27. august 2019

Kokkedal: 13-årig slået af arabisk mand, sagde at han ‘ikke skulle lægge sig ud med mandens fætter’

Umotiveret gadevold er ikke et særsyn, når berusede unge danskere fester i nattelivet, eller når ædru arabere i alle aldre adfærdsregulerer i ghettoerne. Fra Døgnrapporten for Nordsjællands Politi – Vold, Hørsholm.

“Ifølge en anmeldelse, som indløb klokken 13.31, blev en 13-årig dreng fra Hornbæk natten til søndag mellem klokken 00.00 og 01.00 overfaldet, mens han sad på en bænk foran et selskabslokale på Højmose Vænge.

Han havde sat sig på bænken for at foretage et opkald, da en mand kom bagfra og slog ham med flad hånd hårdt i nakken, mens han udtalte, at den 13-årige ikke skulle lægge sig ud med mandens fætter.

Den 13-årige afviste at kende til mandens fætter, hvorefter manden tildelte drengen flere slag i ansigtet med flad hånd. Herefter kom nogle af drengens kammerater til stedet og fik gennet manden væk.

Manden beskrives som: mellemøstlig af udseende. Talte dansk med accent.”

(Højmose Vænge, Kokkedal; Foto: Maps)

Oploadet Kl. 15:29 af Kim Møller — Direkte link12 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103848/trackback

12 Comments »

  1. Danskerne har kun dem selv at takke for dette, ved valget stemte et flertal for denne videre (under)udvikling af samfundet.

    Kommentar by LarsB — 27. august 2019 @ 15:42

  2. …bare lidt hverdags jihad..

    Kommentar by Jp — 27. august 2019 @ 15:49

  3. Klassisk perkermentalitet – de fleste af os har vel efterhånden oplevet den.

    Er vi ved at være klar til en repatrieringspolitik?

    Kommentar by Polka — 27. august 2019 @ 16:23

  4. *

    Hverdagsterroren er kommet til Danmark, og breder sig mere og mere. Og da retsvæsnet er i moralsk opløsning, og politiet er svækket af mangel på resourcer (politiet skal nu spare en milliard kroner på deres stramme budget), vil det kun blive værre og værre. Oveni agter regeringen at lade indstrømningen fortsætte.

    Kommentar by Ole Jensen — 27. august 2019 @ 17:21

  5. #1 Jo ikke en 13-årig dreng..

    Kommentar by Odo — 27. august 2019 @ 19:42

  6. Jeg har hørt en opgørelse fra New York hvor man hævder, at hvis byen kun bestod af hvide og asiater kunne politistyrken reduceres med 80%- også antallet af indsatte. Lav IQ mennesker er stærkt belastende på alle områder for et samfund.

    Kommentar by CCC — 27. august 2019 @ 21:31

  7. .

    DANMARKS STØRSTE PROBLEM ER AT

    alt for få læser Uriasposten og de andre netaviser!!!

    Lyder det usandsynligt? Ja, det gør det vel. Men tænk lige over følgende:

    Hvis 1O.OOO danskere læser netaviserne i stedet for papiraviserne, så er det stadig kun cirka 2 promille af befolkningen. Hvis det kun er 5OOO er vi jo nede på 1 promille, og er det 2O.OOO er det jo 4 promille. Jeg kender ikke tallet, det kan jo også være 5O.OOO eller 1OO.OOO, men selv det sidste tal svarer kun til to procent.

    Resten af danskerne fatter ikke hvad der foregår, for alle mulige fakta skjules for dem, eller bortforklares.

    Hvad er udsigten til at den danske befolkning kan overleve, hvis 98.O procent ikke forstår hvad der sker i politik? Eller hvis 99.8 procent lever i uvidenhed.

    Måske er jeg for pessimistisk, men hvis det er rigtigt at kun to procent danskere har kendskab til og FORSTÅR hvordan politikerne er på vej til at udlevere Danmark og os alle til afrikanske og arabiske besættelsesstyrkers forgodtbefindende, hvordan kan vi så håbe at undgå ragnarok, og undgå at få samme endeligt som Sverige??

    Kommentar by Bent Nielsen — 27. august 2019 @ 21:41

  8. CCC, i de københavnske fængsler skulle ca. 70% af de indsatte være af udenlandsk herkomst. Mon ikke vi også kunne reducere politistyrken markant, med de rette tiltag?

    Kommentar by Hr. Snusk — 27. august 2019 @ 21:44

  9. Bent Nielsen, danskerne er pisseligeglade! Hvis man smider lidt fakta på bordet, så griner de bare dumt overbærende, måske lidt hånligt, og ellers går de i aggressivt forsvar for muslimerne. Jeg har tabt troen på at de vågner. Seneste folketingsvalg var, for mig, sømmet i ligkisten.

    Kommentar by Hr. Snusk — 27. august 2019 @ 21:48

  10. Bent Nielsen skrev: ” …kun to procent danskere har kendskab til og FORSTÅR hvordan politikerne er på vej til at udlevere Danmark …”

    Det er muligt at du har ret. Men det kan heller ikke udelukkes, at mange flere er vågne, har kendskab osv, men simpelthen ØNSKER denne udvikling, måske fordi de er blevet massivt hjernevasket med løgne om den “onde hvide mands” skyld i alverdens dårligdomme og ulykker igennem historien.

    Kommentar by HN3 — 27. august 2019 @ 21:57

  11. …fortsat

    På valgaftenen mødtes jeg kort med et familiemedlem, som bor i et liljehvidt område med sine tre lyshårede unger (alle de andre børn på deres skolefotos var også hvide og generelt meget lyshårede) og hans kone som er strawberry blond. På vej ud af døren sagde jeg til ham, at selvom Nye Borgerlige skulle komme ind, så ville hans parti (rad V) trods alt få en fin fremgang. Reaktionen? “Ja, men så kan jeg jo også sige, at jeg har stemt på et økonomisk ansvarligt parti.”

    Jeg lod den ligge der…

    Kommentar by Hr. Snusk — 27. august 2019 @ 21:58

  12. .

    # Hr. Snusk…. ja, ha ha, og hulk hulk, det med at de Radikale er økonomisk ansvarlige er jo en vits, en rigtig dårlig vits. Partiet har i årtier ført en aldeles u-ansvarlig økonomisk politik. Hundredvis af milliarder af kroner har R været med til at ødsle væk på idiotiske og landsskadelige projekter. Uden de radikale rødfascister kunne vi danskere have været sparet for utallige økonomiske og menneskelige ulykker.

    Men med propaganda er partiet blevet hvidvasket og fremstillet som fornuftens parti, selvom det består af skøre kugler, hårdkogte kommunister og nyttige idioter. Partiet er nok endnu mere korrupt end Venstre.

    Kommentar by TP — 27. august 2019 @ 23:20

RSS feed for comments on this post.