20. august 2019

Forrykt at voksne bruger kræfter på at ‘importere en babyballon’: “Jeg er træt af voksenmobningen.”

Manden bag ‘Bring Trump baby to Denmark’ er RUC-skolede Morten Skovgaard, der forleden var gæst i Aftenshowet på DR1. “Jeg havde faktisk forberedt mig på en del kritik fra panelet i studiet, så jeg var mildt overrasket over at høre dem alle sammen sidde og fnise henrykt over idéen.”, skrev han efterfølgende i en opdatering på Facebook.

Niels Olesens modsvar er helt perfekt. En højtplaceret Trump-reklame, som venstrefløjens overdrev ikke kan smadre, lige på det rigtige sted. Fra Berlingske – Manden bag kæmpe Trump-reklamer på Rådhuspladsen i København: ‘Det handler om, at voksne mennesker opfører sig som en børnehave’.

“Manden bag reklamen hedder nemlig Niels Olesen. Han har af egen lomme sat reklamen i værk og betalt for den som modreaktion på den Trump-babyballon, som en række privatpersoner vil skaffe til Danmark i forbindelse med præsidentens besøg i næste måned.

‘Det handler ikke om politik eller holdninger. Det handler om, at voksne mennesker opfører sig som en børnehave og er fuldstændig respektløse over for en gæst, som er folkevalgt i den nation, der er vores absolut vigtigste allierede. Hvis vi vil have, at USA kommer og redder vores røv, når lokummet brænder, så skal man opføre sig ordentligt,’ siger han. …

‘… Det handler om, at det er grotesk, forrykt og uhørt, at voksne mennesker bruger kræfter på at importere en babyballon. Jeg er træt af voksenmobningen. Man må gerne være uenig i Trumps menneskesyn og politik, men så kan man vise det på en anden måde,’ siger han.”

(København, 19. august 2019; Foto: Twitter)

“Trump political propaganda machine alive and well… Someone please tell me who paid for this?” (Rufus Gifford, 19. august 2019)

Oploadet Kl. 10:37 af Kim Møller — Direkte link25 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103651/trackback

25 Comments »

  1. Lige i fjæset på genboen, Politiken – perfekt!

    Kommentar by Jørgen Nielsen — 20. august 2019 @ 10:54

  2. Det er underligt at personer der har eller tager en højere uddannelse er mindre begavede end manden på gulvet med et lavtløns job og hårdt beskattet, RUC er en udklæknings anstalt for maoister og stalinister, at den slags personer kan få en ansættelse er underligt, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 20. august 2019 @ 10:54

  3. Helt perfekt svar. Jeg undrer mig over at ambassadøren Rufus Gifford ikke får en fyreseddel, hellere idag end imorgen

    Kommentar by Jakob — 20. august 2019 @ 11:00

  4. Ups, han er åbenbart allerede fortid i det embede..

    Kommentar by Jakob — 20. august 2019 @ 11:02

  5. Nu bliver der kørt highfives hele vejen rundt på de skatteyderbetalte rendestens sprøjter.
    Ladies and gentlemen. We got him!
    Lad udskamningen på de sociale medier begynde.

    Kommentar by Hagmann — 20. august 2019 @ 11:04

  6. Det handler ikke om at Trump skulle se den ballon og blive forbandet over den. Det handler om at høste likes og opmærksomhed fra et helt andet publikum. Og at det sandsynligvis kan gavne det sociale liv og karrieren – og muligvis kærlighedslivet – for Morten Skovgaard.

    Det her stunt er måske ikke omkostningsfrit i kroner og øre – men ellers harmløst og ufarligt. Hvad med at importere en profet-ballon med tilhørende bombe?

    Kommentar by BE — 20. august 2019 @ 11:23

  7. ” er fuldstændig respektløse over for en gæst, som er folkevalgt i den nation, der er vores absolut vigtigste allierede. ”

    Den slags argumenter bider ikke på venstrefløjen. De anser det for givet at andre redder dem ud af enhver af deres selvvalgte katastrofer.

