29. august 2019

Kollektivistiske Enhedslisten: “Fire mennesker ligger halvnøgne i ske i borgmesterens seng…”

Ninna Hedeager Olsen har sygeorlov til retssagen er overstået, men det vil nok være svært at fortsætte det sorte arbejde på Thunø Kro, nu hvor medierne er på sporet. Føljetonen om Enhedslistens seksuelle eskapader i København er gaven, der bliver ved med at give.

Et humoristisk oprids af Torben Mark Pedersen på Facebook.

“Fire mennesker ligger halvnøgne i ske i borgmesterens seng, hvor hendes elsker har sex med en pige, han har kysset med i løbet af aftenen, men som normalt ikke er til mænd.

Borgmesteren er vågen, men lader som om hun sover, mens hendes elsker, som hun i øvrigt også har kysset med samme aften, holder om hendes hofte for at give ekstra afsæt for samlejet.

Borgmesteren griber ikke ind eller beder dem stoppe. Hvorfor? Var hun bange for at virke jaloux eller snerpet, fordi hendes elsker og en veninde har sex i sengen, hvor hun ligger og er en ufrivillig part i samlejet? Eller er det normalt for borgmesteren, at andre mennesker dyrker sex i hendes seng, når hun selv ligger afklædt ved siden af?”

(Scene fra John Cameron Mitchells Shortbus, 2006)

Oploadet Kl. 08:39 af Kim Møller — Direkte link72 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/103917/trackback

72 Comments »

  1. Det er ikke fair at skatteyderne skal betale for at Enhedslisten driver swinger klub, en swinger politiker med status af borgmester er uværdig til at beklæde stillingen, i dag udstiller politikerne sig som selv udråbte solkonger der udnytter skatte slaverne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 29. august 2019 @ 09:07

  2. Og borgmesteren lykkedes med at få en lægeerkæring på hendes noget tvivlsomme sygdomsforløb hos Iranske Læge Mohammed Nouhravesh med 2,4 stjerner ud af 5 på google-anmeldelse

    Kommentar by Sebastian — 29. august 2019 @ 09:30

  3. Helt fra starten har jeg haft en fornemmelse af noget besynderligt omkring den sag, at en central puslespilsbrik manglede.
    Det har nok været det at borgmesteren har været så central i både at overbevise offer og gerningsmand i at der rent faktisk har været foregået en forbrydelse og derefter har været så psykisk medtaget, der har gjort mig mistænksom.
    Det at hun har været i forhold til listepikken får det hele til at falde på plads.
    At blive vraget for en yngre og formodeligt kønnerer kvinde er ikke den bedste forudsætning for at komme med en neutral vurdering af forløbet.

    Om der har været tale om en voldtægt eller ej må afhænge af om offeret har været ved bevisthed eller ej. Hverken gerningsmanden eller den forsmåede borgmesters udsagn er meget værd.

    Den anklagede er dog noget af en snigerkonge, der til fulde bekræfter mine fordomme om venstrefløjens mandelige feministers motiv for at tale de splittergale hippikvinder efter munden.

    Kommentar by Sorte Smølf — 29. august 2019 @ 09:43

  4. Hvis man har brug for et ø-lejr ophold med en anden kvinde, efter et så voldsomt overgreb som at blive rørt lidt på brysterne og hoften, så må det da mindst kræve et års ophold på en Polynesisk Stillehavs-ø med et helt harem, hvis vennerne til festen havde været de sædvanlige muslimske ‘gangbangers’, Enhedslisten ynder at omgive sig med.

    Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at det her får nogen videre konsekvenser for Ninna Hedeager Olsen. Hun har allerede spillet offerkortet, der i dag automatisk fritager enhver kvinde for alt hvad der bare ligner personligt ansvar. Og at der tilsyneladende ikke er nogen, eller noget, de danske vælgere viger tilbage fra at stemme på, det er jo allerede fastslået med syvtommersøm.

    Kommentar by Kimski — 29. august 2019 @ 09:49

  5. Måske Venstre skulle tage ved lære af dette til deres næste landsmøde?

    Kommentar by redneck — 29. august 2019 @ 10:06

  6. Hvem er det nu lige, der ejer og drive de værste leasingfirmaer i Dummark; ja du gættede Mustafa, Ali og Muhamed Perkersen, forbyd islam i Danmark.

