18. august 2019

Enhedslisten vil give mulighed for fire ‘forældre’: Loven er baseret på ‘den traditionelle kernefamilie’

Pride-hysteriet kulminerer i disse dage, og man kan ikke engang stene til en dårlig fodboldkamp uden at forstyrres af det Enhedslistens ligestillingsordfører kalder for ‘regnbuebølgen’. Den yderste venstrefløj har altid været god til at smadre det bestående med humanistiske plusord, der skal normalisere det abnormale. Interesseorganisationer elsker de billige pluspoint. Fra TV2 Online – Enhedslisten vil ændre lov: Børn skal kunne have op til fire forældre.

“… ifølge Enhedslistens ligestillingsordfører, Mai Villadsen, er der ikke sket nok. Derfor foreslår partiet at udvide Børneloven til også at omfatte familier med helt op til fire forældre. …

Som det ser ud lige nu, anerkender dansk lovgivning kun to juridiske forældre til et barn.

Mai Villadsen peger på, at det kan skabe store problemer for utraditionelle familier ved barsel, barns første sygedag og skilsmisser, når en eller flere af forældrene ikke har formelle rettigheder til barnet.

– Lige nu er lovgivningen bygget op om den traditionelle kernefamilie. Vi skal forsøge at imødekomme den moderne verden, der er nu, hvor folk lever på mange forskellige måder, siger hun til TV 2.”

(Lyngbys Martin Ørnskov med Pride-amførerarmbånd; Se evt. DBU.dk)

“I forbindelse med Copenhagen Pride er DBU gået sammen med Kvindedivisionsforeningen, Spillerforeningen, Divisionsforeningen og tager afstand fra homofobi og andre former for diskrimination i dansk fodbold.mMarkeringen sker med regnbuefarvede hjørneflag i weekendens 6. superligarunde samt i kvindeligaens fire opgør.” (DR.dk, 16. august 2019)

Oploadet Kl. 16:37 af Kim Møller — Direkte link38 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103591/trackback

38 Comments »

  1. Angrebet på den hvide race er total. Den komplette opløsning af samfundet er målet og selvfølgelig den totale udslettelse af racen.

    Kommentar by Kim Henriksen — 18. august 2019 @ 16:51

  2. Ja en mand og 4 hustruer i henhold til Sharialoven….Måske 5 forældre (?)….Hvorfor skal kun de biologiske forældre blandes ind i Barnets tarv?
    (Adoptionsmuligheden?)….Når naturen er i vejen for juraen, må naturen selvfølgelig vie :-) :-) :-). Man må håbe Enhedslistens bevidsløse idealistiske politiske forslag lægges i vanvidsskuffen til historisk glemsel. (Støt SIAD) mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 18. august 2019 @ 16:53

  3. Et seriøst ment spørgsmål:
    Hvorfor kun (netop) 4 ?

    Kommentar by Bastardo — 18. august 2019 @ 16:58

  4. Kernefamilien og dermed stabiliteten er kønsidentitetspolitikernes absolutte fjende nr. 1, og det både ses og mærkes.

    Kommentar by Quark — 18. august 2019 @ 17:02

  5. Enhedzlizten er vist faldet gevaldigt af på den. Førhen mente kommunoisterne jo at alle børn tilhørte staten – og ikke forældrene. Må man nu også eje mere end en tandbørste?

    Kommentar by Voldposten — 18. august 2019 @ 17:15

  6. Derfra er der vel ikke så langt til, at en mand kan have fire koner?

    Kommentar by BB — 18. august 2019 @ 17:33

  7. Bastardo 16:58

    Elementært, 4 er det typiske antal mennesker i (borgmester)sengen, når enhedslistens medlemmer yngler.

    Kommentar by Lider af danskhed — 18. august 2019 @ 17:46

  8. Det er noget med en højere moral, eller noget.

    Kommentar by Lider af danskhed — 18. august 2019 @ 17:49

  9. Man aner en slet skjult dagsorden om i det i virkeligheden handler om at fedte endnu mere for muslimske storfamilier, og normalisere ægteskab mellem en mand og flere koner, i bytte for deres stemmer til de røde partier. Jeg tror ikke en skid på at det er noget stort problem for nogen danske familier, der sikkert allerede selv har fundet ud af få det til at fungere uden statens indblanding.

