23. august 2019

Jens Rohde: Min datter ‘begyndte at græde’, da hun fik at vide at Trump planlagde ‘at komme til landet’

BT spekulerer om en forestående amerikansk ‘Invasion af Grønland’, og trykker fantasier om at Trump vil angribe ‘Danmark med atomvåben’. For 2-3 år siden vrøvlede eksperter om Trumps ‘3. verdenskrig’, og sådan kører MSM dag ud og dag ind – lige en tand mere ihærdigt end de plejer i forhold til republikanske præsidenter. Propagandaen virker naturligvis godt på børn, særligt hvis de ikke har ansvarlige forældre. Jens Rohdes yngste datter er otte år…

“Mine børn er stærkt begejstrede over, at deres far og mor ikke skal til gallamiddag med Trump. Den mindste begyndte at græde, den dag hun fil at vide, at han overhovedet havde planer om at komme til landet. I dag glæder de sig. Vi andre nøjes med at måbe over det samlede forløb og fortsætter samarbejdet med USA på alle andre niveauer. Og så er det vist på tide at erkende, at vi på alle måder har brug for et stærkt EU.” (Jens Rohde)

(Jens Rohde på Facebook, 20. august 2019)

Oploadet Kl. 01:03 af Kim Møller — Direkte link80 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103727/trackback

80 Comments »

  1. Tak til Trump….. Han udstiller vores infantile politikere for hvad de er… Indfoldige børn :-)

    Kommentar by Ignoranten — 23. august 2019 @ 01:14

  2. Som jeg sagde på en anden tråd…Psykotiske…

    Kommentar by Kimski — 23. august 2019 @ 01:59

  3. Jeg blev sgu også lidt glad, da jeg hørte, at han ikke kommer. Han er jo bare en ultra Zionist. Alt for Israel og jøder.

    King of Israel, God’s chosen.. Hans egne ord, haha. Fatter ikke, at folk ikke kan se, hvad der foregår. Det er SÅ åbenlyst.

    Og nej, jeg er ikke en muzzie elsker – tværtimod.

    Hvad har Israel nogensinde gjort for os andre? De snakker konstant om, at de er vores vigtigste allierede, men hvad har de nogensinde gjort, udover at opkøbe alle medier, inkl. sociale medier, så de kan hjernevaske folk med anti-hvid propaganda og andet lort?

    Er det bare mig, eller er det nærmest som om, at der er en direkte korrelation mellem ens “venskab” med Israel og så det antal fjender man ender med at få i Mellemøsten?

    Kommentar by Voltzejn — 23. august 2019 @ 04:19

  4. Hvem er Jens Rode?

    Kommentar by Cat Girl — 23. august 2019 @ 05:13

  5. JP havde vist en historie om at Dronningen og den daværende udenrigsminister Uffe Ellebelleman, havvde været i New York og indlogeret sig på Trumf Hotel (I 1990 erne), og Da dronningen ikke gad at blive fotograferet sammen med Trumf, som dengang var hotelvært, og gerrne ville fotograferes med De prominente personer fra Danmark, bad hun eller hoffet Ellemann om at distrahere, så hun kunne tage bagindgangen ud i byen. Ellemann talte netop om Grønland med ham Måske, hvis det passer (se selv JP), er det nok den historie vi kan koge suppe på i lang tid.

    Hold nu op med at gejle det op til en stor national tragedie eller betydning. Trumf skulle til Polen, og på vejen dertil, kunne han jo ligesågodt lige hilse på Danmark. (Vi er store og betydningfulde nok til at der kan ligge en lufthavn på Jylland, og så kan man køre til Kbh med tog derfra :-)). Grønland har stratetisk betydning for USA, og fortæl mig lige at siriuspatruljen (Hundeslæde med 3 soldater på) nok skal afvise de 2-3 landgangsfartøjer russerne sætter i land, eller at Kineserne ikke alligevel køber sig øen. :-).

    Støt SIAD. God weekend. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 23. august 2019 @ 05:53

  6. (Jens Rohde min bare…)

    Kommentar by Michael Unna — 23. august 2019 @ 05:54

  7. De er som maskiner uden guddommelig ånd. Der kommer intet fra det der skulle have været det særligt menneskelige, men kun fra det dyriske, det instinktive, det programmerede, det opportune. Kan man blive vred på maskiner? Han er ikke engang særlig speciel men en af dem der engang imellem letter lidt på låget så noget af dumheden bliver synlig.

    Kommentar by River — 23. august 2019 @ 06:47

  8. Vi beholder Grønland. Men Trump må gerne købe Rohde.

    Kommentar by np — 23. august 2019 @ 07:05

  9. Hvis ikke der lige netop var kommet en kommentar som denne fra Jens Rohde, så havde man virkelig undret sig.
    Stakkels børn! – Det burde være en sag for børneværnet.

    Niels Thomsens tegning rammer som sædvanlig plet:
    https://www.trykkefrihed.dk/ved-profetens-skaeg-9993.htm

    Kommentar by Henning Jensen — 23. august 2019 @ 07:22

  10. https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=enfoldig
    http://www.youtube.com/watch?v=IF7dIx9kslI

    Kommentar by Ejnar Hansen — 23. august 2019 @ 07:24

  11. # 3 Kommentar by Voltzejn
    Du har bare SÅ meget ret. MEN du får aldrig et fornuftigt svar fra alle de hjernevaskede “højreorienterede”.
    Jøderne og muhamedanerne er to alen af et stykke. Fremmede orientalske religioner/kulturer/mentaliteter.
    Nu har jøderne i mange hundrede år jamret og tigget sig til ophold her i vesten. Begrundelsen var at de ikke havde noget sted at være. Nu er det så 70 år siden de fik deres eget land… og de er her endnu.
    OG hvad har de nogen sinde gjort for os ??
    Det er fuldstændigt forrykt at tage det for givet at de er vores naturlige allierede.

    Kommentar by Danskeren — 23. august 2019 @ 07:30

  12. Greta Tunfisks far og Jens Rohde kunne blive bedste venner.

    Kommentar by Nielsen — 23. august 2019 @ 07:32

  13. Min den mindste græder, når hun ser et billed af Rohde.

    Kommentar by Oppenhaimer fan — 23. august 2019 @ 07:38

  14. Voltzejn + Danskeren

    “Hvad har Israel nogensinde gjort for os andre?”

    De fangede jeres ven Eichmann og henrettede ham.

    Kommentar by np — 23. august 2019 @ 07:43

  15. Det kan godt være Trump er en bøv…men hellere Trump end Jens Rohde…at any time.

    Kommentar by Jp — 23. august 2019 @ 07:52

  16. Lav en ballon.. varmluftballonen “Jens” .Eller prutteballonen “Syg Enhed” eller den blege skrigeballon “Skipper”, spærreballonen “Hønge”,
    prøveballonen “Kristian”, ballontyggegummiet “Joy”, vandballonen “Greta”, ballonkaptajn “Mette” ..
    Alle kunne de hurtigt skides ned,

    Kommentar by Hul igennem? — 23. august 2019 @ 07:58

  17. 4. Hvem er Jens Rohde
    Ja, han er en børnemishandler fra Viborg

    Kommentar by Kunta — 23. august 2019 @ 08:01

  18. Husker i Muhammed krisen i 2006?

    https://www.dr.dk/nyheder/politik/s-rohde-er-en-sjofel-gadedreng

    “Venstres politiske ordfører, Jens Rohde, anklages nu for at være en sjofel gadedreng, der trækker den politiske debat ned på et bundniveau midt i en alvorlig krise for Danmark.”