    Leasingfirmaerne er ufrivilligt kommet i centrum efter flere voldsomme episoder med vanvidskørsel i de såkaldte muskelbiler, der ifølge politiet ofte føres af bandemedlemmer.

    Problemet er, at føreren i mange tilfælde ikke er ejer af bilen; den leases nemlig og står i en anden persons navn, en såkaldt stråmand.

    Det gør det svært for politiet at forhindre bandemedlemmer i at skaffe en ny bil, selvom de pågribes for vanvidskørsel.

    Vanvidskørsel førte i slutningen af juli til, at en 35-årig politibetjent mistede livet i indre København. Lørdag blev en svensk og en norsk mand ramt af en sort Audi, der kørte over et fodgængerfelt med cirka 100 kilometer i timen.

    Indtil nu har leasingfirmaerne forholdt sig tavse, mens politikerne har diskuteret, hvordan vanvidsbilisterne bekæmpes, men nu tager brancheforeningen bladet fra munden og kommer med en appel til regeringen.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 10:07

  7. Forbyd psykopater

    Kommentar by Cat Girl — 29. august 2019 @ 10:19

  8. Hvordan var det nu lige det gik den nordjyske politiker, der frekventerede en swingerklub?

    Kommentar by O — 29. august 2019 @ 10:21

  9. “Carlo” kl. 10:07

    Bortset fra de to første ubehjælpsomt formulerede linjer copypaster du Theis Lange Olsens journalistiske arbejde for DR’s hjemmeside uden at kreditere ham.

    Rapser du også i butikkerne?

    Og hvad har det i øvrigt med Enhedslistens sexorgier at gøre?

    Stram op.

    Kommentar by np — 29. august 2019 @ 10:27

  10. Carlo, har du drukket???

    Kommentar by kaj — 29. august 2019 @ 10:29

  11. Lad mig i øvrigt belære dig “Carlo”:

    Du kan jo sagtens komme med et ekstrakt af artiklen, formuleret med dine egne ord, og derpå linke til artiklen.

    Er det sproget, der er en barriere?

    Kommentar by np — 29. august 2019 @ 10:35

  12. Idag føler så mange kvinder sig krænket, bare de får et lille klask på bagdelen er den gal. uha– i de gode gamle dage, var det da bare et kompliment at man var en lækker sild.
    Ninna Hedeager Olsen må da have et ansvar for hvor mange hun inviterer ind på sengen. Ja ansvar er en by i Rusland idag. Hun burde ikke være borgmester mere.

    Kommentar by IES — 29. august 2019 @ 10:53

  13. .

    Både Enhedslisten, de radiGALE, Uffe Elkærs bøsse-parti har længe arbejdet på at omdanne Danmark til en mellemting mellem Sodoma og Gomorra og Libanon/Sverige/Balkan/Venezuela/DDR.

    Når man tænker på hvor vægelsindede kvinder kan være, virker det lidt underligt at man har holdt den anklagede fængslet i ugevis, inden man véd om anklagen holder. Når man tænker på hvordan anklagede for mordforsøg, salg af giftige stoffer og andre ting hvor ofrene er blevet lemlæstet eller skadet meget alvorligt, ofte bliver sat på fri fod indtil sagen optages til dom, virker det inkonsekvent at man holder denne mand indespærret så længe. Fornylig har man jo løsladt stribevis af mistænkte, fordi der muligvis har været tele-data fejl i deres sager.

    Men der må da have været mange andre omstændigheder der talte for deres skyld. Og hvorfor er det en advokat, statens sagfører, som får dem løsladt? Burde det ikke være justitsministeren der påtog sig ansvaret?

    Hørte iøvrigt Rosa Lund fra EL i P1. Hun virker ikke særlig klog.

