfor de konsekvent griber til sabotage.

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. august 2019 @ 17:05

  67. M.S. Carstens kl. 17:05

    Jeg må slutte, at du ikke forstår, hvad internt notat er. Ministre, her kommissærer, får hele tiden udarbejdet interne notater af deres stab af jurister … om alt mellem himmel og jord. Det er et kun et arbejdsredskab. Hvorfor notatet bliver lækket, kan man kun gisne om, muligvis foregår der en magtkamp, men FN’s erklæring kommer aldrig til at medføre den masseindvandring fra Mellemøsten og Afrika eller censur af indvandringskritiske synspunkter i de europæiske lande, som eksempelvis “Ole Jensen” fremfører i sine hundredevis af indlæg her på bloggen.

    Jeg oplever Uriasposten som utrolig skræmmende læsning. Den har haft den gavnlige virkning på mig, at jeg er blevet afradikaliseret.

    Kommentatorerne afskriver demokratiet, muslimerne skal sendes hjem, islam skal forbydes, og hele tiden lurer forestillingen om en forestående borgerkrig mellem etniske danskere og muslimer.

    På et tidspunkt var der f.eks. en gæsteskribent, som angreb vores demokratiske styreform og mente, at danskerne i stedet for skulle følge De Gule Vestes eksempel og lave en egentlig revolution. Videoen, hvor en bokser tæver en betjent, vakte jubel. Der er et had mod autoriteter og myndigheder blandt Uriaspostens kommentatorer.

    Du selv har mange gange omtalt de danske muslimer som “iSlammet”. Så hvordan du kan opfatte dig selv som moderat er mig en gåde.

    Kommentar by np — 16. august 2019 @ 21:03

  68. Jeg forstår så udmærket hvad et internt notat er; som du selv skriver: et arbejdsredskab. Men hvortil skal man bruge et arbejdsredskab, der modsiger de fine intentioner du tillægger de leverende? Hvorfor gisne om grunden, til at notatet er blevet lækket, i stedet for at forholde sig til hvad det indeholder? Og hvad får dig til at tro, at FN, med stor overvægt af islamstyrede lande, aldrig kommer til at medføre masseindvandring fra Mellemøsten og Afrika eller censur af indvandringskritiske synspunkter i de europæiske lande, når talsmænd for islamisk styrede lande og andre lande i Afrika længst (januar 2019) har udtalt sig om det modsatte? – og når, selv de danske statsstøttede MSM længst har rettet ind efter den nævnte censur, tillige med de store internet-medier?

    Igen kan jeg slutte, at de som ikke magter at læse og forstå, andet end hvad MSM og det længst gennemsyrede rød-radigale skole/dannelsessystem i vort land mener – og præsenterer for dem, også er dem, der i egen selv ophøjethed mener sig berettiget at be- og fordømme hvad der er had og hvem der hader, dog altid med stor omhu, for aldrig at benævne verdens største hadske og mest bestialske ideologi: islamisme.

    At du oplever det du læser på UP som uhyre skræmmende, er da temmelig nedslående at høre, idet viser, at du til nu ikke har sat dig ind hvad islam er og at du til nu ikke er bekendt med MSMs negative virkemidler og ej heller interessere dig for/forholder dig til, vore samfunds institutioner og indretninger, fra øverst til nederst, er spækket med indflydelse fra MSMs politiske tilhørsforhold.

    Ja, jeg har ofte benævnt de herværende islamister* som islammet, af flere forskellige grunde, men det har intet med had mod andre at gøre**. Mit had lægger sig til følgerne af, hvad denne idealisme har i sig og bringer med sig, både for dem selv, deres medløbere og for andre.
    At nogen her UP giver udtryk for, at hade de islamtilbedende, er til gængæld det rene vand, i forhold til hvad man kan læse både i de islamiske tekster og på islamiske FB-grupper m.m. om dig, mig og os. Og grundet had, bl.m.a. mod os her, lader en del af vore landsegne endda få afløb for det gennem fysisk udfoldelse, når lejlighed byder sig, så også i den retning må det siges, at være relativt harmløst. Her magter vi i det mindste, modsat sidstnævntes politiske tilhørsgruppe, at begrunde følelserne mundtligt/skriftligt med fakta-relaterede årsager.

    * – islamdyrkere -> islamister; som de der dyrker kommunisme naturligt benævnes kommunister.

    ** du burde have bemærket hvad jeg ofte har skrevet:
    “Jeg forsager Djævelen og alle hans gerninger og al hans væsen. Jeg forsager hans tilbedere, afskyr hans nyttige idioter og foragter enhver der tjener penge/prestige derpå!” Er der nogen der mener ondt om mig af den grund, kan det kun være fordi de føler sig truffet. Det skal de så være velkommen til. Hvad jeg mener om dem, kan de udvælge sig i sidste linje, af hvad jeg her har citeret.

    Ps.
    Hvis du ikke forholder dig til de oplysninger jeg giver og ikke vil/kan svare på mine spørgsmål, til det du selv skriver, antager jeg vores dialog som afsluttet og vil da forholde mig derefter.

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. august 2019 @ 00:21

  69. Det kan vist efterhånden fastslås at “np” er snotforvirret og helt har mistet jordforbindelsen. Hun lever kun i sine egne fantasibobler. Eller hun er partisoldat for et korrupt parti der er begejstret for EU og masseindvandring, samtidig med at det pisser løs på danskerne. “np”s troværdighed er lig nul.

    Kommentar by Ole Jensen — 17. august 2019 @ 01:00

  70. Hele staten skal rives ned, og alle ansatte i den såkaldte offentlige sektor skal enten fyres eller henrettes, en af de to ting

    Kommentar by Cat Girl — 17. august 2019 @ 09:14

  71. Jeg søger psykiatrisk bosted Odense kommune

    Kommentar by JAP — 17. august 2019 @ 09:51

  72. Ole Jensen — 17. august 2019 @ 01:00:

    Vil du give et præcist link til den/de kommentarer fra np, der berettiger at du kan fastslå, at np er kvinde?

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. august 2019 @ 14:05

RSS feed for comments on this post.