    Kommentar by Per — 18. august 2019 @ 18:20

  10. Voldposten 17:15
    JA DA!
    Et town house, 8(XX?) par Louboutins + det løse.
    OG:
    En tandbørste til at pudse det hele med.

    Kommentar by White knight — 18. august 2019 @ 18:50

  11. Er det for at score børnepenge?
    Eller hvordan deles der op?
    Hvem betaler hvem?
    Eller scorer de alle fra staten, hvis en femte er donor?

    Kommentar by P — 18. august 2019 @ 18:51

  12. Man tror det er løgn, det er desværre ikke tilfældet. Utroligt at såkaldte voksne mennesker afgiver stemmer til sådanne partier. Hvorfor er det så vigtigt at skilte med mangfoldig seksualitet? At dansk idræt er hoppet med på vognen er ligeså uforståeligt. Efterhånden er mennesker med normal seksualitet unormale. Hvad pokker foregår der? Er der ingen der kan/ønsker at stoppe dette vanvid?

    Kommentar by SUK - alle diise kloge - Åger. — 18. august 2019 @ 18:55

  13. Den med 4 i sengen når EL slår sig løs er genialt beskrevet. Oven i købet er den ene sengedeltager sygemeldt. Hvem betaler for denne “sygdom”, det gør såmænd skatteslaverne. Jeg er sågu vred og jeg er glad for at jeg ikke bor i denne mangfolkelige kommune.

    Kommentar by SUK - alle diise kloge - Åger. — 18. august 2019 @ 18:58

  14. Det er bestemt prisværdigt at sætte fokus på hadefulde udfald mod mennesker der har en anden hudfarve, religion hhv. seksualitet end den man normalt ser her til lands. At dansk idræt viser regnbueflag mv. hører ingen steder hjemme.

    Kommentar by SUK - alle diise kloge - Åger. — 18. august 2019 @ 19:00

  15. Det seneste forsøg på omklamringen af hele Regnbuelortet, er sammen med kærligheden til alt brunt, udelukkende rambukke til at smadre og omkalfatre al verdens lidt for velfungerende lande.
    Intet andet.
    Regnbuefolket er, som det øvrige affald, udelukkende nyttige idioter og stedfortrædere for den ødelæggelse, AFArter af venstrefløjen ikke selv magtede alene.
    AFArterne har bare slet ikke forstået, at det vender om en dag, og bider dem i røven – bedst som de tror det fuldbragt.

    Kommentar by White knight — 18. august 2019 @ 19:03

  16. Voldposten.
    Det er kun på skrømt at du må eje din tandbørste.
    Får “enfoldighedslisten” magt som de har agt, må du intet eje overhovedet!
    De vil eje dine børn, din kone og alt hvad der tilhører dig.
    Det latterlige sammenrend af kommunister og maoister har ingen selvstændig tankegang, men retter sig efter sin “bibel” Das Kapital, skrevet af en virkelighedsfjern idiot.
    Denne religion har vist sig at fejle på alle områder, men så opfinder man bare en ny.
    Nu hedder den “Klima” multikulti, regnbuekultur, LGBT med hele alfabetet i røven.
    Man fejrer og udstiller perversiteter som normale, og prøver med alle midler at underminere et civiliseret samfunds byggesten, kernefamilien.
    Nu har man så allieret sig med den mest nedbrydende af alle menneskefjendske “kulturer” islam, i håb på at den vil hjælpe med omvæltningen af det bestående samfund, så de kan komme til magten. Naive fjolser uden realitetssans! De er ude af stand til at fatte, at det er deres hals der først ligger på huggeblokken, eller de kan beskue omgivelserne fra højden på en byggekran, med et reb om halsen.
    De er heller ikke i stand til at fatte, at det er nu som LGBT eller hvad de ellers kalder sig, skal lære at flyve. Lidt for sent når de står oppe i Rundetårn, parat til at flyve fra reden, men som de uforbederlige idioter de er, vil de sikkert hævde, halvt på vejen, at det går skide godt!
    Jeg er sgu ikke religiøs, men noget siger mig at Babelstårnet og Sodoma og Gomorra har et snert af sandhed i sig.
    De gamle har måske glemt mere end vi har lært.