    Kommentar by DS — 23. august 2019 @ 08:02

  19. Trumphadet er fuldstændig absurd, for nu at bruge et Mette Frederiksen udtryk. Mennesket er et følelsesstyret dyr, som fejlagtigt har fået betegnelsen ‘homo sapiens’.

    Kommentar by Ole Madsen — 23. august 2019 @ 08:08

  20. Tænk at Jens Rode vil blamere sin elendige børneopdragelse på den måde. Men det er vel sådan man lever i de kredse.

    Kommentar by Uno — 23. august 2019 @ 08:20

  21. Uafhængig af om Trump er en “nazi”, den hvide races frelser eller zionistisk agent, så har tiden vist med ham hvor nemt pøblen er at hjernevaske og tankekontrollere. Uden MSM ville folk ikke have en holdning til ham. MSM kunne med 1/4 års propaganda vende folkestemningen fra dårlig til god uden problemer. DERFOR: det bedste råd du kan give til andre er at stoppe med at følge MSM!

    Kommentar by Torsten — 23. august 2019 @ 08:22

  22. Den slags fikse ideer får en otteårig ikke af egen drift.

    Er der vitterlig ingen bundgrænse for, hvor afstumpet og misbrugende en adfærd, folk kan udvise over for egne børn? Jens Rohde leverer svaret på det spørgsmål: Nej.

    Kommentar by Margrethe — 23. august 2019 @ 08:23

  23. Jeg mener at et otteårig som reagerer på den måde har et problem – eller også pynter Jens Rohde på historien.

    Kommentar by Axl — 23. august 2019 @ 08:30

  24. Jens har misforstået sin forældrerolle. Han efterlader børnene med forvirring og frygt når han bagtaler andre mennesker foran sit barn, gør han også det med en lærer han ikke kan lide eller om barnets mor? Bottom Line er at han efterlader sit barn med lorten….uansvarligt.

    Kommentar by FrafaldenModerat — 23. august 2019 @ 08:44

  25. Min datter på 9 spurgte om vi kunne tage til København og se Trump

    Kommentar by redneck — 23. august 2019 @ 08:54

  26. Voltzejn 04:19

    Hvorfor kan du ikke lide jøder?

    Hvad har jøder gjort mid dig personligt?

    Jøder har bragt verden frem på alle områder; jøder har modtaget over 100 Nobelpriser, forbyd islam i Danmark,

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 23. august 2019 @ 09:00

  27. .

    Jens Rodehoved udviser den opførsel man til enhver tid må forvente af en radigal. Han er en nar hele vejen igennem. Og se hvordan han er hoppet rundt fra den ene yderlighed til den anden. En partihopper som kun går efter hvad der er fordelagtigt for ham selv. Danmark er han ligeglad med. En typisk nul-bon af en politiker. Og alligevel velkommen i ethvert parti!

    Kommentar by TP — 23. august 2019 @ 09:11

  28. Jens Rohde var tidligere ordfører for Venstre, men meldte sig ud af Venstre i protest mod at man dengang ikke var indvandringsbegejstret nok. Han har med andre hele tiden været skabsradikal. Nu hvor han er sprunget ud som radikal og kommunist, vil han nok til enhver tid være velkommen til at komme tilbage til Venstre, som under Lars Luskebuks og Kristian Jensens ledelse er blevet et socialistisk-radikalt parti der er Merkel medløbere og EU-fanatikere, som heller ikke kan få indvandring nok.

    Mon ikke de fleste Venstre-politikere og Konservative ditto hele tiden har været radikale bag den borgerlige facade.

    Kommentar by TP — 23. august 2019 @ 09:27

  29. #3 “Trump er bare en ultra zionist”

    Seriøst, makker. Du skal huske at tage dine piller. Hver dag!

    Kommentar by Quark — 23. august 2019 @ 09:36

  30. Ideen om, at børn vælger frit deres liv fra det øjeblik, de springer ud af deres mors liv, dyrkes som et helligt matra på den radikale venstrefløj.

    Men virkeligheden for børn er deres afhængighed af forældrene. Forældrenes accept er alfa og omega for børnene.

    Jens Rohde kunne derfor spørge sig selv, om han egentlig kun rigtig accepterer sin datter, hvis hun græder over Trump.

    Det samme kan man sige om klima-ungen Greta Thunberg. Hun lever sin mors manipulation ud, mens moren sikkert bilder sig selv ind, at det er pigens helt eget valg. Men modern er ‘tilfældigvis’ også klimaaktivist.

    Det samme kan man sikkert finde hos mange af de såkaldte transkønnede børn. Der er en eller anden forældre-barn-relation, der skaber eller fremmer sådanne børn. Men forældrene har kun det indtryk, at børnene vælger selv helt frit.

    Kommentar by traveler — 23. august 2019 @ 09:39

  31. “….begyndte at græde..”
    Det ka’ sgu da kun være fordi, hendes vanvittige forældrer og øvrige rødradigale omgangskreds har fyldt hende med løgn.
    Jeg har før berettet om vores barnebarn, der i skolen har fået fyldt på, fra den samme sump.
    Udtryk, vendinger og problemstillinger han er for lille til selv at forstå og formulere.
    De er dygtige de røde svin.
    “Pluk dem før de blomstrer”

    Kommentar by White knight — 23. august 2019 @ 09:41

  32. Hvis Jens Rohde bruger sine 8-årige børn på den måde, hvor han involverer dem i storpolitik og indoktrinerer dem med radikal politik, ja så bør myndighederne overveje om hr. Rohde overhovedet har forældreevnen.

    Kommentar by Erik Skifter — 23. august 2019 @ 09:41

  33. Endnu en “Mit barn” løgnehistorie og så fra en Dansk politiker.

    Jens Rode. Hvis dit barn bliver negativt emotionelt forstyrret af en, for børn, ligegyldig begivenhed så har du svigtet som forælder.

    Kommentar by Santor — 23. august 2019 @ 10:05

  34. Jens Rohde’s datter er ødelagt i sindet, siden hun græder hvis Trump kom til landet.
    Hvem har da ødelagt datteren.: ??

    Jens Rohde, da han blev Radikal. !

    Kommentar by Charles Nielsen — 23. august 2019 @ 10:11

  35. Mange har været inde på, at Jens Rohde mangler forældreevne.

    Be that as it may, så kunne forklaringen jo også være barnets mangeårige ophold i venstreekstremistiske institutioner.

