18. august 2019

Århus: 26-årig araber fik otte personer til at overfalde gravid 21-årig elskerinde, skulle tæskes til abort

Menneskeliv betyder ikke så meget i visse dele af… Århus. Fra en retsreportage i Lokalavisen – Retsreportage: Gift mand hyrede tæskehold til at overfalde kvinde, han havde gjort gravid, for at få hende til at abortere.

“Ikke færre end 16 politibetjente var til stede, da Retten i Aarhus i dag tog hul på en spektakulær sag om et gruppeoverfald i Brabrand på en gravid ung kvinde.

På anklagebænken sad seks kvinder og to brødre mellem 20 og 26 år, der er tiltalt for i forening at have overfaldet den unge kvinde, som den ældste af brødrene antagelig havde gjort gravid.

Den 26-årige storebror, der har arabisk baggrund og er gift, arbejder som vagt og dørmand og bor i Brabrand, er tiltalt for at have truet kvinden til at få fjernet sit cirka otte uger gamle foster og aldrig tale om det til nogen. …

‘Jeg løb hen og sprayede hende i ansigtet med en peberspray, hvorefter jeg slog hende flere gange i ansigtet med knyttet næve. Derefter gik en af de andre hen og boksede hende i maven, så hun mistede luften og krøb sammen,’ fortalte den 25-årige, da hun blev afhørt af anklager Jakob Beyer. …

‘Vi fik at vide af H (den ældste bror, der havde gjort kvinden gravid), at det barn bare skulle væk, og vi skulle ramme hende i maven, men vi måtte ikke nævne, hun skulle få en abort, for så ville hun vide, det var ham, der stod bag,” forklarede den 25-årige kvinde.”

(Skjoldhøjkollegiet med omgivelser; Foto: Maps)

Opdate. Jungletrommerne fortæller, at de to brødre er irakere ved navn Haysam og Ahmad. De fleste af de tiltalte kvinder har danske navne: Laura, Camilla, Samayyah… Offeret skulle være en arabisk kvinde.

(Tiltalte Haysam og Ahmad; Fotos: Tilsendt)

Oploadet Kl. 20:31 af Kim Møller — Direkte link34 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103604/trackback

34 Comments »

  1. Forbyd arabere, og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 18. august 2019 @ 20:41

  2. Er ofret, den gravide kvinde, arabisk eller hvid dansker?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 18. august 2019 @ 20:45

  3. Fredens kærlige religion.

    Kommentar by Knud Madsen — 18. august 2019 @ 21:04

  4. Jeg hader at se disse grimme mellemøstlige mænd, deres hår deres skæg, alt ved dem, og alle disse indpakkede dameapparater, får mit blodtryk i kog. De skal ud. Der er 51 muslimske lande de kan tage til og udøve deres liv der.

    Kommentar by IES — 18. august 2019 @ 21:12

  5. .

    HVORDAN KAN DET VÆRE AT udøvere af “fredens religion” er så agressive og voldelige igen og igen og igen?

    Og hvor bliver “BERIGELSEN” AF??

    (foreløbig er underskudet på langt over 3OOO milliarder kroner)

    Kommentar by TP — 18. august 2019 @ 21:16

  6. Ofret er af arabisk baggrund, flere af overfaldskvinderne er rent danske – hun har aborteret

    Kommentar by Niels — 18. august 2019 @ 21:22

  7. Dejligt at vide, at man bare skal indgå aftale med et selskab, hvis man er Netto eller Fakta og vil være erhvervsdrivende i området. På Sicilien hedder det mafiaen – herhjemme iværksætterhorden og rollemodeller. Kært barn mange navne.

    Kommentar by Fascist — 18. august 2019 @ 21:57

  8. “Vi fik at vide af H (den ældste bror, der havde gjort kvinden gravid), at det barn bare skulle væk, og vi skulle ramme hende i maven, men vi måtte ikke nævne, hun skulle få en abort, for så ville hun vide, det var ham, der stod bag,” forklarede den 25-årige kvinde.””

    Wooow… de er sgu snu! Utroligt at det blev opdaget…

    Kommentar by Fascist — 18. august 2019 @ 22:00

  9. @ 5 Årsagen er at vi etniske, ja det kaldes det nu om stunder, ikke har forstået hvad berigelse i bred forstand betyder.
    Bliver disse berigere, herunder etnisk danske forbrydere, dømt, bliver det en mild dom, inden længe er de ude igen. Man kan vel også med en vis ret kalde metoden for alternativ fosterfordrivelse. Stakkels offer, ved nogen om kvinden efterfølgende har aborteret?