    Kommentar by Finn A. Skov — 18. august 2019 @ 19:14

  17. Når man tænker på, at en dansk forælder = dansk indfødsret, er det jo en ganske smart måde at fordoble vores statsborgere og berige vores samfund på. 16 koner og 20 børn med hver 4 forældre er vejen frem.

    Nåh ja, længe leve klimaet!

    Kommentar by Fascist — 18. august 2019 @ 19:15

  18. På den ene side er den kulturradikale, mediepoltiske klasse gået amok i alle former for normopløsning. I samme amokløb kan de ikke få importeret nok af den mest normrigide reaktionære ideologi verden nogen sinde har set. Er der virkelig ikke én eneste af dem, der i stille stunder tænker bare et splitsekund på, hvordan de havde tænkt sig, det skulle kunne ende godt, når de normrigide bliver mange nok?

    Når de progressive erfarer, at deres pæne villaer ikke er andet værd end dagens pris på det ler, murstenene er brændt af? Hvem har lyst til at bruge millioner på en villa i en krigszone og en falleret samfundsøkonomi?

    At man skulle opleve at leve i så gennemført, kollektivt, psykisk syge tider – er det nogensinde sket før i historien? Romerriget var sgu ikke i nærheden af det her…

    Kommentar by Margrethe — 18. august 2019 @ 19:17

  19. Folk kan da flytte sammen og opdrage deres børn i lige det fællesskab de har lyst til, hvorfor gøre juraen endnu mere indviklet?

    Grunden til at de vil ændre på allerede etablerede forhold er at de i virkeligheden vil ændre loven. Alle de forskellige tiltag bliver til en juridisk rodebunke som så skal “løses” af en fremtidig kommunistisk “regering”.

    Kommentar by Santor — 18. august 2019 @ 19:43

  20. Jeg er spændt på, hvordan de vil skrue barselsreglerne sammen, når der er fire juridiske forældre. Hvis det er fire lesbiske, har de så ret til et års barsel hver?

    Kommentar by Henrik — 18. august 2019 @ 20:22

  21. Afskyeligt! Hvem tænker på barnets tarv?? Ihvertfald ikke Enhedslisten! Har I hørt om Desmond, den 11 årige drag-dreng, som fremvises på homobarer og på tv shows i USA? Dette hædres! Man får kvalme af denne video. https://youtu.be/hl4iKrOYM8c

    Kommentar by Kuffar — 18. august 2019 @ 21:02

  22. […] Se også Enhedslisten vil give mulighed for fire ‘forældre’: Loven er baseret på ‘den traditionelle k… […]

    Pingback by For enden af regnbuen – Free Speech Blog — 18. august 2019 @ 21:10

  23. 19.17 – Margrethe, det har du ret i: Romerriget var nærmest vand ved siden af vores depraverede nutid! Jeg griner dog lidt indvendigt, for homoagendaen vil snart være forbi, netop fordi de importerer muhammedanere 😬. Men det bliver meget, meget værre det hele! Jeg havde en syg oplevelse i dag på en station: der sidder en totalt pløk fyr næsten hver dag, og i dag var han ekstra rablende og styrtede hen til vinduerne på stationen og brølte som et dyr ad sit eget spejlbillede. Han fik en sandwich af en udlænding, og jeg vovede mig hen og spurgte, om han manglede noget. Manden, der er dansker, har ikke sko på, er beskidt og sølle. Han svarede, at han gerne ville have en cola. Jeg gik i en butik og købte to liter vand og en cola (Pepsi!) til ham. Der stod 3 somaliere og en araber i alderen 16-23 , vil jeg tro, og vi talte lidt sammen om den her stakkel. Pludselig siger araberen: “vil du med til Glostrup og lave en trekant?” Han havde forinden spurgt, om jeg kunne lide muslimer, hvortil jeg havde svaret, at jeg er kristen – jeg forstod ikke helt, hvor han ville hen med det. Jeg sagde, at de skulle holde mund med sådan noget, og havde jeg haft en totenschager og sort bælte i karate, så havde jeg lammebanket de Aber!! Jeg kunne være deres oldemor i deres lortelande ! Gid folk ville passe på deres børn, for stakkels unge piger, der risikerer at møde sådan nogle svin i aften! Har aldrig kendt noget lignende – jo, måske, men så har de max været 15-20 år yngre end mig. Det var en palæstinensisk chauffør i handicapkørsel, der skulle køre mig til træning, da jeg havde brækket anklen for noget tid siden. Pågående typer 😡

    Kommentar by Kuffar — 18. august 2019 @ 21:23

  24. .