    Kommentar by Bastardo — 23. august 2019 @ 10:24

  36. Til #20 @08:22
    “Uafhængig af om Trump er en “nazi”, den hvide races frelser eller zionistisk agent,”
    Det du skriver i anden del er korrekt, men det er den første del ikke. For Trump er kontrolleret opposition. Han gør tingende 50% korrekt fordi han skal udstille et falsk dilemma, som kan bruges af parasit-eliten til at manipulere masseren til at give dem endnu mere magt senere. Trumps reelle formål er at undergrave folks håb om at nationale ideer kan hjælpe dem. Og til dem der stadigt tror at Trump støtter “den lille” mand kan det siges at han og hans administration(+FED) meget snart vil implodere det amerikanske finansmarked. Dette forklare hvorfor at han “dummer” sig med hele sagen om Grønland, da det skal fremstille ham som en uvidende tumpe med en forfejlet økonomisk forståelse. Dette skal narre masserne til at tro at bristen på den kunstige finansboble kunne være undgået.
    Sleve implosionen af finansmarkederne sker ved at at FED allerede vil stoppe QT i næste måned*(måske allerede i begyndelsen). Da QT reelt fungere som en svært kompliceret rente nedsættelse, betyder dette at selv en lavere officiel rente sats fra FED stadig vil resultere i en højere reel rente. Det er meget svært at estimere hvornår kollapset vil ske, da selv de bedste bud på den reelle FED rente kendt som “Wu-Xia Shadow Fed Funds Rate”, ikke er specielt præsis**. Dog er det matematisk sikkert at det nuværende marked allerede før QT stopper mister så meget moment*** at det kun kan sammenlignes perioder fra før tidligere store finanskriser med tab på op til 2/3 af aktie-værdien. Reelt vil denne ligesom andre finanskriser medføre et stort tab af penges købekraft, så man er nødt til at være klar hurtigt. Jeg er ikke finansiel rådgiver, men givet den klare data vil jeg undtagelsesvis anbefale folk på Uriasposten til at forbereder sig i tide! Og glem ikke at uden økonomiske midler kan man ikke kæmpe i mod parasitternes tyranni!

    Links:
    *
    https://www.youtube.com/watch?v=qC10CqH0jmM
    ** http://www.shadowstats.com/
    *** https://www.youtube.com/watch?v=MYyxSIPf-fY&t=4s

    Kommentar by Hvideplov — 23. august 2019 @ 10:25

  37. Er det bare mig eller er det tredje rige ved at genopstå herinde på kommentarsporet?

    “Nu har jøderne i mange hundrede år jamret og tigget sig til ophold her i vesten. Begrundelsen var at de ikke havde noget sted at være.”

    Hvadbehager?! De havde sgu da ikke noget andet sted at være? De har boet i Europa i flere hundrede år.

    I sidestiller alle jøder med nogle få der sidder på toppen. Det er ikke så mærkeligt der sidder en del jøder på toppen, da de har en højere gennemsnitlig IQ end europæere.

    Det er ellers noget venstrefløjen har patent på. Tænk feminismen: Mænd (de få succesfulde) bliver gjort til repræsentanter for hele mandekønnet. De glemmer bare alle dem på bunden og i midten.

    Jeg har aldrig haft et problem med en jøde. De passer sig selv, de kræver ikke noget særligt af os. De kræver ikke svinekød fjernet. De arbejder. De betaler skat. De er dygtige.

    At Israel bider fra sig med næb og klør kan ikke undre nogen.
    Der er under 14 millioner jøder i verden. Der er 1,8 milliarder muslimer. Ifølge koranen hader Allah jøder, og det er en muslims pligt at dræbe dem.

    Kommentar by Realist — 23. august 2019 @ 10:29

  38. Michael Juul Eriksen sætter i dag sit coup de grâce mod Anklagemyndigheden, så møgbeskidt perkersvin kan operere med LTF logoer og terrorisere alle hvide, kristne dansker.

    Den storstilede sag om opløsning af nørrebrobanden Loyal to Familia er blevet udsat i to til tre måneder på grund af teleskandalen.

    Det har Københavns Byret netop afgjort.

    Beslutningen kommer, efter at anklagemyndigheden for to dage siden meldte ud, at den ville bede Københavns Byret om at udsætte sagen om opløsning af LTF på grund af skandalen om mangelfulde og forkerte teledata, som politi og anklagemyndighed bruger i efterforskningen og som beviser i retten.

    Under retsmødet protesterede LTF-advokat Michael Juul Eriksen mod, at opløsningssagen blev udsat.

    – Ud fra en helhedsbetragtning bør der ikke ske en udsættelse. Og hvis retten så kommer frem til en udsættelse, ønsker vi, at det midlertidige forbud ophæves, sagde han, forbyd ekstremt dyre, statsfinansierede forsvarsadvokater til bandeperkere og andre muhamedanere og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 23. august 2019 @ 10:43

  39. Kommentar by Realist — 23. august 2019 @ 10:29,

    Fuldstændigt enig. Det er fuldstændigt sindssygt at opdage, at der iblandt dem der kommenterer her, er en så udpræget mangel på evne til at skelne mellem de jøder, der har frasagt sig deres tro til fordel for den marxistiske ideologi, og så den majoritet der ikke har.

    Som en direkte efterkommer af nogle af de mennesker, der aktivt hjalp dem ud af Danmark da nazisterne kom, og som bl.a. min mormor betalte prisen for,(noget danskerne som folk stadig hyldes for i hele verden, Israel inkluderet!), så er det jo lige til at krølle tæer over.

    Men fortsæt da endelig, jeg er sikker på at muslimerne nok skal værdsætte jeres samarbejde, lige op til det øjeblik hvor i bliver tvunget på knæ under sværdet.

    Kommentar by Kimski — 23. august 2019 @ 11:09

  40. Og at tænke sig at datteren har sin viden fra den mand! Hvorfor er hun ikke tvangsfjernet?

    Kommentar by pseudonym — 23. august 2019 @ 11:28

  41. Det har hun lært af sit tudefjæs af en far.

    Kommentar by Erling — 23. august 2019 @ 11:30

  42. Jeg hører ikke til dem, der mener, at alt, hvad præsident Trump foretager sig er multidimensionel skak. Aflysningen peger mere på dam med bælgvanter. Danmark er trods alt en trofast allieret. Kim Jong Un får bedre behandling end Dronning Margrethe. Altså hallo.

    Amerikanerne burde ikke have arrangeret noget møde i Danmark fra begyndelsen, og de burde ikke have aflyst med absurde begrundelser. Det har skadet samarbejdet i et formentlig ubetydeligt omfang, men selv en mindre sprække kan dukke op senere som en svaghed i positionen i Arktis, europæisk sikkerhed eller andet og få reelle følger.

    Det var vist udenrigsminister Mike Pompeo, der sagde noget i retning af, at præsident Trumps twitter-brug var nyttig, for hans tweets virker som en sonar, hvor man sender lyd ud, og så ser, hvad der kommer tilbage, og det kan give et ganske godt billede af, hvad der foregår i hovedet på fjenderne og vennerne.

    Først da Danmarksbesøget er officielt, kigger administrationen på, hvad det sætter i gang i hovedet på danskerne, og kommer frem til, at der på alle niveauer af det danske samfund, herunder den politiske “elite”, dyrkes et massivt, ureflekteret had til præsident Trumps person, og at besøget efter alt at dømme vil blive præget af fjogede demonstrationer på gaden og dumsmarte bemærkninger i medierne.

    Begrundelsen med Mette Frederiksens sprogbrug er tydeligvis en efterkonstruktion, da præsident Trump før det taler om, at nu skal han “måske” til Danmark. Da var Grønland heller ikke en topprioritet.

    Han er sgu noget speciel, men et stærkt USA er i alles interesse, så hvis han kan levere på det, så skal jeg ikke klage.

    Kommentar by Nilsv — 23. august 2019 @ 11:45

  43. Jens Rohde aka den største psykopat i Mohammedanmark. Genopret psykiatrien i Mohammedanmark så vi får fjernet og behandlet psykopater som Jens Rohde.

    Kommentar by Piphans — 23. august 2019 @ 12:01

  44. Ikke bare er Jens drengen (sammen med socialisten Hønge) Tingets ubestridte største idiot, hele hans familie er åbenbart ligeså hjernevasket som han selv er. Manden opfører sig jo som et pattebarn, man skulle slet ikke tro han var voksen, han er tydeligvis bagud i mental udvikling.

