16. august 2019

København, Pride: Katjes-reklame med to kyssende kvinder (sidste år var det en hijabklædt muslim)

For et år siden reklamerede Katjes med en hijabklædte muslim, og i år er det så to kyssende kvinder. Det kræver en solid gang hykleri at tro på multikulturen, men Katjes Danmark ser ud at have hvad der kræves.

(Rådhuspladsen, 15. august 2019; Fotos: Tilsendt)

Oploadet Kl. 00:18 af Kim Møller — Direkte link26 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103557/trackback

26 Comments »

  1. Get woke,- go broke.

    Kommentar by CCC — 16. august 2019 @ 01:04

  2. Nå de turde alligevel ikke bruge to behårede mænd på banneret, men det er da godt at de støtter stram kurs der holder ÆGTE pride parade der hvor der er brug for det, i mjølnerparken på nørrebro på lørdag kl 12. De sender det sikkert også live på youtube.

    Sidste år angreb venstrefløjen stram kurs fordi de kritiserede muslimernes homofobi i området, mon ikke ANTIFA vælger side igen i år til fordel for deres muslimske vælgere, som de sellouts og politiske tyskertøser de er.

    Hvis jeg var homoseksuel ville jeg se dem som min værste fjende og gå med i stram kurs’ demonstration, fremfor kujonerne i LGBT paraden der kun tør være hvor der hvor der ikke er brug for det, omgivet af danskere med små regnbueflag og glimmer indkøbt til lejligheden. Sikke en kamp, SÅ modigt..

    Se iøvrigt denne artikel, uanset hvad man ellers måtte mene om homoseksuelle så rejser den et interessant spørgsmål om det er ham selv eller journalisten der insisterer på kun at kalde hans overfaldsmænd for “en gruppe unge drenge”, og ikke nævne deres baggrund med et eneste ord. At artiklen ikke kan kommenteres betyder som regel på ekstra bladet at det igen var perkere: https://ekstrabladet.dk/112/de-spurgte-om-jeg-var-boesse-tobias-overfaldet-med-kniv/7749881

    Det der undrer mig mest er at tobias sikkert hader stram kurs, ligesom alle de andre bøsser der bliver stukket ned af “unge drenge” med det samme signalement hver gang.. På et eller andet tidspunkt må de sgu da begynde at tænke over hvem det egentlig er der lukker deres gerningsmænd ind i landet!

    Kommentar by Per — 16. august 2019 @ 01:20

  3. To letpåklædte kvinder der, på et 4etagers højt banner, savler på hinanden midt i det offentlige rum, med en grøn dildolignende tingest ovenover og nedenunder står der “altid minimum 15 slags kød” og så lige en Katjes til dessert,
    mens jeg/vi udskammes på det groveste, fordi vi ikke parerer ordre fra Journalistisk Venstreparti.

    – vi må starte en forening og påkalde os samme opmærksomhed!, det skulle have noget med accept, ligestilling og minoriteter at gøre og jeg syntes at fornemme, at MSM meget gerne støtter sådanne arrangementer?

    ;-)

    Kommentar by M.S. Carstens — 16. august 2019 @ 01:36

  4. Jeg har ikke købt Katjes siden hijabreklamen. Fuck dem!

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. august 2019 @ 02:02

  5. NOGLE FIRMAER synes blottet for enhver form for moral og etik. Er ejeren af Katjes en sådan type? Katjes bør boycottes, for denne reklame er en sygelig, en form for kynisk og hæmningsløs spekulation i at lakrids kan sælges ved at udstille lesbiske kvinder. Men der er naturligvis tale om en forfalskning. De to fotomodeller har nok aldrig været lesbiske.

    Et andet eksempel på slet og dårlig moral er fiskefirmaet OCEAN KING eller FREM OCEAN, som har solgt ældgammel laks og ørred. Fisk fra 2O17 var omdateret til 2O19, og holdbarheden var forlænget fra 7 dage til en måned. Det kunne give livsfarlige forgiftning af køberne af OCEAN lakse-skiver.