    Enhedslisten, Alternativet og det Radigale parti består udelukkende af skøre kællinger, underbegavede tumper, sære typer og RØDNAZISTISK KRAPYL.

    De kalder sig selv for “regnbuefolket”, men de er en sørgelig forsamling, og de har intet at være stolte af. De vil fremture indtil det normale og ordentlige er lovfæstet som perverst…… og det perverse, abnorme og psykopatiske er blevet obligatorisk.

    Politiet og hele systemet vil få til opgave at underkue og tyrannisere dem fra den normale, fornuftige og almindelige majoritet, hvis det står til LGBTXZQÆØÅ bevægelsen.

    Kommentar by TP — 18. august 2019 @ 21:39

  25. Kim Henriksen — 18. august 16:51

    Udslettelse af den hvide race kommer aldrig til at ske! – (som jeg skrev i en anden tråd) – Det er sådan, at det er os hvide mænd som er innovative, har idéerne, har drivet, samt har adgang til- og (delvist) styrer kapitalmarkedet – Så lad blot overskudsmændene/kvinderne padle rundt i deres egen syge fantasiverden! – De når os ikke til sokkeholderne; de kommer aldrig til at true vores position!

    Kommentar by T. Flodur — 18. august 2019 @ 21:40

  26. # Flodur, 21.4o: Padler “overskudsmændene” rundt i deres egen syge fantasi-verden??

    Kommentar by TP — 18. august 2019 @ 22:25

  27. TP — 18. august 22:25

    Ja, hvis du synes, at etablering af en flere hundred årig, civilisation bestående af rimeligt velfungerende infrastrukturer, universiteter, hospitalsvæsen, kunst, arkitektur, litteratur, musik, osv., er en syg fantasiverden, så har du da ret!?

    Kommentar by T. Flodur — 18. august 2019 @ 23:33

  28. # Mener du ikke “underskudsmændene”? Eller ironiserer du over at MSM har byttet om på underskud og overskud?

    Kommentar by TP — 19. august 2019 @ 00:02

  29. TP — 19. august 00:02

    Hvis du læser mine indlæg igennem, gerne flere gange, så er jeg sikker på, at du finder frem til lige netop det resultat som du måtte finde pasende ;-) – Have a fabulous night! – Rodger…

    Kommentar by T. Flodur — 19. august 2019 @ 00:45

  30. # Flodur: Jeg indrømmer at du er i din gode ret til at kalde underskudsmændene for overskudsmændene, eftersom medierne konsekvent kalder den tabsgivende indvandring for berigende, selvom den koster det hvide ud af øjnene, nemlig mindst 2OO milliarder kr. pr. år fremover.

    Men man kan jo godt blive lidt forvirret når en fattiggørende, underskudsgivende og statsbankerot fremkaldende invasion altid af MSM, og Jelved/Zenia, DI og DR, omtales som en pragtfuld saltvandsindsprøjtning og rigdomsskabende støtte til nationens økonomi.

    Kommentar by TP — 19. august 2019 @ 01:19

  31. Ja det er virkelig i barnets interesse at forældremyndigheden kan deles mellem 4 forskellige forældre. Homo-egoisterne vil snart kunne give børn den værst tænkelige barndom. (Men så vil retten også hurtigt blive frataget igen når islam overtager)

    Kommentar by Winged Hussar — 19. august 2019 @ 08:55

  32. TP — 19. august 01:19

    Sorry – Du har ret; det med overskudsmændene kan misforstås. Det jeg mener er: Det overflødige utilpassede “overskud” af værdiløse eksistenser som sejler rundt på bunden af ethvert samfund – Skide være med staklerne; selvom de forsøger ihærdigt, så kommer de aldrig til at skade os afgørende!