    Hvilket er grunden til at det er dem der forsvinder først når tid kommer. Lad dem kører dem selv helt ud i tovene og hvis de vil reddes så lad dem klare det selv og dem der rent faktisk redder sig selv vil blive vores allierede – Nød lærer nøgen kvinde at gå med stråhat.

    Det eneste vi andre kan gøre er at forberede os på alle måder vi kan, for at sikre vores egen overlevelse!

    Kommentar by Santor — 20. august 2019 @ 11:31

  8. # Jacob 11:OO

    Hvad er det som ambassadøren har gjort forkert, siden du vil have ham fyret?

    Er flertallet af RUC-folkene, journalisterne og de DR-ansatte rene tåber? De opfører sig jo som om de ønsker at Danmark skal blive uvenner med sin vigtigste allierede.

    Ludvig Holberg har skrevet en morsom og satirisk komedie om en studerende, Erasmus Montanus, som bliver skør og “rasende” af at studere. Er det hvad der sker for de RUC-studerende?

    Kommentar by Ole Jensen — 20. august 2019 @ 12:02

  9. Hvis man tænker på at DR ledes af kommunister, forstår man bedre hvorfor P1 og TV2 er præget af fladpandet manipulation og propaganda.

    Kommentar by Ole Jensen — 20. august 2019 @ 12:04

  10. Ole Jensen: “Hvad er det som ambassadøren har gjort forkert, siden du vil have ham fyret?”

    At han tydeligvis ikke er loyal mod sin præsident. Men som Jacob skriver, så er han heldigvis fortid som ambassadør.

    Kommentar by Hr. Snusk — 20. august 2019 @ 12:28

  11. Endelig en god reklame! Driver manden erhverv? Så
    vil jeg handle med ham.

    Kommentar by Winged Hussar — 20. august 2019 @ 12:56

  12. “Trump political propaganda machine alive and well… Someone please tell me who paid for this?” (Rufus Gifford, 19. august 2019)

    At vi giver 4 milliarder hvert år til DR plus alle de andre lortemedier der kører anti-trump propaganda 24/7/365 generer ham ikke. Det er jo “normalt”..

    Kommentar by Per — 20. august 2019 @ 15:05

  13. Og RUC…. Det sted burde VIRKELIG snart undersøges til bunds for politisk indoktrinering, staten har endda en afdeling som holder øje med koranskolerne der hedder noget i retning af “styrelsen for faglighed og kvalitet” eller lignende der kunne gribe ind, men det sker nok næppe da alle “eksperterne” er udklækket derfra.

    Kommentar by Per — 20. august 2019 @ 15:10

  14. Prutfus Gifford var een af dem. Niggerhøvdingens store proselytter.
    Så da sidstnævnte forlod teleprompteren og det “Det Sorte Hus” (Det Hvide Hus, må det vel snart ikke hedde mere – jeg tager bare forskud på løjerne!) så var det ud af det store hvide(uff!) palæ af en ambassadørbolig i Klampenborg – med ægtemand og det hele.
    Tror ikke før, jeg har set, eller hørt en forhenværende US ambadsadør i DK, skide i egen rede, som han gør hér.
    Men Prutfus var/ er heller ikke som andre tidl. ambadsadører. Så på den måde flugtede han jo perfectly med former “US” prez Barry Soetorro.

    Kommentar by White knight — 20. august 2019 @ 15:13

  15. @Kommentar by Winged Hussar — 20. august 2019 @ 12:56
    Jeg har ladet mig fortælle at han producerer og sælger oppustelige Trump baby balloner. ;-)

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. august 2019 @ 15:23

  16. Jeg venter stadig med tilbageholdt åndedræt på, at himmel og jord sættes i bevægelse for, at finde en gigantisk oppustelig negerdukke, med kruset hår, knogle gennem næsen, og en mund på størrelse og farve, som hanbavianens røv i Zoo. Næste gang niggerhøvding Barry Soetorro, Barack HUSSEIN O’bøhmand – eller hvad manden end måtte hedde rigtigt – kommer til byen. Jeg mener: Det manglede da bare!
    Så får Lorten Skovgaard det også på en måde, som han og kumpaner bedre forstår sig på.
    Vi må være inkluderende, og tage vare på, lixtallet ikke bliver for højt – nu han og sine, har gået på RUC.