    I det hele taget ville madforgiftning være et udbredt fænomen, hvis det ikke var for fødevarekontrollen. Frostvarer der opbevares ved 2O-3O graders varme, kakerlakker og fluer i baglokaler, rotter i fødevarefabrikker, sjusket rengøring, falske datoer m.m. er hvad firmaer kan blive grebet i. Det vidner om kynisk ligegyldighed overfor andre menneskers liv og helbred.

    Sælger man fordærvet og livsfarlig mad, bør man ikke kunne slippe med en bøde. Fængselsstraf ville være mere passende.

    Kommentar by Ole Jensen — 16. august 2019 @ 02:42

  6. Ole Jensen, hvad har fordærvede fiskeprodukter at gøre med homopropaganda?

    Kommentar by Hr. Snusk — 16. august 2019 @ 03:36

  7. UNDER dække af, at ville vise rummelighed og tolerance, lancerer Katjes disse kampagner.
    De er da ikke andet end hesteprangere, krejlere og opportunister. Der har set “et hul” i markedet – i tilfældet Hijab/ Halal et KÆMPE marked for deres små fedtede produkter.
    Hér listes IKKE PÅ KATJESPOTER.
    Må deres let gennemskuelige omklamring af bøsser og sandnegrer blev afsløret som dét, det er; et grådigt kræmmertiltag.

    Kommentar by White knight — 16. august 2019 @ 05:30

  8. Ser mere sexet ud end en kvinde med affaldssæk over hovedet. Støt SIAD. God fredag og weekend. (skrivepause). mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 16. august 2019 @ 06:17

  9. (Kunne egentlig bedre lide den gamle kontorreklame, hvor manden reklamere med en penis, som viser sig at være en Pepsi….jeg har en genstand under bordet, som er….) :-) :-) :-).

    Der var også i 1970 erne en biografreklame, hvor man over skyen i himlen kunne høre en rumlende lyd nærme sig, og op af skyen steg en/et langt – Braunkrøllejern- med 4 glade kvindelige stewardesser ridende på det……som man sagde, så er det nu du skal klemme din kæreste i hånden :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 16. august 2019 @ 06:22

  10. Glæder mig til næste år når det er to hijabklædte kvinder der kysser🙂

    Kommentar by Kenneth — 16. august 2019 @ 07:12

  11. Katjes er SÅ rummelige, inkluderende osv. Næste år er det sikkert to imamer med fuldskæg der kysser hinanden…. NOT ?

    Kommentar by Danskeren — 16. august 2019 @ 08:16

  12. Kommentar by Michael Unna — 16. august 2019 @ 06:22

    Uvidende idiot; det var Jolly Cola og Tina Kjær i den cola reklame fra 1993, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 16. august 2019 @ 08:20

  13. @ Danskeren — 16. august 2019 @ 08:16

    Det mest provokerede er måske skiltet på bygningen plakaten hænger på? “Altid 15 slags kød”…. tænker de ikke på KLIMAET?

    Når det er sagt er 2 kvinder der kysser ikke specielt provokerende i mine øjne, de ses på mainstream tv.

    Hvis Katjes ville signalere virkeligt frisind skulle de vise en mospude og en hvid mand kysse….. eller måske en mospude der sutter pik på en rødhåret pik?

    Sidstnævnte ville være perfekt til en slikreklame…. Katjes, når du er slikken for sjov

    Kommentar by redneck — 16. august 2019 @ 08:37

  14. Jeg kan faktisk godt lide et par af deres produkter, men jeg har ikke købt noget fra dem siden deres knæfald for muslimerne. Derfor er jeg også stoppet med at købe Coca Cola…Selv om det smager bedre end Pepsi….

    Get woke, go broke!

    Kommentar by na — 16. august 2019 @ 09:52

  15. Derfor er jeg også stoppet med at købe Coca-Cola…Selv om det smager bedre end Pepsi….
    Kommentar by na — 16. august 2019 @ 09:52

    Jeg har prøvet at boykotte Arla, Katjes og Coca-Cola m.fl. i månedsvis. Men det virker jo IKKE.

    Derfor køber Arla, Katjes og Coca-Cola hver evig eneste uge igen nu.

