20. august 2019

Stram Kurs angrebet af venstreradikale uner Pride-optog på Nørrebro: Tøjdesigneren Dorte Maabo…

Lørdagens Stram Kurs-Pride på Nørrebro gik ikke stille af sig. Flere Stram Kurs-medlemmer ble af flere omgange antastet, og det var ikke bare autonome. Søren Grinderslev filmede et optrin med tøjdesigner Dorte Maabo, der foran sin butik gik angreb. Free Speech Blog fortæller, at den Maabos datter er islamisk gift med en marokkansk muslim, og har flere kendte venstreradikale i sin omgangskreds. Flere detaljer her.

“‘Gider I lige skride fra vores kvarter,’ råber tøjdesigneren Dorte Maabo, mens hun står i døråbningen til sin tøjbutik One Off.

Dorte Maabos ord er henvendt til nogle politiske modstandere fra højrefløjen, der passerer hendes butik i Blågårdsgade. Det drejer sig blandt andet om folketingskandidaten Søren Grinderslev, der stillede op for Stram Kurs ved valget i juni.

Den aggressive tøjdesigner Dorte Maabo nøjes ikke med at bruge ordets magt. Hun angriber to af sine politiske modstandere fysisk.

Først farer Dorte Maabo frem mod en yngre mand og slår ud efter ham. Efter et øjebliks raseri bruger Dorte Maabo igen nævens magt. Hun angriber filmmanden og politikeren Søren Grinderslev og rammer politikerens telefon og arm. To voldsomme udfald indenfor få sekunder.

Alt dette sker, fordi Dorte Maabo ikke accepterer, at politiske modstandere går forbi hendes butik på Nørrebro.”

(Dorthe Maabo antaster Stram Kurs-Pride 2019, 19. august 2019; Fotos: Facebook)

(- Korporligt udfald)

(Autonome flokkes, og må stoppes af politiet; t/h: Susanne Dahl, se eks. I & II)

Oploadet Kl. 11:05 af Kim Møller — Direkte link36 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103654/trackback

36 Comments »

  1. Skøre kælling.

    Kommentar by centerpoint — 20. august 2019 @ 11:21

  2. “Gider I lige skride fra vores kvarter”— vil det sige fru Maabo mener hun har ret til et territorie? At hun må bestemme hvem der er velkommen og hvem der ikke er?

    Dobbeltmoralsk?

    Kommentar by redneck — 20. august 2019 @ 11:21

  3. Hvid med dreadlocks på Nørrebro? Hun må absolut være testet og godkendt af de lokale myndigheder.

    Kommentar by BE — 20. august 2019 @ 11:32

  4. Dorte Maabo er en skide homofob sådan at jage homoer ud af MIT Nørrebro!

    Kommentar by Santor — 20. august 2019 @ 11:35

  5. Nå, det er altså sådan en mor til en feltmadras ser ud…hvorfor er jeg ikke overrasket?
    Og tænk sig, det meste af det er en direkte konsekvens af feminismen og dens hede flirt med Marx: Fra hundrede år med stemmeret, direkte tilbage til startpunktet i løbet af én generation, og så efter eget valg.
    Jeg håber det var det værd, kvinder, for jeg skal da lige love for at i har sejret af helvede til.

    Kommentar by Kimski — 20. august 2019 @ 11:46

  6. .

    De autonome, AFA, de radikale, de “alternative”, V og K mfl. er vor tids brunskjorter, galninge, rødnazister og fascister. Landsforrædere er de også.

    Og de assisteres ivrigt af feministerne, ligestillings-tosserne, klima-redderne og de fleste journalister.

    Det ligner en virus-hjernebetændelse som smitter gennem luften.

    Kommentar by Ole Jensen — 20. august 2019 @ 11:48

  7. “Vores gader”, “Vores område”, “Vores kvarter” er termer man alt for ofte hører fra de mangfoldige “antiracister”.

    Kommentar by Fascist — 20. august 2019 @ 11:57

  8. Røde svin.

    Kommentar by Ewing — 20. august 2019 @ 12:22

  9. Af hjertet tak, Kim Møller, for at fange mit referat af dette overfald i den anden tråd, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 20. august 2019 @ 12:45

  10. Og oprette denne selvstændige tråd om sagen, som den fortjener, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 20. august 2019 @ 12:47

  11. Dorte Maabo er sgu da ikke tøjdesigner; hun er marskandiser og lappeskrædder!

    Kommentar by T. Flodur — 20. august 2019 @ 12:49

  12. Det gale fruentimmer burde fremover kalde sin “designer”kludebutik
    “Fuck off” i stedet. Forresten synes jeg ser det herrens ud med rasta-frisure til hendes aldersgruppe…

    Kommentar by krassisten — 20. august 2019 @ 13:01

  13. Både tøj og kvinde ligner lort.

    Kommentar by Michael — 20. august 2019 @ 13:14

  14. Hun trænger da vist til lidt højreorienteret hærværk på sin skod-biks! Ligesom det hende og ligesindede udøver 24/7 mod anderledes tænkende!!! Lad hende smage sit eget våben!

    Kommentar by Black Watch — 20. august 2019 @ 13:22

  15. Dorthe Maabo ligner en meget syg so, helt sikkert på offentlig ydelse.
    Vores skattekroner bliver brugt på islamister og landsforrædere.

