26. august 2019

Skanderborg: 17-årig pige ‘udsat for fuldbyrdet voldtægt på et toilet på teltområdet Kærligheden’

Selvom Skanderborg Festival qua billetprisene er relativt liljehvide, så er det ikke nødvendigvis det mest sikre sted at sende sin teenagedatter hen. Sydøstjyllands Politi eftersøgte tidligere på måneden ‘en mand på 20-25 år’ ‘med mørkt fuldskæg uden overskæg’. Her citeret fra Stiften.dk – Politiet søger vidner: 17-årig pige har anmeldt voldtægt på Smukfest.

“Sydøstjyllands Politi beder offentligheden om hjælp, efter at en 17-årig kvinde har anmeldt en voldtægt mandag ved 23-tiden på Smukfest.

Den unge kvinde blev udsat for fuldbyrdet voldtægt på et toilet på teltområdet Kærligheden mark 1, oplyser politikommissær Poul Steffensen, Sydøstjyllands Politi.

– Hun gik på toilettet, og da hun var på vej væk derfra, blev hun skubbet tilbage på toilettet af en ukendt mand, der begik fuldbyrdet voldtægt. På et tidspunkt bliver der banket på toiletdøren, og så afbryder han og forsvinder ud af døren i ukendt retning, siger Poul Steffensen.”

(‘KærligHeden’, Skanderborg, 26. august 2019)

Oploadet Kl. 13:46 af Kim Møller — Direkte link14 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103794/trackback

14 Comments »

  1. Overfald på kvinder er jo en migrant og asylant specialitet, ihvertfald i Sverige. Hvor tusindvis af kvinder er blevet overfaldet/ mishandlet/ voldtaget/ gennemtæsket/ lemlæstet/ myrdet. Men da medierne fortier 97-98% af disse forbrydelser, og da de svenske mænd er hjernevaskede og gennemfeminiserede, er der ingen til at forsvare Sveriges kvinder og piger.

    Og den svenske regering er ligeglad. Den nøjes med at se passivt til.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 26. august 2019 @ 14:06

  2. 14radioavisen har netop citeret politiet, der siger smukfest er gået godt i år, færre anmeldelser om vold.
    Voldtægten blev ikke nævnt

    Kommentar by k.m. — 26. august 2019 @ 14:08

  3. De danske kernefamilier elsker når deres døtre bliver kulturberiget af de importerede rollemodeller.

    Partier uden repatrieringspolitik arbejder positivt for denne form for berigelse af Danmarks døtre.

    Kommentar by Polka — 26. august 2019 @ 14:43

  4. Hvorfor er der INGEN kvinder der brokker sig over det her offentligt? Det er jo for fanden ikke første eller sidste gang det her sker?

    Er det bare iorden? Er det en naturlig følge af invandringen, som vi ikke skal snakke om?

    Det giver jo ingen mening.

    Kommentar by Realist — 26. august 2019 @ 14:45

  5. Vi er på 2 kulturberigende knivstikkerier i dag. Må det ramme landsforræderne hårdt https://ekstrabladet.dk/112/knivstikkeri-ved-gymnasium/7765252

    Kommentar by Kim Henriksen — 26. august 2019 @ 14:51

  6. Tjaaaa….mon ikke at Stram Kurs, – eller Nye Borgerlige, får et X på stemmesedlen når den stakkels pige får stemmeret.

    Men ellers er tilliden til vores politikkere vokset, siger DDR og TV2 fake news……..SUK.

    Kommentar by centerpoint — 26. august 2019 @ 14:58

  7. Jeg er så fordomsfuld at jeg ser “mørkt fuldskæg uden overskæg” som typisk perker/islamist-skægføring.

    Indvandringen har skabt og skaber stadig særskilte problemer for begge køn. Jeg har prøvet at være sympatisk og solidarisk, når kvindekønnet har fået problemer i den forbindelse. Men jeg synes egentlig ikke at sympatien og solidariteten har været tilstrækkelig gengældt gennem årene.

    Den 17-årige må prøve og finde ud af, hvad hun synes der skal gøres ved tingenes tilstand. Jeg er ikke så bekymret lige nu. Det var heller ikke mig det gik ud over.