    Kommentar by SUK - alle diise kloge - Åger. — 18. august 2019 @ 22:13

  10. Sharia i Danmark for fuld udblæsning godkendt af politikerne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 18. august 2019 @ 22:22

  11. Kommentar by Niels — 18. august 2019 @ 21:22

    Hvilken kilde?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 18. august 2019 @ 22:52

  12. På billeder: Den store bygning må vidst være Bazaren.

    Kvinden lod sig bedække, eller voldtaget. vi ved det ikke. Det er det der gør forskellet mellem om vi skal have medfølelse elle grine.

    Til helvede med Araber ynglet.
    For det har avlet det skadelige DNA.

    Kommentar by Charles Nielsen — 18. august 2019 @ 22:53

  13. Bare rolig, århus kommune har lovet at det hele bliver bedre når disse menneskers boliger er blevet renoveret og malet for omkring 1 milliard kroner af danskernes penge. Det virkede jo såå fint i bispehaven på den anden side af vejen, og har bestemt ikke noget med deres kultur at gøre. Ikke spor. Der findes jo også danskere der kunne finde på at samle hele nabolaget og tæske en gravid pige, og alle danskere i nabolaget ville da være med på ideen med det samme hvis de spurgte. Det ved alle der ikke er racister jo, og hvis i ikke tror på den skyldes det socio-økonomiske forhold der kun kan klares ved at stemme på enhedslisten eller de radikale og råbe racist af en DF’er.

    Nå pyt, det meste af århus stemmer enten rødt eller er muslimer selv, so who cares. De ligger som de har redt i den by.

    Kommentar by Per — 18. august 2019 @ 22:59

  14. ” Du ødelægger mit liv ” sagde han og sparkede sin gravid “kæreste” i maven.

    Det er fanden æde mig neanderthaler logik!

    Kommentar by Santor — 18. august 2019 @ 23:04

  15. Jeg har opdateret med flere oplysninger.

    Kommentar by Kim Møller — 18. august 2019 @ 23:05

  16. Men hvad gør idioter som Hønge ved denne udvikling; går til ballon demo mod Trump. Hvor har de forkælede røde tumper det dog nemt.

    Kommentar by LarsB — 19. august 2019 @ 00:00

  17. 00:00 98.5% af danskerne kan jo dårligt tage fejl :D

    Kommentar by Cat Girl — 19. august 2019 @ 00:12

  18. @ LarsB. jaja løgneren “Karsten HøængeRøv”
    Jeg spiller både på MickeyMouse parlamentet og Hoppeborgen. Mine vælgere er jo Hjernedøde! Det opdager de squ aldrig.
    Magen til klam levebrødspolitiker skal man lede længe efter.

    Og til perkerne i Gellerup. Det kan KUN gå for langsomt, med at få dem sendt retur til det “Shithole” de er så stolte

    Støt SK. SIAD. Ed af EU&FN. stem Nye Borgerlige!
    P.

    Kommentar by Piotr — 19. august 2019 @ 00:27

  19. TP — 18. august 2019 @ 21:16:

    Fredens religion kommer først, når de sidste to islamtilhængere har slået hinanden ihjel og et hvert spor af islamisk kultur, tro og lov er destrueret fra jordens overfade for evig tid.

    Den højt-skamroste berigelse er (med)skam midt blandt os. Dens promotorer “glemte blot” at gøre opmærksom på alt det, der på medaljens bagside står skrevet med småt:
    “Læs koranen og nyd oplevelsen real live. Påløbende billet-opkrævninger refunderes ikke”

    Den økonomiske berigelse går til partitoppens* (elitens) herskabsvillaer, luksusliv og vagtværn, mens den islamistiske voldsberigelse ubeskåret går til den skatteplagede danske befolkning og deres kære, der må vige fra velfærdens forsikringsgaranti.

    * partitoppen i Venstrefløjen, VR og alle deres overflod af lobbyister i samtlige genvalgte partier anno 2019.

    Kommentar by M.S. Carstens — 19. august 2019 @ 01:39

  20. De danske piger der var med fortjener at få en muslimsk kæreste..

    Kommentar by Per — 19. august 2019 @ 03:00

  21. Wow! Han er da liiiige typen, man ønsker at have ansat i et tillidshverv.
    Brune ekskrementer.
    Selvfølgelig, skal de aber UD(kild lige de 4 bogstaver lidt, så står der AraBER)
    Men vi skal nok rette blikket mere mod dem, der har importeret dem, som var de figner og dadler.

    Kommentar by White knight — 19. august 2019 @ 06:14

  22. Den gravide kvinde er gået ind i et forhold til en gift mand. Offeret er ikke en arabisk kvinde. Offeret er et ufødt barn.

    Kommentar by Henrik — 19. august 2019 @ 07:07

  23. Hvad m den abort? Er der ikke nok af dem allerede? Udvisning, udvisning og udvisning, efter endt tvangsarbejde.

    Kommentar by Hul igennem? — 19. august 2019 @ 07:44

  24. Lige til at ansætte på 24/7 i dåsen m stofafhængig pakiradio, islamistiske udenomsbollere og afrikanernassere i udklædningstøj..