    Kommentar by LarsB — 23. august 2019 @ 12:18

  45. Kommentar by LarsB — 23. august 2019 @ 12:18.

    Han befinder sig tydeligvis på det samme niveau som den mindste, emotionelt og åndeligt, eftersom de jo tuder over den samme ting.

    Kommentar by Kimski — 23. august 2019 @ 12:43

  46. Det er skammeligt at Jens Rohde misbruger sine børn på den måde, altså at han gør dem så angste at det rabler for dem.

    Kommentar by Johnson — 23. august 2019 @ 13:41

  47. 30 Traveler

    Tak for at være den mest fornuftige her på bloggen.

    Kommentar by Tim Pallis — 23. august 2019 @ 13:53

  48. Oh enfoldige. Jens Rohde fremturer i næsten vegansk børnemishandling, hvornår mon han skifter til Sygdomslisten, hvor hans åndelige voldtægt af småbørn og misbrug af mindreårige gidsler rigtig kan kapitaliseres?

    Kommentar by Hul igennem? — 23. august 2019 @ 14:01

  49. #36: Realist skrev: “I sidestiller alle jøder med nogle få der sidder på toppen. Det er ikke så mærkeligt der sidder en del jøder på toppen, da de har en højere gennemsnitlig IQ end europæere.”

    1) Har du en kilde til din påstand om, at jøder “har en højere gennemsnitlig IQ end europæere”. Mig bekendt er det en u-underbygget myte som Jordan Peterson og andre globalister bare gentager.

    2) Men HVIS IQ er så afgørende, som du påstår – hvorfor sidder der så ikke asiater på toppen? Der er mange flere af dem i fx USA og de har mindst ligeså høj IQ som jøderne …

    Kommentar by HN3 — 23. august 2019 @ 14:08

  50. Jens Rohde var igennem i Radio 24Syv Morgen 22. august(01:13:40 inde):
    https://www.24syv.dk/programmer/24syv-morgen/54992391/kulturaktorer-kraever-rent-svar-pa

    August på ni år ringer ind, og virker langt mere voksen og reflekteret end Jens Rohde.

    August: “Jeg syntes har virker uforskammet”

    Jens Rohde: “hahaha og sammenknebne øjne” “mine døtre syntes det ligner tis-hår”

    Kommentar by Jens — 23. august 2019 @ 16:19

  51. Det er vel sådan børneopdragelsen foregår i Jens Rohdes hjem.

    “Hvis du ikke spiser op, så kommer Trump på statsbesøg.”

    Kommentar by np — 23. august 2019 @ 16:23

  52. Gad vide hvor mange børn, der helt fejlagtigt tror, at Trump og “klimakrise” er de største trusler i Verden? Jeg husker selv, at jeg hørte om atomvåben i 70’erne og 80’erne, da jeg var barn, men jeg husker ikke ét eneste eksempel på, at jeg eller de andre unger bekymrede sig om atomkrig.

    Kommentar by Hr. Snusk — 23. august 2019 @ 16:49

  53. Jeg kan se min kommentar #36 stadig afventer moderation. Men finanskrise profetien i den ser ud til allerede at være gået i opfyldelse:

    https://www.bt.dk/udland/trump-vil-have-amerikanske-firmaer-hjem-fra-kina-0

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/trump-vil-have-amerikanske-firmaer-hjem-fra-kina/7762485

    Sammenlagt med den manglende QT, vil denne eskalering med sikkerhed give et finansnedbrud. Puhha, godt jeg er ude af markedet. Jeg håber at der ikke er nogen her der kom i klemme. Ellers er det øvelse i at holde sig klar til at købe når aktierne er i bund :)

    Kommentar by Hvideplov — 23. august 2019 @ 18:07

  54. Jeg synes det er glimrende at Trump ikke kom. Amerikanere ville blive dybt fornærmede hvis nogen ‘tilbød’ at købe Alaska. Men, nu er der så en chance for at få rigsfællesskabet på permanent fod. Alle ideer om løsrivelse skal skrottes og der er en mulighed for at tale fornuft om det nu.

    Kommentar by Moran ya Simba — 23. august 2019 @ 20:26

  55. # 14 Kommentar by np
    Var Voltzejn og undertegnede venner med Eichmann ??
    Vil du gerne dokumentere dette ?

    Kommentar by Danskeren — 23. august 2019 @ 20:55

  56. # 26 Kommentar by Carlo Di Napoli I
    “Jøder har bragt verden frem på alle områder; jøder har modtaget over 100 Nobelpriser”
    Ja ,ja, jøder har feks. givet os facebook ( som er en alvorlig trussel imod vores demokrati og ytringsfrihed), givet os google der er lige så stor en trussel som facebook, har givet os MSM ( de sidder massivt på ALLE nyhedsmedier i vesten) , givet os hollywood ( som de kontrollerer 100%) Jo de har sandelig bragt os verden frem. yassir arafat, nelson mandela og obama har også fået nobelprisen, altså er nobelprisen en garanti for at man har gjort noget godt… ikke ? Sidste år blev nobelprisen (dette naragtige og opstyltede svenske selvpromoveringscirkus) slet ikke uddelt fordi deres svindel og plat blev for åbenlyst.
    Hvad med at forholde dig til virkeligheden ??

    Kommentar by Danskeren — 23. august 2019 @ 21:04

  57. # 36 Kommentar by Realist
    ““Nu har jøderne i mange hundrede år jamret og tigget sig til ophold her i vesten. Begrundelsen var at de ikke havde noget sted at være.”
    De kunne jo være taget til Kina, tibet eller for den sags skyld et hvilket som helst andet sted på kloden.
    MEN nu er det 70 år siden de fik deres eget land… OG de er her endnu.
    Jødedom og islam er 2 alen af et stykke. En fremmed orientalsk kultur/religion/mentalitet.
    Og jeg kender også nogle flinke muhamedanere der arbejder og betaler skat. Det er altså ensbetydende med at du ikke må kritisere islam.. ikke !

    Kommentar by Danskeren — 23. august 2019 @ 21:11

  58. Enig med de skribenter, der mener, at Jens Rohde i fald bare udstiller sin “opdragelses” succes i sine børns adfærd.

    Børnenes forskræmte holdning KUNNE selvfølgelig også (fair skal jo være fair) stamme fra vores medie- og undervisningssektors utroligt afbalancerede holdning til EU-skeptikere, borgerlige og amerikanske republikanere o.s.v. , sådan nævnt i flæng.

    Til gengæld står Mr. Blodtryks poder nok stramt i lufthavnen med en stolt fader (i baggrunden?), hvis en-eller-anden DingPing eller Abu Død-over-jøderne skulle ære os med et besøg.

    Kommentar by Henrik Larsen — 23. august 2019 @ 21:55

  59. “Danskeren” kl. 20:55

    “Var Voltzejn og undertegnede venner med Eichmann ??
    Vil du gerne dokumentere dette ?”

    Hvis man beundrer en historisk skikkelse for dennes tanker eller gerninger, kan man faktisk godt omtale den afdøde person, som man aldrig har mødt personligt, som ens ven. Jævnfør følgende berømte citat af Isaac Newton:

    “Platon er min ven, Aristoteles er min ven, men min bedste ven er sandheden.”

    I den forstand er I venner med Eichmann, fordi I jeres kommentarer viser, at I deler hans og andre nazisters antisemitisme.