    Jeg gider IKKE gå ned i smag eller kvalitet for en total boykot, som tydeligvis ikke rykker så meget som en millimeter i de islamleflende virksomheders omsætning og overskud, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 16. august 2019 @ 09:59

  16. Hvorfor skal slik nu være et politisk statement?

    Hvornår kommer der Uriasposten-mælk på hylderne i Coop, Kim?

    Kommentar by Fascist — 16. august 2019 @ 10:00

  17. Jo, boycot virker nogle gange meget effektivt, hvis mange boycotter et firma. Firmaer (og partier) som opfører sig dårligt eller samfundsnedbrydende, bør man naturligvis give den kolde skulder.

    Kommentar by Ole Jensen — 16. august 2019 @ 10:12

  18. # Snusk, o3.36: Fællesnævneren er at firmaers, partiers og mediers mangel på moral kan være livsfarlig. Lefleri for islam og fordærvet laks mv. kan slå os ihjel.

    Kommentar by Ole Jensen — 16. august 2019 @ 10:16

  19. 11) Pokkers :-). Du har ret! :-) (Hvem husker så langt).:-)

    Kommentar by Michael Unna — 16. august 2019 @ 10:27

  20. Carlo… 09:59
    OG DOG!….
    Spørg du “Palle alene i Verden” Skov Jensen; “om det virker?”HA!
    Vi må bare konstatere, at når det kommer til leflen for Slammet, så er folk ikke ligeså følsomme – og langt mere fladpandede, så de slet ikke ser eller fornemner det problematiske i endnu flere knæfald.
    Og i Katjes tilfælde; det rene værnemageri.

    O.T.
    Øjnene er sjælens spejl, siges det.
    Det er en meget syg sjæl, der bebor den små Gretha Tunbif’s krop.
    Mage til syge øjne, kommer man til, at lede forgæves efter. Det bliver værre og værre.
    Hvor ER det ulækkert, at se hvordan hun bliver åndeligt “anal udblokket”(der kom det!) og “ført” som en Voodoo-dukke i Verdens klimateater.
    Misbrugt af verdens magtfulde klimapsykopater til at dølge deres helt egen dagsorden. Hvem kan ha’ noget imod en harmløs lilla svensk flicka med fletninger?
    For slet ikke at nævne hendes egne bagvedliggende endnu mere syge, sindslidende og beviseligt opmærksomheds-liderlige forældre.
    Hvofor ku’ I tre attention whores ikke bare ha’ gjort som alle andre?:
    Taget en masse selfies og “lagt op” – ligesom alle andre fjolser, der savner reelt indhold i deres small pathetic miserable lives.
    Og ha’ sparet os – og verden – for hele denne farce.

    Kommentar by White knight — 16. august 2019 @ 11:14

  21. Så er de på boykot-listen sammen med Gillette, Converse, Comwell og alle de andre tosser.

    Kommentar by Winged Hussar — 16. august 2019 @ 22:26

  22. Mens vi forgæves venter på at tyske Katjes Fassin GmbH + Co. KG laver en reklame med et par hijab-klædte perkerkoner der snaver…
    Man kan ikke både være pro open-borders import af muhammedanere og samtidigt påstå at være feminist og/eller gay-rights.
    Det første modarbejder simpelthen det andet…

    Kommentar by Den Kutteklædte Hævner — 16. august 2019 @ 22:50

  23. Jeg har ikke spist Katjes i over er år. Men nu da de er halal-certificerede, rager det dem sikkert også en høstblomst, da de regner med en ny kundekreds indenfor AEH-segmentet. Men… i så fald burde de nok overveje at droppe lebbereklamen.

    Kommentar by Bror Lerbror — 16. august 2019 @ 23:38

  24. Jeg søger psykiatrisk bosted Odense kommune

    Kommentar by JAP — 17. august 2019 @ 09:50

  25. At 14:
    Boycotten af Gillette virker i den grad: Se deres seneste årsregnskab.

    Kommentar by Bastardo — 17. august 2019 @ 18:02

  26. Paludan Pride Nørrebro d.d.

    https://www.youtube.com/watch?v=1OTpocMShho

    Kommentar by M.S. Carstens — 17. august 2019 @ 21:30

RSS feed for comments on this post.