    Kommentar by T. Flodur — 19. august 2019 @ 10:39

  33. Hmm, er det ikke Enhedslistens borgmester Ninna Hedeager Olsen, der nu har været sygemeldt i flere måneder pga. psykiske problemer, efter en fest i hendes lejlighed, der endte med en voldtægt?
    Jeg syntes det er ret rystende, at Enhedslisten nu vil gøre sig til ansvarlig lovforslagsstiller, når deres Borgmester i Teknik og Miljø i København end ikke er i stand til, at holde sine egne partimedlemmer inden for anstændig seksuel adfærd.
    – ja og endda må sygemelde sig, fordi hun psykisk er overbebyrdet, af skulle bearbejde, hvad der er foregået i hendes lejlighed.

    Hvor/med hvad vil Enhedslisten da vise et legitimt habitus, til så vide lovmæssige rammer for børn af forældre, der lever et atypisk Familieliv, på grund af deres seksuelle preference?

    Kommentar by M.S. Carstens — 19. august 2019 @ 17:51

  34. PS til 33

    Anden formulering:
    hvordan Enhedslisten mener at kunne forsvare fire juridiske forældre til et barn, begrundet i forældrenes atypiske seksualitet, når Enhedslisten end ikke kan syre seksualiteten i egne rækker?

    Næset skridt kunne jo så være, til islamisternes fryd, at en voldtægtsmand og hans kone kan blive ligestillede juridiske forældre til barnet, som moderen.

    Kommentar by M.S. Carstens — 19. august 2019 @ 22:18

  35. Og jeg læser lige nu:
    https://www.document.dk/2019/08/19/husker-du-da-copenhagen-pride-blevet-stenet-af-muslimer/

    hvor igennem jeg erfarer, at den tidligere borgmester for Teknik og Miljø i København, Klaus Bondam, deltog i Priden på Nørrebro i 2001 og efter halvanden times angreb fra hadske, muslimske børn og unge med brosten og flasker som skyts mod de homoseksuelle udtaler:
    “Vi prøvede at få kontakt til de voksne og bad dem om at få styr på deres børn … de var pisse-ligeglade med den vold, som blev lavet lige for næsen af dem,”
    “Det jeg så, vil jeg nærmest betegne som drengestreger,” fortæller Klaus Bondam, der prøver at undskylde muslimernes stenkast.

    – heller ikke lige noget, der taler til fordel for ELs intellektuelle evner udi viden om sex, samfund og livets realiteter.

    Kommentar by M.S. Carstens — 20. august 2019 @ 01:24

  36. http://www.lokalavisen.dk/112/2019-08-20/-Efter-sexsag-Borgmester-i-skjul-på-ø-sådan-foregik-voldtægten-i-borgmesterens-seng-5568376.html

    “Ninna Hedeager Olsen vågnede i sin store seng – hvor i alt fire personer havde lagt sig for at sove – ved at blive befamlet på brysterne af den nu tiltalte mand.
    Ifølge borgmesteren holdt han hende også på hofterne, mens han lavede samlejebevægelser mod den første kvinde, der lå imellem dem, skriver B.T.”

    – mon ikke hellere Enhedslisten skulle få udarbejdet “Adfærdskodeks og samtykke erklæringer” til internt brug, inden de bemyndiger sig til lovforslagsstiller for følgerne af andres seksuelle adfærd og de juridiske følger for forsvarsløse børn, der er fabrikeret ind i det?

    Kommentar by M.S. Carstens — 20. august 2019 @ 15:15

  37. https://www.document.dk/2019/08/23/enhedslistens-skandale-borgmester-ninna-hedeager-olsen-faar-laegeerklaering-af-kontroversiel-muslimsk-laege/
    “Det viser sig, at lægeerklæringen kommer fra en kontroversiel iransk læge, der har fået påbud og forbud fra de danske sundhedsmyndigheder.”

    Kommentar by M.S. Carstens — 23. august 2019 @ 23:45

  38. Er det mon helt hen i vejret, når tankerne nu går på, om den voldtægt-sigtede, partikollega, skulle være af ikke vestlig herkomst???

    . der må Enhedslisten da stå højt og forrest i MSM, for, beviseligt, at afkræfte sådanne tanker fra “den ekstreme højrefløj” Lad høre?

    Kommentar by M.S. Carstens — 24. august 2019 @ 00:10

RSS feed for comments on this post.