    Men tilbage til pointen med min kommentar: Israel gjorde faktisk verdenssamfundet en tjeneste ved at fange Eichmann og bringe ham for en domstol. Det Tredje Rige forsøgte at skjule jødeudryddelsen for omverdenen, og efter krigsnederlaget benægtede de overlevende nazistiske ledere den ved Nürnbergprocessen.

    Men under den tv-transmitterede retsag mod Eichmann fik overlevende jøder mulighed for at aflægge deres bevægende vidnebyrd. Og på den måde fik den brede befolkning – for nogens vedkommende for første gang – indblik i uhyrlighederne i koncentrationslejrene.

    Kommentar by np — 23. august 2019 @ 23:17

  60. #60 np: “I den forstand er I venner med Eichmann, fordi I jeres kommentarer viser, at I deler hans og andre nazisters antisemitisme.”

    Tal om guilt by association!!!

    Hitler var vegetar – altså er vegetarer nazister.
    Nazityskland var det første land i Verden, som oprettede naturreservater – altså er naturreservater nazistiske.
    Hitler var glad for sin hund – altså er hundeejere nazister.
    Muslimer kan ikke lide jøder – altså er folk, der ikke kan lide jøder, muslimer.

    Kommentar by Hr. Snusk — 24. august 2019 @ 00:03

  61. #23: 23.17 Skrev: “I den forstand er I venner med Eichmann, fordi I jeres kommentarer viser, at I deler hans og andre nazisters antisemitisme”

    Ord som “racisme, “anti-semitisme” og “xenofobi” er opfundet for at udskamme og lukke munden på kritikere – det er globalistisk propaganda.

    Kommentar by HN3 — 24. august 2019 @ 00:24

  62. Ovenstående (nr. 62) var til nr. 60, ikke til nr. 23, beklager! HN3

    Kommentar by HN3 — 24. august 2019 @ 00:26

  63. Hr. Snusk kl. 00:03

    Nej, det kan du ikke slutte.

    Det er antisemitismen – dvs. fordommene og hadet til jøder – de herrer fra nutiden og fortiden har til fælles. Forestillingen om en verdensomspændende jødisk sammensværgelse, hvor jøderne sidder på magten, medierne og pengene.

    Den såkaldte “dansker” har i øvrigt ikke styr på de historiske kendsgerninger. Jøderne har ikke jamret og tigget sig til ophold i Vesten i mange hundrede år, som han skriver i en kommentar. I Danmark blev de f.eks. inviteret af Christian den Fjerde for at etablere børs og bankvirksomhed. Overalt i Europa blev de forfulgt og diskrimineret. Det var faktisk grunden til, at forestillingen om en jødisk nation opstod i 1800-tallet blandt nogle europæiske jøder. Desuden er jøderne for en stor del blevet assimileret til det omgivende samfund. Endelig kan man ikke forestille sig europæisk kultur uden påvirkningen fra den jødiske. Vi er jo kristne. At man tager sig af de svage, er en tanke vi har fra jødedommen.

    Jeg synes, at antisemitismen skal modsiges, men ellers er jeg af den opfattelse, at er livet for kort til at diskutere med nynazister.

    Kommentar by np — 24. august 2019 @ 00:52

  64. “np” er svær at blive klog på. Nogle gange skriver hun noget fornuftigt, andre gange rabler det for hende. Skriver to forskellige personer under mærket “np”? Eller er “np” nogle gange ædru, og andre gange ikke? Der var også to “thomas” en overgang.

    Men det er sympatisk at lægge afstand til forfølgelse af jøderne, for nazisternes og muslimernes barbariske overgreb på jøder var på ingen måde retfærdige. Læs bogen “Under halvmåne og hagekors”

    Kommentar by Anonym — 24. august 2019 @ 01:10

  65. .

    “np” er svær at blive klog på. Nogle gange skriver hun noget fornuftigt, andre gange rabler det for hende. Skriver to forskellige personer under mærket “np”? Eller er “np” nogle gange ædru, og andre gange ikke? Der var også to “thomas” en overgang.

    Men det er sympatisk at lægge afstand til forfølgelse af jøderne, for nazisternes og muslimernes barbariske overgreb på jøder var på ingen måde retfærdige. Læs bogen “Under halvmåne og hagekors”

    Kommentar by TP — 24. august 2019 @ 01:11

  66. np: “Det er antisemitismen – dvs. fordommene og hadet til jøder – de herrer fra nutiden og fortiden har til fælles.”

    Så kald dem antisemitter. De er ikke pr. definition nazier af den grund. Det var sådan set det, som jeg prøvede at vise dig, i den sidste linie i min kommentar kl. 00:03

    “Vi er jo kristne. At man tager sig af de svage, er en tanke vi har fra jødedommen.”

    Ævl. Det har mennesker gjort siden tidernes morgen.

    Kommentar by Hr. Snusk — 24. august 2019 @ 04:16

  67. Hvis denne Jens i artiklen skulle være en MF’er, så er han vel blot endnu en af disse altid tilstedeværende familier, som sidder derinde til verdens ende, fordi, vel, vel, bare fordi. Deres børn kommer ogsa til at sidde inde i diktaturets klovnehovedkvarter, og deres forældre var der, som regel også

    Kommentar by Cat Girl — 24. august 2019 @ 04:54

  68. np — 24. august 2019

    Du bliver ved med at sige at du er kristen, men giver hyldest til mennesker, det er begrund af vore tilbedelse til Gud og Jesus kristus vi er sådan,. Du må da kende historien om Abraham da han kom til Egypten og sagde til sin kone at de skulle forstille at være søskende, så han ikke ville blive slået ihjel, hvad sagde faroen da han opdagede dette? Hvorfor gør du dette mod mig tilbeder vi ikke samme Gud?

    Troen på Jesus kristus og gøre hans gerninger, er ikke begrund af jøder, ved du ikke hvad Gud siger om at tilbede eller give hyldest til mennesker?

    “Det er antisemitismen – dvs. fordommene og hadet til jøder – de herrer fra nutiden og fortiden har til fælles”

    Så Jesus havde fordomme til jøder og Johannes døber ligeså?

    Her får du nogle udtaler fra Guds søn og Johannes døber.

    Men da han så, at mange af farisæerne og saddukæerne kom for at blive døbt af ham, sagde han til dem: »Øgleyngel, hvem har bildt jer ind, at I kan flygte fra den kommende vrede? Så bær da den frugt, som omvendelsen kræver, og tro ikke, at I kan sige ved jer selv: Vi har Abraham til fader. For jeg siger jer: Gud kan opvække børn til Abraham af stenene dér. Øksen ligger allerede ved træernes rod, og hvert træ, som ikke bærer god frugt, hugges om og kastes i ilden

    Johannes 8
    Min Far, som sendte mig, står bag mig. 17 Og står der ikke skrevet i den lov, I kender så godt, at når to vidner siger det samme, så er sagen afgjort? 18 Jeg vidner altså om mig selv, og det andet vidne er min Far, som har sendt mig.”

    19 „Hvor er din far da henne?” spurgte de.

    „I kender hverken mig eller min Far,” svarede Jesus. „Hvis I var klar over, hvem jeger, ville I også være klar over, hvem min Far er.”

    21 Jesus fortsatte: „Jeg går bort, og I vil lede efter mig, men I skal dø i jeres synder. Hvor jeg går hen, kan I ikke komme.”

