3. september 2019

Kolding: 26-årige kvinde stukket i ‘mave, hals, ryg og nakke’, faldt herefter fra altan – tre mænd sigtet

Tilbage i 2006 skrev Politiken om det svenske fænomen ‘altanpiger’. Kvinder, typisk unge piger, der af familien presses til at gøre selvmord ved at springe ud fra altanen, så familien slipper for at begå æresdrab. Der er ingen kendte tilfælde i Danmark, lød det i omtalte artikel.

Mandag aften blev en 26-årig kvinde stukket i ‘mave, hals, ryg og nakke’, hvorefter hun faldt ned fra førstesalen. Kvindens tidligere samlever, hans bror samt en tredje mand er ifølge JV.dk sigtet for forsøg på manddrab.

En historie fra EB.dk – Kvinde stukket ned og styrtet fra første sal.

“En 26-årig kvinde blev stukket med kniv og derefter på en eller anden måde styrtede ned fra første sal i en ejendom i Kolding mandag aften.

… Mændene er kvindens 37-årige tidligere samlever, hans 29-årige bror og en tredje mand på 26 år. Politiet ved mandag aften ikke, om den 26-årige er bekendt til kvinden, hendes samlever eller dem begge.

I lejligheden var også det tidligere pars toårige barn, som nu er overgivet til de sociale myndigheder.”

Skovvejen, Kolding; Foto: Maps)

“Vi får klokken 18.13 en melding om, at en kvinde er faldet ned fra første sal på Skovvejen i Kolding. Da vi når frem, viser det sig, at hun har fået adskillige knivstik.” (vagtchef Jørn Bystrup,Sydøstjyllands Politi)

Oploadet Kl. 14:01 af Kim Møller — Direkte link41 kommentarer
Arkiveret under:

The URI to TrackBack this entry is: http://www.uriasposten.net/archives/104068/trackback

41 Comments »

  1. “Politiet ved mandag aften ikke, om den 26-årige er bekendt til kvinden, hendes samlever eller dem begge.”

    Mit gæt vil være det er en fætter. Og han er ikke lyshåret.

    Kommentar by Erik — 3. september 2019 @ 14:06

  2. Tak, kære Kim Møller, for at finde mine tre indlæg i de andre tråde og ophøje denne barbariske nyhed til denne selvstændige tråd, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 3. september 2019 @ 14:14

  3. For satan da, hvor de hygger sig, kan i mærke “berigelsen” derude, folkens?

    Jeg kan stadig huske en tid, hvor et mord var noget der kun skete hver fjerde eller femte år, og ofte var så sensationelt, at man kunne læse om det i ugevis bagefter, samt også i Svenske og Norske aviser.

    Kommentar by Kimski — 3. september 2019 @ 14:20

  4. .> Carlo Di Napoli II

    Det er fint du linker, men jeg har slet ikke tjekket debatten i dag. :-)

    Kommentar by Kim Møller — 3. september 2019 @ 14:29

  5. Dejligt at Louise havde livskraft til at overleve det forfærdelige overfald, men fik nok hjælp fra sin tro som aktiv baptist/kristen, man hvad gjorde hun turde blande religioner, da sønnen (næsten 3 år) er muslimsk?

    Kommentar by ReturnToSender — 3. september 2019 @ 14:37

  6. Dette var aldrig sket….hvis de bare var blevet ordentligt integreret…-ja ja ja…sort humor (Skal man grine eller græde?). Støt SIAD. mvh Michael Unna

    Kommentar by Michael Unna — 3. september 2019 @ 14:49

  7. Og i bt
    https://www.bt.dk/krimi/to-aarigt-barn-var-i-lejlighed-da-kvinde-blev-forsoegt-draebt

    Kommentar by Anonym — 3. september 2019 @ 14:50

  8. Heldigvis er der styr på tingene: Skovvangen er omfattet af ghettopakken og skal delvis nedrives.

    https://www.jv.dk/kolding/243-boliger-skal-rives-ned-i-Kolding-ghetto/artikel/2711964

    Det er nok frustrationen over dette der førte til tragedien?

    Kommentar by redneck — 3. september 2019 @ 14:55

  9. 14:49 De skja intjeægræress bædre :D ! ! !