    “np”s kommentar til Carlo er også lidt ved siden af. De to første linjer er da ikke ubehjælpsomme, og resten af “np”s tekst er også noget fnidder.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 29. august 2019 @ 10:55

  14. Endelig noget politik man kan forstå, og en grund til at bevæge sig ind i Politik…..i stedet for swingerklubben :-) :-) :-). Støt SIAD (og lad lemmet hænge). Med eller uden lem :-) Medlem . God torsdag.:-) mvh Michael Unna :-) :-) :-)

    Kommentar by Michael Unna — 29. august 2019 @ 10:57

  15. Nå, ser nu at “np” også vil belære Carlo. Ja, ja, men så må vi jo håbe at “np” er i stand til det, men man har vel lov til at tvivle.

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 29. august 2019 @ 11:00

  16. Haha, jeg håbede Kim ville begå en blok om det her. Bølgelængde.

    Kommentar by Johnson — 29. august 2019 @ 11:11

  17. Øv, jeg kan ikke læse TMP’s oprids.

    Kommentar by Johnson — 29. august 2019 @ 11:12

  18. PS:

    KLANER DEMONSTRERER DERES MAGT MIDT I EUROPA

    MERKEL HAR ÅBNET OP FOR ET KRIMINELT HELVEDE

    MÆNGDEN AF BOMBEEKSPLOSIONER, OVERFALD OG MORD I SVERIGE ER CIRKA HUNDRED-DOBLET

    Se den korte avis og Snaphanen

    Kommentar by ALEXANDER BEAUMONT — 29. august 2019 @ 11:12

  19. Det Lille Muhamedaner-Skub igen-igen?! forbyd islam i Danmark.

    Der kører lige nu ingen tog mellem Svendborg St. og Stenstrup St.

    Det skyldes en personpåkørsel ved Svendborg, hvor en person er afgået ved døden efter at være blevet ramt af et tog.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 11:56

  20. Moské det er personlige erfaringer der få venstretossernes kvinder til at beskylde ALLE mænd for voldtægt?

    Kunne man anbefale at venstretossernes kvinder frekventerede andre mænd end beta´er der er nødt til at liste den i mål Eks. almindelige mænd?

    Kommentar by Santor — 29. august 2019 @ 12:02

  21. Enhedslistepik!

    Kommentar by Kunta — 29. august 2019 @ 12:53

  22. Er kommunister puritanere eller hedonister?

    I teorien det første, i praksis det sidste

    Kommentar by Snaphanen — 29. august 2019 @ 12:57

  23. Burde hun ikke hedde Bordelmutter i stedet for Borgmester?? Sådan en klam, klam liderlif SO!! Gid vi kunne komme af med EL, Alternativshomoerne og de Radigale. Dk ville blive et bedre sted uden dem.

    Kommentar by Kuffar — 29. august 2019 @ 13:01

  24. Ang. radioavisen i dag.

    Nå, nu skal mændene handicappes gennem TVUNGNE barselsferier. Det kaldes et fremskridt for “ligestillingen”. Det er den sædvanlige røde feminisme: politik-kvinderne konspirerer mod mændene og mod familiernes økonomi.

    Vanvidskørslerne skal stoppes, men mon ikke det bliver svært så længe vanvidskørsel i overmotoriserede biler ikke straffes på linje med besiddelse af revolvere og pistoler? (En politibetjent blev dræbt/myrdet på en bro, og to fodgængere er kørt ned, vistnok i et fodgængerfelt, med 1OO km i timen. Tre trafikmord inden for en uge foretaget af “berigere”.

    Meget, meget anbitiøse planer om et stort klima-felttog til mange, mange milliarder kroner.

    Man vil stille op mod 7OO advokater gratis til rådighed for 7OO kvinder der føler sig krænket over at nogen har hentet nøgenbilleder som madammerne selv har lagt ud på fjæsbook. Igen skal skatteborgerne betale.

    (Derimod er der ikke penge til medicin til en del danskere ramt af muskelsvind og andre alvorlige sygdomme. Her skal der spares. Der skæres også ned på anden service. Nu kan det være næsten umuligt at ringe et hospital op. Og på Sjælland kan man pt. ikke ringe til 112 pga. TDC slendrian)

    Kommentar by TP — 29. august 2019 @ 13:04

  25. #19 Fantastisk! =)

    Kommentar by Sorte Smølf — 29. august 2019 @ 13:06

  26. @ 17 mærkeligt, at folk nærmest drysser ned på skinnerne for tiden. Politiet burde jo advare danskerne, men uha, de frygter vel, at der skal blive bøvl, hvis folk får øjnene op for skubbe-terrorisme! Stå på MIDTEN af perronen, hvis du absolut skal med DSB! Vi kan godt gætte, hvad næste påfund bliver. .