    22 De jødiske ledere udbrød: „Mon han vil begå selvmord, siden han siger, at vi ikke kan komme til det sted, hvor han går hen?”

    23 „Jeg kommer ovenfra,” svarede Jesus. „I tilhører denne verden, men det gør jeg ikke. 24 Derfor sagde jeg, at I kommer til at dø i jeres synder. For kun hvis I tror på, at jeg er den, jeg er, kan I undgå at dø i jeres synder.”

    25 „Jamen, hvem er du da?” spurgte de.

    „Har I slet ikke hørt, hvad jeg har sagt?” udbrød Jesus. 26 „Der er meget, jeg kunne sige om jer og dømme jer for. Men lad mig nøjes med at sige, at han, som sendte mig, altid taler sandt. Og det budskab, jeg har fra ham, er det, jeg giver videre til menneskene.”

    30 Mens Jesus talte, kom mange i folkeskaren til tro på ham, 31 og til dem sagde han: „Hvis I holder fast ved mine ord, er I virkelig mine disciple. 32 I vil lære sandheden at kende, og sandheden skal sætte jer fri.”

    37 Jeg ved, at I er børn af Abraham, men alligevel er I ude på at slå mig ihjel, for I har ikke plads til mit ord i jeres hjerter. 38 Jeg taler om det, jeg har set hos min Far. Men I handler efter det, I har hørt fra jeres far.”

    39 „Vores far, det er Abraham,” sagde de.

    „Hvis I virkelig var Abrahams børn, ville I gøre, som han gjorde,” fortsatte Jesus. 40 „Men nu prøver I at slå mig ihjel, jeg, som har sagt jer sandheden, den sandhed, jeg har fået fra Gud. Det ville Abraham aldrig have gjort. 41 Nej, I adlyder jeres virkelige far, når I bærer jer sådan ad.”

    „Vi er ikke uægte børn,” råbte de. „Vi har kun én far, og det er Gud!”

    42 „Hvis Gud havde været jeres far, så ville I have elsket mig, for det er Gud, der har sendt mig. 43 Hvorfor forstår I ikke, hvad jeg siger? Fordi I er ude af stand til at høre efter. 44 Jeres far er Djævelen, og I er villige til at gøre alt det onde, som han gerne vil have jer til at gøre. Han har altid været ude på at ødelægge mennesker. Han har sat sig op imod sandheden, og der findes ikke noget sandt i ham. Det er helt naturligt for ham at lyve, for han er ophavsmand til alle former for løgn og bedrag. 45 Mig tror I ikke på, fordi jeg siger sandheden. 46 Hvem af jer kan påvise, at jeg skulle have gjort noget forkert? Når nu det, jeg siger, er sandt, hvorfor tror I så ikke på mig? 47 Den, der tilhører Gud, lytter til hans ord. Men I lytter ikke til Guds ord, fordi I ikke er hans børn.”

    48 „Din samaritaner!” snerrede de. „Har vi ikke hele tiden sagt, at du er besat af en ond ånd?”

    49 „Jeg er ikke besat af nogen ond ånd,” svarede Jesus. „Jeg ærer min Far, men I vanærer mig. 50 Jeg søger ikke min egen ære. Det er der en anden, der gør, og han skal dømme jer. 51 Det siger jeg jer: Den, der adlyder mit ord, skal aldrig dø.”

    52 „Nu ved vi, at du er besat af en ond ånd!” sagde de jødiske ledere triumferende. „Abraham er død. Profeterne er døde. Og nu kommer du og siger, at hvis man bare adlyder dig, skal man aldrig dø. 53 Du påstår vel ikke, at du er større end vores far Abraham, der dog ligger i sin grav. Eller større end profeterne, som måtte dø. Hvem tror du egentlig, du er?”

    54 Jesus svarede: „Hvis jeg lovpriste mig selv, ville det ikke være noget værd. Nu er det imidlertid min Far, der giver mig ære, ham, som I kalder jeres Gud, 55 selv om I slet ikke kender ham. Men jeg kender ham, og hvis jeg sagde, at jeg ikke kendte ham, ville jeg være lige så stor en løgner, som I er. Ikke alene kender jeg ham, men jeg adlyder hans ord. 56 Jeres stamfar Abraham så med glæde frem til den dag, jeg skulle komme. Han fik lov at se mig, og han frydede sig over det.”

    57 „Du er ikke engang 50 år, og så påstår du at have set Abraham!” protesterede de.

    58 Jesus svarede: „Det siger jeg jer: Jeg har levet, fra længe før Abraham blev født.”[c]

    59 Det blev dem for meget, og de begyndte at samle sten op for at slå ham ihjel, men Jesus forsvandt i mængden og gik bort fra tempelområdet.

    Aabenbaringen 2

    9 Jeg ved, hvad du har udrettet. Jeg kender til de forfølgelser, du har været igennem, og jeg ved, at du er fattig. Men du er alligevel rig! Jeg har hørt de falske anklager fra dem, der mener om sig selv, at de er de sande jøder,[c] men de tilhører i virkeligheden Satans forsamling. 10 Vær ikke bange for de lidelser, der venter dig. Djævelen vil kaste nogle af jer i fængsel for at friste jer til frafald.

    Aabenbaringen 3

    8 Jeg ved, hvad du har udrettet, og jeg har lukket en dør op foran dig, som ingen kan lukke i. For selvom du ikke er særlig stærk, har du holdt fast ved mit ord, og du har ikke fornægtet din tro på mig. 9 Jeg vil give dig nogle af dem fra Satans forsamling, dem, der siger om sig selv, at de er de sande jøder. Men de lyver, for det er de ikke. De vil komme til at kaste sig ned for dine fødder i ærefrygt, og de vil forstå, at jeg har vist dig min kærlighed. 10 Fordi du har holdt fast ved mit budskab om at holde ud, vil jeg også holde dig fast og fri dig ud af den tid med prøvelser, som skal komme over hele verden for at sætte alle mennesker på prøve. 11 Jeg kommer snart! Hold fast ved det, du har, så ingen skal tage din sejrskrans.
    12 De, der sejrer, vil jeg gøre til søjler i min Guds helligdom,[a] og de skal altid forblive hos Gud. Jeg vedkender mig dem ved at skrive min Guds navn på dem og navnet på min Guds by, det ny Jerusalem, der kommer ned fra Himlen fra min Gud. Mit eget nye navn vil jeg også skrive på dem.

    13 Den, som har øre, vil forstå, hvad Ånden siger til menighederne.

    Kommentar by Jan huus — 24. august 2019 @ 15:53

  69. “Jan” kl. 15:53

    Jeg forstår ikke, hvor du vil hen med de bibelcitater. Det virker ikke videre overbevisende. Det er f.eks. ikke Johannes Døberen, der har skrevet Johannesevangeliet eller Johannes’ Åbenbaring, bare for at nævne en indlysende misforståelse.

    Det kan diskuteres, om nogle af teksterne i Det Nye Testamente er antisemitiske. At de er blevet fortolket sådan, står derimod ikke til diskussion, f.eks. af vores egen kirkefader, Martin Luther, og af senere fundamentalistiske kristne.

    Et af de berømteste steder er Matthæusevangeliet kapitel 27:

    Citat begyndt.

    Pilatus spurgte dem: “Hvad skal jeg så gøre med Jesus, som kaldes Kristus?”

    De sagde alle: “Han skal korsfæstes!”

    Han spurgte: “Hvad ondt har han da gjort?”

    Men de råbte blot endnu højere: “Han skal korsfæstes!”