    Kommentar by Hul igennem? — 19. august 2019 @ 07:51

  25. Jeg læste først om denne historie på norske Human Rights Service, hvorfor har denne historie ikke været omtalt på DR, TV2 eller 24/7 ?

    Utroligt at den statsstøttede mediemafia ikke fortæller en sådan historie til danskerne.

    Kommentar by Anders Nielsen — 19. august 2019 @ 08:14

  26. Det er Poul Madsen fra Ekstra Bladets nydanskere. Må de landsforrædere møde hårde straffe!

    Kommentar by Torsten — 19. august 2019 @ 08:49

  27. Hey, vent lige… Har han tæsket en arabisk ekskæreste fordi han hellere vil være sammen med vantro?

    Den sag er jeg sikker på, at en shariadomstol i Basra har kompetenece til at håndtere.

    Kommentar by Fascist — 19. august 2019 @ 09:19

  28. […] Aldin Ali skriver om Copenhagen Pride, der fandt sted lørdag. Se også Århus: 26-årig araber fik otte personer til at overfalde gravid 21-årig elskerinde, skulle tæske… […]

    Pingback by Mere islam = mindre tryghed og mangfoldighed for homoseksuelle i Danmark – Free Speech Blog — 19. august 2019 @ 09:36

  29. “Det er ikke min søn, der har gjort det. Han er alt for dum til at finde på sådan noget”.

    Kommentar by Bastardo — 19. august 2019 @ 12:58

  30. Jeg synes, det er positivt, at araberen har taget danske normer til sig: Han synes ikke, det er OK, at gøre andre kvinder gravide end den, man er lovformeligt gift med.
    /ironi

    Nede i iPak, hvor han kommer fra, må man jo have fuldbyrdet samleje med op til fire hustruer (plus diverse kvindelige slaver), fra kvindfolkene når den fuldmodne alder af 9 (ni!) år, og anden sexuel omgang før det.

    I nabolandet iRan er de endnu mere progressive: Der er statsautoriserede bordeller med fastansat imam, så kunderne kan indgå midlertidige ægteskaber med de prostituerede, og så er coitus jo fuldt lovlig ifølge iSlam.

    Kommentar by Hertz — 19. august 2019 @ 16:51

  31. #20: “Jeg synes, det er positivt, at araberen har taget danske normer til sig: Han synes ikke, det er OK, at gøre andre kvinder gravide end den, man er lovformeligt gift med.
    /ironi”

    Ironiske kommentarer bliver altid bare meget sjovere, når man selv tilføjer, at der er tale om ironi …eller noget ….

    Kommentar by HN3 — 19. august 2019 @ 19:28

  32. Ok, skal lige forstå det.
    En araber kommer ikke til at føde et barn,
    og en anden araber kommer i fængsel ( for det )

    Hvor er det negative i den historie ?

    Kommentar by Gregers — 20. august 2019 @ 06:44

  33. Skal vi gætte: IQ omkring de 80 hos de to brødre. Tvivler på, at en pige, der indleder et forhold til sådan en type selv er særligt klog. Men det er alligevel en overskridelse af de helt store at sparke en gravid kvinde, hvad enten det er som passiv tilskuer eller aktiv overfaldsforbryder. Efter min mening taler vi om så alvorlige psykiske brister, at der kunne være tale om forvaring.

    De danske feltmadrasser er sandsynligvis piger, som selv er på kanten af loven eller på den anden side af den. Hvad dealer de med? Hvordan er deres forbindelsesveje til lav IQ- typerne. De får eventuelt privilegier, fordi de som danske unge kvinder kan komme ind steder og tæt på
    mennesker, som de muslimske mænd ikke kan alene?

    Jeg synes historien rækker langt videre, end den gravide pige, men ind i dybet af en
    fuldstændig perverteret fortabt generation af unge danskere, der er henvist til sjakalernes verden, fordi de ikke har kendt andet. Og kan endda prale med, at de ikke er racister.

    Kommentar by Uno — 21. august 2019 @ 22:05

  34. Den overfaldne araber har fået barnet aborteret, på trods af at det intet fejlede:
    http://www.lokalavisen.dk/112/2019-09-23/-Groft-gruppeoverfald-p%C3%A5-gravid-Jeg-sagde-jeg-var-gravid-og-bl%C3%B8dte-nedefra-men-de-var-ligeglade-og-blev-ved-5836679.html

    Jeg har pludseligt svært ved at have medlidenhed med nogle af parterne i denne sag.

    Kommentar by Hertz — 25. september 2019 @ 10:45

RSS feed for comments on this post.