    Kommentar by Kuffar — 29. august 2019 @ 13:08

  27. Der går rygter om en 4. person til stede i lejligheden. Kan det bekræftes? og hvis ja, hvem beskytter man med denne mørklægning

    Kommentar by k. m. — 29. august 2019 @ 13:15

  28. Carlo Di Napoli II, ALEXANDER BEAUMONT og TP – hvorfor bruger i ikke OFF TOPIC?

    Kommentar by anno — 29. august 2019 @ 13:20

  29. Der er ingen af jer der fatter, hvad politik går ud på. Enhedslisten viser det :-) :-) :-).

    Kommentar by Michael Unna — 29. august 2019 @ 13:21

  30. @ k. m. — 29. august 2019 @ 13:15
    Den 4. person i lejligheden (og sengen) er borgmesterens kvindelige “roommate” jf artikel i Ekstrabladet.

    Hvad “roommate” så dækker får stå hen i det uvisse. Men var det en medlejer havde personen vel gået ind i sin egen seng for at sove, da selv en borgmesterseng må være fyldt med 4 personer? Så tanken at det måske er borgmesterens kvindelige elskerinde er da nærliggende?

    Kommentar by redneck — 29. august 2019 @ 13:29

  31. Kuffar 13:08

    Jeg orienterer mig—og lærer samtidig mine børn—om kommende tog på de to spor, jeg på på perronen for (skiltene viser om der kommer gennemkørende (IC eller godstog)).

    Og så vælger jeg og mine børn at stå ved en tyk stolpe og/eller reklamenskiltet på midten af perronen. På den måde kan vi bruge reklamen eller stolpen som værn mod enhver islandsk skubber, der skal rykke rundt på 109 kg ægte viking for at få mig ned og ligge på skinnerne.

    Mine børn har jeg lært at kradse hårdt ind i øjnes hulrum med pegefinger og langemand med voldsom kraft og sparke og bruge knæ med ekstrem kraft i skridtet igen og igen på Muhamed og Ali, og IKKE STOPPE MODANGREBET førend, islams hjernedøde soldater ligger og leder efter deres kugler og øjeæbler på perronen. #KRAV MAGA forbyd togskubbere og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 13:29

  32. RETTELSE: på de to spor, jeg er på perronen for (skiltene viser om der kommer gennemkørende (IC eller godstog)) (…) som værn mod enhver islamisk skubber, der skal rykke rundt på 109 kg ægte viking for at få mig ned og ligge på skinnerne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 13:33

  33. Venstreorienterede er da hedonister, jævnfør ungdomsoprørets “fri kærlighed”, åbne forhold og kollektiver i oppostion til den borgerlige kernefamilie.

    Her på det seneste er der måske vendt op og ned på det, med MeToo-bevægelsen.

    Som på alle andre områder er det en mærkelig dobbelttydig tid, vi lever i. Der er masser af (grænseoverskridende) sex i medierne og kulturen. Nøgenløb. LGBT-parader. Selvbiografier om folks sexliv. Alt hænges offentligt til skue.

    På den anden side har man et næsten puritansk syn på, hvordan mænd og kvinder skal omgås, og hvor et blik eller en frisk bemærkning bliver udlagt som sexchikane – se historierne om Trump og især “hekseprocessen” mod Brett Kavanaugh.

    Endelig oplever jeg mange unge som mere blufærdige end tidligere. Måske tager jeg fejl, men det ville være et godt tegn, for er der noget denne forråede og kaotiske verden har brug for, så er det uskyld.

    På den måde er der noget fortidigt over sexorgiet hos enhedslisteborgmesteren. Jeg forstår i øvrigt ikke, hvis hun får lov til at fortsætte på sin borgmesterpost af partiet.