    Kommentar by BE — 26. august 2019 @ 15:01

  8. Den var godt nok hurtig udskiftet.

    http://www.uriasposten.net/archives/103779#comment-5139907

    Debatten blev da vidst ikke tilendebragt med bare 25 comment i dette alvorlige emne. ??????

    Kommentar by Charles Nielsen — 26. august 2019 @ 15:20

  9. .

    Den svenske regering fører KRIG MOD SIN EGEN BEFOLKNING. Det er ganske vist en stedfortræderkrig, en hemmelig, skjult og diskret krig, en af medierne bortforklaret og fortiet krig, men krig er det. Blodet flyder, der er masser af lig på bordene, der er knivstik, skyderier, mord, granatsprængninger, hundredvis af påsatte brande, tusindvis af gade-overfald og hjemmerøverier osv., osv. Og invasionshærskarerne opruster.

    Det samme er på vej i Danmark. Christiansborg falder os allesammen i ryggen, på talrige udspekulerede måder.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 26. august 2019 @ 15:27

  10. 8. ALEXANDER BEAUMONT

    Det gør Den Danske regering og dens vælgere også.
    Men for at kunne redde Danmark ud af suppedasen skal der andre bolle på suppen.

    Med hensyn til dette link øverst “Fra Jp.dk” linket finder i Nr 7.

    Det er så absolut ikke en trussel, men en advarsel til Regering, PET og andet godt. Advarslen gælder også for de Muslimske miljøer, selv om de ikke fortjener den.

    Hvis Regering og folketing ikke rette ind efter grundloven eks §69 som siger: en afvigende religion end den Danske SKAL optages nærmere ved lov.

    Det er jo ikke sket endnu.! Det er jo en direkte ordre fra grundloven til Regering og folketing.!

    Dette skal ske således:
    Koranen skal tages under behandling og renses for grundlovsstridende elementer, (Det vil sige, det bliver et større renselsesarbejde, Alle Haditterne SKAL gennemgåes og renses for uhyrligheder), så det opfylder betingelserne i §67 i grundloven, som siger:

    Borgerne har ret til at forene sig i samfund for at dyrke Gud på den måde, der stemmer med deres overbevisning,

    Betingelserne: dog at intet læres eller foretages, som strider mod sædeligheden eller den offentlige orden.

    Dette er ordret fra FT.

    Bliver §69 ikke udført af regeringen, så det kommer til at være forenelig med §67, forventer jeg et opgør med Islam og dens pædofili.

    Og ydermere: Vil Muslimerne ikke rette ind efter De Danske love og Danske værdier, har Danmark ikke brug for dem. !

    Dermed kan politi, domstole og PET hoppe og springe så meget de vil. Det eneste for de tre indstandser har at gøre er, at pakke sammen.

    Støt og Stem Stram Kurs. Hvilket er det eneste der kan redde Danmark, såfremt der opnås 90 Mandater.

    Så der skal arbejdes en del.

    Kommentar by Charles Nielsen — 26. august 2019 @ 16:01

  11. Er voldtægt virkelig så slemt?

    Det kan være svært at forstå, når samfundets sanktion er 8-10 mdrs. “fængsel”. Tænk sig, at man uanset hvor grim og håbløs man er, kan fremskaffe sig sex med den mest uopnåelige drømmekvinde – næsten gratis. Er det pengene værd? Åbenlyst – i mange tilfælde.

    Kommentar by Fascist — 26. august 2019 @ 16:09

  12. Hov hov! Der er ikke nogen der siger det var en udlænding. Kunne også være en hipster.

    Kommentar by Jyden — 26. august 2019 @ 16:16

  13. Hov hov! Der er ikke nogen der siger det var en udlænding. Kunne også være en hipster, men plejer de ikke at være rødhårede?

    Kommentar by Jyden — 26. august 2019 @ 16:19

  14. Jyden 😁😁 Ovre hos jer jyder ser det måske sådan ud, men ikke her på Djævleøen. Vi danere er sjældent rødhårede.

    Kommentar by Hr. Snusk — 27. august 2019 @ 16:37

RSS feed for comments on this post.