    Kommentar by Piphans — 20. august 2019 @ 13:26

  16. En middelalders dame (?) med pølsehår og et uendeligt pma/klimakterie-problem.

    Kommentar by peerpede — 20. august 2019 @ 14:39

  17. En middelalders dame (?) med pølsehår og et uendeligt pms/klimakterie-problem.

    Kommentar by peerpede — 20. august 2019 @ 14:40

  18. Jeg er flad af grin hver gang jeg ser susanne dahl komme trækkende med sin cykel og skrige NAZIIST med sin junkie-accent:) Jeg tror seriøst ikke hun laver andet end at cykle rundt om blågårds plads og vente på at hun kan skrige af nogen hun ikke ser som “mangfoldige”, fordi de ikke tænker præcist som hende selv.. De mennesker er de virkelige fascister.

    Kommentar by Per — 20. august 2019 @ 14:54

  19. Der er en kommentar på artiklen på freespeechblog der siger at hende tøjdesigneren har et ANTIFA logo på sin facebook profil..

    Kommentar by Per — 20. august 2019 @ 15:22

  20. -Hvilket hendes DR journalist venner iøvrigt burde have set for længst, men undlod at nævne i pressen så de stadig kan komme med til festerne på nørrebro.. Der trænger virkelig til at blive ryddet op i hvad danskerne betaler til!

    Kommentar by Per — 20. august 2019 @ 15:26

  21. Soen virker forvirret.

    Kommentar by Johnson — 20. august 2019 @ 15:35

  22. Klamt hår. Anbefaler tørklæde.

    Kommentar by Realist — 20. august 2019 @ 16:21

  23. http://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2019/02/lrkevej-nar-der-kommer-muslimer-sa.html

    Wednesday, 27 February 2019
    Dobbeltmordet på Lærkevej: Når der kommer muslimer, så kommer der æresdrab

    Denne lede kælling skal ikke stikke næsen forlangt frem. Gør Kællingen det skal hun nok forvente et lille fin attentat i hendes lorte butik. Det ville nok ske Uden voldtægt af nogen art, da der så absolut ikke er nogen tiltrækning hos hende. FY Fahn

    Tøjdesigner Dorte Maabo så rødt: Overfaldt folketingskandidat med de bare næver.
    Hvor ville jeg ønske at denne krig blev afsluttet med eller uden din bortgang.

    Længere nede ser jeg Anette Juhl Kjær. Dette fortælle mig en hel del:
    Tænk: denne mær koster en hel del i Licens.

    Kommentar by Charles Nielsen — 20. august 2019 @ 16:57

  24. Politikere på Borgen aner ikke en hudende fis, hvad der sker i Danmark.
    Jeg ønsker disse politikere vågnet STRAKS.!

    Kommentar by Charles Nielsen — 20. august 2019 @ 17:01

  25. Der er en masse lort der skal ryddes af vejen

    Kommentar by Charles Nielsen — 20. august 2019 @ 17:03

  26. Ja og nu arbejder hun hos Salling koncernen – gad vide om de er klar over hendes fortid eller er det kun fortiden hos DR hun har fortalt om. Husk nu når I handler i Netto- Føtex og Bilka

    Kommentar by Pallemand — 20. august 2019 @ 17:03

  27. Meget hadefuld.

    Kommentar by Hul igennem? — 20. august 2019 @ 17:48

  28. ..Og sikkert opvokset i u-huset, så gammel hun ser ud?

    Kommentar by Hul igennem? — 20. august 2019 @ 17:51

  29. Den sperm so skulle ha været smidt i en skralde container hvor hun hører hjemme, havde hun rørt mig, havde hun fået en kajeryster, jeg kunne jo altid vaske hånden bagefter.

    Kommentar by Ingolf Raceren (Kunstnernavn) — 20. august 2019 @ 18:29

  30. Der gang i noget meget slem sygelighed under midehåret.

    Kommentar by Bror lerbror — 20. august 2019 @ 20:39

  31. 27. Hul igennem?
    Meget hadefuld skriver du.

    Hvorfor tror du. ?? Husk i samme forbindelse, i et evt svar: Islam er hadefuld og jeg lægger derfor ikke fingrene imellem.

    Man skal være en knold, hvis man finde sig i lort for Islams retning.
    Islam skal bekæmpes med alle der til rådighedstående midler.

    Kommentar by Charles Nielsen — 20. august 2019 @ 22:00

  32. Crazy Nazi bitch…

    Kommentar by LarsB — 20. august 2019 @ 22:45

  33. ….medlem af den muslimske femte kolonne infiltration med nazistisk forebillede.

    Kommentar by Moth — 20. august 2019 @ 23:34

  34. Som jeg skrev på O.T.:
    “Angående kvinde der falder for forbrydere, så er det højest sandsynligt kvinder der ikke har kunnet udleve deres moderkærlighed på normal vis og samtid er på jagt efter anseelse.
    Hvad iSlam-madrasserne angår, er det alene det sidste der gør sig gældende.”

    Hvorfor er Dorte Maabos datter så langt ude, at hun må underkaste sig iSlammet, for at føle anseelse?
    Har hun arvet nogle mangler fra Dorte Maabo, som så hidsigt vil forjage barn og børnebørns redningsfolk?

    Kommentar by M.S. Carstens — 21. august 2019 @ 01:22

  35. […] “Det et det onde, der vinder over det gode,” erklærer professor Helmuth Nyborg.Se også Stram Kurs angrebet af venstreradikale under Pride-optog på Nørrebro: Tøjdesigneren Dorte Maabo p… […]

    Pingback by Folketingskandidat truet ud af politik: “Forbandet jøde” og bombetrusler – Free Speech Blog — 22. august 2019 @ 10:24

  36. #31
    Jeg mente selvfølgelig kvinden, hvordan kunne du tro andet?

    Kommentar by Hul igennem? — 3. september 2019 @ 07:51

RSS feed for comments on this post.