2. september 2019

Kbhn: Vred far opløser klimaaktivistisk McDonalds-blokade: “Har I et problem? Fucking hippier!”

Der er et fint overlap mellem de mest aggressive klimaaktivister og den revolutionære venstrefløj, og han man lidt erfaring med sidstnævnte segment, så ser man hurtigt kendetegnene. Det kan være piercinger i ansigt, eller noget der indikerer at det ikke kun kun handler om klimakamp, men også om ‘anti-racisme’, ‘anti-kapitalisme’ og det de stadig kalder ‘klassekamp’.

De fleste af alarmisterne i Extinction Rebellion er ganske givet veganere, og når vil blokere indgangen til et McDonalds-restaurant, så ved man hvor det ender. Politiken skriver, at demonstrationen endte med ‘diskussioner, råb og håndgemæng’, og har billeder af en hærdebred far, der fjerner ekstremisterne fysisk for at komme igennem. En moderne helt.

Han vendte sig om og tog en dyb indånding og skreg ‘Har I et problem? Fucking hippier!’. Der var nu kommet et hul i muren af aktivister, og det resulterede i, at demonstrationen blev opløst. Aktivisterne ønskede ikke at demonstrationen skulle udvikle sig til noget voldeligt.” (Politiken, 1. september 2019)

(MacDonalds, Frederiksberg, 2. september 2019; Foto: Facebook)

Oploadet Kl. 16:39 af Kim Møller — Direkte link19 kommentarer

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104018/trackback

19 Comments »

  1. De pissede den forkerte MAND af, priceless underholdning. Halvdelen af klimahyklerne havde sikkert spist der inden for den sidste uge.

    Kommentar by Lider af danskhed — 2. september 2019 @ 17:09

  2. Det findes der kun et ord for :
    DUMT !!!
    At de så ikke greb til fysiks vold er et lille +

    Men ingen tvivl om at de begik vold i den forstand at de forsøgte at hindre folk i at spise hvad de har lyst til og som ikke er udstedt et forbud mod.

    At folk så vælger at indtage noget der knap nok kan betegnes som mad må de selv ligge og rode med

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 2. september 2019 @ 17:20

  3. Bolsanaro, tror jeg nok, har allerede forklaret antifakta vedrørende regnskov, amazonas, det er almindeligt forekommende tørhedsbrande, ok?

    Kommentar by Cat Girl — 2. september 2019 @ 17:43

  4. at demonstrationen blev opløst. Aktivisterne ønskede ikke at demonstrationen skulle udvikle sig til noget voldeligt.”

    Så kan det umuligt have været Antifa.

    Voldelige unge ville gemme våben og angribe Rasmus Paludan
    https://www.msn.com/da-dk/nyheder/krimi/voldelige-unge-ville-gemme-våben-og-angribe-rasmus-paludan/ar-AAGGUyP

    Politiet efterforsker eksplosion i Helsingør: Jævner bygning med jorden

    Kommentar by tavsen — 2. september 2019 @ 17:47

  5. 17:47 Antifakta, det var antifa, de lavede demo

    Kommentar by Cat Girl — 2. september 2019 @ 17:53

  6. tool-boxdag antifa

    Kommentar by Cat Girl — 2. september 2019 @ 17:56

  7. Pave Frans og de hemmelige loger inkl. Jesuitter og Tempelriddere mfl. hygger sig rigtig med at smadre nationerne indefra: Hvordan får vi dog stoppet denne vanvittige programmering og indoktrinering?

    Kommentar by Abdullah Terkelsen — 2. september 2019 @ 18:00

  8. AntiFaktaBürger?

    Kommentar by Hul igennem? — 2. september 2019 @ 18:05

  9. 18:05 Somethingburger? :)

    Kommentar by Cat Girl — 2. september 2019 @ 18:15

  10. Rigtig positiv læsning, når det bekræftes, at den maskuline mand stadig lever i små lommer i hovedstaden og at denne tilmed giver det venstreradikale affald lidt modspil.

    Derfor: Tak til den hærdebrede familiefar for at sætte lidt skik på møgungerne og det venstreradikale affald!

    Kommentar by Polka — 2. september 2019 @ 18:46

  11. Jeg er nødt til at vise det her link : https://www.youtube.com/watch?v=6sM8pDH-HMc

    Enjoy!

    Kommentar by Santor — 2. september 2019 @ 19:13

  12. “Den gode Lars Andersen med en mobiltelefon. Priceless!”

    Lige præcist. Tænk så hvis man satte den form for reportage i system så det skete hver gang. Så er det slut med at stole på MSM’s version af hvad der skete eller hvad de undlod at skrive om.

    Udover det er det ret sjovt med “sut din mors pik” kommentaren til sidst, for i det miljø kan det faktisk være realistisk:)

    Kommentar by Per — 2. september 2019 @ 22:29

  13. Grunden til at de ikke gjorde så meget modstand skyldes måske at demonstrationen ikke var søgt tilladt, udover det må man betegne Danmark som et hensygnende samfund med indbyggere der kun lukrerer på dovenskab og dumhed og det findes der ingen undskyldning for, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by emmagad — 2. september 2019 @ 22:51

  14. .

    VIDEOEN ER NU SPÆRRET, meddele fjæs-book.

    Kommentar by TP — 2. september 2019 @ 23:34

  15. meddeler

    Kommentar by TP — 2. september 2019 @ 23:35

  16. Nyt link, per favore. Hvor findes videoen?

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 3. september 2019 @ 12:38

  17. 16. Her i sin helhed, men den berømte sekvens er der.
    https://youtu.be/MZVCZ-_IGhs

    Kommentar by Charles Nielsen — 4. september 2019 @ 00:43

  18. 16. En anden video i sin helhed, men den berømte sekvens er der.
    https://youtu.be/yKf1-E-juis.

    Hvor i Lars Andersen kommenterer.

    Kommentar by Charles Nielsen — 4. september 2019 @ 00:48

  19. Kender nogen mandens navn? vh Simon Andersen, Berlingske

    Kommentar by Simon Andersen — 6. september 2019 @ 11:02

RSS feed for comments on this post.