    Da Pilatus så, at der ikke var noget at gøre, men at der tværtimod blev uro, tog han noget vand, og i skarens påsyn vaskede han sine hænder og sagde: “Jeg er uskyldig i denne mands blod. Det bliver jeres sag.”

    Hele folket svarede: “Lad hans blod komme over os og vore børn!”

    Citat slut.

    Det er blevet udlagt som, at det var jøderne, som slog Guds Søn ihjel, og som legitimation for den forfølgelse kristne senere udsatte jøderne for.

    For år tilbage kom skuespilleren Mel Gibson ud i et gevaldigt stormvejr i medierne, efter han i beruset tilstand havde overfuset en betjent og givet udtryk for stærkt antisemitiske synspunkter, som nok bunder i, at han er vokset op i et stærkt fundamentalistisk kristent hjem. Han blev forståeligt nok lagt på is af Hollywood.

    Da han havde fundet sig selv igen, spurgte en journalist ham:

    “Hvem slog Jesus ihjel?”

    Mel Gibson svarede: “Det gjorde vi alle sammen.”

    Kommentar by np — 24. august 2019 @ 21:47

  70. Kristne som forfulgte jøder, du er jo fuld af løgn!

    Det første citat er Johannes døber som taler til jøderne.

    Det andet er Jesus Kristus.

    Hvis jøderne ikke var skyld i Jesu Kristus død, hvorfor ødelagde Gud deres Temple.

    Der intet at overfortolke i det her vers. Og som der står skrevet i Biblen Gud er sandheden og hver man en løgner.

    Hvis I virkelig var Abrahams børn, ville I gøre, som han gjorde,” fortsatte Jesus. 40 „Men nu prøver I at slå mig ihjel, jeg, som har sagt jer sandheden, den sandhed, jeg har fået fra Gud. Det ville Abraham aldrig have gjort. 41 Nej, I adlyder jeres virkelige far, når I bærer jer sådan ad.”

    „Vi er ikke uægte børn,” råbte de. „Vi har kun én far, og det er Gud!”

    42 „Hvis Gud havde været jeres far, så ville I have elsket mig, for det er Gud, der har sendt mig.
    43 Hvorfor forstår I ikke, hvad jeg siger? Fordi I er ude af stand til at høre efter.
    44 Jeres far er Djævelen, og I er villige til at gøre alt det onde, som han gerne vil have jer til at gøre. Han har altid været ude på at ødelægge mennesker. Han har sat sig op imod sandheden, og der findes ikke noget sandt i ham. Det er helt naturligt for ham at lyve, for han er ophavsmand til alle former for løgn og bedrag.
    45 Mig tror I ikke på, fordi jeg siger sandheden.
    46 Hvem af jer kan påvise, at jeg skulle have gjort noget forkert? Når nu det, jeg siger, er sandt, hvorfor tror I så ikke på mig?
    47 Den, der tilhører Gud, lytter til hans ord. Men I lytter ikke til Guds ord, fordi I ikke er hans børn.”

    Kommentar by Jan huus — 24. august 2019 @ 22:18

  71. “Jan” kl. 22.18

    “Kristne som forfulgte jøder, du er jo fuld af løgn!”

    Lige som “Danskeren” er der store huller i din historiske viden. Huller er måske charmerende i Emmentaler, men ikke når det gælder den smertelige viden om forfølgelser af jøder i det kristne Europa. Det var mennesker af kød og blod.

    Du kan begynde din opkvalificering med den danske udgave af Wikipedia med dens artikel om jødeforfølgelser. Den er mangelfuld og ubehjælpsomt formuleret, men den er dog en begyndelse:

    Citat begyndt:

    Det kristne middelalder-Europa så jøder som et fremmedelement, der repræsenterede en anden religion. Kirken, og dermed det meste af middelalderens samfund, gav ikke sjældent jøderne skylden for mange ulykker: Jøderne blev beskyldt for at være skyld i Jesus’ død, jøderne anklagedes for at have myrdet kristne børn, og jøderne blev beskyldt for at forårsage naturkatastrofer. Da Pesten brød ud i 1348, blev jøderne også beskyldt for at have forårsaget Pesten. Dette førte ofte til pogromer:

    11.-12. årh.: Massemord på jøder i Rheinlandet samt korstogsriddernes forfølgelse af jøder.

    1215: Jøder i Europa bliver tvunget til at bære særligt tøj eller mærker.

    1290: Jøder fordrives fra England.

    1306: Jøder udvises af Frankrig.

    1492: Jøder udvises af Spanien – medmindre de lader sig døbe.

    1648: Nedslagtning af jøder i det nuværende Polen og Ukraine.

    1711: Visse københavnere mente, at jøderne havde forgiftet brøndene i København.

    Citat slut.

    https://da.wikipedia.org/wiki/J%C3%B8deforf%C3%B8lgelser

    Der er i øvrigt ingen i den evangelisk-lutherske kirke, som kan følge dig, når du hævder, at ødelæggelsen af Templet i Jerusalem i år 70 og den efterfølgende diaspora skulle være Guds straf over jøderne for at have været skyld i Jesu korsfæstelse og død. Men blandt fundametalistiske kristne, f.eks. i USA, har du sandsynligvis meningsfæller.

    Kommentar by np — 25. august 2019 @ 09:38

  72. Tim Pallis — 23. august 2019 @ 13:53

    Tak. Man kan i forlængelse heraf lave et tankeeksperiment:
    Op til familiefesten har familiens pige fået en flot ny kjole, og alle i familien roser hende. Hun er alles centrum. Lillebror, der kun er blebarn, mærker med stigende rædsel, at al opmærksomhed fra forældrene kun går til storesøsteren. Noget må han gøre for at dæmpe rædslen. Han gestikulerer derfor, at han også vil have en kjole, for en kjole giver i hans infantile logik den eftertragtede opmærksomhed fra forældrene. Og faderen giver den lille dreng med bleen kjole på til stor begejstring for hele familien, og billeder af optrinnet kommer til omgangskredsens kendskab. Temaet gentager sig de følgende år.

    20 år efter er drengen blevet voksen og er en fast deltager i Priden i fejende kjole og stadset ud med sminke og neglelak. Se mig se mig, råber det ud af ham. Derhjemme fortæller forældrene, at han – lige fra han var spædbarn – helst ville være pige.

    Kommentar by traveler — 25. august 2019 @ 10:49

  73. # 66 Kommentar by np
    Du forholder dig til saglig kritik af jødernes negative handlinger nøjagtig som venstrede og væmligboerere forholder sig til islamkritik.
    Du skråler bare naazziiistt i hver anden sætning.
    Prøv at forholde dig til substansen i kritikken i stedet for.
    Ja nogle jøder blev inviteret hertil, det gjorde de tyrkiske gæstearbejdere også. Var det en god ide.
    MEN jøderne i europa var IKKE inviteret.
    Har du nogensinde overvejet om ikke der var en god grund til værtsfolkene blev trætte af jøderne.
    OG hvis du tog fanger fra lejre overalt i verden til hver en tid , kunne du med garanti også finde masser af vidnesbyrd om grufulde oplevelser. Dette er ikke noget som var specielt for jøderne.
    Sådan er betingelserne når lande er i krig. Du skulle prøve at læse beretninger fra feks. den amerikanske borgerkrigs fangelejre.
    Du forholder dig overhovedet ikke til det faktum at facebook,google,msm.hollywood osv. er jødisk ejet. I feks. USAs højesteret er 3 ud af 9 dommere jøder. Det til trods for at jøderne i usa kun udgør 2 % af befolkningen !! De er alle 3 liberale, dvs. arbejder aktivt på at gøre hvide amerikanere til et mindretal i deres eget land. eget land.
    Man behøver ikke at kigge særligt grundigt efter, for at se at i ALLE magtsammenhænge der arbejder på at udrydde den hvide, vestlige civilisation er jøder massivt overrepræsenteret. Disse fakta ignorerer du bare fuldstændigt og vræler nazist ( ligesom venstreekstremisternes “ingen racister i vores gader” )monotomt og bedemølleagtigt.