    Kommentar by np — 29. august 2019 @ 13:43

  34. # Kuffar 13.o8

    Set med politikernes øjne vil det jo være dejligt, hvis al terror kan puttes ind under “uheld”. Så det er nok politisk korrekt hvis migrant-mord i tog-trafikken kaldes at folk selv drysser ned på skinnerne foran frembrusende tog.

    Kommentar by TP — 29. august 2019 @ 13:49

  35. #6 Det burde være muligt at forbyde personer med en plettet straffeattest (el. i hvert fald dem med volds- eller narkodomme) både at lease biler og at drive leasingvirksomhed.

    Kommentar by Odo — 29. august 2019 @ 13:55

  36. Kim, denne tråd vidner om, at moderation kunne hæve niveauet betragteligt. Et simpelt krav kunne være, at man holdt sig til emnet.

    Kommentar by Gert Jansson — 29. august 2019 @ 14:07

  37. @ np — 29. august 2019 @ 13:43

    Jeg mener ikke man partout kan sætte lighedstegn mellem seksuel eksperimenterende og venstreorienteret overbevisning. Jeg kender selv lidt til swingermiljøet, både via bekendte og som deltager, og det er min klare overbevisning der er alle politiske spektre repræsenteret. Nu taler jeg udfra en jysk synsvinkel og der kan sagtens være andre normer i hovedstaden, men f. eks i klubber er ikke-etniske mænd abslout ikke populære

    Kommentar by redneck — 29. august 2019 @ 14:07

  38. redneck kl. 14:07

    Jeg tænkte mest på den seksuelle frigørelse i tresserne og halvfjerdserne, som jeg forbinder med venstreorienterede og kulturradikale.

    Men jeg har svært ved at tyde vores samtid. Den virker så mangetydig og selvmodsigende.

    Mener du så også, at man ikke kan sætte lighedstegn mellem LGBT og venstreorienteret overbevisning?

    Kommentar by np — 29. august 2019 @ 14:26

  39. np 14:26 Jeg tænkte mest på den seksuelle frigørelse i trusserne, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 15:10

  40. @ np — 29. august 2019 @ 14:26
    “Mener du så også, at man ikke kan sætte lighedstegn mellem LGBT og venstreorienteret overbevisning”

    Hvis du mener LGBT som “bevægelse” så jo. Det er afgjort typer til venstre for midten der kører med på den vogn.

    Hvis du derimod tænker på folk der er homo/biseksuelle tror jeg ikke der er den store forskel. Den tilsyneladende forskel hænger sammen med at venstreorienterede homo/biseksuelle har et behov for at promovere deres seksualitet på et helt absurd plan modsat de mere højreorienterede af slagsen.

    Og igen, der er mange faktorer der spiller ind. LGBT optog hører storbyerne til, folk ude på landet er mere afdæmpede. Jeg voksede selv op i det indre Vendsyssel, og der var en bondemand/kone der gik i dametøj som man gjorde i 70’erne. Med sorte gummistøvler og tørklæde om håret når han var i roerne… han var afgjort trans men stemte sikkert venstre…. og var aldrig med i noget optog

    Kommentar by redneck — 29. august 2019 @ 15:16

  41. Gang er Perker Ghettoen 1: Håndgranat medfører større politiaktion
    Fundet af en håndgranat har medført en større politiaktion og afspærringaf et område omkring Ishøj Søvej.

    Heldigvis var håndgranaten ufarlig, for den var uden split og detonator. Københavns Vestegns Politi oplyser dog, at de opretholder afspærringen indtil deres arbejde på stedet er færdigt.

    Er det ramadan eller eid?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 15:23

  42. 33) og 36) jeg mener heller ikke Simon Spies var Venstreorienteret,….eller muslim :-) (Hedonist? ja ja ja). De fleste swingere er (såvidt jeg er orienteret….på det mentale plan) travle forretningsfolk :-).

    Kommentar by Michael Unna — 29. august 2019 @ 15:24

  43. Gang i Perker Ghettoen 2: Københavns Pestegns Politi er massivt tilstede på Gillesager i Brøndby, hvor vi undersøger et mistænkeligt forhold. En person kørt på hospitalet. Til pressen: Vi har meget travlt lige nu og har pt. ikke mere information.