    Kommentar by Cat Girl — 3. september 2019 @ 15:06

  10. Vi kan ikke affinde os med alt dette pis, de skal fjernes fra vores land, da de har sprunget 10 bomber for meget og danskerne har 179 stemmer for lidt i folketingssalen, selvom det er vores land, og vi skal ikke rive noget ned, vi skal smide perkerne ud

    Kommentar by Cat Girl — 3. september 2019 @ 15:08

  11. så længhe de er samlet i perkerghettoerne, så kan de let bekæmpes, ligeså snart de er ude, så løser i det aldrig

    Kommentar by Cat Girl — 3. september 2019 @ 15:13

  12. ¤

    Return to sender véd at kvinden hedder Louise og er dansk? Har det stået i avisen eller hvad??

    Bortset fra det, vil det blive flere og flere danske kvinders skæbne at blive mishandlet og myrdet, som konsekvens af de landsforræderiske partiers politik. Ligesom det vil blive mange, mange flere danske børns, mænds og familiers skæbne at blive ramt af de blodige konsekvenser af masseindvandringen. Som særlig R, S, SF og EL har været tilhængere af i årevis.

    Borgens samlede politik er totalt hensynsløs overfor vi danskere, og som i Sverige er politikerne ved at miste kontrollen. Det hele kan nemt ende i “svenske” tilstande med terror, bomber, guerillakrig og blodbade.

    Læs om volden og bomberne i Malmø, Stockholm, Paris, London og andre byer.

    Kommentar by TP — 3. september 2019 @ 15:19

  13. Hvis de har ville slå hende ihjel pga hendes kristne(baptist døbt i -15, så det er foregået med åbne øjne, da sønnen er fra okt -17 og stadig aktiv i -18) tro, kan man så kalde det et æresdrabs(forsøg)???

    Kommentar by ReturnToSender — 3. september 2019 @ 15:21

  14. “Return to sender véd at kvinden hedder Louise og er dansk? Har det stået i avisen eller hvad??”

    Næh, tv indslag men politivovse som render ind i opgang>krak 1 sal >krydstjek hendes alder med medlemskab på “sofasurferside”>sønnes alder på FB osv…

    Kommentar by ReturnToSender — 3. september 2019 @ 15:26

  15. ¤

    De ministre vi har været og er belemret med, er uhyggelige typer. Tag den asociale bums Lars Quisling. Se på Joy Mogensen, den begejstrede lesbiske tilhænger af moskeer og faderløse “familier”. Tag Pernille Rosenkrantz som er fuldblods kommunist. Derudover er der politikere som Pernille Weiss der mener at Danmark har plads til 1O-15 millioner afrikanere og arabere. Og der er Sofie Carsten, Pernille Skipper, Jelved og Zenia osv. som er af samme mening.

    Og DR, TV2 og papiraviserne er stadig tavse som østers når det gælder Marokko-traktaten, der kræver statscensur og mangedobling af indvandringen.

    Kommentar by TP — 3. september 2019 @ 15:29

  16. Sandnegere, eller de lortebrune, hvad ellers.?. Danskere har formegen IQ til det der.

    Kommentar by Charles Nielsen — 3. september 2019 @ 15:35

  17. Kommentar by ReturnToSender — 3. september 2019 @ 15:26.

    Imponerende research evner, jeg bøjer mig ydmygt i støvet. ;)

    Kommentar by Kimski — 3. september 2019 @ 15:42

  18. Tænkte nok det var “de farvede” der stod bag… men vidste ikke de var BLÅ?…. er de mon fra blå blok???

    “De tre blå mænd, der alle har udenlandsk baggrund, var sigtet for forsøg på manddrab, og efter grundlovsforhøret blev to af dem varetægtsfængslet. Den ene, en 29-årig mand, slap for at komme i fængsel, mens en 37-årig blev fængslet i to uger og den sidste, en 26-årig, blev varetægtsfængslet i fire uger.”

    https://www.jv.dk/kolding/Maend-sigtet-for-drabsforsoeg-er-blevet-faengslet-Sigtet-for-knivstik-i-hals-og-mave/artikel/2751374

    Kommentar by redneck — 3. september 2019 @ 15:47

  19. Mange af venstrefløjens stemmekvæg, forstår virkelig at udføre vold med manér.

    Kommentar by Flaskeposten — 3. september 2019 @ 15:47

  20. Perkernes og ludernes teleselskab konkurs.

    Det store britiske teleselskab Lycamobiles danske datterselskab, Lycamobile Denmark ApS, er begæret konkurs. Det fremgår af en kundgørelse, som Statstidende har offentliggjort tirsdag morgen. Advokat Henrik Bernt Sanders er udpeget som kurator, forbyd islam i Danmark.