    Kommentar by Danskeren — 25. august 2019 @ 19:28

  74. np — 25. august 2019

    Igen er du fuld af løgn, de såkaldte ridder, som også kaldte sig ridder af salamons temple og var en frimurer organisation, den massakre du omtaler var udført af ikke andet end simple mordere og røver som skyldte jøder penge. Og katolicisme har ikke noget med kristendommen at gøre, hvis du ejede en biblen eller prædike i en forsamling uden for kirken blev du tortureret til du tilstod dit kætteri og dømt til døden, inkvisitionen dræbte mange tusinde kristne.

    Katolicismen i sin rene form er satanisme, de tilbeder blandt andet Mary og andre guder er implementeret i deres religion, alt hvad de udfører af messer og ritualer er en hån mod Gud.

    “Many crusaders had to go into debt in order to purchase weaponry and equipment for the expedition; as Western Catholicism strictly forbade usury, many crusaders inevitably found themselves indebted to Jewish moneylenders. Having armed themselves by assuming the debt, the crusaders rationalized the killing of Jews as an extension of their Catholic mission”

    “There had not been so broad a movement against Jews by Catholics since the seventh century’s mass expulsions and forced conversions”

    Det startede allerede i år 250 efter Kristi fødsel at jøderne blev kylet ud 109 gange af lande verden over, 109 gange! Hvis det var muslimerne der var kylet ud af 109 lande, så var vi ikke i den mindste tvivl om at de selv var skyldige, men nej når det handler om jøder, så er det værtslandet der er problemet.

    Kender du ordsproget en jøde skriger i smerte imens han slå dig.

    Jøder har ikke nogen selvkritik overhovedet, hvergang man kritiserer jer skriger i op om antisemitisme, jeg kender ikke nogen som jøder, som er så hovmodige, arrogant og dyrker offrementalite som jer, eller det skulle lige være muslimer.

    Jøder blev ikke smidt ud af Europa fordi de var jøder, lige så vel muslimerne ikke bliver smidt ud af Europa begrund af at de er muslimer, men fordi de skaber problemer og er kriminelle.

    60.000.000 millioner kristne russer blev myrdet og op mod 7.000.000 millioner Ukrainere blev sulte ihjel af kommunisterne/bolsjevikkerne. Vladimir Putin har været ud og indrømme at det gamle Sovjetunionen bestod af 85% jøder.

    FBI i USA arresteret 5 dansende israelere på dagen af terrorangrebet den 11/9 de var der for at dokumentere begivenhederne? “The New York Times reported Thursday that a group of five men had set up video cameras aimed at the Twin Towers prior to the attack on Tuesday, and were seen congratulating one another afterwards”

    When a van fitting that exact description was stopped just before crossing into New York, the suspicious “middle-easterners” were apprehended. Imagine the surprise of the police officers when these terror suspects turned out to be Israel is.

    The Jerusalem Post later reported that a white van with a bomb was stopped as it approached the George Washington Bridge, but the ethnicity of the suspects was not revealed. Here’s what the Jerusalem Post reported on September 12, 2001.

    Og jo, Jesus Kristus menneskesønnen, vores Gud kom i kød og blod. Og sagde at han ville rive templet ned og ikke én sten vi blive stående bagefter. Du kan ikke forstå Guds ord, for du er ikke af Gud, heller kan du se sandheden, for du er ikke af sandhed.

    Kommentar by Jan huus — 26. august 2019 @ 12:29

  75. Jeg kommer i tanke om en sang af Tom Lehrer:

    Oh the protestants hate the catholics
    and the catholics hate the protestants
    and the hindus hate the muslims
    and everybody hates the jews …

    Kommentar by np — 26. august 2019 @ 14:22

  76. # 78 Kommentar by np — 26. august 2019
    “Jeg kommer i tanke om en sang af Tom Lehrer” … Men jeg forholder mig ikke til saglige argumenter og uigendrivelige fakta !!

    Kommentar by Danskeren — 26. august 2019 @ 15:47

  77. “Danskeren” kl. 15:47

    Kommentaren var henvendt til “Jan”’s sidste indlæg, hvor katolikker tilføjes til listen over de grupper, der lægges for had.

    Man kan ikke have en meningsfuld diskussion med en person, som erklærer, at katolikker ikke er kristne, men satanister. Det er igen henvendt til “Jan”, hvis du skulle være i tvivl.

    Jeg synes, at jeg i løbet af diskussionen er kommet med mange argumenter, korrektioner og kilder.

    I mine øjne begår du den alvorlige fejl, at du ikke skelner mellem ortodokse jøder og assimilerede jøder til den vestlige kultur, de sidstnævnte kan både være ateister eller kristne.

    Du nævner, at der sidder tre “jøder” i den amerikanske højesteret og at de er liberale, dvs. at de har det samme værdigrundlag som Demokraterne.

    Jamen, så er de jo netop ikke jødiske, men assimileret til den amerikanske kultur. De er Demokrater. Andre assimilerede jøder er Republikanere.

    Mit råd er: Stop paranoiaen.

    Kommentar by np — 26. august 2019 @ 19:55

  78. # 80 Kommentar by np
    ” Jamen, så er de jo netop ikke jødiske, men assimileret til den amerikanske kultur”
    Det rene og skære nonsens !! Hver gang jeg høre løgnebegreberne “dansk-pakistaner eller dansk-tyrker” er det indlysende hvad omtalte vedkommende selv identificerer sig som ,og det er IKKE som dansker men først og fremmest pakistaner eller tyrker ( muhamedaner). Nøjagtig det samme gør sig gældende for jøder ( helt indlysende ).
    Jeg gentager gerne; jøder og muhamedanere er 2 alen af et stykke. Fremmede med en orientalsk religion, mentalitet, kultur, som de fleste, overvejende kristen vesterlændinge går helt galt af.
    OG nu er det 70 år siden de fok deres eget land… de er her endnu.
    Hvad i alverden får nogle mennesker til at tro at vi skylder dem noget som helst ??

    Kommentar by Danskeren — 26. august 2019 @ 21:10

  79. Danskeren kl. 21:10

    Uha, hvor jeg føler mig truet af “jøden” Steven Spielberg og alle de herlige, ærkeamerikanske film, han har skænket verden.

    Kommentar by np — 26. august 2019 @ 22:01

  80. #82 Kommentar by np

    Igen,igen. Når du ikke magter at forholde dig til tørre facts og rationelle argumenter ,så prøver du at spille “overskudsagtig# med udenomssnak og dumsmarte bemærkninger.

    Kommentar by Danskeren — 27. august 2019 @ 06:48

RSS feed for comments on this post.

Leave a comment

Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Denne weblog er læst af siden 22. juni 2003.

 



 

Vælg selv beløb



Blogs


Meta
RSS 2.0
Comments RSS 2.0
Valid XHTML
WP






MediaCreeper