    Er det ramadan eller eid 2?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 15:24

  44. 42) Klan et imod Klan 2 i bebyggelsen. Mit gæt.Måske lidt kærlighed på tværs af Klanerne har ødelagt den gode stemning. Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Tror stadigvæk ikke Simon Spies var Venstreorienteret…..men jeg kan selvfølgelig tage fejl. :-).

    Kommentar by Michael Unna — 29. august 2019 @ 15:27

  45. Underlig sag ja.

    Hvorfor kunne kvinden ikke bare sige stop?
    Hvis kvinden ikke var ved bevisthed, burde NHO så ikke have stoppet samlejet?
    Har man ikke pligt til at stoppe en forbrydelse, i det mindste ringe til politiet?
    Hvad med den fjerde kvinde, burde hun ikke have sagt stop, eller var hun også bevidstløs?

    Siden de alle kendte manden, NHO havde ham som bolleven og at de var trygge nok til at feste med ham hele natten. Hvorfor kunne de ikke sige fra? Var han farlig eller truende?

    Hvis man som kvinde har lagt op til ballade en hel aften, men så ikke vil have sex, ja det er jo fair nok. Men så skal man da sige fra, når manden fejlagtigt tror at der skal ske noget mere.

    I mine øjne så er voldtægt stadig en fysisk forbrydelse, der kræver at en af parterne siger fra, eller ikke er i stand til at sige fra (Pga. rusmidler eller sygdom), eller trusler/vold.
    NHO siger selv at hun var ved bevidsthed. Så der var da en der kunne have gjort noget.

    Desuden har jeg set i Gillette reklamen at man skal minde hinanden om dårlig opførsel og stoppe det i tide. Hvorfor ikke minde manden om at han går over stregen? Det gør man først

    Jeg kan blive ved!

    Kommentar by Realist — 29. august 2019 @ 15:29

  46. Må være en retssag med nogle saftige spørgsmål.

    Hvordan kom trusserne af? Var hun våd eller måtte du smøre hende i fissen?
    Hvilke lyde og andre reaktioner kom fra forudrettede mens du pumpede løs?

    Kommentar by Zatopek — 29. august 2019 @ 15:35

  47. Kim, denne tråd vidner om, at moderation kunne hæve niveauet betragteligt. Et simpelt krav kunne være, at man holdt sig til emnet.

    Kommentar by Gert Jansson — 29. august 2019 @ 14:07

    Glem moderation; Off Topic har ikke virket i minimum fire år, forbyd moderation og forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 16:26

  48. “Glem moderation; Off Topic har ikke virket i minimum fire år, forbyd moderation og forbyd islam i Danmark.”

    – off topic virker udemærket, forbyd narcissister i kommentarsporene.

    Kommentar by anno — 29. august 2019 @ 16:47

  49. anno, jeg har i perioder oplevet, at alt hvad jeg forsøgte at poste i OT røg i “Awaiting moderation” og aldrig dukkede op. Hvorfor, kan hverken jeg eller Kim Møller svare på.

    Kommentar by Hr. Snusk — 29. august 2019 @ 17:04

  50. Carlo Di Napoli II

    Du spammer de her tråde med totalt off topic kommentarer. Opret din egen blog, hvis du har så meget på hjerte. Mvh

    Kommentar by kaj — 29. august 2019 @ 17:08

  51. @ Realist — 29. august 2019 @ 15:29.

    Nu er du jo ond, sådan at bruge deres egne argumenter imod den :)

    Kommentar by Santor — 29. august 2019 @ 17:17

  52. Sortarbejderen, skruebrækkeren, drukorgiemutteren, løgneren og socialsvindleren fra Nørrebro i Kbhvn, har sikkert også begået mened og falsk anklage sammen med stofmisbruget til hendes orgier; er der optaget honeypot-film á la Epstein? ” I 4-bandens tegn” , hvem har ellers ligget, stået, rodet, suttet, drukket, røget, pisset og spillet idiot i den lille seng, eller bollodrom?
    Sygdomslisten giver dig svaret!

    Kommentar by Hul igennem? — 29. august 2019 @ 17:19

  53. Sorry i 44) det er 43) jeg mener…..ordnung muss sein. :-)

    Kommentar by Michael Unna — 29. august 2019 @ 18:24

  54. 45) Ja… mærkelig sag….Men det er jo Enhedslistens selvforståelse i en eller anden mærkværdig intim sammenhæng, om voldtægt. Kan være de bare havde crashed ud med tøj på i sengen?????