    Kommentar by Carlo Di Napoli II — 3. september 2019 @ 15:48

  21. @Kommentar by Kimski — 3. september 2019 @ 14:20
    Der skal vi meget langt tilbage til en tid hvor Breaking news sensations medier ikke fandtes eller for den sags skyld internettet der gør at hvis fru Hansen i Søndejylland slår en skid så ved hele landet det få minutter efter.

    Dengang var det kun de mest spectakulære mordsager der ramte avisernes forsider men der var flere end dem

    .Den gang blev de små samfunds beskidte vasketøj ikke luftet så flittigt som i dag.

    De sidste 25 år har mordraten med små udsving konstant været faldende på trods af stigende indvandring.

    I 90´erne 60 – 70 om året til i 10´erne 30 – 50 hvoraf en hel del af dem er banderelateret.

    M.h.t Jalousidrab (æresdrab) følger etniske danske mænd nu pænt med i statestikken.

    Det gør selvf. Ikke den omtalte sag mindre modbydelig

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 3. september 2019 @ 16:01

  22. 16:01
    statistik substantiv, fælleskøn
    BØJNING -ken, -ker, -kerne
    UDTALE [sdadiˈsdig] tip
    OPRINDELSE via tysk fra nylatin statisticus ‘hvad der vedrører statssager’, afledt af latin status ‘tilstand’
    Skjul Betydning
    Betydninger
    1.
    (læren om) metodisk indsamling og systematisering af talmateriale, fx med henblik på sandsynlighedsberegning eller udarbejdelse af prognoser
    ORD I NÆRHEDEN kalkulation kalkulering beregning indregning opgørelse regnskab…vis mere
    GRAMMATIK uden pluralis

    Kommentar by Cat Girl — 3. september 2019 @ 16:09

  23. Kommentar by ReturnToSender — 3. september 2019 @ 15:26.

    Okay, efter at du således har fået fastslået at du ikke er ret gammel, (hvilket næppe kommer som en overraskelse for nogen på Uriasposten), så smækker du da bare lige et link op, hvor tre danske mænd skulle have stukket en kvinde ihjel og smidt hende ud over altanen bagefter, ovenikøbet to gange indenfor et meget kort tidsrum. Jeg venter bare med spænding på at se resultatet lige her, okay?

    Derudover vil jeg stærkt have mig frabedt at du kommenterer på mine indlæg fremover, så skal jeg nok vise dig den samme høflighed. Deal?

    Kommentar by Kimski — 3. september 2019 @ 16:22

  24. 16:22 Tror godt vi kan høre at i overvåger os, Kimski og Per Henrik, sammen, 2 – fejl 2: Janusfejl

    Kommentar by Cat Girl — 3. september 2019 @ 16:51

  25. Ups, nr. 23 var selvfølgelig stilet til PHR.

    Kommentar by Kimski — 3. september 2019 @ 16:55

  26. @Kommentar by Kimski — 3. september 2019 @ 16:22

    Jeg er fra 56 og kunne sikkert teoretisk (gudskelov) ha´ været far til dig.

    Da censur er imod bloggens ånd så går jeg da ud fra kommentatorer så heller ikke kan udøve den.

    Hvis du mener at du har retten til at sortere i hvem der må kommentere dine indlæg er det nok ikke den rette platform men snarere SMS,Snapshat eller Email du bør overveje.

    Og til sidst lige den med dit debatoversprings kneb med at afkræve mig et link.

    Så kan du da lige få dette:

    https://www.tv2nord.dk/artikel/fire-maend-kendt-skyldige-i-skagen-drab

    Her vil du så sikkert indvende at det ikke kan sammenlignes da de ikke smed ofret ud fra altanen og at det i øvrigt var en mand

    “Jeg venter bare med spænding på at se resultatet lige her, okay?” og så efterflg. frabede dig det er da lige til kolbøttefabrikken.
    Priceless

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 3. september 2019 @ 17:04

  27. ‘…knivstik i maven…’.
    Gad vidst, om hun har været dum nok til at fortælle sin elskede mand, at hun var gravid igen?

    Kommentar by Bastardo — 3. september 2019 @ 17:17

  28. Det var kvindens egen skyld – hun havde glemt at købe dialogkaffe.

    Mvh,
    Morten Öztergaard

    Kommentar by Thomas — 3. september 2019 @ 17:22

  29. Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 3. september 2019 @ 17:04.