    Kommentar by White knight — 20. august 2019 @ 15:31

  17. Et par langtrækkende splattergeværer med malingbomber vil da hurtigt kunne ændre denne bæ for øjet tll noget der ville være til at holde ud at se på.

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 20. august 2019 @ 15:52

  18. Når MSM påstår at næsten alle danskere er Trump-hadere, tror jeg de overdriver. Det mindretal der er Trump-sympatisører er nok ikke så lille endda. De bliver bare overdøvet af det højtråbende manipulerede flertal, med medier, kunstnere, universitetsansatte, centrumvenstre-politikere, og andre virkelighedsfornægtere i spidsen.

    Den almindelige danske lønmodtager burde være Trump-støtte. Vi har selv mange af de problemer som Trump forsøger at løse på sin facon: Illegal indvandring, muslimske fupasyllanter, islamisme, terror, importeret kriminalitet, unfair erhvervskonkurrence og patenttyveri fra Kinas side.

    Kommentar by JC — 20. august 2019 @ 16:05

  19. Per Henrik Rasmussen, din fucking svans og landsforræder. Er det dig, Niels O, der går igen?!?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 20. august 2019 @ 16:18

  20. #17
    Ih hvor du driller. Trump vandt i ’16 og han vinder også i 2020 jeg glæder mig sådan.

    #19
    Ak ja Niels O ham glemmer jeg aldrig. Kan du huske hans faste sætning “lænkehunde der glammer” :)
    Med al den tid han brugte på 180 kan der umuligt have været tid til et rigtigt liv.
    Mon ikke han er bæltefikseret et eller andet sted i landet, nu hvor invandringen har modsat sig hans livssyn …

    Kommentar by Realist — 20. august 2019 @ 16:35

  21. #3 + 4 Jakob.
    Det skal du ikke tage så tungt Jakob, det er jo kun 2 år og 7 mdr. siden Giffords embedsperiode udløb. Man kan jo ikke følge med i det hele.

    Kommentar by bjarne binee — 20. august 2019 @ 19:03

  22. @ Kommentar by Realist — 20. august 2019 @ 16:35

    Det er ikke mere end et par dage siden, at jeg lige driblede ind på 180 grader. Men det ser ikke ud til at Niels O er aktiv der længere.
    Tilmed ser det ud til, at ingen længere gider 180 grader. De lod nillernul hærge for længe og dermed ødelægge sitet. Det gjorde jo heller ikke sagen bedre, at de var så hidsige med deres censur, så man skulle have en hel del profiler, for at kunne skrive der. Det gad jeg og tilsyneladende mange med mig så ikke i længden.

    Kommentar by Knud Madsen — 20. august 2019 @ 20:03

  23. De små røde børn har jo intet at gå op i mere, nu hvor de har underlagt sig islam, så er det langt mere sikkert for dem at gå efter frihedens forkæmper Trump.

    Kommentar by LarsB — 20. august 2019 @ 22:48

  24. Nåhhh så tabte kæmpebabyen endnu engang sutten fordi han ikke får hvad han peger på.
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/trump-aflyser-besoeg-i-danmark/7757854
    Det er helt fint med mig at han ikke dukker op men hvor er han dog et latteligt menneske der skider på hvad som helst hvis han ikke får sin vilje.
    KÆMPE FJOLS

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 21. august 2019 @ 02:51

  25. 180grader er stort set død. Det skete ca. der hvor de fjernede fokus fra invandringen. Wonder why.

    Trump 2020!!!

    Kommentar by Realist — 21. august 2019 @ 09:47

RSS feed for comments on this post.