    Kommentar by Michael Unna — 29. august 2019 @ 18:27

  55. Du spammer de her tråde med totalt off topic kommentarer. Opret din egen blog, hvis du har så meget på hjerte. Mvh

    Kommentar by kaj — 29. august 2019 @ 17:08

    Never gonna happen.

    Not in a million years, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 18:37

  56. kaj 17:08 og pas dig selv din fucking stjernepsykopat. Er det Niels O, det dumme svin, der går igen på Uriasposten nu?, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 29. august 2019 @ 18:41

  57. #51 Santor
    Hey! I’m the best a man can get! :)

    Hvordan virker den der sagnomspundne Off Topic funktion lige?
    Jeg plejer bare at skrive OT, så kan folk bedre springe over hvis de ikke gider læse det.

    Kommentar by Realist — 29. august 2019 @ 19:07

  58. Realist, øverst i højre margen, lige over Dannebrog med Støt Uriasposten.

    Kommentar by Hr. Snusk — 29. august 2019 @ 19:11

  59. #54 Michael Unna
    Der er vist tale of penetrering. Enig med dig i at de nye definitioner på voldtægt er noget mystiske.
    Specielt ideen med at man kan ombestemme sig, hvad fanden sker der for det?

    Kommentar by Realist — 29. august 2019 @ 19:12

  60. #58 Hr. Snusk
    Uf! Jeg er blind og dum! Tak

    Kommentar by Realist — 29. august 2019 @ 19:13

  61. >21 Enhedslistepik! @Kunta — 12:53
    Ha! Den skal jeg huske. Mere om “gerningsmanden” som NHO kalder ham:
    http://fightthepowerwithfreespeech.blogspot.com/2019/04/pikant-nat-i-enhedslisten-s.html

    Kommentar by Hertz — 29. august 2019 @ 19:27

  62. EL-festen i borgmestersengen er sq nok den sande årsag til, at EL, efter flere års viden, pludselig har bestemt sig for, at ekskludere steningsimamen Kasem Ahmad?
    Mon de andre iSlamtro EL-medlemmer fortsat vil spille med under Taqiya-flag eller vil de gribe chansen og forlange at alle der deltog i løjerne eller lignende skal ekskluderes? I så fald er der vist ikke mange etniske EL-medlemmer tilbage på de bonede gulve.
    mine formodninger om, at islam vil kuppe sig til magten, kan blive tydelig-gjort før end ventet.

    Kommentar by M.S. Carstens — 29. august 2019 @ 23:56

  63. Jeg har desuden en meget påtrængende fornemmelse, af at der har været en med islam-kultur med i sengen/soveværelset/festen. Ved nogen hvem den lespiske veninde er?

    Kommentar by M.S. Carstens — 30. august 2019 @ 01:11

  64. Der kan selvfølgelig være tilføjet et vis ironi, når festen og ikke mindst efterfesten hos Enhedslistens borgmester beskrives af Uwe Max Jensen og andre som et saftigt sexorgie.

    Men jeg får nærmere indtrykket af det modsatte. Når 4 voksne lægger sig i en ske for natten, tænker man snarere på børns adfærd – børn der bare vil sove, og hvor sex selvfølgelig ikke eksisterer.

    Der er så noget typisk over, at umodne idealister, der aldrig er blevet mentalt voksne, og derfor optræder som børn, rammes af panisk overreaktion, når de helt uventet bliver revet ud af deres barnetilstand og mindet om, at de har voksne kroppe.

    Man får den tanke, at de er et produkt af fri en opdragelse, hvor der aldrig har været nogen tilskyndelse er til at blive voksne og indgå et seriøst og forpligtende forhold, men hvor det hele bare flyder i en blanding af naiv barnlighed og uforpligtende pansex. I en sådan uforpligende og konsekvensfri verden, er jalousi selvfølgelig ikke-eksisterende. Men for en udenforstående virker det som om, at det er jalousi, der er det egentlige motiv til voldtægtsanklagen.