    Så ville du have været verdenshistoriens yngste far, min dreng, så tillykke med det. I øvrigt tror jeg dig ikke over en dørtærskel, for dit sprogbrug og argumentations ræsonnement vidner om en forholdsvis nutidig indoktrinering fra uddannelsessystemet, hvor det handler mere om at få ret, end nogen egentlig dybere reflektering over egne og modpartens argumenter. Men her er hvad jeg ordret skrev i min OP, som du så valgte at svare på:

    “Jeg kan stadig huske en tid, hvor et mord var noget der kun skete hver fjerde eller femte år, og ofte var så sensationelt, at man kunne læse om det i ugevis bagefter, samt også i Svenske og Norske aviser.”

    -Hvorefter du så smider et link fra 2017, altså for ganske nyligt. Kan du selv se hvor filmen knækker for dig, eller skal jeg hjælpe dig lidt mere på vej?

    Der er forskel på at vente på du smider et link, og så at skulle læse dine kommentarer, det må selv en konfliktopsøgende klaphat som du kunne forstå, specielt når jeg ovenikøbet specifikt udbeder mig et link, og dermed ikke mere at dit sædvanlige ordskvalder.

    Jeg husker godt den omtalte Skagen sag, så-e…”The exception proves the rule”, intet andet. But nice try, though.

    Det står dig selvfølgelig frit at svare, men jeg er faktisk færdig med både dig og et evt. svar fra dig.
    Fortsat god dag.

    Kommentar by Kimski — 3. september 2019 @ 17:50

  30. Moské det får de unge piger der savler over islams raske svende til at tænke sig om?

    Kommentar by Santor — 3. september 2019 @ 18:41

  31. Stakkels barn.

    Kommentar by Hul igennem? — 3. september 2019 @ 20:04

  32. JO FLERE, JO BEDRE: HELST ALLESAMMEN.

    Kommentar by dansker — 3. september 2019 @ 21:49

  33. #29
    Perfekt beskrivelse!

    Jeg kender sgu heller ikke nogen fra ’56 der skriver “LOL”, og adfærden er alt for barnlig.

    PHR du er afsløret som en trold/idiot.

    Alternativt er der flere der anvender navnet …

    Kommentar by Realist — 4. september 2019 @ 00:42

  34. Det er synd, vi ikke mere må lære vore sønner, at knivstikkere er feje, især i flok og overfor en enlig kvinde. Men det er selvfølgelig ikke inkluderende …

    – – –

    Kommentar by Morten - - - — 4. september 2019 @ 01:32

  35. Når folk skal ha´deres junk er det set før at de kan blive endog meget agressive.

    Det var da også lidt tarveligt at prøve at forhindre er der går så desperat målrettet efter at forøge sit i forvejen korpulente legemes omfang for at skaffe plads til flere “kunstværker”
    :-]

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 4. september 2019 @ 04:18

  36. 04.18 var tiltænkt Mac D tråden og er overført

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 4. september 2019 @ 04:25

  37. At en her i tråden kan finde på at kalde sig Realist er nok det største selvbedrag i nyere Dansk historie.
    LOL

    Kommentar by Per Henrik Rasmussen — 4. september 2019 @ 04:27

  38. “Loui”s mor kæmper mod kommunen om at få lov til at få barnet hjem, men de er modstridige…

    Kommentar by ReturnToSender — 4. september 2019 @ 04:32

  39. De var 3 afghanere, Knivsvingeren er højst sandsynligt ” SULAIMAN MIZAN”, faren…

    Kommentar by ReturnToSender — 4. september 2019 @ 16:58

  40. >42 ReturnToSender

    EB kalder de tre mistænkte for “mellemøstlige”, men sjovnalisterne har jo ikke selv de meste basale skolekundskaber, så de tror sikkert, at Afghanistan ligger i Mellemøsten:
    http://eb.dk/112/blodigt-knivdrama-blev-maaske-filmet/7776506

    Kommentar by Hertz — 4. september 2019 @ 18:43

  41. >Kommentar by Hertz
    Sjov nok regnede man Afghanistan med i mellemøsten, under briterne i kolonitiden, men korrekt, det var jo den gang :) (Måtte lige tjekke)

    …En falden fastfoodstjerne, som blev “dansker” i 02, og som ovenikøbet måske kom fra Sverige :D

    “Sort snavs og mug i pizzaforretning”
    https://jyllands-posten.dk/aarhus/politiretsvaesen/article4468668.ece/

    Kommentar by ReturnToSender — 4. september 2019 @ 18:52

RSS feed for comments on this post.