    Kommentar by traveler — 30. august 2019 @ 05:36

  65. #64 Det er alene lebben, der ødelagde et ellers perfekt orgie. I disse krænkelsestider er det jo bare at lægge sig fladt ned politisk når en LGBTxyzæøå feministisk narrefisse trækker kortet. Der kan være mange grunde til hendes opfattelse. Jalousi, identitetskrise, feministisk hævn, fortrydelse af fulde handlinger osv.
    Det var måske en listepik, men man kan vel ikke sige den på nogen måde var diskret eller burde være helt uventet. Hun burde nok bare have tørret sig bagi og skældt ham ud. Socialister hævder jo ofte at dialog er bedre end straf.

    Kommentar by Zatopek — 30. august 2019 @ 14:35

  66. Hej Zapotek

    Du skriver “Det er alene lebben, der ødelagde et ellers perfekt orgie.”

    Nej det er ikke den såkaldte lebbe, men Ninna Hedeager, der skaber voldtægtssagen og endda først et stykke tid efter. Max jensen skriver således:

    “Om mandagen – dagen efter de hede oplevelser – tager Ninna Hedeager kontakt til sin 30-årige elsker og beder ham komme forbi sin lejlighed. Under besøget lægger borgmesteren ud med at spørge: ‘Hvad fanden er der sket?’. Til den 30-årige mands store overraskelse beskylder hans elskerinde – Ninna Hedeager Olsen – ham nu for voldtægt af hendes lesbiske veninde.”

    Det lyder helt entydigt som om, at det er Ninna Hedeager, der er drivkraften bag voldtægtsanklagen. Medmindre Max Jensen har beskrevet hændelsen forkert.

    Kommentar by traveler — 30. august 2019 @ 17:32

  67. Så vidt jeg forstod var det lebben, der kontaktede Ninna om at hun havde det dårligt og følte sig voldtaget. Jeg tror ikke Ninna følte andet valg end at bede ham melde sig selv. Men måske har du ret.

    Kommentar by Zatopek — 30. august 2019 @ 18:40

  68. Memo til lebbe med højere moral end alle andre. Placér mænd forrest i gruppeskeen og undgå enhedslistepik.

    Kommentar by Lider af danskhed — 30. august 2019 @ 22:07

  69. Hændelsen kunne være undgået, hvis manden og kvinderne som voksne mennesker havde kendt deres grænser, og manden havde bedt om at sove i sofaen eller et andet sted, eller kvinden havde bedt ham om det – i stedet for at han ender som en tragisk figur i seng med ligeså grænseforvirrede kvinder.

    Men kvinderne slipper tilsyneladende for kritik, selvom de burde være ligeværdige parter i hændelsen. Men her gælder ligestilling ikke. Især ikke i Enhedslisten. Skylden ender alene på enhedslistepikken.

    Det er karakteristisk for den yderste venstrefløj, at grænserne er flydende og kønssignalerne forvirrende, og det er derfor, de er så optaget af, at staten skal ind og regulere deres forhold, da de ikke magter det selv. Der er jo ingen voksen til stede, så staten må træde til ved konflikter.

    Problemet er, at den den yderste venstrefløjs dominerende aktivisme gør, at hele retssystemet og statsapparatet bliver indrettet til deres særlige behov for en voksenerstatning. Og med staten som aktør som den voksne i alle livets forhold bliver resten af samfundet også efterhånden infantiliseret.

    Kommentar by traveler — 31. august 2019 @ 08:15

  70. Dirch Passer;
    ” Altså, der ligger fire kommunister i en dobbeltseng!”
    Keld Petersen;
    ” Hvad hedder de?”
    D; “Lad os sige én hedder Olsen.. … …

    Kommentar by Hul igennem? — 31. august 2019 @ 18:13

  71. #69 Traveller
    Meget præcist, rigtigt og velformuleret!!

    Kommentar by Zatopek — 1. september 2019 @ 07:13

  72. Københavns sygemeldte teknik- og miljøborgmester, Ninna Hedeager Olsen (EL), vender tilbage til sit arbejde mandag 9. september.

    Det skriver Politiken Byrum, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 5. september 2019 @ 15:52

RSS feed for comments on this post.